Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Kable czujnika wału sprawdź
Pytanie poje czy nie odpalasz auta z kabli ?
Spróbuj na kable rozruchowe od sąsiadów zapalić
OK.. Dzięki wielki za pomoc....jutro wieczorem spróbuje tego co napisałeś. Dam znać co z tego wyjdzie....
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Po zapłonie nie ma żadnej masy na kablach do czujnik położenia wału z komputera.... Ale auto odpala...
Wszystko. Masz zwarcie gdzieś i tyle. Jak problem z wydobyciem rozrusznika to chociaż odkręć od niego kabel zasilający i zobacz czy to coś zmieniło.
Jak wyjmowałeś akumulator to sprawdź czy przykręciłeś wszystkie kable
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
dokładnie niepamietam ile kabli wchodzi do tego typu ale napewno dwa sa grzube +co idzie od akumulatora a drugi do rozrusznika.musi byc tez trzeci cienki doprowac do niego +plus z akumulatora na chwilke jak zakreci rozrusznik to bedzie elektro magnes ok a jak nie to wymien elektro magnes ,a jezcze mozesz odkrecic grube kable i oczyscic je z korozi w...
Podłącz rozrusznik kablem "na krótko" (zasilanie elektromagnesu) będziesz wiedział czy wina leży w rozruszniku czy w instalacji.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Zobacz co załacza ten przekaznik napewno ugniły gdzies kable.
kolego brak zasilania spraw bezpieczniki w akumlatorach i. czy nie urwał się jakis kabel przy heblu
Kable są nowe wszystkie bo totalny remont był
Brakuje mu zasilania na sterownik. Cała filozofia, zebrać się i sprawdzić co jest na pinach. Przecież te renówki gniją na potęgę. Jakie q..wa podzespoły. Kable, bezpieczniki, to sprawdzaj. O masach nie zapomnij.
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Wszystko sprawdzone i jest ok. zastanawia mnie czemu podłączając po kablach drugi akumulator nie odpala czy może być to wina immobilizera?
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
Sprawny. Podpinalem drugi, do tego próba , kabli.
Zamykam temat / Naprawione przerwany kabel przy ECU od czujnika położenia wału
przy takim roczniku to mogło się wiele rzeczy przydarzyć. Sprawdziłbym na początek styki na kablach
Zaczął bym od ustawienia zaworów. Co do czujnika polożenia wału - auto wcale by nie odpalało. Jakiej jakości są kable WN?
Podłącz pod akumulator żarówkę 55W i zobacz czy świeci. Twój problem to raczej akumulator. Możesz podłączyć się pod inne auto za pomocą kabli by zobaczyć czy auto zareaguje na włożenie karty. Odpalać bym raczej nie próbował na kablach.
(at)ElektrodaBot wymieniliśmy sterownik silnika, ale dalej nie ma komunikacji z ECU i nie ma możliwości podłączenia się kostką diagnostyczną. Mechanik powiedział, że jakiś kabel musi być w środku zgniły. Który kabel jest od zasilania sterownika? Dodano po 1 (at)ElektrodaBot które kable sprawdzić w pierwszej kolejności?
Do tej centralki dzie był wpiety czy do kabli idących w przycisk?
Kabel w wiązce silnika przerwany Dzięki za pomoc
Swoją drogą nie rozbiera się go tak strasznie, choć nadal jakąkolwiek próba naprawy (oprócz zimnych lutow) jest prawie niemożliwa, a na pewno nieoplacalna To nie naprawiaj, wyrzuć, spal czy co tam chcesz... Teraz wszyscy chcą po kablu auto naprawić, ja uczyłem się u ojca 35 lat temu
No raczej w takiej szesnastce ciężko jest zdjąć kabel ze świecy.
A gdyby nawet paliwo cofało się do zbiornika, to czy auto odpalało by z kabli tak jak w moim przypadku?
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
sprawdzałem kontrolką świeci się cały czas nie mruga jak świece sie podgrzewają to stukanie to elektro zawur w pompie czy to normalne jak się go rozłancza bo nie ma żadnej kostki żeby go rozłonczyc idzie do grubej kostki koło pompy ale tam jest więcej kabli przy niej
Witam, Przygód z Trafficiem ciąg dalszy. Napotkałem problem z brakiem świateł stopu, świateł wstecznego i podświetlenia rejestracji. Żarówki sprawdzałem, bezpieczniki również w porządku. Reszta świateł działa bez problemu. Cóż może być powodem owej awarii? AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojego Renault Trafic? 2003 1.9 dCi furgon AI: Czy...
Witam. Samochód ciężko odpala, zdarza się, że nie odpali normalnie, ale kreci, a na kable z "pożyczone prądu" odpala bez problemu. Czy problem w akumulatorze, czy może być inna przyczyna?
Cienkie masy przy silniku. Od wstrząsów czasami kable od oczek odpadają.
Witam mam prodlem z reno na pulpicie pojawiło się problem z komunikacją silnik nie chce odpalić sprawdzone zostały wiązki uszkodzone kable wymieniłem a komunikat cały czas świeci auto nie odpala
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Chodziło mi o to ze z obydwu tych czujników kable idą do tej samej cztero pinowej kostki
Spróbuj całkowicie odpiąć prąd od pojazdu np. przez zdjęcei klemy minusowej na akumulatorze i odzczekaj około 10 minut. Nastepnie zapnij klemę minusową jednoczesnie z dodatkowym zasilaniem ( kablami z innego busa) . Chodzi o to że akumulator masz padnięty i nie daje prawidłowego zasilania - przy nie prawidłowym zasilaniu p;otyrafią się zwiesić systemy...
sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Problem już jest rozwiązany, po za tym że podczas demontażu rozrusznika okazało się że jest od Clio 1.2-1.6 to problem tkwił na kablach wysokiego napięcia. Wymiana kabli na nowe usunęła problem.
Bardziej wygląda mi to na awarie instalacji elektrycznej i komputer łapie błąd :). Raz miałem że auto gasło po wbiciu wstecznego i jak się okazało kable były przetarte.
Sprawdź masę na silniku.. Albo lepiej przypnij na próbę masę kablem "rozruchowym" prosto do akumulatora.
Ja też mam r19 i jak jęździłem co dziennie to odpalała odrazu, gdy postała przez wekend to odpalała za 3-4 razem. Wymiana kabli wysokiego napiecia i kopułki rozwiązała sprawę, nie mówiąc o świecach. kable płaciłem po 60zł, kopułka 40zł to nie są jeszcze jakieś duże koszty, teraz jeżdze corollą same kable 225zł.
Przerwa w obwodzie zasilania elektromagnesu , zaśniedziałe styki na złączach , uszkodzona stacyjka, uszkodzony kabel.
No to źle ,bo punktem odniesienia jest śruba mocująca pompę . Na pasku można wszystko namalować . Ale załóżmy że jest dobrze ,to masz uszkodzony np czujnik wału. I popraw te kable od czujnika bo leżą na alcie.Bo to też może mieszać przy np zwarciu do masy.
Dostałeś już odpowiedź, do sprawdzenia zasilania i masy, dodatkowo zobacz, czy nie rozładowałeś akumulatora, to może być przyczyną usterki. Wystarczy spróbować odpalić na kable! Dodano po 1 E, popatrzyłem na filmik, masz jednak do sprawdzenia zasilania i masy.
W takim razie sprawdził bym kable które lecą w tym plastikowym 'peszlu' z silnika na karoserie, może je gdzieś 'zielonka' zaatakowała
Sprawdź czy we wtyczce która steruje EGR-em nie są zasniedziale piny lub przerwany kabel
Komputer pokazał stare błędy, typu uszkodzony kabel zapłonowy. Sonda do gazu, i inne pierdoły, co wymieniałem na nieodłączonym akumulatorze. Komputerowo nic autu nie dolega.
POdepnij kabel diagnozy do staga i zobacz co nawydziwiałeś? Po co odpalasz awaryjnie na gazie?
Masz tam 4 pin wtyczkę z 3 grubszymi kablami, rozrusznik włącza ten wewnętrzny (pin 2 lub 3)
Być może przy mocnym szarpnięciu rozpiął się kabel.
sprawdzałem bezpieczniki pod maską oraz jeden w kabinie i są dobre a co do wiązki kabli pod akumulatorem ciężko się do nich dostać??
Rozrząd sprawdź.
Możesz powiedzieć coś więcej bo brałem to pod uwagę po odpinane wszystkie kostki poza wtryskami błędów kupę kasowane i podpinane po kolei błędy poznikały poza tymi co widać Wiązka całą jest prawie rozplatanie od modułu do sterownika bo szukałem uszkodzonych kabli i nic nie znalazłem
W skrzynce bezpieczników pod maską masz bezpiecznik od rozrusznika 25A. Sprawdź go i jeszcze bywały nie dokręcone kable na rozruszniku.
nie nie zmienia sie na (-) lecz na odwrót połączone są kable od miernika jest tak czy siak +
Wychodzi że akumulator. Jak nie będzie chciał odpalić podepnij kable rozruchowe i test
1.5 DCI to tragiczny motor. Jak masz kabel to sprawdź ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Amatorsko możesz też sprawdzić przelewy na wytryskach gdy kręci ale nie odpala.
Czekaj, najpierw sprawdź zasilania i masy. Po włączeniu zapłonu ma być 12 V na pinach D1 i G1 wtyczki A oraz G2 i H2 wtyczki C. To są szare, grube kable. G1 i H1 wtyczka C to natomiast masa, kable czarne.
Za akumulatorem masz skrzynkę bezpieczników i tam musisz szukać. Uszkodzenie kabli lub przełożony bezpiecznik.
Pewnie masz urawny jakiś kabel w instalacji.
Problem rozwiązany ,serwis aso wymiana modułu blokady na inny ,używany i zaprogramowanie go,druga sprawa to wymiana wiązki kabli która wskutek tarcia się przecięła Dzięki za pomoc ;)
kable panowie ugniły w wiązce aż 5 sztuk wymienione naprawione.
Auto nie może stać z włączonym silnikiem tylko w terenie zabudowanym. Na prywatnym parkingu typu Autochof lub na Autostradzie może a nawet musi jak jest Bus typu Chłodnia. A przepalać trzeba gdy jest zamontowane Webasto lub lodówka z lekami. Pytanie brzmiało jak wyłączyć a nie porada prawna. Tak trzeba zamontować przełącznik tylko gdzie go wpiąć? Dodano...
rozebrałem wtyczkę i nie mam tam w ogłe kabla na tym pinie,mam tez trochę inne wtyczki nr sterownika to 0281011723
Rozrusznik w jakim stanie . Podjedź do kogoś kto ma taki kabel i będzie wiedział gdzie go wpiąć i jak zaanalizować parametry odczytane.
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
Witam. Może w tym wypadku chodzi oto, że potrzebne jest pełne napięcie na instalacji w trakcie rozruchu. Sprawdź napięcie w trakcie rozruchu. Dokonaj próby rozruchu przy wsparciu z drugiego akumulatora (kable rozruchowe). Pozdrawiam.
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
kable zamienione.
na pewno połączenie jakiś kabli odpowiadających za zapłon i tp . To jest właśnie słaba strona franózów połączenia w kostkach.
podłączałem auto a dokładnie aku na kable rozruchowe i nic .. auto nie odpaliło
Witam, Mam nie typowy problem z Renault Megane II 1.5 dci 2003 rok. Problem polega na tym, że auto po postoju przez noc nie chce odpalić, ale jak podepnę na kable to odpala niemalże od strzała. Dodam tylko że akumulator zakupiłem nowy 60/600a. Po odpaleniu na kable auto za każdym razem odpala na raz, do następnego dnia. Nie wiem w czym może być problem....
Chciałem go podłączyć ale zająłem się czymś innym bo na wtyczce diagn nie było zasilania. Kabel nie świeci.
objawy padniętego sterownika ECU nie ani nie drgną kable na rozruszniku sprawdź
Witam. Mam usterkę w Renault Megane PHI 1.8 16V. Auto nie odpala, nie ma iskry. Cewki sprawdzane, są ok. W samochodzie była zwarcie, pod wpływem źle podpiętych kabli rozruchowych z drugiego auta. Co może leżeć jej na sercu?
Kolego milejow - to dlaczego po przekręceniu kluczyka prawie gasną wszelkie żarówki?? Gdyby to byla wina słabego styku na kablach to nie byłoby takiego efektu....
a jak są kable oznaczone na kopułce , bo tam nie ma żadnych znaków
tak tez zrobiłem i narazie jest tylko jeden przełącznik na krótko. załącza zawór i przekaźnik. Dzięki wielkie, ale szukać tego kabla teraz to koszmar.
Renault Megane 2006 Diesel 1.5 Jak jadę słyszę z pod komory silnika stukanie raczej bardziej metaliczne, natężenie tego stukania rośnie w miarę obrotów. Prócz tego, gdy silnik się nagrzeje to sam gaśnie przy niskich obrotach, trzeba wtedy czekać aż ostygnie i spowrotem normalnie pali lub co najdziwniejsze wystarczy wtedy podładować akumulator na kable...
Witam. Składam silnik master 2.5 dci 115km . Ktoś przestawił rozrząd , gdy zablokowałem wał trzpieniem to kreska na kole pompy cr była ta dłuższa i w dodatku przestawiona . Zdemontowałem pokrywę kół zębatych i ustawiłem poprawnie koło na znak kreską dłuższą dołem. Problem jest taki , że auto teraz odpala tylko na palaka i pracuje równo i prawidłowo...
Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia rampy. Może załamać się tam kabel. Trzeba podłączyć każdy(!) przewód pod test ciągłości multimetru i poruszać przewodem. Wtyczka powinna być rozbieralna i można kable ponownie zamontować, po niewielkim skróceniu przewodów.
A może ktoś podesłać jakiś schemat jakie kable mam zewrzeć, bo ja początkujący jestem:)
OK oddałem samochód do naprawy,wymienino głowny kabel masy(zkorodowany). Teraz jest wszystko ok.zamykam temat.
Opiszę przyczynę. Była nią pęknięta złączka od 'gruszki' do pompowania paliwa. Brało czasami bokiem powietrze i silnik zdychał. Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować na podstawie info które kontroler silnika udostępnia (ciśnienia, przepływy itp) czy jednak kontroler tego nie udostępnia? Chyba kupię sobie stosowny...
Ok. Dlatego wytłuściłem na pompie bo znam i naprawiałem te przypadki zrywania synchronizacji w silnikach MIDR 06.24.65 B46 euro 2 w pierwszych 440 do 2001 roku a na pompach PLD przeważnie usterki albo czujnika albo kabli, z innymi niestety nie miałem do czynienia.
Witam, ostatnio po odpalaniu samochodu z kabli, moje przednie głośniki przestały działać, co może być przyczyną? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Stacyjka w pozycji gdzie świecą wszystkie kontrolki. Z akumulatora podaj kablem plusa na rozrusznik tam gdzie dochodzi ten cienki kabel, jeżeli samochód zapali kostka stacyjki do wymiany.
Słuchaj, na skrzyni jest czujnik(tam gdzie pisałem) Możesz go wykręcić i sprawdzić czy działa. Nie wiem teraz czy dwa przewody do niego są czy jeden. Zabezpiecza przed odpaleniem na biegu. A na sprzęgle(pedale) jest też czujnik? Jak odpalałeś wcześniej? Sprzęgło, luz i kluczyk? Odpalany był na wciśniętym sprzęgle bo tak to nie odpalał i na luzie (biegi...
Najpierw sprawdź świece żarowe. Najprościej przykładać kabel +12V do świecy i sprawdzać czy iskrzy.
Dwa - jak słyszysz przepływomierz? Jeden już raz słyszał jak prąd po kablach leci.
Czy z dołączonym programem nie dostałeś jakiejś instrukcji, sterowników? Widziałeś np.: https://youtu.be/1bjgloPSf_I Jaki to jest CLIP - klon? Czy Twój CLIP wygląda jak ten: https://obrazki.elektroda.pl/4298258200_... Tak wygląda jak ten, mam nawet na nim numery TYPE: 21820869-9, tego sposobu z filmiku akurat nie próbowałem, jak przyjadę...
Nie upieraj się że jest na pewno dobra bo tutaj masz do wyboru uch, kable, wtyczki 2 od blokady do uch, same uch i bsi bo ono steruje blokada.
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
Auto nawet na kable nie pali, więc raczej nie akumulator, a nawet jeśli, to zostawmy akumulator na 2 planie. Auto na kable też nie chce palić, więc problem leży gdzie indziej. Może ktoś miał taki problem?
odpalanie kabli samochodu odpalanie kabli trafic odpalanie renault megane
wewnętrzna linia zasilająca nierówny praca gaźnik kosiarka państwowa inspekcja
booster rozruchowy booster rozruchowy
Kodowanie wielkości koła w Fordzie za pomocą FORScan Zamienniki tranzystora S60N15R: FDP047AN08A0, IXFH60N15, STW77N15M5