bardziej sugerowałem się może z przykładem podobnym ktoś będzie miał Wątpliwe by wszystkie przypadki były podobne. Po tym co opisałeś (choć ciężko to zrozumieć) to albo jest problem z układem zapłonowym, albo jakiś jeszcze z odmą.
Witam a czy może to być olej w intercolerze ? Np. Z przepuszczającej odmy .
Poniżej gruchy doładowania takie plastikowe coś od którego odchodzi rurka do dolotu. Na zdjęciu masz 130KM a nie 115, ale to akurat w tym wypdku bez znaczenia. O skutkach zapchanej odmy poczytaj w internecie.
tam nie ma przeplywomierza, jest map sensor. sondy sprawdzone, wymienione na nowe. przepustnica umyta, przewody odmy sprawdzone.
mam pytanko czy jak w odmie sie coś tucze to jest do wymiany czy tak ma być???
Gdy dpf był wymontowany do czyszczenia, wtrysk był wykręcany i podobno na oko jest w niezłym stanie. Choć pewnie ciężko go przetestować. Droga dosyć impreza dlatego zostawiłem go na koniec.... A może ten dpf tak szybko się zapycha bo po prostu tyle sadzy wali. Może wtryski leją jak z wiadra...? Ale czy to możliwe żeby w 20km zapchało filtr? Na dodatek...
Szukam w katalogu na stronie ford.7zap.com/ Odmy i jej elementów i nie mogę zlokalizować. Silnik to 2.0TDCI Duratorq 130KM.
Bardzo dziękuje za odpowiedź. Jestem 3 właścicielem tego pojazdu w miarę możliwości postaram się wymienić ten filtr. Mam jeszcze jedno pytanko (może głupie ale nie znam się niestety) czy możliwe, że przez tą odmę samochód nie chce odpalić? Dopóki ten wąż ogrodowy nie wypadł samochód palił praktycznie za każdym razem. Natomiast teraz tylko kręci, kręci,...
Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
W pokrywie zaworowej.
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
w odmie zawsze będzie olej
Popularnie: odma
Kolektor ssący jest nieszczelny sprawdź, czy odma nie spadła po strzale.
Odpowietrzenie skrzyni korbowej, tzw odma, czyścić można a nawet trzeba bo jak się zatka sadzą czy innymi osadami to będzie wywalać olej przez uszczelniacze. Możesz go np naftą płukać.
witam focus nierówno pracuje po czym się normuje po dodaniu gazu problem powraca obroty falują od 850 do 1100 czasem są mniejsze wahania obrotow odma sprawdzona cewka tez
Byłem dzisiaj u mechanika i on stawia na odmę, ale niestety do tego zabiegu trzeba ściągać kolektor ssący, podobno odwieczny problem z obrotami w DURATEC HE to pękająca odma parcieje i łapie lewe powietrze.
Kamil, silniczek krokowy na tym forum można spotkać dosłownie wszędzie, w dieslach, w kosiarkach, mało z tym, on jest winny wszystkiemu, że nie zapala, że gaśnie itd :D Co do prawdopodobnej przyczyny falowania wolnych obrotów, trzeba wymontować cewkę DIS i zobaczyć jak wygląda gumowy wąż odmy pod nią
Mam to samo z odmy i dolotu kapie. Wyczyściłem egr chłodniczkę i kolektor ssący razem jest z porkywa zaworów plus uszczelki .Stawiam na egr niesprawny daje dużo spalin do dolot zmieszanych z olejem odma nie daje rady i puszcza dalej. ale mam teraz problem z zapowietrzeniem i nie moge odalić żeby zobaczyć czy pomogło.
shel 15/40 240 tys mechanik myślał ze to wina odmy jest wyczyszczona i dalej to samo
Odma - zrób z nią porządek. Zarejestruj się na forum Ford Club Polska i poczytaj: [url=https://forum.fordclubpolska.org/sh... i to: [url=http://www.mondeoklubpolska.pl/show...
Post zamknięty sorki że tak dlugo nie odpisywalem ale czekalem na wizytę u mechanika dziś auto jest już zrobione okazalo się że pękła oddma na środku. Ale żeby to zdiagnoaować trzeba bylo zdjąć cały kolektor odma jest pod spodem już teraz jest dobrze
Miałem na warsztacie takiego C-maxa, odmę puściliśmy do butelki. Objawy miał takie, że przy większym obciążeniu potrafił "zagrzechotać" i puścić dymek. Wymiana wtrysków, wyeliminowanie odmy nic nie dało, dopiero dokładne czyszczenie intercoolera pomogło.
nagar i gęstnienie oleju podobno są wynikiem nadciśnienia gazów w skrzyni korbowej, które nie są odprowadzane przez niesprawną odmę. Opiłki mogą być natomiast z rozciągniętego łańcucha rozrządu ocierającego o głowicę (większość zestawów na allegro zawiera tylko pasek, rolki, pompę wody itd.). U mnie membrana odmy była całkowicie sparciała i zdeformowana,...
Dwa dni sikania penetrantem, multum strachu i już po sprawie. Świece wyszły bez najmniejszego problemu. Jedno delikatne pociagnięcie kluczem, a potem pozwoliły się wykręcić samymi rękami. Jest troche gimanstyki bo dostęp do nich nie jest idealny ale przy zastosowaniu nasadki przegubowej i przedłużki elastycznej da rade bez demontowania podzespołów....
Opel calibra 8v polaczenie: odma-kolektor,zbiorniczek wyrownawczy-kolektor :) a jednak he he
Dotarłem do tego, wyciągam to i jest przewód jakiś, a na końcu tego przewodu (z tego co wyczytalem) jest własnie ta odma. W środku widzę jakieś dziwne "farfocle" czy mam to wyczyścic?
Raczej robię krótkie przebiegi - 4 km . latem termostat otworzy się , zimą nie zdąży. W każdym razie termostat jest Ok.Ogólnie praca silnika jest prawidłowa z wyjątkiem ,że wolno schodzi na wolne obroty , potrzeba kilka sekund na to. Trochę czytałem o różnych przypadłościach fiest , jest to dość częste. Nawet latem w upały świece są czarne (wszystkie)...
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
Wojtek, same MAP nie, ale zawał się gleichą separator powietrze/paliwo, czyli ten bączek na przewodzie podciśnieniowym. Wystarczyło w niego dmuchnąć, aby wylazło wszystko. Drugą sprawa był źle prowadzony ( za długi) wężyk, robił zwis, i tam się zbierało dziadowstwo, zwłaszcza jak fieścina puszczała odmą olej do kolektora, a która nie puszczała?
Sam EGR nie będzie mocno brudził dolotu, dopiero w połączeniu ze zbyt dużą ilością oleju z odmy powstaje taki czarny kit... Zajmij się może odmą i jej odolejeniem, sprawdź przedmuchy silnika. Podam może linka do problemu odmy w silnikach tdci: http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
Hm... Przepraszam za niedyskretne pytanie - ale czy wąchałeś ten dym? W zależności od pochodzenia, siwy dym ma charakterystyczny zapach. Inny gdy silnik pali olej (np odma, sprężarka, pierścienie), inny gdy padnie uszczelka pod głowicą i inny gdy niespalone paliwo idzie do wydechu.
Sprawdź tzw. odmę - musi mieć drożność. Silnik pewnie po dużym przebiegu, albo został przegrzany i "padły" pierścienie tłokowe.
Działa Rozwiązanie Po zmostkowaniu przewodów podciśnienia wyrzucało błąd przeładowania. Po ponownym podpięciu pod zawór N75 błąd niedoładowania. Grzebiąc w wiązce od zaworu do sterownika, napotkałem się na przewód, który (wisiał na dwóch włoskach). Wystarczyło zreperować wiązkę od zaworu N75 i śmiga jak należy, także temat uważam za zamknięty. Dodam...
tak na standardowym filtrze chodzi idealnie! dziś zauważyłem ze jak zdejmę wąż od odmy to silnik nie gaśnie! czy ten wąż musi być podłączony do filtra? czy może być podłączony tylko do pokrywy od odmy i z drugiej strony nigdzie nie podłączony? czyli luźno puszczony w dół silnika.
http://obrazki.elektroda.net/81_12122758... Na obrazku powyżej zaznaczyłem podciśnieniówkę (chyba od odmy), lubi się wypiąć, szczególnie przy gazie, jak jest strzał. U mnie to rozwiązało wszystkie problemy.
Witam ponownie. seat ibiza iii ford fiesta mk6 opel corsa c z tej trójki najlepsza jest corsa- silnik 1,2 ma łańcuch rozrządu. nie kupuj tylko silnika 1,0 (3 cylindrowego) - jest za słaby do tego modelu i pali tyle samo co 1,2 a brakuje mu mocy. fiesta - jest ok ale lubi ją rdza wiec trzeba się naszukać aby znaleść bez niej (pomijając stary silnik...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
A to nie jest czasem silnik forda?Sprawdź dolot a szczególnie wąż odmy między blokiem a kolektorem.Posprawdzaj ogólnie podciśnienia.A dryga sprawa to bez podglądu parametrów będzie ciężko.
w tym roczniku kody błyskowe nie chodzą , sprawdź przepływomierz , przy odmie jest gumowy trójnik który często murszeje , a isprawdź świece bo zetec nie bardzo chce chodzić na innych świecach jak motorcraft
koledzy mam proglem z fiesta niema mocy szarpie i maxmalna prędkość to 30km/h wymieniłem już uszczelke pod głowicą ponieważ na pokrwie od zaworów był olej z wodą ale to nic nie dało jest nadal po wymianie ,wymieniłem też świece i przewody i bardzo strasznie daje odmą na to wygląda na to ze silnik był by złom ?? proszę o rade co jeszcze powidłem zrobić
Znalezione, uszczelka puszczała wszystko zarzygane olejem z odmy. Także jakby ktoś miał podobne akcje, niech zerknie najpierw w to miejsce gdzie rura z filtra łączy się z turbo. Ja dałem silikon do 300 stopni i nawinąłem taśmę teflonową na uszczelkę. https://obrazki.elektroda.pl/1460728200_...
Wtryskiwacz hałasuje przy wchodzeniu na obroty, przy schodzeniu z obrotów (zamknięty gaz) cichnie. Padnięta klawiatura/zawory nasuwają cały czas... Zerwany wałek dźwigienek może powodować wydostawanie się oleju nad klawiaturę i przez odmę olej leci do cylindrów - stąd biały dym. Dwa razy widziałem taki przypadek w tym silniku. Inna możliwość - wtryskiwacz...
Tak zassało wode do filtra- mokrutki filtr i przepływka. olej na bagnecie cappucino... Czyli go dość dużo... Dostał się przez pierścienie?? ten silniczek troszke dmuchał przez odmę... Możliwe żeby Tłoki popękały? Silnik pracuje w miarę równo lecz stuka... Możliwe że przez olej?? Co do tablic to komu zgłosić??
Witam,ja wymieniłem część elektryczną egr tam było uszkodzenie, zaślepiłem. Nie wyrzuca żadnych błedów bez dpf.Było to 3 lata temu wszystko jest ok. Ale po zaślepieniu wydaje się że zaczął brać olej okazalo sie żę uszkodzona guma w odmie wymieniłem odmę i jest lepiej -mniej tego oleju bierze. Przed zaślepieniem nie brał wogóle oleju może to zbieg okoliczności...
Mam pytanie w związku z naprawą. Zakładając że to uszczelka potrzebuję: -nową uszczelkę jak najbardziej -nowe uszczelniacze cylindrów jak najbardziej, ale zaworów, a nie cylindrów, -splanować głowicę i sprawdzić czy są pęknięcia Głowicę planuje się jedynie po sprawdzeniu tzw. niepłaskości, sprawdza się natomiast szczelność płaszcza wodnego, Czy śruby...
Zapchana odma. Dodano po 12 Od pokrywy musisz wszystko wyczyścić aż do filtra powietrza.To jest normalne zjawisko gdy się jeździ na bardzo krótkie odcinki i auto dobrze się nie nagrzewa.
No ja w swoim 2.3 1997 rok miałem bardzo podobny problem. Okazało się, że od spodu auta, trzeba mieć kanał albo podnośnik jest jakaś odma od silnika, która wczepiana jest do niego przez jakiś gumowo - plastykowy wsad, dalej jest rurka i zaworek odpowietrzający... to coś od dopalania spalin, czy coś takiego. U Mnie tam łapało trochę lewego powietrze...
Nie ma za co, zrób jeszcze tak - ściągnij rurę dolotu powietrza z przepustnicy, sprawdź jak się otwiera czy nie zacina itp. Uruchom silnik, dobrze by ktoś ci pomagał, i obadaj jak pracuje silnik, czy nie ma gdzieś zasysania fałszywego powietrza - ODMA czyli przewody odpowietrzania i zaworek do sprawdzenia - typowa przypadłość Focusów. Jak silnik już...
Witam mam problem z odpaleniem fiesty 1.3 bęzyna 94r jak było ciepło i stała w garazu to odpalała za pierwszym bez problemu teraz jak w nocy był mróz a w dziej 0stopni wogule nieodpala ani nie pyrknie mnie sie wydaje że może byc to coz z ssaniem , ponieważ gdy niechciała odpalic to sciągłem obudowe filtra i odpiołem przewód który był zapchany ten który...
rura odpieta i bez zmian wyglada jak by spaliny nie szly do wydechu lekko dymi, nawet nie jest duzo glosniejszy czyto nie dziwne ? dziwi mnie tylko ze silnik cyka jak zegarek na wolnych obrotach , nie wiem jak na wysokich bo odpalilem go bez intercolera i rory oraz odmy co moglo pujsc w turbinie ze leci olej ciurkiem , czy moglo cisnienie cos wydmuchac,...
Czujnik powietrza ten między filtrem a turbiną wymieniłem jak i czujnik przy intelculerze. Nie brałem pod uwage czujnika temp.silnika bo z tego co wiem ten silnik ma jeden czujnik(chyba że jestem w błędzie) który daje sygnał na wskazówke na pulpicie i do komputera a wskazówka zachowuje sie tak samo przed jak i po zdarzeniu.Sprawdzałem nawet w trybie...
Pod kolektorem ssącym są gumowe wężyki od odmy. Słabo je widać. Może tamtędy ciągnie lewe powietrze. Jakie są odczyty z sondy lambda? Dodano po 4 I napisz też jakie masz podciśnienie w kolektorze.
Popieram Kolegę Kamila dobry wybór 20. 16v spokojnie wystarczy ,200 śmiało pojedzie jedno tylko złe to to zimą odma potrafi zamarznąć, trzeba dbać oto :roll: spalanie od 7 do nawet 12l . ale średnio 8 trzeba liczyć na 100km. piękne wnętrze sygnowane przez PINIFIORINIEGO[włochy] drzwi bez ramek Cupe super :D .
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Sprawdź węże pod kolektorem ssącym, te podciśnieniowe oraz ten czwórnik i dalej czy nie zasysa węża który idzie do odmy, jeśli tam jest ok, zdemontuj i wyczyść przepływomierz, najlepiej spreyem do mycia tarcz hamulcowych, zdejmij klemę na parę minut, następnie się przejedź, jesli nie pomoże to musisz wymienić IACV . http://obrazki.elektroda.pl/5222937800_1...
Odłącz akumulator na parę godzin - ten prosty "reset" często pomaga na wiele bolączek m-kacza. Jak nie pomoże to posprawdzaj połączenia na kostkach klimatronika. Jeśli nadal nic to pozostaje Ci już tylko podjechać na kompa ( za 80zł gdzieś znajdziesz ). W moim mondku puki co działa poprawnie więc nie mam więcej pomysłów :) Do tej pory przerobiłem "dopiero":...
Witam Zaobserwowałem ostatnio że mój "osiłek"(transit 2.5 D 97) strasznie kopci na niebiesko.Problem jest w tym że autko pali bez problemu,i o dziwo nie ''połyka'' oleju (przejechałem 10 kkm i dolałem 0.5l).Autko ma przejechane 310kkm i zalane jest mobilem 15/W40.Po ściągnięciu odmy jest widoczny niebieski dym i "czuć"przedmuch.Co może być przyczyną...
Uszkodziłem je sam po wyjęciu w skutek niewłaściwego przechowywania? Jakkolwiek padły to trudno ustalić przyczynę, zawsze można zgadywać: - złej jakości paliwo - uszkodzony filtr (marny i dostawały się śmiecie) - olej z odmy albo pierścienie (tworzy sporo nagaru, ale tu po myciu często jeszcze chodzą) - składowane na sucho bez ropy nie zabezpieczone...
...a w Polo potrafi spalić 10l/100km, problemy z zamarzającą odmą, przepustnica wiecznie ubabrana w oleju, padające popychacze hydrauliczne. Silnik konstrukcyjnie też udziwniony, nie można powiedzieć, że jest prosty, za to współpracuje z archaicznym rozdzielaczowym układem zapłonowym.
Przyczyną nie palenia na dwa cylindry na gazie na wolnych obrotach była odma. Po uszczelnieniu silnik pracuje równiutko na gazie, nawet na wolnych obrotach spala we wszystkich cylindrach :) Do tego mam wrażenie, że silnik stał się mocniejszy, co mnie bardzo cieszy ;) Na benzynie jeden wtrysk w ogóle nie dostaje napięcia, dlatego na benzynie nie pali...
W dolocie zawsze jest trochę oleju, najczęściej z odmy. Jednak jeżeli przedmuchy ze skrzyni korbowej są już bardzo duże (pierścienie), to skraplacz oleju odmy nie daje rady, i oleju jest w dolocie za dużo. Druga możliwa przyczyna, ze w dolocie zbiera się olej, to wypracowana turbina. W efekcie w mocno zaolejonym dolocie po dłuższym postoju olej ścieka...
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Wyciek miałem spod uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu. A suczy albo z filtra albo odmy tylko nie wiem gdzie szukać przyczyny Dodano po 1 tzn nie wiem od czego zacząć naprawę tego, na gazie nie chce chodzić, po przełączeniu chwile pochodzi z 5 min i później nie chce wgle
Wiem tylko kolego głowica była ściągana i planowana jak poszedłem do niego to widziałem że miska olejowa też. Tak jak mówiłem tłoki mi tez wymienił, kurcze myślałem że to pomoże a tu nic dalej tak samo może problem jest z innej strony może odma, strzelam teraz nie jestem aż takim znawcą he he Dodano po 1 Jeszcze jedno wiem ze tłoki wkładał ale chyba...
Tylne koła się grzeją i trochę śmierdziało lekko. Tak kobitka przejechała 4 km. To jest raczej wina linki, zatarta, zamarznięta, lub zapieczonych rozpieraków. Jeżeli jechała i "się zagrzało" to gdyby linka (lub jakieś inne cięgła, które są tam zastosowane) były luźne to hamulec by "odpuścił", bo koła zrobiły się ciepłe i by "odmarzło". Ale skoro trzyma...
Brak kontrolki to nie wtopa, a pochodna zaleceń long life itp. Auta nie mogą jeździć wiecznie i starają się zastawiać pułapki na użytkowników. No jak to oleju nie sprawdzał pan? Przecież na kursie uczyli... Subaru to inny temat. Ogólnie dla mnie kompletny zawód nie marka. Poza kilkoma cechami jeden wielki problem. Mam kumpli co się zakochali w nich...
Panowie, żaden boster, żadna turbina. Stawiam na słabą kompresje - silnik ma duże przedmuchy i mgła olejowa przez odmę leci do turbiny. A turbina sprawana rozdmuchuje to dalej po całym dolocie, łącznie z w/w wężykiem który służy do zwiększania dawki względem ciśnienia doładowania. Wymień wężyk i będzie ok. Silnik odzyska jad, bo skoro był zsunięty to...
Te uszczelki są na górze, a na styku głowicy i wtryskiwacza masz miedziane podkładki i są prawdopodobnie wypalone. Nawet jeśli byłyby uszkodzone podkładki metalowe pomiędzy wtryskiwaczem i głowicą, to przy szczelnych uszczelkach pomiędzy wtryskiwaczem i pokrywą klawiatury spaliny szły by do odmy, a nie na zewnątrz. Wymieniłbym te dwie uszczelki (ze...
Jak ci wywala olej w dolot po wypadku to stała sie jedna z 2 rzeczy: 1 strzelił pierścień/e i przedmuchy z odmy walą w dolot olejem. Zdiagnozować to możesz odłączając odmę od dolotu, przewód z odmy do słoika czy tam butelki jakiejś byle nie plastikowej, dolot zalepić taśmą żeby nie łapał lewego powietrza. Dolot wyczyść ze starego oleju. Butelkę przymocujesz...
Witam, auto jak w temacie silnik w miarę prosty bez zmienych faz rorzadu itp. Problem jest taki że auto po odpaleniu na zimnym( przestoi cała noc) odpala od "strzała" ale gdy dotknie zwięszky się obroty np. cofajac potem chce się wrzucić 1 bieg więc puszczasz "gaz" i gaśnie nawet nie próbując trzymać obrotów "jałowych". Co ciekawe jak sięnawet trochę...
Z odmy nie dymi. Napisze inaczej po ściągnięciu korka wlewu oleju widać jak dym wylatuje a po dodaniu gazy zwiększa się nasilenie dymu ( nie jest to duża ilość dymu ale widoczna dla oka i odczuwalna po przyłożeniu dłoni). Moje przypuszczenia są takie że to może być wina uszczelniaczy zaworów. Ale nie jestem tego na 100% pewien. Wcześniej takie zjawisko...
Witam. Posiadam fokę I '98 1.4 benzyna. Od niedawna zaobserwowałem problem dławienia się silnika podczas postoju oraz szarpania podczas jazdy. Obydwa problemy występują tylko i wyłącznie przy gwałtownym wciskaniu pedału gazu. Gdy wciskam gaz delikatnie i z wyczuciem wszystko jest mniej więcej ok. Byłem już u trzech mechaników i żaden nie potrafił mi...
Witam. Opiszę problem z jakim borykam się od dwóch dni. Ford mondeo MK3 2.0 Duratec skrzynia automatyczna. LPG sekwencja. Silnik samochodu nagle przestał wchodzić na obroty powyżej 3 tysięcy. Na wolnych obrotach chodzi równo na gazie i na benzynie. Odpala z dotknięcia. obroty nie falują. Do 3 tysięcy wchodzi płynnie lecz im bardziej uchylę przepustnicę...
glowice oddalem do zakładu myśle ze zrobili ok z reszta nie jedną już u nich robiłem i byly w pożądku . A dlaczego mi ten olej wali przez odmę na przepustnice i do filtra , kolektor ssący mam w środku strasznie zasmarowany. Czyrzby pierścienie padły? Dodano po 11 samochod tak kopci żę nic w lusterkach nie widać płynu nie bierze i jest czysty bez oleju...
Drodzy koledzy jak w temacie autko I właściciel salon Polska przebieg autentyczny 33000! Objawy podobno każdej zimy te same aczkolwiek tej zimy dodatkowy efekt. Mianowicie akumulator naładowany błędów brak zresztą raczej z elektroniką nie związane, rozrusznik próbuje przekręcić silnikiem ale słychać tylko elektromagnes i próbę obrotu wałem i cisza,...
EGR razem z odmą i turbina gubiącą olej w nieco skatowanym silniku powodują kitowanie się dolotu - zwłaszcza kolektora - czarną masą zmniejszającą przekrój kanałów. Ale to po przebiegach rzędu 200kkm... Są różne szkoły: jedni mówią zaślepiać, inni nie. Wiele zależy od rodzaju osprzętu silnika. Poczytaj sobie o EGR, napisano miliony stron... U mnie w...
Witam. Problem w moim fordzie focusie 1.6 16V zetec z 2003r polega na tym , że nie włącza się wiatrak chłodnicy.Podłączyliśmy auto pod komputer i temperatura dobiła do 110 stopni , a wiatrak się nie załączył.Kupiłem włącznik wiatraka (foto poniżej) by go wymienić lecz nie mogę zlokalizować gdzie on jest zamontowany w aucie. Drugi problem to pojawiający...
Rozrusznik tak wolno kreci ze to aż jest dziwne pomimo ze dostaje bardzo duza moc z akumlatorów To znany problem tych silników. Na pewno masz duży rozrusznik Bosch JF. Albo oddasz go do regeneracji (trzeba wymyć go w płuczce ultradźwiękowej) - zbiera się w nim pył węglowo-miedziany z czterech dużych szczotek, opiłki z wieńca koła i z tulejek, powodując...
jeżeli to jest silnik 1,8 DI bo tak mi się wydaje, to czujnik temperatury znajduje się po prawej stronie silnika pod odmą, taką plastikową beczułką z kilkoma wężami, wystarczy odpiąć dwa węże odkręcić śróbkę z przodu przekręcić i widać czujnik z dwoma żyłami i wtyczką... powyżej i bardziej z przodu znajduje się czujnik ciśnienia oleju z jedną żyłą oba...
Te silniki tak nie mają, jeżeli ciśnienie mają co najmniej 30 barów przy nominalnym 34 (pomiar na zimnym silniku) - palą wtedy bardzo dobrze nawet na dużym mrozie, także bez działającej świecy... Problem w tym, że prawie wszystkie mają już wielosettysięczne przebiegi przy fatalnym serwisowaniu, lejących straszliwie wtryskach i na kiepskich olejach (najczęściej...
Witam jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc jezeli wybralem zly temat . Posiada escorta 1.4 8 v 95 rok ghia lpg Odkad go mam czasem na doslownie chwile zdarzaly mu sie juz takie problemy ale wystarczylo zmienic na benzyne znow na gaz i zazwyczaj bylo ok . Wymienilem na swiece ngk nowe przewody magnetti ,olej itp ale nic nie pomoglo zniknely jedynie...
Cześć, Mam problem z regulacją pracy niskich obrotów w galaxy 2.3 + LPG. Samochód chodzi nierówno na niskich obrotach, a przy wysprzęganiu obroty spadają do zera, silnik gaśnie (LPG) lub po sekundzie wraca do pracy na ok. 800 obrótów (benzyna). Jeżeli gaśnie, to na ekranie komputera stan poziomu paliwa jest równy "zero" - tak jakby przez moment był...
wydałem już 2000zł a auto wciąż dymi i jestem totalnie zrezygnowany Jeżeli dym śmierdzi spalonym olejem, to: - albo masz w dolocie mnóstwo oleju, może być z turbiny, ale też z odmy, - albo masz już wypracowane pierścienie tłokowe lub prowadnice i uszczelniacze zaworów. ubytków oleju też nie odnotowałem Od wymiany do wymiany bez dolewek? Tak powinno...
Na bank ma kompresje dobrą ?? Komp będzie starał się nadrobić brak kompresji dodatkową dawka paliwa Jak wyglądają przelewy ?? To można nawet zrobić samemu Robisz to sam, czy ktoś za Ciebie to robi ?? Ile barów ma każdy cylinder ??? W dieslu na jednym ucieknie kilka i może być lipa. Żeby coś można powiedzieć jak zwykle muszą pojawić się jakieś cyfry...
Tak gaśnie Dodano po 2 Nie ma gazu 2.10 volt do 4.80 Wartość poprawna z TPS przy puszczonym pedale to 0.7-1.1 volta. Przy pełnym otwarciu 4.5 do 4.9 volta. Przy złym odczycie z TPS nie dział reg wolnych obrotów i nie działa program hamowania silnikiem. Dziury w dolocie nie można wykluczyć (lub jak to w fordach jakiegoś węża od odmy)ale na początek...
Mi się wydaje że wcale ładnie nie pracuje ten silnik. Według mnie napinacz lub rolką prowadzącą halasuje.- ściągnij pasek i zobacz czy będzie różnica. Czy po zdjeciu dalej będzie to cykliczne przesuwanie się paska po obudowie czy rolce. Masz info kiedy był wymieniony rozrząd - normalnie 240 tyś km paleodaje producent ale warunki miejskie skracają jego...
Odświerze temat bo widze troche malo konkretnych odpowiedzi. Proponuje demontarz kolektora dolotowego i go porzadnie wymyc i tak samo z przepustnica i mikserem. wyczyscic przeplywomierz i silniczek krokowy. ewentualnie nie wiem jak wyglada ten 1.6 ale egr pewnie ma i mozna go zaslepic - bedzie wieksze cisnienie w kolektorze na wyzszych obrotach. Czesto...
[quote="teskot"]Elektryczne ogrzewanie przedniej szyby w fordach oparte jest istotnie na cieniutkich drutach oporowych w szybie. Widać je szczególnie pod słońce. Takie ogrzewanie uruchamia się oddzielnym przyciskiem obok włącznika ogrzewania szyby tylnej. Nie ma to nic wspólnego z nawiewem czy klimatyzacją. Takie ogrzewanie podzielone jest na dwa obwody-strona...
Aktualizacja Dymi na biało czasami biało niebieski a czasami tylko na biało zalezy jak go odpalisz i ile gazu dodasz. Wymontowaliśmy trochę gadżetów z pod maski i się bawiliśmy bo auto nierówno pracuje do rozgrzania chodzi jak traktor, Sprawdziliśmy czy działa EGR no niby otwiera i wali w ten kolektor dolotowy ale czy się zamyka do końca to nie wiem...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Witam.Auto posiadam 2 tyg,nie znam jego historii ,napisze co dzisiaj zrobiłem i zauważyłem a więc dzisiaj założyłem nowy filtr powietrza ,sprawdziłem odmę i wąż który wchodzi do dolotu za przepływką wąż lekko spocony i nawet małe kropelki chyba woda,rura dolotowa do turbo ta plastikowa tez wykręciłem lekko spocona,luz wirnika na bok i wzdłużnie,następnie...
Witam, ma do kolegów proźbe w pomocy mi z moim centralnym zamkiem w mondeo, mój problem to że zamek centralny raz działa a raz nie, najczęściej nie działa gdy jest zimno, gdy jest ciepło prawie wszystko jest ok, prócz tego że drzwi od pasażera musze zawsze zamykać od środka(których nie da się zamknąć od zewnątrz, prawdopodbnie wcześniejszy właściciel...
Witam szanownych forumowiczów! Od jakiegoś czasu mam problem z autem: Ford Maverick 2.3 Duratec HE, rok 2004 Auto zostało przerobione na zasilanie LPG. Problem polega na tym że gdy dojeżdżam do skrzyżowania czy po prostu muszę się zatrzymać obroty opadają tak nisko że silnik gaśnie, problem nie występuje na zimnym silników ponieważ dawka jest wzbogacona...
Witam, Posiadam forda mondeo mk5 2.0 tdci 132kw w automacie z przebiegiem 243tys. W ostatnim czasie zostały wymienionie 3 uszczelki w pompie wtryskowej z powodu pocenia sie. Jedyna naprawa w silniku. W tym tygodniu podczas jazdy wyskoczył mi komunikat [skrzynia biegów graniczony dostep]. Zjechalem na pobocze ,zgasilem auto i ponownie odpalilem...komunikat...
zbyt duze cisnienie oleju podpiera zawory,zaworek w pompie odmawia posluszenstwa
Mazda 3 1.6 b, tam jest silnik z forda i zapewne masz krokowy. Wyczyść przepustnicę wraz z krokowym i będzie to auto jeździć acha sprawdź odmę czy nie dziurawa. Odma jest OK. wyczyściłem przepustnicę i silnik krokowy i dalej jest to samo. Pedał gazu luźniej chodzi i jakby samochód był żywszy, ale nadal gaśnie. Co to może być?
Tak jak w temacie moja skorupa odmawia posłuszeństwa, a mianowicie ine odpala. Wymienione: kopułka, palec, świece, filtr powietrza, kable zapłonowe. Jedakowe zachowanie jest jak na gazie tak i na benzynie.
Jeżeli zakładamy, że to wina akumulatora to załóżmy też, że nie ma skoków poboru - niech istnieje stały pobór do 0,02A. Jeżeli przy takim prądzie pobieranym samochód po 3 dniach odmawia posłuszeństwa to musi się to odzwierciedlić w postaci odpowiedniego wyniku napięcia. Dobze myślę? Idąc dalej, jeżeli to wina akumulatora to podpinając samochód za 3-4...
Witam zainteresowanych i mam pytanko, co może być przyczyną braku iskry w aucie jakie jest w temacie? Sprawdziłem cewkę, zasilania sterownika, czujnik poł. wału i wałka rozrządu i jest wszystko OK. Najciekawsze jest to, że silnik raz odpala i pracuje idealnie a za którymś razem odmawia posłuszeństwa. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
impedancja falowa regulacja kontrast wyświetlacz laguna przekazniki
magazyn energii pralka samsung ecobubble
Rozpoznawanie dźwięków domofonu z 3 bramek Ustawienia zegara w pojazdach, komputerach i urządzeniach mobilnych