Witam. Problem z citroen xsara 1.4 LPG 2001r. nie chce odpalać brak iskry i pompa paliwa nie chodzi. Po przeszukaniu wątków znalazłem taki temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Pasuje do do mojego problemu ale rozwiązanie jest ogólnikowe. Po dodaniu plusa na kabel od cewki samochód odpala bez problemu https://obrazki.elektroda.pl/6178192100_...
znalazłem odłaczyłem i nadal nic to nie daje więc nie wiem ale znalazłem kabelek ktory był odłaczony pod skrzynbką bezpieczników i radio teraz działa chociaz bo tez miałem =swego czasu z nim proablem włączało sie wyłączało ciagle a ostatnio w ogóle przestało się włączać podłączyłm ten kabel i działa od razu wioęc tak myślę mozę jaskiś kabelek sie odłaczył...
Witam Wszystkich! Pomyślałem, że założę nowy temat bo od kilku dni wertuję elektrodę i googla w sprawie kabli rozruchowych i nigdzie nie znajduję odpowiedzi na moje wątpliwości. Zamarzyłem sobie wykonanie własnoręcznych kabli rozruchowych takich super na zawsze po tym jak nie byłem wstanie odpalić auta na kablach z biedronki, które notabene rozpękły...
Witam, Mam taki stary samochód Astra F z 95 roku 1.6 czy tam 1.7 diesel. Mój taki traktorek jeżdze nim na pole. Zaświeciła się kontrolka akmulatora na czerwono. Nie wiem czy tak się po prostu świeci bo to już taki rozklekotany samochód. Bo niby normalnie odpala nic się nie dzieje. Może coś z alternatorem? Ale kręci się wszystko i niby chodzi. A taki...
Seat Cordoba Vario 1. 9 TDI 2002 rok Pokazuje mi błąd kluczyka nie mogę odpalić i nie mogę kluczyka połączyć domobil i sera jest to stary samochód i chciałbym wyrzucić całkiem immobilizer odłączyć go od instalacji żeby móc odpalać bez niego jak to zrobić co który kabel i gdzie odłączyć lub podłączyć do czegoś nie wiem
Aby nie robić bałaganu, podpinam się pod wątek. Samochód to Polonez caro+ na wielopunktowym wtrysku. Immo blokuje wtryskiwacze. Mam taki problem: sterownik silnika nie rozpoznaje mi kluczyków - kontrolka miga z częstotliwością 2 Hz. Sprawdzałem sondę i połączenie z centralką - wszystko ok. Z centralki wychodzi siedem przewodów. Dwa z nich idące do sterownika...
Witam, Samochód: Subaru Legacy 2001 / silnik EJ201 pojemności 2.0 mocy 125 koni / benzyna + gaz (butla CAŁKOWICIE ZAKRĘCONA, by wyeliminować układ gazowy z analizy) Objaw: z chwilą wystąpienia temperatur ujemnych po dłuższym postoju, by odpalić silnik należy BARDZO długo kręcić rozrusznikiem. W momencie kiedy już raz załapie, można go natychmiast zgasić...
Hej wszystkim. Poszukuję schematu do Reno Clio 2 1.5dci 2003 48kW wyjścia pinów z komputera. Samochód nie pali, nie ma zasilania na ecu (prawdopodobnie) czasem nie odpalał (po wymianie aku miałem miesiąc spokoju) później znów coraz częściej nie chciał odpalać aż zaczął gasnąć podczas jazdy... na środku autostrady. Coś cyka przy silniku na zapłonie (podobno...
Mówiąc szczerze nie znam się za bardzo na sposobie działania szyny CAN, dlatego proszę o pomoc: problem jest taki, że samochód przestał odpalać (mruga kontrolka serwis) i nie ma komunikacji z modułem IMMO oraz ECU (za pomocą OPCOM), BCM wykrywa ECU (po odłączeniu kostki z ECU wyskakuje błąd w module BCM). Zasilania posprawdzane, masy również, przejścia...
sprawdzone jest masa :D prąd chyba tez bo widzi samochód na zapłonie jak jest a nie widzi bez zapłonu tylko info z kompa nie wychodzi Dodano po 1 na złączce com jest i prąd i masa tzn tam gdzie laptopa podpinam. przepraszam ale nie znam fachowego żargonu xp Dodano po 3 bezpieczniki sprawdzane 10 razy, przekaźniki działają zielone były ale wyczyściłem...
witam Samochód nagle przestał odpalać . Mechanik mi powiedział że pompa paliwowa sie nie włącza , powinna sie na chwile włączyć po włączeniu stacyjki . Na kablach do pompy nie ma napięcia , pod kierownicą z lewej strony nie ma miejsca na bezpiecznik od pompy... Nie wiem w którym miejscu mógł sie ten kabel przerwać którędy on idzie itd Bez kanału sie...
Witam Panowie potrzebuje pomocy. Samochód Citroen Jumper 2.2 2004r. Problem zaczłą się gdy samochód przestał odpalać podłączony pod komputer błąd P1320- niezgodność synchronizacji wału z wałkiem rozrządu. Został wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu. Samochód odpalił problem znikł ale nie na długo po kilku tygodniach ten sam problem zaświeca sie...
Volvo S70. Mam problem ze zdiagnozowaniem volvo s70 2000r. 2,4 benzyna z turbo. Samochód ma problemy z odpalaniem; rano przy próbie odpalenia auta nie odpala za pierwszym razem, dopiero za 3 razem udaje się uruchomić silnik i później już nie ma problemu aż do następnego dnia. Ponieważ jest to samochód sąsiada, a ja prowadzę warsztat mechaniki i elektryki,...
Witajcie. Jest to autko z 2007r. 1.4 benzyna 75 KM. Nie mogę go uruchomić po kilkudniowym postoju. Pompy paliwa nie słychać, więc sprawdziłem ją na krótko. I jest sprawna. Na kostce do pompy jest napięcie ok. 9 V, zarówno na włączonym jak i wyłączonym zapłonie. Bezpiecznik nr 2 od pompy paliwa sprawdzony i dobry, na wszelki i tak go wymieniłem na nowy....
OPISZĘ coś dla zainteresowanych!!!!!! PROBLEM zlokalizowany:D :D Dodano po 3 Witam ponownie!! Dla zainteresowanych tym tematem postanowiłem po dłuższym użytkowaniu autka po naprawie własnej :D opisać trochę jakie jaja :D wyszły!!! Po paru dniach mojej naprawy auto stanęło całkowicie i nic już go nie odpalało, nawet długie zaciąganie !!! Wkurzyłem się...
Witam wszystkich. Mam taki oto problem: Silnik pracuje po odpaleniu bardzo głośno, cały się telepie i przenosi drgania na resztę auta tak jakby nie pracował na wszystkich tłokach, nawet jak sie rozgrzeje i się stanie na luzie to dalej się trzesie. Wcześniej nie moglem go wogóle odpalić dopiero po wymianie na nowe: świec, kopułki i palca rozdzielacza,...
Witam. Dzisiaj wieczorem, kiedy już wróciłem z pracy a samochód był rozgrzany, postanowiłem, że zajrzę pod maskę w ciemności i nagle.... oświeciło mnie. Mówię poważnie, błyskało się jak 1 stycznia. Moje NOWE kable miały przebicia w każdym możliwym miejscu. Głównie przy cewce, gdzie zakładane są ,,kapelusze" kabli na cewkę, ale też i w miejscach gdzie...
Pozostała jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem, a wynikła w czasie. Auto zaczęło odpalać już od strzała jednak w międzyczasie pojawił się jeszcze jeden złośliwy hohlik nad którym bardzo długo się głowiłem. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kręcił, a po spięciu na krótko + do wyzwalacza na rozruszniku - cienki kabel normalnie kręcił....
Witam! dawno tu mnie nie było, ale 'góra' nie informowała mnie o nowych odpowiedziach! Dzięki wszystkim! KingKong Ja tak właśnie myślałem, bo jakiś czas spędziłem przy tym alternatorze. Próbowałem mu wstawić regulacje kombinowałem w paru miejscach - raz nawet coś zaczynało działać, ale miałem nieizolowany potencjometr podczas regulacj dotknełem do masy...
Witam! Posiadam astrę II 2.0dtl 82km. Niedawno o niej pisałem, że nie chciała odpalać itp., wymiana głowicy pomogła. Jakieś 4 tygodnie temu po raz drugi musiałem robić sterowniki pompy, ale to nie o tym temat. Od początku jak mam ten samochód to muszę lać do niego dużo oleju. Teraz dokładnie nie powiem ile tego oleju miesięcznie muszę dolać, ale powiem...
Witam forumowiczów. Mam dosc nietypowy problem. Kupiłem a raczej znalazłem, nie wazne, generalnie nabyłem samochód zdalnie sterowany, kompletny, z pilotem ogólnie OK akumulatorki które w nim były, długo były bez ładowania i sa do niczego. założyłem baterie od wkrętarki (sa stosunkowo małe i maja niezła pojemnosc). Samochód smiga niesamowicie. Jest to...
Witam Mam zdalnie sterowany samochodzik i kabelki mi się poprzerywały w nim, teraz nie wiem gdzie jaki przylutować, bo nie znam się na tym. Może ktoś z Was się na tym zna i mi pomoże. Mam nadzieję, że dobrze trafiłem z działem. http://obrazki.elektroda.pl/1686826400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3810990500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3194313300_1...
Rozładowany akumulator, naładuj i będzie ok.
Witam wczoraj pomagałem sąsiadowi odpalić troche większy samochód od mojego na kablach no i sie udało za 2-3 razem ale potem przeparkowałem samochód i od tej pory stoi czyli jakiś jeden dzień czy jest szansa że dzisiaj nie odpali czy będzie wszystko dobrze ?
Odłącz akumulator od klem i podepnij go do drugiego samochodu. Na cienkich kablach nie odpalisz samochodu ale możesz poczekać 20-30 min i powinien podładować sie wystarczająco do rozruchu. Odpalaj go razem z kablami
Najczęściej cienki kabel do rozrusznika. Obluzowana końcówka lub ułamany kabel koło niej.
Wcześniej zastosowałem zwykły kabel trójżyłowy, samochód nie odpalał, po rozcięciu izolacji i oddaleniu kabli od siebie działał. Potem wpadłem na pomysł kabla ekranowanego, działało przez jakiś czas, teraz znów jest problem.
Napewno dobrze te przewody wn podpiąłeś? Bo to co opisujesz to masz przestawiony zaplon na kablach
Poproś kolegę, sąsiada czy kogo innego żeby pomógł Ci odpalić auto z kabli rozruchowych, jak odpali to akumulator szrot, jak nie to trzeba szukać dalej
Śliczny :D Przerabiałem kiedyś forda taunusa 15m na 12V, rozrusznik zostawiłem 6V, kręcił jak wściekły i samochód odpalał zanim zdążył się nagrzać, założyłem tylko kable z linki 35mm², bo prąd na niego szedł zacny
A chyba to kwestionowałeś Chyba nie :) W 4 min akumulator nie odzyska tego co stracił ma rozruch Czym innym jest odzyskanie energii zużytej na rozruch a czy innym dostarczenie takiej ilości energii by rozruch był możliwy. Praktyka jest taka, że samochód z rozładowanym akumulatorem odpalany z kabli po kilku minutach samodzielnej pracy na wolnych obrotach...
Siemanko, potrzebuję schemat całej instalacji elektrycznej do Kawasaki KLX450R 2008 r. Niestety wszystkie kable się potopiły, przyczyny nie znam, motor dopiero kupiłem, ale podejrzewam, że wina odpalania na kable od samochodu na odpalonym. Posiada może ktoś taki schemat?
Najczęściej padają diody i to bardziej z powodu zbyt dużego poboru prądu przez samochód.
Witam! Chciałem zasięgnąć waszej opini na temat kabli rozruchowych, a więc temat na czasie ;) Czy kupując je powinienem dobrać je do pojemnosci akumulatora czy jest jakieś inne kryterium? Dzięki za odpowiedzi, pozdr. Przekrój dobiera się do mocy rozrusznika. Rozrusznik ma moc 1kW=1000W, a więc I=P:U 1000:12=83A. Przyjmując, że 1mm2 wystarcza na 8A...
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Tak apropo jak już zaczęliśmy taki temat. Dużo osób tak odpala samochód kablami że jeden samochód (dawca) jest zapalony, zapięte kable i zapalamy drugi. Wydaje mi się że jest to trochę niebezpieczne bo można coś uszkodzić, w końcu samochód odpalony, cała elektronika pracuje, a tu napięcie nagle przysiada bo odpalamy inny. Jeśli u dawcy jest dobry akumulator,...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy odpalanie samochodu kablami rozruchowymi grozi uszkodzeniem akumulatora dawcy w przypadku gdy jego akumulator ma niższy prąd rozruchowy. Opisując to obrazowo akumulator w matizie ma prąd rozruchowy rzędu 200A. Akumulator w fabii prąd rozruchowy rzędu około 360A. Czy stanie się coś jeżeli w fabii rozładuje się akumulator...
Witam, ostatnio po odpalaniu samochodu z kabli, moje przednie głośniki przestały działać, co może być przyczyną? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
A mogę wiedzieć czemu? Na takiej zasadzie przecież odpala się samochód kablami w przypadku rozładowania akumulatora.
Inaczej jeszcze - jak masz jak to zrób prosty test i podłącz kablami rozruchowymi drugi akumulator albo samochód (tak jak się typowo odpala na kable) i zobacz co się stanie. Jak będzie kręciło ładnie to masz po prostu padnięty akumulator a jak dalej będzie źle to albo rozrusznik albo gdzieś kable po drodze (najczęściej masa). Zasadnicze pytanie jeszcze...
Odpalanie samochodów na kable, testowanie rozruszników samochodowych i takie tam. (at)edit: A czy regulator napiecia samochodowy na np. 14V pomógłby gdybym go wpiął w obieg ?
Akumulatory kwasowe mają to do siebie, że ich napięcie praktycznie nie spada podczas rozładowania, jeśli tylko ten drugi nie będzie rozładowany do 0 co zresztą nie jest wskazane dla kwasowego to nic się nie stanie, rezystancja połączenia sprawnie ograniczy prąd wyrównania. To sam co przy odpalaniu drugiego samochodu "na kablach".
Wpierw kolego to spróbuj podstawić inny/sprawny/ akumulator, i to wyjaśni całą sytuację. Ten twój chyba zakończył swój żywot. Nawet nie zapytam o jakość kabli rozruchowych jakich użyliście do prób odpalenia auta- pewnie jakieś "marketowe super G".
jeśli akumulator jest na 100% dobry (np z samochodu podłączasz, a samochód odpala) i te kable rozruchowe są grube, to tylko i wyłącznie wina rozrusznika Dodano po 3 rozebrać możesz i zobaczyć czy wirnik ma przegrzane uzwojenia, nie wiem czy ktoś to regeneruje, te rozruszniki nie są takie drogie (ok 100-200zl)
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
Jeżeli chodzi o radio,to ktoś podłączył plusowy kabel radia do jakiegoś plusowego kabla samochodu na pewno nie po zapłonie.W momencie kiedy odpalasz samochód,komputer odłącza wszystkie systemy dlatego radio się wyłącza.Po odpaleniu komputer przywraca wszystko z powrotem i radio się ponownie uruchamia .Dzieje się tak dlatego aby nie było dużego obciążenia...
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
c330m na zaciąg odpalaliśmy, ale dałem w temacie samochody, bo zasada działania alternatora ta sama w większości pojazdów. Kable podłączyłem z ciekawości, jak ciągnik był na chodzie i auto zgaszone, żeby sprawdzić, czy chwilowo podbije napięcie w instalacji ciągnika do tych ok. 12V, ale po chwili tak się zagrzały, że odłączyłem. Tak więc najprościej...
to wychodzi żę chyba silnik stoi dęba albo ta masa się wysrała Sprawdź plecionkę (lewa podłużnica -> skrzynia biegów. Podaj masę na rozrusznik (lub okolicę) bezpośrednio z akumulatora np. kablem rozruchowym. Weź klucz i zakręć wałem, albo spróbuj przepchnąć samochód na wysokim biegu.
Jutro sprawdzę. Czy załatwić prostownik jeszcze dzisiaj? Drugi akumulatro w porzadku. Normalnie odpala samochód.
to jest francuski samochód, no więc przede wszystkim elektryka do przejrzenia - kable, złączki te w gałęzi alternatora, masa silnika, coś na pewno gdzieś przegniło i teraz nie łączy - raz łączy a raz nie
Hej, Wczoraj pomagałem koledze odpalać samochód przez kable. Po odpaleniu jego auta i odłączaniu kabelków kumpel zetknął czarny przewód z czerwonym od jego strony, gdy kable były jeszcze podłączone do mojego samochodu... Lekko zaiskrzyło a po chwili na masie w miejscu podłączenia czarnego kabla zauważyłem, lekki dymek i iskrę.. Auto jeździ i wszystko...
odpalać kabel samochód awaryjny odpalać samochód odpalać samochód kluczyk
scania programować windows porównać stm32 nucleo wyjście
skuter elektryczny skuter elektryczny
Jak zdjąć pokrywę rozrządu w Ursus 1224? Symbol kluczyka na wózku inwalidzkim - przyczyny