Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Zalewało Ci ją ciągle z opisu wnioskuje. Dziwne że serwis nie poradził sobie z tym na gwarancji, bo niewiele jest przyczyn tego i jeśli usunąć mechaniczne to już tylko rzeczywiście kwestia odpalania zostaje, ale w takim układzie powinni pokazać Ci jak j ą odpalać żeby nie zalewać i wszystko w temacie, więc ktoś tu nie mówi wszystkiego do końca, bo...
W progu jest wiązka przewodów ale na pewno nie masowych (masę prowadzi się po karoserii), z taką wiedzą polecam odwiedzić jakiś warsztat bo samemu kolega zafunduje dużo nerwów, i niepotrzebnych wydatków. A tak wgl. dłuższy postój to jest dla kolegi godzina, doba tydzień czy ile?
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
Witam, Samochód: Subaru Legacy 2001 / silnik EJ201 pojemności 2.0 mocy 125 koni / benzyna + gaz (butla CAŁKOWICIE ZAKRĘCONA, by wyeliminować układ gazowy z analizy) Objaw: z chwilą wystąpienia temperatur ujemnych po dłuższym postoju, by odpalić silnik należy BARDZO długo kręcić rozrusznikiem. W momencie kiedy już raz załapie, można go natychmiast zgasić...
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
Ustaw wal korbowy tak zeby palec wskazywal styk 1 cylindra w kopulce .Znak na kole pasowym powinien sie pokryc z 1 kreska od prawej czyli 0st .Pasowaloby jeszcze ustawic szczeline na przerywaczu - bodajze 0.45 .Przekrec walem troche w lewo, tak zeby kreska na kole pokryla sie z 2 kreska od prawej na obudowie rozrzadu (to jest wyprzedzenie ok 5 st ).Potem...
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Zapowietrza się. Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy oring na plastiku z zapinką przewlekaną.
Od obrotów jałowych odkręcaj co pół obrotu i zapalaj. Na pewno masz iskrę? kopci coś jak odpalasz?
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
Witam . Co do diagnozy przez mechanika to się zgadzam,miałem taki przypadek w Seicento. Natomiast co do kosztów to nie,jeżeli masz zamiar zajechać na złom,lub odpalić ,to zdejmij pasek wielorowkowy .Możesz zdjąć pasek ,popsikać do alternatora(od strony koła pasowego) WD lub podobny środek.Najlepiej byłoby go wyjąć i rozebrać,lecz jest to trochę zabawy...
Motor 646 w tym aucie raczej względnie szybko się odpowietrzał. Chyba (z nadzieją) trzeba poczekać na wynik testu który przeprowadzisz.
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
No przecież to widać czy kręci wałem korbowym. Niech jedna osoba próbuje odpalić a ty patrz czy pasek klinowy/wielorowkowy się kręci/obraca/napędza alternator .
Wsyp do filtra powietrza pieprzu. Kichnie, zakrzusi się i z tego zapali. Mój dziadek zawsze sobie zapalił jak zjadł mocno przyprawiony rosół.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
A iskra jest?
Czy przed wymianą filtra auto paliło dobrze.
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Czy da się wymienić simeringi wału bez potrzeby rozpoławiania silnika? Odpowiedź brzmi TAK. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy że mało wiesz i jeszcze mniej myślisz. Jeżeli nigdy nie naprawiałeś silnika motocykla, to przygotuj się do tego "teoretycznie" czytając serwisówkę. Akurat do tego silnika jest ona do "zdobycia" i jest bardzo dokładna....
Poprawić masy i zasilanie idące na rozrusznik, Wyczyścić klemy, jeśli nie pomaga, możliwe uszkodzenie akumulatora wewnątrz.Sprawdzić na drugim akumulatorze.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Jak na moją wiedzę to się zapowietrza, trzeba szukać.
Czujnik położenia wału https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze...
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
Jak wyjmowales aparat to znaczy ze tam masz problem.....Silnik ustaw tak by znaki na kole byly zgrane. Wyjmij aparat zaplonowy ,zobacz gdzie jest kabel wysokiego .od pierwszego cylindra. Powinna byc tam wycisnieta ,,1,,.(Na kopolce).Zdejm kopolke ,jesli sie nie myle to na aparacie w miejscu przylegania kopolki jest naciecie ktore nie pozwala na obrot...
Mogły, ale rzadko się to zdarza.
Witam.. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć na temat konstrukcji baterii słonecznej, zamontowanej w aucie np na tylnej półce, która w czasie postoju doładowywała by akumulator ? Niekiedy są u mnie sytuację, że auto stoi 2-3 tygodnie.. Z racji doświadczenia wiem ze akumulator po całkowitym rozładowaniu jest już nie do odratowania.. Myślę nad konstrukcją...
Witam, borykam się z tym problemem już dłuższy czas, mój kolega-mechanik poczuł się w końcu bezradny. :-( Dotyczy to Astry'97, silnik C14NZ. Objawy: po powolnej jeździe w korkach, chwilowym zatrzymaniu na światłach, parominutowym postoju (z wyłączonym silnikiem!) - po naciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 400-500, silnik często gaśnie. Jeśli nie...
Dzień dobry Pacjent McColluch 145-107 T W trakcie sezonu przestał odpalać normalnie, tylko na kable. Wypalił się wyłącznik prądu, więc go wymieniłem. Po podładowaniu akumulatora odpalał normalnie, ale po postoju ok. 2 miesięcy dalej ma problem z odpaleniem. Po podładowaniu i przełożeniu akumulatora do innego traktorka pali normalnie (akumulator ma 12,30...
witam...mam podobny problem , podaj mi adres tej firmy z Biłgoraja...jerzor64(at)wp.pl.......z góry dziękuję.
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Dzień dobry Dokopałem stary (2010 r.) agregat prądotwórczy Dedra 2200 W. Wyrób marketowy. Miał parę defektów i je usunąłem. Obecnie nie chce odpalać. Iskra na świecy jest, przełącznik on/off działa, czujnik oleju też jest ok, paliwo zalane. Jeżeli podam trochę paliwa pod świecę, to odpala i pracuje prawidłowo, jak wyłączę i po chwili odpalę ponownie,...
Cześć. Troche już mineło ale problem mam podobny. Mercedes ML400cdi 2002r automat . Samochód po przestanej nocy (nawet w letni upał) przy odpalaniu zapala od razu na max 2 sekundy i gaśnie później dopiero za 2/3 razem udaje się go odpalić i pojawia się kontrolka świec żarowych pali się przez około 20 sek , przez resztę dnia nie ma problemów już z rozruchem....
Kolega da te 60 zł za pomiar wtrysków.
Byłem dziś w serwisie hyundai. Sprawdzone zostały błędy. I okazało die że ECU nic nie zarejestrowało. Pan powiedział że nie kiedy błąd nie stały nie jest zapisywany jeśli nie jest na pulpicie ciągle powyżej 1 minuty. Koszt 100 zł i wymiana świecie dodatkowo nie pomogło. Kazali zostawić na 1 tydz niestety nie zostawiłem potrzebuje auto do jazdy na co...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
ciężka odpalać dłuższy postoju odpalać dłuższy postoju mercedes check engine dłuższy postoju
lampka serwisu pralki whirlpool domofony breloki ściągacz łożysko odkurzacz
mrugająca gwiazda mrugająca gwiazda
Demontaż skrzyni biegów F13 w Opel Astra H - krok po kroku Możliwości podłączenia do Sony TA-F690ES ADAPTOR