Wsadź głowę pod schowek od strony pasażera, to ją zobaczysz, trzeba odkręcić bodaj 3 śruby
Trochę rozkręcania masz, by się do tego dostać. :( Na początek zdjąć trzeba górny schowek po stronie pasażera - po bokach są wkładki z plastiku które trzeba podważyć, a następnie pociągnąć za schowek. Po wyjęciu odkręcasz dolny schowek (4 śruby). Po zdjęciu schowka należy odpiąć trzy linki nawiewów - są dokładnie za konsolą środkową - dość niewdzięczna...
Co do schowka to otwórz go i musisz odkręcić cztery śruby torx 30 a następnie pociągnąć za schowek w pobliżu tych odkreconych śrub.Oczywiście chodzi o ten schowek nad pasażerem którego drzwiczki otwierają się do dołu. W HPI powinna być gotowa wiązka już z pinami na halogeny w globie.W miejscu gdzie masz wiązkę do obrysówek gdzie wchodzą w gumową przelotkę...
Miałem to samo! To prawdopodobnie wina kostki. Rozebrałem plastikową obudowę kierownicy docisnąłem żółtą kostkę poduchy i problem znikął. To samo mozna uczynić jeśli sie ma 2 poduchy, ale wtedy trzeba odkręcić schowek i podobnie poruszac kostką.
Musisz odkręcić schowek i dopiero póżniej odkręcić zmieniarkę.
Dzięki kolego "grala1 " za szybką reakcję.Chciałem dziś odkręcić ten schowek ale po demontażu 3 śrub z góry po zdjęciu listwy i jednej na dole schowek nie idzie wyjąć. Muszę szukać jeszcze miejsca w którym jest skręcony. Napisze Ci jutro jak jest z tymi rurkami.Dziękuję ----------------------------------------...
Witam wszystkich. Muszę wymienić wentylator dmuchawy w swoim Touaregu ale nie do końca wiem jak odkręcić półkę bądź schowek boczny, żeby się do niego dostać. Z tego co widzę to ta półka jest jakby scalona z calym, nie wiem jak to nazwać kokpitem pod radiem i idzie do połowy kierownicy pod spodem. Podpowie mi ktoś jak to zdemontować żeby niczego nie...
Sporo mam do napisania więc nie edytuję poprzedniego posta. Spędziłem w garażu całą sobotę. Vag-com - już kiedyś sprawdzałem te parametry i przed jak i po "zabawie" wyglądają tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/5294035100_1... Zajrzałem na tył radia. http://obrazki.elektroda.pl/9067682900_1... Antena podłączona. Potem...
Nie wiem jaka to jest astra g czy h. W g wystarczyło odkręcić schowek.
Wyciągnij radio, nie trzeba ściągać deski rozdzielczej. Możliwe, że będziesz musiał odkręcić schowek pasażera lub pociągnij je pod schowkiem i złap opaskami.
W zeszłą niedzielę ruszyłem tą śrubę. Końcówka hex 8mm(tak jak mówił kolega jarorz)na przedłużce. Do tego pewien śrubokręt z mechanizmem który obraca w jedną stronę ale blokuje w drugą. Potem tylko wsadziłem długi płaski śrubokręt w mechanizm aby mieć długą dźwignię. Ten mechanizm pozwolił kręcić śrubą przy minimalnych ruchach dźwigni. Patrząc z prawej...
Już wymieniłem przełącznik i wszystko działa i nie przepala bezpiecznika. Jest sporo roboty aby wymienić przełącznik w panelu należy wyjąć radio następnie nad radiem zdemontować podpórkę na notatki, zdemontować metalową ramkę radia, zdemontować dolny duży schowek ten pod radiem, wyciągnąć oba nawiewy przy radiu trochę siły trzeba użyć aby je wyciągnąć...
Wymontuj go z kanału nawiewu i sprawdzisz co jest. Dmuchawa za schowkiem pasażera. Trzeba odkręcić schowek. Warto by sprawdzić jeszcze przełącznik.
Ponowne Wygrzanie radia z akcentem na wieksze luty i prze-lutowanie większych lutów nie pomogło. Ścieżki pod lupą nie wyglądają na popękane :cry: przynajmniej tyle ile widać. Jednak odkryłem pewną zależność. Gdy radio jest podłączone do systemu i poruszamy główną wtyczką zasilania /wyjścia na głośniki (obrazek poniżej, złącze skrajnie prawe góra) w...
wentylator dmuchawy zamontowany jest z przodu po prawej stronie nad schowkiem, aby do niego się dostać trzeba odkręcić 5 śrub (trzy na górze schowka i dwie pod schowkiem) jak już zdemontujesz schowek na widoku będzie wentylator
Milejow miał rację. Wymiana tej żarówki to pikuś. Wystarczy odkręcić schowek na drzwiach (2 śruby), następnie dojść do głośnika i odkręcić go. Pod głośnikiem są 4 śruby. po odkręceniu tych śrub wystarczy delikatnie podnieść cały schowek i sam wyskoczy w uchwytu. Później to już tylko rozłączenie podnośników z kabli i pokrętła od szyb elektr. Sam podnośnik...
Witam mam problem z anteną w Scania r420 a mianowicie muszę wymienić przewód antenowy od CB radia a nie wiem jak się za to zabrać. Co trzeba odkręcić który schowek żeby było jakieś dojście czy trzeba demontować wszystkie pulki u góry??? Proszę o pomoc. Zapomniałem podać ze auto jest z 2009 i jest w globie
Kupiłem dzisiaj zestaw do czyszczenia soczewek. Może to pomoże. Problem w tym że znów muszę schowek rozbierać, bo zmieniarka tak ciasno siedzi że trzeba z tyłu popchać. Dodano po 5 A dka zainteresowanych żeby klucze do wyciągania kliknęły trzeba końcówki troszeczkę do góry wygiąć. Jeżeli zmieniarka nie chce wyjść to nie ciągnąć na siłę bo wygną się...
Przyjacielu, dużo czytałem na ten temat jak byłem w podobnej sytuacji. W 99% zawszę winna jest taka zielona kostka. Mam kilka takich więc jeśli chcesz kuabab(at)gmail.com . A żeby ją znaleźć trzeba odkręcić schowek (bodajże 6 śrub) i tam z tyłu jest taka wiązka kabli do białej kostki ją trza przesunąć w przód chyba i jest odpięte. Pozdrawiam Dodano...
Wszystkie sygnały masz przy BSI (moduł przyczepiony na ścianie grodziowej) lub module komfortu (różnie to nazywają). Dostęp do BSI tylko od strony schowka, łatwiej będzie jak zdemontujesz schowek i odkręcisz BSI (moduł przykręcony od wewnątrz więc musisz odkręcić całą plastikową podstawę). W załączniku masz schemat elektryki do 406 ... mam nadzieję...
Odkręcić panel z pod lewarka zmiany biegów , panel w którym znajduje się wyświetlacz nadmuchu ,a następnie schowek .W tunelu nagrzewnicy u góry będzie widać moduł dmuchawy na dwie wtyczki prawdopodobnie będą wypalone styki.
Też się długo zastanawiałem gdzie zamontować radio w 3. Ja zamontowałem je w schowku koło drążka. Nie przeszkadza, kabel można puścić pod tylna kanapą i koło ręcznego. Żeby go tam włożyć trzeba odkręcić ten plastikowy schowek potem zdjąć odkręcić plastik z drążka. http://obrazki.elektroda.net/42_12486971...
znalazłem coś takiego "No i wreszcie skończył się mój problem z nagrzewnicą. /...../ Sama wymiana jest prosta. Trzeba tylko być cierpliwym. Jeśli ktoś nie wie jak się do tego zabrać to w kilku słowach opiszę. Najpierw trzeba odkręcić wkręty, na których trzyma się schowek od strony pasażera. Pod otwarciu drzwiczek te wkręty widać. Później należy odkręcić...
Dzięki za rade tak też zrobiłem zdjąłem siedzenie ,blachę pod siedzeniami i wyjąłem schowek pod siedzeniem centralnie pod schowkiem się znajduje dołączam zdjęcia z przebiegu demontażu niestety i tak nie dało się odkręcić nakrętki pływaka ale zdiagnozowałem problem troszkę krzywo zamontowany pływak i przy jeździe są male wycieki niestety będzie trzeba...
Z tego co po zdjęciach widzę to kokpit nie różni się znacznie od vario więc i rozbierać się pewnie będzie podobnie. Roboty jest z tym dość dużo niestety. W Vario w skrócie odbywa się to tak że zdejmujesz plastiki z słupków, odkręcasz licznik, środek i zdejmujesz klapkę od strony pasażera, wyciągasz schowek i możesz odkręcać ten długi plastik który jest...
Witam. Problem dobrze rozwiązaliście, śruba w zaworze odprowadzającym wodę z kaloryfera była zakręcona, pewnie płytkarz zakręcił, nie zarejestrowałem tego i grzejnik grzeje teraz pięknie, ciśnienie ok 1,2 bar, jest niskie ale piec nie kapie, wszystko grzeje, odpukać, oby tak zostało. Serdecznie dziękuję! Przy okazji zapytam mądrych ludzi o grzanie domu...
https://obrazki.elektroda.pl/7090119200_... Witam, jak wyciągnąć silnik dmuchawy z Transportera T4 z klimą a bez AIRBAG ? Schowek zdemontowałem, odkręciłem belkę i ją odciągłem ale silnika nie da się wyjąć żeby go nie uszkodzić. Jutro planuję odkręcić plastikową deskę rozdzielczą, panel, i nie wiem jak ta deska jest zamocowana z...
Naprawiłem. Zajęło mi to znacznie więcej czasu niż przypuszczałem. Instrukcja jest dobra, jest tylko jedno "ale". Dostęp do tych silniczków jest fatalny w Clio 2 Ph2 (FL). Instrukcja może jest z Ph1, gdzie schowek był inny. I zdaje się łatwiej go było wymontować. W moim Ph2 nie udało mi się wymontować schowka. Nie wiem jak to zrobić, ale chyba trzeba...
To jest taki czujnik jak od strony pasażera z tym że jak dobrze pamiętam nieco krótszy i z białym gniazdem. Ja też się balem demontazu kokpitu. Co też znajomy klimatolog mi uswiadamiał - mówił tydzień spokojnej pracy w garażu takie rozbieranie. Garaż mam ale wąski i wymieniałem parownik klimy na poczatku maja teraz. Robilem to w weekend bo auto nacodzień...
Rozmontowuje się schowek po lewej stronie i jest piękny przelot, że można rękę włożyć. Trzeba odkręcić skrzynkę elektryczną od strony kierowcy pod maską i przewód pięknie przechodzi. Dzięki i pozdro, temat do zamknięcia :)
Najlepsze dojście będzie kiedy zdemontujesz sobie schowek pasażera i od dołu opornik jest zamontowany na 2 wkręty na takiej jakby plastikowej "misce". Jak już będziesz miał tyle rozebrane warto odkręcić silnik dmuchawy i zobaczyć w jakim jest stanie, możliwe że dostała się do niego woda i ciężko się obraca wirnik w tulejkach. Popatrz na schemat może...
Ja robiłem w 2005. Jest to ostatni rocznik przed liftem i może być inaczej bo pierwsze wersje 307 miały gniazdo OBD po lewej stronie kierownicy a ten ma już tak jak mają po lifcie - w schowku przy gałce od biegów, więc może i schowek inaczej jest zamontowany. U mnie jak otwierałeś schowek to ogranicznik który go trzyma z prawej strony by się nie otworzył...
To już było wałkowane na forum. Mój post jest ostatni http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Dodam tylko że aby się dostać do do rezystorów należy wymontować schowek po str. pasażera i odkręcić 2 wkręty krzyżakowym wkrętakiem który (o ile mi pamięć nie zawodzi) musi być bardzo krótki bo jest ciasno
Co do podświetlania zespołu pokręteł. Skoro jest podświetlanie włącznika podgrzewania szyby tylnej to jest szansa że przepaliła się żarówka od podświetlania skali przy pokrętłach. Żeby dostać się do żarówki trzeba: 1. zdemontować radio 2. zdemontować schowek pod radiem odchylając delikatnie te dwa zatrzaski po bokach schowka (od wewnątrz) 3. zdemontować...
Trzeba wykręcić schowek od spodu (uwaga, ukryte śruby. Nie targać, rozejrzeć się.), popielniczkę i zrobić miejsce. Następnie zdjąć pokrywę pokręteł i odkręcić 4 śruby. Będzie więcej miejsca do manewrów. U mnie pancerz nie był zaczepiony i miałem tylko ciepłe i ciepłe.
Co do wymiany. Najpierw zaczynasz od wyciągnięcia pojemników na kubki. Pojemnik ma 3 zatrzaski z każdej strony. Ja podważałem delikatnie malutkim płaskim śrubokrętem. Następnie zabierasz się za plastik przy dźwigni zmiany biegów. Wychodzi dosyć łatwo(z wyczuciem trzeba szarpnąć ręką). Ostatnim etapem jest wyciągnięcie całego panelu środkowego. Zaczynasz...
W Pandzie kolego miejsce na zapalniczkę masz w schowku na przeciwko pasażera po lewej stronie. Co do kabli, to jak wykręcisz ten plastik, w którym jest umieszczone radio i ten mały schowek to centralnie na prosto masz przejście na zewnątrz (wielka gumowa zaślepka) Problem jest z przeciągnięciem kabli, bo trzeba odkręcić ten plastik na podszybiu i wycieraczki,...
Podobny problem w POLO 1997 nagle przestał działać wycieraczki, nawiewy,el.szyby, światła mijania i podgrzewanie szyby tył. Okazało się, że przyczyna tkwiła w uszkodzonej kostce stacyjki koszt zamiennika 12 zł + moje 3 godz pracy. Po krótce opiszę jak się do tego dobrać. Zdejmujemy osłonę kierownicy (2 wkręty krzyżak od dołu), zdejmujemy poduszkę (2...
Po pierwsze to sprawdź czy masz dobry termostat, wskazówka od temperatury stoi ciągle nieco poniżej połowy? nie opada ani nie wzrasta?Dwa odpowietrz układ, co do nadmuchu, jak odkręcisz schowek to masz nagrzewnice, w niej siedzi rezystor odpowiadający za bieguny nadmuchu, sprawdź czy nie masz przepalonych dwóch pierwszych spiralek(nowy 120zł, na szrotach...
Opel Corsa D głośna praca dmuchawy ogrzewania, dodatkowo pracuje tylko na biegu 4. a) Głośna praca: (u mnie auto ma 16 lat) powód - brud w wirniku dmuchawy. Należy odkręcić schowek (4 śruby torx 15), wyjąć rurę nadmuchu (wysunąć kołek z prawej), odłączyć złączkę silnika dmuchawy i odkręcić 3 śruby (nasadka 4,5 lub 5mm). Warto użyć lusterka. U mnie w...
Bezpieczniki znajdują się za schowkiem po stronie pasażera,należy otworzyć klapkę schowka i odkręcić śrubki,wyjąc komorę schowka i z tylu ujrzysz bezpieczniki.
Witam. Wygląda na to że to sterownik mmi który jest za schowkiem kradł prąd. Teraz czeka mnie kupno i zakodowanie drugiego. Jeśli tobie też to rozładowuje akumulator to daj znać jak sprawdzisz. Wystarczy odkręcić schowek(6torxow) i 2 śruby mocujące sterownik. Proponuję odpiąć samą wtyczkę tą prądową zewnętrzna z czerwonymi kablami. U mnie była z prawej...
Sterownik jest pod deską od strony pasażera.Aby go zdemontować trzeba: ściągnąć konsolę centralną(pod dźwignią zmiany biegów),odkręcić dwa wkręty mocujące obudowę panelu klimy(pod nią jest jeden z wkrętów mocujących schowek w desce),odkręcić i wyjąć schowek.Moduł jest w górnej części zespołu nawiewu i jest przykręcony jednym wkrętem(wchodzą do niego...
Odkręć schowek po stronie pasażera i go zobaczysz.
A jak się dostać do tego modułu? Odkręciłem schowek pasażera, ale tam nie widzę czegoś takiego. Trzeba całą deskę rozdzielczą rozkręcać?
odkręć schowek bedzie widać :)
widzę, że stare, ale może komuś się przyda... Pewnie padł bezpiecznik termiczny. Umiejscowiony jest on pod nogami pasażera za schowkiem. Trzeba odkręcić filc od spodu schowka i go zobaczysz. Podłączona jest do niego kostka z 4-ma przewodami. Wystarczy odkręcić 1 śrubkę. Bezpiecznik na 10A i z tego co pamiętam na 217 st.C.
Odkręć schowek pasażera....w serwisie ten "jeżyk" kosztuje 1050 złociszy.... :wink:
Witam .Panowie czas temat odświeżyć.Otóż od kilku dni obserwuję w swoim pasacie że wodą leci mi na wykładzinę.Spojrzałem pod Auto a tam nic nie leci więc poczytałem na innym forum ze problem jest z lejkiem zabrałem się wczoraj odkręciłem schowek lejek leko obluzowałem i przechiliłem go lekko dmuchnołem w niego sprężonym powietrzem i zaczęło po chwili...
(at)szyper86 (at)psauzman problemu nadal nie rozwiazalem bo w lato nastala cisza, a teraz jakos nie mam czasu, Problemem jest silnik klap nawiewu, ktory nie potrafi sie odpowiednio ustawić i cały czas przeskakuje. Nowy kosztuje ok 250zł ewentualnie można wymienić sam potencjometr za 15zl. Żeby sie do niego dostać to trzeba odkręcic schowek pasażera.
schowek radio bezpiecznik schowek schowek pasażer
sprawdzić kwarc procesora alkohol izopropylowym zdalny telefon
bateria parkside styki mikrokomputer cobra1
Odbiór radia w VW Golf 5 1.9 TDI z GPS - przyczyny szumów Schemat ideowy wzmacniacza Mivoc SW 1000 A-II