rozrząd. . .
proponuje zacząc od sprawdzenia swiec zarowych czy wszyskie grzeja lub czy dochodzi do nich wogole napiecie . Bynajmniej u mnie był taki problem w tdi ze 4 swiece były skopcone ,pozdrawiam
Tak.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Witam. Niezłym rozwiązaniem były dostępne kiedyś pompy paliwowe bodajże od łady, w których można było dopompować paliwo ręcznie bez kręcenia rozrusznikiem.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
Wsyp do filtra powietrza pieprzu. Kichnie, zakrzusi się i z tego zapali. Mój dziadek zawsze sobie zapalił jak zjadł mocno przyprawiony rosół.
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
Czy przed wymianą filtra auto paliło dobrze.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Witam, jeśli to ma związek z wyciekiem to szukał bym jakiegoś czujnika lub złączki w okolicy tego wycieku. Może płyn dostał się na styki i ,,robi robotę".
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Rozrusznik do sprawdzenia.
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Mogły, ale rzadko się to zdarza.
To opowiada bzdury. Marny ten mechanik. To zresztą widać po opisie tego co robił do tej pory.
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
To coś z baterią nie tak ,
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Witam, przychodzi mi do głowy, by wyczyścić dokładnie gaźnik.
Byłem dziś w serwisie hyundai. Sprawdzone zostały błędy. I okazało die że ECU nic nie zarejestrowało. Pan powiedział że nie kiedy błąd nie stały nie jest zapisywany jeśli nie jest na pulpicie ciągle powyżej 1 minuty. Koszt 100 zł i wymiana świecie dodatkowo nie pomogło. Kazali zostawić na 1 tydz niestety nie zostawiłem potrzebuje auto do jazdy na co...
Podmien pompe CR i zobacz
Ok,dzięki.
Witam. Fiat Bravo 2 1.4 benzyna. Auto po postoju, nawet kilkugodzinnym, po długim kręceniu dopiero odpala. Ale jak już odpali, można go od razu zgasić i odpala za każdym razem bez problemu. Za np. 5 h znów to samo. Co może być przyczyną? Obroty nie falują, jeździ normalnie. AI: Czy problem z odpalaniem występuje niezależnie od temperatury otoczenia,...
W moich okolicach za 60zł robią pomiar jednej sztuki pod warunkiem że się je przyniesie. Poza tym był przez pewien czas inny komplet wtrysków i też odpalał brzydko, ale w inny sposób i za każdym kolejnym razem. Ułatwiło mi to namierzenie konkretnego wtrysku z tamtego kompletu który za to odpowiadał.
Zasilanie na przekaźniku od świec jest?
Cześć. Troche już mineło ale problem mam podobny. Mercedes ML400cdi 2002r automat . Samochód po przestanej nocy (nawet w letni upał) przy odpalaniu zapala od razu na max 2 sekundy i gaśnie później dopiero za 2/3 razem udaje się go odpalić i pojawia się kontrolka świec żarowych pali się przez około 20 sek , przez resztę dnia nie ma problemów już z rozruchem....
W starej nie trzymały zaworki. I to był problem.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Witam. Diagnostyka komputera byla wykonywana. Brak jakichkolwiek bledow. Nawet w salonie renault bylem i sprawdzsli i nie maja pojecia co moze byc przyczyna.
to najlepiej pompkę w zbiorniku podłączyć pod plus po stacyjce i przed rozruchem zawsze parę sekund poczekać, i tak trzeba poczekać na świece żarowe i powinno być po problemie
Fiat Ducato 2.3 itd 130 km. Długo stał, odpala bez problemu i nagle nie chce odpalić. Błędy wyszły na komputerze: P0683, P0340. Czujnik wałka podmieniony ze sprawnego Ducato i nie odpala dalej. https://obrazki.elektroda.pl/3264803900_...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
To zdjęcie po zdjęciu walka popychacze oczywiście wymienione na nowe ;) to na zdjęciu stary szrot ;) Dodano po 2 Dodam jeszcze jedno co zapomniałem napisać jak stoi silnikiem niżej niż bak paliwa czyli z górki pali 100 na 100
Dzięki za tak szybkie odpowiedzi Co do gaźnika to kupiłem nowy dziś nawet go rozebrałem i było czyszczenie ale zasady działania tego gaznika nie potrafię pojąć żadnej regulacji powietrza żadnego wpływu na niego nie ma.wstawię zdjęcie A może można go innym zastąpić. Dodano po 10 Oto cudo które sprawią Kłopoty https://obrazki.elektroda.pl/4543944100_...
A jak to sprawdzić i czy nie może to być zawór zwrotny przy pompie.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Witam. U mnie problem zostal rozwiazany. Pomoglo czyszczenie filtra na pompie.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Witam, czy po takim czasie ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?
Jak już pisałem jestem elektrotechnikiem i jak bym miał schemat to mógłbym łatwo i szybko sprawdzić przewody od tych elementów. Uszkodzenia o których pisałem były na początku wiązki i przewody były złamane więc łatwe do znalezienia. w przypadku gdy mają zwarcie lub mają duży opór o wiele łatwiej sprawdzić gdy się wie gdzie jest koniec i początek. Że...
W pojazdach z wtryskiem paliwa na listwie wtryskowej znajduje się regulator ciśnienia ma on za zadanie utrzymywać cały czas jednakowe ciś.w układzie wtryskowym i najprawdopodobnie on żle funkcjonujei stąd te problemy.
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
Zgadzam się z po przednikiem ale ,zdjął bym jeszcze ze świecy przewód podłączył drugą świece lub wykręcił by sprawdzić czy jest iskra?
witam podepnę się do tematu mam zafirę 2,0 dieselek, nie chce palić, z plakiem pokręcę i odpali a na sucho nie bardzo, wymieniłem filtr i obudowę paliwa wszystko uszczelnione, założony zaworek zwrotny a nadal ucieka paliwo, był wpięty na krótko i po dwóch dniach odpalił z pierwszego, myślę że to powrotem ale nie mam pewności może ktoś wie co może mu...
sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
Bez wyjątku czy to Honda czy "NibyHonda" agregat odpalamy minimum raz na dwa tygodnie. Zawór paliwa powinien być zamknięty. :)
Problem został usunięty po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach problem znikł i autko chodzi równo i zapala za każdym razem :)
Skuter jak na razie odpala i winne były zawory które zostały już wyregulowane. Zobaczę jeszcze jak skuter odpali po całej nocy i dam znać.
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
Od tego była zaczęte i była wymieniona ta gruszka do pompowania paliwa. Tylko dziwne, że niekiedy odpali za 1 razem można powiedzieć na strzałą a innym razem trzeba kręcić ze 2 razy. Niema znaczenia czy postoi 1 dzień czy tydzień niekiedy po tygodniu odpala na strzała. Czyżby coś z elektronika? Przy dłuższym kręceniu ok. 5 sekund 9,5V to dobry wynik...
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Witam. Już wcześniej miałem ten problem ale po wymianie filtru paliwa uspokoiło się i odpuściłem (jakieś 5kkm temu). Niestety problem wrócił. Auto od czasu do czasu ciężko odpala. Muszę kręcić rozrusznikiem nawet kilka razy po 5 - 10s. Często się zdarza, że załapie jak odpuszczam kręcenie rozrusznikiem. Po około 8 godzinach stania odpala po 5s kręcenia...
Powodem były stare 2 orynki na zaworze zwrotnym koszt naprawy 2x1zł=2zł + trochę swojego czasu oraz nerwów temat zamykam mam nadzieje że komuś się przyda gdy spodka się z podobną przypadłością w swoim autku .
Sprawdź kranik ciśnieniowy oraz działanie ssania sterowanego elektrycznie. Gaźnik "czyści" się tak, aby wszystkie dysze były drożne i podlega on regulacjom w razie konieczności. Również sugeruję sprawdzenie wyregulowania zaworów, ale nie na "oko", lecz przy użyciu szczelinomierza i wg wymagań producenta (opis na forach internetowych).
Przyczyną będzie łącznik pomiędzy fotelem a kierownicą.
O usterkach wiazki na przedniej belce już było na forum. Tam należy zaczynać poszukiwania. Dobrze ze napisałeś dla potomnych co było powodem ;)
Witam. Proponuję sprawdzić jeszcze raz rozrusznik (elektromagnes), przewody (+i masa) oczywiście jeżeli to "puk" pochodzi z rozrusznika. Pozdrawiam
Panowie mam problem z odpalaniem mojego golfa po dłuższym postoju, szczególnie z rana i to niezależnie od temperatury otoczenia. Dłuższy czas muszę go kręcić a jak już odpali to pracuje normalnie tylko czasem jak jest zimno to po odpaleniu puści biały dymek. Dodam że po załączeniu zapłonu miga mi przez chwile na pomarańczowo kontrolka od oleju. Prawdopodobnie...
Witam na forum. Po dłuższym postoju ( 12 godzin ) muszę dłużej pokręcić zanim odpali. Póżniej jest dobrze. Pozdrawiam.
moim zdaniem paliwo się cofa.gdzieś nieszczelne masz przewody jak zmieniałeś filtr i od tamtej pory to się zaczeło dziać skupił bym się w tym punkcie
Witam wszystkich Czas też coś napisać nie tylko czytać fora posiadam focusa 1,8 tdci z 2003roku od nowości i znam jego bolączki z odpalaniem, otóż ciężko palił gdy temp. spadała do około 0st.C Przebieg 235000 km. .Przerobiłam filtry, świece, wtryski, akumulator (miał już 9latek oryginał) a efekty marne .Podłączyłem Texe i zastanowił mnie spadek napięcia...
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
A moze tak bledy sprawdź i cisnienie paliwa na listwie?
Tak, to jest skrzynia sprintshift, doszedłem już że ten dźwięk jednak nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Na pewno skończy się tak, że go gdzieś zaprowadzę, tylko chciałbym mniej więcej wiedzieć co może mu dolegać, żeby mnie nie nacięli. Aha zaglądałem pod kolektor i tam wszystko jest jak nowe! Czytałem o układzie paliwowym w CDI że wrażliwy itp. ale...
Jak sprawdziłeś rozrząd?
Poprawiłem w pytaniu, chodziło mi o obrotomierz, że kręci max do 400-500 obrotów, tak jakby paliwa nie dostawało. Jutro postaram się sprawdzić albo w tygodniu i dam znać.
Witam ponownie. Wybacz ale w ten sposób nie usuniemy usterki w samochodzie (po pierwsze potrzebna jest podstawowa wiedza na temat układu paliwowego Mazdy oraz można by podać rok produkcji samochodu a nie tylko Mazda 6 2,0 136 diesel). Jeśli chodzi o warsztaty to pytałeś się jaki koszt naprawy tej usterki ??? rok produkcji 2003 wymieniany 2 razy filtr...
Witam ponownie wrcam po przerwie ponawim post nadal mam ten sam problem sprawdzalem juz z tym gazem tez nie pomoglo czekam na dalsze opcje pozdrawiem
Witam czytelników. Objaw: auto odpala jakby na resztkach paliwa ale nie zaskakuje. Druga próba to kręci sam rozrusznik, silnik nawet nie kichnie. Tak około 10 sekund. Potem pauza drugie 10 sekund. Przy trzeciej/czwartej próbie silnik zaczyna prychać i w końcu zagada i cały dzień odpala i działa poprawnie. Paliwa jest pod korek. Kontrola świec - ok,...
samochód po postoju nocnym zapala dopiero za drugim razem później przez cały czas jest dobrze aż do następnego długiego postoju
Owszem miałem i mam inny pojazd. W astrze, która miałem wiele usterek usuwałem samodzielnie. Ale Żuk to troszkę "inny" pojazd i co najgorsze nie posiadam takiej fajnej książki jak do astry (z cyklu sam naprawiam).
Czesc wszystkim, Mam problem z laguna tyle ze 2,2 dci Mianowicie w ciagu roku wymienilem moze z 5 czujnikow polozenia walka rozrzadu, auto jezdzi normalnie az wkoncu po zgaszeniu nie odpali, wyswietla sie blad polozenia walka rozrzadu, lecz musi byc jakas przyczyna tego, dodam ze auto bylo u elektoromechanika ktory sprawdzil wszystkie kable i wszytko...
Gaźnik..?Na pewno mu się przyda czyszczenie,ale sprawdź uszczelniacze,tłok,pierścienie i cylinder.Pozdrawiam.
Podaj loga BS grupy 000
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
Witam Znajomy ma ww Peugoeta i po dluzszym postoju przewznie po nocy nie moze odpalic dopiero jak recznie podpapuje paliwo pali na dotyk i juz starcza na dzien?Domyslami sie ze schodzi gdzies paliwo ale czym,gdzie i czy to nie mamy pojecia.
Witam . Nie widziałem punktu bardziej przybliżonego do kosiarki :P Posiadam tą kosiarkę katalogi.nac.com.pl/kosiarki.html#13/z od jakiś 3lat koszę nią 3-4 godz 2x w miesiącu wystąpił problem z odpalaniem coraz ciężej odpala . Dziś nadszedł jej czas rozliczeń , sprawdziłem iskrę, jest, gaźnik przeczyściłem (nawet niema co czyścić w nim ) paliwo dochodzi...
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
ok sorrki za klopot:cry:
Witam, ponownie od tamtej pory niestety nic się nie zmieniło i nie za bardzo wiem, co mam robić. Samochód stoi u mechanika już grubo ponad miesiąc i jest po wymianie walka rozrządu, który to nic nie wniósł nowego - bo dalej samochód ma problemy takie jakie miał na początku. Samochód słabo pali, jak jest zimny - na benzynie praktycznie nie odpala. Strasznie...
Na przewodzie od filtra do pompy wtryskowej, orginalny to plastik, ale wystarczy go obciąć na króccach i zastosować wąż gumowy fi 8 i jest OK. Wychodzi ok 50cm węża. I bez panowania proszę...
Silnik pracuje równiutko. Dymek przy samym zapalaniu puszcza lecz przez chwilę później z wydechu wylatuje co powinno. Pozdrawiam
Problem przynajmniej na razie minął... Jeden mechanik poradził, by kilkakrotnie zamknąć i otworzyć auto pilotem i spróbować odpalić od razu... Podobno jeśli to pomoże, to problem jest z imo... Zrobiłem tak kilka razy (chyba 5) aż samochód nie chciał się zamknąć z pilota... wsiadłem i odpalił od razu... Następnego dnia otworzyłem tylko raz i spróbowałem...
Powiedzcie mi czy pompa paliwa może raz działać a raz nie ,bo dzisiaj gdy ją zapalałem i znów nie chciała zapalić to, chyba nie było słychać jak ją sprawdzić czy to pompa
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z odpalaniem (INTELIGENT... pali kiedy chce) Jak odpali to pracuje normalnie, odpala bez problemu, ale gdy postoi kilka godzin to znów to samo. POMPA PALIWA DZIAŁA, cewka też (nowa), tyle że po przekręceniu kluczyka podaje tylko jedną iskrę. Po odczekaniu znów odpala bez problemu.
Przez około miesiąc nie miałem kontaktu ze swoją białą strzałą (Corsa C, 2003 - LPG sekwencja Koltec Necam). Zanim stał tyle czasu w garażu - samochód chodził normalnie, odpalał elegancko i nie sprawiał problemów. Używany dość często (zazwyczaj codziennie, średnio 60-80 km dziennie). Przez miesiąc nie miałem możliwości w ogóle zajrzeć do samochodu....
~32 na każdym.
Panowie mieliście rację prawdopodobnie padła instalacja gazowa .Po zakręceniu kurka pali od kopa.Sprawdziłem wcześniej na parowniku nie było gazu tzn ciśnienia tak więc coś padło pytanie co?.Moja instalacja to Elpigaz Elisa Typ reduktora ANA 3. Da się uratować coś z tego czy to wina parownika bo zauważyłem na dole ścianki że jest trochę zaoliwiony co...
Przyjmijmy, ze pompa jest na swoim miejscu, oryginalnie. Czy uszkodzona pompa powodowalaby objawy takie jak mam? Czyli ze po dluzszym postoju nie odpala
Ustrojstwo jest dokładane. Przywróć fabryczne połączenie przewodów i będzie ominięte.
odpala dłuższym postoju mercedes ciężko odpala dłuższym postoju ciężko odpala dłuższym postoju gaśnie
huawei gniazdo naprawa pendrive odczyt linux zatkany wydech
renault kangoo schemat instalacji renault kangoo schemat instalacji
Scania P380 kod błędu 50 17 8 – BMS/EBS, czujnik ciśnienia, FMI 8, diagnostyka układu hamulcowego Bosch 1607502211 AL 1115 CV Charger Schematic, Circuit Diagram, Common Faults