Witam posiadam Skodę octavia 1.6 102 km LPG. Ostatnio mam problem z odpaleniem auta bezwzgledu czy jest ciepły czy zimny. Jak będę odpalał z kluczyka to po którymś razie zapali gdy wcisne pedał gazu zapali odrazu. Nie raz na zimnym silniku przy odpaleniu też wibruje jak pochodzi na wolnych obrotach to problem zniknie. Do tego dochodzi w czasie jazdy...
W silnikach tdi tak już jest że kontrolka tak krótko świeci, świeci dłużej gdy temperatura spadnie poniżej 5C. Przed odpaleniem spróbuj zdjąć kostkę z czujnika temperatury, jest na króćcu wychodzącym z głowicy(gruby przewód wodny). Jeśli odpali dobrze prawdopodobnie trzeba ustawić początkowy kąt wtrysku na pompie ale to tylko VAG-iem.
Witam jestem właścicielem skody octavi 1,9 tdi 130 koni 6 biegów na wtryskach. Mój problem jest taki że auto gaśnie podczas jazdy na luzie na zimnym silniku na ciepłym. Wymieniłem czujnik położenia wału i przekaźnik od pompy paliwa wszystko na nowe. Problem się zaczął gdy przejechałem przez garb z i przód auta mi się mocno odbił i usłyszałem uderzenie...
Witam Octavia 1998 rok 1,9 TDI GLX 66kW, kod silnika AGR Autko zaczęło gasnąć i przerywać. Problem z odpaleniem i wejściem na obroty, ale dawał się jeszcze odpalić i jechać na krótkich trasach. Wyświetla błąd Crankshaft sensor - czujnik położenia wału i pali się kontrolka świec żarowych. Po wymianie sensora: - (najpierw na używany, potem nówka) - jeździł...
Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem silnika po dłuższym postoju (kilka godzin), muszę krecić rozrusznikiem kilka sekund. Problem pogłębia się po nocy i spadku temperatury. Po przeskanowaniu wyrzucił błąd czujnika na wyjściu parownika 00818 otwarty zwarty obwód do plusa . Temperatury sczytane z czujnika to 217.00 i 41.00, temp płynu 89.00 C. Nowy...
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Witam ,dokładnie miałem taki sam defekt,na zimnym odpalała bez problemu,na ciepłym już nie chciała.Wymieniłem czujnik wału,przekaźnik pompy paliwa -nie pomogło.Skończyło się na remoncie kapitalnym (brała olej) ,wymienione świece i przewody wysokiego napięcia-dalej problem.Cewka-wymiana i kłopoty zniknęły (tylko nie kupuj badziewia ,szkoda kasy)
Witam wszystkich. Skoda Octavia 1.6 AEE 75 KW 97 Ostatnio pojawił się problem w mojej skodzie. Na zimnym silniku auto gaśnie zaraz po odpaleniu. Gdy dodaje gazu chodzi normalnie. Po rozgrzaniu silnik pracuje na ok 800 obrotów (wcześniej więcej) potrafi czasami zgasnąć. Poczytałem na forum i stwierdziłem(amatorska diagnoza), że silnik dostaje "lewe"...
Witam Mam problem z octavia 1,6 sr 2003. Najczesciej rano jak zimna i jest wilgoc szarpie i przerywa, jak sie zagrzeje jest lepiej. Wymienione swiece i kable oraz wyczyszczona przepustnica. Pozdrawiam
Witam,mój problem zaczyna się zimą gdy załączę ogrzewanie cały czas leci zimne powietrze nawet po nagrzaniu silnika 90 stopni,lecz gdy dodam gazu na ok 2tys.obrotów to leci troszkę cieplejsze ,ale to nie taka temperatura powinna być.Czasami w czasie jazdy daje odpowiednio ciepłe powietrze,a czasami tylko delikatnie ciepłe.Termostat sprawdzałem na kompie...
Witam wszystkich. Musze dłużej kręcić aby zapalił, jak tylko jest ujemna temperatura. Wymieniłem filtr paliwa pare dni temu ( poprzedni miał około roku czasu). Miałem zalane paliwo przejściowe i nie wlałem depresatora a na początku grudnia zatankowałem zimowe paliwo i wlałem depresator i od tego czasu mrozu sa problemy z rozruchem. Gdy jest kilka stopni...
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Skoda Octavia 1.9 TDI 66KW 2003r. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Musi około 5-10 s. Kręcić na na ciepłym jest ok.
Problem znany błąd 4F7 przy diagnostyce na climatronicu, silnik stanął w pozycji - grzanie do środka kabiny . Przy bardzo uciążliwym demontażu tego silnika od strony nóg pasażera, udało się go wytargać. Co ciekawe, wisząc na kablach silniczek zaczął banglać, wygląda jakby zacięło się coś po połączeniu z dzwignią klapy na nagrzewnicy. Rozebrałem , przeczyściłem,...
Witam.Sprzęgło mietkie i idziała jak auto zimne.Jak się pojeżdzi to nagle nie można wbic biegu i pod koniec wciskania twarde.Nie wysprzęgla,nie można wbić biegu.Wysprzeglik chodzi,łapa sprzegła też.Nic nie chrobocze.Auto musi długo wystygnąć i jedzie.Co jest grane z tym sprzegłem?Ktoś przerabiał podobne czary?
Mam skode octavię. Od pewnego czasu ogrzewanie przestało działać. Ogrzewam w środku fotelami podgrzewanymi. Dziaają wszystkie dmuchawy. Klimatronik przełącza strumień powietrza tak jak ma to być tylko brak ciepłego powietrza- na zimno dmucha. Jak dzwoniłem do serwisu powiedzeli mi, ze to filtr pyłkowy- wymieniłem i nic. Temperatura silnika w normie....
Witam Auto ma małe problemy z odpałem na zimnym silniku juz przy +15st. im chłodniej tym gorzej. Niby odpala na dotyk ale trzęsie i kopci. Jak chwile pochodzi wszystko wraca do normy. Jeździ tak jak na 110-tke przystało. Sprawdzane chyba wszystko. Po krótce opisze. Świece ok, prąd do świec ok, dawka ok, zapłon ok, koło na wale sprawdzałem czy się nie...
Witam. Posiadam niedawno zakupioną skode octawie 2.0 z 1999r. Samochod na początku był jak z bajki, śmigało aż miło. No ale teraz mam z nim same problemy. Moze zaczniemy od tego- samochod z samego rana na zimnym silniku spawuje się dobrze, elegancko sie zbiera, nie jest zamulony. Natomiast zaraz po tym jak 20 - 30 min pochodzi to wiadomo smochod sie...
Witam, po przejechaniu 160 km zatrzymałem się na 10 minut, kiedy chciałem ponownie odpalić auto rozrusznik w ogóle nie kręcił tylko było słychać cykanie, pomyślałem rozrusznik, ale spróbowałem na kablach i zapalił tylko że silnik chodził jak traktor i wszystkie kontrolki się świeciły i nadal było cykanie. Ktoś ma jakieś pomysły?
witam na forum mam taki problem posiadam skode i nie wiem o co chodzi poniewaz jak jest zimna to odpala odrazu, natomiast jak jest rozgrzana to musze pare sekund ja pokrecic(5 sekund) i odpala. bardzo bym prosil o pomoc poniewaz jestem laikiem jesli chodzi o mechanike samochodowa, z gory dzekuje i pozdrawiam.
Witam. W mojej octavi 1.9TDI 110KM rocznik 2000 mam następujący problem. Gdy silnik jest całkowicie zimny "np. po nocy" po ruszeniu i wciśnięciu gazy powyżej 2/3 auto zbiera się bardzo opornie tak jakby silnik nie miał turbiny. Zdarza się czasem że podczas dłuzszego przytrzymania gazu powyżej 2/3 zacznie szarpać aż zgaśnie (tak jak by przestał palić...
witam mam problem z octavią I lift a mianowicie rozładowuje mi akumulator na postoju. Sprawdziłem i winien jest kompresor klimy , przy wyłączonym silniku ( braku kluczyka w stacyjce cały czas jest prąd na sprzegle kompresora i jest sprzeżony kompresor ) co moze być przyczyną ?
Witam mam problem z Octavia 1.6 75 km 98r. benz+gaz gaśnie mi silnik na biegu jałowym czyli na skrzyżowaniu zaczynają obroty skakać jeśli nie przytrzymam gazu to potrafi zgasnąć ostatnio zaczął dusić się podczas jazdy zero reakcji na wciskany gaz silnik gaśnie już nie raz mi zgasł wjeżdzając na rondo czy skrzyżowanie wymieniłem niedawno świece kable...
Witam. Miał ktoś z Was problem z odpaleniem octavi???Moja octavia jest z 2000r silnik 1.9TDI 110KM ASV. Ostatnio po trasie wyłączyłem silnik i za jakieś 20 minut probowałem go odpalić i dopiero za 3 razem z trudem załapał. Wcześniej miałem już taki przypadek, ale auto stało ok 12 godzin i silnik był zimny. Co może być tego przyczyną?? Gdzie szukać usterki...
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Przede wszystkim napisz jakie błędy odczytałeś - podaj ich kody a potem tak jak pisze jurekk55 - skasuj i sprawdź ponownie, które powróciły, to cykanie zawsze słychać przed odpaleniem zimnego silnika czy nie tylko ?
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Jeżeli przebieg który podajesz jest prawdziwy ,a paliwo faktycznie tankujesz na porządnej stacji to raczej skłaniałbym się do uszkodzonych świec zarowych. Diesel potrzebuje te trochę ciepła żeby dobrze odpalił.
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Podłączyć vaga i sprawdzić usterki czyli błędy? No właśnie nie ma nic. A te parametry to nie powinno się sprawdzać na ciepłym silniku z butem w podłodze? Auto jest z 99 roku także wątpię w te zabezpieczenia, z resztą kilka miesięcy temu było ok. Nie wiem czy dobrze myślę, ale jak sprawdzam temp otoczenia ze wskazaniami na climatronicu i wyświetlaczu...
Jeżeli na zimnym silniku po odpaleniu po chwili slychać klikanie pod kierownicą i słychać zmianę pracy silnika to twoja Skoda jest wyposażona w elektryczną nagrzewnicę ( nie wszystkie miały ) i to ona powoduje że szybko leci ciepło. Także nie szukaj problemu bo go nie ma.
Witam. Mam skodę z 2004 roku 1 9 tdi. Od pewnego czasu mam problem. Gdy jest zimna, po odpaleniu silnik dostaje dziwnych drgań. Trwa to około 15 sekund przy temperaturze na zewnątrz -2° C. gdy jest chłodniej czas ten się wydłuża. Potem silnik pracuje normalnie. Świece podgrzewa normalnie, po odpaleniu nie kopci. proszę o pomoc. Gdy jest ciepła nie ma...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
Witam Od niedawna posiadam Skode Octavie II w gazie (1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.) Od kilku dni podczas jazdy obserwuje problem związany z szarpaniem podczas jazdy i na postoju - obroty falują, obrotomierz stoi w miejscu. Dzieje się to i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Najczęściej jeżdżę na LPG i dzieje się to właśnie...
Mam Octavię z tym samym silnikiem - 1,6 AKL. Objawy podobne jak tu opisujecie. Szczególnie na zimnym silniku. Bardzo nierówna praca po odpaleniu, tak jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Kompletny brak mocy. Błędy sondy lambda i przepustnicy. Po nagrzaniu było znacznie lepiej. Przyczyną okazały się uszczelki pod kolektorem ssącym. Silnik brał "lewe"...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Witam Od paru dni mam taki problem - po wymianie przepływomierza moja Octavia 1.9 Tdi 74 kW jak ją odpalę z rana to po kilkunastu sekundach dławi sie przygasa na obrotach ale nie gaśnie...po kilkuset metrach jak sie nią przejade jest wszystko ok...potem po 2 godzinach od pierwszego odpalenia odpala normalnie bez dławienia sie....i takie rzeczy ze dławi...
Siemka. Octavia 1 1.6 sr akl 102/75 VAG: camshaft position (hall) sensor g40 - 03-00 no signal. Czujnik położenia wału wymieniony wcześniej na ORI, czujnik położenia wału na jakiś inny ale błąd przy nim nie wyskakiwał. Niby czujnik wałka do wymiany ale coś mi nie pasuje, bo objawy to zwiększone zużycie paliwa, śmierdzi paliwem przy odpalaniu oraz kopci...
Witam, Posiadam octavie 2 1.9 tdi 105km BJB aktualnie zrobiona na 170 km ponieważ jest założona turbina hybrydowa i program pod nią, ale do rzeczy. Problem polega na tym że auto wpada w tryb awaryjny na zimnym silniku lub do 10 min po odpaleniu, lecz nie zawsze. Po rozgrzaniu lub przejechaniu 10 km, problem już się nie pojawią można jeździć autem normalnie...
Panowie, temperatury sprawdziłem. Na zimnym silniku - w blokach Engine ok 3 stopni, instruments -coolant 2 stopnie, na klimatroniku - 4 stopnie, czyli czujnik raczej ok? Teraz pobawię się z akumulatorem, tylko mam zamiar najpierw zabrać go do domu i na maxa naładować i wtedy zobaczymy spadek V oraz czy akumulator prosto z prostownika pozwala płynniej...
Witam, mam podobny problem, silnik czasem nie odpala obroty skaczą do 500-600 następnie zaczynają spadać pomimo przekręconej stacyjki i wydobywa się zgrzyt (dobrze go słychać na załączonym filmiku). Kiedy nie odpali zdaje się być zupełnie losowe, zdarza się na zimnym i na ciepłym silniku ogólnie co drugi raz, czasem wystarczy zakręcić dwa razy a czasem...
przy włączaniu zapłonu coś się tam otwiera w tych okolicach ale jutro zobaczę to bardziej szczegółowo. Do tematu dodam, silnik po odpaleniu normalnie wchodzi na jak dobrze pamiętam 950 lub 1000 obrotów tak działa przez ok.10s(jak pierwsze uruchomienie na zimnym to dużej. Im krótszą przerwa ma tym krócej chodzi). i gaśnie, a jak dodam wcześniej gazu...
Skoda Octavia I 1.4 16v BCA 75KM + LPG Po odpaleniu silnika (po dłuższym postoju), silnik pracuje chwilę a po chwili zaczyna się dławić, dusić i gaśnie po ponownym odpaleniu już działa normalnie. Po krótkim kilku, kilkunastogodzinnym postoju też pali prawidłowo. Opisana usterka pojawia się przy wyłączonej instalacji LPG tzn. na benzynie. Załączam filmik...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
Witam. Golfik z silnikiem 1.9 TDI AFN (110km) ze zmienioną turbosprężarką (od 130 konnej) miał następujące objawy: Był kłopot z doładowaniem silnika, sterowaniem turbo, blokującymi się łopatkami turbosprężarki, dziurawym intercoolerem - ale już naprawione :D Wtryski założone od Octavii z silnika AGR (stare lały i po nocy ciężko odpalał) Miał też bardzo...
Witam. Mój problem rozpoczął się kilka tygodni temu. Mianowicie. gdy odpalam swoją Skodę jak jest zimna falują obroty tzn.obroty wchodzą na mniej więcej 1200 i falują między 500-1000. Po dodaniu gazu wszystko wraca do normy a jeżeli silnik jest ciepły po odpaleniu obroty wchodzą też mniej więcej do 1200, spadają tak jak by miała zaraz zgasnąć i wracają...
Witam, mam problem z moją skodzinką bo ciężko pali na ciepłym ale tylko na ciepłym. Na zimnym jest dużo lepiej ale szału nie robi. Tyle co wyczytałem i sam wiem stwierdziłem że pompa siadła ale kolega wpadł na pomysł żeby zdjąć czujnik temp. wody. Szok i niedowierzanie, 90 stopni i odpalił od strzała. Więc na 2 dzień skoczyłem po nowy czujnik i znów...
Witam. Proszę o pomoc w analizie logów mi wygląda to na zły kąt początku wtrysku. Auto odpala na zimnym i na ciepłym silniku bardzo opornie. Ako jest dobre przekładane, paliwo się nie cofa,trzęsie budą kiedy odpali. Oprócz rozrusznika sprawdzałem prawie wszystko - czujniki temperatury pokazują dobrze tylko że po nagrzaniu temperatura na kompie w grupie...
Witam Mam dość duży problem z moją octavią 2 rok produkcji 2004, silnik 1,6 bgu z sekwencyjną instalacją gazową. Otóż na zimnym silniku po odpaleniu wszystko jest ok, po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 50-70km na szafie pojawia się kontrolka epc - błąd sterownika silnika. Posiadam prosty czytnik do vaga, na początku pojawiają się błędy p2127...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki problem z moim samochodem. Podczas uruchamiania silnika na zimnym motor pali na dotyk, za jeden raz, natomiast kiedy się rozgrzeje to raz pali dobrze, za raz, ale coraz częściej coś mocno stuka (odgłos metaliczny) i silnik od razu gaśnie, czasem zastuka i silnik dalej pracuje normalnie. Coraz częściej tak się...
Witam.Mój problem polega na tym że po odpaleniu auta i ustawieniu climatronicka na tryb AUTO np 20stopni C, przy zimnym silniku klimatyzacja działa do momentu nagrzania sie silnika(około 5minut) potem automatycznie przełącza się na nawiew(tak jakby pracowała na trybie ECON i leci ciepłe powietrze) choć na wyświetlaczu jest tryb AUTO, muszę zaznaczyć...
(Octavia II 1,9 TDI BJB 2004r. wesja Ambiente ) Witam Mam taki problem ,dziś rano okazało się że licznik w samochodzie mi nie działa ,jedynie na wyświetlaczu cyfrowym widać przebieg i godzinę bodajże ,do tego nie da się odpalić ,tzn gaśnie po około sekundzie. Radio szyby światła itp działają ,jedynie włącznik nad popielniczką od ASR świeci Z tego co...
Witam. Mam problem ze skodą octavią II 1.6 mpi z gazem. Kłopoty zaczęły się koło grudnia kiedy to auto po zgaszeniu i odczekaniu kilkudziesięciu minut nie chciało odpalić. Pomogło wtedy wyciągnięcie przekaźnika od zapłonu. Sytuacja ta zdarzyła się kilkukrotnie z tym że później już wyciąganie i wsadzanie przekaźnika nie działało. Trzeba było odczekać...
Część. Obserwuję temat od dłuższego czasu ponieważ mam podobny problem jednak w Octavii z 98 roku też 90KM 1.9 TDI. Mam nadzieje że autor tematu nie obrazi się jeśli zadam kilka pytań. U mnie problem ze szklanką jest podobny. Po wymianie całego kompletu i przejechaniu kilku tysięcy kilometrów znów zaczęła jedna się odzywać ale głównie na rozgrzanym...
Witam, pierwszy raz na forum. Od 10 lat w octavii 2, 1.9 TDI wymieniałem tylko żarówki, no i po 110 000 sprzęgło, koło dwumasowe. Teraz niestety pojawił się problem z odpalaniem. Rano na zimnym silniku wszystko ok, po przejechaniu kilku kilometrów silnik się rozgrzewa do 90 stopni i ładnie trzyma temperaturę. Mogę się na chwilę zatrzymać i ponownie...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Witam, moja skoda Octavia przebieg 220 000km, po nocy przy 1 odpaleniu lubi sobie przykopcic, jak silnik troche się rozgrzeje i zgasze ją i zapalam jeszcze raz nie ma tego objawu, natomiast bo bardziej dynamicznej jeździe kiedy sie zatrzymam auto od czasu do czasu rowniez kopci przez chwile a potem przestaje, dym jak na zdjęciu, turbina daje dobre ciśnienie,...
o tak tam jest pompa paliwowa,swiece sa sprawdzone i sa sprawne,co ciekawe niedawno zmieniany byl filtr i zaworek ktory tam sie znajduje.problem wystepuje tylko na zimnym silniku po pierwszym odpaleniu jest dobrze przez caly dzien pali dobrze,zaczne moze od wymiany tego czujnika i podpiecia jeszcze raz do kompa czy jakies bledy niepowrocily Dodano po...
Chodzi o to że sonda oscyluje raz jest 0.22 raz jest 0.70 wartości cały czas się zmieniają. Wcześniej miałem uszkodzoną sonde i jej wartość była w miejscu. Problem z czasami wtrysków jest tylko gdy samochód jest na biegu jałowym. Podczas jazdy jest ok normalnie funkcjonuje żadnych niepokojących objawów. Spalanie jest w normie 7.5 litra benzyny w cyklu...
witam ponownie.Okazalo sie ,ze mimo iz kontrolka swiec zapala sie na sekunde to swiece grzeja ok 6s.jedna nie grzala.Auto dalej ma problemy z odpalaniem,zauwazylem w wejsciu babelki.Sam nie wiem czy byl zapowietrzony czy zapowietrzylem go wczoraj ja podczas czyszczenia wtryskow.Zauwazylem ze nawet po kilkunastu minutach po pierwszym najgorszym odpaleniu...
Problem polega na tym że jak rano po nocy (chłodnej) odpalę to obroty silnika są w granicach 1100rpm. Gdy tylko ruszysz z miejsca i obroty wzrosną do np 2000rpm to gdy auto wysprzęglisz albo zrzucisz na luz to obroty zostają na 2000 i tak jest jakiś czas potem za uwarzyłem że jak się przełączy na LPG to wszystko wraca do normy. W aucie było: Czyszczona...
odpaleniem zimnym silniku odpaleniem octavia octavia odpaleniem
ferroli zasobnik oporność głośnik pralka bosch buczy wirowania
stalco opinie tester diagnostyczny
Schemat serwisowy wieży Panasonic SA-PM5 - gdzie szukać? Skaczące wykorzystanie GPU1 - przyczyny i rozwiązania