WITAM. Scenic 2 1,5dci ze sterownikiem delphi 1,2dcm. Autko nie pracowało na jednym cylindrze, winny okazał się komputer silnika. Wymieniłem na nowy, wyczyściłem immo, zakodowałem wtryski i teraz pracuje na wszystkich jednak odpala dopiero za drugim , trzecim razem (błąd czujnika położenia wałka rozrządu). Jednak czujnik i instalacja jest ok. Pamięć...
Po wyczyszczeniu 24c02 i odcięciu immo line(pin59) odpala, a za drugim razem już nie, oco biega? Sterownik bosch na jedną wtyczke. Z góry dziękuje i pzdr.
W następnym tygodniu może będę w warsztacie u znajomego to zapytam o to kasowanie adaptacji. Póki co z odpalaniem nie ma poprawy, odpala za drugim razem i przez jakiś czas obroty utrzymują się na poziomie 1000-1500 obr/min, po rozgrzaniu spadają do 750. Poczułem też zapach benzyny w kabinie, obejrzałem listwę wtryskową i z grubsza przewody lecące od...
Witam! Podrzucam taki temat, a dokładnie renault scenic I 1.9 dti bosch (1 wtyka) z 2000 r. Znajomy przyjechał do chaty zgasił i tyle, rano zdziwiony bo już nie odpalił. Podjechałem i ku mojemu zdziwieniu nie migała dioda od immo, pewnie się wysypał immo, komp pod pachę i na stół. Standard 24c02 program do immo reno pin 7 w górę i 5V, robiłem to już...
Jest napięcie nie wiem czy rano akurat ale jak już go odpaliłem i pojechałem do mechanika to sprawdzał każda po kolei i były dobre oraz był prąd.. po odpięciu czujnika temperatury odpalił lepiej juz za drugim razem ale nie jestem pewien czy to jest on zamawiajac czujnik nie ma mozliwosc zwrotu .... macie jakies pomysły ??
Tematów z "reno dCi nie odpala" jest wielka ilość, i nie tylko reno, i nie tylko dizle... Jednak po długich poszukiwaniach nie znalazłem rozwiązanego przypadku podobnego do mojego. Scenariusz jest następujący: Po nocy odpala na raz bez żadnych problemów. Po dłuższym (ponad godzinę) postoju odpala też poprawnie ale czasem za drugim razem. Po zgaszeniu...
Witam jestem po wymianie pompy wtryskowej i wszystkich czterech wtryskiwaczy, sprzęt używany, wtryski sprawdzone na maszynie wszystkie cztery idealne. Wtryski po wprowadzeniu do sterownika. Silnik odpalił pracuje równiutko, ale tak jak by wolniej wchodził na obroty(mniej siły) niż przed naprawą, rozpędza się wolniej, i gdy gaszę samochód to tak trzęsie...
Mogło się rozkodować IMMO albo karta. Masz drugą kartę ? Próbowałeś odpalać na drugiej ?
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Mam problem z autkiem renault scenic 2 1.5dci 2006 wkładam kartę klikam przycisk start samochód nie odpala słychać cykanie przy kierownicy Próbowałem drugą kartę wsadzić to samo akumulator odłączałem spotkał ktoś kiedyś się z takim problemem?
lecz to samo dzieje się już na drugim rozruszniku
W dniu dzisiejszym ponownie podjechałem na sprawdzenie na komputerze i tym razem pojawił się błąd: "3 DEF - Obwód regulacji zmiennych faz rozrządu, defekt serwomechanizmu zmiennego koła faz rozrządu" Jak sądzicie, czy to może mieć wpływ na takie trudne odpalanie po nocy czy tez mamy tu do czynienia z 2 rożnymi usterkami? "A waha ci nie cofa się do zbiornika...
Zgadzam się z po przednikiem ale ,zdjął bym jeszcze ze świecy przewód podłączył drugą świece lub wykręcił by sprawdzić czy jest iskra?
Daj na próbę drugie aku.Oczywiście obejrzyj dobrze klemy.
Kolego ten temat to jakaś ściema, co ma 2 masa do odpalania? Po drugie sprawdź błędy i już wiesz co boli.
Wita. Mam problem jak w temacie. Scenic 2004r. 1.5dci Auto jezdzilo normalnie. w dniu kiedy sie zepsuło o dziwo zapaliło rano dopiero za drugim razem. Przejechał kilka kilometrow pojawił sie komunikat "injection fault low batery" i zgasł. Po ponowym odpaleniu przejechał kawałek i sytuacja sie powtorzyła. Wrócił do domu na lawecie. Po podłaczeniu do...
Sprawdź immobilizer (spróbuj odpalić z drugą kartą jeżeli posiadasz), przekaźniki i bezpieczniki od tych obwodów.
Renault to jeden z samochodów w których jak coś robię to staram się nie rozłączać aku. A swoją drogą to zobacz co ten klient tam podłączał, bo miałem podobny przypadek z citroenem auto przyjechało na immo po naprawie rozrusznika, kręci a nie odpala. A okazało się że klient widząc dwa grube kable przy rozruszniku dał jeden z drugiej strony elektromagnesu.
Dość skomplikowane połączenie przewodów zasilających rozrusznik ,prześledź połączenia,to jedno ,po drugie sprawdź masę silnika
Jak wygląda immo i gdzie jest? jest u mnie bo nie dawno zdemontowałem a wygląda jak drugie śniadanie
Witajcie, mam problem z moim scenic em 2001 rok produkcji, 1.9 dci. 102 km. Przy odpalaniu dziwnie charczy. Żadne kontrolki się nie zapalają. Myślałem że to rozrusznik ale słychać jak kręci. Słychać takie wrrrr Odrazu po odpaleniu. Już raz miałem problem ze nie chciał odpalić... Jednak po 30 sekundach po drugim razie zapalił normalnie. Nwm co jest grane???
Mam problem ze sceniciem 2 2003 1.5 dCi 82 km. Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwaczy, zgasł i za moment silnik się przegrzał, z pod maski zaczęły iść kłęby dymu. Zjechałem na pobocze i silnik zgasł nim zdążyłem go zgasić. Próbowałem odpalać silnik jak już ostygł, ale kręcił i nie odpalał. Następnego dnia dolałem wody do zbiorniczka,...
Z tego co pamiętam to sirius 32 włącza pompke po zapłonie na około 2s. Jak by nie było zasilania ECM to znowu immo by migało tak? Więc może wszystko działa poza obwodem pompy. Bo jak napisałeś wyraźnie, jak nie pali nie słychać pompki po zapłonie. Albo trzeba podłączyć żarówkę w obwód sterowania albo zasilania albo pomoc drugiej osoby jak nie pali....
czy Ecu pokaże obroty dopiero przy odblokowanym immo , czy przy zablokowanym podczas kręcenia powinny być widoczne ? A mierzyłeś czujnik? tak na stole wszystko ok , wzbudza się prawidłowo. Poczekam na emulator i przetestuję na drugim sterowniku.
Witam! Mam do rozwiązania jeszcze jeden problem z autem jak w temacie (automat z instalacją LPG) . Jest kłopot z uruchamianiem ciepłego silnika, ale dość specyficzny. Otóż zimny odpala bardzo ładnie; gorący (np. kilka minut po zgaszeniu) również. Ale gdy postoi ok. pół godziny po jeździe to trzeba długo kręcić, czasem odpala z trudem "kulejąc" za drugim,...
Podepnij żarówkę do wiązki przy pompie i obserwuj jak się zaświeci a nie będzie chciał opalić lub nie będziesz słyszał pompy to pompa do wymiany. Jak się nie zaświeci to usterka w drugą stronę wiązka,przekaźnik lub jeszcze dalej ECU.
Używaną to niema co zakładać bo nie masz gwarancji to raz a po drugie może nie dawać odpowiedniego ciśnienia. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Jak właśnie ma działać przekaźnik ? Czy steruje tylko pompką bo po ręcznym przesunięciu kowadelka w przekazniku pompka się włącza ale auto dalej nie odpala. W dwóch pinach mam 12v w jednym caly czas , w drugim po włączeniu zapłonu.
Witam, proszę o pomoc ,często pr zy odpalaniu auta cos zaterkocze, czasami auto zgasnie a czasami terkot ustapi po przegazowaniu. Jak zgaśnie to za drugim strzałem odpala bez problemu. To raczej nie rozrusznik, cos jakby rozrząd ale moze macie wlasne doswiadczenia w temacie ?
Masz cdifa? to wrzuć po kolei kluczowe parametry na wykres ( map, temp itp) i szarp wiązkami obserwujac przebieg. Drugie - spróbuj na pych zamiast na rozruszniku i opisz efekt.
Witam mi według techa pokazuje 2 skrzynki bezpieczników w komorze silnika.W jednej bezpiecznik nr 2 jest ABS a w drugiej klimatyzacja.Nie wiem czy to zmienia postać rzeczy ale warto sprawdzić
Pytanie podstawowe czy na każdym paliwie tak jest. Cewki niestety dają się we znaki w tych silnikach ale również i czujnik położenia wału. U mnie był problem z zapaleniem silnika na dłuższym postoju. Wystarczyło tylko zakręcić silnik za pierwszym razem minimalnie i za drugim odpalał od razu. Wyczyściłem styk na czujniku i pali bez problemu także minimalna...
Co myślicie o SD-2 proszę o opinie. http://www.allegro.pl/item176136636_1761... mam taki regulator w dwoch autach. w golfie3 z zarowkami H4 i szklanymi kloszami jest ok - w trybie energooszczednym swieci caly reflektor i praktycznie w dzien nie widac roznicy miedzy dlugimi na 50% mocy a mijania. w drugim aucie(poliftowa vectra) jest juz gorzej...
Masz 3 błedy. Regulator cisnienia. Czujnik wałka rozrzadu. Spadek napiecia. Olej 3. Zajmij sie drugim. Sprawdz czy przewody całe, zmierz rezystancje. Wypnij wtyczke i zobacz czy zapali. odmien jak mozesz.
Witam, Mam Scenica II 2004r. 1.6 16V po zakupie (w tym roku) wymieniłem rozrząd, filtry, olej etc... (podstawa po kupnie), moją uwagę po tym zabiegu przykuło zgrzytanie przy pierwszym starcie (odpaleniu) za drugim odpalał już normalnie. Następnym objawem, od około 2 tyg. temu była czasami wyczuwalna woń benzyny (może nie mieć z tym nic wspólnego) a...
A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież ich nie widać!! Po drugie wkręć świece i zobacz czy równo kręci. Dodano po 1 Nie wstyd ci takim cieknącym syfem brudzić kostkę? Koło odkręciłem blokując to koło specjalnym kluczem opaską do tego coś jak klucz do odkręcania filtrów oleju. Dodano po 4 Te...
Auto odpala, bo nie poczekał.... Immo jest odblokowane razem z centralnym (klucz z diodą IR.) lub osobno, w kluczu sterowanie radiowe. W pierwszym przypadku, odblokowanie zamka pozwala na uruchomienie auta w pewnym okresie czasu. Chyba nawet około 3-5 minut. W drugim przypadku, pilota radiowego, immo nie jest powiązane z centralnym, nie dałoby się w...
Panowie.... Mam Kangoo 1,9 dTi - ta sama historia. Rano przy mrozie odpali dopiero za drugim razem (pierwszy raz trochę pokręcić muszę, potem gaz do oporu i odpala). Przy dodatniej niskiej temperaturze odpali za pierwszym razem na pełnym gazie ale po chwili kręcenia. Wlewałem do baku wszelkie ustrojstwa od V-Power, Vervę i przeróźniste czyścidła do...
Już wszystko wiem. Rozebrałem pompę bieżnia wydarta i roki też opiłków mnóstwo kupiłem drugą pompę (na szczęście znajomek miał 150zł łada bieżnia może po chodzi troszkę) teraz czyszczenie zbiornika i układu paliwowego. spróbuje wyjąć wtryski i je wyczyścić jak nie pomoże to trzeba będzie szukać innych.Dzięki za pomoc wszystkim.
Serwo nie podłączone? Z drugiej strony podwyższone obroty do 2-3 tys z powodu nieszczelności to jeszcze, ale 5 tys to już chyba nie powinien dojść bo kalkulatorowi nie pasuje tps z map-em. No przynajmniej mi się nigdy nie trafiło 5 tys na zamkniętej przepustnicy z powodu lewego luftu. (at)mario napisał że przepustnica 3% a potem nagle 65%, tylko nie...
W mojej megi objawy podobne - rano lub podłuższym postoju tragedia odpalała za drugim, trzeci , a nawet za czwartym razem . Wszyscy na forum piszą o spraw dzaniu świec, uszczelnianiu przewodów paliwowych itd. W moim przypadku powodem tych przypadłości był zdychający rozrusznik. Fachman, który go naprawiał stwierdził, że powinno się go regenerować co...
witam dzis podmieniłem czujnik z listwy i regulator ciśnienia z pompy z innego (sprawnego) auta i nic to nie pomogło ;( pompa dalej nie tłoczy paliwa .Testu przelewowego wtrysków nie zrobię bo przeciez paliwo nie dochodzi do nich .chyba jedynym wyjscie pozostanie znalezienie drugiej pompy bo pomysły sie mi kończa ... zastanawia mnie jeszcze czy pompa...
Jutro będę do tego podchodził, najdalej w sobotę. Wiem na pewno ze problem występuje szczególnie przy mrozach lub kiedy auto długo stoi, czyli słaby akumulator. Taka zależność, jak auto jeździ to jeździ jak stanie i postoi jakiś czas to już nie odpali :D Mniejwięcej kiedy napięcie spada poniżej 12,2V. Paweł potrzebujesz samo UCH? Poszukam po znajomych,...
Witam samochód renault scenic I 2002 1.6 16v objawy temperatura poniżej 10 stopni auto odpala normalnie ale od razu wchodzi w tryb awaryjny nie reaguje na pedał gazu. Kilka prób odpalenia gaśnie spiralka i auto odpala i jeździ cały dzień normalnie. Dodam że im temperatura niższa tym dłużej musi się rozgrzewać zanim zgaśnie spirala i jeśli jest ciepło...
W UCH zero błędów dlatego o nim nie wspominałem. Problem prawie rozwiązany - wstyd się przyznać ale do diagnostyki nie włączyłem drugiej pozycji stacyjki. Dopiero po przytrzymaniu przycisku start na 10 sek mamy drugą pozycję i zasilanie na resztę modułów. Jak już miałem komunikację z silnikiem to z górki. Zero błędów w silniku jedynie przez większość...
na benzynie i na gazie to samo wysokie obroty to zadrza się raz na 3 dni max nad tym bede pracował po świętach , czy przyczyna może być umycie silnika karcherem ? ja go osobiście nie myłem ale może to być przyczyną? Dodano po 1 a właśnie jedna masa na silnik jest w komorze silnika a drugą gdzie znajdę? gdzieś w środku ?
Witam sprawdzaleś tą kostkę pod siedzeniem pasażera pod szufladą Dodano po 10 can 30 z licznika do 6 w wspomaganiu 29 z licznika do 4 w wspomaganiu drugie połączenie 5 wspomaganie do 18 body i 7 wspomaganie do 8 body na tej lini masz tą nieszczęsną kostkę do hamulca kostka c27 pin 2 i 3 wypnij tą kostkę c27 i próba
Witaj kolego wtryski zmieniłem bez zmian, a jedne i drugie były ok. Pompy też przekładałem. Zastanawiam sie czy ilość ząbków ma znaczenie na kole zamachowym? I czy jest możliwość by sie czymś różnicy ??? Do tegosilnik róznił się aby turbiną. Skrzynia reszta taka sama.
Wymienić olej to jedno, ale wlać go tyle ile być musi to drugie. Z tego co widziałem nie wielu mechaników robi to zgodnie z papierem. Jeśli skrzynia nie ma innych uszkodzeń to na chłopski rozum przy niskich obrotach (czyli niskim ciśnieniu oleju) gdy jest go za mało będzie poszarpywać. Przed wymianą oleju dolej najpierw nowego (bez spuszczania starego)....
Witam, nie wiem jak w przypadku megane I, ale w Scenic I ph I i ph II w tych plastikowych progach po jednej i drugiej stronie sa kostki, lubia gnic, zajrzyj tam ;)
odpala drugim razem corsa odpala drugim razem odpala dopiero drugim razem
oporność głośnik obsada pierścień próbnik wtryskiwacza paliwa
zawór zwrotny atego zawór zwrotny atego
Błąd 3.0 w sterowniku Skalar 2025 RTH - co oznacza? Audi A3 8L - Kod błędu 18062: Przyczyny i Rozwiązania