Raczej domyślam się..że chodzi ci o te dwie idące z pokrywy zaworów... ten gruby idzie nad przepustnicę tak jak widać a ten cienki pod...obydwa to odpowietrzanie silnika Na tej cienkiej rurce powinno być podciśnienie, ale pewnie dawno masz zatkany ten króciec pod przepustnicą, czasami trzeba nawet wiertła bo sprężarka nie da rady przedmuchać Jeśli jednak...
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
Prawidłowo,silnik 2E ma dosyć rozbudowany układ odpowietrzana silnika,na pokrywie wałka masz zawór i przy podobnych objawach jak u ciebie (spadki mocy chwilowe dymienie )okazało się że do dolotu chwilowo dostaje się olej (dymienie) i pobiera fałszywe powietrze przez uszczelke pod pokrywą wałka,pomogło rozebranie oczyszczenie i wymiana uszczelki.Zmieniliśmy...
odpowietrzałeś na odpalonym silniku?
Układ hamulcowy z ABS odpowietrza sie przy pomocy skanera na wyłączonym silniku.
Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Tego typu układy odpowietrza się poprzez uruchomienie silnika i parokrotne skręty kół kierownicą prawo i lewo do oporu. I ewentualnie uzupełnić płyn po tej operacji. Jak przestanie płynu ubywać to jest gotowe. TYLKO NIE PODCZAS JAZDY ! Na postoju.
Wydaje mi się że problem jest łatwy do rozwiązania, jednakże problem ten jest niebezpieczny gdyż grozi rozszczelnieniem silnika. Najprawdopodobniej zatkany jest wąż odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma. Biegnie on gdzieś od pokrywy zaworów lub bloku silnika do filtra powietrza. Sprawdź czy nie jest on zagięty. Ewentualnie może być zapchany nagarem...
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
To jest układ czysto mechaniczny. Od zbiornika idzie rurka prosto do pochłaniacza. Tylko pomiędzy pochłaniaczem a kolektorem ssącym jest elektrozawór. Skoro ciśnienie w zbiorniku się nie wyrównuje to po prostu pochłaniacz zapchany lub rurka gdzieś po drodze.
Odpowietrz pompę hamulcowa po przez przewody i pompę abs na zapalonym silniku, najpierw zaczyna się odpowietrzać od najdalszego kola czyli tylnego lewego.
Problem z odpowietrzaniem silnika
Sprzęgło odpowietrza się na zapalonym silniku.
Ten przewód podłączony jest pod korpusem wlewu oleju. Trzeba odkręcić obie śrubki i odgiąć żeby to zobaczyć.
Nigdy nie zaślepia się odpowietrzania silnika !Odpowietrzanie ma powracać do wlotu filtra powietrza .Zmienić gazownika bo niema pojęcia o regulacji instalacji gazowej .
Jak odpowietrzyć silnik w aucie grakav lamborghini 505?
odświeżam temat. miałem chwilę i sobie pogrzebałem w aucie.znalazłem dziurę w odmie(taki gumowy trójnik przy pokrywie zaworów) i to całkiem sporą.czy to może być przyczyną nierównomiernych obrotów i dużego spalania?nie wiem gdzie to kupić bo u mnie na szrotach nie mają a w sklepach tylko na zamówienie. no i jeszcze żeby było weselej jak ruszam na boki...
Układ chłodzenia był kiedykolwiek odpowietrzany?
Masz przecież gruszkę na silniku do odpowietrzania układu, pod osłoną nad filtrem powietrza. Pompuj aż będzie bardzo twarda. Albo wyciągnij cały filtr i zobacz co się dzieje.
elektrozawór odpowietrzania oparów paliwa EVAP
Wężyk ci spadł z odpowietrzania silnika.
Nie wiem jak jest w Twoim silniku, bo w moim silniku, układ sam się odpowietrza, jak otworzy się termostat.
Widzę, że znajomość działania i podstawowej obsługi hydroforu jest ci zupełnie obca. Na pompie jest zamontowany wyłącznik ciśnieniowy, który steruje włączaniem i wyłączaniem pompy, bo skąd by silnik/ pompa miała wiedzieć kiedy się uruchomić, abo zatrzymać.
Czy przy montażu wtrysków CR trzeba wymieniać podkładki termiczne na nowe ? Rozumiem że aby uprościć sobie prace na przyszłość trzeba zastosować pastę ceramiczną (biały krem). I jeszcze sprawa odpowietrzenia, czy po skręceniu wszystkich przewodów z zasobnikiem i pompą CR trzeba to jakoś ekstra odpowietrzać, silnik to 1.4 d4d
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Pompa Lucas jak się zapowietrzy, to nie odpali za chwilę bez odpowietrzania. Czy silnik na wyższych obrotach też zgaśnie po minucie ??
Olej w kolektorze ssącym na pewno jest z odpowietrzania silnika może to być spowodowane przez zatkany filtr powietrza lub uszkodzone pierścienie.
Odpowietrzałeś kiedyś auto z tym silnikiem czy tylko tak sobie pierdoły opowiadasz?
Kiedy odpowietrzałem układ, na chwilę przed otwarciem termostatu (100C), płyn zagotował się Coś po objawach widzi mi się, że jest nie halo z odpowietrzeniem. Zajrzałem do dokumentacji, ale producent nie przewiduje jakichś specjalnych "knifów" przy odpowietrzaniu tego silnika. Płyn poniżej stu stopni się nie gotuje - tu jest błąd myślowy. Gdzieś jest...
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
Może układ chłodzenia jest żle odpowietrzony w tym silniku jest specialna procedura odpowietrzania. To bardzo dziwne że serwis nie daje sobie z tym rady.
Uszczelka również może mieć wpływ. W tym silniku bardzo ważna jest szczelność skrzyni korbowej. Najpierw sprawdz dokładnie szczelność całego systemu odpowietrzania silnika.
Na początek sprawdź odpowietrzanie silnika (odme) potrafi nieźle nabroic. W drugiej kolejności turbina. Może przeladowywac i być nieszczelna-puszcza olej.
Na uruchomionym silniku odpowietrzasz?
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
Sprawdź czy tym cienkim wezykiem co się odpowietrza silnik co idzie do zbiorniczka leci płyn. Musi dosyć mocno leciec. Jeśli nie to ten kruciec plastikowy co jest na bloku jest zapchany i tam zostaje powietrze. Zdejmij ten cienki wężyk i przepchaj drucikiem i będzie ok. Często wszyscy wymieniają głowice silniki i jest to samo bo ten plastik wykręcają...
Twój post można odczytać jako komunikat do publiczności a nie pytanie lub apel. Można się domyśleć, że chodzi o przewód odpowietrzania silnika. A jeśli tak to albo katastrofalny stan silnika i duże ciśnienie w komorze silnikowej, Albo niedrożny przewód do obudowy filtra powietrza. Zatem pytanie jak wygląda filtr powietrza silnika.
Jak nie umiesz odpowietrzać to zostaw to komuś kto się zna. Jak można odpowietrzać silnik przez 10 minut. to co najwyżej minutę zajmie. Zajechałeś rozrusznik.
Jeśli mówimy o tym samym silniku, to by tak było jakby tam było podciśnienie... Ale go nie ma :D Problem z dymieniem na wolnych?
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Silnik krokowy. zdemontuj sprubój umyć może pomoże.Jak to zrobisz i dalej będzie to samo (pamiętaj i uszczelkach) to gdzieś musi być regulacja wolnych obrotów.(Wężyki odpowietrzania silnika po wymianie oleju potrafią to zablokować) .
Witam. O ile to ten sam termostat co w innych grupy korean. To jest opcja że został włożony do "góry nogami" I dlatego się samoistnie nie odpowietrza. Często zdążają się takie wpadki. Pozdrawiam.
Ten silnik jest ciężki do odpowietrzenia. Na czas odpowietrzania zaciśnij wąż do reduktora. Jego odpowietrzysz na samym końcu. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Zdarzały się pęknięte głowice które rozszczelniały się dopiero po nagrzaniu do temperatury roboczej.
Można na pracującym silniku, bąble się nie biorą z nikąd, odpowietrzaj aż przestaną lecieć.
Niewiem dokładnie jak to jest w omegach ale sprawdź wąż odpowietrzania silnika który idzie od pokrywy silnika (klawiatury) do filtra powietrza. jeśli jest od dziurawy to silnik łapie lewe powietrze i daje takie efekty.........
Popuścić wszystkie odpowietrzniki i na zgaszonym silniku dolewać płynu.
Tam w jednej z rurek idących do nagrzewnicy jest dziurka do odpowietrzania, trzeba przy pracującym silniku zsunąć opaskę i ściągnąć gumowego węża ok ok 2cm aby poleciał płyn przez otworek odpowietrzający
Chodzi o tą cześć co w linku. Czy ktoś zgłębiał sposób jej działania? http://fabrykaczesci.pl/daf/867-filtr-od... to jest stary model, który ma wadę. W silnikach MX13/ MX11 występują dwa rodzaje, zdjęcie pierwszego załącznika przedstawia nowy model i z nim nie ma problemów (NA RAZIE) Jak, dla mnie,...
wszystkie silniki z wtryskiem maja zamkniety uklad odpowietrzania silnika i jest calkiem normalne ze odkrecenie korka powoduje zmiane cisnienia i tymsamym zmiane obrotow nawet otwarcie filtra powietrza zmienia prace tego silnika
wypnij odmę odpowietrzania silnika od kolektora ssącego i zatkaj króciec w kolektorze - z czytaj sondę wartość j.w. A co takim eksperymentem da się sprawdzić?
Witam, Pytanie brzmi co to znaczy "nie da uruchomić"? Napisz czy przy próbie uruchomienia ręcznego rozrusznik kręci silnikiem czy w ogóle nie reaguje na komendę start. Jeśli maszyna nawet nie próbuje kręcić rozrusznikiem, to zacząłbym od sprawdzenia czujnika, tak jak pisałem wcześniej. Jeśli rozrusznik kręci silnikiem, ale ten nie zapala to jest kilka...
Dałem ci odpowiedź wyżej . Miałem to samo , lało się z odmy jak z kranu. Wymontowałem wypłukałem z tego syfu w środku , ropa , benzyna , zostawiłem na noc aby się wymoczyła , wysuszyłem , założyłem na nowym oringach i śmiga Wiem że to jest problem zamarzająca odma . Zacznij od tego co już ja sprawdziłem i działa to . Dodano po 56 I nic nie wierć ani...
Może i głupie, ale wydaje się, że podziałało! To znaczy: nie to, żebym nie odpowietrzał silnika wcześniej, ale teraz zrobiłem to bardzo dokładnie i już praktycznie silnik się nie grzeje - ledwie wskazówka zaczyna się ruszać nad połowę skali, a już wentylator się włącza i studzi jej zapały. :) Wychodzi więc na to, że zarówno silnik był zapowietrzony,...
A odpowietrzasz na zapalonym silniku?i od koła położonego najdalej pompy tzn tylne prawe koło?
Ten silnik odpowietrza się najlepiej gdy przód auta jest trochę wyżej niż tył, na zimnym silniku, nie gorącym, włączony tylko zapłon, nie silnik, temperatura na klimatroniku na 32 stopnie, nawiew na full.
Jak długo nie możesz odpowietrzyć to popuść śruby mocujące wtryskiwacz - wtedy rozrusznik ma lżej kręcić przez co można dłużej nim kręcić. Po kolei wygląda to tak: odpowietrzenie pompką ręczną, poluzowanie wtryskiwaczy i przewodów do nich, rozruch do momentu pojawienia się paliwa na przewodach. Potem wszystko dokręcasz i uruchamiasz. Jeśli nie chce...
a czy lepiej na odpalonym silniku odpowietrzać układ ?
Odpowietrzaj tylko na zimnym silniku, bo się oparzysz, podczas odpowietrzania korek od zbiorniczka ma być odkręcony.
Podejrzewam gaźnik, a dokładniej membranę gumową która steruje przepustnicą. Silnik normalnie wkręca się na obroty ? Jeżeli reakcja jest prawidłowa sprawdź odpowietrzanie silnika i gaźnik, być może podwinęła się membranka i przy zakładaniu górnej pokrywy gaźnika nie została poprawnie ułożona.
Hamulce z ABS tylko się odpowietrza na zapalonym silniku minimum 1000 obrotów. A jak instrukcja głosi prawdę na ten temat?. Szczerze mówiąc mam też Passata z ABS , wymieniałem z tyłu cylinderki i odpowietrzałem standardowo, na zgaszonym silniku. Rolki nie wykazały odchyłek, w książce serwisowej też nic na ten temat nie ma. Co ma zapalony silnik do...
Jeszcze raz dziekuję. Jeśli chodzi o odpowietrzanie silnika to już kiedyś to robiłem i wiem że bmki nie lubia być zapowietrzone a operacja ta trochę trwa i muszę uzbroić się w cierpliwość. Odpowietrzałem zawsze na włączonym silniku odrecając mały czarny korek przy zbiorniczku na chłodnicy, do momentu gdy leciał sam płyn bez powietrza(dobrze)? Chyba...
Rocznik 2014? Kod silnika.
Odpowietrza się jak każdy inny silnik Diesla, pompujesz, przeleci powietrze i koniec. A skoro ci nic nie leci to masz uszkodzoną pompkę.
Odpowietrzałeś?
WDF9440321B974328 To nie Actros tylko Axor. To konkretne auto ma silnik 457.9 ma klimatyzację i nie ma retardera - nie ma specjalnych warunków odpowietrzania układu. Silnik nagrzany powinien pracować przez 5 minut ze zmiennymi prędkościami obrotowymi i tyle. Potem u w razie potrzeby uzupełniamy płyn w zbiorniczku. Oczywiście ogrzewanie kabiny musi być...
Sprawdzałeś czy nie ma procedury odpowietrzania z poziomu testera? Dopasuj odpowietrzniki w miejsce przewodów wychodzących do poszczególnych kół i odpowietrz najpierw zespół pompa-abs. Na uruchomionym silniku, po odpowietrzeniu pedał można wcisnąć góra cm. Jeśli to uzyskasz, dopiero podłączaj koła, kolejno i za każdym razem odpowietrzaj kontrolując...
Jak stoisz przodem do auta to po prawej stronie pokrywy zaworów wychodzi wężyk odpowietrzania silnika. Idzie on do filtra powietrza i w dół. Jest tam zaworek który lubi przestawać działać i autko ma nie regularną pracę na biegu jałowym. Zakryj na chwilką wężyk idący na dół i zobacz czy jest zmiana na lepsze.
Jest to niewątpliwie wina zaworu elektromagnetycznego.Jego membrana przepuszcza już wodę pod ciśnieniem sieci.Często dzieje się tak,jak po każdym praniu nie zakręca się zaworu zasilającego.Wymień elektrozawór-prawdopodobnie to on jest również przyczyną pozostawania wody w zbiorniku po praniu.Pralka wykonuje końcowe odwirowanie i wypuszcza wodę a zawór...
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
W Tonero 50 pompy wody na oczy nie widziałem, więc nie wiem, czy tam jest jakiś odpowietrznik, a płyn wymieniałem ze trzy razy i nigdy nie było problemów z zapowietrzeniem... A w Tonero 50 siedzi nic innego jak nie 4Y. Ogólnie Toyota w manualu instruuje, by przy wymianie czy uzupełnianiu płynu chłodzenia rozgrzać silnik z odkręconym korkiem wlewu płynu,...
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Najpierw musisz doprowadzić do tego aby węże chłodnicy były gorące i obieg płynu chłodniczego odbywał się "pełną gębą" , wtedy jest możliwość odpowietrzenia całego układu. Po skończonym odpowietrzaniu poziom płynu musi być pomiędzy MIN a MAX. Rano możesz sprawdzić poziom płynu na zimnym silniku odkręcając korek i uzupełnisz ew braki do w/w poziomu....
Po napełnieniu układu cieczą otwórz ogrzewanie na max. i dogrzej dobrze silnik, aż włączy się wentylator. Układ odpowietrzy się samoczynnie. Pozdrawiam
A mnie to wygląda na rurkę odpowietrzającą odmę silnika a tam niżej to czarne usmolone z oleju odpowietrznik bloku silnika.
Ten silnik jest czuły na tzw. lewe powietrze, które lubi ssać z układu odpowietrzania silnika, czyli odmy. Wszystkie wężyki gumowe dochodzące do grubej gumy przed przepustnicą muszą siedzieć pewnie i być szczelne. Tak samo sam zawór IACV - musi być pewnie osadzony obydwoma końcami. Jeśli silnik nie ma LPG, to pewnie jeszcze sam przepływomierz ma duży...
Nie wycieka płyń między skrzynia a silnikiem? Odpowietrza,yc jeszcze raz sprzęgło dbając aby płyń w zbiorniczku był na maaaakkssaa pod korke
Wentylator załącza się? Odpowietrzałeś układ?
Mógł paść termostat, nie otwiera się i nie puszcza płynu na wielki obieg, na nagrzewnice. Gdyby padł termostat tak jak piszesz to nie było by możliwości jazdy, ale ogrzewanie by było i to bardzo dobre. Gdyby termostat nie "puszczał" płynu na duży obieg to auto po kilku minutach pracy by się gotowało. Węże do nagrzewnicy są podłączone z małego obiegu....
Radzę próbować nadal odpowietrzać na odpalonym silniku, dolać płynu chłodniczego do poziomu max(powinno ustąpić po odpowietrzaniu i lepiej całkowicie grzać).
Możliwe że pompa wody się skończyła i nie ma obiegu.Nie wykluczone też że chłodnica jest zamulona co powoduje przegrzanie układu chlodzenia właśnie w rejonie tego węża.Układ chłodzenia sam sie odpowietrza więc to odpada.
Miałem problem z tym że bazą była sprężarka od 3 p a tam odpowietrzanie jest przez silnik i pluło z odmy olejem , w dodatku odma miała niemal mikroskopijną średnicę . Trzeba było ten patent wyrzucić i zrobić odmę jak w oryginalnej hs 11 z c 330 czyli w deklu łożyska pod okapem . Teraz już nie pluje olejem z odmy . Póżno było więc nie robiłem zdjęć ....
Pojemność 5,5 l ,aby opróżnić układ należy zdjąć przewód z dolnego króćca chłodnicy lub z obudowy termostatu , odpowietrznika nie ma -odpowietrza się samoistnie.
Pomysl skad nagar na ssacych zaworach.... zawsze są gładkie zapewne lubryfikator kapał do odlotu i akurat wciagaly go pewnie pierwsze dwa cylindry na początku kolektora. podobnie dzieje się jak olej z odpowietrzania silnika trafia do kolektora szarego. A co do gazu to nie jest on standardowym paliwem, jego liczba oktanowa jest wieksza niż standardowej...
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Tylko głowicy tłoczącej (rozdzielacza ) nie sciągniesz na silniku musisz wyjąć pompe a dekiel możesz zdjąć na silniku ( da sie to wszystko ustawić na silniku)
Witam, Mam problem z ogrzewaniem w Renault SFR1 GTX. Nagrzewnice mimo wysokiej temperatury wody są zimne lub letnie. Rurki doprowadzające wodę do nagrzewnicy są gorące ale powrót już zimny (tak mi się wydaje nie wiem która rurka to powrót a która zasilanie). Nagrzewnice są po odpowietrzane. Silniki nagrzewnic raz pracują a raz nie. Jak im się chce....
Dodam jeszcze że to silnik 1.8 ponieważ silniki 1.6 miały tylko jedno odpowietrzenie komory silnika , natomiast 1.8 miały dodatkowy otwór odpowietrzający w pokrywie zaworów.
jak dla mnie to albo z kolektora cieknie,albo z pompy,ale z nastawieniem na kolektor[ częsta przypadłość tego modelu],bo piszesz ze masz zachlapana ścianę za silnikiem,układ w matizie sam się odpowietrza,niema dodatkowych odpowietrzników,ale dla pewności na pracującym silniku odkrec korek wyrównawczy,no i co ważne jak reszta pisze możne po prostu go...
Po pierwsze chyba nie znasz pompy i silnika we WŁADKU bo tam przy małej ilości paliwa albo nie wejdzie w obroty albo będzie chodził tak jakby na jeden gar. Po drugie bez pompy zasilającej silnik będzie pracował normalnie, wystarczy aby miał "łatwy"dostęp do paliwa. Dodano po 5 Miałem rożne przypadki z paliwem. Dwa dni odpowietrzania silnika z elektryczną...
Zapowietrzona pompa. Odpowietrzaj na odpalonym zapłonie. Odpowietrzałem na zapalonym silniku, od najbliższego koła. Później od najdalszego koła i efekt ciągle ten sam. O co tu chodzi? Pompę trzeba jakoś specjalnie odpowietrzyć? Bo normalnie opadają mi ręce. Proszę o pomoc.
Witam. Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w Audi, wymieniałem pęknięty wąż łączący pompę z maglownicą. Odpowietrzałem na wyłączonym silniku i przód był podniesiony, podczas kręcenia kierownicą wydostają się w zbiorniczku wyrównawczym bąble powietrza tak odpowietrzałem już kilka razy. Po odpaleniu silnika i kręceniu kierownicą pęcherzyki powietrza...
Sprawdź czy wężyk i króciec odpowietrzający silnik są drożne. Po odpaleniu przewody odpowietrzające muszą się robić ciepłe.
-Zrzuć wtyczkę z zaworów ogrzewania, powinny się wtedy otworzyć na całość -Sprawdź, czy po przekręceniu "kręciołków" do nastawiania ogrzewania powyżej "min" rusza pompka ogrzewania (usytuowana na przewodach ogrzewania w komorze silnika) -Nie ma problemów z odpowietrzaniem, jak termostat się otworzy układ można traktować jako odpowietrzony -Jeżeli jest...
Jak wyżej, daj mu plaka ten silnik ciężko sie odpowietrza.
Pisząc że turbina była sprawdzana co dokładnie masz na myśli? Bo jeśli zdjęcie węża od strony zimnej i sprawdzenie czy nie ma tam oleju, ew. luzu na wirniku to dopiero połowa sukcesu. Nieraz miałem przypadki że od strony zimnej wszystko było ok, luzu brak, a uszczelnienia na stronie ciepłej przepuszczały olej (chwilę po zgaszeniu silnika zanim nie spłynął...
To mnie bardziej przekonuje. Wcześniej miałem zatkaną odmę od odpowietrzania dołu silnika, więc być może trochę uszczelniacze zaworowe przedmuchało. Jest taka opcja, że przez uszczelniacze zaworowe dmucha? Dzięki za pomoc :D
Pamiętać o uszczelce na termostacie, i późniejszym odpowietrzeniu układu. Najlepiej na zimnym silniku i bez ciśnienia w układzie. Czujnik temp, wymieniałem kiedyś na ciepłym silniku :P Uszczelka znajduję się w koło termostatu to wiem :D na zimnym silniku czyli?? ja zawsze odpowietrzałem nagrzewając silnik i później odkręcałem po kolei odpowietrzniki...
odpowietrza silnik hydrauliczny odpowietrza silnik diesel odpowietrza silnik benzynowy
czyszczenie mechanizmu lasera budowa podajnika drutu światłowód czego
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Top Craft XYZ397BE Scarifier PCB Issues and Solutions Schemat serwisowy magnetowidu Universum VR7952