Masz na tym sprzęgle strzałkę, wskazującą, że odkręca się je w lewo. Możesz użyć klucza do dokręcania tarczy w szlifierkach kątowych.
Na aledrogo znalazłem takie cusik https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-klima... Co do regulacji to wykonuje się ją ilością lub grubością podkładek. Na fotce widać taką podkładkę. Regulacja polega na zrobieniu minimalnej szczeliny między...
Sprzęgło odkręca się w prawo, czyli zgodnie z ruchem wskazówek zegara. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Trzeba dorobić specjalną końcówkę, na klucz udarowy i pójdzie bez problemu. Końcówka podobna do klucza do szlifierek kątowych, tylko z trzema bolcami. Na zdjęciu widać, wyraźnie, gwint. http://obrazki.elektroda.pl/3342093700_1...
Wyjmij wężyk, wkręć do pompki śrubę i wyciągnij za pomocą jakichś kleszczy.
Mam taką samą kosę, kręciłem kluczem francuskim odwrotnie to wskazowek zegara(w lewo).
Zajrzyj tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Odkręcić sprzęgło można kluczem od szlifierki kątowej o ile wejdą bolce. Pamiętaj, że tam jest lewy gwint, żeby się nie odkręcało samo.
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Prawdopodobnie część ta (sprzęgło) jest nakręcona na oś wirnika. Należy z drugiej strony zablokować wirnik i odkręcić sprzęgło w kierunku zgodnym z kierunkiem obrotów wirówki.
Przecież tu się nic nie stało, kupisz tylko nową tarczkę i wymienisz. Musisz odkręcić tę centralną śrubkę, blokując np morsem te pozostałości. Po odkręceniu wyciągasz na zewnątrz uszkodzoną tarczkę. Teraz musisz wyjąć pierścień segera (wewnętrzny), po wyjęciu powinno zejść koło pasowe wraz z łożyskiem. Po fotkach widać że można to zrobić nie wyciągając...
Najpierw, zamieść zdjęcia zgodnie z zasadami forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic99... Wykręć świecę, włóż do cylindra sznurek, tak jak na zdjęciu. Pozwoli to zablokować wal. Uważaj, aby sznurek nie dostał się do okienka wydechu. Nakrętka odkręca się w prawo. http://obrazki.elektroda.pl/6381595900_1...
Witam.Uszczelnienia wału(simeringi)do wymiany zgodnie z sugestią kolegi Tomekk06.Po odkręceniu sprzęgła na pewno będziesz miał mokry karter od strony sprzęgła.Najczęściej pada właśnie ten uszczelniacz,efekt pracy tępymi łańcuchami.
Poszukaj na forum, było opisywane jak to zrobić, wielokrotnie. W większości pilarek robi się to identycznie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Jest tam taka bakelitowa podkładka, taka jak na zdjęciu. Po obu jej stronach są uszczelki. http://obrazki.elektroda.pl/3187994100_1...
Niepotrzebnie zdjąłeś szczęki , sprzęgło demontuje się w całości. Zablokuj tłok i odkręć resztę sprzęgła . Gwint jest tam lewo skrętny.
Kolego masz normalny gwint ale musisz wykręcić rozrusznik żeby zablokować koło.
Nie trzeba rozpoławiać silnika, o ile przypadkiem nie wyciągniesz ze skrzyni pręta wybierającego biegi (wypychacza kulek), bo wtedy posypią się kulki i wtedy raczej nie złożysz tego z powrotem bez rozpołowienia silnika. Aby dojść do całego automatu potrzebne jest zdjęcie lewej pokrywy i odkręcenie sprzęgła. Jeśli jesteś zielony w tych sprawach to lepiej...
Najpierw przesuń prowadnicę do zębatki napędowej, łańcuch się zluzuje to ściągnij go z prowadnicy a następnie z bębna sprzęgła.
Wałek wychodzi do tyłu po odkręceniu : sprzęgła, koła zamachowego, obudowy, koła napędu sprężarki ( z przodu), wyjęciu lasek popychaczy. Szklanki popychaczy unieść, aby nie opierały się o krzywki wałka. Na kole zębatym z tyłu i na kole walu są znaki ustawienia. Zasada dla ust. pompy i rozrządu: na kołach znaki się pokrywają a krzywki wałka na pierwszym...
iamtheone część oznaczona numerem 1 nie powinna się kręcić razem z 2 po odpaleniu tylko dopiero po dodaniu gazu. Część numer 2 zachowuje się poprawnie ale numer 1 nie. Co by nie było musisz rozebrać sprzęgło i zdjąć kolejną pokrywę silnika i wtedy powinno się wyjaśnić. No więc spróbowałem odkręcić sprzęgło, niestety próba ta zakończyła się fiaskiem....
A to sprzęgło czym dokręcać i z jaką siłą? Ile wlezie ręką czy francuzem? Słyszałem, że samo się dokręca podczas pracy. A bęben ma być luźno czy na maksa dokręcony?
Przyszedł czas na wymianę uszczelniaczy i pierścienia w tych zabytkowych nożycach do żywopłotu lecz mam problem z odkręceniem sprzęgła. Na moje oko całe jest nakręcone na wale i jest tam normalny gwint (odkręca się w lewo) ? Tylko w którym miejscu chwycić, uderzyć żeby obeszło się bez uszkodzeń?
Jak mogę ściągnąć to szare sprzęgło? Tego sprzęgła nie "ściąga się", ono jest nakręcone na oś do której zamocowany jest nóż. Przytrzymaj nóż aby się nie obracał i odkręć sprzęgło. Odkręcaj w kierunku ruchu wskazówek zegara. https://obrazki.elektroda.pl/2202852300_... https://obrazki.elektroda.pl/1176788100_...
Byłem dziś w serwisie. Gość powiedział mi taką cenę równą prawie połowie wartości całej pilarki. Zamówiłem dziś za grosze bęben sprzęgła i chociaż bym miał zepsuć całkowicie tą pilarkę to przynajmniej się nauczę wymieniać taki bęben.
Co Cię tak zaszokowało, takie blokady są używane w serwisach pilarek. Siły przenoszone w ten sposób na łożyska są niewielkie. W pilarkach niema praktycznie innego sposobu blokady wału, dla odkręcenia sprzęgła czy nakrętki koła magnesowego. Przyrząd można potraktować jako uniwersalny, dla pilarek, kos itd. Na rysunku jest opis odkręcania sprzęgła z oficjalnej...
Witam.Na początek odkręć sprzęgło i sprawdź uszczelniacze wału.To najczęstszy powód takich awarii.
Tu masz dokumentację naprawy CD4E: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... przyda się też koledze "Transit 2" aby nie wprowadzał w błąd: Płytę zaworową nie koniecznie, ale wystarczy odkręcić obudowę sprzęgła hydrokinetycznego .............
masz tam 3 otfory na 6 srube dorob sciagacz i gotowe
Witam Mam pewien problem z wyżej wymienioną piłą. Pompka przestała podawać olej. Wszystko sprawdzone filtry, rurki itd. Żeby dostać się do pompki trzeba odkręcić sprzęgło. Wiem, że na wale w miejscu mocowania jest lewy gwint czyli odkręca się w prawo. Tylko jakim sposobem zablokować wał? I jakim kluczykiem odkręcić sprzęgło. Macie jakieś rady? Z góry...
Musisz odkręcić górne kółko napędowe/ sprzęgło które łączy się z kielichem
Wystarczyło wyrwać gumę i dzięki temu można było kleszczami dobrze złapać, na dole śrubokrętem zablokować wirnik i udało się odkręcić sprzęgło i wkręcić nowe. Temat do zamknięcia.
Można wyregulować sprzęgło na łapkach. Należy odkręcić boczny dekielek/wziernik do sprzęgła i nakrętkami wyregulować sprzęgło. Co do reszty to odsyłam do instrukcji napraw ciągnika Ursus C330. Znajdziesz na forum ;)
Musisz odkręcić sprzęgło. Unieruchom wał silnika - nacięcie...
Musisz odkręcić sprzęgło i sprawdzić w jakim stanie jest ślimak napędzający pompkę oraz zębatka samej pompki. Zwróć uwagę na stan pręta na ślimaku, jego koniec powinien wchodzić do wycięcia w bębnie sprzęgła.
Koło magnesowe nie jest nakręcane, tylko założone na stożek i zabezpieczone nakrętką. Załóż ściągacz, dokręć śrubę, z czuciem, i stuknij młotkiem w śrubę ściągacza. Pomaga nagrzanie kola magnesowego. Sprzęgło odśrodkowe, jak to nazwałeś kolo hamulca, jest nakręcane, odkręca się w prawo, (lewy gwint) Jeżeli się nie mylę, aby wyjąć silnik, to wystarczy...
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Jak widać na zdjęciach w środku sprzęgła jest nakrętka - jak odkręcisz to sprzęgło to wszystko będzie jasne ! Może być LEWY gwint
Dobrze było by odkręcić (w prawo) sprzęgło i sprawdzić napęd pompki oraz samą pompkę. W tych, marketowych pilarkach, pompka jest czasami montowana od strony koła magnesowego.
Od spodu widać gwint na ośce. Tak że sprzęgło wygląda na nakręcone na gwint ośki. Odkręć sprzęgło i dalej się zobaczy.
Musisz zdemontować obudowę zakupić odrzutnik (ten blaszany na wał) i poskręcać do kupy. Ktoś poukręcał śruby i wbił zwykły uszczelniacz. . Proszę jesniej napisać. Zdemontować całą obudowę założyć stalowy odrzutnik założyć obudowę i wtedy przykręcić aluminiowy odrzutnik? Bez nowego zimmeringu? Tam nie ma zimmeringu. Na wale wewnątrz ma być odrzutnik...
Trzeba odkręcić sprzęgło, odkręca się w prawo. Pompa jest pod sprzęgłem ,ale pewnie wystarczy wymienić tylko plastikowy element napędzający pompę . Na rysunku oznaczony numerem 22 http://obrazki.elektroda.net/20_12413552...
Proszę podać jaki to model piły Możliwe ze uszkodzony jest napęd pompki oleju Trzeba odkręcić sprzęgło odśrodkowe aby dostać się do pompki Odkręć świecę, przez otwór włóż do cylindra trochę grubego sznurka Pomoże on zablokować wał korbowy beż ryzyka uszkodzenia tłoka lub cylindra Odkręć sprzęgło Odkręca sie w prawo , po zdjęciu bębna sprzęgła będzie...
Obstawiam ścięty wpust czółenkowy na wale korbowym. Jeśli masz napęd obrotomierza, to upewnij się czy zębatka na wale korbowym jest przykręcona prawidłową stroną (podtoczenie współpracuje z nakrętką-zębnikiem) i nie posiada podkładki zabezpieczającej. Należy pamiętać że nie wolno podczas napraw odwracać zębatki na drugą stronę (montować odwrotnie) w...
Musisz odkręcić sprzęgło, które jest od strony rury z wałkiem napędowym głowicy.
Widzisz, Owik? Nie odzywaj się. Ciśnienie z zacisku hamulcowego i sprzęgło odpowietrzone. Sposób z odkręceniem odpowietrznika i czekaniem aż płyn zacznie cieknąć jest jak widać powyżej zły. Zamykam.
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
To może odkręć sprzęgło i sprawdź, czy silnik zacznie się kręcić.
Gwint zwykły .Można spróbować pneumatem jeżeli niema odpowiedniego narzędzia. Narzędzie chyba nie zadziała, ponieważ tarcza kręci się niezależnie od koła pasowego i wału sprężarki. Myślałem by rozwiercić łeb śruby ściągnąć tarczę i chwycić żabą wieloklin by wykręcić resztki śruby.
Dziękuję za pomoc, ale nie mogę zdjąć obudowy startera, bo bo blokuje sprzęgło i nie wiem jak je zdemontować. Pozdrawiam. Cześć, Rozumiem, że masz trudności ze zdemontowaniem sprzęgła, które blokuje Ci dostęp do obudowy startera. Oto wskazówki, jak to zrobić: 1. Zdejmij pokrywę sprzęgła: Sprzęgło znajduje się na końcu wału silnika, zazwyczaj pod plastikową...
Mam sprzęgło od innej "made in China" i dlatego postaram się przełożyć. Są identyczne. Dziękuję za domowy sposób odkręcenia sprzęgła za pomocą sznurka. W poniedziałek będę kombinował. Z gwarancją nie ma co zawracać sobie głowy. Dziękuję za podpowiedzi:)...aha...czy w trakcie odkręcania sprzęgła i zablokowanego tłoka w cylindrze nic nie stanie się z...
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Simmering da sie wwymienić bez rozpoławiania silnika. Musisz właśnie odkręcić dekiel, odkręcić zdemonować sprzęgło jeżeli jest zamontowane na wale lub koło zębsate z wału, tak aby pozostał sam wal. Potem musisz mieć coś jakby pazur i zaczepić tamten simering od środka i próbować go wyrywać. Możesz go przecież rozerwać. Potem oczyszczasz to miejsce i...
Prawdopodbnie kkknc masz rację i nawet mysłałem o tej opcji ponieważ rzy odpaleniu czasem słychać powietrze pradopodobnie gdzieś jest nieszczelność ale jeszcze nie wiem gdzie świecę z pilarki przełożyłem do kosy spalinowej i bez problemu odpala, w gaźniku nic nie znalazłem. Zobaczę przy rozbiórce czy uda mi się odkręcić sprzęgło ponieważ wcześniej było...
Gaźnik do czyszczenia i sprawdzenia. Ok, dzięki za odpowiedź. Może to być spowodowane nie trzymaniem paliwa przez gaźnik? A jak odkręcić sprzęgło? Tu jest nakrętka przed bębnem. Zablokowałem tłok ale boje się użyć siły :) Odkręca się tak samo jak każde inne w prawo?
Tak czy inaczej, trzeba odkręcić sprzęgło, i obejrzeć te trzy elementy.
Witaj:) Na początek,radzę porządnie wypłukać zbiornik oleju czystym paliwem. Ściągnij obudowę, prowadnicę i łańcuch. Odpal pilarkę i zobacz czy z otworu smarującego wydobywa się jakikolwiek olej, jeżeli nie to prawdopodobnie (tak jak wspomniał kolega Rycho T) pompka oleju do wymiany. Aby zdemontować pompę,oleju odkręć sprzęgło zgodnie z ruchem wskazówek...
Nie chodzi o to, czy łożyska się kręcą, ale czy uszczelniacze są dobre. Odkręć sprzęgło i koło magnesowe i dokładnie obejrzyj, czy na pewno nie ma dziury w uszczelniaczu, czy wał nie chodzi góra dół (od strony sprzęgła). No i oczywiście rurka impulsowa musi być szczelna i dobrze założona - jak się podwinie to będzie lewe powietrze.
Cały mechanizm odkręcony, sprzęgło, silnik, a noże lekko chodzą.
Trafiła do mnie piła Dolmar 111 z zatartym silnikiem.Wypalona dziura w tłoku,efekt użycia bkokady tłoka.Serwisant który wymieniał sprzęgło użył blokady tłoka w celu zablokowania wału,co spowodowało wgniecenie w denku tłoka,a później jego przepalenie.W tłoku dokładnie w tym miejscu jest dziura.Sprzęgło zostało dokręcone z tak dużą siłą,że klucz do odkręcania...
Bęben na zębatkę pływającą .325 7z to koszt ok. 30 zł. Te zdjęcia niestety niewiele mówią. Weź zdejmij łańcuch, załóż go na koło zwrotne prowadnicy i przesuwaj napięty rękoma łańcuch doprowadzając do obrotu zębatki. Ogniwa napędowe nie powinny przeskakiwać po zębatce, klinować się itp. Następnie w podobny sposób sprawdź jak łańcuch układa się na kole...
odkręcić sprzęgło jednokierunkowe nad kołem magnesowym, i tam będzie widoczny klin. Jeżeli jest choć minimalnie przestawiony (ścięty) to zapłon będzie w innym miejscu i będzie strzelał w gaźnik... Inaczej nie sprawdzisz, bo aby powstała iskra, trzeba dać kołu magnesowemu pewną prędkość obrotową.
Przesunęłam grzybek o 2 mm na zewnątrz i dokręciłam. Teraz szyje, choć cały wał teraz ma 2 mm luzu i nie mogę teraz odkręcić sprzęgła. Ale przynajmniej szyje...
Sprzęgła od dupleksu są w maszynie nie w samym zespole. Musisz odkręcić tył maszyny i DC, za nim są dwa sprzęgła jedno jest od dupleksu.
A wie ktoś jak poprawie odkręcić sprzęgło? W internecie widziałem że jedni mówią żeby zblokować tłok np. sznurkiem i w tedy odkręcać bo kluczem udarowym można uszkodzić, inni na odwrót żeby kluczem udarowym, bo blokując tłok można uszkodzić, jeszcze się spotkałem z tym żeby zrobić to śrubokrętem+młotkiem. To jaki sposób w końcu jest dobry żeby nic nie...
Nie cudować tylko zastosować metodę z filmiku, albo moją. Będzie szybciej i w mojej ocenie bezpieczniej. Nie każdy lubi się bawić ze sprężynami. Gość się pyta jak odkręcić a nie jak rozebrać sprzęgło na części
Podstawa to sprawdzić szczelność skrzyni korbowej. Można odkręcić sprzęgło i sprawdzić stan uszczelniacza, często widać gołym okiem, że jest w kiepskim stanie. Można w ciemno wymieniać, ale to nie o to chodzi żeby zgadywać.
Potwierdzam... Carrot ma rację, wczoraj odkręciłem sprzęgło. Pytanie czy wałka nie uszkodziłem biorąc go udarówką a potem przecinakiem? Łożysko na kole pasowym nie huczy ale może bym dołożył jakiegoś smaru łt? ceramicznego do klocków czy grafit? Typowego do łożysk akurat nie mam. Panowie miałem wymieniać już cewkę na nową lecz starą jeszcze postanowiłem...
Jak w/w, odkręcone sprzęgło od ośki, ściągnij przednią pokrywę i pod wywoływaczką dokręć imbusem śrubkę.
Alternator Mitsubishi A3TJ3881 stosowany w Renault Koleos, Nissan Qashqai etc.sprzęgło zamontowane tak jak na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/7355584200_... Na zapożyczanym zdjęciu lepiej widać: https://obrazki.elektroda.pl/7540868000_... Klucz do sprzęgła standardowy, natomiast pytanie jest - jak zablokować wirnik...
Ale pompkę wyjąć to nie musisz tego kółka napędowego z wału zdejmować. Musisz odkręcić sprzęgło i pod sprzęgłem masz te śrubki. Dodano po 45 A jak chcesz zdjąć ten napęd grzaniem to pewnie uszczelniacz trzeba będzie wymienić
Sprzęgło odkręca się zgodnie z kierunkiem obrotu łańcucha. Zgadza się , przy pracy silnika i obciążeniu łańcucha sprzęgło musi się automatycznie dokręcać (dociągać) . więc odkręcenie sprzęgła musi być zgodne z ruchem łańcucha.
Oba 28. Może zacina się sprzęgło i zrywa pasek. Jest lekko zwichrowany talerz sprzęgła. Jak odkręcić szeroka nakrętkę ?
Odkręć sprzęgło, sprawdź to co pisałem. Moim zdaniem to łożysko wału lub bębna sprzęgłowego. Może być wytarte w karterze gniazdo łożyska wału.
Witam, auto jak w temacie, wymieniam sprzęgło i odkręciłem skrzynię, udało mi się ją odsunąć na tyle aby odkręcić sprzęgło, jednak chciałbym ją całkiem wyciągnąć. Teraz mam pytanie, zapiera mi mechanizm zmiany biegów, widzę, że jest przykręcony wraz z deklem czterema śrubami do skrzyni, czy mam to odkręcić czy jest metoda zdjęcia skrzyni bez odkręcania...
Jeżeli kompresor podłączony jest do prądu to gdy spadnie ciśnienie o np. 1bar to kompresor się włącza. Ile trwa odkręcenie sprzęgła 10s? Myślę że da rade.
Masz zerwany zaczep w sprężynie, a na sprzęgle jest strzałka, w którą stronę się odkręca. Na forum było opisywane wielokrotnie jak zablokować wał w pilarkach i kosach, aby odkręcić sprzęgło. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
...ale mieliście problem z odkręceniem tego sprzęgła.., wystarczy przez coś (kawałek bolca) puknąć młotkiem w stronę przeciwną do pracy (czyli w lewo) i samo się odkręca...
Dziekuje za odpowiedz, ale mam teraz problem jak odkręcić sprzęgło kinetyczne od silnika jeśli możesz to coś doradź i jak sprawdzić czy to sprzęgło czy pompa oleju???? Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje.Piotr
Okienko z lewej strony obudowy sprzęgła. Odkręć pokrywkę a na lewej ściance będzie nabita kreska. Ustaw silnik tak by na pierwszym cylindrze był początek wtrysku paliwa. Jeśli jest dobrze ustawione to naprzeciw tego znaku na kole zamachowym będą dwa lub trzy. jeśli są dwa to musisz się zmieścić pomiędzy. To granica tolerancji. Jeśli trzy to trzeba by...
W tej przekładni przy kole jest kilka łożysk, komorę przekładni uzupełnia się olejem przekładniowym. Odkręć pokrywę od Pasa napędowego, i przyjrzyj się na "dzwon" sprzęgła i szczęki, najlepiej jakbyś odkręcił ten dzwon, ściągnął pas i wtedy zakręcił wałkiem od koła i posłuchał czy dalej słychać taki szum, jak tak to trzeba rozkręcić przekładnie i wymienić...
Pamiętaj o wymianie pierścieni oporowych na wale korbowym, to słaby punkt tego silnika. Wymienia je się bez problemu, trzeba tylko odkręcić stopkę łozyska głównego od strony sprzęgła. Pierścienie są nominalne i nadwymiarowe.
Wymiana sprzęgła nie będzie problematyczna. O ile bez problemu da się odkręcić sanki co w tym aucie będzie raczej problemem.
Najpierw odłącz akumulator :) Musisz rozpiąć wahacze, spuścić olej ze skrzyni, wyjąć przeguby ze skrzyni, odkręcic mechanizm zmiany biegów od skrzyni, podwiesić silnik, odkręcić poduszkę i wsporniki (lepiej odkręcić kilka śrub niż później przeklinać), nie wiem czy masz linkę czy hudraulikę, ale tez trzeba to rozłączyć, odkręcić wszystko dookoła i wyjąc...
Idź do sklepu i kup nową pilakę, tym razem markową. Do tego nie dostaniesz części. Żeby dostać się do pompki oleju musisz najprawdopodobniej odkręcić sprzęgło.
Dużo nie powinno wyciekać po cięciu. Jak cykała luzem te 10 minut plus przegazówki to zawsze więcej napompuje i potem wycieka. Ale może też być problem szczelności pompki z karterem, trzeba odkręcić sprzęgło, maskownice pompki, sprawdzić stan pompki i obejrzeć połączenie pompki z karterem. Jeśli jest duży wyciek, jak piszesz, będziesz od razu widział.
Złap za noże, owiń je czymś, aby nie skaleczyć ręki. Z drugiej strony chwyć resztki sprzęgła np. kombinerkami i spróbuj odkręcić. Jeśli kombinerki będą się ślizgać, odłam pozostałości tworzywa sztucznego i złap kluczem za kwadratową nakrętkę.
W samochodzie była wyciągana skrzynia biegów do regeneracji i wymieniłem w nim simering wału, ponieważ lało się z niego. Stary wyjąłem nie uszkadzając wału ani bloku, nowy wbiłem młotkiem delikatnie na gładko. Po 1-2 miesiącach znowu zaczęło się lać między skrzynią a silnikiem, tak jeździłem przez rok lecz nie dawało mi to spokoju i wyjąłem skrzynię...
Musisz odkręcić sprzęgło, które masz już niepotrzebnie rozebrane. Trzeba zablokować tłok, i kręcić w lewo, czyli do przodu pilarki. https://www.youtube.com/watch?v=r_wx361d... tutaj masz ładny film, jak to zrobić.
Jeżeli chodzi ci o tą część: http://obrazki.elektroda.pl/1751244600_1... To jest ona tylko wkręcona, trzeba zablokować wirnik i odkręcić.
Wiadomo ale wystarczy, że nakrętka na magnecie się poluzuje wówczas stożek przestaje trzymać i klin może się uszkodzić. Dodatkowo metoda ze sznurkiem jest powszechnie stosowana w przypadku braku specjalnej blokady wkręcanej w gwint świecy chociażby do odkręcenia sprzęgła odśrodkowego w celu wymiany zębatki.
Wygląda na to, że za usterkę odpowiedzialny jest liniał pomiarowy. Po odkręceniu sprzęgła od siłownika, wykonaniu kilkunastu ruchów suwakiem i przykręceniu sprzęgła wymiar odczytany na ekranie nie zgadzał sie o kilka milimetrów.
Nie znam tego wynalazku, ale w chińskich kosach trzeba odkręcić śrubę, która jest w tej części sprzęgła, do której wkłada się wałek napędzający głowicę. Klucz imbusowy trzeba włożyć do otworu, odkręca się w stronę, w którą kręci się silnik. http://obrazki.elektroda.pl/7134657500_1...
Dzięki za trafne wskazówki. Sprzęgło odkręcone, w silniku okazał się być uszkodzony termik.
Witam.... jak wykręcić/ oddzielić ten plastikowy wirnik od silnika Wirnik, wiatrak czy sprzęgło? Bo wirnik raczej nie jest plastikowy? Łatwiej byłoby Ci pomóc gdybyś dał zdjęcie i strzałkę na nim co chcesz oddzielić od czego? Czy chodzi Ci o odkręcenie tarczy sprzęgła czyli tej części co w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Możesz włożyć skrzynię od 4X4 tylko musisz odkręcić sprzęgło wiskotyczne od napędu tyłu i zaślepić otwór od wałka. Nie jestem pewien czy wydech będzie pasować czy tylko trochę trzeba przerobić.
A gdzie znajduje się ta rurka impulsowa i ten łącznik?co to jest?nie jestem mechanikiem nie znam się na tym szczerze mówiąc Czarno to widzę, dobrze, że wiesz w ogóle gdzie jest w ogóle silnik. :D Tillotsony? To niech poszuka kogoś z myjką ultradźwiękową. Kawitacja sięgnie wszędzie. Od kiedy to w tym modelu jest gaźnik Tillotson. Ale zanim zabierzesz...
To może sprawdź przewód impulsowy, dziura albo spadł. Gaźnik już rozbierałeś? Może jakiś syfek w dyszy. Przewód paliwa nie ma dziur? Dźwigienka w gaźniku może za nisko ustawiona. Ewentualnie odkręć sprzęgło i zobacz jak uszczelniacz, bo zdarza się że ślimak obsunie się z mosiężnej tulejki i niszczy uszczelniacz.
Jutro lub w poniedziałek ją wyciągnę, odkręcę sprzęgło i podjadę do znajomego warsztatu. Uwierz, jak narazie to przy tym aucie mam 7 dniowy tryb pracy. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. W najbliższym czasie dam znać co i jak. Pozdrawiam
To podłącz ten przewód do prądu na stałe, odpal silnik i klima powinna działać, chyba że nie ma gazu. Jeżeli nie działa i jest gaz to musisz wyjąć kompresor odkręcić sprzęgło i zobaczyć czy się wałek sprężąrki obraca.
Witaj. Regulację gaźnikiem pomogą ci go tylko rozregulować na maksa. Sprawdzałeś uszczelniacze wału? Dziś już któryś raz o tym piszę. Pisałeś o tym, że piła cięła drzewa na metry, czyli pracowała w lesie? Piła ma zbyt ubogą mieszankę, dostaje za dużo powietrza najpewniej uszkodzonym, nieszczelnym uszczelniaczem wału. I najpewniej tym od strony sprzęgła....
Sam sobie zdiagnozowałeś i opisałeś problem, wymień co trzeba bo szkoda bitów marnować. Skoro raz wyleciało to zapewne tak nie powinno być i trzeba uszkodzony wysprzęglik wymienić i odpowietrzyć. No chyba że się odpowietrznik sam odkręcił.
odkręcenie torxa odkręcenie filtra odkręcenie bębna
kolektor toyota corolla fibaro czujniki projekty skrzyń
klucz udarowy elektryczny podłączenie zamel
Tranzystor z miedzi utlenionej: wyzwania i możliwości Programowanie pilota U-8 Emmerson do JVC LT-26HG32E