Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
Jeśli uda się go odpalić to czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego? Jeżeli odpali to powinieneś dojechać bez problemu. Przecież przyjechałeś. Rano było zapewne zimniej niż teraz po pracy. Zimą niezależnie od rodzaju paliwa w zbiorniku nawet nie jest wskazane jeżdżenia na resztkach paliwa. Powinno...
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Zacznij od sprawdzenia zasilania sterownika lpg . Są dwa plusy jeden bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikiem , często śniedzieje lub się urywa . Drugi to plus po kluczyku .No i masa przy akumulatorze .
No to stawiam, że to immo zablokowało odpalanie.
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
Pytanie, czy komp widzi poprawną temperaturę silnika zimnego?
Błędów istothych brak, kręci nie odpala
Wredny Siemiens, filtr paliwa tylko orginał lub Purflux, powinno pomoc
Wyczyszczony EGR, odpowietrzony, wyczyszczony regulator. Zapalił lecz któryś wtrysk do wymiany. Temat zamknięty. Dzięki panowie. Pozdrawiam.
Auto udało się odpalić po wymianie filtra paliwa, zaswiecil mi się check Engine z błędem p0903 auto odpala trzeba długo kręcić żeby odpalił a później chodzi normalnie
Żadnych resetów na razie nie rób, zrób diagnostykę będzie wiadomo z jakiego powodu nie odpala.
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Jaka klima w aucie?
Silnik Peugeot 306 1,6 benzyna Witam , mam problem ze swoim autem , usterka silnika. Po uruchomieniu zimnego silnika , po pewnym czasie kontrolka pomarańczowa silnika , gaśnie. Podczas jazdy , gdy przyśpieszam i zmieniam biegi , silnikiem szarpie i mruga w tym czasie ta cholerna pomarańczowa lampka. Mało tego , ale nie zawsze , ale po unieruchomieniu...
No właśnie, byłem u elektryka i z tą komunikacją jest problem. Powiedział mi, że tak naprawdę może mi powiedzieć dopiero coś, gdy samochód znów nie będzie odpalał.
tu1
Pada BSM? Najprosciej sprawdzić czego brakuje gdy nie odpala.
Cześć Zacznij od sprawdzenia zasilana ( bezpieczniki pognite masy itp. ) , potem zobacz czy masz komunikacje z bsi , zegarami i ecu , jeśli jest to diagnostyka i wtedy można cos więcej powiedzieć . P.s. Jaki rocznik tego Lewka ??
Witam,może mechanik sprawdził świece na krótko i wtedy grzeją,a jak podłączył je z powrotem to mogą nie grzać,może być zepsuty przekaźnik świec albo bezpiecznik spalony.
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
Witam. Niedawno kupiłem Peugeota 2.0 16V +LPG z 1996roku. Wszystko chodziło pięknie do dzisiaj gdy cholerny pechowiec mój brat podłączał radio, gdy wkładał je do pół kieszeni poszła iskra i coś pyknęło. Radio przestało działać. Chciałem odpalić silnik, ale nie pali ani na benz ani na gazie. Rozrusznik kręci. Sprawdzałem bezpieczniki pod maską, ale nie...
A linka gazu jest podłączona?
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Rozrusznik może stać. Miałem tak kiedyś w 306, ale to jeszcze bez instalacji cyfrowej.
na ta napięcie nie zwracałbym uwagi. załatwiaj bsm
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
Dzięki, auto odpala.
ok. dodam ze na tym nowym kluczyku samochod odpala normalnie.
jak bierz etyle oleju i nie masz wycieku to silnik jest w fatalnej kondycji
Podpowiedź masz tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/8514270500_1...
cewki są 4 osobno na każdą świecę. Jednak iskry nie daje, bo nawet nie próbuje odpalić. Mechanik mówi, że paliwo daje na wtryski, bo się czas wtrysku zmienia podczas rozruchu. Najbardziej mnie zastanawia, czemu ciągle jest sterownik zablokowany podczas odpalania.
A na plaka odpala ?
Znalazl juz ktos jakies rozwiazanie na falowanie obrotow i dymienie przy porannym odpalaniu?
1. Problem . Skuter Peugeot Buxy odpala czasem, jedzie normalnie . Czasem ciężko odpalić i gaśnie . 2. Problem. Skuter Peugeot Buxy odpala . Czasem jedzie normalnie , czasem ciężko odpalić i gaśnie. 3. Problem. Skuter Peugeot Buxy odpala czasem . Jedzie normalnie. Czasem ciężko odpalić i gaśnie. 4. Problem . Skuter Peugeot Buxy odpala. Czasem jedzie...
pewnie ,że się przyucza i po kultura pracy silnika duzo lepsza i odpalanie .
sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
Tak tylko czemu zaraz mu przechodzi i potem odpala już bez problemu?Dziś nie chciał odpalić jakieś 40 minut,ale czasem odpala tylko długo trzeba kręcić. Tak jakby coś odcinałoby dopływ paliwa podczas odpalania.
Jak wyciągnę pestkę to w ogóle nie odpala.
Więcej informacji podaj,czy jest gaz,czy coś było robione,
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Wygląda na jakieś zanikanie napięcia/masy. Sprawdził bym punkty masowe i zasilania BSI/BCM/ECU.
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Czy ktoś może jeszcze coś doradzić ? Auto nadal nie odpala.
Przewinęło się na elektrodzie: http://obrazki.elektroda.net/87_12116330...
Podczas odpalania peugeot 307 1.6 odzywa się dziwny dźwięk i napis na ekranie światło w kabinie przygasa aku jest naładowany bo ładowałem go 2 dni temu i jest pełny i nie odpala jak jest zimny i ciepły trzeba trochę pokręcić i odpali ale jak przekręcam kluczyk to rozrusznik nie kręci
Najprawdopodobniej uszkodzony sterownik. Opisz dokładniej jak było przed usterką i w którym momencie przestał odpalać
Co sprawdziłeś ?Otwierałeś chociaż maskę?
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Przy takich objawach tylko wymiana.
Naładowany nie odpala.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Limiter się włącza i po dodaniu gazu do końca wyłącza się, udało mi się go uruchomić, ale wyskoczyły kolejne błędy P0335, P2670,P1351 oraz wskazówka obrotów zaczęła podskakiwać na włączonym zapłonie, najczęściej po odłączeniu akumulatora na kilkanaście sekund samochód odpala.
W które miejsce dokładnie podajesz zasilanie za zawór i na który jak auto odpala? Postaram się znaleźć jak to jest podpięte. Jak odpala to komunikacja jest?
Bez pytania nie ma odpowiedzi.
w tym modelu aku ma znaczenie przy odpalaniu
To że świece były wymieniane rok temu nie znaczy że są dobre trzeba je sprawdzić to podstawa
Cewkę taką jak na zdjęciu. Po oczyszczeniu klem zaczął normalnie kręcić ale nie odpala.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Właśnie ssanie ręczne jest zrobione. Działa bez zarzutów i tak nie odpala...
A silnik odpala?
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
można też tak zrobić
Wyczysciłem gabke z filtra powietrza oraz usunałem ta rurke plastikowa i skuter odpala :)
Zakręć butlę gazu wypal resztki i polataj na pb. Sprawdz rano jak odpala.
Jak chcesz to możesz spróbować odopiąć złącze z zaworu cisnienia na pompie i zaobserwować jak wtedy auto odpala.
Wyciąganie jest łatwiejsze niż może się wydawać ,jedna śrubka naciśnięcie blokady w pierwszej pozycji i wyciągasz razem z przewodami kostki.P
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Odpala od strzała czy trzeba chwilę pokręcić przy odpalaniu ?
To ile czasu ten wentylator chodzi? Przy sprawnym akumulatorze nawet jak pochodzi 20 minut to nie powinieneś mieć problemu z ponownym rozruchem.
Masz iskre i rozrząd jest ok a mimo easy startu nie kichnie nawet? Jak się to stało że przestał odpalać?
http://bfy.tw/8RWc
A awaryjnie na gazie odpala ??
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
Cześć kolego. I jak się uporałeś z problemem odpalania? Dodano po 30 Cześć kolego. I jak się uporałeś z problemem odpalania?
Samego BSI nie możesz tak po prostu wymienić bo auto nie będzie odpalać.
Pętla założona?
Schemat elektryczny http://obrazki.elektroda.net/31_12519961...
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Zrób test przelewowy wtrysków, i chyba ci się rozjaśni... Dodano po 1 Do tego nie potrzeba kosmicznych narzędzi.
Rozrusznik do bani ,lub slaba masa na siniku
Pompa ustawiona na blokady zmieniona razem z podstawą i delikatnie kąt na + Mi też pomysły sie kończą tak jak teraz jest to powinien odpalać.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone .sprawne Na diagbox pokazuje błąd przepustnicy W zakładce bsi pokazuje zawsze ViN teraz nie pokazuje nic nie widzi również żadnych zakodowanych kluczyków .auto nie nie reaguje ani na pilot centralnego ani na guzik na desce . Do tego nie odpala
a silnik odpala ?
Przyjmijmy, ze pompa jest na swoim miejscu, oryginalnie. Czy uszkodzona pompa powodowalaby objawy takie jak mam? Czyli ze po dluzszym postoju nie odpala
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Kolega również miał podobny problem z peugeot tez nie palił na 2 cylindry i nie była to cewka tylko sterownik . Po wymianie sterownika problem ustąpił. A ciotecznej siostry szwagra wujek miał własnie uszkodzoną cewkę z takimi objawami. Zastanów się co piszesz - przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym wątku, a potem wytłumacz użytkownikowi jak przy...
Samochód nie odpala,brak iskry na cewce,cewka nowa,bezpieczniki sprawdzone,stało się to po wyczyszczeniu tylnych lamp detergentem i założenie przed osuszeniem całkowitym,podpiąłem wtyczki i włączyłem zapłon,lampy działają, auto nie odpala
Kodowania się tu nie robi.
A zobacz czy manometr pokazuje to samo co komputer odczytuje z czujnika.
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
Kup sobie wiekszy akumulator jak chcesz grać. To ja mam nowego tylko trzeba go odpalać.
Peugeot 307 2001 rok nie odpala
ostatnio zdarza się to coraz częściej, wczoraj to nie odpalił wcale aż akumulator padł. Zauważyłem, że jak było zimno to nie było problemu, a teraz jak się robi cieplej to coraz częściej nie odpala.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
Po pierwsze, zmien mechanika, ktory "podejrzewa", ale nie jest w stanie sprawdzic. Po drugie, po co ci porady, skoro oddajesz auto do mechanika i nie naprawiesz go sam? Po trzecie, jaki to system wtrysku? Po czwarte, skad odczyt bledow? Kod jest dziwny. Po piate, czy sprawdziles chociaz zasilania sterownika i ciaglosc linii komunikacji? Nie ma prostej...
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
regulator wentylator spalić ekspres saeco reset dwufunkcyjny ustawić
zgrzewarka ogniw aliexpress zgrzewarka ogniw
Solex 31 PICT-7 – rozmiary dyszy wolnych obrotów i pomocniczej, VW Polo Golf Jetta Instrukcja obsługi Aprilia Classic 125 - gdzie znaleźć?