Przede wszystkim napisz jakie błędy odczytałeś - podaj ich kody a potem tak jak pisze jurekk55 - skasuj i sprawdź ponownie, które powróciły, to cykanie zawsze słychać przed odpaleniem zimnego silnika czy nie tylko ?
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Witam posiadam Skodę octavia 1.6 102 km LPG. Ostatnio mam problem z odpaleniem auta bezwzgledu czy jest ciepły czy zimny. Jak będę odpalał z kluczyka to po którymś razie zapali gdy wcisne pedał gazu zapali odrazu. Nie raz na zimnym silniku przy odpaleniu też wibruje jak pochodzi na wolnych obrotach to problem zniknie. Do tego dochodzi w czasie jazdy...
W silnikach tdi tak już jest że kontrolka tak krótko świeci, świeci dłużej gdy temperatura spadnie poniżej 5C. Przed odpaleniem spróbuj zdjąć kostkę z czujnika temperatury, jest na króćcu wychodzącym z głowicy(gruby przewód wodny). Jeśli odpali dobrze prawdopodobnie trzeba ustawić początkowy kąt wtrysku na pompie ale to tylko VAG-iem.
Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem silnika po dłuższym postoju (kilka godzin), muszę krecić rozrusznikiem kilka sekund. Problem pogłębia się po nocy i spadku temperatury. Po przeskanowaniu wyrzucił błąd czujnika na wyjściu parownika 00818 otwarty zwarty obwód do plusa . Temperatury sczytane z czujnika to 217.00 i 41.00, temp płynu 89.00 C. Nowy...
Witam. Mam mały problem z odpalaniem, kiedy samochód stoi pod ukosem silnikiem w dół nie ma problemu z odpaleniem, nawet jeśli jest zimny. Kiedy stoi na płaskim lub pod górkę to odpalanie trwa około 2 - 3 minut (np. po nocy). Bardzo proszę o pomoc bo to zaczyna być uciążliwe. Dziękuję i pozdrawiam.
Witam jestem właścicielem skody octavi 1,9 tdi 130 koni 6 biegów na wtryskach. Mój problem jest taki że auto gaśnie podczas jazdy na luzie na zimnym silniku na ciepłym. Wymieniłem czujnik położenia wału i przekaźnik od pompy paliwa wszystko na nowe. Problem się zaczął gdy przejechałem przez garb z i przód auta mi się mocno odbił i usłyszałem uderzenie...
Witam Octavia 1998 rok 1,9 TDI GLX 66kW, kod silnika AGR Autko zaczęło gasnąć i przerywać. Problem z odpaleniem i wejściem na obroty, ale dawał się jeszcze odpalić i jechać na krótkich trasach. Wyświetla błąd Crankshaft sensor - czujnik położenia wału i pali się kontrolka świec żarowych. Po wymianie sensora: - (najpierw na używany, potem nówka) - jeździł...
Witam. Miał ktoś z Was problem z odpaleniem octavi???Moja octavia jest z 2000r silnik 1.9TDI 110KM ASV. Ostatnio po trasie wyłączyłem silnik i za jakieś 20 minut probowałem go odpalić i dopiero za 3 razem z trudem załapał. Wcześniej miałem już taki przypadek, ale auto stało ok 12 godzin i silnik był zimny. Co może być tego przyczyną?? Gdzie szukać usterki...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Jeżeli przebieg który podajesz jest prawdziwy ,a paliwo faktycznie tankujesz na porządnej stacji to raczej skłaniałbym się do uszkodzonych świec zarowych. Diesel potrzebuje te trochę ciepła żeby dobrze odpalił.
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Podłączyć vaga i sprawdzić usterki czyli błędy? No właśnie nie ma nic. A te parametry to nie powinno się sprawdzać na ciepłym silniku z butem w podłodze? Auto jest z 99 roku także wątpię w te zabezpieczenia, z resztą kilka miesięcy temu było ok. Nie wiem czy dobrze myślę, ale jak sprawdzam temp otoczenia ze wskazaniami na climatronicu i wyświetlaczu...
Jeśli pojawia się biały ,siwy dym to ja bym sprawdził na początek chłodnicę EGR ,może być zapchana już, Zrobić ByPass na chłodnicy i zobaczysz. A co do trzęsienia po odpaleniu to nie dogrzewają świece podczas odpalania , sprawdzić błędy VAG-iem na zimnym i gorącym silniku.
Witam. Mam skodę z 2004 roku 1 9 tdi. Od pewnego czasu mam problem. Gdy jest zimna, po odpaleniu silnik dostaje dziwnych drgań. Trwa to około 15 sekund przy temperaturze na zewnątrz -2° C. gdy jest chłodniej czas ten się wydłuża. Potem silnik pracuje normalnie. Świece podgrzewa normalnie, po odpaleniu nie kopci. proszę o pomoc. Gdy jest ciepła nie ma...
Mam Octavię z tym samym silnikiem - 1,6 AKL. Objawy podobne jak tu opisujecie. Szczególnie na zimnym silniku. Bardzo nierówna praca po odpaleniu, tak jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Kompletny brak mocy. Błędy sondy lambda i przepustnicy. Po nagrzaniu było znacznie lepiej. Przyczyną okazały się uszczelki pod kolektorem ssącym. Silnik brał "lewe"...
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Część. Obserwuję temat od dłuższego czasu ponieważ mam podobny problem jednak w Octavii z 98 roku też 90KM 1.9 TDI. Mam nadzieje że autor tematu nie obrazi się jeśli zadam kilka pytań. U mnie problem ze szklanką jest podobny. Po wymianie całego kompletu i przejechaniu kilku tysięcy kilometrów znów zaczęła jedna się odzywać ale głównie na rozgrzanym...
Witam Mam dość duży problem z moją octavią 2 rok produkcji 2004, silnik 1,6 bgu z sekwencyjną instalacją gazową. Otóż na zimnym silniku po odpaleniu wszystko jest ok, po rozgrzaniu silnika i przejechaniu około 50-70km na szafie pojawia się kontrolka epc - błąd sterownika silnika. Posiadam prosty czytnik do vaga, na początku pojawiają się błędy p2127...
Witam wszystkich. Skoda Octavia 1.6 AEE 75 KW 97 Ostatnio pojawił się problem w mojej skodzie. Na zimnym silniku auto gaśnie zaraz po odpaleniu. Gdy dodaje gazu chodzi normalnie. Po rozgrzaniu silnik pracuje na ok 800 obrotów (wcześniej więcej) potrafi czasami zgasnąć. Poczytałem na forum i stwierdziłem(amatorska diagnoza), że silnik dostaje "lewe"...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
odpaleniem zimnym silniku odpaleniem octavia octavia odpaleniem
arduino dostęp przez internet rozmagnesować magnes protokół odbioru urządzenia
sterownik hulajnoga elektryczna zestaw kamer zewnętrznych
Termet Silver Pro 20 kW: Optymalne ustawienia dla oszczędności gazu Uszkodzone tranzystory K30H603 w spawarce Welder Fantasy: diagnostyka i naprawa