Jak napisano wyżej, możliwe że mimo iż według oznaczeń wszystko jest połączone prawidłowo, to w rzeczywistości głośniki są podłączone w przeciw fazie. Ja bym zaczął od sprawdzenia głośników i kabli. Może sam głośnik basu wewnątrz kolumny ktoś skrosował. Głośnik basowy można odkręcić z kolumny, lub kolumna ma tylną ściankę zdejmowalną?
Złap za tłoczysko amortyzatora i odkręcić.
Nic nie pisalam o kierownicy. Sterownik jest na kolumnie i to po stronie silnika. Żeby zdemontować sterownik trzeba odkręcić kolumnę. Jednak jak pisałam, nie problem w mechanice. Ja tego nie robiłam, bo się po prostu nie kalkulowało. Co z tego, ze się odwali cala czarna robotę, a serwis skasuje za konfiguracje tyle, jakby oni sami wszystko zrobili....
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
zadnych zatrzasków nie ma są śrubki na gwiazkę torx 15 i 20 Musisz odkręcić obudowę kolumny kierowniczej teraz nasz osłonę plastikowa licznika u góry sa 3 śrubki torx15 i od dołu 2 jak to odkręcisz możesz sie już dostać do śrubek licznika Z wyciągnięciem licznika jest mały problem wychodzi bez zdjęcia kierownicy tylko w jednej pozycji ale jesli chcesz...
Stawiał bym na 3,3 mikro. Do zwrotnicy nie dojdzie po odkręceniu niskotonowych?
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Jeśli mieści się w Twoim budżecie, to zobacz np EV ZLX 12P a jeśli nadal za ciężkie, to lżejsze są JBL IRX 112 BT. Musisz brać pod uwagę fakt iż lekka kolumna aktywna nie będzie tytanem mocy/skuteczności. Praktycznie każda tania aktywna kolumna Behringera, przy mocniejszym odkręceniu będzie szumiała. Pozdrawiam.
Też tak myśle ale jak się tego pozbyć bo nie mam żadnej regulacji w kolumnie Pozdrawiam Odkręcić lekko wkręty mocujące plastikowe osłony na kolumnie , przesunąć je lekko i dokręcić .
Tak problem jest w przekładni. Drugi koniec tegoż wałka wyszedł z łożyska bądź wypadł razem z łożyskiem z gniazda. Przekładnie masz zalaną olejem? Łożysko o którym mowa znajduje się z prawej strony przekładni pod dekielkiem na 4 śruby, w nim znajduje się śruba regulacyjna luzu kolumny. Możesz zacząć od jej wykręcenia. Najpierw odkręć nakrętkę, a potem...
Stacyjkę wyjmujesz osobno. Sztorc 12 do odkręcenia kolumny aby opadła razem z kierownicą i mały płaski wkrętak do odkręcenia dwóch wkrętów w stacyjce i masz tę częsć elektryczną w ręce.
Kierownica w dół i do siebie.Plastik pomiędzy licznikiem a kolumna wyciągasz do siebie,dojrzysz śruby i do wyjęcia.Jak będzie ciężko do odkręć osłonę tą nad pedałami do kolumny i wypchaj od tyłu.Tak mniej więcej kojarzę.
Kolumn się nie rozbiera, musisz zdjąć maskownice głośnika i go odkręcić. Będziesz miał nowy głośnik w ręku to zweryfikujesz plan działania.
Ma moduł komfortu. Jest po prawej stronie kolumny kierowniczej. Musisz odkręcić nawiew na nogi od strony kierowcy(jedna śrubka t20) ale nie wiem na 100% czy w nim problem.
Pokaż mi w takim razie gdzie napisałem, żeby sprawdził elementy zwrotnicy bez rozkręcenia kolumny (odkręcenia głośników konkretnie)? To Ty mi pokaż gdzie napisałem że napisałeś żeby sprawdził elementy zwrotnicy bez rozkręcania kolumny.
Mam mały problem z odkręcenie kolumny mcperson w peugeocie expert mianowicie czy należy demontować podszybie aby dostać się do śrub górnych ?
Czego się tu dziwić - dziwna marka to i dziwnie gra. :-) Przy każdej z tych opcji, potencjometr VOLUME OUTPUT był odkręcony? Pozdrawiam.
Witam mam pytanie odnośnie wymiany maglownicy w Kangoo jak z tematu. W którym miejscu odkręca się maglownicę od kolumny kierowniczej, wewnątrz samochodu, czy w komorze silnika? Pozdrawiam
Nie rozbierałem tego odkręciłem dalej na kolumnie i zamienilem
Ewentualnie odkręć "kolumnę" dźwigni zmiany biegów i zobacz czy wszystkie 3 listwy są równo ustawione, jeśli nie to poluzuj zatrzaski i ustaw na równo.
Nawet jeśli wzmacniacz przy obciążeniu 4 om ma te 2x140W, to nie jest to jakaś przerażająca moc dla kolumn które mają nominalnie 120W mocy i nawet mocno odkręcony ale do granic przesterowania, nie powinien wyrządzić szkody głośnikom w kolumnach. Chyba... że parę razy zdarzyło się odkręcić go powyżej granicy przesterowania i w dodatku podbić choćby trochę...
Kolumny estradowe do domu? Kup konkretne kolumny domowe, do nich konkretny wzmacniacz i żeby było głośno to gałki nawet do połowy nie odkręcisz.
Jeśli miałbyś brać któryś z tych wzmacniaczy to bierz technicsa wydaje się być lepszym i mocniejszym wzmacniaczem, co do wyjęcia oryginalnych b-r w kolumnach to odkręć głośnik niskotonowy i spróbuj wypchnąć b-r od środka mi to się udało i nie zdziw się jak ci odleci srebrny pierścień od otworu bo może się tak stać ale potem wystarczy go podkleić
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
Chodzi mi oto że w tedy gdy blokada była zamocowana w kolumnie to rygiel był schowany, a gdy odkręciłem blokadę od kolumny i kręcąc zębatką ,to rygiel ręcznie bez problemu się wysunoł, więc gdy blokada była zamontowana w samochodzie to powinna zablokować kierownice a mimo tego nie zrobiła z jakiegoś powodu.
Poprostu mechanik zapomniał odkręcić kolumnę od przekładni i opuścił sanki z zawieszeniem, skutkiem czego kolumna się wydłużyła. Jedyny sposób to ją wbić spowrotem( to jest taki specjalny machanizm anty crasch, tj. jak jest udeżenie z przodu to kolumna się składa, a tak nawiasem sprawdził bym pierścień do poduszek i klaksonu
Jeżeli ma trochę pojęcie w jego przypadku najlepszym rozwiązaniem wykręcić śrubę z przegubu i odkręcić śrubę imbulsową mocującą stacyjkę i wyciągnąć kolumnę dostęp do śrubki mocującej wkładkę jest.P
Wymontowałem głośniki z jednej kolumny, druga jest nieodkręcona, ale coś w niej sie tłucze. Może coś tam siedzi. Być może zwrotnica jest odkręcona i ,,lata'' lub coś wpadło/odpadło. A właściwie zwrotnice zachowały się w tych kolumnach ? A czy są jakieś oznaczenia na tych kolumnach ?
Górki są na mniej niż 1/4, suby na połowę. Na mikserze gainy są poustawiane w porządku, tłumiki w okolicy 0dB na wokalach. Niestety nie sprawdzałem czy na mikserze diody świecą na czerwono podczas przesterowania, kolumny na pewno nie bo są za mało odkręcone. Może troszkę bardziej odkręcić kolumny i zjechać na sumie na mikserze? Choć teraz jest w okolicach...
Rozumiem że to zabezpieczenie przed przesterowaniem polega na tym że jak za bardzo 'odkręcę' dla mocniejszych kolumn to wzmak sie wyłączy, tak? Niezupełnie - nastąpi obcięcie wierzchołków sinusiody i tranzystory końcowe ulegną zatkaniu . A co to jest detektor DC ?? Poczytaj trochę o składowej stałej na wyjściu wzmacniacza . Nie ma termicznego? :( A...
Tyle. że większość uszkodzeń głośników wysokotonowych i nie tylko, jest spowodowana przesterem z odkręconego na full, mniejszej, lub tej samej mocy co kolumny, wzmacniacza. Przeciętny Użytkownik nagłośnienia, jest przekonany o tym iż pełną moc wzmacniacza uzyskuje w momencie odkręcenia potencjometru volume do oporu. Podczas pracy kolumny, żarnik żarówki...
A czy przypadkiem nie wykorzystujesz przodów jako odsłuchu ustawiając wokalistkę przed kolumnami :?: No i co to zamikrofon :?: Jeśli masz zapas powinieneś odkręcić gain tak, aby wokalista w partiach "z powerem" nie powodowała przesteru. Jeśli pojawią się przydźwięki pokombinuj z ustawieniem kolumn.
Zdaje się, że ta wieżyczka ma zwrotnicę aktywną i osobno wyprowadzona jest sekcja nisko (czerwony + czarny) oraz wysokotonowa (niebieski + szary). Nie podłączaj obu par kabli do kolumny, jeśli nie będą wyjęte zwory (blaszki) z terminali kolumn - widzę na 1 zdjęciu, że tak właśnie zrobiłeś. Odkręć zaciski kabli w kolumnach, wyjmij blaszki i dopiero wtedy...
Można ją odkręcić od kolumny kierownicy i po blokadzie, ale z wkładką bedzie problem jak się nie przekręci kluczykiem.
Przede wszystkim. nie dopuszczaj do słyszalnych zniekształceń, typu: charczenie, rzężenie, furkotanie, trzaskanie, nieprzejrzysty dźwięk, bo w tym momencie wzmacniacz jest przesterowany i podaje na kolumny ciągły sygnał o prostokątnej charakterystyce. Nie zdziw się, jeśli powyższe objawy wystąpią przy niepełnym odkręceniu gałki volume. Przy mocniej...
A jak robebrać przełącznik? Jak już wcześniej napisałem przełączniki są nierozbieralne. Aby wymontować przełączniki należy odkręcić śrubę od dołu kolumny kierowniczej potem ją zdjąć z zaczepów. Po zdjęciu dolnej osłony mamy dostęp do przełączników. Nie pamiętam tylko czy trzeba zdjąć górną osłonę ale chyba nie. Przełączniki są przymocowane do wspornika....
Do Amatora wystarczą ;) . Możesz zawsze odkręcić niskotonowy głośnik i zobaczyć co tam napisali. Pozdrawiam.
Odkręcasz ściankę grodziową pomiędzy kabiną a silnikiem, skręcona na cztery śruby sześciokątne M8. Następnie wyjmujesz ściankę "podłogową" z dwoma wycięciami na przewody i węże. Zwróć uwagę że przewody hamulcowe i sprzęgłowy są przypięte objemkami z blachy do śrub obudowy sprzęgła, podobnie z przebiegającymi tam pod kabiną przewodami paliwowymi i przewodem...
Hmmm a ona jest cały czas zablokowana czy jak. Wiesz ze jak jest zablokowana to będzie problem żeby odkręcić śrubę
Dzięki za odpowiedź. Troche sie boje że bez czujnika to jazda bedzie niebezpieczna przy dużych predkosciach. Mały ruch kierownicą i już sie jest na poboczu... Co do przerabiania tego mocowania silnika to rozumiem że odkręciłeś go z kolumny i przykręciłeś z drugiej strony? Czy raczej całą kolumnę przykręciłeś odwrotnie przerabiając tylko stacyjkę żeby...
Zobaczcie jak ta kolumna jest zbudowana, a później piszcie swoje zdanie. No jak? Możesz chyba odkręcić membranę bierną?
Przyczyną jest wygniecenie się z jednej strony ruchomej części kostki stacyjki. Wystarczy dorobić z kawałka cieniutkiego laminatu taki prostokącik i włożyć go pod wchodzący ząb ze stacyjki do kostki. Żeby się do tego dostać musisz odkręcić kolumnę kierownicy i opuścić ją sobie na kolana dopiero będziesz miał dostęp do kostki (jest na zaczepach). Ja...
Dźwięk nie straci na jakości tylko wzmak może starcić końcówki, przy chwili nie uwagi. Gramy tylko na 40% odkręconych gałach (max)
Odkręć ten panel i pokaż co tam jest.
Witam Odkręć osłony kolumny kierowniczej i zobacz czy nie jest wytopiona kostka stacyjki. Jeśli jest wytopiona to ją wymień. Pozdrawiam
Jeśli sworzeń odkręcisz jedną śrubą ze zwrotnicy to nie trzeba. Jeśli odkręcisz trzema śrubami od wahacza to trzeba. EDIT Naturalnie końcówkę drążka, przegub zewnętrzny i zacisk hamulcowy też musisz odkręcić.
Albo masz na którymś kanale odkręcony gain na maxa, lub jakiś powrót, albo trafiłeś na wyjątkowo tandetny mikser.
Pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem masz mały przycisk do kasowania zegara, gdy świeci "oil ok", wciśnij go a powinien wyświetlić się bargraf obrazujący poziom oleju. Jeżeli tak, to sterowniki dobre, jeżeli nie, to odkręć osłony kolumny kierownicy i sprawdź połączenia na wtyczkach.
Dzieje się tak, gdy ustawisz suwak głośności w mikserze karty powyżej pewnego poziomu (ok. 60-70%)? Jeśli tak, to po prostu przesterowujesz przedwzmacniacz w wieży zbyt mocnym sygnałem niskopoziomowym. W takim przypadku ustawiasz globalny suwak głośności w mikserze karty na ok. 60% (a Wave, MIDI na maksimum) i poziomem głośności sterujesz w wieży. Aha...
Musisz zdemontować cały układ. Wycinek koła talerzowego jest na wieloklinie wałka zablokowany śrubą. Da się ją odkręcić jedynie po zdjęciu kolumny.
jest tylko stałe +12 i masa,plusa po stacyjce nie ma,jeżeli chcesz podłaczyć radio po kluczyku,to musisz doprowadzić plus po stacyjce najłatwiej z pod stacyjki z pomarańczowego przewodu,trzeba odkręcić osłonę kolumny-cztery śróbki.
Mi chodzilo o połączenie głośników z zwrotnicą bo kable od sopranów wystają 2 cm z kolumny po odkręceniu zwrotnicy i ciężko lutować. I jeszcze wymienić od zwrotnicy do gniazd kolumn.
Trzeba zdjąć fajerę do wyjecia zegarów, a po to żeby ładnie odkręcić osłonę kolumny. Śruby od tego czarnego plastików wokół zegarów są w nawiewach, pod czarną zaślepką z lewej strony i chyba pod przyciskami na środku(małe żaślepki po bokach). Chusteczkowo podłącza się linkę.To taka mała wskazówka z mojej strony.
Jak ściągnąłeś maskownicę no to odkręć głośnik i go wylutuj, śrubki muszą być przecież przy głośniku.
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
Są napewno podobne różnią sie innymi kluczykami.PS napewno będziesz miał kłopot z odkręceniem całości od kolumny ponieważ śruby mocujące są zerwane (ukręcone fabrycznie)Ja tak miałem .Pozdrawiam
Błysk drogowymi jest? Prąd na białym wychodzącym z "manetek" jest? (przewód dostępny po odkręceniu osłony kolumny kierownicy). Prąd na ZACISKACH bezpieczników 11 i 12 jest? Układ (typ) lamp to H4 czy H1+H1? W tym drugim wypadku instalacja jest inna i przyczyną może być pokrętło (jego styki, naturalnie :D ) włącznika głównego.
to na pewno dorabiany nieorginalny alarm, odkręć osłonę kolumny kierownicy (tam gdzie jest stacyjka) i porozplątuj zataśmowane nieorginalnie kable od stacyjki, znajdź te rozcięte z dolutowanymi obcymi kablami i obetnij te dolutowane i połącz orginalne kable ze sobą zgodnie z kolorami (najlepiej polutować, ale możesz i "kostką" (będzie rozcięty jeden...
Trzeba odkręcić śrubki, które są z tyłu, przy wejściach głośnikowych.
Mam identyczne autko i rok ale nie automat. Automat miałem w B3. Tam nie było info na temat biegów w skrzyni. Ostatnio nie podświetlało mi temperatury wody. Wyjąłem zegary(udało mi sie bez zdejmowania kierownicy) - mam zwinne ręce. Trzeba odkręcić tą obudowę kolumny kierownicy(między zegarami a kierownicą z której wychodzą przełączniki świateł, kierunków...
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Jedynie co to można odkręcić element konsoli pod kolumną kierowniczą zęby było lepsze dojście.
Nie wiem czy akurat w twoim, ale w rocznikach powyżej '00 bezpiecznik 20A odpowiedzialny za moduł sterujący znajduje się z tyłu skrzynki bezpieczników i nie jest widoczny. Trzeba odkręcić plastikową osłonę poniżej kolumny kierowniczej, wypiąć gniazdo diagnostyczne, odkręcić dwa wkręty mocujące bezpieczniki i wyjąć skrzynkę z zaczepów. Obracając ją dojdziesz...
Witam Przede wszystkim dziękuję za ciepłe słowa. Co do wysokich tonów - zaręczam że ich nie brakuje, słychać je wszędzie- przed-obok-za kolumnami. Oczywiście zależy to od nasycenia nagrania sopranami, ale w standardowych głośnikach jest podobnie. Jedno co zauważyłem - żeby osiągnąć siłę głosu jak w kolumnach kierunkowych muszę odkręcić gałkę ok 15%...
Opuścić belkę zawieszenia i odkręcić Maglownice przewody i połączenie z kolumna kierownicy. Będziesz miał problem z odkręceniem magla od belki bo śruby są odkręcane nie od dołu, ale od góry maglownicy.
odkręć dwie dolne śrubki na kolumnie kierownicy ,zdejmij górną pokrywę kolumnu .zdejmij kierownicę /zdemontuj przycisk klaksonu i odkręć nakrętkę chyba 24 / poluzuj środkową śrubę pod kolumną kierownicy /wkrętak musi być pod kątem/ i ...to wszystko
rozkręć osłonę kolumny kier odkręć 2 srubki w liczniku i masz go w ręce
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
a no to inna spawa troche . HM mozesz spróbować zmostkować przewody przy stacyjce bo kostka stacyjki w matizie jest bardzo tandetnie wykonana . Aby sie do niej dobrać musisz odkręcić obudowe kolumny kierownicy i zdaje sie kierownice odkręcić (juz nie pamiętam ) . Kostka stacyjki przykręcana jest malutkimi srubkami od góry i dołu na płaski srubokręt...
Przekaźnik nie steruje tylną wycieraczką. Manetki nie zdejmiesz bez ściągania kierownicy. Kolejna sprawa, zobacz, co się dzieje we wtyczce wycieraczki. Plus po zapłonie, stały i 2 masy mają być. Jedna stała, druga podawana z manetki. Manetki wtyczkę możesz odpiąć bez ściągania kierownicy i tam robić mostek, ale ciężko odkręcić osłonę kolumny.
Dziękuję za podpowiedź. Odkręciłem 4 śruby umiejscowione z przodu na dole kolumny ale nie mogę ściągnąć jej z widelca. Poniżej fota odkręconych śrub. Czy mam to zbić na siłę czy jest inny patent? https://obrazki.elektroda.pl/4857387900_... https://obrazki.elektroda.pl/1634034300_...
Witam. Mam problem gdyż nie mam pojęcia ja rozebrać kolumny Samsung PS940E. Odkręciłem dwie śrubki z tyłu kolumny i dalej nie wiem co robić bo z przodu nie chce zejść. Nie chcę na siłę nic robić bo boję się że je zniszczę. Ewentualne zdięcia jak je ozbroić proszę na maila Maro-mk(at)wp.pl.
Różnie może być z tłumikiem volume w różnych sprzętach a ponadto sporo też zależy od poziomu (siły) sygnału danego źródła dźwięku. Jak podłączysz do amplitunera źródło dźwięku o mocniejszym poziomie sygnału (może to być np laptop czy jakiś odtwarzacz z mocno odkręconym volume/level), to dźwięk z kolumn może się zacząć wydobywać już po minimalnym odkręceniu...
Witam serdecznie. Po wymianie uszczelniaczy i łożysk w przekładni kierowniczej zgineło wspomaganie kierownicy. Dodam że samochód ma tylną oś skrętną sterowaną hydraulicznie za pomocą siłownika który zamocowany jest na wąsie powyżej drążka wzdłużnego. Przy rozbieraniu kolumny odkręciłem z dołu jakiś wzmacniacz cisnienia czy coś takiego. Jestam pewien...
W samochodach w których to naprawiałem wystarczyło odkręcenie fragmentu osłony kolumny kierownicy. Przypuszczam że w fabii jest podobnie. Obejrzyj to - zwróć uwagę na linie podziału i miejsca w których osłony są skręcone. Na ogół zdjęcie tych osłon jest proste.
Witam! Nurtuje mnie pytanie, ile mogę odkręcić kolumnom, żeby nic się nie stało? Posiadam w domu technicsa SU-V45A i do tego podpięte Altusy 200 w bi-ampingu (GDN kablem 4mm2, reszta 1,5 mm2). Sygnał wejściowy mam z komputera(90% sygnału ustawione na komputerze, płyta główna Gigabyte EP43-DS3 ) Więc: 1) Nie wiem, ile ma wzmacniacz, różnie w internecie...
Piszę znów bo naprawiłem ale tylko na chwilę,myślałem że przy wtyczce nie styka ale jednak okazuje się że regulator w wentylatorze nie łączy.Prosze niech mi ktoś powie jak go wyjąć z obudowy,wiem że później trzeba kolumnę odkręcić ale nie mam pojęcia jak go wyrwać z nagrzewnicy. Gdzie jest jakaś śrubka czy co bo dostęp jest bardzo utrudniony i trzeba...
Miałem coś podobnego. Wewnątrz są głośniki niskotonowe. U mnie całkowicie sparciało i wykruszyło się ich zawieszenie gumowe. Wystarczy tylną ściankę kolumny odkręcić i sprawdzić, a w razie potrzeby kupić zestaw do regeneracji i zawieszenia wymienić samemu.
Niestety, bo po odkręceniu wkrętów wokół kopułki GDWK mi wpadł.
Nie musisz łamakiem, wystarczy odkręcić osłonę kolumny kierownicy i zdemontować stacyjkę, wtedy będziesz mógł kierownicą. Chodzi o odblokowanie koła kierownicy. Możesz kable ze stacyjki połączyć na krótko, ale to i tak raczej nic nie da, bo Mk5 miała już chyba immobiliser i jak stacyjka nie będzie "widzieć" transpondera, to nic z tego. Szukaj raczej...
pompa paliwa czerwono-niebieski,zapłon czarny przy atacyjce. Dodano po 3 pompa jest w lewym boczku lub jeżeli wolisz w progu,zapłon -odkręć osłonę kolumny kierownicy,w progu masz też kierunki biało/czarny,biało/zielony i centralny brąz/biały,brąz/czerwony krańcówka szary
W tym Masterze nie ma przekaźników od świateł mijania-chyba że masz wersję skandynawską-prawdopodbnie padł przełącznik świateł(nie pasuje od tej Laguny)Może spasować od starego megana(ale uwaga w meganie było dwóch producentów-Jaeger i Lukas) Może być równierz problem z klaksonem(chyba że masz na kierownicy-to ok)Można samemu wymienić-odkręcić osłonę...
Komu by się chciało zbijać drążek kierowniczy, skakac po rurze aby odkręcić centralną nakretkę półosi, odpinać kolumnę McPhersona od wahacza...
https://obrazki.elektroda.pl/3656985200_... Kabel do kolumny ze wzmacniacza wygląda tak (at)sosarek co mam odkręcić we wzmacniaczu? całą tylną ścianę... a po odkręceni na co drut nawinąć? Te wejścia jack we wzmacniaczu się odkręcają, czy zamiast jack-a upchać drut?
W GC bateria jest zwykle w kolumnie kierownicy. Odkręcić 4 śruby mocujące lampę Wykrecić imbusem 4 gwintowane trzpienie z dziur po śrubach. Wyjąć górę kierownicy Wyciągnąć przewody i kontroller Wyciągnąć baterie. CNW
Mało powiedziane. To najlepszy z możliwych w twoim przypadku wybór. Podłącz jeszcze w szereg z tym GDWT9/100 opornik 10Ω/5wat, i na pewno rzadziej będzie sie przepalał, jeśli w ogóle. Przyczyną przepaleń cewek jest pojawienie sie prądów stałych w torze wysokotonowym. Albo masz kiepska zwrotnicę, albo wzmacniacz okropnie zniekształca. Albo celowo...
Przeprzaszam, że odgrzewam tak stary temat, ale mam ten sam problem z tymi samymi kolumnami. Odkręciłem te 4 wkręty i plastikowy przód odchodzi, ale tylko na dole. Wygląda jakby u góry coś go jeszcze trzymało (tam gdzie ta siateczka z wysokotonowym). Czy na pewno tylko te 4 wkręty i próbować na siłę? Czy może jeszcze coś trzeba?
może jest jakiś dorabiany alarm? jest jakaś dioda led na desce? może takie "mikrofoniki" koło daszków słonecznych? bo mi to właśnie wygląda na jakieś dorabiane odcięcie - zanurkuj pod deskę rozdzielczą pod nogami kierowcy od spodu i przyjrzyj się czy tam niema jakiejś "czarnej puszki" z wystającymi kablami która nie będzie wyglądać orginalnie - odkręć...
Witam. Rozkręciłem dość dużo ale jednak nie wystarczająco bo deska nie chce zejść. Może ktoś posiada wiedzę lub schemat gdzie siedzą śruby? Jedyne jakie widzę śruby i nie moge odkręcić są nad kolumną kierowniczą wewnątrz na grodzi ale nawet nie da się tam palca wcisnąć a tym bardziej odkręcić wiec jeśli je trzeba odkręcić to dajcie znać a zrobię to!...
Jak włączysz muzykę to też słychać ten szum? Nie powinno go słychać, bo muzyka go zagłuszy a kolumna szumi, bo pewnie odkręciłeś Volume na max. Poza tym, zdziwił bym się, gdyby tania pseudo-estradowa kolumna aktywna w ogóle nie szumiała. :-) Pozdrawiam.
jeszcze mam takie pytanie , na takich estradówkach jakbym sobie chciał w pokoju w miare cicho pograć , to nie będzie niosło za bardzo po całym domu ?? jeżeli bedziesz grał cicho to będzie cicho jak głośno to głośno z tym że kolumny estradowe raczej lepiej brzmią jak się troszku odkręci kurki.. jak chcesz cicho i ładnie to kup se hi fi :p, poza tym...
Optymalnie - ok. 2x300W/8 om, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by zasilić kolumny wzmacniaczem o mniejszej mocy, nawet takim 2x10W. Wszystko zależy od tego, do czego kolumny chcesz wykorzystywać. Na imprezach, byle "wzmacniacz" o mocy 2x300W/8 om, może okazać się za słaby, a w domu z wzmacniaczem 2x10W będzie już bardzo głośno. Ile masz kasy na wzmacniacz...
Po odkręceniu magnesu? Tak?
A czy nie prościej odkręcić mocowanie całej stacyjki z kolumny kierownicy? pozdrawiam, Andrzej
Żeby odłączyć przełącznik kierunkowskazów wystarczy odkręcić górną i dolną osłonę kolumny i go wypiąć razem z kostką?
Witajcie, Kluczyk mi nie odbija i muszę wymienić stacyjkę. Pozdejmowałem wszelakie osłony kolumny kierownicy odkręciłem jeden malutki wkręt i niestety w samej stacyjce są dwa takie "dzyngle", które blokują wyciągnięcie samej stacyjki z kolumny kierownicy. Czy wie ktoś jak ją odbezpieczyć i wyciągnąć? Ma ktoś już jakieś doświadczenia w tym temacie?
Możesz dokładniej rozwinąć to zdanie: przejściówki TRS - XLRm, podpiąłem je między mikser, a kolumny i kolumny spiąłem na krótko łączonymi kablami XLR bo dłuższych nie mam narazie. ...bo nie bardzo rozumiem jego kontekst a zwłaszcza intryguje mnie ten fragment: i kolumny spiąłem na krótko łączonymi kablami XLR wpiąłem laptop pod zasilanie z PE... I...
masz jakiś miernik ? jak nie to odkręć głośniki w kolumnach i spisz nam tu co na nich pisze, albo zrób wyraźne zdjęcia. Jeśli chcesz dobrej porady to wykaż się sam inicjatywą. Te hollywoody mogły padać właśnie dlatego, że tak spinasz te kolumny. Mało która końcówka mocy potrafi grać przez długi czas na takiej impedancji kolumn...
S_z_a_m_a_n - 190W poboru to wg Ciebie idzie może tylko na obsługę urządznia i na nieefektywne grzanie radiatora? Nie wygłupiaj się już... Moim zdaniem ta wieżyczka może spokojnie mieć 2x40W RMS - co już zresztą napisał kolega zibisound. Tomasz8 - podłączając kolumny mocniejsze od wieży nie ryzykujesz jej uszkodzeniem - może się tylko okazać, że za...
No mam nadzieje, że może dzisiaj się odezwie... Bo do wczoraj, jeszcze nawet do niego nie zajrzał. Powiem szczerze, że mi ręce już opadły... Przed chwilą odkręciłem niskotonowy w kolumnie, która była podpięta pod LEWY kanał i okazuje się, że to w tej drugiej jest ta zwrotnica. Więc teraz już nie wiem czy w ogóle, to mogło uszkodzić mi wzmacniacz :?:
stroi kolumnę płyta kolumnę pomalować kolumnę
skype mikrofon cicho zrobić cennik pamięci starego komputera
satel awaria stacja satel awaria stacja
Sony LinkBuds S vs Sony MDR-EX15LP: Porównanie słuchawek Naprawa powerbanku Jabel 225W: brak ładowania i wpadnięty przycisk