Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
szukaj stera otych samych numerach - z tym nic nie zdziałasz. masz schem
to jest francuski samochód, no więc przede wszystkim elektryka do przejrzenia - kable, złączki te w gałęzi alternatora, masa silnika, coś na pewno gdzieś przegniło i teraz nie łączy - raz łączy a raz nie
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
Pętla założona?
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
Może klucze z BSI wywaliło i immo nie puszcza? W Peugeotach jak Immo trzyma to wcale nie odpalisz.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Jakieś kabelki i żarówki samochodowe w zapasie? Podsuwam tylko pomysł na okoliczność braku multimetru...
A linka gazu jest podłączona?
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Zapewne wysypała się zawartość motoroli w BSI. Walczyłem z identycznym przypadkiem tydzień temu. Zaprogramowałem motorolę czystym wsadem a potem trzeba to wszystko razem dogadać. Mój pacjent zgłaszał jeszcze na wyświetlaczu ECONOMY MODE ACTIVE.
Co sprawdziłeś ?Otwierałeś chociaż maskę?
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Kolego musisz wykonać diagnozę zanim coś wymieniesz bo nawymieniasz gratów a później nie będzie z czego zapłacić za naprawę.W stanach i parametrach ecu oraz bsi powinno być coś widać dlaczego ten samochód nie może odpalić.Jak ci nikt nie pomoże to skonsultuj się,jestem że tak powiem pod ręką.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Zdjęcia Ci zbędne, jak nie potrafisz czytać schematu nie zlokalizujesz jednego zestyku szpilkowego w złączu, gdzie takich zestyków jest sporo, zresztą i tak nic z nim nie zrobisz. Jedyne co możesz, to wszystkie złącza (gniada i wtyczki) konkretnie przemyć (zgodnie z instrukcją stosowania) Kontaktem S i U, wydmuchać kompresorem i poskładać. Przy okazji...
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
Spalony bezpiecznik. Niestety nie powiem który dokładnie więc trzeba wszystkie sprawdzić.
Raczej nie wina pompy a jej złe podłączenie. W modelach przedliftowych z ESP i w modelach poliftowych komunikacja po CAN szła przez pompę - tzn, do wtyczki pompy dochodzą 2 pary przewodów CAN (2 skręcone że sobą przewody). Pompa robi jako łącznik dla tych przewodów. Najprawdopodobniej kolega je źle połączył lub może pogiął piny w pompie. Bez tego sterownik...
Kolega również miał podobny problem z peugeot tez nie palił na 2 cylindry i nie była to cewka tylko sterownik . Po wymianie sterownika problem ustąpił. A ciotecznej siostry szwagra wujek miał własnie uszkodzoną cewkę z takimi objawami. Zastanów się co piszesz - przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym wątku, a potem wytłumacz użytkownikowi jak przy...
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Schemat elektryczny http://obrazki.elektroda.net/31_12519961...
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Witam, Po pierwsze sprawdzić mechanikę, a nie komputer. Może poleciał pasek i zblokował się w górnym położeniu tłoków. Wpierw wyeliminować mechaniczne sprawy a dopiero. Elektronika. Tak będzie bezpieczniej. Może przewód masowy się rozłączył - pomiędzy silnikiem i budą i wiele różnych spraw. Najpierw trzeba ustalić czy silnik można bezpiecznie próbować...
Na silniku, bezp. F11
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Bez napięcia nie ruszy. Można podać na krótko by ją sprawdzić.
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
Zasilanie pompy jest dostępne od góry zbiornika paliwa,tam gdzie jest zamontowany zespól pompy i wskażnika poziomu paliwa.Dostęp jest od strony wnętrza samochodu po odkręceniu klapki rewizyjnej umiejscowionej nad zbiornikiem paliwa.Stukanie młotkiem w zbiornik paliwa może spowodować tylko jego uszkodzenie.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Sprawdź wyłącznik wstrząsowy, oraz bezpieczniki, brakuje zasilania na osprzęt silnika. To auto zgasło podczas jazdy czy jak?
Trzeba ponownie wyzerować sterownik silnika nie da się ominąć łacząc przewody . Ponieważ w tym modelu były różne sterowniki silnika postępowanie jest różne i nie zawsze proste i tanie .
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Błąd , rzeczywiście wskazuje na obwód pomiarowy drugiej sondy , ale to nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania silnika. Sugestie Kol Fuelinyourblood sprawdzić w pierwszej kolejności.
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Zobacz czy przypasuje
Tak.Po wyjęciu wałków. Nie zdarzylo mi sie jeszcze. Nie bardzo w to wierze. Czyli demontaż, wyciśnięcie oleju i ponowny montaż Moze sie to skonczyc ich zniszczeniem. Jesli juz, to trzeba by je otworzyc by wylac olej. Daj ciepłe powietrze w dolot, Niektorzy pozostaja chyba jeszcze w latach piecdziesiatych ubieglego wieku...
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
wrozamet grzałka skrzynia automatyczna volvo schemat zasilacz corsair
Maksymalne ciśnienie oleju Renault 2.0 16V F4R M4R – wartości, zawór, diagnostyka Volvo S80 I/II – demontaż prawej strony deski rozdzielczej, schowek, SRS, Torx