Czyli masz euro 2. W pompie boscha też jest pompka wstępna (wbudowana, zasilająca). Tak zachowuje się silnik np.po wymianie filtra paliwa , gdy w filtrze paliwa jest powietrze ( pompa ma paliwo i odpali ale zassie powietrze z filtra i wtedy gaśnie ). Czasami w tym modelu zapowietrza się na pompce ręcznej na obudowie filtra paliwa i objawy są podobnie...
Witam serdecznie Posiadam Auto Hyundai I20 1.0 100 PS Activ z 2019 roku. Mam z nim następujący problem dokładnie chodzi o odpalanie, jest tak że czasami zapala od dotknięcia, a niekiedy przy odpalaniu działa przez pół sekundy i gaśnie i muszę to powtarzać przez kilka razy nieraz jest to 3 razy nim odpali a nieraz nawet 10 minut się męczę nim zaskoczy,...
Witam, mam problem z Seatem Leonem 2 1.9tdi 105km. Mianowicie jak auto jest zimne odpala za każdym razem. Jak się dobrze nagrzeje czyli po ok 15km silnik gaśnie i nie odpala. Na plaku odpali i później za każdym razem odpala. Po jakimś czasie spowrotem gaśnie i na plaku odpala i można dalej jechać. Na komputerze brak błędów. Co może być przyczyną? Liczę...
Czy ktoś się orientuje jakie powinno być podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym w silniku psa 1.1 hfx. u mnie jest 310mbr czyli około -0.7bar. Napisze co sprawdziłem i co można wykluczyć -zmiana flasha w sterowniku te same objawy. -sterownik silnika podmiana na inny to samo zachowanie -Rozrząd dobrze ustawiony -luzy zaworowe prawidłowe -kolektor...
Witam. Mam problem z Kangoo silnik 1.9 Diesel. Jak auto jest zimne i temperatura powietrza spada poniżej zera to bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak już odpali to mocno szarpie silnik ale po rozgrzaniu silnika problem znika. Auto miało wymienione świece żarowe na nowe ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc!
Witam wszystkim i proszę o pomoc -rade w moim problemie.Zmuszony byłem wymienić silnik w peugeocie partnerze 2006 1.6 hdi 90 km 9HX bo brał mi olej.Oprócz tego silniczek chodził idealnie,miękko,miał moc.Kupiłem silnik od forda focusa 2007 r razem z wtryskami,rozrządem,pompą .Według sprzedawcy wszystko to samo.Mechanik który zmieniał silnik,zmienił jeszcze...
Witam. Kolejny trudny delikwent na warsztacie... OPEL Meriva 1.3 cdti 2005 75 KM Zimne auto trzeba długo kręcić by odpaliło, jak silnik zaskoczy pracuje równo, nie dymi, praktycznie żadnych zastrzeżeń. Gdy już odpali i pochodzi kilka sekund odpala z dotyku. Jednak gdy się nagrzeje to również ma kłopoty. Silnik daje znaki życia ale jakgdyby na jednym...
Odpal zimny silnik i po chwili sprawdź na kolektorze wydechowym na którym cylindrze jest zimniejszy.
Witam , mam problem z Volvo S80 2.4b 170 km 2001r . A mianowicie po postoju ,gdy auto jest zimne jest bardzo duży problem ,aby je odpalić kręcąc jednostajne cały czas auto nie odpali , w odpaleniu pomagaj sekundowe "strzały" z rozrusznika ,tak że silnik ledwo co się obróci i później normalne zakręcenie . Jak już odpali zaczyna kopcić nieprzepalonym...
Auto Kia ceed 1.6 crdi. Auto jak jest zimne to po odpaleniu: w miejscu dodanie gazu - wkręca się normalnie Ale jakby troszke wolno. Jak wrzucę bieg i dodaję gazu to obroty 1000obr/min i zero przyspieszenia przez dobre 20-30 sekund ,potem bardzo mozolnie zaczyna się wkręcac na obroty. Wbijam 2 bieg i to samo 20-30 sekund 1000 obrotów nieraz lekko poszarpie...
Auto to Volkswagen Sharan 1996 rok 2.0 benzyna. Z autem jest taki problem że w losowych momentach kiedy chce się odpalić auto silnik odpali na sekundę po czym gaśnie. Czasami trzeba tak kilkanaście, albo i więcej razy zanim złapie i pracuje normalnie. Diagnostyka wykazała błąd (blokada sterownika silnika...). Jak domyśliliśmy się chodzi o immo. Ciekawostką...
Witam od niedawna mam mascotta 2007r 3,0 120km. Od początku tygodnia jest taki problem że na ciepłym silniku nie odpala na listwie CR ciśnienie dochodzi tylko do około 130bar. na zimnym jest wszystko ok chwilkę trzeba pokręcić ale gdy po 3-4 obrotach ciśnienie dojdzie do 200-250bar auto odpala. Ktoś ma jakieś pomysły ? auto jak już odpali to ciepłe...
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
Witam, mam problem z Seatem Leonem 2 1.9tdi 105km. Mianowicie jak auto jest zimne odpala za każdym razem. Jak się dobrze nagrzeje czyli po ok 15km silnik gaśnie i nie odpala. Na plaku odpali i później za każdym razem odpala. Po jakimś czasie spowrotem gaśnie i na plaku odpala i można dalej jechać. Na komputerze brak błędów. Co może być przyczyną? Liczę...
może to świadczyć o uszkodzonym czujnikiem położenia wału, zdarza się że ode działają jak są zimne a jak dostaną temperaturę od rozgrzanego silnika przestają działać i samochód nie odpali. Ale jak samochód jest zimny to może działać aż do zgaszenia. A teraz należało by sprawdzić - czy dostaje paliwo - no i ten nieszcześliwy czyjnik można pokusić się...
Witam mam skode 1.3 MPI z 99 roku problem polega na tym że jak auto jest zimne odpali od strzału przejadę trochę zgaszę silnik i nieraz nie potrafi zaskoczyć,ostatnio smierdziało paliwem nawet a ja kręciłem jak szalony,tak jakby próbowała zaskoczyć a nie mogła miałem taki przypadek że rano odpaliła jak zwykle od strzału ruszalem i mi przydusiło ją i...
CZeść, proszę o radę. Punto I 1.1 55km 200 tyś. przebiegu, stan dobry. Gaśnie silnik po zagrzaniu po przejechaniu ok. 3 km. Ujawnia się aw usterka w zimne dni. To samo na LPG i na PB. Auto odpala zawsze od strzała rano w zimne dni i obroty jałowe ok. 1600 obr/min, po kilku minutach spada na 900 obr/min i silnik pracuje nierównomiernie, po czym gaśnie....
Witajcie: Zacznę od tego że auto odpala na zimnym jak ŻYLETA - zaś na ciepłym odpali na 2sek i zgaśnie (czytałem o tym że rozrusznik / temperatura itp)... Film dla zobrazowania problemu: https://filmy.elektroda.pl/37_1616268460... Film na GD https://obrazki.elektroda.pl/8898357400_... https://obrazki.elektroda.pl/7405004300_...
Witam. Posiadam Astrę F 1994r 1.4 8V C14NZ . Auto posiada instalacje LPG od 5 lat. Mam taki problem ze auto gaśnie na zimnym silniku gdy spada z obrotów powyżej tak 2,5-3 tyś czyli gdy jadę i wcisnę sprzęgło z właśnie takich obrotów to auto zgaśnie lecz gdy dochowuje na biegu a obroty spadną do ok.1,5 tyś to auto nie zgaśnie lecz obroty spadną do ok.500...
Witam! Mam problem z Audi A6 z 1996roku silnik 2.0 E benzyna z gazem na pelnym wtrysku. Sprawa wyglada tak: Cieply silnik pali idealnie. Jak postoi i ostygnie to brak iskry w momencie krecenia rozrusznikiem. Napiecie jest ok, zasilanie cewki jest po zaplonie i w momencie krecenia takze. Tylko sygnal masy znika na czas wlaczenia rozrusznika, po puszczeniu...
Witam. Mam problem otozmoj Fiacik nie chce palic na cieplym silniku a mianowicie rank jak auto jest zimne odpala od strzalu, po przejechaniu paru kilometrow auto sie zagrzewa, gdy go zgasze i zostawie na 10 minut nie chce zapalic, trzeba krecic i krecic nieraz naprawde kilka minut az zalapie, natomiast jesli calkowicie ostygnie odpala bez problemu,...
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
Witam. Postanowiłem zagłębić się w temat samochodu wujaszka ;) Pacjent to seat ibiza II fl z wolnossącym silnikiem diesla. Auto gdy jest zimne nie chce odpalać. Kręci ładnie i żwawo ale nic się nie dzieje. Gdy odepniemy czujnik temperatury auto po chwili odpala. Gdy silnik jest ciepły odpali z podłączonym czujnikiem temp. ale trzeba pokręcić rozrusznikiem...
Grzałki w tych czasach nie mają sensu, wystarczy opalarkę wrzucić w dolot albo dać mu odrobinę plaka czy chociażby samostartu i odpali "od strzała" bez zbędnego męczenia rozrusznika czy akumulatorów. Dobra opcja to też świeca płomieniowa. Oczywiście, że grzałki mają sens. Tu nie chodzi o samą możliwość odpalania, ale także o jego "jakość". Chodzi o...
Witam, mam problem z renault Scenic 2008r 1,5dci na siemensie silnik k9k, sterownik silnika siemens sid 301 8200766462 (czujnik wałka przy elektrycznej przepustnicy) Auto zimne słabo odpala za którymś razem, ciśnienie na listwie znamionowe po 1sek kręcenia, świece sprawdzone, zasilanie świec sprawdzone, auto jak odpali jeździ normalnie. Natomiast ma...
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
Witam. Mam problem z moim audi. ciezko opisac cala sytuacje ale moze sprobuje. Auto gdy postoi i jest zimne odpala normalnie. zdarzy mu sie delikatnie przylac i przerwac ale odpala i dziala (zarowno na benzynie jak i lpg). problem zaczyna sie gdy autko rozgrzeje sie do ~70 stopni. wtedy silnik gasnie i NIE MA OPCJI zeby odpalil z kluczyka do czasu az...
Wiem że nie do końca wykonałem zalecenia kolegów z forum, ale nie miałem dostępu do autka tylko wczoraj dostałem go dosłownie na pół godziny i pooglądałem jak to wygląda jak się odpala na zimno. Bardzo zaskakującym i ciekawym zjawiskiem była jedna rzecz. :) Autko jak jest zimne i się w/w odpali to łapiąc po kolei za rurki kolektora ssącego stwierdziłem...
Witam. Mam problem z focusem z 1999r. Silnik 90 koni tddi. Czytałem już kilka podobnych tematów jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, U mnie problem jest taki, ze auto odpala zimne po okolo 4 sekundach kręcenia z trudem. Jak odpali ładnie trzyma obroty, niestety od 900 do 1300 ledwo się wkręca. Do tego na wskazaniu obrotomierza widać skoki...
Witam! Mam problem z oplem asta 1.6 93r silnik bez aparatu z rozdzielaczem. Mianowicie od tygodnia auto zimne odpala idealnie a po rozgrzaniu nagle gaśnie ( brak iskry i paliwa) po godzinie odpali bez problemu i zmowu po rozgrzaniu gaśnie. Sprawdzałem wszystkie możliwe kostki i styki pod maską i w samochodzie przy bezpiecznikach. Zmieniłem przekażnik...
Sterownik przelutowany z polecenia chłopaka który zajmuje się citroenami, podobno potrafią mieć zimne luty. No i widzisz, a zaklinałem Cię na Matkę Boską... Moim zdaniem, wszystko to jest przekombinowane, a faktycznie mogą się okazać najprostsze rzeczy. Czy próbowano zapalać silnik "na pych"? Jeśli silnik jeździ normalnie, a zaczyna szwankować zapłon...
cały cyrk polega na tym że silnik na rozruch musi dostać bogatszą mieszankę niż później do pracy ale bez przesady - za bogata się nie odpali czyli inaczej mówiąc silnik zostanie "zalany" gazem a wtedy już tylko zostaje kręcić z pedałem gazu w podłodze tak jak ktoś wcześniej napisał trzeba sobie wyczuć jak to zrobić są przełączniki gaz/bena które jeśli...
Możesz powiedzieć dlaczego ewidentnie pompa? No właśnie z tą pompą to trochę nie chce mi się wierzyć ale na to wychodzi. Usterka elektroniczna sama się nie naprawi : chyba że zimne luty i wtedy działa kiedy chce. Pompa zdychająca mechanicznie zazwyczaj jakoś chodzi jak się odpali z plaka : tu nie chciał w cale gadać. Jednak brak błędów w ECU skłania...
Nie ma żadnej reakcji przepływomierza na zamknięcie i otwarcie egr (BS w 3 grupie), normalnie powinna się zmieniać w granicach ok 240- 540 mg/r Także temperatura cieczy pozostaje bez zmian, ale odpal zimny silnik i obserwuj ją przez kilka minut
Witam przy głównej konsoli jest zegar na 3 zakresy jedynie czym się różni od tego co znalazłem w necie to zamiast na przycisku z literą P mam coś takiego >> jest to kursor przemieszczania po zakresach raczej nie jest przeznaczony do odczytu błędów w myśl instrukcji nie reaguje na to czyli moge ustawiać czasy i nic więcej na ostatnim przycisku po prawej...
Witam.... Dane auta : Opel Omega "B" 1994r. 1998,00 cm3 85kW (115kM) Mam pewien problem z moim autem. Problem ten polega na tym że od kilku już tygodni a nawet miesięcy auto po odpaleniu na benzynie nie chciało i nie chce nadal wchodzić na obroty, aby auto wkręcić na obroty muszę stopniowo i powoli dodawać gazu. Teraz na dniach ( co kilka dni ) doszła...
Witam wszystkich Mam problem z moim MB w201, 1992, 2,0E + GAZ (z regulacją na śrubę – najzwyklejszy) Problem ten występuje tylko na benzynie i najczęściej jak silnik jest zimny (chociaż może mi się tylko tak wydawać bo jak już mi się zagrzeje to przełączam na gaz i zabardzo nie wiem) Samochód ma dziwne objawy ponieważ nieraz chodzi dobrze przez...
Witam. Kupiłem niedawno pumę 1,4 16V ZETEC-S 98r 100k przebiegu, jeszcze ciepła a już same z nią problemy. Auto jak jest zimne to bardzo ciężko zapala, trzeba kręcić praktycznie do wyczerpania akumulatora wtedy może zaskoczy a może nie. Dodatkowo jak już odpali pływają obroty, Na zimnym kiedy są podwyższone nie jest to tak odczuwalne, dopiero jak się...
Gdyby się całkowicie nie otwierał to mógł by się przegrzewać a z tego co piszesz wynika że może się nie domykać. Odpal zimny silnik i sprawdź przewody wodne prowadzące do chłodnicy silnika czy obydwa nagrzewają się równomiernie czy nie. Jeśli obydwa się nagrzewają jednocześnie to wymień termostat na nowy i po kłopocie. Jak się nie mylę to masz np. taki:...
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Moim zdaniem teraz masz problem z ciśnieniem oleju, lecz jeśli nie, półsyntetyk mógł wyczyścić popychacze które z trudem napełniają się olejem, i hałasują. Inaczej, rozpuścił wszelki syf w silniku i puścił go w obieg. Można raz z tym żyć - jeśli klepie tylko chwilę, a potem cisza, albo ładować się w wymianę popychaczy, która uspokoi sumienie.
Tak właśnie powinno być. Sprawdź jeszcze jedną rzecz. Jak odpalisz zimny silnik i zacznie się nagrzewać czy czasami od początku nagrzewania chłodnica nie robi się ciepła.
Mam problem z odpalaniem silnika jak jest zimny .Odpali odrazu ale po chwili gasnie i tak az sie troszeczke nagrzeje i wtedy jest ok..Szukalem silniczka krokowego ale go nigdzie nie widze.Co steruje ssaniem podczas odpalania zimnego silnika w moim przypadku.Objaw jest taki odpali i zlapie obroty 2000 i odrazu spadaja do zera i gasnie
Witam Już od drugiego roku mam problem z odpalaniem silnika gdy jest zimno lub po wielkim deszczu. Jak przekręcam kluczykiem by odpalić, rozrusznik da rade przekręcić silnik kilka razy i nic. Potem Już akumulator wysiada i przekręci raz czy półtora razy silnik i się zatrzymuje. Nie raz dam radę go odpalić na pierwszym obrocie ale większość czasu wyczerpie...
Witam! Problem jak w temacie. Na zimnym silniku trzeba ją troche "pochechłać" (około 8-10sek) i zapali, poskacze chwile na obrotach i jest okey. Póżniej juz pali za każdym razem bez problemu. Zauważyłem też ze jest troche mułowata więc ustawiłem zawory. Po ustawieniu odpaliła "od kopa" (silnik był zimny) ale na drugi dzień już kiszka... Znów to samo....
Mam problem z pracą silnika w seacie toledo 92 1,8 typ RP silnik VW-AUDI monowtrysk Bosch mianowicie: przy niskich temperaturach najgorzej w zimie i jak jest duża wilgotność powietrza przy zimnym silniku zapala ok ale "ja mu w gaz a on zgasł". Po dojeżdzie do bramy i na 4 najbliższych krzyżówkach silnik gaśnie i wtedy ciężko go odpalić czyli mniej więcej...
Witam wszystkich może tutaj mi ktoś pomoże z tym samochodem A mianowicie jest tak wyżej wymienione auto nie odpala na zimnym silniku i co najciekawsze odpali w momecie zatkanego kolektora dolotowego w samochodzie została wymieniona pompa paliwa bo padla ciśnienie na listwie wtryskowej ma prawidłowe kable oraz swiece wymienione na nowe bo były wypalone...
Witam. Mam problem z moją Borą, ponieważ, gdy jest zimny silnik ciężko kręci. Założyłem nowy akumulator i nowe świece żarowe. Proszę o szybką odpowiedź.
NIE MOGĘ RANO ZAPALIĆ AUTA A JAK JUŻ TO NASTĄPI Z WIELKIM BULEM! TONIE TRZYMA OBROTÓW WRĘCZ GAŚNIE A JAK ZŁAPIE TEMPERATURE 90° TO OBROTY MA ŻĘDU 1800/MIN. TO JEDEN Z PROBLEMÓW DRUGI NATOMIAST JEST TAKI ZE SILNIK PRZY OBCIĄŻENIU CZYLI PODCZAS JAZDY NIE CHCE SIĘ WKRĘCAĆ POWYŻEJ 3500 OBR. PROSZĘ O SZYBKĄ ODP. POZDRO::|
Jestem szczęśliwym posiadaczem tego przyżadu do przemieszczania się i mam problem. Zimny odpala bez problemów (wyciągam ssanie i brzęczy), ale za to rozgrzany nie chce za bardzo odpalać (muszę kręcić około 5-10 sekund, dopiero załapie). Zapłon jest ustawiony dobrze, wymieniony łańcuszek rozrządu, platynki i kondensator, tylko troche mu zawory stukają...
Witam Mam problem z wózkiem widłowym nissan 18 z 2001roku model PDO1A18P gaz, silnika Nissan H20-ll, 35.0kW. Gdy odpalam silnik zimny to zapala na sekundę i gaśnie i tak kilka razy, nieraz załapie jak by na dwa cylindry i tak stęka. Jak już złapie niewielką temperaturę to odpala z pierwszego. Świece, przewody, nowe. Regulacja gazu nic nie zmienia z...
Witam, moja Mazda 323 F BJ 1.6 98KM + lpg z 2003r od 2 miesięcy ma problem z odpaleniem po dłuższym postoju jak i nieraz na ciepłym silniku. Wygląda to tak, że silnik muszę krecić po 3-4 razy po 10 sekund i nie może załapać a jak załapie to nie pali na wszystkie cylindry przez kilka sekund. Z mojej strony były wymieniane przewody cewki świece, aku sprawny,...
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
Pasek dayco to zwykle kupa chyba że do wysokich obciazen - dziwnie to brzmi ale ta sama firma robi paski tego samego rozmiaru ale różnej jakości. Moje ostatnie doświadczenia przemawiają za paskami Optibelt. Alternator mam nadzieję bosch (ori) bo zamienniki często mają koła które nie trzymają/klinują paska. Jeśli na rolce zostaje guma to pasek jest z...
Witam, Mam problem z cc 700 gaźnik weber, Autko ogólnie daje rade w zime zapalać i jest wszystko w miarę jak kilka minut się nim nie pojeździ np 10-15, problem jest po zapaleniu silnika zapala od razu bez problemu ale przez nastepne kilka minut strasznie sie dławi, jak ruszę i stane na światłach to potrafi zgasnąc ciagle musze dodawac gazu zeby nie...
WITAM KOLEGÓW. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu zalewania świec w madzi na zimnym silniku.Po zapaleniu pracuje normalnie do momentu pstryknięcia jakiegoś ustrojstwa przy silniku.Dzwięk wskazuje na jakiś przekażnik lub elektrozawór którego niemoge zlokalizować.Po tym pstryknięciu chodżi nierówno jagby nie na wszystkie cylindry,potrafi ją udusić.Przyczym...
Witam:) JAk juź wyżej napisałem problem dotyczy FSO 125p 1.5 (1986), problem pojawia sie w okresie zimowym, auto zapala bez najmniejszych problemów natomist nie pali na wszystkie garki albo na 2 albo na 3 zależy ,w tamtym roku czyściłem świece bo był widoczny nagromadzony ogar ( tzn takie coś jakby były okopcone-pewnie od oleju) , po wyczyszczeniu-...
po odpaleniu silnik gasnie... jesli nawet nie to podczas jazdy przy najblizszym wcisnieciu sprzegla sie zadlawia... ale jak juz sie nagrzeje to fakt obroty potrafia zafalowac ale sie nie dlawi... przeczyscilem silnik krokowy i zresetowalem kompa i wciaz to samo... czy jest sens wymieniac krokowca? czy moze to cos innego?
Lublin 2 td ciężko pali. Jak juz odpali pracuje dobrze ale po zgaszeniu silnika i ponownej próbie odpalenia kreci i nic Tak jak by gubił paliwo Co może byc przyczyna?
witam na forum.Mam poloneza caro GLI z jednopunktowym wtryskiem.Samochód w chwili zakupu nie palił dobrze na zimnym silniku ,szarpał,trzeba było grzać do temp. mniej więcej 60 stopni.Któregoś dnia zimny silnik wogóle nie chciał odpalić.I tak zostało.Zaznaczam że jest iskra na wszystkich świecach a paliwo dochodzi.zalane świece.Co może być przyczyną.Może...
Kupiłem ostatnio wynalazek Yugo Koral 1.1 efi na wielopunktowym wtrysku z 1998r. Silnik to stara konstrukcja fiata o poj.1116cm3 i mocy ok 60KM. Mam mały problem z tym autem, mianowicie jak go rano odpalam to ma problem wejść na obroty, a jak chce się go przegazować to potrfi strzelić z wydechu. Jak już sie ruszy to auto niema mocy, lecz gdy da mu sie...
Witam Kolegow. Niedawno kupilem Mazde 323 1996r. silnik 1,5 16V. Problem jest tego typu:silnik ciepły- nie ma problemu z włączeniem silnika. Postoi przez noc- nie da rady jej odpalić. Rozrusznik działa, nie chce tylko załapać silnik. Muszę "na popych". Wtedy odpala bez problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Jak dymi na biało to za mała dawka paliwa i (lub) za niskie ciśnienie sprężania. Na ekodieslu trudniej odpalić zimny silnik. Ważne też są obroty silnika podczas rozruchu. NIE DOCIERAJ SILNIKA POZOSTAWIAJAC GO NA WOLNYCH OBROTACH.
1. Proponuję odpalić zimny silnik i jak tylko wskazówka lekko wstanie z COLD pomacać górny przewód chłodnicy. Ciepły? Termostat do wymiany b 2. Pasek napędu osprzętu (bo klinowy to na dzielni jest chyba tylko w moim UAZie) proponowałbym zaopatrzyć się w nowy pasek i napinacz. Skoro piszczał jakiś czas to ja bym nie ryzykował jego dlaczego używania i...
Silnik diesla jak nie spala ropy to z niego wylatują białe spaliny. Problem może występować na jednym cylindrze lub kilku. Jeżeli nie jest spalana ropa to podnosi się poziom oleju w silniku. Jak dostaje za dużo ropy a za mało powietrza to wylatuje czarny dym. Niewłaściwy kąt wtrysku też MOŻE powodować zmiany zabarwiwenia spalin, przeważnie w starszych...
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Poniżej ma Kolega link do oznaczeń na przekaźnikach VW: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Określenie "przekaźnik K20" nic nie-elektrykowi nie mówi. U Kolegi będzie to przekaźnik w gnieździe "R12" (rys. z netu): http://obrazki.elektroda.pl/8338109100_1... Może mieć numerek inny niż 167.
odpali zimne silnik octavia stuka odpali silnik silnik zimny odpali
accord bezpieczniki korpus podnośnika ursus płyta whirpool
polonez kombi serwis harman kardon
Kosiarka traktorek Briggs & Stratton – biały dym, zgaśnięcie, zablokowany szarpak po postoju Daewoo Matiz 0.8 1999 – brzęczenie przy zapłonie, trudności z odpalaniem, kostka stacyjki