rozrząd. . .
proponuje zacząc od sprawdzenia swiec zarowych czy wszyskie grzeja lub czy dochodzi do nich wogole napiecie . Bynajmniej u mnie był taki problem w tdi ze 4 swiece były skopcone ,pozdrawiam
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Witam. Niezłym rozwiązaniem były dostępne kiedyś pompy paliwowe bodajże od łady, w których można było dopompować paliwo ręcznie bez kręcenia rozrusznikiem.
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Witam tak jak kolega pisał diagnostyka to podstawa,a co noże być : Zapowietrzanie ,lub brak ciśnienia sprężania. Diagnostyka na zimnym silniku powie wszystko od co.
Rozrusznik do sprawdzenia.
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
Czy przed wymianą filtra auto paliło dobrze.
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Witam, jeśli to ma związek z wyciekiem to szukał bym jakiegoś czujnika lub złączki w okolicy tego wycieku. Może płyn dostał się na styki i ,,robi robotę".
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
ono sie nie zapowietrza Bzdura zapowietrza się jak każdy inny układ. i się tego nie odpowietrza Prawda.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Mogły, ale rzadko się to zdarza.
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
Byłem dziś w serwisie hyundai. Sprawdzone zostały błędy. I okazało die że ECU nic nie zarejestrowało. Pan powiedział że nie kiedy błąd nie stały nie jest zapisywany jeśli nie jest na pulpicie ciągle powyżej 1 minuty. Koszt 100 zł i wymiana świecie dodatkowo nie pomogło. Kazali zostawić na 1 tydz niestety nie zostawiłem potrzebuje auto do jazdy na co...
To coś z baterią nie tak ,
Dzień dobry Dokopałem stary (2010 r.) agregat prądotwórczy Dedra 2200 W. Wyrób marketowy. Miał parę defektów i je usunąłem. Obecnie nie chce odpalać. Iskra na świecy jest, przełącznik on/off działa, czujnik oleju też jest ok, paliwo zalane. Jeżeli podam trochę paliwa pod świecę, to odpala i pracuje prawidłowo, jak wyłączę i po chwili odpalę ponownie,...
Podmien pompe CR i zobacz
Ok,dzięki.
Witam. Fiat Bravo 2 1.4 benzyna. Auto po postoju, nawet kilkugodzinnym, po długim kręceniu dopiero odpala. Ale jak już odpali, można go od razu zgasić i odpala za każdym razem bez problemu. Za np. 5 h znów to samo. Co może być przyczyną? Obroty nie falują, jeździ normalnie. AI: Czy problem z odpalaniem występuje niezależnie od temperatury otoczenia,...
W moich okolicach za 60zł robią pomiar jednej sztuki pod warunkiem że się je przyniesie. Poza tym był przez pewien czas inny komplet wtrysków i też odpalał brzydko, ale w inny sposób i za każdym kolejnym razem. Ułatwiło mi to namierzenie konkretnego wtrysku z tamtego kompletu który za to odpowiadał.
Zasilanie na przekaźniku od świec jest?
W starej nie trzymały zaworki. I to był problem.
Cześć. Troche już mineło ale problem mam podobny. Mercedes ML400cdi 2002r automat . Samochód po przestanej nocy (nawet w letni upał) przy odpalaniu zapala od razu na max 2 sekundy i gaśnie później dopiero za 2/3 razem udaje się go odpalić i pojawia się kontrolka świec żarowych pali się przez około 20 sek , przez resztę dnia nie ma problemów już z rozruchem....
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Dzięki za tak szybkie odpowiedzi Co do gaźnika to kupiłem nowy dziś nawet go rozebrałem i było czyszczenie ale zasady działania tego gaznika nie potrafię pojąć żadnej regulacji powietrza żadnego wpływu na niego nie ma.wstawię zdjęcie A może można go innym zastąpić. Dodano po 10 Oto cudo które sprawią Kłopoty https://obrazki.elektroda.pl/4543944100_...
Witam, mam ten sam problem, paliwo po kilku godzinach się cofa i nie mogę odpalić, odpalam na lince jak już odpali przejadę 2-3 km. Jest Ok. Ale jak zgaszę i próbuje odpalić po jakimś czasie znowu lipa. Proszę o pomoc
to najlepiej pompkę w zbiorniku podłączyć pod plus po stacyjce i przed rozruchem zawsze parę sekund poczekać, i tak trzeba poczekać na świece żarowe i powinno być po problemie
nie rozwiązałem
Fiat Ducato 2.3 itd 130 km. Długo stał, odpala bez problemu i nagle nie chce odpalić. Błędy wyszły na komputerze: P0683, P0340. Czujnik wałka podmieniony ze sprawnego Ducato i nie odpala dalej. https://obrazki.elektroda.pl/3264803900_...
To zdjęcie po zdjęciu walka popychacze oczywiście wymienione na nowe ;) to na zdjęciu stary szrot ;) Dodano po 2 Dodam jeszcze jedno co zapomniałem napisać jak stoi silnikiem niżej niż bak paliwa czyli z górki pali 100 na 100
A jak to sprawdzić i czy nie może to być zawór zwrotny przy pompie.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Witam. U mnie problem zostal rozwiazany. Pomoglo czyszczenie filtra na pompie.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Witam, czy po takim czasie ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?
W pojazdach z wtryskiem paliwa na listwie wtryskowej znajduje się regulator ciśnienia ma on za zadanie utrzymywać cały czas jednakowe ciś.w układzie wtryskowym i najprawdopodobnie on żle funkcjonujei stąd te problemy.
MultiEcuScan - program diagnostyczny do samochodów grupy Fiat (Fiat, Alfa, Lancia, Jeep częśći Suzuki, Chrysler). Jest to bardzo dobry program o dużych możliwościach. W zasadzie w Twoim wypadku, bez tego dalsze grzebanie sensu nie ma. Bez zdiagnozowania auta nic nie zrobisz. Plaka psikasz w dolot (najlepiej za filtrem powietrza) i odpalasz na nim auto...
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
witam podepnę się do tematu mam zafirę 2,0 dieselek, nie chce palić, z plakiem pokręcę i odpali a na sucho nie bardzo, wymieniłem filtr i obudowę paliwa wszystko uszczelnione, założony zaworek zwrotny a nadal ucieka paliwo, był wpięty na krótko i po dwóch dniach odpalił z pierwszego, myślę że to powrotem ale nie mam pewności może ktoś wie co może mu...
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wyczyszczeniu czjnika usterka ustąpiła. Samochód po tygodniu stania w nieocieplonym garażu pali na "dotyk". Zobaczymy co będzie dalej. Jeżeli usterka się ponownie objawi, to wymieniam czujnik.
Bez wyjątku czy to Honda czy "NibyHonda" agregat odpalamy minimum raz na dwa tygodnie. Zawór paliwa powinien być zamknięty. :)
Problem został usunięty po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach problem znikł i autko chodzi równo i zapala za każdym razem :)
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
Paliwo się cofało więc przed wymiana gruszki również zrobiłem taki myk i później wymieniłem gruszkę i się poprawiło. Na 2-3miesiące był spokój teraz znów się zaczęło. Przed wymiana gruszki jak pod pompowałem tą gruszką to odpalał na strzała, a teraz napompowanie nic nie daje.
Skuter jak na razie odpala i winne były zawory które zostały już wyregulowane. Zobaczę jeszcze jak skuter odpali po całej nocy i dam znać.
moim zdaniem paliwo się cofa.gdzieś nieszczelne masz przewody jak zmieniałeś filtr i od tamtej pory to się zaczeło dziać skupił bym się w tym punkcie
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Powodem były stare 2 orynki na zaworze zwrotnym koszt naprawy 2x1zł=2zł + trochę swojego czasu oraz nerwów temat zamykam mam nadzieje że komuś się przyda gdy spodka się z podobną przypadłością w swoim autku .
Sprawdź kranik ciśnieniowy oraz działanie ssania sterowanego elektrycznie. Gaźnik "czyści" się tak, aby wszystkie dysze były drożne i podlega on regulacjom w razie konieczności. Również sugeruję sprawdzenie wyregulowania zaworów, ale nie na "oko", lecz przy użyciu szczelinomierza i wg wymagań producenta (opis na forach internetowych).
Witam ponownie wrcam po przerwie ponawim post nadal mam ten sam problem sprawdzalem juz z tym gazem tez nie pomoglo czekam na dalsze opcje pozdrawiem
O usterkach wiazki na przedniej belce już było na forum. Tam należy zaczynać poszukiwania. Dobrze ze napisałeś dla potomnych co było powodem ;)
Przyczyną będzie łącznik pomiędzy fotelem a kierownicą.
Witam. Już wcześniej miałem ten problem ale po wymianie filtru paliwa uspokoiło się i odpuściłem (jakieś 5kkm temu). Niestety problem wrócił. Auto od czasu do czasu ciężko odpala. Muszę kręcić rozrusznikiem nawet kilka razy po 5 - 10s. Często się zdarza, że załapie jak odpuszczam kręcenie rozrusznikiem. Po około 8 godzinach stania odpala po 5s kręcenia...
A może elektrozawór gaszenia na pompie się zacina i po chwili od dostania napięcia puszcza paliwo?? odkręć rurkę na wtrysk i sprawdź czy pompa daje paliwo od pierwszego zakręcenia czy dopiero później.
Witam. Proponuję sprawdzić jeszcze raz rozrusznik (elektromagnes), przewody (+i masa) oczywiście jeżeli to "puk" pochodzi z rozrusznika. Pozdrawiam
Witam na forum. Po dłuższym postoju ( 12 godzin ) muszę dłużej pokręcić zanim odpali. Póżniej jest dobrze. Pozdrawiam.
Witam wszystkich Czas też coś napisać nie tylko czytać fora posiadam focusa 1,8 tdci z 2003roku od nowości i znam jego bolączki z odpalaniem, otóż ciężko palił gdy temp. spadała do około 0st.C Przebieg 235000 km. .Przerobiłam filtry, świece, wtryski, akumulator (miał już 9latek oryginał) a efekty marne .Podłączyłem Texe i zastanowił mnie spadek napięcia...
A moze tak bledy sprawdź i cisnienie paliwa na listwie?
Tak, to jest skrzynia sprintshift, doszedłem już że ten dźwięk jednak nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Na pewno skończy się tak, że go gdzieś zaprowadzę, tylko chciałbym mniej więcej wiedzieć co może mu dolegać, żeby mnie nie nacięli. Aha zaglądałem pod kolektor i tam wszystko jest jak nowe! Czytałem o układzie paliwowym w CDI że wrażliwy itp. ale...
Witam ponownie. Wybacz ale w ten sposób nie usuniemy usterki w samochodzie (po pierwsze potrzebna jest podstawowa wiedza na temat układu paliwowego Mazdy oraz można by podać rok produkcji samochodu a nie tylko Mazda 6 2,0 136 diesel). Jeśli chodzi o warsztaty to pytałeś się jaki koszt naprawy tej usterki ??? rok produkcji 2003 wymieniany 2 razy filtr...
Powiedzcie mi czy pompa paliwa może raz działać a raz nie ,bo dzisiaj gdy ją zapalałem i znów nie chciała zapalić to, chyba nie było słychać jak ją sprawdzić czy to pompa
Jak sprawdziłeś rozrząd?
Tego nie ruszaj niepotrzebnie- zdejm filtr powietrza i tam wtryśnij benzynę (ja robię zwykłą strzykawką z igłą- tylko uważaj żeby igła nie wpadła). Ja czasem po dłuższym postoju odpalam psikając w dolot WD40. Dodano po 3 Gdy zdejmiesz filtr powietrza zobaczysz wlot do gardzieli gaźnika- jeśli masz pomoc drugiej osoby to zatykając dłonią wlot przy odpalaniu...
Witam. Mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju. Problem zaczyna się dziać po tygodniu nieużytkowania samochodu. Auto odpala ale z lekkimi problemami, zaczyna nim telepać przez chwilę ale koniec końców odpala. Dopiero tak po 2-3 tygodniach postoju miałem problem żeby go odpalić, obrotomierz kręcił do max. 400-500 obrotów i pomogło tylko użycie preparatu...
Mam podobną przypadłość ale tylko wtedy jeśli temperatury obniżają się do ok. +5 st. C. Chwilowo bagatelizuję sprawę. Chętnie poczytam co to może być. (R. Lag. 1.8)
Owszem miałem i mam inny pojazd. W astrze, która miałem wiele usterek usuwałem samodzielnie. Ale Żuk to troszkę "inny" pojazd i co najgorsze nie posiadam takiej fajnej książki jak do astry (z cyklu sam naprawiam).
Witam czytelników. Objaw: auto odpala jakby na resztkach paliwa ale nie zaskakuje. Druga próba to kręci sam rozrusznik, silnik nawet nie kichnie. Tak około 10 sekund. Potem pauza drugie 10 sekund. Przy trzeciej/czwartej próbie silnik zaczyna prychać i w końcu zagada i cały dzień odpala i działa poprawnie. Paliwa jest pod korek. Kontrola świec - ok,...
Czesc wszystkim, Mam problem z laguna tyle ze 2,2 dci Mianowicie w ciagu roku wymienilem moze z 5 czujnikow polozenia walka rozrzadu, auto jezdzi normalnie az wkoncu po zgaszeniu nie odpali, wyswietla sie blad polozenia walka rozrzadu, lecz musi byc jakas przyczyna tego, dodam ze auto bylo u elektoromechanika ktory sprawdzil wszystkie kable i wszytko...
Prawdopodobnie winny jest czujnik temperatury płynu (ten w głowicy) odpowiedzialny za skład mieszanki
Gaźnik..?Na pewno mu się przyda czyszczenie,ale sprawdź uszczelniacze,tłok,pierścienie i cylinder.Pozdrawiam.
Witam . Nie widziałem punktu bardziej przybliżonego do kosiarki :P Posiadam tą kosiarkę katalogi.nac.com.pl/kosiarki.html#13/z od jakiś 3lat koszę nią 3-4 godz 2x w miesiącu wystąpił problem z odpalaniem coraz ciężej odpala . Dziś nadszedł jej czas rozliczeń , sprawdziłem iskrę, jest, gaźnik przeczyściłem (nawet niema co czyścić w nim ) paliwo dochodzi...
samochód ma LPG?
Podaj loga BS grupy 000
Witam Znajomy ma ww Peugoeta i po dluzszym postoju przewznie po nocy nie moze odpalic dopiero jak recznie podpapuje paliwo pali na dotyk i juz starcza na dzien?Domyslami sie ze schodzi gdzies paliwo ale czym,gdzie i czy to nie mamy pojecia.
ok sorrki za klopot:cry:
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Kupiłeś już z niedziałającym wskaźnikem ? błąd ! Widocznie było cos do ukrycia........ Pozdr.J.
Witam, Tak jak w temacie. Samochód jest nie dawno kupiony i drugi raz mi się to przydarzyło. Wsiadam dzisiaj rano do samochodu zapalam, samochód odpala za pierwszym razem. Pracuje około 10 sek, chociaż w ciągu tych kilku sek słychać, że obroty nie są takie jakie powinny być - silnik pracuje bardzo nierówno. Po praktycznie tej krótkiej chwili silnik...
Sprawdź kolor paliwa, jak jest czarne to do wymiany uszczelniacze trawersów.
Problem przynajmniej na razie minął... Jeden mechanik poradził, by kilkakrotnie zamknąć i otworzyć auto pilotem i spróbować odpalić od razu... Podobno jeśli to pomoże, to problem jest z imo... Zrobiłem tak kilka razy (chyba 5) aż samochód nie chciał się zamknąć z pilota... wsiadłem i odpalił od razu... Następnego dnia otworzyłem tylko raz i spróbowałem...
Silnik pracuje równiutko. Dymek przy samym zapalaniu puszcza lecz przez chwilę później z wydechu wylatuje co powinno. Pozdrawiam
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z odpalaniem (INTELIGENT... pali kiedy chce) Jak odpali to pracuje normalnie, odpala bez problemu, ale gdy postoi kilka godzin to znów to samo. POMPA PALIWA DZIAŁA, cewka też (nowa), tyle że po przekręceniu kluczyka podaje tylko jedną iskrę. Po odczekaniu znów odpala bez problemu.
Sprawdź zawór na listwie wtryskowej - może być do wymiany (regulator ciśnienia paliwa - w sklepie ok. 100 zł). Sprawdza się go mierząc ciśnienie przy listwie - w warsztacie powinni Ci to zrobić, u mnie wymiana tego regulatora pomogła. Możesz też założyć zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa - na przewodzie przy silniku i sprawdzić czy pomoże.
Przez około miesiąc nie miałem kontaktu ze swoją białą strzałą (Corsa C, 2003 - LPG sekwencja Koltec Necam). Zanim stał tyle czasu w garażu - samochód chodził normalnie, odpalał elegancko i nie sprawiał problemów. Używany dość często (zazwyczaj codziennie, średnio 60-80 km dziennie). Przez miesiąc nie miałem możliwości w ogóle zajrzeć do samochodu....
odpala dłuższym postoju mercedes ciężko odpala dłuższym postoju ciężko odpala dłuższym postoju gaśnie
wybuchający kondensator rozrząd rozrząd passat skody favorit
oscyloskop gould philips ac1215
Migomat MP 0106 200A Majster Polska - brak zasilania Zmywarka Sharp: sól na naczyniach - przyczyny i rozwiązania