Popatrz na tą maskownicę: https://north.pl/karta/klapka-filtra-pom... ma zapadki więc pewnie należy odpiąć węże od korpusu pompy i obrócić w którymś kierunku.
Witam mam poloneza atu Zakładam, że mowa o Atu "minusie". Jeśli tak to do podmiany nagrzewnicy nie trzeba demontować całej deski. Wystarczy jeżeli zdemontujesz konsolę środkową i zdejmiesz dolną część plastikowej obudowy. Zostaje odpiąć węże, wyjąć nagrzewnice i gotowe :D
Sam pistolet odcina przepływ wody, Tak. ale pompa pompuje dalej, Tak, nabije do określonego ciśnienia i czeka, aż upuścisz wodę. W tym zestawie (na zdjęciu) jest wyłącznik, który tego"pilnuje". Do węży proponuję jeszcze szybkozłączki, by można było łatwo odpiąć węże, a może i bęben żeby wąż łatwo zwinąć.
Termostat to jest cały ten element który widać na zdjęciu. Czyli trzeba odłączyć wtyczkę czujnika temperatury, odpiąć 4 węże i odkręcić 2 śruby (wcześnie dobrze by było spuścić trochę płynu, żeby za dużo się nie wylało).
Czy to możliwe, że płaszcz jest przykręcony tylko tym korkiem tak odpiąć dwa węże z prawej wcześniej wyjąć biały plastik między nimi Potem dźwignąć płaszcz do góry, żeby wysunęły się te 3 króćce widoczne na dole. Może z nich wypłynąć woda.
To model z plastikowym spodem, trochę jest dłubania aby go rozebrać. Na pewno od środka musisz odkręcić korek od soli i jego nakrętkę, odkręcić plastikową obejmę pod filtrem wkręty to prawdopodobnie Torx 20. Następnie możesz zdemontować plastikowe uchwyty napinające drzwi, od strony płaszcza wodnego odpiąć węże odpływowe i przewody od przełączników....
Sprawdzałem czy dochodzi prąd do pompy przez probówkę i dochodzi. Więc odpiąłem dwa węże ponownie zakręciłem pompą nic nie pompuje... Ten wpis świadczy o uszkodzeniu pompy chyba że właściciel źle wykonał pomiary lub ma twixa i ma dwie różne usterki. Jak podłączyłeś i jaką masz tą probówkę?
Zdemontuj pokrętła od nagrzewania może coś połamane jakieś zaczepy dźwigienki od sterowania, miałem tak np. w Lanosie. A jak nie to trzeba odpiąć węże od nagrzewnicy podłączyć pod wody i przepłukać przy otwartym ogrzewaniu w kabinie zobaczysz czy drożne.
Działa, ale faktycznie było w inne gniazdko wpięte, ale dalej odpala, gaśnie i wywala błąd e01. Trzeba było pokrętło od temperatury dać na maksa, potem skręcić na minimum i ustawić temperaturę, taka procedura.... Dobra, pozbyliśmy się jednej usterki... To rozumiem, że teraz można przejść do czyszczenia wymiennika po stronie wodnej https://obrazki.elektroda.pl/7236271500_...
Tak , o to chodzi , można wyczyścić komorę zasobnika szczoteczką np. do zębów . Aby go zdemontować , po zdjęciu blatu , trzeba odpiąć węże od zasobnika i odkręcić trzy śrubki z przodu , potem rozpiąć zatrzaski ( jeśli nie jest klejony ) , ale dokładne czyszczenie bez demontażu powinno wystarczyć .
boje się że jak odkręcę przód to coś pójdzie nie tak Racja, pójdzie mocno nie tak Przód z natury nie jest demontowalny, to element nośny. całej pralki. Da się to rozebrać, ale przeba odpiąć cały dół, wiązki, węże i wystawić ramę wsadową z zespołem piorącym poza obudowę. Wówczas można będzie odkręcić przód od podstawy obudowy.
W zimę nie będzie się raczej gotowała pomimo słabej pompy wody. Ja bym stawiał na zapchaną nagrzewnice, na wyższych obrotach pompa daje wyższe ciśnienie co powoduje przedostanie się większej ilości gorącej wody do nagrzewnicy - letnie powietrze. Sprawdzić to możesz dość łatwo - odpiąć węże idące do nagrzewnicy i dmuchniecie w nią powinno powietrze z...
Próbuj ale doświadczenie podpowiada mi, że to kanaliki w nagrzewnicy się zalepiły. Tak czy inaczej bez porządnego płukania całego układu i wymiany płynu się niestety nie obędzie nawet jeśli uda się udrożnić system. Możesz spróbować na początek odpiąć węże przy nagrzewnicy i dmuchnąć sprężarką a następnie podłączyć wąż z bieżącą wodą.
Pierwszy podejrzany Turbo . Czyli odpięcie węża do turbo i sprawdzenie luzów wirnika i ilości oleju w dolocie można też sprawdzić czy regulacja turbo się na zacięła.
spuść wodę odepnij wąż od pompy i sprawdź czy nic nie blokuje , jeżeli nic nie znajdziesz spróbuj ją podłączyć do zasilania i zobacz czy będzie kręcić ... powiedz czy słychać pompę , bo jeżeli tak to może być też zapchany odpływ
Może mi ktoś powiedzieć, jak powinien wyglądać korek od zbiorniczka wspomagania? Na korku jest dziurka, ale nie wiem, czy ona powinna być drożna, czy nie? Już mi ręce opadają, bo udało mi się odpowietrzyć układ, bąble się już nie pokazywały, pompy nie było słychać. Wszystko dzięki temu, że odpiąłem węże, wypuściłem trochę płynu i nalałem świeży no i...
Witam, Sprawdź czy do zaworu dochodzi napięcie. Jeżeli nie to może jest padnięty układ sterowania elementem wykonawczym (triak), lub on sam. Zawór jest najprawdopodobniej na 230V (sprawdź). Możesz też odpiąć wąż od zmywarki od płaszcza i po jej załączeniu powinna popłynąć woda. Może zatkany jest płaszcz wodny ja miałem taki przypadek.
A gdyby odpiąć te dwa węże i spróbować przepłukać nagrzewnicę ?
Przecież masz tam po prostu coś zapchane. jeśli odepnę wąż podciśnienia auto nie powinno chodzić równiutko Przy tak dużej ilości lewego powietrza powinien wkręcić się na wysokie obroty albo falować mocno obrotami lub nawet zgasnąć.
Witam Na jakiejś stronie wyczytałem, że jest to: 6203 RS -2szt simery22x40x7, 25x40x7 +tulejka ustalająca 25x40x5,5. . Co więc trzeba powiedziec w sklepie: 2 łożyska: 6203RS 1 simmering: 22x40x7 1 simmering: 25x40x7 Ewentualnie jeszcze plastikowa tulejka, ale u mnie ani razu nie było potrzeby jej wymiany. Łożysko od strony kola pasowego wymienia sie...
Witam. Żeby zweryfikować skąd olej to odepnij wąż od turbiny i sprawż czy na odcinku od odmy jest duże zaolejenie. Prawdopodobnie to masz uszkodzoną turbine jeśli mocno kopci z wydechu. Koszt turbiny po regeneracji to 600 zł jeśli masz troch wprawy i się nie boisz to wymienisz ją sam. Co do czujnika to sprawdż kabelki w lagunie są bardzo cieniutki i...
Tak. Odpiąłem wąż od tego syfonu i puszczałem wodę do wiaderka i było to samo.
Witam, Przerabiałem miesiąc temu ten sam problem - przeciek ze zbiornika oleju. U mnie zbiornik oleju zespolony jest ze zbiornikiem paliwa. Trzymają go 4 śruby przykręcone przez kątowniki podstawy do wzmocnionego dna. Przeciek masz zapewne w bocznej ściance w obszarze styku z kątownikami podstawy. Zbierające się tam zanieczyszczenia powodują korozję...
Panowie, czy to jednak mimo wszystko nie może być przybrudzony wymiennik po stronie GZ? Odpiąłem dziś węże od strony GZ (na szczęście mam tam zawory + swego rodzaju szybkozłączki, coś na kształt śrubunków) i tam wszystko jest od wewnątrz pokryte warstwą czarnej mazi. Nie wiem co to - kamień kotłowy? Po przejechaniu czystym palcem ten robi się czarny...
Witam Zaczęło się od błędu E4, który szybko został rozpoznany wg. instrukcji jako możliwe za małe ciśnienie wody, brak wody itp. Zostało zrobione: - wyczyszczony filtr - odpięte węże doprowadzające wodę, wyczyszczone filtry (lekko zapchane) - wąż aqua stop zbadany czy działa właściwie - działa - sprawdzone wężyki doprowadzające wodę dla prania wstępnego...
Nie inaczej. Zmywarka w normalnym trybie pracy, ma pobrać odpowiednią ilość wody w czasie do ok. 90 sekund. Przekroczenie tego limitu czasu powoduje wyświetlenie kodu błędu: - Time limit set: Normal 90 sec. Test cycle = 30 sec - The water level defined is not reached within the time limit set. Odepnij wąż wody od zmywarki, weź wiaderko i zobacz w jakim...
No powód jest taki że jest to odma czyli usuwanie nadmiaru ciśnienia z dołu silnika W starszych autach zawsze będzie tamtędy również olej uciekał bo ma większe przedmuchy niedrożna odmę Jest to podpięte do ukł zasilania powietrzem Powód dlaczego tam ekologia jedyne co robi odma w dolocie to brudzi cały dolot Najlepiej tak jak napisałem Odpiąć wąż odmy...
Możesz jeszcze spróbować odpiąć wąż odpływowy i spróbować jakiś krótki cykl zmywania odbierając wodę chociażby do wiadra. Będzie widać jaka jest wydajność pompy. Czy wirnik obraca się bez oporów?
Tak wyjąłem silnik z powodu fatalnego dojścia do śrub głowicy, nie było mowy o kręceniu grzechotką w takich pozycjach. Dodatkowo dojście psuje zamontowany bak paliwa. Do wyjęcia silnika wykonałem następujące czynności: Na stacyjce w pozycji OFF, ale z podłączonym akumulatorem; Odkręciłem stopkę centralną, spod niej odkręciłem rozrusznik (jest tam schowany)...
Zakamieniony termoblok ew. przewody. Najpierw nalej kwasek cytrynowy / ocet spirytusowy trochę z wodą (odkamieniacz) i próbuj przepływ. Ew. bym rozbierał, sprawdził węże od zbiornika do bloku. Albo odpiąć rurkę od termobloku i sprawdzić ciśnienie pompki.
Czujnika nie wyjamowalem, odpowietrzył em go dobrze pompowałem pompka odpiąłem wąż przy pompie, aż nie było powietrza, podłączyłem, odłączyłem wtyczki z wtrysków popuściłem przewody odpaliłem na plaku aż całe powietrze wyleciało dokrecalem po kolei, czujnik wału raczej nie bo widzi ilość obrotów, chyba że bierze je z wałku
jeżeli to jest silnik 1,8 DI bo tak mi się wydaje, to czujnik temperatury znajduje się po prawej stronie silnika pod odmą, taką plastikową beczułką z kilkoma wężami, wystarczy odpiąć dwa węże odkręcić śróbkę z przodu przekręcić i widać czujnik z dwoma żyłami i wtyczką... powyżej i bardziej z przodu znajduje się czujnik ciśnienia oleju z jedną żyłą oba...
Moim zdaniem (patrząc na motor) chyba łatwiej będzie z góry. Zdjąć osłony, węże i odpiąć altka z łap. http://obrazki.elektroda.pl/5715567700_1...
Wymienię płyn poprzez odpięcie węża powrotnego, kręceniem kierownicą i dolewaniem nowego, tylko zastanawiam się nad użyciem jakiejś płukanki, czy nie warto się z tym bawić? Druga sprawa: ATF syntetyczny jest drogi, w opisach pisze, żeby stosować go tylko do skrzyni biegów. Zaś mineralnych jest dużo i są o połowę tańsze. No chyba że ja szukać nie umiem...
Witam serdecznie. Chciałbym się Fachowców doradzić czy w można taką naprawę samemu wykonać w domu? Jak najbardziej, osoba odrobinę techniczna da radę zrobić to we własnym zakresie, trzeba tylko ustalić gdzie dokładnie cieknie. Czy ta część jest dostępna w handlu czy trzeba zamawiać przez serwis autoryzowany Electroluxa? Na zdjęciach widoczny jest silnik...
Przepustnica czyściutka ma być, zwolnij przepustnicę śrubą tak aby nie "haczyła" (pisałeś, że ktoś bawił się śrubą ). Możesz odpiąć stabilizator biegu jałowego i sam spróbuj czy przepustnicą dasz radę utrzymać niskie obroty w miarę stabilne....coś będziesz wiedział... W pokrywie masz dwa węże na odpowietrzanie, ten cienki ma "zasysać" sprawdź króciec...
Dobrze ci działa zawór - ma puszczać cały czas powietrze na tylne gniazdo do przyczepy. W momencie naciśnięcia hamulca odcina powietrze ze sprężarki i łaczy gniazdo przyczepy z atmosferą (po prostu w momencie naciśnięcia hamulca odcina sprężarkę i spuszcza ciśnienie z węża do przyczepy). Tak to działa, bo w przyczepie jest zbiornik który służy do zasilenia...
Może to nie woda z węża śmierdzi. Może to ciśnienie napływającej wody powoduje "dmuchniecie/wydmuchnięcie" smrodu z pralki? Jeśli odepniesz wąż od strony pralki i spuścisz wodę przed praniem - będziesz wiedział czy to wina wody z węża. A to niedużo roboty.
Witam! Mam problem, nie wiem jak odłączyć przewody układu chłodzenia które wchodzą do nagrzewnicy od strony silnika. Chciałem przepłukać wodą nagrzewnicę bez jej demontażu tylko nie wiem jak odpiąć te gumowe węże (bądź cały plastik) który wchodzi do nagrzewnicy. Zrobiłem zdjęcie temu elementowi. Wygląda bardzo podobnie jak w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Jesteś pewien,że tam jest bezpiecznik 30A?Trochę mały.Zwykle jest np.60A.Te pompy nie palą się raczej.Pompa C4 ma linię K i można zrobić diagnozę sprawdzając prąd bez ruchu kierownicą na wprost,jak również podczas manewrów na maxa.Można odpiąć również wąż ciśnieniowy.
Dzięki za rady. Zdecydowałem się w takim razie na przepłukanie układu bieżącą wodą z węża ogrodowego przed zalaniem świeżym płynem, dodatkowo odepnę węże nagrzewnicy i przeleję ją parę razy zmieniając kierunek przepływu. Jak będzie już wylatywać czysta woda to na tym zakończę płukanie, poczekam aż wszystko zleci i wleję płyn. Myślę żeby odpiąć wąż idący...
Odepnij dolny wąż z chłodnicy podłóż miskę pod auto aby wszystko ściekło do niej. Jak zleci wykręć termostat wkręć nowwy. Podłącz wąż z powrotem, zalej płynem z miski. Jak dobrze trafisz z węża do miski to max szklankę płynu zmarnujesz.
Też tak myślę, zrobię tak: odepnę węża od chłodnicy u góry, jak nie będzie płynu, to założę z powrotem, zaleję płyn do chłodnicy przez zbiorniczek i przez przelew od chłodnicy, odkręcę odpowietrznik na termostacie i oba na wężach do nagrzewnicy. Po odpowietrzeniu pozakręcam razem z korkiem zbiorniczka, odpalę i nagrzewam silnik, aż się uruchomi wentylator....
Z opisu wynika że odkurzacz nie może zaciągnąć powietrza przez rurę więc otrząsa filtry aby poprawić wydajność ssania, może po prostu wąż jest zatkany? Odepnij węża i sprawdź czy ma odpowiedni ciąg
Sprawa prawie się wyjaśniła. Przedwczoraj odpiąłem wężyk od listwy i paliwo do butelki leciało. Wczoraj sprawdzając tylko na wentylku też paliwo było. Dzisiaj podpinam manometr a tu zonk. Nie ma żadnego ciśnienia. Wykręciłem nawet wentyl bo myślałem, że wężyk od manometru go nie otwiera i nadal nic. Odpiąłem wężyk przy samej pompie i mimo, że pompę...
Witam wszystkich! Moja pralka działa a fachowiec został odwołany więc i pieniążki zostają w kieszeni. Po sprawdzeniu pompy odpływowej, która jak się okazało działała, rozkręciłem przód pralki i sprawdziłem hydrostat, który również był sprawny. Wymontowałem węży łączący hydrostat z "pudełeczkiem czy bębnie również był sprawny. Idąc tym tropem wyczyściłem...
Powodem może być niedrożna nagrzewnica. Ja pamiętam w poldku odpiąłem dwa węże wchodzące do nagrzewnicy (ogrzewanie otwarte na full) zalałem cilit kamień i rdza (tego chyba nikt nie zaleca) odczekałem ok godzinki wypłukałem poprzez podłączenie wody po ciśnieniem, poskręcałem i wszystko hulało potem jak należy. Najprościej sprawdzić poprzez rozpięcie...
Dziś miało być tylko przelanie, płukanie i testowanie. Jako że dalej się grzało po kolejnym płukaniu (nie nie liczyłem, że nagle będzie ok :D ) zacząłem wypinać węże i kombinować. I tu znów ślepy trop bo gdzie bym nie wsadził węża to od razu pięknie leciało gdzie tylko było otwarte ujście. Tzn czy lałem przy termostacie, czy przez chłodnicę, czy przez...
Nie jestem serwisantem, ale odpiąłbym wąż z bębna do pompy, w miskę, i płukał bęben innym wężem. Za pompą wąż może iść pod górkę, i piach trochę pobędzie nim dokładnie go wypłucze woda. A pompę i wąż odpływowy można zdemontować. Rozbierać bęben, to już chyba po dowcipnisiu z suchym betonem.
2023-11-22 Odpiąłem wąż doprowadzający wodę razem z elektrozaworem, odciągnąłem wodę i osuszyłem komorę filtra, odciągnąłem płyn z pojemnika na sól i zostawiłem uchylone drzwi. Odkręciłem boczną osłonę i obejrzałem płaszcz wodny wyglądał na pusty bez wody, ale nie jestem pewien. Jaki będzie skutek to zobaczymy na wiosnę. Na razie dziękuję za pomoc (at)Jakubserwis...
Witam, Zmywarka sygnalizuje F6 E1 niskie ciśnienie w zmywarce Whirlpool WP122. Mam taki wąż z filtrem jak na zdjęciu. Po odpięciu węża od strony zmywarki nie płynie woda, a sitka czyste. Jak działa filtr na wężu? Po zdjęciu obudowy filtra na wężu jest jakiś cylinder ferrytowy i bibuła w plastikowych sekcjach. Wszystko suche. https://obrazki.elektroda.pl/8189579600_...
Pisał kolega wyżej, odepnij wąż z filtra i zapodaj paliwo bezpośrednio z butelki i sprawdź czy zapali.
Podstawa to sprawdzić nieszczelności w układzie ssącym, często problemem są cienkie wężyki przy ścianie grodziowej. Następnie układ odmy - na czas diagnozy można ją odpiąć od grzebienia przy kolektorze, zaślepić otwory w kolektorze, a odmę puścić w atmosferę. Jeśli się poprawi - do wymiany separator odmy i rurki. Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy,...
Wymiana elektrozaworu to nie jakaś kosmiczna technologia. Nie widzę tej zmywarki więc nie wiem jak to jest zrobione, ale przeważnie jest on przykręcony do tylnej ścianki, dochodzą do niego kable otwierające go i wąż/węże. Trzeba odpiąć wąż i kable, odkręcić elektrozawór i już połowa roboty zrobiona. Potem to samo tylko od tyłu. Serwis za robociznę skazuje...
Chodziło mi o odpięcie węża za pompą wody. Wtedy sprawdzisz czy się odpowietrzy. Jeśli tak to problem gdzieś dalej jeśli nie to problem między zbiornikiem a pompą.
Witam. Proszę was o pomoc. Ostatnio czyściłem EGR i jak wszystkim wiadomo przy tym silniku trzeba się namęczyć z wykręceniem Łączy się to z rozebraniem kilku części. Poskładałem wszystko. I tu zaczyna się problem. Autko nie odpala. Słyszę ze rozrusznik działa ale silnik ani drgnie o co chodzi? Wszystko podpiąłem jak należy. ( kolektor ssący. Zbiornik...
Nic skomplikowanego, jeśli masz dostęp żeby wyręcić filtr na samochodzie to normalnie go wykręcasz i wkręcasz nowy. Jeśli masz pompkę w zbiorniku to przekręcasz zapłonem kilkanaście razy żeby paliwo napompować do filtra odpalasz auto i gotowe. Gorzej jak nie ma dostępu żeby zrobić to na samochodzie wtedy musisz wykręciś podstawę do której wkręcany jest...
Odepnij wąż od kranu (czy gdzie to jest podłączone, wsadź do wiadra i uruchom zmywarkę, zobacz jak reaguje. Jak działa problem z odpływem jak nie pozostaje serwis.
Raczej normalnie, odpiąłem wąż i ssał, ciśnienie podawane przez MAP jest 0,460 trochę chyba za wysokie
Jak masz tam napięcie i pompa nie żyje to czego tu szukać? Odepnij węże obróć zabezpieczenie i wyjmuj złom na wierzch
Na pierwszy ogień odepnij węże co idą z magistrali wodnej na nagrzewnice i sprawdź czy jest przepływ.
Rozkręciłem oba boki zmywarki. Załączam foto lewej strony. Po okresie odpompowania zmywarka pobiera wodę do płaszcza, ale już dalej do komory nie. Odpiąłem wąż dopływu wody od płaszcza aby sprawdzić jak płynie. Dopływ jest dużo słabszy niż z wodociągu. Sitka na wlocie niby czyste, może coś w środku ogranicza przepływ. Spróbuję rozebrać jak się da. W...
Odepnij wąż i zobacz jak ciągnie. Jak nie pomoże to możliwe że zabrudziła się turbinka. Należy ją wyczyścić. Pozdrawiam :D
To na początek Odepnij węże od gazu i ponow próbę odpowietrzania
Zdjęcie nr 3 to pompa vacum czyli ona robi podciśnienie domniemam. Czyli jak odepnę wąż z gruszki to wężyk powinien zasysać powietrze tak ? tak samo jak bym odpiął wężyk z pompy vacum który wchodzi do zaworu to też powinien zasysać ?
Odepnij wąż od serwa i zobacz jaka będzie reakcja
Dziękuję bardzo, wystarczyło odpiąć wąż i faktycznie była tam fiszbina :)
Trochę strzelanie ale co z nagrzewnicą . Odepnij węże zasilające ją połącz razem i zrób test .
Czy dobrym pomysłem było by zrobienie próżni w układzie i wpuszczenie 150g propanu ciekłego przez port hp. Dalej odpalić klimę i w stanie gazowym dopuścić izobutanu do lp kolejne 150g. Piszą ze ma być około 30%. Pomysł dobry. Jak wyjdzie z realizacją to się okaże gdy zważysz oba pojemniki po napełnianiu. Oczywiście muszą być zważone przed napełnianiem....
Z racji, iż nie jest możliwe odpięcie węży nagrzewnicy. Bez demontażu wielu elementów. Czy jest możliwość odpięcia jakiegoś innego przewodu, w celu przedmuchania sprężonym powietrzem? https://obrazki.elektroda.pl/1128679000_...
Tak, dla próby odepnij węże od nagrzewnicy i połącz je ze sobą aby był obieg płynu.
Witam Sprawdź czy nie jest zagięty wąż odpływowy. Odepnij wąż od odpływu wsadź do miski i włącz zmywarkę. Pozdrawiam
Racja. Wieczorem po powrocie odepnę wąż odpływowy i sprawdzę wylew. Natomiast nawet jeśli nie działa, to czy hydrostat nie powinien blokować dolewania nowej wody, gdy stara stoi w komorze?
może komuś to się przyda , kiedyś miałem taki przypadek a passacie b5 1,9 tdi ktoś kiedyś musiał grzebać przy pedale gazu i nie zabezpieczył tego cięgna od pedału do potencjometru a jest tam ŚRUBA RZYMSKA i rozkręciła się wiec fizycznie było tylko 2/3 gazu . Drugi przypadek cały czas otwarty EGR prosto zdiagnozować poprzez odpięcie węża zaślepienia...
Na kompie nie koniecznie, odepnij wąż z przepustnicy i sprawdź czy nie ma tam oleju, lub innych zanieczyszczeń. Sprawdź stan filtra powietrza.
Nie wiem w końcu czemu mi tak gasła od razu na wolnych obrotach tzn. jak schodziła z obrotów. Odpiąłem krokowca całkowicie a w gumowe węże wpiąłem register, ustawiłem wolne obroty i chodzi dobrze, już nie gaśnie na gazie i benzynie....
Cześć. Czy EGR z GOLFA IV o oznaczeniu 036131503M jest sterowany podciśnieniem czy elektroniką ? Głównie chodzi mi oto, czy po odpięciu węża podciśnienia EGR pozostanie w pozycji zamkniętej tak aby spaliny nie leciały do silnika.
Na mojego nosa rozwaliła ci sie turbina i olej wali do cylindrów poprzez intercoler , bo dlaczego niby miałby sie rozbiegać silnik ? odepnij wąż od dolotu i sprawdź czy nie wali olejem .
Tak jak pisze poprzednik , odepnij wąż podciśnienia idący do wspomagania. Jak to pomoże to wyciągaj servo.
Kolego odepnij wąż wyjściowy z nagrzewnicy podczas pracy silnika i zobacz czy pompuje z niego ciśnienie wody czy płyny co tam masz.
Cześć, mam taki problem, ponieważ cieknie mi woda przy baterii wannowej, konkretnie w miejscu gdzie wkręca się wąż prysznicowy do baterii. Kupiłam uszczelkę do węża 1/2 i chciałam odkręcić wąż prysznicowy. Poluzowałam więc śrubę i teraz pytanie: jak zdjąć węża, bo on dalej się trzyma, jest jakby połączony z tym przełącznikiem do zmiany, że woda raz...
Jesteś pewien że reduktor nie zamarza? Sam poziom płynu to jedne, ale czy przepływ przez reduktor jest wystarczający? Odepnij węża z odpływu cieczy chłodzącej reduktor i zobacz czy jest przepływ.
Chłodnicę trzeba wyjąć na zewnątrz po uprzednim odpięciu węży wodnych. Jak napisał elektrit, nie obejdzie się bez demontażu przodu auta łącznie z reflektorem. Wyjęcie chłodnicy ułatwi ponadto poluzowanie belki przedniej mocującej zderzak - wystarczy z jednej strony. Demontaż i ponowny montaż nawet nie zajmuje dużo czasu i nie jest aż tak skomplikowany...
A więc, trzeba odpiąć wąż od chłodnicy po lewej stronie auta i odgiąć go do tyłu. Następnie odpinamy z zatrzasków wężyki nad chłodnicą. Obudowa wentylatora ma dwa zatrzaski na dole - albo możemy łatwo się do nich dostać z pod auta, po zdjęciu odsłony silnika, albo od góry, wymaga kombinowania z krótkim śrubokrętem 'na czuja'. Następnie musimy wymanewrować...
Witam. W skrócie; pralka przestała wypompowywać wodę, więc po wyjęciu z niej prania wodę spuściłam wężykiem spustowym. Pralkę "położyłam" na drzwiczkach, odpięłam wąż dochodzący do pompy, wyczyściłam. Odpięłam wąż od bębna (czarny gruby przewód z piłeczką w środku), ale nic tam nie było. Wąż odprowadzający wodę przedmuchałam ,filtr wyczyściłam jako...
Zakamieniona nagrzewnica. Sprawdź przepływ przez nagrzewnicę. Odepnij węże dochodzące do nagrzewnicy i podepnij węża ogrodowego do jednego króćca, odkręć kran i zobaczysz jak wygląda przepływ, a przy okazji ją wypłuczesz.
Przecież to proste , gumiak jest bardzo sztywny i pęknięty nie daje tyle lewego powietrza co odpięty wąż od zaworu obejściowego.
Sprawdź przepływ przez nagrzewnicę. Odepnij węże dochodzące do nagrzewnicy i podepnij węża ogrodowego do jednego króćca, odkręć kran i zobaczysz jak wygląda przepływ, a przy okazji ją wypłuczesz.
Np. w Grande Punto, nie trzeba się tak wysilać - wystarczy jednocześnie wcisnąć gaz i hamulec, zróbcie tak 2x i macie gwarantowaną kontrolkę check engine i komunikat "sprawdź silnik" na wyświetlaczu... Ja podczas oględzin Octavii zastałem pod maską odpięty wąż powietrza za przepływomierzem... i głupi sam to poprawiłem przed jazdą testową.
Na powyższym zdjęciu 1 są dwie szare rurki. Czy dobrze rozumuję, że przy starej zmywarce mam odpiąć tę rurkę z prawej, bo wykorzystam ją do następnej zmywarki, Nie, bo nowa zmywarka może mieć wąż doprowadzający wodę, nie przykręcony do zmywarki z zewnątrz tylko może wychodzić z obudowy zmywarki. Na zdjęciu powyżej nr 2 Odłączasz obydwa węże pokazane...
jakby część ciśnienia szła do ssącego, po odpięciu węża okazało się, że faktycznie dmucha. W tym miejscu prawdopodobnie obstawiam który zawór(y) ssący Zmierz kompresje i zrób próbę olejową.
Witam, posiadam kocioł kondensacyjny Vitodens 100-W. Dziś zauważyłem problem z odpaleniem palnika, skutkujący pojawieniem się błędu F4, który może mieć wiele przyczyn. W moim przypadku prawdopodobną przyczyną okazał się zatkany syfon kondensatu, ponieważ po odpięciu węża spustowego z komory spalania wylałem ok. 2l stojącej w środku wody. Chcę poczekać,...
Nie wiem na jak długo, ale u mnie zadziałała rada: 1. Podłączyć wąż z wodą 2. Odpiąć lancę od węża ciśnieniowego - jest przycisk żółty na lancy do tego (czyli zostaje podłączony wąż ciśnieniowy do myjki) 3. Odkręcić wodę 4. Odczekać 5 min (woda ma się w tym czasie normalnie wylewać z węża ciśnieniowego) 5. Zakręcić wodę 6. Podłączyć lancę 7. Odkręcić...
Witam. Tak jak w temacie - woda stoi, wirnik pompy pracuje, jak odepnę wąż odpływowy od płaszcza wodnego, to woda zlatuje, ale bez żadnego ciśnienia, zmywarka rozebrana i brak pomysłów, co dalej posprawdzać.
filtr wymieniony jest na nowy, przewody paliwowe są wszystkie drożne. Zostaje pompa paliwa i regulator. Jutro spróbuje odpiąć węża zasilającego i sprawdzić na nim jakie jest ciśnienie jeśli takie same to pewnie uszkodzona będzie pompa paliwa..
odepnij węże od nagrzewnicy i spróbuj ja przepłukać samą wodą (ale nie pod ciśnieniem bo rozwalisz nagrzewnice) w jedna i w drugą stronę. Ze środkami chemicznymi bym się narazie wstrzymał bo przy tym wieku auta można narobić sobie tylko jeszcze większych kłopotów
Nieszczelny zaworek w parowniku powoduje przedostawanie się się gazu do kolektora ssącego po zgaszeniu silnika Najprostsza rada to odpięcie węża gumowego idacego do parownika. I wtedy powinno odpalac od strzała na benzynie.
Dwie proste mozliwości.... przez otwór po wyjąciu grzałki, lub po odpięciu dolnego węża gumowego łaczącego bęben.
Jak odepniesz wąż doładowania przed EGR to też masz ponad 1200 mbar na czujniku ciśnienia? tego nie wiem ale na zapłonie 1158 Podmień ponownie filtr paliwa :) Później będzie czas na podziękowania. też tak uczyniłem też mi to trochę zajeżdża z problemem paliwa
Typowa przypadłość, puszczania parownika. Dobry pomysł, ewentualnie odepnij wszelakie węże od gazu między reduktorem a silnikiem dzień wcześniej, bo się potrafi sączyć i zbierać przez noc.
węże gazowe węże wodne odpiąć przepływomierz
brother pasek wydruk wirnik prądnicy magnesami migomat przepala blachę
konica minolta c3350 beretta usterki
Czy piecyki Junkers są produkowane w Azji? Gaśnięcie silnika Dodge RAM 1500 3.0 D po włączeniu biegu - przyczyny i diagnostyka