Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
A gdzie jest bezpiecznik do Webasto , próbowałem złączem 9 pin i nie reaguje , zapala się kontrolka ale nie odpala
Czy są jakieś nowe wieści w temacie ? Udało się znaleźć przyczynę złego odpalania ?
Zawze odpala się podpinając pod kołki pod maską . Jeżeli jest moduł ładowaia akumulatora czy coś innego co go nadzoruje może się uszkodzić jak podepniesz bezpośrednio pod akumulator .
Witam mam problem z odpalaniem nie zawsze !! nie za każdym razem ale Akumulator wymieniony nowy Klemy/ końcówki masy wszystko sprawdzone wymienione!! rozrusznik 2 razy w dwóch innych firmach sprawdzony w drugiej firmie wszystko wymienione na nowe wewnątrz automat z niego tez wymieniony na nowy z bosha Jak jest przeważnie nie ciepły jest tylko cyknięcie...
Przy jakim przebiegu była regnerowana?
Czy na tym filmie jest słabe odpalanie? Jeżeli tak to szukasz dziury w całym, a jeżeli nie to dlaczego dałeś ten film, a nie taki ze słabego odpalania?
Dokladnie Mercedes c180 2002 W203 Sprawdzalem bezpecznik rozrusznika i jest ok ale nie dostaje zasilania. Przekaznik podmienialem i to samo.Po przekreceniu kluczyka cisza.Dodam ze wczesniej nigdy nie mialem problemu z zapalaniem.Na tzw. popych odpala.
Dla przestrogi. Ostatnie zdanie autora postu: I czy benzyna jak stoi otwarta w kanistrze to czy coś się z nią dzieje? Na pewno paruje, uwalniając niebezpieczne i wybuchowe opary. Do autora postu (celowo z małej litery) zdajesz sobie sprawę z zagrożeniem przechowywania benzyny w otwartym pojemniku?
Jakie wartosci podczas odpalania? Wtryski sprawdzone na powrotach?
Immobiliser trzyma. Jak to się stało że nie odpala?
Wszystko sprawdzałem tyle, ile potrafiłem, dalej zero reakcji. Auto nie odpala.
Skrzynia automat czy manual?
A bez czujnika odpala?
Jakie jest ciśnienie na railu jak kręci i nie odpala?
Skoro rozrusznik wymieniłeś to proponuję się bardziej jemu przyjrzeć. Nowy nie zawsze znaczy sprawny.
Ja bym sprawdził akumulator przed złomowaniem samochodu ;)
Sprawdzalismy kompresje. 1: 12 2: 10 3: 11.5 4: 12.5
Witam, mam Mercedesa CLA 250 W 117 rok 2016 po kolizji prawego boku, kurtyna wystrzelona, po zrobieniu klemy piro i próbie odpalenia samochody, zapłon się włącza a rozrusznik nie kręci, bezpieczniki ok, mam pytanie czy trzeba kasować błędy powstałe w skutek kolizji, czy jakiś sterownik, blokuje rozrusznik? czy jest to problem jak nie ma drzwi?
Jak w temacie. Webasto zamontowane fabrycznie. Zostało rozebrane w mak, całe przeczyszczone, chociaż sam sterownik w piecu czyściutki jakby wyszedł z fabryki. Świeca sprawdzona miernikiem - niby działa. Pompka paliwa sprawna na krótko, ale niestety nie załącza się przy włączeniu Webasta z programatora. Po włączeniu załącza się w piecyku dmuchawa, a...
I mógłbyś uprzejmie napisać, co to znaczy "samochód nie odpala" - w ogóle nie kręci - kręci ale nie łapie Jak ktoś ukradnie baterie to też nie będzie odpalał.
To wyjmij wtryski i zawieź do sprawdzenia.
Dzięki ale już zapuzno coś stuknęło w silniku i już nie odpala .
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
No tak racja ale to jest na kluczyk można go włączyć i wyłączyć i teraz nie działa ani alarm ani auto wyłączam kluczykiem i nie odpalę włączam kluczykiem i nie dział i też nie odpala?
Pewnie kostka stacyjki się coś spiekła, od tego zacznij
Jeśli aku ok to na drugim miejscu sprawdził bym bezpieczniki.Są w trzech miejscach tu masz opis https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Nie koniecznie musi to być pompa ,proponuję sprawdzić to w prosty sposób ...bańka 5l. pod maskę węże do banki i odpal ,niech pochodzi ,przejedź się kawałek zgaś i odpal za 5 h. Proste albo pompa albo przewody paliwowe czy sam bak ....
Samochód masz od dłuższego czasu czy to nowy zakup? Jak wygląda napięcie na akumulatorze podczas odpalania?
benzynka czy diesel? wyglada ze emulator albo nie dziala albo zle podlaczony. pozdrawiam Ostrzeżenie za notoryczne nieprzestrzeganie zasad pisowni, pomimo wielu wcześniejszych uwag. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.13.
Problem z oringami jest taki że filtr pasuje do różnych marek samochodów, najlepiej zmierzyć stary oring , lub zamówić oryginał. Zdarzało mi się kilka razy że musiałem zastosować stary oring żeby normalnie odpalał.
Najpierw kodowalem sterownik z podobnym numerem z silnika takiego samego jak mój i nie poszło. Musiałem znaleźć identyczny z numerem zaczynającym się na A........
Akumulator jest ok, a dodam ze auto z popychu odpala
Witam. Proszę o pomoc w identyfikacji uszkodzonego elementu po prawej stronie z kluczyka. Zaznaczone na czerwono. Pilot działa, natomiast nie identyfikuje klucza. Samochód nie odpala.
sprawdz czy nie pękł kolektor dolotowy! czy dobrze odpala?
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
Podtrzymuję - pomierz ciśnienie sprężania = pokręcisz trochę układ się uszczelni - odpalasz.
Sprawdź czy widzi obroty wału.Co ma kodowanie wtryskiwaczy do odpalania?
Jest sterowanie na wtryskach?
Silnik nie odpala
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Mrugają kontrolki zielona i czerwona w lusterku wewnętrznym jak odpalasz?
ale dlaczego temperatura ma wplyw na odpalanie??
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze.
Zaczelo sie od tego, ze krecilem rozrusznikiem do wyczerpania aku To tylko mnie zaciekawiło, po co? Myśle że licznik się sam zaprogramował losową wartością. Ciesz się że ci w ogóle odpala.
Na samostarcie odpala?
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
To ,że masz merca A140 tyle nam mówi tyle co odkrycie jakiejś gwiazdy w odległej galaktyce. Przede wszystkim jaki masz silnik, benzyna, diesel bo to jest super istotne by cokolwiek powiedzieć o usterce odpalania.
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
A wiesz który to przekaznik ? Jak się na zywa dokładnie? Dodano po 12 Sam rozrusznik kręci po zmostkowaniu przekaznika ale nie odpala oczywiście
Nie nie odpala
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
No i na to wychodzi 0,5 bara. Od czego zacząć i gdzie szukać??? Dodam, że nastawnik ma wyrobiony ślimak na środku i ma luz swój, nie mały, ale też nie ogromny. Dodano po 14 Gdzie najlepiej się podłączyć by puścić dym do dolotu?? Dodano po 2 Dam wam filmik z autocom jest tam cianienie na rampie i okreslone cisnienie, dzwiek stukania osłona luźna filmik...
Doprecyzujmy. Czy jak nie chce odpalić to nie kręci rozrusznikiem, czy kręci, tylko nie odpala?
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Nie można, jest test kompresji silnika. Na szkoleniu u producenta głowicy.
A jakie daje ciśnienie na listwę przy odpalaniu ?
Odpalany był przy naładowanym akumulatorze i z rozruchem.
czy na zegarach wyświetla się położenie lewarka zmiany biegu
tak czytam i myślę:coś nie chce mi się wierzyć, że przyczyną braku odpalania są dwie przyczyny. To albo sterownik, albo wtryski. A może jeszcze coś?
a co ta biedna sonda ma do odpalania ?
witam wszystkich . Mam mercedesa C 2.7CDi W203 i ciężko odpala na Cieplłym silniku. zrobiłem porównanie wtryskiwaczy : 1-11ml 2-18,5ml 3-19,5ml 4-9ml 5-13ml Auto chodziło przez minutę. Czy przez któryś wtrysk może ciężko odpalać ??
Jest możliwe, że przez ten błąd regulatora nie ma komunikacji z abs. Silnik pracuje, auto odpala ?
Mam problem z ML-em 3.0 v6 cdi, ciężko odpala za 1 razem z rana. Podpinałem kompa z rana czujnik temperatury widzi 5 stopni więc raczej jest okej, kręci dopóki nie nabije zadanego ciśnienia ok. 350bar, jak tylko nabije od razu odpala.
Powinien, zmierz spadek napięcie na naładowanym akumulatorze podczas odpalania.
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
Cześć U mnie jest identyczny problem w W210 270CDI: nie odpala na zimnie, ale też i w lecie się tak raz zdarzyło: jak jest poniżej zera, można kręcić i kręcić i nawet nie zakaszle przez chwilę, tak jakby go coś odcinało. Rozrusznik po remoncie, kręci pięknie. Alternator po remoncie, jest ok. Akumulator pokazuje 12,7V, a przy rozruchu spada do 9,2V (pomiaru...
Miernikiem nie sprawdzisz , szukaj żarówką 21 W. Zacząłbym od przelotki w tylnej klapie , podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
OKi koledzy temat opanowany czujnik cisnienia na listwie a dokładnie oring sie skończył wymiana na nowy za 4.50 i autko odpala:)
Zalecenia firmy regenerującej były post factum, firma rege stwierdziła, że każdy (konkretny) mechanik wie, że trzeba wpompować olej do magistrali (w mercedesach w tych silnikach z CR) i sprawdzic cisnienie manometrem (4 bar) i spytał się czy byłem przy pierwszym odpalaniu silnika (powiedziałem, że nie) po czym stwierdził: "to na pewno jeszcze na plaka...
Cewki przewody do sprawdzenia czy wilgoć ma znaczenie ?? Jeśli przewody, cewki i świece są ok to diagnostyka komputerowa i podgląd parametrów mógłby coś podpowiedzieć .
Przyjrzyj się dokładnie wiązce ECM, skoro tyle błędów jest związanych z ECM to wiązka lub przekażniki i bezpieczniki ją zasilające.
Bezpieczniki ok
ESO - elektrozawór stopu.
Zegar możesz zamontować na obudowie filtra, będziesz wiedział jakie masz ciśnienie podczas testu i po odpaleniu i nagrzaniu do temperatury roboczej.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Nie odpala choc wszystko wydaje sie dobre Zbadaj bezpieczniki na początek. I wyspowiadaj się , czy dizel czy benzynka czy LPG?
Auto ogólnie odpala, ale sporadycznie, gdy jest zimny silnik, np po nocy, kręci ale nie odpala. Błędów brak. Poczytałem trochę i może to być wina czujnika położenia wału, który nie wykazuje błędów. Ale tu pytanie, czy w przypadku uszkodzenia tego czujnika, samochód odpaliłby awaryjnie na gazie. Pytam, bo awaryjnie na gazie odpala.
2.9 TD, 1996 rok sedan, classic, manual, Usunąłem powyższy błąd, jednak silnik nadal nie odpala.
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
mam problem z odpalaniem zostal wymieniony filtr paliwa, katalizator. auto dziala tylko na wysokich obrotach po zaciagniecu - na wolnych gasnie, na rozruszniku nie odpala
Diagnostyka bo na forum to można gdybać.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
[postid]21558008[/postid] komputer nie pokazuje błędów tid
Jakie ciśnienie na listwie gdy nie zapala?
Mercedes raz odpala raz nie problem występuje przy niższych temperaturach czy to możliwe że akumulator benzyna
W puszcze bezpieczników tych pod nogami, ale czy to było to tego nie wiem bo teraz odpala. Nie mogę powiedzieć na 100% że to to bo wcześnie też już tak miałem, że albo po odłączeniu akumulatora na dłuższą chwilę albo po "sam już nie wiem czym, grzebałem wszędzie" odpalał. Teraz muszę to tylko zweryfikować bo może być tak że po długiej chwili bez akumulatora...
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Sprawdzany był na krótko żeby go wykluczyć, kręci. Nie odpala. Tak, to automat
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
Mój mesio byl u mechanika.Wymieniono monowtrysk.Od strzalow gazu "pokrywka" latala i byla powyginana.Zaloono nową.Teraz ladnie odpala.
w tym momencie został ponoć zablokowany sterownik Zdarzała mi się taka sytuacja niejednokrotnie, nigdy jednak nie było to stale zablokowanie sterownika. Bledy MR wskazują na brak odczytu danych immo z kluczyka - przez siec CAN i poprzez przewód uruchamiający rozrusznik. Jak masz Star Diagnoze to zobacz, czy na ekranie do programowania kluczyka pojawiają...
Problem ze sterownikiem silnika, pompa paliwa uruchomiona, brak sterowania przekaźnikiem rozrusznika z wyjścia sterownika ( przewód fioletowy/biały pasek) silnik odpala więc zamykam.
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Auto normalnie odpaliło Nam jest również miło nowego na forum Kolegę powitać! Przekaźnik kR i bezpiecznik nr 61 o wartości 40A to elementy odpowiadające za uruchamianie pompy powietrza wtórnego w silniku 112
Witam ponownie pod komputer podlaczylem- brak bledow. Ale sa nowe objawy. Naladowalem akumulator i teraz kontrolki w porzadku, rozrusznik kreci ale nie odpala.
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
To nie problem masy, problem jest w zasilaniu. Lecisz z kontrolką minimum 55W po zasilaniu, znajdziesz gdzie ginie.
mercedes odpalaniem odpalaniem mercedes klasa odpalaniem mercedes sprinter
budowa podnośnika hydraulicznego tranzystor a1266 wymiana żarówki punto
subaru outback laptop gamingowy gigabyte
Wsad BIOS Lenovo IdeaPad S145-15IWL - jak pobrać i zaktualizować? Jak zwiększyć zasięg Wi-Fi do 300 metrów?