Witam. Mały kluczyk jest do wyłączenia syreny a co do zainstalowanego alarmu trzeba szukać centralki i sprawdzić bezpieczniki na zasilaniu jej. Alarm uzbroił się po rzez odpięcie klemy akumulatora i podpięcie?
Dodam, że auto miało problem z alarmem, drzwi potrafiły się same zamykać i załączać alarm, a także były problemy z lewymi kierunkami; po otwarciu lub zamknięciu zostawały włączone. Odpięcie alarmu od modułu komfortu podziałało, że nie zostają już kierunki, ale z drzwiami problem pozostał. Nie wiem, czy to może mieć wpływ, ale wolę o tym napisać.
Masz duży plus u mnie za odwagę (wreszcie ktoś napisał). Też tak myślałem na początku, ponieważ te rzeczy najczęściej pobierają prąd. Całowite odpięcie radia i alarmu z CZ nic nie zmienia. Tych lewych poborów troszku się przerzuciło, ale ten był szczególny bo pobór dochodził chwilami do ponad 5 A. Odpięcie alternatora też nic nie dało. Podpowiedź -...
Tam widzę są 3 przewody lutowane więc pewnie dają możliwość albo zwierania obwodu albo rozwierania i trzeba sprawdzić co wykorzystał instalator jako blokady. W ciemno możesz zrobić zwarcie.
Witam mam problem z alarmem w toyocie hilux z 2017r. Problem polega na tym że alarm po otworzeniu z pilota włącza się samoistnie i nie idzie go wyłączyć jedynym sposobem jest odpięcie akumulatora ale po podpięciu klem zaczyna znowu wyć. Baterie w pilotach są wymienione na nowe.
Dzień dobry, Mam problem z alarmem zainstalowanym w aucie jakiś czas temu. Alarm instalował poprzedni właściciel w warszawie, ja niestety mieszkam w Łodzi i punkt, który instalował niestety jest tylko jeden na Polskę. Punkt jest mało pomocny w tym temacie/problemie. Problem zaczął się jakieś pół roku temu. Zepsuł się zamek kierowcy i nie zapalał światła...
Chciałem podziękować - odpięcie klemy na 3 sekundy poskutkowało, i światło w podsufitce przestało świecić ! Opel astra h hatchback 1.4l 2006
Mam problem z alarmam tzn. podczas wymiany akumulatora i podpięciu go alarm się włączył i teraz cały czas jest aktywny, nic nie pomaga ani pilot ani nic, światła migają syrena nie wyje bo wyłączyłem ale zapalić samochodu się też nie da, centralny zamek też padł jedynym rozwiązaniem jest odpięcie alarmu albo akumulatora. Nie wiem co jest grane piloty...
Ja też sobie poradziłem z wynalazkiem BLOW. W moim przypadku odpiąłem połaczenie przerzutnika (-) z lampką oświetlenia wnętrza (ze ściemniaczem), zamontowałem do auta inwerter CAN wykorzystując tylko linie ACC i "drzwi" (SEO CAN inverter D, program 112, niebieski i pomarańczowy), podpiąłem do centralki BLOW (zielony i żółty), zresetowałem centralke...
Mam jeszcze takie pytanie, jeśli by mi kiedyś ten alarm zrobił jakiegoś psikusa to żeby go odłączyć, to czy odłączyć mu zasilanie stale +12V idące z akumulatora, czy też trzeba odłączyć zasilanie idące ze stacyjki +12V które jest uaktywnione po załączeniu stacyjki? Bo ten ze stacyjki to pewnie nic innego jak zasilanie idące z akumulatora do gniazda...
widzę stacyjkę na taki mały kluczyk Jest to wyłączenie syreny przydatne przy wymianie akumulatora (syrena posiada swoją baterie która przy spadku napięcia czy odpięcie klemy zaczyna wyć ) wygląda na to ze ci się alarm zawiesił wyłącz syrenę i wyjmij bezpiecznik od alarmu jak wiesz który i go zresetuj kiedyś miałem podobny alarm to pomogło
Witam mam problem ponieważ kupiłem skuter keeway hurricane który stał 10 lat bez aku. Palenie z pilota działa ale nie da się go później zgasić, dopiero odpięcie i podpięcie alarmu działa
Zamykam temat - nic się nie udało zrobić, pozostało odpięcie fabrycznych ultradźwięków i rozbrajanie na dwa razy - pilotem do alarmu dołożonego i później fabrycznym z kluczyka. Takie tam podwójne zabezpieczenie...
Witam jak w temacie w fiacie bravo po włączeniu alarmu świeci się prawy kierunek ciągłym światłem, czasem otwarcie i zamknięcie drzwi pomaga ale nie zawsze. Koledzy z forum fiata sugerują odpięcie aku na ok. 15min celem zrestartowania alarmu. Czy spotkał się ktoś z was z taką usterką w tym samochodzie? Alarm sterowany jest z przycisku umieszczonego...
Po zalaczonym alarmie 180mA?O duuuzo za duzo,odepnij ten alarm
Dziś odłączyłem alarm całkowicie alarm poprzez zwarcie dwóch fioletowych przewodów i całkowite odpięcie kostek od tego interfejsu.powodem działania było to że po zostawieniu go na jakiś czas i po powrocie i próbie ponownego odpalenia było brak jakiegokolwiek zasilania.kolega poprzedni właściciel mówi,że jeżeli nie ma zasilania to trzeba go na kable...
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
Witam. Dzękuję wszystkim za cenne rady. Problem rozwiązany.Nie wiem czy do końca ale na razie ok. Przyczyną całego zamieszania był ALARM. Przy podłączaniu akumulatora uzbroił się i odciął dopływ paliwa.Znalazłem ten Alarm.Okazało się,że to fabrycznie montowany texalarm.Jednak odpięcie go niczego nie zmieniło.Zacząłem szukać centralki alrmu.Przy zdejmowaniu...
Tam na schemacie SEO jest taki inwerter sygnału z krańcówek po zastosowaniu którego alarm widzi, że są drzwi otwarte. Ale są inne "jaja". W niektórych wersjach nie ma jednego przewodu w instalacji samochodu i to właśnie tego który ma załączyć SEO PERFECT - mało mnie szlag nie trafił. Ja założyłem i zakładam zresztą dalej ( nawet w Voyagerach powyżej...
Taki element możesz kupić w każdym sklepie z częściami elektronicznymi. Jest to zwykły microswich i kosztuje poniżej złotówki. Odłączenie sterowania centralnym zamkiem, to odpięcie kostki z zielonym i czerwonym przewodem z boku centralki. Wystarczy dokopać się do alarmu i wpiąć tą kostkę.
Pojawił się problem, multimetr mi padł od mrozu, więc nie pomierze sobie nim niestety. A może lepiej odłączyć cały wtyk od centralki? Alarm nie miał połączenia na odcięcie zapłonu ani pompy paliwa, reagował tylko na włożenie kluczyka do stacyjki i otwarcie maski oraz dźwięk, po za tym nie ma też blokady drzwi, bo nie mam CZ, więc może odpięcie dałoby...
zepsul mi sie pilot od alarmu i imobilaizeru. naprawilem go ale nadal nie dziala i nie wylacza immobilaizeru. a przed tym jak próbowalem go po naprawie odpiolem komputer i ta czarna puszke za komputerem, i potem mi mowili ze jak odpiolem komputer to ze sie rozprogramowal. czy to jest mozliwe...? i co to jest ta puszka za komputerem?
Tej wiązki czyli wiązki kabli od przełącznika gaz-beznzyna, czy tej wiązki czyli wiązki kabli przy kierownicy? EDIT: Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są ok. Doraźnym rozwiązaniem problemu okazało się odpięcie kostki przy kierownicy, która moim zdaniem odpowiada za alarm. Po wypięciu tej kostki samochód odpala normalnie, chodzi normalnie i nie...
to tak nie jest to moje auto nie mam ciągle do niego dostępu. Nie da sie wyłączyć alarmu za pomocą przycisku i 7 x zapłon 0 reakcji, przekręcenie kluczyka i przytrzymanie przycisku na pilocie ponad 8s dioda nie zaczyna mrugac, nic sie nie dzieje odpięcie tylko z kostki 12 pin daje rezultat acz kolwiek zstanawia mnie jak jest on sterowany skoro zamek...
W kwestii oryginalnego modułu optycznego, bo o niego głównie chodzi, lub aparatu zapłonowego, zaprosiłbym na http://daewooforum.pl/, może autokącik, jeszcze powinni być chętni matizowcy do rozgryzania które są warte swoich pieniędzy. Tu trochę ciężka sprawa, i nie pamiętam czy ogarniesz cały aparat do 400zł... Są dwa typy, Mando i DAC, jeden bardziej...
Może być tak, że czarny (bardziej stawiałbym na brązowy, chociaż w fordzie masa nie jest brązowa) to masa, czerwony plus, jeden z dwóch pozostałych , na przykład brązowy (czarny?) to wyzwalanie, ale trzeba sprawdzić czym, a jeden to może być odczyt przez syrenkę stanu alarmu (przy wyłączonym możesz odpinać aku i syrenka nie wyje, przy włączonym reaguje...
Odpięty alarm to nie problem, bo mógł aku rozładowywać, a co do umowy to pytaj tego który wspomniał o tym wyżej. Ja bym spisał dane auta i udał się z tym na komisariat, ale po rozwiązaniu umowy, nie przed, bo się może okazać że ani auta ani kasy.
Zamontowałem Autoalarm Seo Dolphin w samochodzie Chrysler Voyager 2004r. wg schematu z elektrody (cobra). Jest tam nietypowe sterowanie centralnym zamkiem ( masa z alarmu podawana przez rezystor 5.6k i 1.5k). Tu pojawia się problem. Wszystko działa ok ale co jakiś czas wiesza się centralny zamek i nie można go ani otworzyć ani zamknąć. Odpięcie klemy...
Witam ! Nie mogę znaleźć instrukcji montażu i instrukcji obsługi ww alarmu po polsku ? Ma ktoś z Was. Znalazłem link do jakiejś firmy z Gdańska ale strona nie działa . Tak w ogóle to mam problem w Renault Espace - nie mogę odpalić . mam : -kluczyk i tam w głowce płytka i dioda + dioda LED , dwie baterie płaskie , - dodatkowo pilot z dwoma przyciskami...
Witam szukałem na forum wszędzie i nie mogę nigdzie nic znaleźć na ten temat otóż: Mój samochód to Volkswagen Polo Classic 98r.(ale to mało ważne) alarm siedzi już w nim niewiem ile(był już z nim kupiony) Centralka Python(nie mam książeczki od niego nie mogę dojść jaki to model) wiem tylko że Python bo napisane na obudowie. Otóż uszkodzenie samo nastąpiło...
Ford Fusion 1.4 benzyna Wyposażenie : - bez centralnego - manualne sterowanie szybami - radio fabryczne ( odpięte fizycznie na czas testu) - bez alarmu - bez ingerencji w fabryczną instalację - manualne lusterka - klima - reasumując wersja uboga w wyposażenie Problem: auto po długim postoju 30 - 50 dni rozładowuje akumulator Tuż pod podłączeniu acu...
Witam Przeszukałem forum, ściągnąłem pdfa avital_mark_iii_865.pdf z opisem, ale nadal nie mogę sobie poradzić :( Uprzedzam, że jestem w sprawie alarmów całkowitym ignorantem więc proszę się nie śmiać ;) Opis problemu: Żona zadzwoniła do mnie z pracy, że "alarm otwiera drzwi, ale jak się chce silnik włączyć to zaczyna wyć". Po powrocie do domu i bliższych...
Normalnie jest tak, że napięcie pojawia się z włożeniem lub przekręceniem w poz. „zapłon” kluczyka a zanik po jego wyjęciu. Opisana usterka wskazuje jednoznacznie na isnienie napięcia w linii S. Najczęściej jest to spowodowane sklejeniem się delikatnego w VW styku S ze stałym zasilaniem. Jeśli jednak odpięcie wtyczki od kostki stacyjki nic...
Sory za sporą przerwę ale rzadko miewam czas na posiedzenie przed kompem. Nr komputera który podałeś nie występował bez immo więc prawdopodobnie został wycięty (chyba że masz auto indywidual i ktoś zapłacił za to żeby go nie mieć bo w 7-kach immo było w wyposażeniu standardowym - ale nie sądzę żeby ktoś płacił za usunięcie zabezpieczenia na owe czasy...
Jakiego alarmu?
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
Raczej immobilizer... Pod kompa podłącz i ci prawdę powie co go boli.
Ale co? Po odpięciu sterowania centralnym alarm nadal szaleje? Odłącz CAŁKOWICIE sterowanie centralnym zamkiem i sprawdź, co się będzie działo.
OK, dzieki. Sprawdze w wtorek. Zastanawiam się tylko co uzyskam. Gdyż po naciśnięciu przycisku od deaktywowania alarmu, centralna milczy. Wychodzi na to, że problem jest z samą centralną alarmu.
Safety Lock jest programowalna przy pomocy zworki (przy odpiętym zasilaniu alarmu), ale prawdopodobnie przy podpięciu pod lampkę oświetlenia wnętrza nie będzie działał, ponieważ lampka gaśnie dopiero po przekręceniu zapłonu. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Tu jest instrukcja obsługi Silicona Ultimate.
Miernik w łapę i do dzieła! I kontrolka. Na początek znajdziesz bez trudu zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce i masę. Potem załącz awaryjne i sprawdź na których przewodach ci miga kontrolka i masz kierunkowskazy. Wejścia czujników krańcowych znajdziesz po odpięciu alarmu i otwieraniu na próbę drzwi. miernik na zwarcie i jedna sonda do masy pojazdu,...
Zdjęcie 2 i 3 są to siłowniki centralnego. Dioda nie będzie migała skoro alarm jest odpięty
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Spróbuj odpiąć bezpiecznik od tego niby alarmu. W tych elegantach były pseudoalarmy.
Alarm ogólny wskazuje na uszkodzoną grzałkę w bloku grzejnym. Odpiąć przewody z bloku i sprawdzić omomierzem.
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
No czyli są dwie możliwości, albo brak zasilania lub masy, albo problem z podpięciem stacyjki. Podłącz masę i plus alarmu "na krótko" (oczywiście odepnij od instalacji w samochodzie) i sprawdź, czy zadziała. Jeżeli nie, to odepnij od instalacji przewód "stacyjka" i zobacz czy zadziała.
Odepnij alarm i radio i wtedy sprawdź.
Czujnik jest w środku w obudowie pod maską samochodu i z mojego doświadczenia rzadko się psuje, ponieważ jest on mechaniczny, czyli sprężyna. Napisz czy sygnalizuje ci dwa razy bip i kierunki podczas załączania alarmu. Jeżeli tak to trzeba odpiąć zaślepkę gumową w alarmie i małym śrubokrętem w kierunku przeciwnym wskazówkom zegara odkręcamy aż dioda,...
Alarm ma zabezpieczenie przed wyłączeniem z wkładki w drzwiach,(bez tego można by łamakiem otworzyć auto bez wyzwalania alarmu) można go włączyć/wyłączyć tylko pilotem,. W jakiś sposób alarm został włączony(może odpiąłeś aku) i teraz jest aktywny bo otwarcie auta kluczem w drziach nie zdezaktywuje go.,otwierasz drzwi i alarm się drze-czaisz teraz? A...
Niby tak. Mój błąd. Tylko jak teraz dać znać alarmowi w przyczepie że "oho, ktoś podpiął przyczepkę do auta, trzeba włączyć alarm" lub "oho, ktoś odpiął przyczepkę od auta i trzeba włączyć alarm"? Skąd brać ten sygnał? Oj to akurat jest proste, zmiana stanu na którymś z pinów, lub łatwiej przerwanie/utworzenie pętli pomiędzy masą a np obwodem świateł...
Dziękuję za pomoc. Cobra 4415, schowana za bezpiecznikami pod kierownicą, odpięto wtyczkę z alarmu, zdemontowano syrenę. wszystko działa bez modyfikacji.
Sprobuj wyregulowac ultradzeieki.Najprawdopodobniej na czujniku jest taki maly potencjometr ,przekrec nim w lewo lub w prawo i sprawdz czulosc. Moze tez sie okazac ,ze czujnik ultra jest uszkodzony i wzbudza alarm. Mozesz doraznie odpiac ultra,aby spac spokojnie i wymienic go na nowy.
Czyli lepiej odpiąć??
Odepnij alarm i sprawdź co się dzieje.
A przypadkiem auto nie ma dołożonego alarmu lub radia? Jeżeli tak to odepnij i zobacz czy problem przypadkiem nie zginie... Miałem takiego peugeota, że czasami nie można było go zgasić, zanim radia się nie wyłączyło :)
Dotarliśmy do alarmów. Oznacza że moduł się odpiął. Sprawdz wszystkie alarmy. Możesz wrzucić tutaj też
Odepnij alarm , gdyż jest dokładany i niefabryczny.
A kanał 25 immo . Jeśli też bez błędow to zaczął bym od odpięcia alarmu bezpilotowego jeśli jest i od sprawdzenia CAN bo może być uszkodzona instalacja , zwarcie na can silnika .
Odszukaj centralkę alarmu i napisz jaki to model lub najlepiej zamieść zdjęcie.
Alarm dokładany, ale po odpięciu alarmu ciągle to samo. Usterka jest w UCH i nie pytajcie już czy w kablach, czy jest hak itp.
Ja od razu zsumowałem miliampery więc dlatego napisałem 50mA. Jak odepnę alarm to zostaje 10mA. Liczyłem natomiast dla poboru 50mA i fakt, walnąłem się o cały rząd. Sorry i dzięki za poprawienie, znaczy się czuwasz :) Więc nawet połowa czyli 8,4Ah jest dużo i jak się nie jeździ w mrozy to akumulator siłą rzeczy się rozładowuje. Można sobie odpalić auto...
Poradziłem sobie znalazłem wiązkę i odpiąłem alarm temat zamykam
odepnij alarm, blokada zwarta i po problemie. Jak nie bedzie chodzić to to możesz zawęzić obszar poszukiwań problemu.
Najpierw upewnij się, że 5VDC starczy na zasilenie tego alarmu. Jeżeli okaże się, że będzie mało, trzeba kombinować z przetwornicą DC-DC. https://allegro.pl/oferta/xl6019-przetwo...
W dziewiątym poście napisałem co zrobić, wystarczy odpiąć alarm i połączyć dwa przewody od blokady. Koledzy niech się odczepią od immo itd itp.
tak myślałem, to jak odpiąć skutecznie cały alarm? odpiąć wszystkie przewody do "optional sensor " czyli blue, red, orange/black, blue/black ? i pinky/yellow do "silicon auto starter" ?
Sterownik i tak miałem zamiar kupić nowy, głównie ze względu na pilota. Będę próbował podpinać razem z alarmem, jak dalej będzie się włączał to odepnę alarm i zostawię samą centralkę żeby działała z pilota. Mam nadzieję że można tak zrobić??
nie sądzę,zeby to był za krótki impuls,ale możesz spróbować go wydłuzyć,odepnij alarm od zasilania,otwórz klapkę wyjmij zworkę actl i podłacz zasilanie,masz wtedy 3s.impuls.
Miałem w samochodzie dokładany alarm i po otwarciu kluczykiem też włączał syrenę. Musisz odpiąć alarm lub naprawić centralny z pilota. Po prostu centralka "nie wie" że otworzyłeś samochód i sygnalizuje to jako włamanie. Znajduje się ona najpewniej nad nogami kierowcy (niekoniecznie)
Jeżeli będzie w samochodzie podłączony akumulator syrena bedzie działać. Te akumulatorki które spuchły zasilały centralkę alarmową w przypadku kradzieży akumulatora i alarmowały o jego odłaczeniu. Jeśli te zużyte akumulatorki wyrzucisz alarm będzie działał pod warunkiem ze ktoś nie odepnie wcześniej akumulatora. Praktycznie aby odłączyć akumulator trzeba...
Każdy obwód zabezpieczony może być powodem twojej upływności więc po kolei chyba że ostatnio ingerowałeś/zmieniałeś coś w instalacji w aucie. Gaz sprawdzony odpięty ? Alarm, centralny itp.
Witam. Mam problem z samochodem seicento 1100 rozładowuje mi akumulator, jest on w dobrym stanie i nie jest stary, zmieniałem na inny i efekt taki sam. Podejrzewam, iż winny jest alarm, chciałbym go odłączyć, ale obawiam się, że samo odpięcie od zasilania nie pomoże, bo pewnie jest połączony z instalacją. Jak odpiąć alarm w tym samochodzie, gdzie się...
Do przewodów, które pozostały w instalacji samochodu po odpięciu syrenki podłącz zwykłą MAŁĄ żarówkę 12V max 5W (nie większą !). Jeżeli uruchomisz alarm, to w zastępstwie syrenki - żarówka powinna świecić.
Witam wszystkich. Moje pytanie jest następujące. Jak w CC 900 odłączyć alarm? Muszę go odłączyć ponieważ często się załancza i ciężko go wyłączyć, po przez co rozładował mi się już akumulator. Kupiłem nowy ale nie założę go puki nie odepnę alarmu. Bardzo proszę o pilną odpowiedź.
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Spróbuj odpiąć podlączenie alarmu. Wtedy wszystko się wyjaśni. Pozdrawiam
Podjechać (póki jeszcze możesz jeździć ) do elektryka, niech powycina te starocia i przywróci oryginał. Problemem jest stary dołożony system immobilizera a to na zdjęciu to syrenka z własnym zasilaniem od jakiegoś alarmu, ze stacyjką do jej wyłączania żeby nie wrzeszczała po odpięciu akumulatora
Klemy nie zdejmuj co najwyżej odkręć korki, podczas jazdy też się ładuje akumulator i z alarmem nic się nie dzieje . Proponuje sprawdzić ładowanie ok.14 V , a może masz przebicie na masę przez jakiś odbiornik jeśli nie to wymianka bateri .
Najlepiej odepnij alarm (kostke od centralki) zamknij samochod i zobacz czy bagaznik sie otworzy czy nie. Jezeli to zwarcie gdzies w instalacji moze uda sie tak zdiagnozowac. To otwiera sie co noc, czasami? kiedy pada? kiedy jest zimno/cieplo? M.
Odepnij w alarmie wyzwalanie z drzwi i sprawdź.
Witam. Zapalam samochód, załącza się alarm dźwiękowy i światła świrują (nie mogę tego wyłączyć), alarm zamontowany oryginalnie od nowości (fabrycznie). Czy mogę jakoś odpiąć całkowicie alarm bo mi jest nie potrzebny? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Czerwony do + , czarny do -- , wyzwolenie z alarmy bialy a niebieski pozostawic bez podlaczania
Przekaźnik usunąłeś? Podpiąłeś kable zielone razem? Te popielate to są do kierunkowskazów od alarmu odepnij je tam alarm podawał napięcie. A gdzie jest wtyczka od blokady zapłonu bo nie wizę jej, taka biała?
No i z czym masz kolego problem ?? Auto odpala przy odpiętej puszce alarmu ? Centralny zamek działa ?
Nie jestem pewny jak w mk3 ale w mk2 układ jest z tyłu za żarówką (podejrzewam że w "trójce" jest analogicznie). Spróbuj odpiąć alarm (jeśli masz) od wyłączników w drzwiach i sprawdzić czy będzie tak samo. pozdrawiam
Z PINem będzie problem,niemam skąd go załatwić, a nie można jakoś odpiąć tego alarmu ??? tylko gdzie wogóle on jest ???
Najlepiej byłoby odłączyć całość od zasilania - najpierw 230V, a później akumulator, bo jeśli instalator ma rację, a jest to wysoce prawdopodobne, to z tej gemyli i tak nie będzie pożytku. Jeśli masz oddzielny bezpiecznik od alarmu, to wyłącz go i odepnij akumulator. W tej kolejności. I zadzwoń do Agencji, bo tam wyżej chyba wisi ich nadajnik, że odpinasz...
Witam, posiadam dziwny problem, nie mogę odpalić auta, nie działa opuszczanie elektryczne szyb, gdy chcę to zrobić nagle podnosi mi się obrotomierz, gdy włączam awaryjne to zaczyna brzęczeć przekaźnik. Co do tej pory zrobiłem do odpiąłem alarm i podłączyłem mase akumulatora z blachą auta, nic nie pomogło.... jakieś porady co dalej ?
Mam problem z moim Mondeo MK1, otóż często załączał mi się alarm bez powodu, zazwyczaj same awaryjne bez syreny ale i bywało, że z syreną. Ostatnim czasem zaczęło się to dziać coraz częściej, więc wczoraj postanowiłem odpiąć alarm całkowicie. Ponieważ nie znalazłem bezpiecznika który by to wyłączył, odłączyłem cały układ. Dwie kostki, jedna szersza...
lub odepnij wtyczke tam gdzie jest niebieski przewod,najlepiej jakby zostala tylko wtyczka zasilajaca tzn czteropinowa (czarwony,czarny,i dwa szare)
Z mojej skromnej wiedzy wiem że CA 6 dziala bez klawiatury tylko trzeba zaprogramować i można odpiąć będzie alarm sabotażowy klawiatury ale można go przecież skasować jakimś odpowiednio wejściem np wejście kasujące alarm .
Pierwsza sprawa zobacz dokładnie lampkę z wyłącznikiem, może tam masz błąd, druga to po rozłączaj wszystkie krańcówki, nie zapomnij o tej od maski silnika, diabli wiedzą jak ją ktoś podłączył, trzecia możliwość, odepnij alarm... Najprawdopodobniej jednak diabli wzięli tą kostkę opóźniającą zgaszenie lampki. Podmień ją lub wyeliminuj, robiąc jedną zworkę.
Spróbujmy inaczej, bo trupy polecą zaraz. Jak odepniesz tą centralkę to dalej migają awaryjne i dioda po włączeniu zapłonu? Druga sprawa, alarm może być pod maską, zintegrowany z syreną. Auta z Włoch często takie miały, SerpiStar albo MetaSystem
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
odepnij wyłacznik pod klapą ,sprawdź kostke w syrenie (tam jest centralka )a najlepiej go wymień _polecam bo mam takie samo auto 2001 z takim alarmem i już go wyrwałem jak po wyjęciu bezpiecznika zaczynał mi odłaczć zapłan
Dodatkowo nie będzie dziwnym gdy obudowa centralki ma swój wył. antysabotażowy i też zacznie wyć przy próbie dostępu by odpiąć akumulator.
W basie plus wyłączasz funkcję safety lock jumperem w centrali przy odpiętym zasilaniu alarmu, tak jak w ultimate, w tej chwili nie mam dostępu do schematu i nie powiem który przełącznik, w razie czego zapraszam po nowym roku.
witam, pewnie cóś nabroił alarmowiec, mozliwe ze wziął napięcie do zasilania po jakimś odbiorniku , i cos alarm psoci , lub zbieg okoliczności i przyczyna leży po stronie innej, a czy silnik kręci i nie zapala czy mimo włączenia zasialnia kontrolek rozrusznik nie kręci, a nie odpiął sie ajkiś czujnik na silniku? wałka rozrzadu lub predkosci obrotowej?...
odpięcie syreny alarmu odpięcie klemy odpięcie taśmy
sterownik kabina volvo polsat klucz schemat instalacji elektrycznej simson
zadania podstawy elektrotechniki zadania podstawy elektrotechniki
Makita EM4351UH gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny, czyszczenie gaźnika, regulacja, filtr paliwa SmartPSS offline - przyczyny i rozwiązania