Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Jeżeli przebieg który podajesz jest prawdziwy ,a paliwo faktycznie tankujesz na porządnej stacji to raczej skłaniałbym się do uszkodzonych świec zarowych. Diesel potrzebuje te trochę ciepła żeby dobrze odpalił.
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
(Octavia II 1,9 TDI BJB 2004r. wesja Ambiente ) Witam Mam taki problem ,dziś rano okazało się że licznik w samochodzie mi nie działa ,jedynie na wyświetlaczu cyfrowym widać przebieg i godzinę bodajże ,do tego nie da się odpalić ,tzn gaśnie po około sekundzie. Radio szyby światła itp działają ,jedynie włącznik nad popielniczką od ASR świeci Z tego co...
Witam posiadam Skodę octavia 1.6 102 km LPG. Ostatnio mam problem z odpaleniem auta bezwzgledu czy jest ciepły czy zimny. Jak będę odpalał z kluczyka to po którymś razie zapali gdy wcisne pedał gazu zapali odrazu. Nie raz na zimnym silniku przy odpaleniu też wibruje jak pochodzi na wolnych obrotach to problem zniknie. Do tego dochodzi w czasie jazdy...
Może nie samochód z rodziny VW ale problem podobny. Jak był samochód zimny wszystko ok. Jak złapał swoją temperature robocza często np na światłach, skrzyżowaniu w momencie jak trzeba było zwolnić to gasł i nie chciał odpalić. Trzeba było czekać około 20 minut jak trochę ostygł to wtedy zapalał. Winowajcą był czujnik położenia wału. Silnik 2.0 crdi...
Witam. Miał ktoś z Was problem z odpaleniem octavi???Moja octavia jest z 2000r silnik 1.9TDI 110KM ASV. Ostatnio po trasie wyłączyłem silnik i za jakieś 20 minut probowałem go odpalić i dopiero za 3 razem z trudem załapał. Wcześniej miałem już taki przypadek, ale auto stało ok 12 godzin i silnik był zimny. Co może być tego przyczyną?? Gdzie szukać usterki...
Witam Od paru dni mam taki problem - po wymianie przepływomierza moja Octavia 1.9 Tdi 74 kW jak ją odpalę z rana to po kilkunastu sekundach dławi sie przygasa na obrotach ale nie gaśnie...po kilkuset metrach jak sie nią przejade jest wszystko ok...potem po 2 godzinach od pierwszego odpalenia odpala normalnie bez dławienia sie....i takie rzeczy ze dławi...
Witam Od niedawna posiadam Skode Octavie II w gazie (1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.) Od kilku dni podczas jazdy obserwuje problem związany z szarpaniem podczas jazdy i na postoju - obroty falują, obrotomierz stoi w miejscu. Dzieje się to i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Najczęściej jeżdżę na LPG i dzieje się to właśnie...
Panowie, temperatury sprawdziłem. Na zimnym silniku - w blokach Engine ok 3 stopni, instruments -coolant 2 stopnie, na klimatroniku - 4 stopnie, czyli czujnik raczej ok? Teraz pobawię się z akumulatorem, tylko mam zamiar najpierw zabrać go do domu i na maxa naładować i wtedy zobaczymy spadek V oraz czy akumulator prosto z prostownika pozwala płynniej...
Siemka. Octavia 1 1.6 sr akl 102/75 VAG: camshaft position (hall) sensor g40 - 03-00 no signal. Czujnik położenia wału wymieniony wcześniej na ORI, czujnik położenia wału na jakiś inny ale błąd przy nim nie wyskakiwał. Niby czujnik wałka do wymiany ale coś mi nie pasuje, bo objawy to zwiększone zużycie paliwa, śmierdzi paliwem przy odpalaniu oraz kopci...
Witam wszystkich, mam pewien problem, który mi trochę ostatnio przeszkadza. Skoda Octavia II FL 1,6 MPI, Rok 2010. Auto na zimnym silniku odpala bez problemu. Kiedy silnik jest nagrzany, po wyłączeniu go i po powrocie do auta po jakich 10-20 minutach dość często auto nie chce odpalić. Najczęściej wtedy muszę odczekać około 30 minut i uruchamia się bez...
Witam, mam taki sam problem lecz Vag nie wykazuje mi żadnego błędu. Zimny silnik odpala na benzynie, natomiast ciepły nie chce odpalić na benzynie, muszę odpalać na gazie. Posiadam sekwencyjną instalacje gazową. Sprawdzałem VAG-iem ale nie wykazał żadnych błędów. Pompę paliwa wymieniłem 2 tys. km temu. Problem z odpalaniem nie jest regularny. Przejrzałem...
Od jakiegoś czasu w momencie odpalenia silnika kiedy jest całkowicie zimny zaczyna świecić i pulsować kontrolka poziomu płynu w układzie chłodzenia:cry: po przejechaniu kilku metrów kiedy silnik się podgrzeje wystarczy auto zgasić i odpalić i kontrolka gaśnie mechanik powiedział po diagnozie na kompie że uszkodzony jest czujnik temperatury który podaje...
Witam, mam problem z moją skodzinką bo ciężko pali na ciepłym ale tylko na ciepłym. Na zimnym jest dużo lepiej ale szału nie robi. Tyle co wyczytałem i sam wiem stwierdziłem że pompa siadła ale kolega wpadł na pomysł żeby zdjąć czujnik temp. wody. Szok i niedowierzanie, 90 stopni i odpalił od strzała. Więc na 2 dzień skoczyłem po nowy czujnik i znów...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Problem polega na tym że jak rano po nocy (chłodnej) odpalę to obroty silnika są w granicach 1100rpm. Gdy tylko ruszysz z miejsca i obroty wzrosną do np 2000rpm to gdy auto wysprzęglisz albo zrzucisz na luz to obroty zostają na 2000 i tak jest jakiś czas potem za uwarzyłem że jak się przełączy na LPG to wszystko wraca do normy. W aucie było: Czyszczona...
Witam Octavia 1998 rok 1,9 TDI GLX 66kW, kod silnika AGR Autko zaczęło gasnąć i przerywać. Problem z odpaleniem i wejściem na obroty, ale dawał się jeszcze odpalić i jechać na krótkich trasach. Wyświetla błąd Crankshaft sensor - czujnik położenia wału i pali się kontrolka świec żarowych. Po wymianie sensora: - (najpierw na używany, potem nówka) - jeździł...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki problem z moim samochodem. Podczas uruchamiania silnika na zimnym motor pali na dotyk, za jeden raz, natomiast kiedy się rozgrzeje to raz pali dobrze, za raz, ale coraz częściej coś mocno stuka (odgłos metaliczny) i silnik od razu gaśnie, czasem zastuka i silnik dalej pracuje normalnie. Coraz częściej tak się...
witam podobny problem a3 2.0 tdi bkd 2004 18 tys km . jak zimny to pali od kopa , a gdy złapie temperature 85-90 stopni to zaczynają się schody tz. gdy po przekreceniu stacyjki w pozycje piersza lampka od silnika się nie zapali to już wiem na 100% że silnika nie odpalę , można zaj... akmulator i tak nie odpali, dodam że lampka od świec żarowych nie...
Witam. W silniku 1.6 AKL mam błąd czujnika temperatury: 1 Fault Found: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62), 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Efekt jest taki, że jak silnik jest wyłączony to pokazuje odpowiednią temperaturę ale jak tylko odpalę silnik to temperatura zaczyna skakać. I to znacznie bo nawet o 30 stopni. Jak odpalę zimny...
Witam, pierwszy raz na forum. Od 10 lat w octavii 2, 1.9 TDI wymieniałem tylko żarówki, no i po 110 000 sprzęgło, koło dwumasowe. Teraz niestety pojawił się problem z odpalaniem. Rano na zimnym silniku wszystko ok, po przejechaniu kilku kilometrów silnik się rozgrzewa do 90 stopni i ładnie trzyma temperaturę. Mogę się na chwilę zatrzymać i ponownie...
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam. Mam problem ze skodą octavią II 1.6 mpi z gazem. Kłopoty zaczęły się koło grudnia kiedy to auto po zgaszeniu i odczekaniu kilkudziesięciu minut nie chciało odpalić. Pomogło wtedy wyciągnięcie przekaźnika od zapłonu. Sytuacja ta zdarzyła się kilkukrotnie z tym że później już wyciąganie i wsadzanie przekaźnika nie działało. Trzeba było odczekać...
Witam Panowie i Panie prozę o pomoc w lokalizacji czujnika / przełącznika ciśnienia oleju w Octavia 2015 2.0 Tdi CRMB. Błąd występuje sporadycznie aczkolwiek coraz częściej, miga kontrolka świec żarowych i auto zaczyna zamulać. Zazwyczaj i najczęściej na zimnym silniku. Zazwyczaj po rozgrzaniu wystarczy zgasić silnik i odpalić jeszcze raz i można jechać...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam. Mam problem z silnikiem 1,9 dti Renault, pompa BOSCH - sterowana elektronicznie, 1 wtrysk jest sterujący, (wszystkie wtryski mają nowe końcówki i są ustawione ) silnik zimny po odpaleniu pracuje około 40 sekund prawidłowo a następnie zaczyna mocno szarpać - nierówno pracuje, po zagrzaniu pracuje prawidłowo. Proszę o poradę zanim mechanicy mnie...
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Kolego opisane objawy wskazują na niestabilną pracę reduktora. Nie upieram się przy tym, bo takie wnioski są wyciągnięte na podstawie wskazań z diaga (ciśnienie) i korelują z zapisanymi błędami, a wskazywana wartość może nie odzwierciedlać rzeczywistości, dlatego proponuję porównać wskazania z diaga z manometrem. U mnie gdy wystąpiła taka sytuacja (po...
Dużo tego oleju? Jeśli tak, to polecam wyjąć termostat, wlać środek do czyszczenia układu chłodzenia, odpalić, poczekać aż układ się ,,umyje", wylać płyn chłodniczy, wlać nowy czynnik chłodzący (na zimnym silniku oczywiście), odpalić, czekać i obserwować.
Octavia 1.9 TDI (BXE) z 2008r. Problem polega na bardzo słabym rozgrzewaniu się silnika, po odpaleniu na postoju po 15min temp 50° przy włączonym nadmuchu zimne . Po ostrej jeździe osiąga 90° z nadmuchu leci ciepłe ale po zatrzymaniu i nadmuchu spada w oczach na 60°. Na wolnych obrotach przy tem. ok -5 silnik nie osiągnie temp 60°. Termostat wymieniony...
Witam jestem właścicielem skody octavi 1,9 tdi 130 koni 6 biegów na wtryskach. Mój problem jest taki że auto gaśnie podczas jazdy na luzie na zimnym silniku na ciepłym. Wymieniłem czujnik położenia wału i przekaźnik od pompy paliwa wszystko na nowe. Problem się zaczął gdy przejechałem przez garb z i przód auta mi się mocno odbił i usłyszałem uderzenie...
Witam. Proszę o pomoc w analizie logów mi wygląda to na zły kąt początku wtrysku. Auto odpala na zimnym i na ciepłym silniku bardzo opornie. Ako jest dobre przekładane, paliwo się nie cofa,trzęsie budą kiedy odpali. Oprócz rozrusznika sprawdzałem prawie wszystko - czujniki temperatury pokazują dobrze tylko że po nagrzaniu temperatura na kompie w grupie...
Witam, mam podobny problem, silnik czasem nie odpala obroty skaczą do 500-600 następnie zaczynają spadać pomimo przekręconej stacyjki i wydobywa się zgrzyt (dobrze go słychać na załączonym filmiku). Kiedy nie odpali zdaje się być zupełnie losowe, zdarza się na zimnym i na ciepłym silniku ogólnie co drugi raz, czasem wystarczy zakręcić dwa razy a czasem...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
witam ponownie.Okazalo sie ,ze mimo iz kontrolka swiec zapala sie na sekunde to swiece grzeja ok 6s.jedna nie grzala.Auto dalej ma problemy z odpalaniem,zauwazylem w wejsciu babelki.Sam nie wiem czy byl zapowietrzony czy zapowietrzylem go wczoraj ja podczas czyszczenia wtryskow.Zauwazylem ze nawet po kilkunastu minutach po pierwszym najgorszym odpaleniu...
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
stukać zimne odpalić silnik octavia odpalić odpalić octavia
głośne wirowanie pralki długość drutu czyszczenie plastiku
husqvarna paliwa husqvarna paliwa
Histereza w piecu gazowym Termet Silver - jak ustawić? Ustawienie histerezy w piecu Termet - parametry P02 i P20