Dokladnie tak jak napisal GRZECH12 a kazdorazowe odpiecie akumulatora powoduje jego reset.
witam, poradziles sobie z problemem z wyswietlaczem? ja mam dokładnie ten sam problem. ponoć czasami pomaga odpiecie wyświetlacza na kilka godzin ale wydaje mi się że to to samo co odpiecie akumulatora. pozdrawiam
Czyli mam zdjąc plusową kleme z akumulatora na jakis czas? Dodano po 13 Odpiecie akumulatora nic nie pomogło
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Ja od siebie dodam że czasem pomaga ponowne odpiecie akumulatora albo zostawienie auta na kilkanaście godzin i ponowną próba. Nie wiem czego tak jest w autach tej grupy. Albo masz uszkodzony czujnik.
Akurat silnik iveco 2.3 tam jest. Czyli nie ma co liczyć na odpiecie akumulatora albo ze samo ustąpi po jakimś czasie ?
Naładuj akumulator, odpal, sprawdź ładowanie (którego i tak pewno nie ma)
Odpiecie akumulatora na 10 min i sprawdzić. Jakie jest ciśnienie paliwa? Filtr paliwa w jakim stanie?
Myślisz że pętle immo ciął?
Witam.Tez mialem ten problem.W mojm przypadku pomoglo odpiecie akumulatora na pare gozdzin, po tym wszaystko bylo ok.
To nie przez odpiecie akumulatora, sprawdz czy kluczyk swieci kierująć diode swiecącą w strone komórki z aparatem. Otworzyc możesz z kluczyka. Sprawdz czy działa blokada drzwi ze środka tym przyciskiem koło biegów.
Z gazem nic sie nie działo. Przepustnice kupiłem używaną i było to samo tylko ze nie mam pewnosci czy ta używka jest sprawna. Przed podmiana oczywiscie wyczyscilem przepustnice. Adaptacje robilem vagiem i manualnie przed odpiecie akumulatora na ciepłym i na zimnym silniku. Silniczka krokowego nie ma bo przepustnica jest elektroniczna.
Jak mówiłem jestem lakiem ale jeśli chodzi Ci o odpiecie akumulatora. to już to zrobiłem i dalej jest to samo dlatego szukam jakiejś instrukcji jak wykręcić i wyczyścić monowtrysk i zobaczymy co dalej
Naładuj akumulator , odpal silnik , sprawdź napięcie ładowania. To na początek. Na razie zostaw wszelkie czujniki!
Witam, mam problem. Stale swieca kierunkowskazy wszystkie oraz strzalki nad zegarami, to sie stalo tak nagle. Odpielam przekaznik i dalej swieca... Jedynie co pomoglo to odpiecie akumulatora . reszta swiatel dziala bez zarzutu. Wl/wyl awaryjne nic nie pomoglo... Alarm kropka miga tak jak wczesniej, brak pomyslu co to moze byc .... Ktos, cos ?
Czyli aku trup. Odpal z kabli niech trochę pochodzi może akumulator się wzbudzi jak nie to do wymiany.
Witam serdecznie wszystkich i prosze o pomoc. 1.) Jak zresetowac komputer w WV Passacie 1.8 jednopunktowy wtrysk, czy przez zwykłe odpiecie akumulatora, na jak dlugo? 2.)Co może być przyczyna jeśli silnik trzyma obroty rzedu 2000rpm, czasem sam spadnie czasem trzeba go zrzucić - problem pojawil sie po odebraniu auta od gazowników ale zachowuje sie tak...
Witam, Moj 508 HDI 163 po latach raczej bezproblemowej jazdy zakaprysil w dosyc szczegolny sposob - nie chce w zaden sposob odpalic. Pojawia sie “Usterka elektronicznej blokady rozruchu”. Kluczyki po wymianie baterii otwieraja i zamykaja drzwi. Odpiecie akumulatora czy wyjecie bezpiecznika do BSI nie pomaga. Rygiel kierownicy chyba odblokowuje bo slysze...
witam,mam problem wszystko jest dobrze do momentu aż silnik osiągnie 85"C . wtedy obroty silnika zaczynają falować. Po odpieciu przepływomierza przestawał, zmierzyłem go i pokazywał poniżej jednego Volta na biegu jałowym (miernikiem , pod vidą też) więc go wymienilem na nowy... i nic dalej to samo przepustnica czyszczona, rok temu ją regenerowałem (nowy...
Witam Usterka -praca wentylatora na pełnych obrotach.brak mozliwości wyłączenia jedynie odpiecie akumulatora lub elektroniki-opisanej poniżej Sam układ sterowania ,przelaczniki z elektroniką trafił do mnie. Elektronika na układach :TLE4261. BUK553 sztuk 3. BTS432F2. ZC99391CFN. B57942. Na obudowie sterownika napisy- MERCEDES-BENZ 210 830 28 85 ----------------------------------------...
Witam. Mam powazny problem. Przypadkowo wszedlem w tryb programowania w autoalarmie Super Forteca (pilot 3 przyciskowy). Chce wyjsc z tego trybu ale nie reaguje zaden z klawiczy na pilotach, nie pomaga nawet odpiecie akumulatora itd. Z tego co sie orientuje alarm na swoje podtrzymanie ustawien. Prosze mi powiedziec czy istnieje jakis sposob na anulowanie,...
Nic się nie stanie. Zrób tylko tak. Połącz kablami obydwa akumulatory. Odczekaj kilka minut. Możesz w tym czasie odpalić Matiza. Po kilku min zgaś Matiza i odpal.
Dokładnie tak jak kolega brandy-p mówi, skończyło się ładowanie, poczym rozładował się akumulator, w wyniku spadku napięcia poniżej 10V zaczęła świrować elektronika w samochodzie, a wspomaganie jak wiadomo jest tam elektycznohydrauliczne, więc też zaczęło świrować. Naładuj akumulator, odpal samochód i miernikiem sprawdź napięcie na klemach powinno być...
jeśli chodzi o zakup wystarczy najprostszy prostownik za 80 zl 6A 12V? Za 2 stówki kupisz akumulator. Jakby to coś pomogło odpal na kable od kolegi i po 10 min pracy musi się naładować i sam odpalić.
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Jedynie ogranicznik pradowy mialy pradnice ale tylko dlatego by wirnika nie spalić.
Tak zgadzam sie z toba najgorsze jest to ze nie ma zadnych bledow i nigdy nie bylo ,owszem byl podlaczany pod komputer w czasie bardzo dynamicznej jazdy nic nie wykazalo niepokojacego przynajmniej tak twierdzil człowiek ktory to testowal .zasugerowal tylko by sprawdzic katalizator czy dmucha ale i to sprawdzili podlaczajac manometr przy kolektorze.Cos...
Prawdopodobnie padł regulator napięcia. Odłącz go na próbę, załóż nowy bezpiecznik i odpal. Akumulator musi być naładowany przed rozruchem.
a próbowałes zwyczajnego resetu kompa benzyny przez odpiecie klemy z akumulatora na jakies 30 min???
Wyjmij z niego akumulator i odpal na samym zasilaczu. Jeżeli wszystko będzie OK to bateria do wymiany. Często pada w nich elektronika i powoduje właśnie takie efekty. Można też w trybie awaryjnym podmienić sterownik baterii na sterownik zasilacza. Wtedy nie tracimy baterii ale też system nie informuje nas o stanie naładowania.
Tak by sie wydawało ze od mrozu szaleje. Auto ciepłe było jak przyjechalem i nagle ten mroz -12 przyszedł rano juz wariował z tym CODE. Dla pewnosci sprawdze jutro podwojny przekaźnik chco jak by był uwalony to awaryjnie by nie palił .... i zmierze rezystancje antenki przy stacyjce.Moze cos pominąłem.. Wiem ze jeszcze jest gdzies ukryty jakis bezpiecznik...
Witam mam nastepujacy problem Posiadam Mercedesa Okularnika 98r w210 autkiem podjechalem pod dom bez problemu. Zgasilem silnik i wyszlem. Po 2h kiedy wrocilem otworzylem samochod pilotem. Wkladajac kluczyk (pilot) do stacyjki, stacyjka nie zareagowala tak jak zazwyczaj czyli odblokowujac kierownice i skrzynie automatycznie. Zawsze bylo slychac tak jakby...
Podłacz miernik do zacisków akumulatora , sprawdz napiecie , odpal silnik i znowu sprawdz ma byc 13 do 13,5 V a jak przegazujesz to ma nie przekroczyc 14 do 14,4 V.
Trochę poszperałem i jednak nie jest to fabryczna instalacja. Czytałem także, że emulatory lpg służą do tego aby komputer nie wyrzucał błędów, nie wyłączał silnika kiedy wskazówka benzyny pokazuje że jej nie ma, oraz że resetuje wskaźnik tak aby pokazywał rzeczywistą ilość pb. Błędów co prawda nie mam, zatankowałem troche mniej jak 3/4 benzyny a mimo...
Jeżeli zalozyciel tego tematu i administrator pozwola to chciałbym jeszcze podrazyc temat gdyz problem z którym sie zmagam jest identyczny jak w opisie założyciela. Wspomne jeszcze ze problem zaczął sie po wizycie u 'mechanika ' wymienił rozrzad i czunikalne walka rozrzadu gdyż twierdził że kable były przetarte. Po tygodniu zaczął pojawiać się błąd...
Iskra jest normalnie wtryskiwacz chyba nie byl sprawdzany,ale tego nie wiem bo auto zostalo u mechanika i nie bylo mnie przy tym caly czas.swiece wygladaja w ten sposob http://obrazki.elektroda.pl/4782100900_1... i zostaly wymienione na nowe NGK laser platinum premium.na tej drugiej byly slady jakby oleju.Niestety nie posiadam kodow...
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Może spróbuj ominąć zasilanie modułu z oryginalnej instalacji , po prostu podaj mu + 12V i masę z pewnego źródła choćby z akumulatora i odpal sinik . Podłącz cewkę WN na "żywca" do MED 211 , czujnik podciśnieniowy pozostaw bez zmian on nie jest konieczny do odpalenia silnika . Już nic innego mi nie przychodzi do głowy , no chyba że masz jakiś immobilizer...
Na czas testów odpal ją na żarówce a potem się pomyśli co dalej.
Witam. Od dłuższego czasu mam taki problem jednak w ostatnim czasie zdarza się nawet 3x w tygodniu. Problem polega na tym że rano przy próbie odpalenia auta silnik nie chce zaskoczyć. Tzn akumulator kręci, słychać że pompa paliwa się włącza jednak auto nie odpala. Akumulator jest napewno w porządku gdyż był sprawdzany inny i dalej byk ten sam problem....
No to po kolei: Włącz zapłon (nie odpalaj) Złącze serwisowe (nad bezpiecznikami): xx__xxx xxoxxxx pin "o" podłączasz do masy na 2,5 - 7 sekund na desce zapala sie lampka "check engine" lub z symbolem silnika (zaleznie od wersji), po odpięciu masy gaśnie na 0,5 s, potem zapala na 2,5s, gaśnie na 2,5s :) i zaczyna wyświetlać kody liczba 0,5s migniec reprezentuje...
masz paragon-zwróć na gwarancje-bo wygląda na znikomą pojemność w akumulatorze-motocykl stał wpięty na mrozie może??? odpal go kablami z auta z wpiętym akumulatorem z moto i powyłączaj obciążenie -światła itp... wypnij potem kable od auta i wepnij w to miernik i obserwuj czy spada napięcie jeżeli masz jakąś zapasową żarówkę na 12V to wepnij ja w wypięty...
Witam Mam problem z moim T23 Od poczatku jego posiadania byl problem z naglym i niespodziewanym wylaczaniem sie na zasilaczu sieciowym. po prostu komputer ni stad ni z owat nagle wylaczal sie i juz. Konieczne bylo powtorne wlaczanie, "wstawanie" systemu itd. Na zasilaniu bateryjnym nigdy sam sie nie wylaczyl. Teraz "zrobilo" mu sie jeszcze gorzej -...
Problem Rozwiązany. Pomogło odpiecie na dłuższy czas akumulatora. potem adaptacje egr i przepustnicy. Nowa regulacja gazu wymieniony został tylko egr stary był zaciety
Na próbę odpal silnik i dotykaj plusa na akumulatorze żółtym przewodem i zobacz, co się dzieje.
Podłącz akumulator na kable i odpal, potem wymień akumulator.
Nie jestem pewien ,ale ten sterownik silnika musisz wyczyścić. Rozłącz mu akumulator na jakiś czas i ponownie załącz. Odpal auto i pozostaw go na wolnych obrotach aż sie zagrzeje. Oczywiście robisz to na benzynie.
Przy rozruchu napięcie spada pobieżnej 10V To jest akceptowalne. Bez podglądu parametru stanu naładowania akumulatora zachowanie alternatora jest dla mnie jak najbardziej prawidłowe. Odpal silnik z zapiętym miernikiem , włącz nawiew i zostaw tak na 5-10 minut . Zobacz czy nie podniesie napięcia .
Odpal samochód, nie wyjmuj akumulatora i weź miernik i sprawdź napięcie przy akumulatorze a potem minus miernika daj na obudowę alternatora a plus na główną śrubę plusową przy alternatorze i porównaj czy napięcia są podobne, wyeliminujesz tym problem z masą/przewodem +. Ten prąd to jak mierzyłeś? Na wyjętym akumulatorze?
Czyli jak wwszystko ok to odpal auto niech sobie chodzi w garażu,nie siedź tylko tam za długo bez wentylacji :-)
Spróbuj zmienić akumulator lub odpal na kable z rana aby wykluczyć w 100%czy to nie wina akumulatora ,10V niby powinno dzałać ale zrób to żeby była pewność.
Sprawdź regulator napięcia, przejście na przewodach czy masz pewne masy itp. Jak mi przyjdzie coś innego do głowy to napisze. Odpal auto i sprawdź napięcie z alternatora.
Może być rozładowany akumulator i brak ładowania. Szukaj na forum było kilka przypadków jak twój, znajdziesz na pewno wyjaśnienie jak sprawdzić magneto itd. nie ma sensu przepisywać. Najprościej to naładuj akumulator, podłącz i zobacz co się dzieje, odpal i sprawdź ładowanie miernikiem. W razie czego, potem będziemy się martwić dalej.
Na zgaszonym silniku odpal wszystkie światła i sprawdź jaka różnica w napięciu jest w porównaniu do akumulatora w stanie jałowym. Jeśli nagle z 12,5 V zrobi sie 8-9V to świadczy o konieczności jego wymiany. Akumulator do wymiany.
jezeli dysponujesz miernikiem inaczej multimerem ustaw go na prąd stały 20V jezeli sie myle niech koledzy mnie poprawią nastepnie podnieś maskę pojazdu w kturym chcesz sprawdzić napięcie i sprawdz gdzie masz akumulator ,odpal samochód (ma być la luzie i zaciągnięty hamulec ręczny) jezeli odpalałeś z przewodów rozruchowych to je odłącz . Następnie weź...
Problem masz z wzbudzeniem ( świeci kontrolka po włączeniu zapłonu? ) , lub niewłaściwy regulator. Dokładnie, często przewód od wzbudzenia dostaje przerwy w okolicach rozrusznika (gnije przewód przy wtyczce). Jeżeli po zapłonie nie masz kontrolki akumulatora to odpal samochód i przegazuj go do ponad 3000 rpm, jeżeli alternator sprawny to powinien się...
Jest takie sprytne urządzenie do pomiaru stanu akumulatora. Odpal to, podjedz do pierwszego normalnego garażu i zrób test akumulatora, bo to prawdopodobnie w nim jest problem
Na wszelki wypadek czego? Poza tym jak napisałem wcześniej ,akumulator jest naładowany. Wymień ten roztwór na poprawny,włóż do auta i odpal,a sam się przekonasz.
Ten przekaźnik znajduje się koło akumulatora pod fotelem. Dodano po 56 Odpal auro i zmierz napięcie na akumulatorze pod maska i na akumulatorze pod fotelem
Naładuj akumulator. Odpal auto. Zmierz napięcie. Sprawdź bezpieczniki.
Bezpiecznik od gazu możesz wyjąć a powinien odpalić na wtryskach benzynowych, odpiecie kostki od sterownika gazu powoduje rozłączenie wtryskiwaczy benzynowych, na akumulatorze pod plastikiem nie ma bezpieczników? Jak włączysz zapłon słychać pompkę paliwa ? Iskra się pojawią podczas kręcenia? Kontrolka imobilajzers nie swieci ?
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Kolego sprawdź sobie przewody podciśnienia, to musi być pewne. Odpal auto, otwórz maskę, zrzuć wężyk z akumulatora podciśnienia (ta czarna bańka) i przyłóż palec do tego wężyka, chociaż lepszym rozwiązaniem było by podłączyć się pod vakuometr bo jeżeli moc "wraca" to musi być jakieś podciśnienie. Ja bym też sprawdził gruszkę od Turba, pamiętam jak to...
odłącz akumulator i zostaw na pare minut. potem podłącz spowrotem (najlepiej - ).poczym włącz zapłon (bez odpalania ) i poczekaj z minute potem wyłącz zapłon i poczekaj znowu minute . Nastepnie odpal i zostaw pracujące auto do włączenia sie wentylatora <bez dodawania gazu>. powinno pomóc
Co oznacza stwierdzenie ze zalozylem na ekran? Zrobilem tak ze wystaje sam miedziany drucik, te wszystkie metalowe oslonki i druciki poucinalem i wkladajac sam ten drucik nie ma sygnalu:/ To sobie odetnij minus od akumulatora w samochodzie i go odpal(chyba że zapałkami):D A co do F-ki to ekran wywinięty na zewnątrz izolacji a żyła(ten drucik)odizolowany...
Na początek przy odłączonym zasilaczu wyjmij akumulator, wypij kawę, włóż akumulator i odpal. A nuż ruszy...
Sprawdź tak :odłącz akumulator i podłącz go po 10 min i zostaw go na 1 godz. albo 2 i dopiero odpal go po tym czasie.
C330 pali bajecznie lekko, na aku 80Ah z samochodu kręci jak głupia. Podłącz tylko akumulator z samochodu odpal ciągnij i sprawdz
Zanim uruchomisz zmierz napięcie po nocy, to też ważna informacja. Potem włącz światła i dmuchawę na postoju. Potem odpal i mierz najpierw na wolnych obrotach a potem przygazuj.
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
podłącz miernik na zaciskach akumulatora, odpal maszynkę i sprawdź pomiary na woonych obrotach może być mizernie ale jak dodajesz gazu, musi wskazywać większe napięcie, jeśli tak nie jest... brak ładowania.
Wiram, Prosze o pomoc. Saab 93 2.0Turbo, 2003r problem jest ze stacyjka. Po przejechaniu kilku kilometrow i po zgaszeniu silnika, nie da sie ponownie przekrecic kluczyka w stacyjce. Pomaga odpiecie na kilka sekun klemy akumulatora, natomiast jesli samochod stoi w miejacu mozna go gasic i odpalac dowolna ilosc razy. Gdzie szukac problemu i pomocy. Podrawiam
Sprawdź naładowanie akumulatora lub odpal go np. z samochodowego. Sprawdź również "masę" w skuterze i stan rozrusznika.
Jeśli ma wbudowany regulator napięcia to zmostkuj wszystkie wyjścia z alternatora i podłącz pod plus z akumulatora i odpal i sprawdz napięcie na akumulatorze ale to rozwiązanie tylko na sprawdzenie czy alternator rzeczywiście działa po zgaszeniu odłącz od akumulatora. Jeszcze jedna szkodliwa porada i wlepię ostrzeżenie ! Takie podłączenie spowoduje...
odłącz akumulator i zresetuj kompa a po podłaczeniu akumulatora odpal auto i zostaw niech chodzi na wolnych z 15min i złapie nowe parametry z czujników w tym z przepływomierza
Przyczyną właśnie może być akumulator i brak ładowania, podczas jazdy napięcie stopniowo spadało więc zapalały ci się kontrolki. Zmierz napięcie na akumulatorze, naładuj, odpal auto i sprawdź ładowanie.
Odpal bez wtyczki , jak nie wywali checka tylko lampkę akumulatora to raczej tak
Odłącz na jakiś czas akumulator i odpal na benzynie,czy będzie ok.
Witam serdecznie. poszukuje rozwiazania problemu ciagle sie swiecacych swiatel stopu. Swiatla swieca sie po wyjeciu bezpiecznika, po wyjeciu czujnika stopu. Jedyna metoda na ich wylaczenie jest odpiecie napiecia z akumulatora. Wiazka kabli przy klapie sprawdzona. Elektryka nie mam w poblizu, a auto jutro potrzebne. Prosze o pomoc. male uzupelnienie,...
Podłącz się woltomierzem równolegle do +,- akumulatora zobacz jakie jest napięcie po włączeniu zapłanu, odpal maszynę i analizuj napięcie ładowania w całym zakresie obrotów i obciążenia, przy prądzie ładowania musisz wpiąć się szeregowo odpinasz przewód z aku i wpinasz się pomiędzy przewód a zacisk aku. mam nadzieję że dysponujesz amperomierzem o odpowiednim...
Witaj, jak chcesz sprawdzić czy na benzynie działa dobrze zrób tak. 1. Silnik musi być zimny. 2. Odłączyć akumulator na 15 min lub dłużej. 3. Po podłączeniu odpal na benzynie i niech tak chodzi do zaliczenia dmuchawy chłodnicy. 4. Gaz musi być wyłączony cały czas. 5. Testuj w czasie jazdy na benzynie czy będą jakieś błędy.
witam. Obcięte przewody wychodzące z wiązki należy złaczyc ze sobą i kontrolka klocków zgaśnie, a wyłączenie inspection polega na znalezieniu 7 pinu w złączce serwisowej. Połączenia 7 pinu z minusem w akumulatorze przekręcenia zapłonu tak, żeby włączyły się kontrolki odczekaniu trzech sekund wyłączenie zapłonu i odpiecie kabla od minusa w akumulatorze....
masz alternator czy pradnice? jesli alternator to moze byc padnieta ktoras z diod lub ew. cos nie laczyc, ale moze tez byc to spowodowane czyms innym... sprawdz czy laduje akumulator - odpal silink, odepnij minusowa kleme od akumulatora, i sprawdz miernikiem czy na klemach jest napiecie, i jaka wartosc pozdrawiam
Najprościej. 1. Weź miernik i zmierz napięcie na akumulatorze. 2. Odpal agregat i zmierz napięcie na akumulatorze. 3. Jeżeli po odpaleniu napięcie będzie wyższe niż przed to masz ładowanie. http://genezo.pl/?9,genezo-an-8674e1-z-a... "- prad ładowania akumulatora 5 A przy napieciu 14,2 V"
Co może być przyczyną tego, że wentylatory załączają się jakoś 15 min po zgaszeniu silnika i później cyklicznie co kilkanaście/dziesiat minut aż do rozładowania akumulatora? W trakcie jazdy też się włączą w nietypowym momencie. Wydaje mi się za zaczęło mi się jak odłączyłem wtyczkę od czujnika temperatury na włączonym silniku, wtedy od razu załączyły...
Jeżeli posiadasz zwykły multimetr to ustaw go na zakres napięcia stałego tak zwane DC następnie sondy podłącz do akumulatora sprawdź jakie jest napięcie miernik powinien wskazać wiadomo 12 V czyli napięcie akumulatora. Następnie odpal silnik i patrz czy napięcie na mierniku wzrasta jeżeli alternator jest dobry i ląduje na mierniku powinno być około...
Naładuj akumulator i odpal. Sprawdź czy alternator ładuje. Do profilaktycznego przeglądu złącze PLUS pod maską, oraz czyszczenie klem i słupków akumulatora. To podstawa. Potem jeżeli te proste czynności nie dadzą poprawy- trzeba szukać przyczyny- pewnie niedomaganie alternatora, a co za tym idzie może i akumulator na śmieci.
Ładuj akumulator i dopiero odpal!
Rok 1994r. silnik 1.9TDI 1Z Więc zrób jak pisałem wcześniej.A dla super pewności odpal go na pych i będziesz pewien.Licznik tu nie ma nic wspólnego W tym modelu jedynie że ci nie kręci rozrusznik : akumulator rozrusznik sterowanie rozrusznikiem Jeżeli układ paliwowy jest ok odpali na pych
Najpierw naładuj akumulator odpal samochód i zobacz czy kontrolka ładowania gaśnie jeżeli nie winna będzie lęzeć po stronie alternatora. Akumulator jeżeli nie będzie miał ładowania rozładowuje się podczas jazdy w parę minut. Nie chcę zgadywać ale mi to wygląda na uszkodzony alternator. A klemy dobrze jest wyczyścić i przesmarować smarem.
Witam! Jestem posiadaczem focusa rok 2000 silnik zetec-s 1.6 16v 210.000km problemy sie zaczely jakies 5000km temu, pekl kolektor wydechowy ale to sie zdarza w tych autach, mimo spawania i tak nie trzymal, wymienilem na uzywany, po tym jak zaczalem czuc spaliny w aucie zapalila sie kontrolka od silnika, czasami mocne przykopcanie z rury na biało gęsto...
Swoją drogą to masz coś wywalone w kosmos że masz 12.2V i jeszcze spada. Akumulator wykończysz - chyba że jest już trupem, ale jak da się z niego odpalić bez wspomagania to jeszcze żyje. Myślę że na wolnych to coś koło 13V albo lekko więcej powinno być. Podłącz prostownik na nockę (raczej większej mocy), później odpal auto, podłącz znowu prostownik...
Podstaw inny akumulator , odpal auto na wolnych jakieś 10 do 15 minut i sprawdź jakie jest ładowanie pod obciążeniem może aku już umiera i pochłania cały prąd. A w te oczka to raczej bym nie wierzył za bardzo
Banalne. :D Jak ktoś nie odróżnia bateriii od akumulatora to potem płaci. :D :D :D :D Jak masz czas i Ci się chce... :D rozbierz słuchawkę, oczyść naloty szczotką do zebów, wypłucz wodą destylowaną osusz, wypłucz w propranololu, osusz, obejrzyj pod lupa, polutuj zeżarte ścieżki. Odpal. :idea: Zamelduj wg instrukcji. :?: Jak nie działa to wywal natychmiast....
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Zajrzyj choć do tego akumulatora... Zobacz, czy poziom elektrolitu jest właściwy, czy akumulator ma właściwe napięcie, odpal silnik, zmierz napięcie ładowania... Bo na razie, to do wróżki...
W seicento mozesz smialo odlaczyc akumulator. Po podlaczeniu z powrotem, odpal samochod i niech pochodzi sobie na wolnych obrotach do dwoch wlaczen wentylatora chlodnicy.
Jak masz miernik to odpal i sprawdź napięcie na akumulatorze. Coś mi tu pachnie za dużym ładowaniem albo wyjątkowo dziadowskie żarówki.
Nie pamiętam czy chodziło dokładnie o ten sterownik, ale któreś usypiały się po zbytnim spadku napięcia akumulatora ( i jak tutaj włączały się na chwilę po zapłonie) - odpal silnik i daj popracować a niewykluczone, że ożyje.
Stawiam na brak ładowania akumulatora w aucie. Wyjmij i naładuj akumulator, następnie zamontuj go w aucie odpal silnik i zmierz napięcie na klemach. Powinno wynosić ponad 13 volt.
Dalej podtrzymuję tezę z postu #13. Masz podłączone ładowanie (przewód 51) po stacyjce. Jeśli nie wierzysz, to odpal motocykl, wyłącz stacyjkę, odłącz akumulator i zmierz napięcie ładowania na luźnych klemach.
syczenie akumulatora rozłącznik akumulatora rejestrator akumulatora
huawei gniazdo naprawa samsung opóźniony honda civic termostat
remote stratos ustawić jednej krańcówki
Opel Meriva B 2010 gaśnie podczas jazdy, problem z uruchomieniem Karcher HDS 995 - Wymiana głowicy na zamiennik