Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam wszystkich! Już drugi raz miałam dzisiaj problem z odpaleniem mojego fiata. Auto jest z 2002 roku, zeszłej zimy miało wymieniany akumulator. Problem z zapaleniem pojawił się najpierw we wtorek (ale po godzinie, jak wróciłam, udało mi się odpalić auto bez problemu) no i dzisiaj. Po wtorkowej awarii pojechałam do serwisu, w którym sprawdzono akumulator...
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
teraz zaś mój elektrozawór z parownikiem połączony jest przewodem gazowym (około 40cm). Po tym zabiegu samochód rzucił palenie, kręcić trzeba około 15 sekund żeby załapał, najpierw jak by się lekko dusił a dopiero później wchodzi na obroty. Nawet jeśli przed wyłączeniem silnika przerzucę na benzynę to i tak sytuacja jest taka sama. Jaka może być przyczyna...
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
W starszych modelach autko miało dołączony czerwony kluczyk do kodowania innych. Trzeba dopisać kluczyk bo pewnie "zapamiętał" kolegi.
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu.
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Witam Mam problem z Seicentem silnik 1.1 ze sterownikiem 16F.B6. Samochód nie odpala kontrolka z kluczykiem miga. Sterowniku motorolka wyczyszczona i linia immo odłączona (pin-7), i nadal nie odpala. Podkładałem inny sterownik bez immo i też bez zmian. Jaka może być jeszcze przyczyna że auto nie pali?
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
A to jest z karta kodowa? Bo jesli to jest code 2 to prawdopodobnie strzelil transpondent w kluczyku. Zobacz na drugim kluczyku czy odpala
Witam, Poszukuję osoby, która podejmie się rozkodowania samochodu. Przypadek jest następujący. Moja ciotka ma seicento (chyba 900) i jakiś czas temu przestał odpalać. Mamy kartę kodową więc pedałem gazu mogę "wydeptać" kod, ale jest to dość problematyczne. Kluczyki są tylko dwa i to niebieskie, bo bordowego ponoć nigdy nie było. Szukam kogoś z Wrocławia...
Jeździłem seicento 1.1 2000r i wyświetlił się kluczyk (code) i zgasiłem go i już odpalic nie mogłem co to się mogło stać
Znajdż kogoś kto naprawia stacyjki i zleć mu naprawę. Mam taki zaprzyjażniony warsztat w Gorzowie Wlkp. tam gdzie mieszka nasz Premier. Jezeli kupisz używaną stacyjkę to też warto przełożyć zapadki bo mnie osobiście by denerwowało używanie innych kluczy do drzwi a innych do odpalania. Pozdrawiam
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Czyli na starym komputerze też świecił kluczyk?
Podmień akumulator na inny. Jeśli napięcie w chwili rozruchu spada poniżej określonej wartości może być taki objaw , Dlatego jeśli odpali akumulator przez jakiś czas się podładuje i trzyma napięcie i odpala a jak trochę postoi może tracić parametry i tak w kółko. Jakie napięcie na klemach w chwili odpalania z kluczyka?
wita jak we fiacie seicento jak odlaczyć immobizajzer .po wymianie wkładki zamka problem z odpaleniem po przyłożeniu starego kluczyka do kostki immobilazjera przy stacyjne odpala raz na 10 prób.
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy wszystkie napięcia wychodzą ze stacyjki.Powinny być dwa po kluczyku i oczywiście czy wychodzi na rozrusznik.
No a wlaśnie jak się programuje kluczyki w tym autku?
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
Problem tkwi w dostarczaniu napięcia do pompy. Powinno być po przekręceniu kluczyka. Idź tym tropem.
Iskra jest na 4 cylindrach? Cisnienie paliwa? Kompresja jaka?
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Nic nie robię. Poprostu wsiadam, przekręcam kluczyk i jak kontrolka wtrysku przestanie świecić to przekręcam dalej i odpalam.
Wypadało by sprawdzić czy jest iskra i czy słychać pompę paliwa jak przekręcasz kluczyk na zapłon, od tego bym zaczął.
Odpalaj na włączonych światłach. Jak zgasną to aku szrot. W Seicento (i raczej nie tylko w Seicento) instalacja jest tak "zbudowana", że przekręcając kluczyk stacyjki na uruchamianie rozrusznika jednocześnie odłączane są wszystkie "zbędne pobieracze prądu", więc w ten sposób nie da się tego sprawdzić...
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Z tego, co udało mi się ustalić, to po przekręceniu kluczyka, masa się nie pojawiła. Powinna się pojawić na dwie sekundy po przekręceniu kluczyka
Witam. Mam Seicento 1.1 bez LPG. Samochód nie odpala, kontrolki zapłonu przy przekręceniu kluczyka tylko migną i gasną, natomiast świeci cały czas kontrolka wtrysku. Jak przekręcam kluczyk to słyszę 'cyknięcie' i więcej nie ma nic. Nic się nie dzieje... cisza. Szukam przyczyny, wyjaśnienia. Dodam, takie rzeczy jak akumulator są na pewno dobre, rozrusznik...
Witam mam problem. Kupiłam seicento z 1999 niedawno, jeżdżę od miesiąca. Rano zeszłam do samochodu, żeby jechać do szkoły, nie chciał odpalić, sprzęgło wessało w podłogę, poszedł dym z pod maski. Wystraszyłam się poszłam do domu. Jak wróciłam do samochodu, żeby sprawdzić jakiekolwiek objawy czy cokolwiek, przekręciłam kluczyk bez żadnego biegu. Usłyszałam...
Pomysł z wydłubaniem pastylki immobilizera jest jednym z najprostszych i można by na tym bazować. Można by skopiować pastylkę immobilizera i zamontować ją w samochodzie razem z drugą pętlą odbiorczą i oddalić ten "patent" od stacyjki. Oryginalną pętlę odbiorczą zostawić na stacyjce. Teraz trzeba zrobić układ na przekaźniku, który w przypadku odpalania...
Odpala z popychu, ale nie odpala nadal po przekręceniu kluczyka, akumulator jest sprawny. Był również sprawdzany pod innym akumulatorem od samochodu, który normalnie odpala i jeździ, a samochód nadal nie odpala. Wychodzi na to, że gdzieś jest zwarcie, ale nie mogę go zlokalizować.
Trzeba zdjąć wężyk doprowadzający i zaciągnąć ustami. Tylko do pojemniczka, benzyna nie jest smaczna :) Niech jedna osoba przekręci kluczyk, a ty jak napompuje szybko załóż węzyk na wtrysk i odpalajta.
Witam Zanim zacząłem cokolwiek robić spróbowałem jeszcze raz szczęścia i wyglądało to tak: 1. włączam zapłon. 2. b.szybko mruga kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i słychać z pod maski szybkie turkotanie. 3. punkty 1 i 2 powtarzam 3 razy za czwartym razem po włączeniu zapłonu wszystko jest OK! To znaczy nic nie turkocze, kontrolka od immobilisera...
Witam. Wczoraj szwagier odpalał od mojego seicento na kable swoje uno po tym zdarzenie włączył mi sie jakiś system fns widzę to po przekręceniu kluczyka na panelu i samochód zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany. Pytanie brzmi jak to wyłączyć aby można było uruchomić silnik?
I niestety dalej pomoże tylko serwis bądź ktoś kto ma komputer do Fiata, chyba że jest to któreś z ostatnich 900 zobacz czy obok dzwigni nie ma złącza OBD , jeśli jest to złącze to już będzie łatwiej. Spróbuj odpalić zapasowym kluczykiem. Albo możesz zdjąć kleme minusową na kilka minut, podłączyć kleme i spróbować odpalić silnik jednym z kluczyków.
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
ja dowwyjmowania kluczyka używam szpilki dł 15cm z końcówką jak ząb na haczyku 2 sztuki wyjmą każdy kluczyk (przekrec do pozycji wyjęcia kluczyka jesli nie jest) A rzeźba klucza jest ok? to w ostateczności wepchnij go do końca i odpalaj śrubokrętemm. ----------------------------------------... \ zrobiłem to z imbusa...
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Obawiam się , że tam nie ma gaźnika. Przyczyn może być wiele. Stawiam uszkodzony zawór zwrotny lub czujnik ciśnienia . Łatwo to sprawdzić. Przekręć kluczyk ( nie zapalaj)i sprawdz czy słychać pompę, i tak 2-3 razy. Jeżeli po tej operacji nie odpala szukaj dalej. Najlepiej odczytać błędy
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
Dzień dobry Panowie, mam prośbę. Mam Seicento 0,9 1998 r. ale bez kluczyków. Jestem po raz pierwszy na forum choć za nim tu wszedłem próbowałem się konkretnie doszukać odpowiedzi na mój problem. Niestety wiele różnych wersji i nie wiem... Ekspertem nie jestem. Chodzi oto że chciałbym sprowadzić Seicento i uruchomić go oczywiście po jak najmniejszym...
Tak będzie widać jak paliwo wtryskuje. Tak myślę że może to być też coś ze stacyjką skoro na pych odpala a kiedy kluczykiem dajesz na rozruch to może rozłączać w tym czasie chwilowo pozycję MAR. Jest to przewód pomarańczowy. Możesz sprawdzić go przy bezpieczniku 7.5A przy czarnym przekaźniku nad sterownikiem wtrysku - czy tam jest napięcie (plus) po...
odpalać seicento seicento odpalać kluczyk seicento
wymiana grzałki pralka paruje tranzystory mobil intel 945gm
Układ scalony DIL8 do generowania sygnału PWM Układ scalony SOIC8 3,3V do generowania sygnału PWM