Ale wracając do tematu..czy problem z nieszczelnością nie będzie widniał na komputerze? No przecież widnieje, w dwóch egzemplarzach ;] błąd przepływomierza - za niski sygnał. boga mieszanka, problem z paliwem Dodano po 1 ylko cholera nie wiem, bo mechanik uparcie twierdzi ze jak odpina wtyczkę od przepływomierza to auto chodzi ładnie... No i to jest...
Przepływomierz zapięty. Jeśli chodzi o konfigurację to nie ma reakcji na zmianę rodzaju regulatora. Po zmianie typu regulatora odłączałem akumulator bo słyszałem że te sterowniki miały taki feler ze trzeba było odpinać aku zeby sterownik przyjął adaptację. Regulator na 100% prawidłowy.
Ten sterownik forda ma chyba coś takiego jak samoadaptacje, nie pamiętam dokładnie lub mogę się mylić bo walczyłem z czymś podobnym kilkanaście lat temu. Odłącz akumulator na kilkanaście minut, po podłączeniu odpal i niech auto chodzi na wolnych obrotach kilka minut (chyba tak długo by załączył się wentylator). W tym czasie sterownik silnika powinien...
Zacznij od podłączenia pod Star Diagnosis, powinno ci samo wyjść, co jest nie tak. Żadne czyszczenie przepływomierza, odpinanie sond nic nie da. Do tego, tam rozsypywały się na potęgę wiązki elektryki silnika. Od tego trzeba zacząć.
Skup się na pierwszym błędzie, zrób pomiary. Drugi sam wywołałeś, odpinając przepływomierz. Trzeci, nie wiem skąd ale nie on jest przyczyną objawów, które opisujesz.
kolega ma blad zwiazany z przeladowaniem [w szerokim tego słowa znaczeniu] a Wy mu kazecie odpinac przeplywomierz ..... :lol:
To jedź do kogoś co się na tym zna, bo odpinaniem przepływomierza samochodu nie naprawicie.
Dzieki za rade z tym plakiem. Spróbuje tego sposobu chociaz ciezki dostep do kolektora. Odpinałem przepływomierz i wtedy jeszcze gorzej z ta moca
Kolego, bo gdy odpinasz przepływomierz, sterownik ignoruje wskazania czujników i jedzie z zapisanych ustawień. Ciebie ratuje porządna diagnostyka, zamiast wymiany na chybił/trafił.
prawdopodobnie odpinasz przepływomierz - jak jest padnięty to jest taki objaw. Czy w aucie jest gaz ??
oki Jak odpinasz przepływomierz wtedy samochód przechodzi w tryb awaryjny czyli pobiera dane z innych czujników i map.
Nie mam rozpiski bezpieczników, ale jedyny 20 amperowy bezpiecznik w instalacji tego silnika zasila czujnik prędkości pojazdu, przepływomierz, podgrzewacz paliwa i sterownik silnika. Odpinaj po kolei te podzespoły i sprawdzaj czy przy którymś nie będzie palić.
Witam, wracając z trasy auto straciło całkiem na mocy, nie może przekroczyć 3000 obrotów, do tego kontrolka świec żarowych świeci się jednostajnie. Zaworek N75 strasznie głośno bzyczy, przypomina to jakby spięcie. Podczas jazdy słychać, że turbina chodzi. Odpinając przepływomierz, nie widać było żadnej różnicy. Napięcie na zasilaniu świec prawidłowe....
Witam, po przejechaniu ok 1km na zimnym silniku w Vito W447 2017 rok wyskakuje błąd ESP i auto traci moc, jedzie max 20km/h, na dosłownie 1 sec. zapala się kontrolka świec. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Nie ma tego objawu gdy odpalę i podczas jazdy daję dużo gazu - trzymam na co najmniej 2tyś obrotów. Błąd jakiego się nie da skasować, gdy...
gdy było wszystko ok i gdy odpinałem przepływomierz nie było skoków obrotów na LPG , teraz są sprzęt jest taki jak na foto z poście , mam wrażenie ze albo sonda lambda albo emulator sondy od lpg coś szwankuje .
Odpinasz tą wtyczkę co 5 minut? Bo chyba nie. Przylutuj kable na sztywno i już.
Ciśnienie na szynie 393Bar na wolnych obrotach, przy dodawaniu gazu wrasta, max odchyłka 20bar różnicy. Jeździć nie muszę bo na postoju dodając gazu czuć jak z opóźnieniem wchodzi na obroty,zero dymienia. Odpinając przepływomierz wchodzi momentalnie na obroty ale dymi na czarno( wtedy dawka paliwowo powietrzna w parametrach idzie na max) korekcja cyl....
Mam pytanko czy jest sposób na sprawdzenie przepływki w prosty sposób? Np. Jeśli odpinam przepływomierz na pracującym silniku i silnik zareaguje na obrotach to moge stwierdzic, że przepływka jest dobra? Czy jest różnica nareakcje po odpięciu przepływki w benzynie czy w dislu?
A przepływomierz odpinałeś? Jeśli nie to go odepnij.
Witam! Poszukuję rozwiązania na przepływomierz w układzie chłodzenia. Zakres pomiaru 0-12l/min (woda). Przyglądałem się już konstrukcją dostępnym w różnych firmach ale ich ceny są porażające. Przepływomierz ma być połączony z uP, a dane wyświetlane na wyświetlaczu. Co do programowania to nie mam żadnego problemu, ale pomysłu na sprzet brak :-(. Jeśli...
Opisuję to co zrobiłem: -odpalam samochód kontrolka nie zapaliła się -odpinam przepływomierz wsiadam i kontrolka już się świeci -po przejechaniu kilku kilometrów z odpiętym przepływomierzem samochód to jakiś muł -przypinam ponownie przepływomierz i kontrolka gaśnie -idąc tym tropem popodpinałęm wszystkie kostki pod maską i ponownie je wpinałem -aktualnie...
KOMBINATORZE ALPEJSKI !! Z uporem godnym lepszej sprawy usiłujesz sobie bardziej popsuć samochód, niż już jest zepsuty, to są modulatory elektropneumatyczne, a nie zaworki w stylu 12Votwórz/0vzamknij,stany pośrednie nie występują. Odpinałeś przepływomierz, efekt, praca silnika taka sama, Twoja diagnoza: uszkodzony przepływomierz, moja: coś w o sprzęcie...
druga przepływka i to samo :( Jedna rzecz mnie zastanawia- przepływomierze jeden jak i drugi na jałowym pokazują od 2 do 6 gram (bo faluje silnik) jak wcisnę pedał gazu żeby się wkręcił do 3tyś obr/min to z ledwością wchodzi na 60g. Natomiast odpinając przepływomierz, sterownik silnika podstawia sobie wartość 360g. Czym mogą być spowodowane zaniżone...
Witam. Mam problem z strzałami na gazie powyżej 4 tys obrotów strzela. Gdy odpinam przepływomierz mogę kręcić do odcięcia 6-7tys i nie strzela. A na benzynie szarpie i przerywa a od dzisiejszego dnia na gazie tylko jeżdżę i odpalam, bo gaśnie na benzynie.
Witam wszystkich a ja mam problem w Master 3.0 140 plandeka ze pali jak smok jadę prędkością do 100 km/godz i 15,16litrów na 100km, a moc ma i pali na strzała jak i rano tak i w dzień nie wiem gdzie mam ręce włożyć,odpinałem przepływomierz i nie było wielkiej różnicy z mocą, zapomniałem zapiąć wtyczkę i rano nie zapalił dopiero jak założyłem to na strzała...
Straszne przyspieszanie to rozumiem, że strasznie wolne? A sztangę zaciąga? Dolot szczelny?[/quote] Tak, miałem na myśli, że strasznie wolno, praktycznie w ogóle nie przyśpiesza. Z tą sztangą to jeszcze sprawdzę. W dolocie nie zauważyłem żadnych nieszczelności. Podsyłam również błędy, jakie mi wysypało od silnika. Przepływomierz był odpinany, więc ten...
dzięki za odpowiedz ale myślę że błąd p0191 to problem z ciśnieniem paliwa i egr nie ma tu nic do rzeczy a przepływomierz odpinałem żadnej zmiany
Witam wszystkich potrzebuje pomocy moze juz ktos z was mial taka sytuacje.. A mianowicie renault lagene 1999 tdi.. Auto zapala na zimny gdy jest cieple nie zapala.. Sprawdzone wtryski sprawdzona pompa wymienione swiece.. Dziwna rzecz w momencie kiedy odpinamy przeplywomierz auto tez nie zapala.. Jesli ktos z was moze cos doradzic wielkie dzieki...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy moze juz ktos z was mial taka sytuacje.. A mianowicie renault lagene 1999 tdi.. Auto zapala na zimny gdy jest cieple nie zapala.. Sprawdzone wtryski sprawdzona pompa wymienione swiece.. Dziwna rzecz w momencie kiedy odpinamy przeplywomierz auto tez nie zapala.. Jesli ktos z was moze cos doradzic wielkie dzieki...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy moze juz ktos z was mial taka sytuacje.. A mianowicie renault lagene 1999 tdi.. Auto zapala na zimny gdy jest cieple nie zapala.. Sprawdzone wtryski sprawdzona pompa wymienione swiece.. Dziwna rzecz w momencie kiedy odpinamy przeplywomierz auto tez nie zapala.. Jesli ktos z was moze cos doradzic wielkie dzieki...
Witam Kolegów. Niedawno kupiłem audi a4 b6 2.5 v6. Nie ma w niej kontrolki silnika a powinna być. Odpinałem przepływomierz i kontrolka żadna sie nie zapalała a w vagu był błąd. Nie wiecie czy mazna ją dezaktywować przez kodowanie albo jakoś inaczej. A moze wiecie jak to naprawić. Rozebrałem licznik ale tam jest wszystko ok
Witam. Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają. Posiadam od niedawna Audi a3 8L z rocznika 97' z silnikiem 1.6 w lpg. Problem polega na tym że autko szarpie mi podczas jazdy , obroty czasami falują między 800-600, podpinałem się pod OBD i są dwa błędy typu : 1. 00537 Sterowanie Lambda Górna wartość zatrzymania 2.00525 Sonda Lambda sp:Nieprawidłowy Sygnał....
Witam, W moim SX4 od jakiegoś czasu falują obroty na biegu jałowym a w trakcie przyspieszania i wolnej zmianie biegów gaśnie. Samochód miał zaślepiony egr bo się zaciął. Wymieniłem na sprawny błędy usunąłem i dalej to samo. Sprawdzałem zawór EGR, VVT-I, czujnik położenia wałka rozrządu, zdejmowałem pokrywę zaworów, łańcuch nie ma luzów. Samochód nie...
Srawdziłem przewody, na wszystkich jest przejście. Wyciągnąłem też i sprawdziłem kontaktron przepływomierza, działa poprawnie. Czy ktoś wie dlaczego jak odpinam kostkę przy przepływomierzu to mam dokładnie ten sam błąd F6E1? Jak sprawdzić czy zawór dopływowy przepuszcza tyle wody co trzeba? Czy macie inne pomysły? Z góry dzięki. KD
Tabela błędów ze sterownika nie została skasowana jak odpinam np przepływomierz to błąd jest generowany.
Pisząc to, robiłoby się podciśnienie. Miałem na myśli wyraźne skoki widoczne na MAP-sensorze. Czytając cały wątek, wiedziałbyś, że wydech odpinałem, ale bez efektu.
Najszybciej sprawdzisz przepływomierz odpinając go na chwilę. Brak reakcji może wskazywać na uszkodzenie.
Witam nie moge sie dokopac czegoś sęsownego więc pisze nowy temat. Wczoraj stała sie dziwna rzecz jade a tu nagle prprprpr ???. Silnik zachowuje sie tak jak by pracował bez jednego gara. A więć swiece nowe to nie to, kable też specjalnie odłączałem kazdy osobno po kolei to wtedy efektywnie widać ze pracuje bez jednego gara więc przewody też nie. Tylko...
Odpinałem jedynie te klamry, które mocują rure z przepływomierzem do filtra, w zasadzie niepotrzebnie bo i tak nie odpinałem tej rury. Natomiast żadnych kabli nie odpinałem.
Cześć, Renault Master 2,3 dCI 120kW 2015 sterownik silnika SID309. Problem jest następujący: podczas jazdy sporadycznie traci moc, wyrzucając błąd P0101 - Sygnał przepływomierza powietrza - sygnał za wysoki. Sprawdzone: - kolektor dolotowy szczelny - przepływomierz powietrza podmieniony z jeżdżącego samochodu - piny w złączy przepływomierza OK Próbowałem...
Aktualnie w domu małym miałem prostą instalację CO z całą grupą zabezpieczenia podłączoną do przepływomierza 5kW. Wszystko chodzi sprawnie, grzeje odpowietrza się. Wpadłem na pomysł aby wykorzystać pompę ciepła CWU bez zbiornika do ogrzewania instalacji CO. Myślałem że to proste odpinam przepływomierz i podłączam pompę i sprawa będzie załatwiona. Niestety...
właśnie wróciłem od elektryka i wydrukował mi z Vaga błędy tj 00741 Kontrola pedału hamulca 27-00-Niezrozumiały sygnał 00523 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) 31-00- Przerwa / Zwarcie z masą 00553 - Miernik masy powietrza (G70) 31-00 - przerwa / zwarcie z masą 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 11-00 - Granica regulacji nieosiągnięta...
Więc jak to jest? Odpinanie kostki od przepływomierza ma na celu sprawdzenia sprawności EGR, a nie, że zaślepienie EGR. Natomiast, zaślepienie EGR w dwóch miejsca nie trzeba robić softu, lecz nadal nie piszesz, czy posiadasz Fap, czy nie.?
Witam ponownie, jednak samochód dalej się krztusi i przerywa. Rzeczy jakie wymieniłem juz to: przeplywomierz wraz z guma, silniczek krokowy. Odpinałem tez po kolei sondę, czujnik temp., przeplywomierz i nic...pomóżcie bo zwariuje.
tak zrobie. Zamówiłem też moduł zapłonowy bo wydaje mi się ze będzie to jego wina bo przy nim były kable odpinane nigdzie więcej. Bo bez przepływomierza samochód palił normalnie.
Ok to można powiedzieć po podstawieniu drugiej sprawnej.Prosty sposób na sprawdzenie - oszukać czujnik wody - magnesik lub zewrzeć wyprowadzenia następnie odpinając z toru wodnego przepływomierz dość silnie dmuchnąć w od strony zasilającej uruchamiając jednocześnie proces odpowietrzania pokrętłem.Nie napisał kolega czy podaje wodę przy próbie odpowietrzenia.
ten silnik jest prosty a ja na prawdę nie wiem co mu dolega układ zapłonowy jest na cewce . zalewa na wszystkich świecach ( nie chce mi sie wierzyć ,że wszystkie wtryski poszły naraz) -przepływomierz odpinałem żadnej reakcji -dziś sprawdzę sonde objawy przed uszkodzeniem : strasznie ciężko odpalał dopiero po dłuższym kreceniu odpalił. stał około roku...
Witam. Mam gorącą prośbę proszę o pomoc jak kasuje się błędy w mercedesie E-klasa krok po kroku. Mam wrażenie że PC łączy się ze sterownikiem niemniej jednak nie wyświetla żadnych numerów, błędy są na 100% gdyż świeci czek poza tym odpinałem np. przepływomierz więc błąd powinien wyskoczyć. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam, mam taki problem a mianowicie, niedawno kupiłem A6 C5 z motorem 2.4 V6 wszystko było ok palił i jeździł bez problemu, postał kilka dni na deszczu bo niedawno były takie ulewy, i po kilku dniach chciałem go odpalić to pracował tak jakby na nie wszystkie cylindry więc go zgasiłem i pomyślałem może świece lub cewka i wymieniłem te rzeczy, po wymianie...
Błędów 0. Pedał gazu działa płynnie. Dywanik oryginalny, nie podwija się. Przedtem pracował płynnie stało się to po czyszczeniu przepustnicy i przepływomierza. Przy odpinaniu przepustnicy samochód zaczyna pracować na stałych obrotach lecz wciąż są trochę wyższe niż zalecane przez serwis - w granicach 1300 obr/min.
Powalczyłem dzisiaj trochę i sprawa wygląda tak że czujnik położenia przepustnicy pokazuje na zapłonie 0.95V przy maksymalnym otwarciu 4.11V, komputer pokazuje zawsze 19.22% a max 82% co ciekawe czujnik temperatury pokazuje 88 stopni i 0.00V, odpinałem też przepływomierz i pierwszą sondę lambda i bez zmian, jutro sprawdzę może rozrząd. Wydaje mi się...
odpinać klema odpinać akumulator odpinać komputer
położenie potencjometr diagnostyka silnika nissan laptop kompatybilna karta sieciowa
skasować citroen skasować citroen
Zamienniki dla SBX1610-52: TSOP4838 i IRM-3638N Erbauer ETSS260 – przyczyny przegrzewania, typowe usterki, objawy i diagnostyka szlifierki