Próbowałeś zakręcić pozostałe grzejniki przy odpowietrzaniu?
Zakręć na chwile pozostałe i wtedy odpowietrzaj.
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Tak. Odpowietrza sie układ lub uszkodzona uszczelkaa pod głowicą
Albo pompa albo uszczelka głowicy... albo jedno i drugie. Odpowietrzanie tego układu jest dość uciążliwe i wcale nie takie proste.
Taki urok drukarek atramentowych, przy pierwszym uruchomieniu bardzo dużo tuszu idzie na dokładne czyszczenie i odpowietrzanie głowicy. Kolejne kartridże wystarcza na dłużej.
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
Na jakiejś komercyjnej stronie, której nie będę robił reklamy jest napisane: "zalecamy aby w okresie przestoju wykonać chociaż jeden wydruk testowy w przeciągu 7 dni (nie zależnie czy stosujesz atramenty oryginalne czy zamienniki). Przy każdym wydruku testowym drukarka odpowietrza system oraz oczyszcza głowicę drukującą dzięki czemu unikniemy uszkodzeniu...
Spory to on jest ale.. odpowietrzałeś?? podmieniałeś głowicę z innego grzejnika? czy trzpień zaworu daje się wcisnąć ręcznie (oczywiście przez jakiś przedmiot typu rączka młotka)jakie jest ciśnienie w sieci c.o. ?
Tak jak napisałem w pierwszym poście test na C02 był i jest negatywny tj. w układzie nie stwierdza się C02 ... Fakt, pisałeś. W takim układzie jedyne, co przychodzi do głowy, to korek powietrzny w obrębie głowicy, czyli - tak jak Kolega powyżej napisał - problem z właściwym odpowietrzeniem układu. Nie pamiętam już dokładnie, bo dawno nie grzebałem...
Witaj. Napisz coś więcej o twoim problemie.O ile wiem to odpowietrzanie w tym modelu nie jest szczególnie potrzebne tzn.układ sam się odpowietrza. Może masz uszkodzony termostat i woda się gotuje albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bądź samą głowicę.
Poluzować zawór przy zamkniętym pokrętle regulacji i poczekać aż wyleci powietrze? Nie poluzować zawór, tylko śrubunek. Oczywiście przy zakręconym zaworze (głowica).
Wkręć śrubę m6 z dużą metalową podkładką a pod nią podłóż gumową podkładkę taką jak w głowicy baterii (wannowej lub umywalkowej)
Jeśli masz zawory pod grzejnikiem to je zakręć. Następnie tam gdzie odpowietrznik spuść ciśnienie i nadmiar wody. Następnie odkręć głowicę razem z wkładką termostatyczną. Potem Jak już będziesz miał na wierzchu wkłądkę termostatyczną to będzie można ją złapać kluczem i drugim kluczem odkręcić nakrętką mocującą głowicę. Uważaj tylko żeby nie zniszczyć...
Upewnij się czy zawór powrotny jest odkręcony. Spróbuj jeszcze odpowietrzania z zakręconą głowicą i sprawdź czy grzejnik zacznie się nagrzewać od strony powrotu.
Układ był kilka razy odpowietrzany, uszczelka pod głowicą niedawno zmieniana
U mnie jest całkiem inna sytuacja jak u Ciebie, bo nie mam płynu w głowicy i napewno 7lat bym takim silnikiem nie przejeździł. Jeżeli układ przestrzenny układu chłodzenia tak wygląda jak na rysunku w poście powyżej (górny wlot do chłodnicy dużo poniżej wylotu z bloku silnika), to niestety wygląda na to, że nie następuje samoistne odpowietrzanie układu...
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Odpowietrzanie grzejników zacznij od pierwszego od strony kotłowni lub zasilania CO - po kolei musisz odpowietrzyć całkowicie - przy otwartej na maksymalny przepust głowicy - odpowietrzasz do czasu wycieku samej wody , bez pojawiających się bąbelków powietrza. Jeśli odpowietrzysz pierwszy , przechodzisz do następnego w kolejności zasilania w CO.
Witam, proponuję wymienić żółty na dowolny tani zamiennik z wiadomego serwisu aukcyjnego i zobaczyć, czy zjawisko ustępuje. Tylko wtedy można potwierdzić/wykluczyć wpływ głowicy drukującej. Taki ślad - pusty środek i zanikające krawędzie - to znak, że tusz za wolno dopływa do głowicy, ale jego lepkość jest poprawna (jeśli lepkość jest za duża, to białe...
A czyściłeś filtr C.O pod kotłem? Jeśli odpowietrzasz to przed odpowietrzaniem zakręć głowicę grzejnika na zasileniu, bez tego nie odpowietrzysz dobrze grzejnika. Możliwe że odpowietrznik w kotle nawala itd. Na moje oko jak odpowietrzysz grzejniki szum w kotle sam ustanie bo jest w nim duża ilość powietrza jak mniemam...
Niestety, głowica nie powstrzymuje całkowicie przepływu wody. Nawet włożyłem monetę do głowicy, tak aby dociskała do końca. Niestety po odkręceniu zaworu do odpowietrzania cały czas cieknie woda.
A sprawdzałeś czy w tuszu jest gumka-popka , która jest popychana przez element wystający z dołu gdzie wchodzi tusz , ta pompka odpowiada za dolanie porcji tuszu w układzie zasilania głowic i ewentualne odpowietrzanie głowic ?
wlasnie drukarki dzialaja na ciss'ach - zastosowano wymiane tonera (oczywiscie wysylam z oryginalnymi) tylko na czym polega proces odpowietrzania ??
że kiedy zakręcam głowicę do zera, woda w kaloryferze nie jest uzupełniana? Ciśnienie pochodzi od strony powrotu. Do sprawdzenia jest jeszcze trzpień wychodzący z wkładki termostatycznej wkręcony w zawór czy w ogóle się rusza. Należy po odkręceniu głowicy sprawdzić czy się wciska do środka.
Spytam o odpowietrzanie, w jaki sposób?
witajcie ,kolego zawór z kawałkiem wężyka służy do odpowietrzania pionu,natomiast głowica termostatyczna gdy jest zabudowana nie będzie działała prawidłowo,jak pisał kolega wyżej.jeżeli zaś chodzi o głowicę przy grzejniku w łazience,mogła po prostu się popsuć ,albo jest to spowodowane zapowietrzaniem się grzejnika.pozdrawiam.
Jeśli nie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą,to przy odpowietrzaniu warto też otworzyć obwód zasilania nagrzewnicy kabiny,
Z tego co patrzę to nie jest otwór "na torze tuszy". Raczej bym się nim nie przejmował. Nie mam takiej głowicy pod ręką, żeby sprawdzić, ale jak się trafi to wrzucę foto. Jeżeli nie jest na kanaliku któregokolwiek z tuszy to bym się nim nie przejmował. Załóż nowy komplet tuszy. Wejdż w Maintenance mode (podłącz do zasilania z wciśniętym klawiszem MENU)....
Zapomniałem dodać że zajmuję się mechaniką nie od dziś i wiem jak sprawdzić czy uszczelka pod głowicą jest dobra, termostat czy diała poprawnie i jak odpowietrzać układ chłodniczy. Jak się okazało po zdjęciu głowicy, poszłą uszczleka, gościu zminiał woda na płyn i nie odpowietrzył do końca silnika i tak załatwił uszczelkę, uszczleka tak przygrzana do...
Układ chłodzenia jest ciśnieniowy, tzn że panuje w nim pewne nadciśnienie. Jeśli stan płynu wraca do normy po nocy to nie ma się co martwić. Gorzej jak ubywa (uszczelka pod głowicą) Odpowietrzasz oczywiście po nagrzaniu silnika (otwarty termostat). Korek jest tak zrobiony, że powinien upuszczać powietrze po przekroczeniu pewnego ciśnienia. Jeśli tego...
Jak będzie wywalać przez zbiornik, to pewnie uszczelka pod głowicą ma przedmuch. Test szczelności uszczelki jednoznacznie odpowie. Odpowietrzanie przy otwartym na max. zaworze przepływu przez nagrzewnicę.
Głowicę sprawdzałem, uszczelkę też, układ odpowietrzałem na postoju przy wyłączonym silniku, a i woda się gotuje po przejechani ok 2 km
Ale dziwi mnie to przecież powietrze stawia mniejszy opór niż tusz. Powinno się samo przepchnąć w życiu takiego problemu nie miałem. Może po prostu problem tkwi w tym, że głowica jest pełna albo w głowicy nie działa odpowietrzanie (powinna być dziurka) To nie stwierdzenie ale takie luźne dywagacje.
Jakie znów odpowietrzanie?A skąd tam nadmiar powietrza- z pękniętej głowicy !
Odpowietrza się przy zakręconym zaworze doprowadzającym. Jeżeli po odpowietrzeniu (prawidłowym) grzejnik nie działa, to raczej jest to niedostateczny przepływ. Może zawór na powrocie jest nadmiernie skręcony, albo też na zasilaniu (pod głowicą termostatyczną) jest nadmierne kryzowanie. Jak wygląda zawór po zdjęciu głowicy termostatycznej? Szkoda, ze...
obieg przepływu cieczy nie odbywa się w należyty sposób. Zakręć ten odpowietrznik uzupełnij płyn do poziomu MAX i pozwól aby układ się zagrzał do 90'C następnie powoli odkręć korek zbiornika wyrównawczego aby zaczął się odpowietrzać. Rozumiem że uszczelka pod głowicą jest sprawna? Przy normalnym i sprawnym silniku oraz układzie chłodniczym nie potrzeba...
Robiłem coś takiego ale to ze 20 lat temu, z tego co pamiętam z ważniejszych przeróbek to trzeba było wiercić w głowicy i spasować jakiś króciec do odpowietrzania układu chłodzenia.
Nie zawsze wyjdzie test pozytywnie przy uszkodzeniu uszczelki pod głowicą Jeżeli jest ciśnienie w układzie i jest on dobrze odpowietrzony tylko zostaje głowica Jeżeli będzie powietrze w układzie też będzie wywalał płyn Szczególnie ciężko odpowietrza się nagrzewnicę
Witam , posiadam drukarkę brothera jak wyżej , nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum gdyż nie znalazłem takiego problemu . Drukarka nie drukowała koloru czerwonego więc postanowiłem za pomocą strzykawki i czerwonego tuszu odpowietrzyć "kanalik" . Robiłem to do tego momentu aż zblokowana karta nie zaczyła się barwić tym kolorem. Szybka wymiana tuszy...
:arrow: forsoft mając sprawną stację serwisową odpowietrzanie odbywa się automatycznie. Poprzez głowicę w miejsce powietrza zasysany jest tusz. Przecież nie będziesz co chwila naciągał tusz strzykawką i wlewał go do głowicy ...
Drugie zdjęcie : to jest odma odprowadzająca opary oleju i odpowietrzająca: głowicę i silnik . Wyjście idzie lużno na spód skutera lub podłącza sie je do filtra powietrza
Zdjęcie 2 i 3 to kanały odpowietrzające głowicę / jakość druku to przede wszystkim stan dysz oraz siatki nad głowicą. Jeśli dany kolor zaczyna przerywać spróbuj udrożnić głowicę w myjce ultradźwiękowej
Dodam jeszcze, że visko, chłodnica, pompa wody i termostaty są nowe. Rurki odpowietrzające głowicę też sprawdzone.
Te silniki się ciężko odpowietrza . zawsze odkręcałem czujnik zaraz przy głowicy {ten na plastikowym kolanku}przy wlewaniu płynu , sterownik o ile mi wiadomo ma taka cechę że w momencie jak silnik sie przegrzewa następuję wyłączanie poszczególnych cylindrów . tak na wstępie proponuję nowy korek { być może sie mylę ale takie same ma mondeo i escort }.
Panelowe. Kaloryfery masz panelowe to powinny być odpowietrzniki. Zamknij głowicę termostatyczną i dopiero wtedy spróbuj odpowietrzać. Ciśnienie wody do kaloryfera musi pochodzić od strony powrotu aby powietrze, które znajduję się teoretycznie w kaloryferze, miało możliwość ujść przez odpowietrznik (powietrze "idzie" zawsze do góry).
a jednocześnie zwiększyć wydajność przepływu płynu na wolnych obrotach W wąż do reduktora wkładam wentyl samochodowy , taki przepływ starcza reduktorowi. Po drugie pompke najlepiej załączać samemu przyciskiem po kluczyku. Jaki masz dokładnie silnik . Najpewniej zamontować pompę tak jak silnik zasila gorącą wodą czyli na wyjściu z głowicy. Od razu montuj...
Zakręć głowicę do oporu i odpowietrzaj. Do tej pory gdy to robiłeś woda napływała przez zasilanie ( gorący grzejnik) teraz zrób to samo ale woda ma napływać przez powrót(dlatego trzeba zakręcić zasilanie). Pozwoli to sprawdzić czy na powrocie nie ma jakiegoś problemu (zator w rurze, syfon)
Skoro odpowietrzony dobrze (podniesiony lewy przód auta podczas odpowietrzania?) to prawie na pewno uszczelka lub sama głowica. Płyn ucieknie przez te 2 czy 3 dni i układ się zapowietrza.
Witam Walczę z głowicą w drukarce Brother i mam pytanie w jaki sposób odpowietrza się głowica bo od czasu do czasu w wężykach pojawia się bąbelek powietrza. początkowo czyściłem głowicę płynem udrażniającym żółtym przelanym do kartridży jednak większych efektów udrożnienia głowicy nie uzyskałem. Po jakimś czasie wymontowałem głowicę i zostawiłem ją...
Do odpowietrzania najlepiej zamknąć ten niebieski zawór i głowicę ustawić na maxa, żeby nie blokowała przepływu wody. Potem zakręcić głowicę na minimum i otworzyć niebieski zawór i znów odpowietrzyć (teraz od drugiej strony). Czynność powtórzyć kilkukrotnie. Za każdym razem pilnować ciśnienia w CO (lub poziomu wody w układzie otwartym) i w razie potrzeby...
jak masz tam 87cm to grzejnik 80cm bedzie za duzy, bo jeszcze musisz doliczyć dlugosc głowicy termostatycznej ok 6cm i możliwość odpowietrzania grzejnika jesli odpowietrznik bedzie od strony sciany.
Dzięki za podjęcie wątku i szybki odzew. Mnie też intuicyjnie wydaje się że problem to niedostateczne zasilanie w tusz. Ale też spotkałem się z opinią że podobne problemy może powodować "nadpodaż" atramentu i/lub problemy z odpowietrzaniem głowicy. 1. DŁUGOŚĆ DYSZ Nie jest dla mnie jasne co rozumiesz przez: "Okresowość to długość montażu dysz PGBK"....
witam ,w audi 97 rok z silnikiem 1,6 ALZ nie miałem w obiegu płynu chłodzącego,przyczyną okazala sie pompa(pęknięty wirnik plastikowy) ,wszystko by bylo w porządku jak by byl duży obieg i parownik lpg odpowiednio sie nagrzewał.sprawdzałem termostat w gorącej wodzie z termometrem i jest dobry ,chłodnica drożna,układ odpowietrzałem,uszczelka pod głowicą...
Kaloryfery odpowietrza się podczas pracy pompki , odkręć dużą nakrętkę pod głowica i ja zdejmnij z grzejnika .Pod głowicą będzie zawór z trzpieniem sprawdz czy trzpień można wcisnąc i czy sam wyskakuje .Głowica wciska trzpień zaworu i zamyka przepływ czynnika w kaloryferze
Chłopie. 2 strony bezsensowne dyskusji. Dopust wody jest gdzieś na instalacji. W kotle nie występuje. Zimna woda z wodociagu jest gdzieś dopuszczalna do instalacji CO lub zakłada się wąż na kran np. w kuchni/łazience i masz gdzieś zawór podobny do spustowego i tak samo dopuszczasz wodę z wodociagu. Winno być około 0,5bara, lecz będzie pracował nawet...
Prawdopodobnie głowica zablokowana... zrób tak jak napisano wyżej ;)
60KM (8V) czy 80KM (16V), który rocznik? Temperatura silnika rzeczywiście gwałtownie idzie do góry czy tylko wskaźnik tak pokazuje? Czujnik temperatury został sprawdzony (wiem, że był wymieniony ale czy po kolejnej przygodzie został sprawdzony - choćby zestawem omomierz + kubek z wrzątkiem)? Czy samochód ma instalację LPG? Układ chłodzenia był odpowietrzany...
a jak się tam odpowietrza pompę? Odkurzaczem?
Równie dobrze można wymontować termostat, sprawdzić czy się naturalnie odpowietrza, czy nie występują objawy zapowietrzania przy pracy silnika (co mogłoby wskazywać na nieszczelność uszczelki pod głowicą, często spowodowanej przegrzaniem silnika podczas jazdy w paradach), czy prawidłowo się rozgrzewa i się nie przegrzewa podczas jazdy.
16825 system kontroli emisji wydechu niewłaściwy przepływ odpowietrzania A Mam nie podłączony wężyk wychodzący z głowicy i niewiem gdzie go podpiąć Dodano po 47 Czy ten wężyk ma coś wspólnego z evapem
Sorry, że odgrzebuję, ale mam praktycznie taki sam problem w 308 1,6 HDI 109 KM. Na poprzednim zdjęciu widzę niezłą druciarnię jakiegoś handlarza. W miejscu, gdzie zaznaczyłem strzałką, ktoś wpiął wężyk odpowietrzenia w miejsce, gdzie był zaworek do odpowietrzania termostatu. Teraz część wody przepływa przez wężyk, odpowietrzając termostat od razu....
A pion jest ciepły? Ściągnij głowicę zaworu i spróbuj poruszać trzpieniem zaworu.
Witam wszystkich. Problem jak w opisie. Urwał się rozrząd, wymieniona kpl głowica. Poskładane, komputerem włączona procedura odpowietrzania, dodatkowo odpięte wtryski aby nabił ciśnienia, poskładane - nie odpala. Ciśnienie na listwie +/-280 bar przy kręceniu rozrusznikiem synchronizacja jest, błędów brak, na plaku chodzi. Wyciągnąłem wtryski. Podpięte...
Pisałem przecież na początku że odpowietrzałem. Już wszystko rozwiązane. Był technik ;d ściągną część głowicy. Jakaś blaszka była wciśnięta. Śrubokrętem ją ustawił i grzeje. Temat do zamknięcia. :)
Racja. W T4 silnik jest pochylony, ale i tak wybrał bym 1,9. Wracając do głowicy to ten króciec odpowietrzający jest wkręcany. Odlew głowicy jest ten sam, wkręca się tyko korek albo króciec. Poprawcie jeżeli się mylę.
Jeśli nie było innego tuszu wczesniej w głowicy to raczej nie miało się co sciąć. Miałeś problemy z odpowietrzeniem, układ poprawnie się odpowietrza? Jeśli odpowietrzone jest ok to wina może być w pojemniku który wchodzi do głowicy lub w samym tuszu. Co do pojemnika to gdy położysz go na chusteczce to wycieka cokolwiek z niego?
A podepnij się pod sondę i sprawdź szczelność kolektora przy głowicy, pod przepustnica, zacisnij przewód od odpowietrzania baku, zapnij manometr w kolektor i porównaj z map sensorem, sprawdź temperaturę powietrza zasysanego i jeżeli jest wszystko w normie to podmien srerownik silnika
Wydaje mi się że problem jest łatwy do rozwiązania, jednakże problem ten jest niebezpieczny gdyż grozi rozszczelnieniem silnika. Najprawdopodobniej zatkany jest wąż odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma. Biegnie on gdzieś od pokrywy zaworów lub bloku silnika do filtra powietrza. Sprawdź czy nie jest on zagięty. Ewentualnie może być zapchany nagarem...
odpowietrzać, odpowietrzać, jeszcze raz odpowietrzać. na placku łapie?
Napisałem, że w filmie jest parę sekund o starej głowicy - odkręcasz nakrętkę... https://obrazki.elektroda.pl/5935179100_... Skoro jesteś pewny, że Twoja nie jest na klik to szukaj po obwodzie dziurki na klucz imbus - ale nie pamiętam czy DANFOSS stosował tę metodę? Jest (podobno) odpowietrzony - czasem trzeba kilka razy odpowietrzać...
Dzień dobry! Pytanie jest bardzo specjalistyczne, chociaż to drobiazg, bo samochód już kilka lat z tym problemem jeździ. Chodzi o przewód, rurkę odpowietrzenia układu chłodzącego w głowicy tego silnika (AVU, BFQ). Jest zatkana, ale nie przy samej rurce - tutaj testowo sprężynką można było sprawdzić. W układzie chłodzenia głowicy jest, powinien być gdzieś...
Drukarka nie widzi położenia głowicy z enkodera. Są dwie opcje - albo jest zabrudzony enkoder strip - paskowy (należy go zdemontować, wziąć płyn do szyb na ręcznik papierowy i do przetrzeć. Ostrzegam przed używaniem alkoholu do tej operacji, bo możesz zetrzeć kratki z enkodera. Kolejna sprawa - poprawny montaż enkodera - strzałka musi być z prawej strony...
Najprawdopodobniej masz zablokowany "szpindel" przy głowicy termostatycznej. Zdejmij ją, rozruszaj szpindel i będzie działać.
Po odpowietrzeniu i przejechaniu się ok 120km w trasie i trochę miasta wszystko ok. Ale po dwóch dniach krótkich tras kolegi żony zaświecił się niski stan płynu xD. Odpowietrznik głowicy o który mówi instrukcja to korek w bloku, więc raczej nie ma sensu go ruszać do odpowietrzania. Spróbuje go jeszcze raz odpowietrzyć i kilka razy go rozgrzać oraz schłodzić...
Witam. Samochód Kia cee'd 1.6 benzyna +lpg. W samochodzie występuje problem braku ogrzewania oraz wentylator chłodnicy silnika załącza się, mimo ze chłodnica silnika jest zimna. Co zostało zrobione: Termostat sprawdzony oraz dla pewności podmieniony na inny ( też sprawdzony w garnku) Pompa cieczy sprawdzona oraz podmieniona na nową Uszczelka pod głowicą,...
Jeśli tak to uważaj bo pod tym deklem są podkładki i sprężyna tłoka przestawiacza kąta,jesteś pewien że to tam się leje a nie z uszczelnienia głowicy pompy z korpusem Aco do odpowietrzania to jaki jest u ciebie tradycyjny sposób,tam w zbiorniku jest wstępna pompka elektryczna tak zę nie powinno być problemów z odpowietrzeniem
Mam w mieszkaniu na ostatnim, 10-tym piętrze bloku takie zakończenie pionu c.o.: https://obrazki.elektroda.pl/9224341600_... Czy to jest poprawne zamontowanie grzejnika i pionu? Mam wątpliwości, bo przecież po zamknięciu głowicy na grzejniku w pionie nie ma obiegu i chyba będą problemy z odpowietrzaniem. Jeśli nie jest poprawnie, to...
Nie wydaje mi się. Posiedziałem trochę na nim i odpowietrzyłem go. Zaczął grzać idealnie, aż parzyć {przedtem było ciepło ale nie miałem porównania bo jeżdżę nim dopiero tydzień}. Taka temperatura utrzymuje się dopóki nie przegonie go po autostradzie i znów ciepło zanika. Okazuje się że znów trzeba odpowietrzać i tak w kółko. Wnioskuję więc że to uszczelka...
Pierwsza uwaga to taka że głowica termostatyczna źle zamontowana (a przynajmniej niezbyt prawidłowo). Po drugie. Opisz w jaki sposób sprawdzasz (odpowietrzasz) grzejnik, napisz co zakręcasz a co odkręcasz do odpowietrzenia.
nawet po wyłączeniu gazu dalej to samo.Wężyki wydają się być czyste woda przepływa swobodnie. Ale mam takie wrażenie że nie mogę odpowietrzyć do końca układu wchodzi jakieś 4,5l wody ale z tego cienkiego wężyka cały czas pluje woda z powietrzem. Czy to może być wina baniaczka wyrównawczego że w jakiś sposób się nie odpowietrza nawet bez korka (at)edit...
Wiem że wykopalisko ale może się przyda.... Ja też z pewnej przyczyny musiałem spuścić płyn chłodniczy (kolega podobnie - po założeniu parownika musiał od nowa napełniać układ i od tego się zaczyna), nabić od nowa i zaczęło się gotowanie ( tak jak u kolegi, dość losowo ale pewne było że za którymś razem temperatura na wskaźniku pójdzie pod niebo a wyrównawczy...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Sam się w to nie pchaj, szczególnie teraz jak mamy zimę. Popytaj jakiegoś remontowca co pracuje w SM, oni mają takie specjalne przyrządy do wymiany głowic bez spuszczania wody w pionie, nawet odpowietrzać nie trzeba po takiej wymianie. Sam bankowo upuścisz sporo wody i zapowietrzysz cały pion.
wszystko wporządku to jest odpowietrzanie miski olejowej. jak jest zimno to jest wilgoć w rórach i oleju opary gromadzą sie na rórach i coraz wiecej i wiencej aż ktoś przeczyści z prawej strony od pokrywy głowicy masz rórke połączoną z blokiem na dole to jest odpowietrzanie oleju. Z pokrywy masz połoczoną rórke do róry filtra powietrza lub do gażnika...
Kidy odpowietrzałeś czy któraś rura robiła się ciepła ? Dom czteroletni, spółdzielnia ? , może pion jest zakręcony ? Pozostaje jeszcze zdjąć termo głowicę.
Zrób test.nagrzej silnik do temperatury roboczej tak aby wskazówka temperatury była w okolicach 80-90st chyba ,że podskoczy ci wyżej. Odkręć korek ze zbiornika wyrównawczego ale ostrożnie bo może płyn cię oblać. Jeśli płyn nie zacznie ci wypływać ze zbiornika to prze gazuj go mocno i obserwuj czy płyn ci się podnosi bo być może ci nagle się wylewać.Jeśli...
W pomieszczeniu jest ok 20 stopni, w zeszłym roku grzał prawidłowo, cały był ciepły, podłączenie grzejnika pex 16, wszystko zaczęło się od momentu zakładania grzejnika drabinkowego w łazience, odpowietrzyłem dolałem wody i teraz jest problem z najdalszym grzejnikiem, odpowietrzałem i nawet odkręciłem tę część do której dokręca się głowicę termostatyczną,...
Zdejmij głowicę i sprawdź czy bez niej będzie grzało. Co do odpowietrzenia na górze powinieneś mieć zaworek do odpowietrzania.
Może ten, który robiłem po prostu się dotarł i dlatego się uspokoił. Ale myślałem nad problemem, i wydaje mi się , że znalazłem rozwiązanie: Pod korek wlewu oleju założyć taką tuleję z króćcem jaką montowało się za komuny w silnikach fiata 125p i poloneza (korek jest taki sam) i do tego dołożyć zbiorniczek płynu do wspomagania np z renault (2 króćce...
Witam Cała głowica poszła do wymiany, do tego chłodnica, bo przeciekała. Auto zachowuje się już normalnie, tzn. nie szarpie, ale znowu mam inny problem, mianowicie mechanik uzupełnił mi płyn chłodzący po naprawie głowicy i zaraz po pierwszej jeździe ubyło go tak 1,5cm. Pojechałam od razu do warsztatu, odkręcili korek, wyleciały bąble i płyn się podniósł....
Witam Jak w temacie co może być przyczyna wylewania płynu korkiem ze zbiornika na chłodnicy ? Generalnie zbiornik miałem pusty po pewnym czasie. Dolałem litr i założyłem inna gumkę na w/w korek ponieważ ta poprzednia była bardzo zużyta ale nadal po zagrzaniu, przegazowaniu wyleciał z powrotem ? Czy to przez ten wadliwy korek ? Czy jest jakaś specjalna...
Witam, wiesz jak wygląda flamaster w środku? "Knot", którym się pisze jest twardy, włóknisty i przewodzi tusz - we wnętrzu flamastra jest wbity w gąbeczkę nasączoną tuszem. Budowa tuszów rozdzielonych (od głowicy drukującej) w HP, Canon i Lexmark jest bardzo podobna do flamastra. W głównej komorze jest gąbka nasączona tuszem. Rola gąbki: - stabilizuje...
Dla wszelkiego sprawdź drożność układu jak masz możliwość. Jak to sprawdzić? Pasek napędu pompy napięty prawidłowo? Pasek jest napiety dobrze, napinacz jest nie regulowany, ma fabryczne napięcie. Po za tym pasek napędza równolegle pompę wspomagania, pompę klimy i alternator. Żaden z układów nie szwankuje. Ciekawy przypadek, lokalnie mam 3 "mechaników"...
Witam :) Po 3 miesiącach walki ogrzewanie znów grzeje !!! Wymieniona uszczelka głowicy, nagrzewnica płókana z 5 razy, nowy termostat, odpowietrzanie układu nic nie dało. Powodem nie grzania było złe wpięcie parownika. Parownik był wpięty w wyjście nagrzewnicy i chłodniczke oleju. Zostało to poprawione i wpięte równolegle w nagrzewnice. W aucie znów...
Gdzieście widzieli w mkII zawór nagrzewnicy ?, jest tylko i wyłącznie klapa zmieniająca przepływ powietrza. Opcje są następujące, jak na przewodach do nagrzewnicy są takie, nie wiem jak to nazwać "małe termostaciki", wywalić to w cholerę. Druga, przepłukać wkład bieżącą wodą, trzecia, uszczelka pod głowicą
Może temperatura jest na tyle wysoka, że głowica ustawiona na 3 interpretuje, że pomieszczenie jest już nagrzane i odcina dopływ czynnika grzewczego. Można sprawdzić głowicę - wtedy, gdy na zewnątrz jest zimno (np. 0 stopni) otworzyć okno, potrzymac otwarte i obserwować, czy kaloryfer zacznie po pewnym czasie grzać. Jeśli tak, to znaczy, że głowca działa....
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Dolać to nie problem są dwa otwory w jeden wtykamy grubszą igłę na odpowietrzanie a w drugą ładujemy tusz, większy problem jest z chipem nie mówiąc o konsekwencjach dla głowicy !
odpowietrzanie głowicy drukującej odpowietrzanie adblue vaillant odpowietrzanie
eminence odwrotka nadajniki tmobile wiena mostek
regulator wentylatora lanzar maxp124
Gdzie w Warszawie znaleźć giełdę komputerową? Zmywarka Siemens LNK304 - problem z rezystorem