Odpalasz silnik na starych zegarach. Wypinasz stare, wpinasz nowe. Zegary działaja. Płacisz. Dajesz do przelutowania pamieci. Montujesz nowe zegary ze stara pamiecia. Mozesz w spokoju napic sie piwa.
Witam, tak jak pisałem - silnik odpala, chodzi równiutko, co prawda jest głośniejszy od mojego starego silnika. Pozostał jedynie problem temperatury, ale to już inny temat. Chciałbym podziękować za pomoc otrzymana od wojciechjanusz. Temat zakończony.
Cześć mam problem z czujnikiem temperatury silnika gdy jest zimny to samochód nie chce odpalić ale po kilku próbach odpala i ma 1200-1400 obrotów po chwili schodzą na 800 i już pięknie pracuje . Przełożyłem czujnik od starego silnika i odpala od pierwszego razu tylko że obroty nie spadają tak jakby cały czas chodził na ssaniu . Pytanie więc brzmi czy...
Witam Mam problem z gaźnikiem. Gdy jest założony nowy nie używany gaźnik nie chce odpalić a jak założę stary orginalny z innego rometa pali bez problemu. Na żadnych innych nie odpala poza tym jednym starym. Silnik jest po generalnym remoncie, sprawdzany 2 razy. W czym może być problem?
Albo kodowanie , albo przekładka sterownika ze starej pompy.
Jeśli to jest stary silnik 1.2 to prawdopodobnie będziesz musiał przełożyć koło zamachowe i czujnik wału ze starego silnika.
Witam, potrzebuję pomocy w usunięciu immo Kia Ceed 2007 r. Ułamał się grot w starym kluczyku, kupiłem nowy kluczyk, przełożyłem płytkę ze starego kluczyka i silnik nie odpala. Chcę usunąć immo. Da radę to ogarnąć? Pozdrawiam
Witam, mam Accord VI 2.3 2001r, wymieniłem silnik na ten sam, silnik kręci bez problemu, pompa paliwa działa ale silnik nie odpala. Wykręciłem pierwszą świecę i nie ma iskry, wymieniłem cały aparat zapłonowy od starego silnika na pewno sprawny bo odpalał do samego końca i nadal brak iskry. Pomóżcie co zrobić, co sprawdzić
Silnik odpala bez starego zegara - w ogóle bez zegara?
Witam to znowu ja po długiej przerwie. Silnik nadal nie odpala był juz u 2 niby znawców mechaniki na 2t i mówią ze jakieś czary. Najprostezy silnik starego typu i nie potrafią go odpalic. Co mu jest ?????
Honor trzeba sobie w buty wsadzić. Wystarczy wymienić koniki. Z szacunku do starszego Pana, zabrał bym auto.
Po numerze sterownika widze że miałeś m50 bez Vanosa, a takiego m52 nie ma. Więc albo zmieniasz wiązke, sterownik, dokładasz EWS-a, albo kastrujesz m52 z Vanosa wkładając wałek ssący z twojego starego silnika i odpalasz na starym sterowniku i osprzęcie. Opcja nr.1 oczywiście na osprzęcie m52
Witam, wymieniłem silnik, przełożyłem komputer ze starego silnika, i auto odpala, ale nie reaguje na pedał gazu. Tempomatem podnosi obroty, ale na gaz jest głuche. Co może być przyczyną?
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Wyciek namierzysz po gruntownych oględzinach a podejrzane miejsca porysuj kredą wówczas będzie ślad. Co do odpalanie to przyczyn jest wiele począwszy od starego paliwa lub jego brak po ciśnienie czyli pompka, filtr, wtryski słaby aku, itp.
Wtryski sprawdzone, jeden rozpylał trochę gorzej wiec wymieniony na nowy (ze starego silnika), odpalam a problem jest nadal. Pomogło przyspieszenie zapłonu na pompie. Odpala od strzała, zero jakiegokolwiek dymka, pracuje równiutko :))).
A jakie masz interwały? Może warto skrócić okres wymiany? Dziwi mnie ten dźwięk a jak dizelka. Nie wiem co to w nich tak hałasuje przy odpalaniu? To sa często stare silniki z bezpośrednim wtryskiem ale bez dmumasy
Do kogo sie z tym np zgłosić itp? Do elektyka, elektronika samochodowego. Nie wiem jednak, czy ktoś w takich warunkach klimatycznych podejmie się naprawy takiej usterki. Poruszenie starego przewodu w takiej temperaturze skutkuje często uszkodzeniem, pękaniem izolacji.
A co z tego masz zamiar zrobić? Rozrusznik do ciągnika na bazie silnika S231. Mam do wyboru albo toczyć dość spore koło zamachowe i wbijać wieniec po czym szukać wspornika i rozrusznika lewo-obrotowego. Mogę też przerobić rozrusznik od poloneza usuwając bednix, koło zębate, cewkę i obudowę przednią zastępując ją deklem z łożyskiem. Na wał tego "silnika"...
Powinien być na 4 bary. Jak jest na 3 zamiast 4, to tak się dzieje. Najlepiej odczytać numer ze starego filtra.
Ja używam gulf 80w90 - wykręcasz dwie zaślepki z boku spodziny i wciskasz w dolny otwór aż zacznie wypływać górnym. Wskazane po spuszczeniu starego (o ile pod wpływem wody nie zrobił się smar jeżeli tak to uszczelniacze do wymiany) przepłukanie benzyną ekstrakcyjną przekładni.
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Na samostarcie nie pal. Ecu zgłasza jakieś błędy? Silnik przekładany z pompą czy pompa ze starego ?
Kupiłem nową pompe a że starą będe kombinował
Witam! Proszę o podpowiedzi - w Mondeo rok 1999 został wymieniony kompletny silnik (1,8D chyba TCI) z "anglika" i teraz nie kręci rozrusznik a na "krótko-rozrusznik" też nie odpala silnik, jak została wyjęta stara pompa ze starego silnika i tylko tak luźno podpięta (tylko kostki elektryczne) to rozrusznik kręci - wygląda na immo - co można z tym zrobić,...
Paliwo stało w zbiorniku 5 lat, ale ulałem trochę i się pali. Żarty sobie robisz. Wylej wszystko stare paliwo, wlej świeżego, wyczyść gaźnik i powinna działać.
Tak włóż wszystko co było oprócz starego silnika ;-)
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Tak jak pisał wyżej kolega (at)gawert raczej będzie to czujnik wału. Miałem to samo, męczyłem się jakiś czas bo Clip nie zgłaszał tego błędu. W końcu zgłosił, czujnik wymieniłem na Delphi za 50zł i jest spokój. Przy kupnie nowego czujnika zwróć uwagę na wtyczkę przy starym czujniku bo były 2 rodzaje.
Pompa musi być ze ze starego silnika.
Przełóż do starego i zobacz czy odpali.
Witam. Zrobiłem przekładka silnika w Skodzie 2.0 TDI silnik 16v na pompowtryskiwaczach. Po przekładce silnik nie odpala. Na starym silniku wszystko działało tylko dostawał się olej do wody. Na vagu zero błedów. Na kanale 18 czyli BIP na wszystkich wtryskach wartość 128. Sygnał wysterowanie na pompowtryskach jest brakuje stałego plusa. Sprawdzone przewody...
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Zmierz to ciśnienie, zmierz. To podstawowa diagnostyka silnika, którego nie znasz. A jeszcze spytam - dodałeś nowe podkładki pod wtryskiwacze, a upewniłeś się że tam w gniazdach nie było kilku starych? Chłopy potrafią. Ten silnik odpala ci dobrze w obecnych temperaturach?
od starego.
To załóż stare świece. Zdarza się że nowe a wadliwe. Szczególnie jak to NGK.
Dzięki nie chcę mojej "polówki" (vw polo) odpalać "pod prąd" A silnik tak szkoda że nie ma wiatraka choć te stare maja swoją temperaturę pracy jak i wszystkie ale tamte były bardziej odporne. Ciekawe jak ma pracować ta sprężarka, krótkotrwałe cykle czy długotrwałe pracy.
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Oznaczenie silnika to FQ9 762. Nie mam opakowania po pasku ale na pewno miał XX2 zeby bo liczyłem na starym liczyłem na nowym...
Znalazłem u siebie starą pompę od jakiegoś forda. Zawór jest nie rozbieralny. Można by go wrzucić w myjkę ultradźwiękową i próbować wysterować go ileś razy, możliwe że by pomogło. Co do tranzystora to nie zagłębiałem się czy daje odpowiedni prad. Miernikiem można by porównać w obydwu ciągnikach jaki jest w momencie rozruchu.
Spróbuj na początek przełożyć wtryskiwacze ze starego silnika.
Witam Niedawno wymieniałem silnik w mojej Viki, po odebraniu wszystko było ok ale na drugi dzień silnik zaczął szarpać i zgasł teraz nie odpala. Odczytałem błąd 1405 zawór EGR i 0230 przekaźnik pompy paliwa, zawór zaślepiłem a nawet wymieniałem od starego silnika efekt był taki ze odpalał na kilka sekund i gasł potem nie startował. Czy może to być wina...
Czujniki podmieniane ze starego silnika - bez efektu - wiązka OK
Winny sterownik silnika na podszybiu. Wymiana na nowy albo podgrzewanie starego ( na piecu) :)
A czemu stare sięgały? Czym się różnią? Może trzeba podpiłować ten otwór regulacyjny w kształcie fasolki. Jak kupiłeś jakiś chiński wynalazek to wszystko możliwe. Trudno zdiagnozować nie widząc co tam jest i jak wygląda po twojej ingerencji. Tam jest dość niewygodnie, bo trzeba patrzeć przez okienka w magnecie jednocześnie nim obracając. Rozumiem, że...
Kupiłem 4 szt. świec Beru 0 100 221 311 średnica gwintu się zgadza, jest to świeca SRM (Self Regulating Metal - samoregulująca). Czas rozgrzania ok. 5s, napięcie 11V, Dwufazowe żarzenie( wstępne i zapłonowe), Będę dziś to montował. Podam na nie napięcie równolegle bezpośrednio z "cycka" ( przewód masowy nie będzie już potrzebny ). Przy starych świecach...
starym numerem w starych hondkach przy odpalaniu na gorącym silniku był przekaźnik pompy paliwa- trzeba poprawić zimne luty tegoż
Mam problem szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Mam voyagera 1998r, silnik przełożony ze starego modelu na zwykłej pompie. Silnik odpala wszystko jest ok ale mam problem z kontrolką świec żarowych. Po przekręceniu kluczyka świece się grzeją(sprawdzałem wszystkie 4 próbnikiem samochodowym ) i po chwili wyłaniają się. Ale kontrolka zaczyna...
Serio? Jeśli silnik nie odpala to od razu wymieniasz cylinder? Sekcja zwłok starego układu tłok- cylinder coś wykazała?
Witam wszystkich Mam podobny problem z vw T5 2.5 tdi BNZ Auto przyjechało z uszkodzonym silnikiem założony został identyczny silnik BNZ cały kompletny Jedynie pompowtryskiwacze zostały przełożone ze starego Odpala jedynie na plaku brak oznak życia tzn dymu paliwo dochodzi Po podłączeniu komputera brak błędów Synchronizacja jest zarówno z podpiętym czujnikiem...
Jeszcze nie robiłem testu przelewowego .pewnie zrobię też w końcu. Jednak auto było rano podłączone pod SD rano i ciśnienie jest takie jak trzeba więc raczej nie zchodzi z listwy nic. Zauważyłem jednak coś ciekawego jak były te wysokie mrozy.Przy pierwszym zakręceniu auto już prawie załapywało ale nie odpaliło. No i za drugim kręceniem odpala. Miałem...
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
A osprzęt ze starego silnika? Zapnij swiece , obserwuj iskry.
w silnikach od 2001 2.5 tdi trzeba ja zaadoptowac inaczej wyświetla bląd immo i odpala na chwilkę ,a w starych silnikach 2.5 tdi tych o mocy 150 i 180 nie bylo trzeba .
Jestem ciekaw kto dysponuje taką lampą stroboskopową do diesla i jej używa. W silnikach diesla łatwo ustalić punkt zapłonu poprzez oparcie zaworu o tłok i pomiar przesunięcia (kąt wyrażany w mm przed GMP). Ustawić pompę wtryskową można na kilka sposobów. Takie stare silniki diesla tolerują zmianę kąta w zakresie ±2°.
To nie wyjdzie jak byś nie próbował. Po odłączeniu zasilania z dawcy zanim podepniesz akumulator biorcy silnik zgaśnie. Jedyna opcja żeby to się udało to biorca ze starym dieslem na mechanicznej pompie wtryskowej bez jakiejkolwiek elektryki.
odpalam omijając całą instalacje, w kostę 2 pinową wpiąlem starą której końce są zwarte na akumulatorze i na masie przełącznik
Czemu piszesz że tragiczny auto wiosną latem i jesienią odpala od strzała pojawia się problem zima może piszesz o starym DCI ten jest po lifcie.
Z moich notatek wynika, że do silników BV koło magnesowe, które współpracuje z cewką zewnętrzną, alternatorem i rozrusznikiem elektrycznym, ma numer katalogowy 14110020 (dawniej 14110012). To w zasadzie jedyny ślad, po którym można go tropić, bo Tecumseh nie ma specyfikacji wymiarowej swoich części, a przynajmniej ja się z nią nie zetknąłem. Rozumiem...
Podłącz komputer i sprawdź czy jest błąd blokady Immo. No chyba że masz Zegary i pestkę immo z 1.4. Można też wykonać parowanie ale trzeba mieć PIN starego ECU (jest w zegarach) i nowego (jest w ECU).
Witajcie Nie chcę zakładać nowego wątku. Mam objaw skaczącego ciśnienia na listwie paliwowej. Postanowiłem wymienić zawór Y74 czyli zawór regulacji ciśnienia. Po wymianie i załączonej adaptacji tego zaworu , ciśnienie na jałowym utrzymuje się ale podczas przyspieszania ciśnienie rośnie powyżej 300bar od zadanego i silnik wchodzi w tryp awaryjny. Co...
tam za bardzo niema co regulować ;) Honda GXV160 - to pierwowzór wszystkich tych Hondopodobnych silników i od niej większość rzeczy pasuje plug&play, pooglądaj sobie na zdjęciach lub na żywo oba a zobaczysz, że różnią się jedynie gaźnikiem, dźwigienkami od cięgna gazu (pewnie u Ciebie w ogóle niema nawet cięgna i gazu) i obudową filtra powietrza....
Powiem tak: w przypadku konstrukcji uniemożliwiającej pokazywanie ręką jest obowiązek . W przypadku zwykłych rowerów (i naszych) raczej pozostaje możliwość . Co nie jest zabronione, jest dozwolone!\ Po zmianie magneta odpala, po zgaszeniu przyciskiem da się odpalić. Muszę te dwa stare magneta przewinąć.
Zrobiłem próbę z przelewami. Na wtrysku nr 3 na powrocie zebrało się ze 3/4 tego, co na wtryskach nr 2 i 4. Natomiast na wtrysku nr 1 (tym bez kodu) zebrało się najwięcej ropy. Jak to interpretować? Regenerować tylko 3 wtrysk, czy od razu 3 i 1? Sprawdziłem też filtr paliwa i nie zauważyłem w nim opiłków. Nie zakładałem już starego, tylko założyłem...
Można jeszcze prosic o podpowiedź? Zmieniłem ECU i czujnik wałka i silnik zagadał. Ale jak włoże nowy czujnik wału to kicha i strzela. Starego nie włożę bo sie rozsypał.
Możliwe że, kolega znalazł procedure od starszego modelu na podczerwień, a jeżeli znasz tą do "radiówki' to podrzuć na forum ;)
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
400ml /1500km to wcale nie jest mało, może to oznaczać uszczelniacze zaworowe lub pierścienie, pierścienie możesz sprawdzić starym sposobem odpalasz zimny silnik odkręcasz korek wlewu oleju no i trzeba nosa przystawić czy nie śmierdzi spalinami, no chyba że masz zbyt bogatą mieszankę tylko wtedy lambda by się odezwała, rozumię że kontrolka silnika nie...
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
Strzały do gaźnika to często wina starego lub kiepskiej jakości paliwa.
http://www.sqtery.com/modules.php?name=C... Pod tym linkiem jest opisane wsystko chyba że masz silnik starej generacji
szukaj silnika - bardziej sie opłaca do starej łupy.
Witam mam problem z Toyota RAV4 2.0 d4d po wymianie starego silnika na taki z przebiegiem 170 tys po rozgrzaniu silnik nie odpala zimny chodzi normalnie dodam jeszcze że tamten miał prawie 300 tys osprzęt działał normalnie
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Pierwsze sprawdzić masy i zasilanie. Na starym sterowniku jest jakaś reakcja?
A nie lepiej było przełożyć czujnik se starego silnika możne nowy uszkodzony!!
witam dzisiaj oddawaliśmy modusa po wymianie sprzęgła; przed naprawą klient prosił o nieodpinanie akumulatora, tłumaczył że auto nie odpali bo wymieniał kolumnę kierowniczą z powodu awarii czujnika skrętu kierownicy. no ale oczywiście zapomniało się o tym w ferworze walki. No i auto nie odpaliło. Rozwiązanie problemu: bardzo proste, klient przywozi...
Myślę, że superkondensatory nadają się bardziej niż akumulatory do odpalania silnika, szczególnie przy starym akumulatorze w warunkach zimowych, ze względu na znacznie większą moc oddawaną. Można np. ładować (z akumulatora) przez kilka(nawet kilkanaście) minut kondensator by przez kilkanaście sekund uruchamiać silnik z pełną mocą rozrusznika.
Jesli masz się czym podpiąć to odczytaj korekty długoterminowe przy jeżdzie na gazie,a potem przełącz na benę i zrób dokładnie taki sam przejazd.Dobrze zestrojona instalka nie zmieni korekt. To nie jest tak, jak kolega pisze. Ja na początku, tym się kierując tą zasadą, goniłem w piętkę, bo korekty raz były takie same, a następnym razem już były rozjechane....
Zdejmij tą metalową fajkę i sprawdź czy odpali. Często stare fajki powodują problemy z zapłonem. Dodatkowo załóż nową markową świece.
Sprawdź dysze w gaźniku Potwierdzam , wyglada na problem z zasilaniem silnika w paliwo. Często sie zdarza ,że nowe gaźniki (chinskie) mają nie drożne dysze (śmieci , paprochy powstające w procesie produkcji) lub dysze mają inne rozmiary (porównaj ze starym gaźnikiem)
Kupię CIM-a w Polsce tzn.na allegro(koszt okolo 600-800 zł) z przesyłką do Anglii,zamontuje i po problemie...lepiej w przeliczeniu wydac 150 funtów na nowy niż 700 za regenerację starego...
Auto jeszcze tego samego dnia jeździło poprawnie. Nie wydaje mi się, żeby to była kwestia rozrządu. Ale już skoro o tym mowa. Jak są realizowane zmienne fazy rozrządu w tym silniku? Napinacz hydrauliczny na łańcuszkach rozrządu? Bo jeśli tak, to może się okazać, że to kwestia starego oleju. Dobrze myślę?
Witam. Założyłem dzisiaj nowa głowice i nowy cylinder do silnika który kupiłem przez internet. Niestety nie odpalą.. dodam że silnik nie odpalał kiedy go kupiłem. Wymieniając głowice i cylinder sugeriwalem się starym ułożeniem rorzadu. I teraz mam takie coś jak na filmiku.. proszę pomóżcie co to może być ... Silnik 110cm 4t. Ten chiński
Silnika nie poznaje ale wygląda na dość mały więc jeśli ma kompresję to bez obaw możesz go odpalać na paliwie 16%
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Dzień dobry. Prośba o pomoc. Mam problem z prawie 20 letnim silnikiem GXV160 kosiarki HONDA HRA536 Po zimie silnik nie chciał odpalić, chciałem wyczyścić gaźnik ale po zdemontowaniu okazało się, że jest totalnie zarośnięty brudem, więc wymieniłem gaźnik zgodnie z filmowym poradnikiem https://www.youtube.com/watch?v=a1CD3OIm... Po wymianie gaźnika na...
Może jakiś pomysł, auto na starym silniku zapalało ;(
Witam już nie mam sił z tym silnikiem wyjątkowo briggs 17,5 km wali ogniem z tłumika nagrzewa do czerwoności w kilkanascie sekund, czytałem, googlowałem i nic: wymieniona świeca wymienione magneto stare było pęknięte i zerwany klin wymienione paliwo gaznik dobry regulowane zawory dodam ze silnik odpala i pracuje wręcz pięknie ale wali ogniem ;(((((
Najpierw normalnie jest cisnienie... po kilku chilach powoli spada bo kontrolka najpierw pomryguje.. potem zapala sie na stale... a panewke slychac jeszcze po kolejnych kilku chwilach. Silnik jest na 100% ok. Ostatnią rzeczą ze starego jest kolektor ssący z odmą i podstawa filtra oleju...
Rozrząd był zmieniany tylko ten na pasku,łańcuch nie ruszany.Słupki już się dowiedziałem są takie same,tylko koła rozrządu muszą być zmienione od starego motoru.Praca silnik jest trochę inna niż była bardziej sztywna,ale to w sumie inny cały słupek i może tak ma być.Nie znam tego silnika jeszcze ale troche niepokoi mnie poranne odpalanie.Tak jak dziś...
Ta sama proporcja jest w pilarce Husqvarny, kosę NAC mam z marketu i tam pisało 1:25, ale ciężko odpalała i gostek z serwisu husqvarny powiedział aby lać tak jak do pilarki - śmiga aż miło już drugi rok a mam 3000 mkw do koszenia i dostaje ostro w kość. Fakt że nie należy trzymać paliwa rozrobionego z olejem i nie odpalać na starym - lepiej wylać.
Pompa wysokiego ciśnienia nie jest kodowana, kodowany jest tylko sterownik silnika czyli komputer. Jeżeli zostawiłeś stary sterownik silnika i tylko wymieniłeś silnik to musi być ok. Zastanawia mnie ta różnica w tych wiązkach o której piszesz dlatego dobrze by było podłączyć sie pod kompa i wtedy będziesz widział czego ci brakuje albo czego nie podłączyłeś....
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
Mechanik wymienił mi silnik w skodzie felicji picap , ale zamienił od starego silnika koło zamachowe nie zwracając uwagi w jakiej pozycji było przykręcone . Problem w tym , że silnik nie odpala tylko czasami kichnie . Proszę o pomoc co zrobić ? Jak ustawić prawidłowo koło ?
to może warto byłoby kupić za 150 zł blok i po 50 zł za tłok z korbowodem i pierścieniami i przełożyć osprzęt ze starego silnika
też mam autobossa elite. Ogólnie nie jestem zachwycony. Bmw -nieźle, vag - często pokazuje parametry bez ich opisów i najlepiej mieć książkę kodów. W japońcach pokazuje wiele parametrów ale sporo jest nieprzetłumaczone. W wersji bez baterii często przy odpalaniu silnika sprzęt się wyłącza. Voyager 2.5 d - pokazuje bzdury lub nic, fusion - wykazał zacięty...
Ok, tylko 6F są strasznie stare, to są ECOL czyli do '95 roku. No i uważaj z czego są, bo były też w CC 900 i Pandzie 1.0 (tej starej).
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
to może tak wygląda że upłynął rok ja go poskładałem poszła mi znowu głowica więc postanowiłem zmienić cały silnik koszta są porównywalne a mam starego vw z dobrym silnikiem który wymiennie jak oddam go na złom bo to jest chodzący zegarek
Witam, zaobserwowałem trudności w odpalaniu w Passacie B5 1.8 LPG. Może to mieć jakiś związek i czy trzeba wymienić tę klemę? https://obrazki.elektroda.pl/4415555900_... https://obrazki.elektroda.pl/4671325600_... Dodano po 1 Dodam, że wyczyściłem już klemę, rozważam przesmarować ją starym olejem z silnika, by nie korodowała.
odpalanie silnika guzika czyszczenie starego silnika odpalanie silnika kondensatorem
dźwięki biosu award magnetofon mechanizm młotek trzonek
wyświetlacz candy nadajnik lokalizatory
Radio internetowe Wi-Fi – samoczynne wyłączanie, niestabilność połączenia, Frontier Silicon, Ocean-Digital Sunligoo N3 MAX – jak ograniczyć prędkość skutera elektrycznego? Menu P07, aplikacja, limiter