Wsadź głowę pod schowek od strony pasażera, to ją zobaczysz, trzeba odkręcić bodaj 3 śruby
Trochę rozkręcania masz, by się do tego dostać. :( Na początek zdjąć trzeba górny schowek po stronie pasażera - po bokach są wkładki z plastiku które trzeba podważyć, a następnie pociągnąć za schowek. Po wyjęciu odkręcasz dolny schowek (4 śruby). Po zdjęciu schowka należy odpiąć trzy linki nawiewów - są dokładnie za konsolą środkową - dość niewdzięczna...
Co do schowka to otwórz go i musisz odkręcić cztery śruby torx 30 a następnie pociągnąć za schowek w pobliżu tych odkreconych śrub.Oczywiście chodzi o ten schowek nad pasażerem którego drzwiczki otwierają się do dołu. W HPI powinna być gotowa wiązka już z pinami na halogeny w globie.W miejscu gdzie masz wiązkę do obrysówek gdzie wchodzą w gumową przelotkę...
Miałem to samo! To prawdopodobnie wina kostki. Rozebrałem plastikową obudowę kierownicy docisnąłem żółtą kostkę poduchy i problem znikął. To samo mozna uczynić jeśli sie ma 2 poduchy, ale wtedy trzeba odkręcić schowek i podobnie poruszac kostką.
Musisz odkręcić schowek i dopiero póżniej odkręcić zmieniarkę.
Dzięki kolego "grala1 " za szybką reakcję.Chciałem dziś odkręcić ten schowek ale po demontażu 3 śrub z góry po zdjęciu listwy i jednej na dole schowek nie idzie wyjąć. Muszę szukać jeszcze miejsca w którym jest skręcony. Napisze Ci jutro jak jest z tymi rurkami.Dziękuję ----------------------------------------...
Witam wszystkich. Muszę wymienić wentylator dmuchawy w swoim Touaregu ale nie do końca wiem jak odkręcić półkę bądź schowek boczny, żeby się do niego dostać. Z tego co widzę to ta półka jest jakby scalona z calym, nie wiem jak to nazwać kokpitem pod radiem i idzie do połowy kierownicy pod spodem. Podpowie mi ktoś jak to zdemontować żeby niczego nie...
Sporo mam do napisania więc nie edytuję poprzedniego posta. Spędziłem w garażu całą sobotę. Vag-com - już kiedyś sprawdzałem te parametry i przed jak i po "zabawie" wyglądają tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/5294035100_1... Zajrzałem na tył radia. http://obrazki.elektroda.pl/9067682900_1... Antena podłączona. Potem...
Nie wiem jaka to jest astra g czy h. W g wystarczyło odkręcić schowek.
Wyciągnij radio, nie trzeba ściągać deski rozdzielczej. Możliwe, że będziesz musiał odkręcić schowek pasażera lub pociągnij je pod schowkiem i złap opaskami.
W zeszłą niedzielę ruszyłem tą śrubę. Końcówka hex 8mm(tak jak mówił kolega jarorz)na przedłużce. Do tego pewien śrubokręt z mechanizmem który obraca w jedną stronę ale blokuje w drugą. Potem tylko wsadziłem długi płaski śrubokręt w mechanizm aby mieć długą dźwignię. Ten mechanizm pozwolił kręcić śrubą przy minimalnych ruchach dźwigni. Patrząc z prawej...
Już wymieniłem przełącznik i wszystko działa i nie przepala bezpiecznika. Jest sporo roboty aby wymienić przełącznik w panelu należy wyjąć radio następnie nad radiem zdemontować podpórkę na notatki, zdemontować metalową ramkę radia, zdemontować dolny duży schowek ten pod radiem, wyciągnąć oba nawiewy przy radiu trochę siły trzeba użyć aby je wyciągnąć...
Wymontuj go z kanału nawiewu i sprawdzisz co jest. Dmuchawa za schowkiem pasażera. Trzeba odkręcić schowek. Warto by sprawdzić jeszcze przełącznik.
Ponowne Wygrzanie radia z akcentem na wieksze luty i prze-lutowanie większych lutów nie pomogło. Ścieżki pod lupą nie wyglądają na popękane :cry: przynajmniej tyle ile widać. Jednak odkryłem pewną zależność. Gdy radio jest podłączone do systemu i poruszamy główną wtyczką zasilania /wyjścia na głośniki (obrazek poniżej, złącze skrajnie prawe góra) w...
wentylator dmuchawy zamontowany jest z przodu po prawej stronie nad schowkiem, aby do niego się dostać trzeba odkręcić 5 śrub (trzy na górze schowka i dwie pod schowkiem) jak już zdemontujesz schowek na widoku będzie wentylator
Milejow miał rację. Wymiana tej żarówki to pikuś. Wystarczy odkręcić schowek na drzwiach (2 śruby), następnie dojść do głośnika i odkręcić go. Pod głośnikiem są 4 śruby. po odkręceniu tych śrub wystarczy delikatnie podnieść cały schowek i sam wyskoczy w uchwytu. Później to już tylko rozłączenie podnośników z kabli i pokrętła od szyb elektr. Sam podnośnik...
Witam mam problem z anteną w Scania r420 a mianowicie muszę wymienić przewód antenowy od CB radia a nie wiem jak się za to zabrać. Co trzeba odkręcić który schowek żeby było jakieś dojście czy trzeba demontować wszystkie pulki u góry??? Proszę o pomoc. Zapomniałem podać ze auto jest z 2009 i jest w globie
Kupiłem dzisiaj zestaw do czyszczenia soczewek. Może to pomoże. Problem w tym że znów muszę schowek rozbierać, bo zmieniarka tak ciasno siedzi że trzeba z tyłu popchać. Dodano po 5 A dka zainteresowanych żeby klucze do wyciągania kliknęły trzeba końcówki troszeczkę do góry wygiąć. Jeżeli zmieniarka nie chce wyjść to nie ciągnąć na siłę bo wygną się...
Przyjacielu, dużo czytałem na ten temat jak byłem w podobnej sytuacji. W 99% zawszę winna jest taka zielona kostka. Mam kilka takich więc jeśli chcesz kuabab(at)gmail.com . A żeby ją znaleźć trzeba odkręcić schowek (bodajże 6 śrub) i tam z tyłu jest taka wiązka kabli do białej kostki ją trza przesunąć w przód chyba i jest odpięte. Pozdrawiam Dodano...
Wszystkie sygnały masz przy BSI (moduł przyczepiony na ścianie grodziowej) lub module komfortu (różnie to nazywają). Dostęp do BSI tylko od strony schowka, łatwiej będzie jak zdemontujesz schowek i odkręcisz BSI (moduł przykręcony od wewnątrz więc musisz odkręcić całą plastikową podstawę). W załączniku masz schemat elektryki do 406 ... mam nadzieję...
Odkręcić panel z pod lewarka zmiany biegów , panel w którym znajduje się wyświetlacz nadmuchu ,a następnie schowek .W tunelu nagrzewnicy u góry będzie widać moduł dmuchawy na dwie wtyczki prawdopodobnie będą wypalone styki.
Też się długo zastanawiałem gdzie zamontować radio w 3. Ja zamontowałem je w schowku koło drążka. Nie przeszkadza, kabel można puścić pod tylna kanapą i koło ręcznego. Żeby go tam włożyć trzeba odkręcić ten plastikowy schowek potem zdjąć odkręcić plastik z drążka. http://obrazki.elektroda.net/42_12486971...
znalazłem coś takiego "No i wreszcie skończył się mój problem z nagrzewnicą. /...../ Sama wymiana jest prosta. Trzeba tylko być cierpliwym. Jeśli ktoś nie wie jak się do tego zabrać to w kilku słowach opiszę. Najpierw trzeba odkręcić wkręty, na których trzyma się schowek od strony pasażera. Pod otwarciu drzwiczek te wkręty widać. Później należy odkręcić...
Dzięki za rade tak też zrobiłem zdjąłem siedzenie ,blachę pod siedzeniami i wyjąłem schowek pod siedzeniem centralnie pod schowkiem się znajduje dołączam zdjęcia z przebiegu demontażu niestety i tak nie dało się odkręcić nakrętki pływaka ale zdiagnozowałem problem troszkę krzywo zamontowany pływak i przy jeździe są male wycieki niestety będzie trzeba...
Witam. Problem dobrze rozwiązaliście, śruba w zaworze odprowadzającym wodę z kaloryfera była zakręcona, pewnie płytkarz zakręcił, nie zarejestrowałem tego i grzejnik grzeje teraz pięknie, ciśnienie ok 1,2 bar, jest niskie ale piec nie kapie, wszystko grzeje, odpukać, oby tak zostało. Serdecznie dziękuję! Przy okazji zapytam mądrych ludzi o grzanie domu...
Z tego co po zdjęciach widzę to kokpit nie różni się znacznie od vario więc i rozbierać się pewnie będzie podobnie. Roboty jest z tym dość dużo niestety. W Vario w skrócie odbywa się to tak że zdejmujesz plastiki z słupków, odkręcasz licznik, środek i zdejmujesz klapkę od strony pasażera, wyciągasz schowek i możesz odkręcać ten długi plastik który jest...
https://obrazki.elektroda.pl/7090119200_... Witam, jak wyciągnąć silnik dmuchawy z Transportera T4 z klimą a bez AIRBAG ? Schowek zdemontowałem, odkręciłem belkę i ją odciągłem ale silnika nie da się wyjąć żeby go nie uszkodzić. Jutro planuję odkręcić plastikową deskę rozdzielczą, panel, i nie wiem jak ta deska jest zamocowana z...
Naprawiłem. Zajęło mi to znacznie więcej czasu niż przypuszczałem. Instrukcja jest dobra, jest tylko jedno "ale". Dostęp do tych silniczków jest fatalny w Clio 2 Ph2 (FL). Instrukcja może jest z Ph1, gdzie schowek był inny. I zdaje się łatwiej go było wymontować. W moim Ph2 nie udało mi się wymontować schowka. Nie wiem jak to zrobić, ale chyba trzeba...
To jest taki czujnik jak od strony pasażera z tym że jak dobrze pamiętam nieco krótszy i z białym gniazdem. Ja też się balem demontazu kokpitu. Co też znajomy klimatolog mi uswiadamiał - mówił tydzień spokojnej pracy w garażu takie rozbieranie. Garaż mam ale wąski i wymieniałem parownik klimy na poczatku maja teraz. Robilem to w weekend bo auto nacodzień...
Rozmontowuje się schowek po lewej stronie i jest piękny przelot, że można rękę włożyć. Trzeba odkręcić skrzynkę elektryczną od strony kierowcy pod maską i przewód pięknie przechodzi. Dzięki i pozdro, temat do zamknięcia :)
Najlepsze dojście będzie kiedy zdemontujesz sobie schowek pasażera i od dołu opornik jest zamontowany na 2 wkręty na takiej jakby plastikowej "misce". Jak już będziesz miał tyle rozebrane warto odkręcić silnik dmuchawy i zobaczyć w jakim jest stanie, możliwe że dostała się do niego woda i ciężko się obraca wirnik w tulejkach. Popatrz na schemat może...
Ja robiłem w 2005. Jest to ostatni rocznik przed liftem i może być inaczej bo pierwsze wersje 307 miały gniazdo OBD po lewej stronie kierownicy a ten ma już tak jak mają po lifcie - w schowku przy gałce od biegów, więc może i schowek inaczej jest zamontowany. U mnie jak otwierałeś schowek to ogranicznik który go trzyma z prawej strony by się nie otworzył...
To już było wałkowane na forum. Mój post jest ostatni http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Dodam tylko że aby się dostać do do rezystorów należy wymontować schowek po str. pasażera i odkręcić 2 wkręty krzyżakowym wkrętakiem który (o ile mi pamięć nie zawodzi) musi być bardzo krótki bo jest ciasno
Co do podświetlania zespołu pokręteł. Skoro jest podświetlanie włącznika podgrzewania szyby tylnej to jest szansa że przepaliła się żarówka od podświetlania skali przy pokrętłach. Żeby dostać się do żarówki trzeba: 1. zdemontować radio 2. zdemontować schowek pod radiem odchylając delikatnie te dwa zatrzaski po bokach schowka (od wewnątrz) 3. zdemontować...
Trzeba wykręcić schowek od spodu (uwaga, ukryte śruby. Nie targać, rozejrzeć się.), popielniczkę i zrobić miejsce. Następnie zdjąć pokrywę pokręteł i odkręcić 4 śruby. Będzie więcej miejsca do manewrów. U mnie pancerz nie był zaczepiony i miałem tylko ciepłe i ciepłe.
Co do wymiany. Najpierw zaczynasz od wyciągnięcia pojemników na kubki. Pojemnik ma 3 zatrzaski z każdej strony. Ja podważałem delikatnie malutkim płaskim śrubokrętem. Następnie zabierasz się za plastik przy dźwigni zmiany biegów. Wychodzi dosyć łatwo(z wyczuciem trzeba szarpnąć ręką). Ostatnim etapem jest wyciągnięcie całego panelu środkowego. Zaczynasz...
W Pandzie kolego miejsce na zapalniczkę masz w schowku na przeciwko pasażera po lewej stronie. Co do kabli, to jak wykręcisz ten plastik, w którym jest umieszczone radio i ten mały schowek to centralnie na prosto masz przejście na zewnątrz (wielka gumowa zaślepka) Problem jest z przeciągnięciem kabli, bo trzeba odkręcić ten plastik na podszybiu i wycieraczki,...
Podobny problem w POLO 1997 nagle przestał działać wycieraczki, nawiewy,el.szyby, światła mijania i podgrzewanie szyby tył. Okazało się, że przyczyna tkwiła w uszkodzonej kostce stacyjki koszt zamiennika 12 zł + moje 3 godz pracy. Po krótce opiszę jak się do tego dobrać. Zdejmujemy osłonę kierownicy (2 wkręty krzyżak od dołu), zdejmujemy poduszkę (2...
Po pierwsze to sprawdź czy masz dobry termostat, wskazówka od temperatury stoi ciągle nieco poniżej połowy? nie opada ani nie wzrasta?Dwa odpowietrz układ, co do nadmuchu, jak odkręcisz schowek to masz nagrzewnice, w niej siedzi rezystor odpowiadający za bieguny nadmuchu, sprawdź czy nie masz przepalonych dwóch pierwszych spiralek(nowy 120zł, na szrotach...
Opel Corsa D głośna praca dmuchawy ogrzewania, dodatkowo pracuje tylko na biegu 4. a) Głośna praca: (u mnie auto ma 16 lat) powód - brud w wirniku dmuchawy. Należy odkręcić schowek (4 śruby torx 15), wyjąć rurę nadmuchu (wysunąć kołek z prawej), odłączyć złączkę silnika dmuchawy i odkręcić 3 śruby (nasadka 4,5 lub 5mm). Warto użyć lusterka. U mnie w...
Bezpieczniki znajdują się za schowkiem po stronie pasażera,należy otworzyć klapkę schowka i odkręcić śrubki,wyjąc komorę schowka i z tylu ujrzysz bezpieczniki.
Witam. Wygląda na to że to sterownik mmi który jest za schowkiem kradł prąd. Teraz czeka mnie kupno i zakodowanie drugiego. Jeśli tobie też to rozładowuje akumulator to daj znać jak sprawdzisz. Wystarczy odkręcić schowek(6torxow) i 2 śruby mocujące sterownik. Proponuję odpiąć samą wtyczkę tą prądową zewnętrzna z czerwonymi kablami. U mnie była z prawej...
Odkręć schowek po stronie pasażera i go zobaczysz.
A jak się dostać do tego modułu? Odkręciłem schowek pasażera, ale tam nie widzę czegoś takiego. Trzeba całą deskę rozdzielczą rozkręcać?
odkręć schowek bedzie widać :)
widzę, że stare, ale może komuś się przyda... Pewnie padł bezpiecznik termiczny. Umiejscowiony jest on pod nogami pasażera za schowkiem. Trzeba odkręcić filc od spodu schowka i go zobaczysz. Podłączona jest do niego kostka z 4-ma przewodami. Wystarczy odkręcić 1 śrubkę. Bezpiecznik na 10A i z tego co pamiętam na 217 st.C.
Odkręć schowek pasażera....w serwisie ten "jeżyk" kosztuje 1050 złociszy.... :wink:
Witam .Panowie czas temat odświeżyć.Otóż od kilku dni obserwuję w swoim pasacie że wodą leci mi na wykładzinę.Spojrzałem pod Auto a tam nic nie leci więc poczytałem na innym forum ze problem jest z lejkiem zabrałem się wczoraj odkręciłem schowek lejek leko obluzowałem i przechiliłem go lekko dmuchnołem w niego sprężonym powietrzem i zaczęło po chwili...
(at)szyper86 (at)psauzman problemu nadal nie rozwiazalem bo w lato nastala cisza, a teraz jakos nie mam czasu, Problemem jest silnik klap nawiewu, ktory nie potrafi sie odpowiednio ustawić i cały czas przeskakuje. Nowy kosztuje ok 250zł ewentualnie można wymienić sam potencjometr za 15zl. Żeby sie do niego dostać to trzeba odkręcic schowek pasażera.
Tylko w takim razie podczas diagnostyki climatronic powinien to wykryć, a jak mam sprawdzić te klapy ? wyczyścić nagrzewnice czy po odkręceniu schowka coś mi się uda zauważyć ??
Sterownik jest pod deską od strony pasażera.Aby go zdemontować trzeba: ściągnąć konsolę centralną(pod dźwignią zmiany biegów),odkręcić dwa wkręty mocujące obudowę panelu klimy(pod nią jest jeden z wkrętów mocujących schowek w desce),odkręcić i wyjąć schowek.Moduł jest w górnej części zespołu nawiewu i jest przykręcony jednym wkrętem(wchodzą do niego...
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Z takiego opisu to nic nie można wywnioskować, jak masz automat lub półautomat to masz tzw. "jeża" czyli regulator obrotów na tranzystorze sterowany z panela klimatyzacji, on może być problemem. Często wentylator jest zalewany wodą z podszybia, miałem przypadek że woda w dmuchawie zamarzła i go zablokowała. Odkręć schowek i będziesz miał dobry dostęp.
Musisz zdemontować cały tunel środkowy i odkręcić od wewnątrz wkręty mocujące panel gniazda zapalniczki. https://obrazki.elektroda.pl/3011911800_...
CZY TE ODPOWIETRZNIKI SA PO STRONIE KOMORY SILNIKA ( NIC TAM TAKIEGO NIE WIDZE), CZY TUZ PRZY NAGRZEWNICY (CZYLI TRZEBA ODKRECIC SCHOWEK ZEBY SIE DOSTAC)? JAK WOGOLE ONE WYGLADAJA?
freddd nie kombinuj tylko odkręć schowek i zamontuj antenę na podszybiu, ale pod deską rozdzielczą (lub np. w bagażniku, po tylną półką, pod podsufitką itd. itp.)
Dobry dostęp, wymontuj schowek, zobaczysz taką luśnię, odczepiasz zabezpieczenie (i chyba jeszcze trzeba odkręcić jedną śrubę na torxa, nie pamiętam), obracasz tą luśnią i wychodzi. Ale tam problem nie zazwyczaj nie jest w wiatraku, raz tylko wyciągałem go bo pękł filtr i wiatrak się tłukł. Jak nie pracuje to wada jest w innym miejscu.
Ten moduł jest pod schowkiem z prawej strony. Musisz odkrecic schowek, a później odkręcic od góry dwie śruby. Osobiście robiłem ten sam zabieg. Nie działał mi 1 i 2 bieg wentylatora. Wsadziłem zamiast drutu dwa oporniki połączone równolegle 2.2oma 5W. Niestety po kilku minutach zaczęły się okropnie grzac. Chyba muszę spróbowac zastosowac oporniki o...
Nie podpinałem niestety go jeszcze pod komputer lecz odkręciłem schowek i dostałem się do silniczków sterujących temperaturą , gdy zmieniam temperaturę na panelu czerwony silniczek chodzi gdy zwiększam i zmniejszam temperaturę a niebieski zawsze stoi, wiec niebieski do wymiany i tu pytanie czy da się go jakoś wyczyścić czy naprawić czy odrazu lepiej...
Odkręć schowek i słuchaj skąd dobiega hałas. Nie ma sensu pisać i słuchać co może być. Działaj sam i pisz co stwierdziłeś. Może być jakaś klapa, może być wentylator a może jeszcze co innego.
Czekaj kolego nic tam nie rozbieraj zejdź do auta musisz zanurkować ta płyta jest pod schowkiem przykręcona jedną plastikową nakrętką taką okrągłą odkręcisz palcami i chyba się obniży jak dobrze pamiętam to jeszcze 2 takie zaczepy będą , tak czy inaczej musisz zanurkować pod spód pod schowkiem. Dodano po 40 Są tam duże i małe przekaźniki chyba będzie...
ja wiem skąd idzie pisk, ale nie wiem jak wymontować wentylator nawiewu. Czy zajść go od schowka, czy od komory silnika, w którymś miejscu on jest. ----- Rozebrane, nasmarowane. Piszczenie ustało. Gdyby ktoś kiedyś potrzebował :) Aby wyjąć wentylator nawiewu w Corsie C (z klimatyzacją), wykonujemy kroki: 1. odkręcenie schowka (4 śruby) 2. odkręcenie...
Czy jak już ją wyciągnę to mogę jeździć bez niej czy wywali jakiś błąd na radiu? Nie. Czy jest możliwość przerobienia wiązki od zmieniarki na wejście aux które by było w schowku żeby podpiąć mp3? Nie. czy odkręcić schowek. Tak.
Gdzie w tym pojeździe znajduje się gniazdo diagnostyczne, odkręciłem tapicerki schowki i nic.
Same dwa kable nie są puszczone luzem Czesto sa w zółtej koszulce czasem pomarańczowej zdaża się ze i w czarnej. Odkręć schowek i tam powinien być swobodny dostęp do poduszki bedziesz widziałczy jest w niej wpięta kostka czy nie.
Odkręć schowek i po tej stronie bedziesz miał sterowanie nawiewami i tam tylko w jednym silniczku bedziesz musiał zamienić ze soba miejscami kabelki co spowoduje odwrotne działanie jednej z klap ciepło-zimno robiłem to w audi i na pewno jest tak samo w galaxy ponieważ to też volkswagen.
Witam Mam problem z roverem 25, ponieważ świecą się poduszki powietrzne. Zaświeciły się podczas upalnego dnia Podłączyłem pod komputer auto i wykazało mi ze poduszka pasażera i błedu nieszło wykasować, wiec żeby ja sprawdzić odkręciłem schowek i tutaj pytanie Co się mogło stać ? Oraz jak wyjąć tą poduszkę ?
Od dołu jest śruba w okolicy środka, chyba, że masz zamocowaną razem z całą "obudową" schowka. Przecież to chwila roboty zobaczyć gdzie i co trzyma i odkręcić parę śrub.
Jak ustawisz na twarz powietrze też nic? Masakra :) do tej pory było ok i nie zwracałem na to uwagi, ale okazuje się, że muszę nastawić nawiew na nogi oraz twarz i dopiero odpala recyrkulacja... Jutro sprawdzę jak odkręcę schowek, czy silniczek zmienia położenie klapy, bo niby słychać, że zmienia się odgłos, ale... Dzięki wielkie!
Witam, mam problem z fordem Mondeo MkIII 2004r. , a dokładniej ze sterowaniem klapki od ciepłego/zimnego powietrza, auto ma climatronic, po odkręceniu schowka ujrzałem 3 silniczki na obudowie nagrzewnicy, znalazłem silniczek od regulacji temperatury, silniczek jest sprawny, ale climatronic nim nie steruje, zrobiłem self test, ale 0 błędów, climatronic...
Kia Rio 3 2011 r. pomocy, czy ktoś może podesłać, jak wymontować schowek pasażera, by dostać się do wiatraka kabiny? Odkręciłem wszystkie śrubki, które są widoczne, i nadal coś go trzyma, a nie chcę nic popsuć. Pomocy!
Schowek, plastikową osłonę, odkręcić mocowanie rurek przy grodzi tuż nad podłogą, odkręcić rurki od nagrzewnicy, odkręcić nagrzewnicę i trochę powalczyć żeby ją wysunąć. Powodzenia ze śrubką przy podłodze. Szukaj tutorialu w sieci, pewnie nawet ze zdjęciami znajdziesz.
Witam Kolego !! Sterownik do centralnego jest po prawej stronie w słupku koło schowka. Trzeba odkręcić jedną śrubę typu torks. Pozdrawiam.
No jak odkręciłem pokrywe schowka elektroniki to było pełno białego osadu na stykach, metalowych częściach stacyjki i podstawie akumulatora
Witam potrzebuje wymienić nagrzewnice czy ktoś próbował wyciągnąć lub wyciągnął to ustrojstwo bo nie wiem którędy by łatwo było. Drugie pytanko to odkręciłem schowek od pasażera odchyliłem dywanik i wypadło mi kawałek jakiegoś wygłuszenia i nie wiem którym to było miejscu dołączam zdjęcie tego wygłuszenia może ktoś wie gdzie to ma być https://obrazki.elektroda.pl/7832752900_...
Mam ten sam problem dmuchawa na 1i2 mi nie działa natomiast na3 i 4 działa,zrobiłem tak jak kolega napisał odkręciłem schowek po stronie pasażera i szukałem tam tego rezystora ale nic takiego tam nie mogłem znajść na górze dmuchawy była kostka była wpięta ale to wszystko było obudowane nic tam nie było że tak powiem dokręcone dodatkowo do tej dmuchawy,...
Za modułem BCM 1 obok pedałów. Odkręć osłonę nad nogami. Albo za schowkiem ale to chyba w a4.
Spalony bezpiecznik zasilający deskę. Lampka ta zapala dopiero po włączeniu zapłonu. Kombinując z nią zrobiłeś zwarcie (a to jest na tym samym bezpieczniku). Aby dojść do włącznika oświetlenia schowka oraz ewentualnie, usunąć zwarcie musisz wyjąć schowek. Trzeba odkręcić parę wkrętów widocznych gołym okiem. Przed wyjęciem schowka trzeba wyjąć tą nieszczęsną...
Bardzo prosto: tu trochę,tam trochę,o i tu jeszcze,no i A więc 1 zdjąć trójkąt przy lusterku(zaczepy) 2 odkręcic srubkę w klamce 3 wyjąć schowek (dwie spinki i ciągnąć do góry)uwaga może pęknąć 4 wyciągnąć włączniki szyb elektr. 5 zdjąć zaślepę na rączce do zamykania dźwi i odkęcić śrubki (2x torx) Teraz tą część z welurem (gdzie jest montowany schowek)ciągniemy...
sterownik -komputer- silnika jest pod deską rozdzielczą za schowkiem (nad nogami pasażera) aby się tam dostac trzeba odkręcic dolna oslone -za schowkiem (2 sruby) i schowek (2 sruby z przodu po otwarciu schowka -na rantach) - mozna nieodkrecac schowka ale będzie małowygodnie a pod siedzeniem jest sterownik abs-u
Witam od razu zaznaczam że jestem raczej zielony jeżeli chodzi o sprawy motoryzacyjne. Zaczynam od tego że po odebraniu auta od mechanika przestał działać nawiew na pierwszych 3 stopniach (na 4 najmocniejszym działa) Mechanik doradził że to na pewno opornik dmuchawy i że samemu dam rade sobie to wymienić po odkręceniu schowka w aucie. I tu zaczynają...
Demontaż jest dość prosty: trzeba zdjąć "drewienko" z lewej strony kierownicy odkręcić 2 wkręty, zwiesić dół konsoli, od strony drzwi odkręcić śrubę M8, zdjąć oba słupki przednie i odkęcić 2 wkręty mocujące górę deski, zdjąć schowek, odkręcić "drewno" pod nim wkręty mocujące deskę, wypchnąć od dołu zaślepkę poduszki, odłączyć aku, wykręcić poduszkę,...
sterownik masz za schowkiem na grodzi chu... dostęp ale da się odkręcić
Kolego Williams chodzę do technikum energetycznego profil elektryk klasa 3 więc chyba mam jakieś pojęcie o podstawach elektryki a co do szukania po omacku to od strony kierowcy nad bezpiecznikami jest (była) gąbka pod którą wchodziły przewody po wyrwaniu tej gąbki przewody wchodzą pod plastik którego się nie da rady ściągnąć(pod zegarami jest kilka...
Po lewej i prawej stronie boxu z nagrzewnicą będziesz miał siłowniki . ten z prawej widać po wyjęciu schowka, ten z lewej po zdjęciu oslony nad pedałami. Zobacz jak pracują w trakcie zmiany temperatury na panelu klimatyzacji. Można je też odkręcić i recznie przestawiać przesłony. Jak ręcznie będzie OK. to może być siłownik.
Nic tam nie podłączaj, odkręć plastik nad tyłem koła ręcznie. Będziesz wiedział, gdzie jest linka zamka schowka. Otwórz schowek i tak samo z schowka za linkę i siedzenie otwarte.
Jak tak bardzo chcesz go odkręcić to pod schowkiem pasażera bliżej drzwi są trzy wkręty odkręcając je odkręcasz cały wentylator, jak skrzypiało i coś strzeliło to nie wkluczone, że silniczek się zatarł lub skończyły się szczotki.
tylko jest taki problem że napięcie dochodzi bo sprawdzałem miernikiem tylko jest przez chwile a potem znika.A jak podłanczałem na krótko inny silnik to nawet nie ruszył a takie pytanko na jakie napięcie jest silnik od klimatronika bo szczeże mówiąc to nie idzie na rzadne napięcie a jak chodzi o tę kostkę to jeszcze sprawdze ale odkręciłem schowek i...
Napisałeś rocznik 98 (nie 89 - 10 lat poślizgu) stąd moje zdziwienie. Skoro to B3 to tak jak pisze Motronic. Należy pod schowkiem pasażera odkręcić czarną osłonę, która zakrywa część schowka i idzie w stronę komory silnika. Odginasz wykładzinę i u góry bardziej w stronę kanału środkowego jest obudowa metalowa z ECU.
Rozumiem cię ,ja nie tylko zwolniłem schowek z ograniczników ale jeszcze odkręciłem dwa wkręty i schowek miałem na boku. I tak jest jak pisze pioart tam go niema,ale dręczy mnie ten wlot powietrza który powinien być za podszybiem . Jakieś zabezpieczenie powinno być aby aby śmieci typu liście, muchy tam się nie dostawały .Jak się dostane to zapodam jakieś...
No, nie wiem... Manualną to ja miałbym w Lanosie :) , guzik z "prośbą o włączenie klimy" do sterownika silnika, i pokrętła do sterowania klap, zrealizowane na LINKACH, jak bym ustawił pokrętło na ciepło, to linka też tak ustawiała klapę, a u Ciebie silniczkami steruje jakiś sterownik, elektronika. Niby różnicy dużej nie ma, ale "mój" przykładowy manual...
Czy ktoś wie jak opuścić sam schowek bez odkręcania go w całości? chodzi mi o to żeby dostać się do tyłu schowka w celu demontażu uchwytu na długopis a nie odkręcanie go w całości bo po odkręceniu nie ma do tego dojścia.
ArekAudiA4 miałem to samo, płukałem nagrzewnice odkamieniaczami, różnymi kwaskami nawet octem efekt chwilowy - w końcu wymieniłem nagrzewnice i teraz w aucie jak w saunie. Dasz rade sam to wymienić mi zajęło to 10 godzin ale teraz jak już wiem jak, to w 4 bym się uwinął. Ja miałem klime która musiałem jeszcze spuścić w zakładzie a później nabić. Wkleje...
a tu bym się nie zgodził bo w fordzie komputer od silnika a od automatu to jedno. Musisz wymienić komputer z silnika bez automatu. Dodano po 2 w mondeo z tego rocznika sterownik silnika znajduje się pod schowkiem pasażera a dostęp do niego jest po odkręceniu śruby na klucz 10 od strony silnika po uprzednim wypięciu zbiorniczka z płynem od wspomagania...
Najpierw sprawdź bezpiecznik czy jest sprawny (ja miałem "na klaksonie" pęknięty-wyglądał ok. ale raz łaczył a raz nie) Jak nie działa dmuchawa to odkręć plastik pod schowkiem, i prawdź czy dociera napięcie do silnika dmuchawy. Jeśli nie dociera to sprawdź przełacznik w konsoli. (sprawdzaj na max. obrotach bo wtedy nie działają oporniki zmiejszające...
Witam mam problem vwpassat kombi 1999. problem polega na tym że nie działa nadmuch na nogi autko posiada klimatronik czyli zamykaniem i otwieraniem klapek sterują silniczki . Odkręciłem schowek od pasażera i dostałem się do 2 silniczków jeden działa bez zarzutów drugi na samym dole nic nie reaguje na przyciski na panelu od klimatronika. Przesunięcie...
Pierwsze co to musisz rozebrac konsole sterujaca ogrzewaniem, radio, zegarek i wszystkie tamte rzeczy i poszukac zoltej kostki do komputera.. Moze byc dobrze ukryta, nawet zaizolowana czarna tasma i przyczepiona do glownej wiazki elektrycznej.. Ja musialem sie jej niezle naszukac ale znalazlem ( w Calibrze).. Aha, mozna tez odkrecic schowek i tez tam...
U mnie pod spodem nie ma takiej osłony jak na tym filmiku i nie ma też tej zapinki. Po odkręceniu 5 śrub schowek się cały rusza ale nie chce wyjść do przodu tzn. próbuję to robić lekko z wyczuciem żeby coś nie urwać. Może w wersji kombi jest inny schowek albo od rocznika 2018 coś zmienili mocowanie żeby utrudnić wymianę i jechać do serwisu autoryzowanego...
Nie trzeba rwać dashboardu, trzeba uważać na plastiki przy demontażu. Schowek ciężko schodzi po odkręceniu śrub, trzeba go wyszarpać, pamiętać na koniec o rurce chłodzenia schowka.
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
schowek volvo wyciągnąć schowek schowek radia
podcisnienia wezyki instrukcja tester tranzystorów grundfos naprawa
tester akumulatorów schemat bezpieczniki chrysler voyager
F20C20 MOSPEC, Leshan – testowanie podwójnej diody fast-recovery, pomiar multimetrem, objawy uszkodzenia HANSA WHC 1038 spin cycle issue: drum not spinning fast, clothes remain wet