Hej, prawdopodobnie jest nieszczelność na którymś tłoku siłownika wybieraka.
Jeżeli nie chcesz być oszukany przez mechanika,to po co tu pytasz? Prawda jest taka że wiarygodną odpowiedź tu,na tym forum dadzą ci tylko.....mechanicy. Na 90% do wymiany moduł zapłonowy.
Wygląda na czujnik wału korbowego ewentualnie czujnik wałka rozrządu
Będzie wiadomo czy winna w LPG.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Czesc, mysle ze masz problem z regulatorem faz rozrzadu walka ssacego konieczna wizyta w dobrym warsztacie i podlaczenie do urzadzenia diagnostycznego najlepiej clip i orginalne oprogramowanie renault podobno pomaga wymiana oleju ale nie zawsze.Pozdrawiam.
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
Komputer nie pokazuje żadnego błędu A korekty są dobre
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
W zasadzie problem został rozwiązany. Okazało się że to nie wina deszczu a czegoś co nadgryzło przewody w wiązce sterownika który jest pod licznikami. Przewody wymienione wszystko działa. Dziękuję za odpowiedzi :-)
świeca po "dydłaniu" sucha co oznacza że problem leży w zasileniu paliwowym (podejrzewam ssanie) ciepły pali na dotyk. Po drugie - jak już się go odpali to gaśnie po puszczeniu manetki więc trzeba go trzymać na półgazie żeby nie zgasł, jak się silnik rozgrzeje porządnie - zaczyna równo pracować, ale wystarczy 5-10 min postoju i wszystko wraca Sam sobie...
Żadna wymiana czujników na inne nic nie da. To że się bąbli oznacza że się gotuję a nie że są przedmuchy. Jakby były przedmuchy to by był problem z odpaleniem po postoju bo by płyn stał na tłoku. W 120 miałem to samo. Syf w silniku między tulejami a blokiem. Do wyjęcia tuleje i płukanie bloku z syfu w środku. Trzeba podjąć decyzję czy się opłaca to...
Sprawdź jak pracuje czujnik temperatury silnika i jak pracuje sonda lambda w danym momencie jak nie chce odpalić.
inspekcja nie ma związku,przy problemach z immo gaśnie po 2sek. reszta wymaga diagnostyki.
Nic nie pomogło
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
hehe okazało się że przekaźnik zaśniedział na stykach
Sprawdź czy podczs kręcenia jest prąd na zaworze pompy. Jak jest to pewnie problem z paliwem. A jak nie ma to i problem z paliwem może być i z elektryką.
Witam. Mam podobny problem z odpalaniem zimnego silnika ? nie wiem co to jest ?
Te na przewodach też?
Witam posiadam golfa 4 tdi 90 rok 200 na pompie wtryskowej,problem polega na tym ze po dluzszym postoju np.nocy rano cieze zapala wyglada to tak jak by juz zapalil ale zaraz gasnie i tak ze 2 3 razy i dopiero odpala na strzal. Jak juz odpali to 9 na 10 razy zapala od pol obrotu. Wymienilem filtr paliwa ale nadal widze powietrze w ukladzie paliwowym....
Przeróbka mapy pomaga na odpalanie ciepłego, jak ma problem z odpaleniem po postoju, to będzie więcej zabawy.
Kolego sprawdź pochłaniacz par paliwa ciśnienia na listwie paliwowej.
Proszę o pomoc.Wymieniony w temacie silnik mam w myjce ciśnieniowej i jeżeli postoi ona dłużej bez pracy to jest problem z odpaleniem.Widać że nie ciągnie paliwa (filtr paliwa pusty).Ratowałem się kilka razy ładowaniem akumulatora.Jak był max. naładowany to maszyna po paru chechłach odpalała i na drugi dzień już spokojnie można było ją uruchomić.W instrukcji...
po pierwsze udaj się na diagnoze komputerową auta bo może być dużo przyczyn to ułatwi sprawe i za te 50 zł nie trzeba będzie bawić się w zgadywanke i strzelać co mogło się stać
Skoro wiesz lepiej, to rób co chcesz. Magneti -Marelli made in China. Temat jako wyczerpany zamykam.
Pewnie prądu w aku było mało i stukał elektromagnes rozrusznika. Naładować akumulator na początek.
Witam mam czasem problem z odpaleniem silnika przeważnie po dłuższym postoju w słońcu. Przekręcam stacyjkę i nie chce zapalić jak wyłączę zapłon to odrazu włancza się wentylator od klimy i chłodnicy. co dziwne jak temperatura na dworzu spadnie pali bez problemu. rano nigdy nie miałem problemu z odpaleniem. Czy ktoś może wie o co kaman?
Wystarczy że raz zaskoczy to później już od razu odpala, najgorzej z pierwszym odpaleniem po postoju
Skoro tak więc to chyba nie kompresja?
Czy problem występuje tylko przy niskich temperaturach? Zacznij od sprawdzenia błędów interfejsem diagnostycznym, sprawdź świece.
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Może układ paliwowy się zapowietrzać .
Cofanie paliwa sprawdzałem się nie cofa
Świece grzeją, rozrusznik dobrze kręci. Na 100% sprawa paliwa. Dodano po 7 Na powrocie ( przelewie) mam przeżroczysty przewód, jak pompuję pompką ręczną to leci w nim bardzo dużo pęcherzyków powietrza.
Odpowietrz go przed odpaleniem po dłuższym postoju. Może zaciągać trochę powietrza które nie zaburza pracy silnika a gdy jest zgaszony zbiera się ono w pompie wtryskowej.
Witam, Jak wyżej mam problem z odpaleniem auta, a sytuacja wygląda tak, że zeszły tydzień jeździłem do piątku bez problemu . W sobotę chciałem odpalić i nie chciał mi zakręcić, odpaliłem go na krótko i od razu zaskoczył. Po 8h tego samego dnia odpalił, potem dzień stał i w poniedziałek chciałem jechać do pracy i powtórka sytuacji. Po zmierzeniu miernikiem...
A sprawdziłeś pompe paliwa?
tak właśnie to się objawia. Kolego możesz mi wytłumaczyć jakolwiek dlaczego przez przestawiony rozrząd może auto po długim postoju mieć problem z odpaleniem? A jak już odpali raz to cały dzień jest spokój bo mnie to nurtuje.....
Np dla akumulatora 50Ah odpowiedni prąd ładowania to 5A Itp. Właśnie, prąd ładowania. Do podładowania lepiej ustawić na 1/20 (ładowanie wyrównawcze)
Zużyte membrany w gaźniku i jego regulacja. Nieszczelność na uszczelniaczach wału, lub zużyty pierścień, zakleszczony pierścień, rysy na tłoku i cylindrze itp. Ogólnie, nieszczelności silnika. Pozdrawiam, Sławek.
Witam,mam taki problem moje uno odpala super rano, obroty trzyma super ,przejadę nie ważne jaki odcinek drogi lub będzie stał a silnik będzie pracował na postoju wystarczy 10 minut wyłączę go wystarczy na 1 minutkę i już jest problem z uruchomieniem ,objaw jest taki jak chciał odpalić ,delikatnie się odzywa ale nie odpali ,a jak postoi 15 minut pali...
Odpalę silnik bez problemu po czym przejadę ok 5km zatrzymam się np do sklepu na 30 min i potem występują problemy z ponownym odpaleniem silnika, rozrusznik działa poprawnie, co się dzieje? Gdy postoje tak ze 30 min silnik odpala bezproblemowo, dodaję że świece nie są zalane nigdy Renault 19 rok 1990, poj. 1.4, 70 km
Autora już dawno nie ma, suszenie rozkręcone na maksa. Nawet przebicia z Hall'a są. Czego brakuje do zapłonu, to już nikt nie pyta. Sztampowo się leci, tak to się kręci.
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
Witam Mam następujący problem z odpalaniem na benzynie (po dłuższym postoju 8-10h), gdy już sie uda się odpalić wszystko działa bez zarzutu. Gdy później chce sie zapalić silnik nawet po postoju (2-3h) nie ma żadnego problemu i pali od ręki. W samochodzie jest instalacja LPG.
Rok 2013, nie wiem czy jest tryb diagnostyczny, właśnie też mam takie podejrzenia co do odczytywanej temperatury, bo np. o godz. 8 pali normalnie, a o godzinie 14 ma ciężko. Nie wiem jak z wtryskiem, bo nie sprawdzałem. Jak podam paliwo pompką, to znaczy przekręcę kluczykiem tak, żeby pompka podała paliwo, to jest lepiej, bo motocykl tak jakby już...
Witam, mam problem z dodge caliber 1.8 benzyna gaz 2008. Samochód ciężko pali po postoju. Na zimnym silniku nie ma żadnego problemu, problem się nasila gdy samochód stoji na słońcu
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
a jak mozna sprawdzić przekaźnik w golfie i gdzie sie znajduje? Dodano po 1 okej juz wiem jak sprawdzić przekaźnik.
Tam sie wlasnie znajduje
Mam problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju (punto II 1.2, stało całą zimę nieodpalane). Przy próbie odpalenia zachowuje się tak jakby miało rozładowany akumulator (z trudem obróci silnikiem 1-2 obroty). Akumulator na 100% w świetnym stanie, przełożony z drugiego auta. Jak uruchomić takie auto? Czy problem jest związany z powstaniem jakiegoś nalotu...
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
otóż samochód ma problem z odpaleniem po postoju wiem że jest to na pewno pompa wtryskowa Obawiam się, że nie wiesz nic. Za opisaną sytuację odpowiadają najczęściej dwie rzeczy - obudowa filtra paliwa i uszczelnienia wtryskiwaczy.
Patent z czujnikiem już stosowałem i nie pomaga. Wydaje mi się że gdyby się zapowietrzał to miałbym problem z odpaleniem po długim postoju,a nawet jak postoi dwa dni nie odpalany to nie ma problemu z odpaleniem.
Problemu nie rozwiązano :(
Witam mam następujący problem. Od jakiegoś miesiąca (stało się to z dnia na dzień) moja stilówa ma problem z pierwszym odpaleniem po postoju. Usterka polega na tym iż samochód po dłuższej przerwie długo kreci następnie jak już go odpalę i zgasze to odpala od strzala. Wyczym może tkwić problem?
Coś czytałem o tym inteligentnym alternatorze , tyle że chyba jest mało inteligentny. Po zgaszeniu auta napięcie jest 12.0v trochę mało. Po dwóch dniach postoju jest problem z odpaleniem auta , aku. nowy. Włączając pełne obciążenie , czyli nadmuch max tylna szyba światła i klima , nadal 12,5v.
Czy podjąłeś jakiekolwiek próby naprawy/diagnozy? NIe.A wiec na po0czątek sprawdź układ paliwowy. Potem napisz.
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Witam nie chce zakładać nowego tematu tylko podpinam się tutaj mam problem z odpaleniem Experta 2,0 HDI 2004rok pojawiło się to nagle bez żadnych objawów wcześniej, pewnego razu nie chciał odpalić po postoju 4-5 godzinnym po męczarniach i prawie wyładowanym aku, poruszaniu autem, poruszaniu wiązkami w komorze silnika i stał się cud odpalił, dojechałem...
Najpierw sprawdź napięcie na akumulatorze po dłuższym postoju przed odpaleniem. Kolejne to sprawdzenie poboru prądu na postoju - miernik masz to kwestia wpięcia się szeregowo pomiędzy plusową kleme akumulatora a odpięty plusowy kabel. Podaj wartość amperów z miernika. A kręcił w ogóle coś czy odrazu wszystkie podświetlenia przygasały jak nie chciał...
Oczywiście że świeże
tak jak dizba powiedział
Z tym ustawianiem według opisu nie jest tak do końca wspaniale, posiadam Zetora 10540, pompa była regenerowana i po jej ponownym założeniu ustawiłem wszystko na znaki, silnik pracował ciszej, bardziej miękko, lecz po dłuższym postoju miałem poważny problem z odpaleniem go, dodam, że było lato;) Ustawiłem więc pompę przy zapalonym traktorze według własnego...
witam wszystkich mam kłopot z ponownym rozruchem silnika za pierwszym razem odpala bez problemów. Gdy tylko go zgasze i zaraz ponownie chce go uruchomić jest kłopot. Musze dosyc długo chechłac by zaskoczył. Jesli juz odpali to przez chwile pracuje nie równo ale potem jest o.k Gdy znów go zgasze i spróbuje jeszcze raz to wtedy nie ma najmniejszego problemu...
mam pytanie czy cieknąca złączka przelewu paliwa w wtryskiwaczu powoduje problemy z z odpaleniem po długim postoju lub całej nocy:?:
www.forum.ktk.prv.pl Zapraszam Kadett'owcow
Apropo pompy paliwa to z tego co słyszałem ona po przekręceniu kluczyka załącza się na chwilkę Przed odpaleniem po dłuższym postoju przekręć kluczyk na zapłon i z powrotem kilka razy. Jeżeli odpali tzn, że schodzi ciśnienie z listwy.
Czujnik położenia wału korbowego. Jest to najczęstsza usterka przy której samochód nie chce zapalać. Ja miałem podobne objawy i przez 3 miesiące wymieniałem różne części aż na tym forum doradzili mi czujnik. Po wymianie autko zapala zawsze za pierwszym razem
Witam. Mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju. Problem zaczyna się dziać po tygodniu nieużytkowania samochodu. Auto odpala ale z lekkimi problemami, zaczyna nim telepać przez chwilę ale koniec końców odpala. Dopiero tak po 2-3 tygodniach postoju miałem problem żeby go odpalić, obrotomierz kręcił do max. 400-500 obrotów i pomogło tylko użycie preparatu...
Po postoju przed odpaleniem napompuj paliwo ręczną pompką. Jak pompka będzie bez oporu pracować to poluzuj odpowietrznik na pompie wtryskowej i ją odpowietrz. Jeżeli to pomoże to znaczy, że układ się zapowietrza mając gdzieś nieszczelność.
Proponuję sprawdzić szczelność przy filtrze paliwa (o ring) . Ta gruszka z pewnością jest dobra, spróbuj przed odpaleniem po dłuższym postoju trochę ja ponaciskać i powinno ładnie zapalić.
Łańcuch rozrządu dobrze ustawili? A o odczyty sondy to chodziło mi o napięcie, czy pokazuje uboga albo bogata mieszankę jak go muli. Nie masz problemów z odpaleniem po dłuższym postoju?
Dzięki za odpowiedz,nie dymi jak go gazuje powolutku i wchodzi na pełne obroty i znowu po 500 m dławi ,nie ma problemu z odpaleniem na postoju aż podskakuje ino siąde 500 m i dławi,właśnie myśle o kraniku ale czynapewno bo roboty troche dzięki Dodano po 4 i jeszcze jedno ten kranik może się przytykać tylko na obciążeniu?
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Witam od tego tygodnia mam problem z odpaleniem sharana, auto po dłuższym postoju ciężko odpalić tak załapie i gaśnie i tak w kółko ale do dłuższym kręceniu załapie i tak przerywa a po chwili normalnie tyka z tłumika podczas odpalenia wylatuje taki biały, niebieski dym, dodam że sharan jak bym go zgasił to później pali znakomicie lecz jak pozostawię...
Witam. Proszę o pomoc. Auto Żuk 11B ma kłopoty z odpaleniem po dłuższym postoju (np. nocnym). Jak już się uda odpalić to później np. w trasie po wyłączeniu odpala bez problemów. Żuk jest na benzynę i LPG. Gdzie szukać przyczyny: akumulator, przewody a może świece?
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Koledzy, czy ktoś może ma jakiś tutorial, jak dokładnie wyregulować elektrody i płomień w palniku na OP? Posiadam Chinola, jak na zdjęciu. Powietrze zapodaję około 0.6 bara, olej grzeję do 100 stopni. Kompresor pochodzi z lodówki. Pytam, bo czasami mam problem z odpaleniem palnika po dłuższym postoju. Palnik odpala, ale na przykład dopiero po 3 próbie....
da sie obejść tą blokade paliwa tak Podmień czujnik wału
Witam posiadam VW passat b3 92r. 1,8 B+G. Po dłuższym postoju lub po nocy ma problem z odpaleniem musi z 3 razy pokręcić i dymi na biało ale po chwili i prze gazowaniu dym znika. Co może być przyczyna oleju nie bierze a jeżeli tak to minimalnie bo znacznego spadku poziomu nie zauważyłem. Pozdrawiam
nawet jeżeli pierwsze odpalenie lub odpalenie po dłuższym postoju jest ok?
Sprawdź czujnik temperatury silnika.
Kolego miałem taki sam problem i zlokalizowałem sam usterkę , przy wymianie wężyków o przelewu nadłamałem jeden trójnik i przez noc naciągał powietrze i paliwko się cofało . Wystarczy że masz coś nie tak skręcone w układzie wtrysków lub nieszczelne i będziesz miał zawsze kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju
1. Grande Punto 2006 1.3 JTD 90km 2. 1.3 JTD 3. Obroty falują 900-1100 po odpaleniu na zimnym silniku np. po nocy, trwa to około minuty i obroty się stabilizują. Chyba że ruszę dynamicznie zaraz po odpaleniu, przeciągnę jeszcze na dwójce i zatrzymam pojazd - wtedy obroty od razu się stabilizują, nie trzeba czekać tej minuty /-. Czasami zdarzy się problem...
Nic się nie stało z aku. Jeśli coś cię niepokoi, mianowicie po dłuższym postoju masz problem z odpaleniem, to zrób pomiar prądu pobieranego na postoju. Po 30 min po zgaszeniu odłącz klemę i włącz szeregowo miliamperomierz. Napisz jaki masz wynik.
Klin na kole pasowym na którym znajduje sie czujnik położenia wału korbowego.Według tego co piszesz jest to bardzo prawdopodobna przyczyna twojej usterki w aucie.
Panowie,wyczytałem na innym forum że w tych silnikach głównym problemem jest układ popychaczy,lasek i dźwigienek zaworowych.Może to jest przyczyną,że auto nie chce odpalić.Popychacze są napełniane olejem poprzez laski,a laski przez dźwigienki i pytam czy jak będzie bardzo duży luz na zaworach to może być problem z odpaleniem.Pozdrawiam.
obok info z przejechanymi kilometrami pod zegarami widniała informacja "Service". To informacja o tym iż jest do wykonania obsługa (wymiana oleju itp), resztę dowiesz się po podłączeniu auta pod tester i odczytaniu błędów.
Witam was chłopaki, nie wiem czy mi ktoś tutaj pomoże, od pewnego czasu borykam sie z problemem na który już nie mam sił. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Golfa 4 tdi 90 na pompie rok 2000. Chodzi o to że po długim postoju czasami mam problemy z odpaleniem, jeden dzień po nocy pali od strzała a nastepne dwa dni po kilku obrotach nastepnego po jednym...
Witam, posiadam starszą już kosiarkę Honda, kosiarka ma problem z odpaleniem tylko po dłuższym postoju, im dłużej stoi tym gorzej, po zimie odpalenie trwa kilka godzin... A jak już odpali to pracuje prawidłowo, i pali na dotyk, nie kopci. Chciałbym spróbować samemu to ogarnąć, kosiarka ma nową świecę która jest czysta, nie kopci więc pierścienie wydają...
Oryginalnie był zawór zwrotny miedzy filtrem a pompą vacum taki czarny (wymieniłem go przy zmianie wężyków bo puszczał w dwie strony) Filtr odkrecałem i uszczelka jest cała .W tym tygodniu bede zmieniał wszystkie filtry Latem miałem problem z odpaleniem po długim postoju np po nocy a tak cały dzień odpalał ok Teraz jak przyszedł mróz to nawet jak sie...
Mam zafirę 2002r 2.0DTI z przebiegiem 228.000 km - poza wymianą elementów eksploatacyjnych tylko jeden problem - uszkodzenie pompy wtryskowej przy 202.000km(duże problemy z odpaleniem po długim postoju (powyżej 24h)- naprawa około 3500zł i jeszcze jedno - moje auto zaczyna delikatnie korodować .
Dzięki za wskazówki, szczególnie dla manolo4. Jutro posprawdzam. A dlaczego były problemy z odpaleniem, po 2 dniach postoju( temp. zewnętrzna -5)? Wcześniej gdy jeździłem codziennie nic się nie działo
W Toyocie zawiesiły się szczotki. Po obstukaniu rozrusznika:) palił miesiąc jak igła. Wtedy właśnie szczotki ,, umarły na amen i nie tylko szczotki ". Mechanik wymienił szczotki. Od tej pory samochód ma problemy z odpaleniem po kilkugodzinnym postoju. A co z tulejkami, oględzinami, czy wirnik nie ocierał o stojan? Coś nie tak z owym mechanikiem, albo...
Witam. Od trzech tygodni jest problem z odpaleniem po nocnym postoju. Motor poszarpie poszarpie i koniec. Ewidentnie się zapowietrza... Wymieniony cały układ paliwowy razem z filtrem paliwa. Gablota po odpowietrzeniu pali na dotyk i jeździ jak nowa ale jak stoji przez noc to znów zaczyna sie zabawa. Jedyna możliwość odpalenia to sikanie plack-iem do...
wibracja postoju wibracje postoju obroty postoju
gniazdka angielskie pilot evobox uszczelka podgrzewacza
sterowanie klapą gaszącą sterowanie klapą gaszącą
Renault Trafic 2017 radio adapter: Connects2 CTKRT07, CT20RN06, CTSRN0062 compatibility Fiat Panda 2004 – brak zasilania stacyjki, bezpiecznik F23, maxi-fuse, kostka stacyjki