Wkręcić w imadło wirnik, tylko między pakietami blach wirnika a imadłem podłóż hmm najlepiej cos z aluminium z dwóch stron z wyczuciem i odkręć, w razie problemu że nie nie da sie odkręcić albo wybić grzej opalarką gdy odkręcisz już nakretke i nadal nie bedzie chciało wyjść weź kawałek jakiegoś twardego drewna, albo cos w tym stylu i uderzaj po bokach...
Naprawione, odkręcone, dokręcone finał.
https://obrazki.elektroda.pl/7153157400_... Zębatka blokuje się na trzpieniu przekładni slimakowej tak jak ramię wycieraczki. Przy dokręceniu dociska się do stożka z nacięciami. Czy jak to napisałeś "kręci się w miejscu" chodzi o zębatkę czy wałek wewnątrz niej? Może trzeba po prostu ją dokręcić lub też trzpień może być już na tyle...
Musisz napęd zdemontować, lub odkręcić i obrócić, odkręcić zębatkę. Następnie jest kilka śrub by zdjąć obsadę łożyska(gniazdo). Myślę że jest to gniazdo wyrobione, lub łożysko, lecz pewnie to pierwsze. Dodano po 1 Przekładnia może być zalana olejem, lub wypełniona smarem.
próbowałem ale już zaczyna się trzpień cały okręcać.
Zębatka jest nałożona na oś, bez żadnego klina i zabezpieczona nakrętką.
witam panowie. zajrzałem dziś do tej skrzyni i jest taki problem, że górny wałek który łączy się ze skrzynią to tam jest od strony silnika taka zębatka z obsadą na trzy śruby i ona jest całkowicie odkręcona,czy to może być przyczyną tego że wyskakuje ta piątka?proszę o szybką odp z góry dziękuje.zależy mi na czasie.pozdrawiam.
Dzień dobry. Przyłączam podobny problem. Nie daję rady odkręcić nakrętki z wirnika pilarki aby wymienić pękniętą sprężynę sprzęgła. Czy jest jakieś narzędzie który da się jakoś zablokować wirnik nie uszkadzając go? Od ponad miesiąca próbuję się jakoś do tego dobrać ale na razie bez sukcesu. https://obrazki.elektroda.pl/5515544400_...
Pęknięty trzpień na której osadzona jest ta zębatka. Częsty problem w tych drukarkach jak i w modelu 3325. Trzeba odkręcić całą blachę z karetką i wyjąć cały zestaw tych zębatek. Musisz wyjąć duże rolki z gumą, odkręcić jeden wkręt, który trzyma plastik z zębatkami i wyjąć go. Co do naprawy to pozostawiam twojej inwencji. Części tylko z demobilu.
Musisz odkręcić zębatkę o ile pamiętam to lewy gwint.
Przy próbie odkręcenia śruby od zębatki rozrządu poczułem, że coś wałki mają luz i okazało się, że ząbki w blokadach wyłamały się Nigdy, ale to przenigdy, w żadnym silniku nie wolno używać blokad jako "oporu" przy odkręcaniu lub dokręcaniu śrub. One mają nam tylko unieruchomić wał/wałki w odpowiednich pozycjach. Do luzowania i dokręcania śrub wałków...
Po rozkręceniu okazało się ze rozleciało się łożysko igielkowe na walku atakującm a do tego jeszcze się odkręciła zębatka i łożyska stożkowe nie były skręcone
Kompletne koło z zamocowaną zębatką odbiorczą sposobem z zestawu jest raczej nie do kupienia. Osoba kupująca zastaw sama sobie montuje zębatke na odpowiednim kole. Jest troche zabawy przy skręcaniu zębatki. Odkręcenie i ponowne zakręcenie zębatki na innym kole jest możliwe (zwłaszcza na kolo tego samego rozmiaru). Nakrętki samokontrujące nie będą już...
W ML-2570 rolkę trzymają dwa zatrzaski. Jak poświecisz latarką będzie widać. Ciężko jest je wcisnąć, więc ja używam 2 cienkich śrubokrętów i podważam. Przydaje się latarka. Co do separatora to trzeba wyjąć cały pickup od tyłu. Więc czeka cię rozebranie całej drukarki. Co do ML-2251 to rolka wychodzi po zwolnieniu zatrzasku białego plastiku i przesunięciu...
Śruby już zostały odkręcone żabką. Trzeba mieć siłę i gumową rękę, żeby żabką tą zębatkę odkręcić. Na gwincie na ma kleju. https://obrazki.elektroda.pl/2369323700_... Ta zębatka jest pomiędzy szybą a poszyciem drzwi.
Musisz odkręcić wałek prowadzący karetkę na wałku dwie śruby na torksa oczywiście wszystko rozłączyć tasiemkę która przechodzi przez karetkę umyć wodą. Odkręcić torksa po prawej stronie przy tym czarnym urządzeniu ( stracji dokującej) Odkręcić dwie śruby z tej pionowej metalowej poprzeczki odchylić ją i podnieść. Wyjąć stację dokującą (tą czarną) z...
Zrobione, i na razie działa, zębatki są metalowe są w bardzo dobrym stanie więc żadna wymiana nie była niezbędna a jedynie wystarczyło "zsynchronizować" igłę z tym kółkiem z otworami o którym wspomniałem w poście nr 1 (jakkolwiek się ten element nazywa) poprzez odkręcenie zębatki opisanej jako nr 1 na tej stronie http://www.serwis-szycia.waw.pl/naprawa2...
http://obrazki.elektroda.pl/2144793000_1... Może pomoże. P
Musisz rozkręcić całość, zdjąć zębatkę i złapać wrzeciono w imadło.
Witam , nie wiem jak dokładnie w twojej szlifierce ale robię różne szlifierki i zawsze było tak samo , odkręć nakrętkę ma normalny gwint prawy zębatka jest na klinie i dodatkowo może będzie na stożku , pukniesz i ci zejdzie myślę ze dasz sobie radę pozdrawiam.
To nie sprzęgło jest uszkodzone.Właśnie wróciłem do domu i odkręciłem pokrywe zębatek. https://obrazki.elektroda.pl/1874246700_... Zapewne takiej zebatki nie kupię.
Każdy mechanik to odkręci kluczem udarowym.
Aby dostać się do tych śrubek,trzeba odkręcić nakrętkę na osi wirnika.Następnie zsunąć mały tryb(zębatkę). Wysunąć oś z obudowy i już.!A ta gumka to chyba jest z łożyska, z drugiej strony wirnika.
Tytuł raczej powinien brzmieć ...oj czepiasz sie waść. Fakt jest taki, że silnik jako całość miał niedomagania w postaci luzu. I to nie na przekładni a na osi. I de facto samej przekładni nie ruszyłem jak i osi. Wymieniłem tylko łożyska. Tryby i oś zostały stare. Nowa oś z jednym trybem i zespołem sprzęgła czeka w zapasie. Dzisiaj sąsiadowi przesmarowałem...
Czy za każdym razem po zasypaniu kasety trzeba kupować nowy reseter ? Czy wystarczy odkręcić obudowę zębatek i ustawić starą zębatkę (reseter) w odpowiedniej pozycji?
Nie rozumiem co to znaczy kręcić wałkiem rozrządu ? Chodzi o to, że wygląda na to że wałek rozrządu jest źle ustawiony względem wału korbowego. Należy odkręcić zębatkę i ustawić poprawnie. Prawdopodobnie trzeba właśnie obrócić wałek rozrządu o pół obrotu po zdjęciu zębatki i łańcucha nie zmieniając położenia wału jednocześnie. Chyba nie zrozumiałeś...
Również zamówiłem zębatkę z powyższego linku. Powiedz, ile szła do Ciebie przesyłka (ja wziąłem tą najtańszą za 30HKD). Jak możesz to powiedz czy udało Ci się rozmontować koła żeby odkręcić piątą śrubkę aby wyjąć wszystkie zębatki. Ja odkręciłem tylko cztery, delikatnie rozgiąłem i udało mi się wyjąć cały silniczek ;)
z tymi zamiennikami tak jest miałem identyczny przypadek i musiałem przestawić reseter który czyta włożenie nowego tonera (jest widoczny w tonerze od strony wszystkich zębatek, trzeba odkręcić bodajże trzy śrubki zdjąć boczną obudowę powoli i przestawić ten reseter,) Zapytam jeszcze czy ten toner zamiennik który zakupiła klientka był w czarnym pudełku...
Jest to bardzo stary model.Strasznie ciężki i tak brudny ,aż szary.Tak właśnie myślałem , że tam jest gwint.Tylko jak to odkręcić?Ta zębatka jest głęboko w obudowie i ciężko ją czymkolwiek złapać.
Decyzja o rozbieraniu to najłatwiejszy krok, drugi słuszny to "niech ktoś to poskłada" żeby działał. Cursor to silnik prosty w budowie ale trudny do ustawienia. Trzeba mieć wiedzę i narzędzia. No i oczywiście italiańce zrobili go tak że nie da się zdjąć głowicy bez rozregulowania rozrządu. Dodano po 9 bo u nas mają już 400tyś km i jeszcze nie robimy...
http://obrazki.elektroda.pl/4668463400_1... Po odkręceniu wkrętów 1 odsuwasz małą zębatkę w lewo. W otwór pod kołem zamachowym należy włożyć klucz nasadowy w celu przytrzymania łba ośki i z drugiej strony odkręcić nakrętkę 2. Po wyjęciu ośki zębatka da się wyjąć dołem bez problemu i zbędnego demolowania całej maszyny.
Tak jak poprzednik napisał trzeba by zdać głowice i cylinder i sprawdzić czy coś tam nie wpadło. Mogło być też tak ze łańcuch ci przeskoczył i zablokował ci silnik, jak tak miałem i to jest mój najlepszy i najdłuższy drift w życiu, wałek i zębatka do wymiany była. Także odkręć pokrywę zębatki i sprawdź jak to wygląda. Tu jest temat o tych silnikach...
Jak wymontować zębatkę napędową (małą) - problem z odkręceniem nakrętki znajdującej się w środku zębatki.
I tak przymierzałem się do wymiany tłoczyska i cylindra podnośnika tak wiec ściągnę plecak, jeśli awaria jest w tylnym moście powinienem ja dostrzec. Dodano po 4 Panowie mielicie racje co was pewnie nie zdziwi odkręciła się zębatka pompy.
Chciałem odrestaurować składaka z lat 80 - tych XX w. i potrzebuję odkręcić komplet zębatek wielobiegu. W sklepie rowerowym mają tylko ściągacz o przekroju 220 mm do Shimano - moja zębatka ma otwór o średnicy 200 mm. W środku są standartowe nacięcia - jak sie za to zabrać domowym sposobem?
Musisz zdjąć obudowę, odkręcić cały zestaw zębatek i sprawdzić czy się nie klei elektromagnes.
Witam mam nie wielki problem z ustawieniem rozrządu w A klasie 170CDI .Odjawy są takie,ustawiam koła na wałkach na otwory i w otrory wkładam wiertła 5,8 więc są zablokowane,natomiast na wale korbowym niestety nie mogę ustawić w płożeniu TO .Raz jest 5 stopni po TO a jak odkręcę zębatkę na wałku rozrzadu i przełożę o jeden ząb wychodzi 10 stopni przed...
Dzięki to na darmo starałem się tą zębatkę odkręcić a może ktoś ma do sprzedania taki wirnik do boscha gsh 11 e za wszystkie odpowiedzi dziękuje i pozdrawiam wszystkich
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
a chcę wymienić wszystkie łożyska bo mają luzy. Przykro mi, ale w tych modelach Boscha jest to niewykonalne we własnym zakresie. Odkręcenie zębatki tylko kluczem udarowym, a zdjęcie na prasie hydraulicznej. Jeśli masz regulator obrotów/softstart to na końcu wirnika masz pierścień magnetyczny który podlega wymianie przy wymianie łożyska. W zasadzie...
Ale windę odkręć przede wszystkim.
Najprędzej rzęzi podpora z ośką i zębatkami która napędza pompę oleju. Spuść olej i odkręć talerz pod tylnym mostem. Sprawdź stan zębatek.
Witam Mam zakupioną pilę spalinową Oleo-Mac 941CX i chciałbym się dowiedzieć jak można odkręcić pierścień napędowy ( zębatkę) i jak zablokować tłok ? Bardzo proszę o pomoc
Co do tych kół stożkowych jest to gwiazdka T-10. A które to są koła stożkowe, bo nie bardzo wiem... I rozumiem że to one inaczej nazywają się gwiazdka T-10? Koła stożkowe, to są te koła które pękły Pani w maszynie. A do odkręcenia tych wszystkich zębatek i odkręcenia koła na którym znajduje się pasek i to jest klucz Gwiazdka T-10 :) Pozdrawiam i życzę...
No to może tak: silnik w którym wymieniał Pan tulejkę, za pomocą ślimaka, napędza zębatkę, ta z kolei napędza dużą białą zębatkę z "wyżłobieniami" po których przesuwa się właśnie ta listwa. Najczęściej po odkręceniu blaszki z napinaczem paska zębatego widać to pęknięcie.
Nie wiem czy pasek nie był zbyt ciasny? Zęby w zębatkach w jakim stanie? Nie widać po nich zużycia? Mechanika złożona poprawnie (wszystkie funkcje działają bezproblemowo)?
Ogólnodostępna jest 95 oktan, na 92 też pojedzie. Lepsza dla tego silnika będzie benzyna 92, czy 95 oktan ? kolejne miejsce do smarowania to wyciągasz popychacz sprzęgła ( jakby w środku zębatki zdawczej uważaj na kulkę żeby nie wypadła ) i dajesz tam trochę smaru i wkładasz popychacz i przykręcasz pokrywkę na 3 śruby i wpinasz linkę. Czy do tego celu...
Podczas ustawiania zaworów miałeś odkręcony dekielek górnej zębatki i ustawiłeś na znaki? https://obrazki.elektroda.pl/7046429000_...
Jakby ktoś mógłby mi powiedzieć jak wyciągnąć bęben. Z jednej strony wszystko odkręciłem - obudowa bębna wychodzi. Nie wiem, czy można odkręcić wszystkie wkręty z drugiej strony przy bocznej obudowie przy zębatkach. Odkręciłem dwa górne wkręty i bęben się poluzował, ale jak wcześniej napisałem coś go trzyma. Boje się, że jak za dużo rozkręcę to będę...
Odkręć dekiel pod spodem i zrób zdjęcia to spróbuję pomóc.
tak ,trzeba będzie od nowa zsynchronizować zabki (transport) względem igły.jak ja wymieniałem tą zębatke to wyjmowałe to wszystko na czym ona jest zamocowana tzn z całym niby zespołem. proponuje wymontować jeszcze przeciwwagę , kolor fioleowy i sprubować odkręcić nakrętkę która przytrzymuje zębatkę, może się uda. kolor czerwony http://obrazki.elektroda.pl/2521225500_1...
Zajrzyj tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Odkręcić sprzęgło można kluczem od szlifierki kątowej o ile wejdą bolce. Pamiętaj, że tam jest lewy gwint, żeby się nie odkręcało samo.
Sugeruję sprawdzić zębatkę napędzającą toner. Trzeba odkręcić lewy bok drukarki i potem dostać się do zespołu napędowego, jeżeli zębatka jest uszkodzona (a jest to znana przypadłość tego modelu) to wałek tonera nie obraca się i nie nanosi tonera na bęben - stąd czyste kartki. A sama zębatka jest do kupienia.
Witam , szukam pomocy w prawidłowym ustawieniu mechanizmu w tym modelu . W czasie pracy odkręciła się śruba potrzymująca zębatkę napędzającą "ślimaka" .
Wawrzyniec dobrze pyta czy ślizga się czy przeskakuje.Jak się ślizga to jest niedokręcona śruba mocująca zębatke na wale.Jak przeskakuje to coś jest z zapadką na koszu lub kołem zębatym z zapadką.ETZ-etkę 150 znam jak własna kieszeń i nie wiem co trzeba robić żeby był krzywy kosz sprzęgła,najprawdopodobniej ktoś blokował go łyżką do kół żeby odkręcić...
Cóż, to albo na wcisk, ale bardziej stawiałbym na gwint. Ja bym chwycił w imadło, za wirnik przez dwie listewki, lub osłonić szczeki imadła np .tekturą, i dużą żabką do wody spróbować odkręcić. Kierunek odkręcania-przeciwny do kierunku pracy zębatki.
Miło, ewa12111, że masz już wiedzę, które pokrętło odpowiada za szerokość ściegu i że to ząbki przesuwają materiał, ale ta wiedza nie wystarczy do naprawy rozregulowanej maszyny. W trakcie wymiany zębatek należy zwykle odkręcić/przesunąć/wyjąć wiele innych części maszyny, by był dostęp do zębatek i by można było je wymienić. Po wymianie zębatek łatwo...
Mam do wymiany zębatkę ( ze starej posypały się ząbki) która jest odpowiedzialna za mechanizm przesuwania materiału ( poniżej foto). Robię to pierwszy raz, więc proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć. Zakupiłem zębatkę: http://obrazki.elektroda.pl/9894875900_1... Zacząłem rozkręcać maszynę, niestety zatrzymałem się, bo nie wiem które elementy...
sprubuj go obracać i wypyhać w strone matrycy i najpierw odkręć silnik potem ściągnij zębatki co poruszają pierścienie i powinna wyjść
Odkręć 2 śrubki osłony zębatek i pozbądź się zębatki napędzającej gąbkową rolkę ( druga od strony napędu tonera ) spokojnie drukuje bez tej zębatki a toner lekko chodzi. Pozdrawiam !
Chodzi mi oto że w tedy gdy blokada była zamocowana w kolumnie to rygiel był schowany, a gdy odkręciłem blokadę od kolumny i kręcąc zębatką ,to rygiel ręcznie bez problemu się wysunoł, więc gdy blokada była zamontowana w samochodzie to powinna zablokować kierownice a mimo tego nie zrobiła z jakiegoś powodu.
Za nakrętką i podkładką na wrzecionie powinno być nacięcie na klucz, jeżeli nie ma zdejmujesz osłonę odkręcasz 4 śrubki przekładni, dużą zębatkę do imadła i próba odkręcenia.
Z lewej strony masz widoczną białą zębatkę - spróbuj ją pokręcić. O ile ta operacja będzie blokowana i stacja pod karetką nie będzie chciała się przesunąć do tyłu to musisz odkręcić metalową szynę po której jeździ karetka i zwolnić mechanizm stacji dokującej przesuwając ją ręcznie do tyłu.
Wizard1- Zrobiłem tak jak powiedziałeś. Umyłem łożyska w alkoholu izopropylenowym. Jest poprawa w stosunku do wymycia w nafcie i oleju ale niestety też sie zacina (rzadziej ale jednak). Zmieniłem tez docisk rolki rewersyjnej (odkręciłem imbusem zębatkę i przesunąłem na osi) -bez efektu. Salut-Założe inny silnik krokowy,zobaczymy . Proszę o dalsze podpowiedzi....
A nie da rady obejść się z tą wymianą żeby nie wymieniać tylko jakimś innym sposobem to odkręcić?.A i chciałem się zapytać jak zdjąć z wału tą mniejszą zębatkę nie mając ściągacza?
Witam Do odważnych świat należy :) Mechanizm masz po prawej stronie - musisz zdjąć obudowę i odkręcić blachę z zębatkami. Polecam manuala - http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra23... Aż taka droga ta zabawka to nie jest ale jak nie chcesz popsuć to zostaje serwis :) Pozdrawiam
Witam, przeskoczyły zęby w mechaniźmie poruszającym brewing unit i nie można go teraz włożyć. Wyjąłem cały silnik z mechanizmem i widzę, że to koło z wypustkami do krańcówek jest w nieodpowiedniej pozycji. Pytanie więc, jak się dostać do zębatek? Odkręciłem 2 śruby i udało mi się podważyć obudowę tak, że widzę zębatki ale nie mogę tego otworzyć całkiem....
może zębatka na wałku zdawczym się odkręciła lub obrobił się wieloklin lub problem tkwi w sprzęgle
Czyli coś tego pokroju (zdjęcie z portalu handlowego, więc autor raczej nie powinien się wkurzyć): https://obrazki.elektroda.pl/2020128800_... ale, prawdopodobnie innego koloru. Do zobaczenia po otwarciu tylnej klapy, odkręceniu blachy osłaniającej koło zamachowe (uwaga na sprężynki) i wyjęciu samego koła. Mała zębatka jest na jego...
Też polecę wymienić termostat, koszt niewielki a zagrożenie zniszczeniem silnika ogromne. U mnie w astrze I 1.4 oryginalny :( termostat wytrzymuje jakieś 3 lata. I pierwsze objawy są takie jak piszesz. Dopiero po czasie się całkiem blokuje. Ostatnim razem jeździłem z zablokowanym ( myślałem naprawię, ale jeszcze nie dzisiaj ), a tu nagle zapaliło się...
Zostawię na przyszłość. Serwis HP pozwolił odblokować karetkę na uruchomionej drukarce przy odkręconym i uniesionym lekko skanerze (można włożyć rękę i pokręcić zębatkami). Drukarka wyczuła nową głowicę, wyrównała itp.
A możesz podać/ opisać jak to działa/ nie o sam czujnik mi chodzi, lecz w tym sprzęcie? Oraz rozpiskę do czujnika, z kabelka sterczą mi tylko druciki, reszty niestey nie ma? Predzio ty masz problem z hulajnogą - hehehe Z manetki i halotronu idą w tym samym kolorze kabelki co z regulatora tak jak pisał W manetce gazu znajduje się czujnik Halla, sterowany...
Witam, posiadam ciągnik jednoosiowy BCS 725 + glebogryzarkę napęd na wałku. Pewnego razu spulchniałem ziemię i noże przestały się kręcić, pojawiło się skrzeczenie ( nieciekawy dźwięk dobiegający z ciągniczka). Okazało się, że noże bez problemu kręcą się w powietrzu ( bez oporu ), natomiast po opuszczeniu noży w ziemię, przestają chodzić i pojawia się...
W chińczyku z leżącym cylindrem NIE. Powodem może być simmerring w pokrywce za kołem magnesowym, simmerring w zębatce wolnego koła rozrusznika, lub oring w pokrywce (na obwodzie podstawki). Pod tą śrubą, co niewłaściwie odkręciłeś znajduje się napinacz łańcuszka rozrządu. Mam nadzieję że złożyłeś go z powrotem i nie ruszałeś wałem korbowym kiedy był...
wczoraj rozkręciłem ją i na odkręconej zobaczyłem że taka zębatka która wrzuca tacki z płytami dochodzi do pewnego momentu jak by chciała wziąć płytę ale za chwilę się cofa, jak by coś ją blokowało ale próbowałem popchnąć i nic z tego dalej to samo
Możesz jeszcze spróbować przeczyści potencjometry. Aby to zrobić to musisz zdjąć zębatkę - podejrzewam ,że jest ona wciśnięta na oś potencjometru. Gdy będziesz miał zdjętą zębatkę to odkręć nakrętkę mocującą potencjometr. Gdy potencjometr będziesz miał już odkręcony to delikatnie poodginaj blaszki - zaczepy mocujące obudowę. Możesz to zrobić cienkim...
Śruba, o której piszesz to regulacja ilości oleju. Właściwie to nie jest śruba tylko bolec z mimośrodowa końcówką, na rysunku numer 6. Obraca się do okola i w zależności od położenia zwiększa lub zmniejsza skok tłoka pompy. Musisz to ustawić doświadczalnie, jeżeli znaki uległy zatarciu. Na rysunku masz pokazane co musisz sprawdzić jeżeli regulacja nic...
Napięcie jest podczas bezczynności magnetofonu, czy po wciśnięciu "Play"? Może sanki się zablokowały, odkręć silnik i zakręć zębatką podnoszącą sanki. Możesz też podać napięcie na silnik, jak ruszy to ok. Wyłączniki położenia sanek sprawdziłeś? Jest dużo elementów które mogą zawieść w tym sprzęcie, szczególnie po 25 latach.
https://obrazki.elektroda.pl/5493705200_... Ta fotka chyba wyjaśnia? Zdjąć plastiki (czarny i siwy) i bez dekli masz bezpośredni dostęp do modułu włączników. Kłopot może sprawić odkręcenie tych śrubek nad zębatką na ślepo na bramie (właściwie wystarczy je poluzować i wysunąć zespół do góry) - nie ma miejsca na wkrętak krzyżakowy -...
Dla próby wystarczy odkręcić zespół silnika aby zębatki nie blokowały ruchu pierścieni i sprawdzić czy wszystko chodzi poprawnie. Można również bez demontażu silnika przyłożyć do silnika zasilanie jakieś 2-3V i sprawdzić czy sinik działa i czy wsuwa i wysuwa obiektyw.
Witam, jak w temacie - http://obrazki.elektroda.pl/4211454200_1... Wkręciłem przód w imadło i próbowałem odkręcić - chwytając zębatkę przez szmatę - nie chce puścić - nie idzie ani w prawo ani w lewo - choć rozumiem, że żeby odkręcić to muszę zębatką w prawo (patrząc od przodu). Co mogę zrobić żeby zdjąć do wymiany? Mogę ją złożyć z...
Moim zdaniem kontaktron na zamknięciu jest uszkodzony albo przesunął bądź odkręcił się magnes na ceowniku do którego jest przykręcona zębatka
Kolego copyman, i tu masz całkowitą rację. Poczytałem trochę wczoraj i? Rano rozebrałem prawą stronę drukarki i się przestraszyłem. Elektromagnes jest pod dużą blachą trzymającą większość zębatek. Myślę: odkręcę i wszystko się rozsypie. Kto to potem poskłada? Ale nic z tych rzeczy. Odkręciłem, nic się nie posypało i dostałem się do elektromagnesu. Faktycznie...
Odkręć małą śrubkę, mocującą wewnętrzną oś napędową (na górnym uchwycie śmigła) i pomagając sobie cienkim prętem, podnieś dolną zębatkę przez otwory w korpusie, a potem przesuń uchwyt i dokręć śrubkę mocującą. U mnie tak było i wszystko znowu działa idealnie. Poprawiłem. Proszę jednak następnym razem zwracać większą uwagę na ortografię i interpunkcję....
Tam jest przy uchwycie zawleczka zabezpieczająca - Seger zewnętrzny Próbowałeś go zsunąć i wówczas odkręcić uchwyt? I najpierw ruszyć tą nakrętkę przy sprężynie , trzymając wałek za zębatkę.
Dziś rozkręciłem Pioneera X-HM16 Odkręciłem czarną maskownicą. Odsłonił się widok białej plastikowej zębatki. Pokręciłem nią kilka razy i po podłączeniu zasilania aż dotąd wszystko ok. 100/100 działa. Trudno określić czy to chwilowe, czy problem nadal się pojawi.
Odkręciłem dekielek 5 biegu : zębatki są w bardzo dobrym stanie synchronizator też itd. Przy włączaniu 5 biegu słychać stuk tak jakby między skrzynią a drążkiem zmiany biegów tak mi się wydaje Dodano po 57 Ten mechanik u którego byłem zawozi skrzynie do kolegi:D
Ukośnica ma prawdopodobnie uszkodzoną przekładnię zębatą. Bardzo hałasuje podczas pracy. Przy ręcznym obracaniu wirnikiem (po już zdemontowanym stojanie), wyczuwa się w pewnym momencie jakby zwiększony opór podczas obrotu. Chciałem się dostać do tej przekładni, zobaczyć zębatkę itd., ale nie mogę tego rozebrać, odkręciłem już te 4 śruby łączące, ale...
Witam, Zakończę temat informacjami dla potomnych: Poległem na odkręceniu tej stożkowej zębatki. Nie mając pewności czy siedzi ona na wcisk czy też jest wkręcana, oddałem wirnik do serwisu wraz z korpusem obudowy. Wirnik został przewinięty. Tam też dowiedziałem się od miłego Pana, że ów stożkowy tryb jest wkręcany w oś wirnika - gwint prawy. Do jego...
raczej to nie jest mechanizm bramy - po odkręceniu listwy napędzającej bramę, zębatka zachowuje się tak samo, po przełączeniu dip 8 lub 9 na "on" dioda miga i wtedy mechanizm nie reaguje. Sprawdzę jeszcze to co pisał yarpen86 - 7 i 9 przełączę na on. Sprawdzałem też ustawienie obciążenia przez silnik jest na 4-największa siła.
Jeśli po popchnięciu, auto toczy się bez oporów, to znaczy że jest na luzie. Jeśli jest opór to jest na biegu. Odkręć świece i spróbuj obrócić wałem korbowym. Jeśli się obraca to ok, jeśli nie to trza będzie zajrzeć do napędu rozrządu. Jak już ktoś wspominał, może być "rozciągnięty " łańcuch i zużyte zębatki. Pozdrawiam.
Odkręć tależ z pompę pod mostem i sprawdz stan zębatek na tuleji przesównej i na przystawce pompy. Tam są dwie na krótkim wałku one lubią robić bałagan. Wcześniej możesz sprawdzić czy na zależnych pompa i wałek też wyją. Jesli nie to możliwe że to wina zębatek w przedniej części skrzyni napędzających to ustrojstwo w sposób niezalażny.
niestety, stolik odkręcony nóż odkręcony wszystkie możliwe śrubki odkręcone. Od strony gdzie wychodzi kabel tak jakby coś jeszcze trzymało. Chyba jednak serwis.
Witam. A jak odkręcisz te dwie śrubki to co widzisz?
Musisz odkręcić sprzęgło i sprawdzić w jakim stanie jest ślimak napędzający pompkę oraz zębatka samej pompki. Zwróć uwagę na stan pręta na ślimaku, jego koniec powinien wchodzić do wycięcia w bębnie sprzęgła.
Witam, ekspres jak w temacie. Dzisiaj przy próbie włączenia ekspresu na chwilę zaczęła mrugać kontrolka włącznika po czym po kilku sekundach ekspres całkowicie "zdechł", tj.: nie świeci się żadna kontrolka na wyświetlaczu. Próbowałem rozebrać całe ustrojstwo w poszukiwaniu jakiegoś bezpiecznika, który można by wymienić, niestety nigdzie takowego nie...
NIe, bardzo łatwo to zrobić. Trzeba poluźnić dwie śrubki z plastikowej osłony po lewej stronie wałka magnetycznego-tą po przeciwległej stonie zębatek napędu. Odkręcić dwie śrubki trzymające listwę dozującą , wyjąć ją i delikatnie wyczyścić z nagaru krawędź stykającą się z wałkiem magnetycznym. Poskręcać prawidłowo uważjąc na uszczelniacze znajdujące...
rysunek jest narysowany, w pozycji wsunięta szuflada, natomiast zdjęcie zrobiłem w działającym sprzęcie, przy wysuniętej szufladzie. trzeba odkręcić wkręt od zębatki, wyjąć ją (troche siłowo), włożyć tak, aby występ na górze był ustawiony w stronę lasera, (mech. lasera ma być opuszczony). Zębatkę trzeba wcisnąć trochę na siłę na bolec. gdyby od razu...
Odkręć front-panel od chassis sprzętu, i razem z mechaniką magnetofonu połóż na stole. Mechanika jest przykryta płytką drukowaną - trzeba ją odłączyć od silnika i odkręcić.Aby dostać się do pasków trzeba zdjąć całe chassis plastykowe (białe) , które się trzyma na trzech szpilkach - śrubkach. Z jednej strony są dwie, po środku jedna. po ich odkręceniu...
W manualu ani w liście części nie znajdziesz rysunku jak to zamocować - to stary typ sprzęgła, Kyocera wprowadziła modyfikacje tego układu i tylko nowy jest ujęty w partliście. Jak to zamocować: odkręć tylną pokrywę i szukaj w prawym dolnym rogu dużej zębatki, obok znajdziesz elektromagnes - do niego należy przymocować tę blaszkę. Załączam rys. poglądowy...
założyć zębatkę wykonać zębatkę zamontować zębatkę
grzeje hamulce elektryczne wspomaganie corolla wymiana łożysk hoover
komora laminarna komora laminarna
Iskrzenie szczotek w silniku - uszkodzony stojan czy wirnik? Volvo C30 1.6 Diesel – lokalizacja przekaźnika świec żarowych, dostęp, objawy usterki