Napisz który rok, bo nikt nie jest wróżką. Możliwe, że posypał się BCM czyli moduł zarządzający nadwoziem, który steruje m.in. spryskiwaczami. Najprawdopodobniej wskutek próby rozruchu na rozładowanym akumulatorze.
Zastosuj taką centralkę http://www.allegro.pl/item921672476_nowy... ma wskaźnik rezerwy i po przytrzymaniu wciśniętego przycisku w momencie odpalania,odpali na gazie (odpalenie awaryjne) Masz sterownik AL 700 ,opcje przełączania ustawisz w programie sterownika ,wystarczy dezaktywować czujnik temperatury....
Grafika ugotowana. Nie odpali sterowników ATI, śmieci w trybie awaryjnym tylko potwierdzają uszkodzenie układu graficznego.
A co będzie jak ktoś pomysłowy wyjmie moduł z kompa i odpali komputer w trybie awaryjnym? :-) To ma być zabezpieczenie?! :-))) No ... boli mnie przepona ;-) (średnio rozgarniety wyrostek to coś rozkmini w 5 minut). Ludzie, co Wy? Pieniędzy nie macie na co wydawac???
nie wiem czy twoje autko ma dwa czujniki położenia wału ale jak ma to odczep jeden i po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali ci w trybie awaryjnym, potem podłacz drugi a ten pierwszy włącz i też odpal, sprawdz na którym chodzi lepiej i ten drugi bedzie do regulacji
W brc jest to możliwe lub zablokowane. Sholuj auto i wymień pompę, lub wymień w terenie.
Bo ten guzik od gazu piszczy jak szatan jak się odpali awaryjnie. Lubię kombinować no i parownik by miał lepsze warunki pracy. I już mam podgrzewacz z jego sterownikiem kosztował 30zł. A ta wężownicą na wydech to jak działała ?
System nie odpali bo byl instalowany na innej konfiguracji Jak wymienileś płyte to musisz przeinstalowac windows
odpali w trybie awaryjnym... należy go przypisać
plik hal.dll możesz ściągnąć z netu - Wujaszek Google pomoże :P jeżeli chodzi o podmianę, trzeba będzie użyć trybu DOS (z dyskietki startowej) lub konsoli odzyskiwania (wbudowana w CD instalacyjne WinXP) Choć może odpali tryb awaryjny - wystarczy, że skopiujesz ręcznie do C:\windows\system32 Ściągnij plik hal.dll z netu - w zależności czy używasz konsoli...
Ilość awaryjnych odpaleń jest limitowana do 5 razy, potem trzeba wykasować programem do strojenia. Brązowy przewód przepnij pod zasilanie, które pojawia się po włączeniu zapłonu i nie zanika przy kręceniu rozrusznikiem.
też tak myślałem, że to może być sprawa grafiki, zaraz sprawdzę czy odpali w awaryjnym, bo nie za każdym razem odpala, czasami od razu pojawia się no signal
Odpali w trybie awaryjnym. Pod warunkiem że się wałki nie poprzestawiały.
Chciałem synowi po paru latach odpalić autko kupiłem paliwo wyczyściłem zbiornik co tankowałem nowego paliwa Auto odpaliło i dostało bardzo mocnych obrotów tak jakby na full zgasiłem go awaryjnie odłączając mu paliwo dodam że wcześniej na pilota reagował normalnie teraz nie bardzo chce palić kręci ale stuka coś w silniku nie wiem czy się rozleciał ten...
Jeśli kupisz sterownik silnika bez kodu to ja bym odciął fizycznie moduł Fiata Code. Jest dość awaryjny i jeden problem mniej. Na czystym sterowniku silnik odpali.
Jeżeli nie odpali jak pisał poprzednik spr ó buj tak samo odpalić w trybie awaryjnym, jeżeli odpali to można się pobawić w "dostosowanie" systemu do nowego komputera, ale szybciej zainstalować od nowa i masz pewność że będzie działał prawidłowo. Jak uruchomisz w awaryjnym to zgraj potrzebne dane i zainstaluj system na nowo, na nowym komputerze.
Myślicie że jest jakaś blokada która nie odpali np trybu awaryjnego,wierszu polecenia,ITp bez hasła ? bo jak w to klikam to komp chodzi a ekran czarny
Przywiezli mi teraz te auto , Zdązyłem sprawdzic bład : Uniemozliwiony start systemu. Klientowi zerwała się masa silnika , przypuszczam że poszedł sterownik. Chciałem jeszcze sprawdzić czy odpali awaryjnie. czy mógłby mnie ktos poratować opisem do awaryjnego uruchomienia ? Jesli temat zamkniety to bardzo proszę na privat. roberti34(at)tlen.pl
Odstawić autko na porządną diagnozę . Mogą być pompki ale bardziej obstawiałbym np czujnik wału . Zerknij w bloki mierzone i zobacz co tam widzi . 1.Byłby błąd w ECU 2.PD ma jeszcze czujnik wałka rozrządu. Wystarczy że ECU widzi którykolwiek z czujników i odpali awaryjnie po 4s kręcenia. 3.W momencie kiedy auto nie odpala spróbuj zdiagnozować sterownik...
Odpal winde w trybie awaryjnym jak nie odpali zostaje reinstall win ...
Odpal w awaryjnym i spróbuj chkdsk. Następnie clear disc info zainstaluj i wrzuć screeny z testu.
Tak też myślałem, masz może jakiś schemat tych bezpieczników? Kwestia jest tylko jedna. Załóżmy , że przekaźnik spalony tak samo jak i pompa, to dlaczego nie odpali awaryjnie na gazie? Ma to jakąś zależność?
Sprawdz czy sie odpali awaryjnie za każdym razem ? F8 w czasie startu. To wykluczy błędy sterowników. Dodano po 4 Chciałem powiedzieć że jeśli się odpali za każdym razem awaryjnie to można przypuszczać że coś nie tak jest ze sterami. Tak miało być !!!
odinstaluje jeżeli tylko laptop odpali się w trybie awaryjnym, póki co idzie mu to średnio
Jak kolega wyżej, w trybie awaryjnym w msconfig daj na odpalanie selektywne i sprawdź, jak odpali, to wywal wszystkie stery z awaryjnego, i po odpaleniu powinno wołać o stery i koniec, być może masz wirusa, ale nie koniecznie
Umieść w autostarcie program TimeOff, ustaw na 10 sekund i po problemie. System po chwili CI się wyłączy zanim braciszek się skuma co się dzieje. 10 sekund po to żebyś sam mógł unieruchomić ten programik :). Ale może w odpaleniu awaryjnym będzie on nieaktywny i wtedy ustawisz nawet na 1-2s. TimeOff= http://timeoff.wsisiz.edu.pl/
Lepsze to jest: agregat + zapas paliwa. Jak prądu nie ma to i zazwyczaj słońca nie ma bo np. właśnie burza plus wiatr wywaliła kilka słupów Agregat sam się nie odpali.
dziękuję za pomoc
Nie uruchamia się bo jest uszkodzony. Trzeba oddać go do serwisu na diagnozę.
Silnik słabo pali bo sterownik nie rozpoznaje pierwszego cylindra z powodu braku sygnału z czujnika G40 (pierwszy błąd) a jak odpali to jedzie w trybie awaryjnym i efektem jest spadek mocy (trzeci błąd) a podczas gaszenia silnikiem zatelepie (drugi błąd). Ostatniego błędu nie odczuwasz z powodu błędu trzeciego. Powyższe błędy nie dają się skasować bo...
Wstaw SMART dysku.
Nie ma wpływu, nawet w sekwencji da się odpalić w trybie awaryjnym :-)
Gdy samochód odpali się w trybie awaryjnym, to wtedy nie można go ręcznie przełączyć na benzynę.
Robiłem w e46 taki swap. Odpali, ale w trybie awaryjnym, nie będzie reagował na gaz.
Podłącz monitor pod grafikę zintegrowaną. Zobaczymy czy odpali.
midżał: Disk boot failure, insert system disk and press enter. a to coś Ci mówi? w takiej sytuacji nie odpali się w awaryjnym ani żadnym innym.
To system siemens, musi by oryginalny czujnik. Auto bez tego czujnika odpali po 6 sec. kręcenia, bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu. Oczywiście silnik działa w trybie awaryjnym.
Tak jak mówi kolega sprawdz czy w trybie awaryjnym sie odpali bo moze to byc albo rozdzielczość albo złe sterowniki do grafy.
Możesz też zresetować kompa. Jak sprawdzałeś krokowy to komp mógł wejśc w tryb awaryjny.Ściągnąć klemy na noc (u mnie w E7J na 30min nic niedawało). Rano odpalić go bez dodawania gazu aż właczy sie wentylator chłodnicy. I zobacz jak mówił przedmówca na termostat .
Odpal w trybie awaryjnym i przeskanuj AntiMalware.
Jak już odpali to auto to pompki w zbiorniku może nie być wcale, nie zgaśnie, nie wejdzie w tryb awaryjny również.
wydaje mi się że jak wpiszesz te ISN do cas to po synchro może odpali ale będzie w trybie awaryjnym. Miałem okazję robić ,ale może akurat próbuj.
No teraz z czegoś piszesz więc myślałem, że z drugiego kompa. Masz 2 kości ram w środku, czy jedną? Dodano po 5 Nawet gdy próbowałam włączyć go w trybie awaryjnym. Sam tryb awaryjny, czy z obsługą sieci? Dodano po 3 Spróbuj odpalić 'ostatnią znaną dobrą konfigurację' - Dodano po 9 Możesz jeszcze wejść w wybór trybu przy starcie, tzn. w to miejsce gdzie...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
to jeszcze inny bajer. Spróbu odpalić kompa w trybie awaryjnym i wtedy sprawdź. Ew odpal go z dyskietki startowej. I napisz czy to coś dało
Wie ktoś jak to wszystsko wyłączyć? Może to pomoże. Odpal tryb awaryjny z obsługą sieci i testuj - jeśli będzie ok, to coś w systemie.
Może zwykłe załadowanie domyślnych ustawień z biosu pomoże lub można sprawdzić pamięci wyciągająć jedną - sprawdzić jaki postęp, a potem drugą . Może w trybie awaryjnym odpali się, zobacz jak będzie się zachowywał i sprawdź log files (z czym ma problemy) ?
Witam Posiadam Omegę B 2.0 8v, samochód posiada instalacje gazową-sekwencje, immobilajzer,od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem na benzynie. samochód w trybie awaryjnym odpali na gazie. Po rozgrzaniu czasami gdy zabraknie gazu przełączy sie na benzyne ale nie zawsze chodzi. Czy jest tu problem z imobilajzerem ?
A próbowałeś odpalać tryb awaryjny? Jeśli się odpali, a zwykły nie to z tego co piszesz grafika do wymiany
Jak wchodzę we właściwośći/zaawansowane tak samo nie ma opcji - zabezpieczenia. Jak XP-Home to nie ma... A może trzeba --- (instrukcja)-UWAGA: Należy zalogować się do komputera z użyciem konta z uprawnieniami administratora jak mam to zrobić? Jak XP-Home to trzeba odpalić 'Tryb awaryjny'.
Z czego ty chcesz bootować - może z płyty/pendriva bez systemu ??? Nagraj sobie zmodyfikowane ISO freedosa (+bios, +program do aktualizacji) i z niego zrób tą aktualizację jeśli się upierasz. Niektóre płyty mają zaszyte program do aktualizacji w bios'ie i wystarczy włożyć nośnik (zazwyczaj pendrive choć niekoniecznie) i go uruchomić. Co do tego komunikatu...
A więc sprawa wygląda następująco: Kiedy jakieś 3 dni temu wyłączyłem laptopa za wcześnie wyłączyłem zasilacz (to mogło chyba to spowodować) w każdym razie następnego dnia przy włączaniu mojego profilu (administratora) pojawiło się ostrzeżenie, że nie może odpalić tego profilu i odpali awaryjny no i się włączył taki awaryjny nawet w przeglądarke na...
Witam, czy mogę pomieszać resztkę benzyny z dieslem, Niestety nie możesz. Jeżeli nawet ten generator odpali, w co wątpię, to zniszczysz silnik tworzącą się sadzą z niedopalonego paliwa.
Zainstaluj na nowo Windowsa. Jeżeli w czasie instalacji będzie ekran śmierci to któryś z nowych podzespołów do wymiany. A swoją drogą to sprawdź czy odpali się w trybie awaryjnym - F8 przy uruchamianiu.
Spróbuj odpalić w trybie awaryjnym na gazie (ale nie podczas mrozu), jeśli odpali, to przyczyna leży po stronie benzyny. Dodano po 10 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeśli jeszcze od nowości nie zmieniony, to już czas zmienić. Jeżeli się zdecydujesz wymienić filtr to spuść paliwo. Przy okazji skontroluj filtr wstępny przy pompie paliwa w baku.
Hej witam Sterownik Bosch 280 000 710 jest od Uno 1,0 fire do 1,4 i.e. moim zdaniem po zamianie auto albo nie odpali albo odpali w trybie awaryjnym,( inne mapy wtrysku, kat wyprzedzenia zapłonu itd.) Pozdro z Siedlec Tipo 1,4 GT Abarth
Mialem ostatnio to samo, sprobuj ctrl alt del, w zakladce uzytkownicy zaznacz siebie i kliknij wyloguj, jesli to nie pomoze sprobuj odpalic w trybie awaryjnym, jesli sie odpali to START/URUCHOM wpisz MSCONFIG i w zakladce uruchamianie poodznaczaj te co jestes niepewny do nich albo wszystkie jak nie wiesz ktore. Pozdrawiam
Przy takich mocach to może lepiej agregat.Jeśli jest palacz to go odpali.
Tak chce naładować akumulator samochodowy ogniwami 18650 mam akumulator któremu wystarczy 5min ładowania i wtedy dopiero odpali. Był by to taki awaryjny power bank.
https://obrazki.elektroda.pl/5859047100_... Podpinasz rurkę do miejsca 7a. Przynajmniej taki wtrysk był w Micra K11 Bez przepływomierza auto powinno odpalić w trybie awaryjnym (z błędem).
Wypnij przepływkę, usuń błędy i spróbuj odpalić. Te silniki pracują normalnie z wypiętą przepływką, bo komputer podstawia zastępcze dane z mapy awaryjnej. Jeśli odpali, to masz najprawdopodobniej przepływkę do wymiany.
Witam Uruchom komputer w trybie awaryjnym, a gdy się odpali przestaw w ustawieniach rozdzielczość ekranu na odpowidnią.
Jak to jest pomiędzy tym paskiem z napisem Windows XP a pojawieniem się ekranu "zapraszamy" to masz uszkodzony jakiś plik systemowy na dysku nie koniecznie sam dysk. Spróbuj odpalić system w trybie awaryjnym jeśli odpali to najlepiej skopiować wszystko co potrzebne z partycji windowsowej i postawić system od nowa. Zakładam że to się stało po padzie...
Dla czego nie możesz odpalić w trybie awaryjnym? Co się dzieje na innej karcie gdy podłączysz ją do komputera? No to jeszcze zostało ci przeinstalowanie systemu lub odpalenie systemu np Ubuntu z płyty Jeśli to nadal nie pomoże to chyba możesz szukać nowej płyty głównej
Chodziło mi o pozbycie się aplikacji korzystających z łącza. Tryb awaryjny też jest dobrym pomysłem. Odpali on system przy minimum potrzebnym do działania.
Szczerze nigdy nie byłem zmuszony do korzystania z Issue resolver. Jeśli znowu będzie waliło komunikatami, ze sterownik uległ awarii to w trybie awaryjnym odpalisz Issue resolver. Następnie wciskasz (A) i (M) - skrypt zmodyfikuje sterownik i po tym gra powinna chodzić. Jeśli nie pomoże to wtedy, jeszcze raz odpalisz issue resolver i skorzystasz z drugiej...
Spróbuj odpalić system w trybie awaryjnym ( podczas botowania dysku klawisz F8 ) jeśli odpali problem z softem. Drugie co mi przychodzi namyśl, sprawdź w biosie temp. procesora
Rozumiem ze przekaznik sprawdziles na 100%? Sprobuj na krotko odpalic awaryjne po wyjeciu przelacznika albo sprawdz sam przelacznik jakims multimetrem najpierw
sprubuj go uruchomić w trybie awaryjny i czy wtedy odpali , masz może podłączony telewizor do kompautera?
Witam Samochód Ford Mondeo MK4 silnik 2.0 benzynowy ( flexi fuel ) z instalacją gazową. Samochód na benzynie po zapaleniu działa normalnie przy próbie ruszenia dławi go tak mocno ,że nie można ruszyć. Dopiero po podniesieniu obrotów ponad 2000 rusza normalnie. Podobnie jest przy zmianie biegów na niskich obrotach poszarpuje dopóki nie wciśnie się gazu...
Witam, dziadki posiadają Tucsona tak jak w opisie. W pewnym momencie jazdy zaświecił się check engine, auto przestało kręcić bardziej jak do 3k obrotów, a po zgaszeniu na stacji benzynowej nie odpalił i trzeba było go holować. Trochę postał zaczęło działać nagle więc wezwałem swojego znajomego z komputerem by sprawdził co i jak. Wyskoczył błąd z czujnikiem...
Niestety nie mam możliwości sprawdzenia w innym komputerze ale naprawdę karta może być uszkodzona skoro normalnie działa w trybie awaryjnym, pokazuje tą całą animację windowsa no i bez sterowników niby raz się odpaliła jeszcze dzisiaj ogarnę czy znowu bez sterowników odpali
wydaje mi sie jakby odpalic w trybie awaryjnym i bedzie dzialac to wina sterownikow a jak nie odpali to cos ze sprzetem nie tak
Wiecie o co chodzi z tym bo nawet tego co ze skanowałem nie mogę usunąć a chciałbym sobie skanować samochód co jakiś czas i usuwać te błędy np teraz świeci mi się cały czas kontrolka airbag Jeśli po prostu denerwuje Cię kontrolka to zaklej ją sobie taśmą albo odetnij... kasowanie błędów nie usuwa usterki, a w przypadku cyklicznie powracającego błędu...
Nikt Ci tu nie powie, a zanim sie odpali trza wejść do środka w multipick-sevice kupisz cuda do otwierania a kto handluje sprzetem do odpału to nie pamiętam - mam na końcu języka
Witam. Po 3-4 dniowym postoju rozładował się prawie całkowicie akumulator (półroczny). Wujek otworzył samochód pilotem, wsiadł i słyszał pracującą ciągle pompkę centralnego w bagażniku. Otworzył bagażnik i zamknął i przestało. Zauważył również, że migają kierunkowskazy więc przycisnął przycisk na pilocie. Po naładowaniu samochód normalnie się zamknął...
Jest tam jaka procedura awaryjnego odpalenia, jak masz kartę kodową ?Jedna rzecz by odpadła do sprawdzenia
Spróbuj na krótko podpiąć, czyli kabel od elektrozaworu pod plusa i zobacz czy odpali. Bo może wpadł w tryb awaryjny i nie poda paliwa ile byś kręcił ciągał i nie od pali.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Okazało się, że górny panel również był uszkodzony. Czyli niestety "pełen pakiet". Po wymianie obu modułów zmywarka śmiga jak nowa ;) W teorii powinien odpalić awaryjny spust wody, ale jeśli np. na panelu będzie jakieś zwarcie, nie dam głowy, czy dolny moduł zachowa się prawidłowo. Niestety, w tej mojej sytuacji uszkodzonego...
Witam, Laguna I 95r 2,0 8v benzyna+ gaz (sekwencja) problem polega na tym ze auto nie odpala na benzynie , a jeżeli odpali to po chwili zgaśnie, na gazie przy odpaleniu awaryjnym wszystko jest ok. Wymontowałem pompkę sprawdziłem na krótko, działa. zamontowałem i odpaliła po minucie zgasła i nadal jest to samo, przy odpalaniu czasami słyszę pompkę a...
Witam przy wymianie baterii utrwala mi się dioda nadawcza przylutowalem ja sprawdziłem kluczyk przez aparat foto. i niby działa jednak nie odblokowuje auta co mogę zrobić żeby odpalić auto ?
Witam .Może ktoś zaoferuje swoją pomoc przy uzyskaniu kodu do immo aby odpalić auto w trybie awaryjnym ?Niestety w kluczyku nie mam żadnych numerów ,kluczyk mam tylko 1 jeszcze sprawny ale na razie przeraża mnie koszt ponad 300 zł za dorobienie 2-go lub wywalenia immo.Dorobiłem sobie zwykły za pare zł na wypadek zatrzaśniecia lecz usłyszałem że i takim...
Witam, Mam pytanie odnośnie kluczyka do Volvo V60 (jak na zdjeciu poniżej) Klient ma jeden taki pilot z centralnym sterowaniem i chce dorobić drugi. Nie zalezy mu na tym by drugi miał centralne sterowanie. Chodzi mu raczej o to by w razie zgubienia tego pierwszego mógł grotem awaryjnym otworzyc pojazd i ewentualnie odpalić. Jak wiadomo grotem nie odpali...
Najprawdopodobniej, jakiś program mapuje ten klawisz. Odpal maszynę w trybie awaryjnym i sprawdź, czy klawisz działa.
Wtryski to lecą z przebiegu, a nasze paliwo im w tym pomaga. Z tego co mi się kojarzy to odpali z czujnika wałka rozrządu, ale trzeba długo kręcić. A auto zgłasza tryb awaryjny.
Softowe "zabezpieczenia" kompletnie nic nie dadzą w XP, bo jak synalek odpali w awaryjnym to wiadomo jakie konto bez hasła mu się pokaże. Założy za jego pośrednictwem drugie, też z uprawnieniami Administratora, posiedzi przed kompem ile chce a tatuś będzie szczęśliwy, że mu "ograniczył". Taki zabieg zajmuje mniej niż 5 minut. Wszelkie programy i "ograniczenia...
Zakupiłem nowy dysk twardy cawiara WD 120Gb na serial ata mam płytę główną abita IS7E i mam problem po podłączeniu dysku z odpaleniem win 98 , to znaczy w momencie startowania systemu na planszy z logo komputer zamiera , natomiast w trybie awaryjnym się odpali. Gdy wyrzuciłem w trybie awaryjnym menadzera urządzeń kontrolery dysku serial ata to się system...
Tak to tylko nazywam stanem spoczynku. On zawiesza się.Ani w biosie ani w zarządzaniu energią nie ma żadnych ustawień co do wyłączania po jakimś czasie. Co do uruchamiania z trybu awaryjnego, to po włączeniu dochodzi do ona Windows, pasek wgrywania się systemu przesuwa się kilka razy i ekran robi się ciemny : czasami właśnie po tych kilku minutach uruchamia...
Witam, Po włączeniu komputera wyskoczył mi błąd ( 0xc000021a) odpaliłem komputer z podpiętym pendrivem z win 8.1 wszedłem w napraw system> opcje zaawansowane i nie mam możliwości włączenia ustawień uruchamiania żeby odpalić tryb awaryjny, ma ktoś jakąś radę jak mogę odpalić tryb awaryjny ? F8 próbowałem oraz inne kombinacje co mogę zrobić żeby ta opcja...
Samochod odpali - jednak bedzie pracowal w trybie awaryjnym Procz kodowania wtryskow przy zmianie sterownika trzeba bedzie zrobic jeszcze kilka innych rzeczy Podstawa to immo i pozniej w zaleznosci od wyposazenia samochodu adaptacja reszty podzespolow
Wiec tak 1) nie da sie zainstalowac sterownika grafiki. 2) matryca sie zalancza pochodzi i sie wylancza 3) zewnetrzny monitor dziala na 256kolorow po zainstalowaniu sterow do grafiki pojawia sie blad z pamiecia wirtualna i w trybie normalnym system nie odpali tylko w trybie awaryjnym . No i chyba tyle.
A czy przy uszkodzonym czujniku położenia wału auto by odpaliło z plaka i później już pracowało? Przy całkowicie uszkodzonym nie odpali. U mnie dawał za mały sygnał przy odpalaniu (niskie obroty). Plak dawał lekkiego kopa i odpalał.
Chyba każda sekwencja LPG ma możliwość odpalenia awaryjnego z gazu - gdyby główny układ paliwowy (benzynowy) uległ uszkodzeniu. Poczytaj o swojej instalacji LPG. Patrz pod kątem błędu który ustaliłeś - czy wtryskiwacze przy odpalaniu podają paliwo. Spróbuj samostartem psiknąć (podobno plak jest też dobry) wtedy gdy odpali wyeliminujesz układ zapłonowy...
C:\Windows\System32\DriverStore Nie muszę dodawać, że trzeba zrestartować system, żeby zmiany zostały wprowadzone mam nadzieję? :) Czekaj zatem z niecierpliwością aż skończysz robotę i ponownie go odpalisz. Sprawdź też tryb awaryjny, to też dużo potrafi wnieść.
1XX3, reszta na PW.
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
wyłącz opcje uruchamiania gg przy starcie systemu, zrestartuj kompa i usuń pliki jeżeli nie pomoże, odpal w trybie awaryjnym i usuń za pomocą wiersza poleceń
Ten opel na plaku pali i chodzi rozumiemy się ? Skąd więc wniosek, że nie wtrysk paliwa nie podaje ? Coś mi tu nie pasuje. Na plaku odpali zawsze, na benzynie kiedy zechce, awaryjnie na LPG też odpali. Pompa benzynę podaje przy próbie odpalenia na Pb ale wtryskiwacz suchy.
Touran 1.9 2005 r. skrzynia w trybie awaryjnym. Nie mogę odpalić samochodu. Gdy przekręcam kluczykiem, to wyskakuje, że skrzynia w trybie awaryjnym. Po kilkunastu próbach przekręcania i wyjmowania kluczyka błąd znika i odpala. Po czym, po zgaszeniu silnika, znów to samo. Dodam, że w trakcie jazdy skrzynia chodzi prawidłowo.
To nie Adblue, razem ze zmodyfikowanym sterownikiem powinieneś dostać info, czy trzeba odłączyć jakiś czujnik. Ale to nie wpłynie na możliwość rozruchu, ewentualnie auto bèdzie wchodzić w tryb awaryjny i będzie brak mocy, ale odpalić odpali.
odpali deutz odpali kamera zabezpieczenie odpali
cewka mildton termostat danfoss parametry honda civic termostat
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Dane techniczne głośnika W.STX.10.2.180.16.F.S.MC w kolumnach STX F-360n Backing Up Firmware on BL602 Tuya Devices