A reduktor wpięty szeregowo czy równoległe w obieg chłodzenia? No i czy jest odpowietrzony sam reduktor?
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
Mam problem marznie mi reduktor po przejechaniu kilku kilometrów. Najprawdopodobnie jest zapowietrzony pisałem już wcześniej o tym problemie. Czy można odpowietrzyć reduktor i w jaki sposób??? krzysztof.grochowski1(at)wp.pl
No to odpowietrzyłeś reduktor? Myślałem że na wodzie jedziesz ciągle :) Oczywiście płyn/woda przy takiej temperaturze nie ma znaczenia co do gotowania się.
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
Kolego jest to nic innego jak reduktor ciśnienia z cewką i nie może tamtędy lecieć powietrze. Tam pod blaszką jest odpowietrzenie części reduktora i wszystko na to wskazuje że jest on uszkodzony. Zobacz jakie ciśnienie jest na wyjściu z reduktora, powinno się utrzymywać w zakresie 5,5-5,8 BAR 25L/MIN. Natomiast na zasilaniu reduktora 8,5 BAR.
Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
Ten silnik jest ciężki do odpowietrzenia. Na czas odpowietrzania zaciśnij wąż do reduktora. Jego odpowietrzysz na samym końcu. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Zdarzały się pęknięte głowice które rozszczelniały się dopiero po nagrzaniu do temperatury roboczej.
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
Chłopie, nie pisz bzdur. Odpowietrzenie reduktora = odpowietrzenie układu. Reduktor po wpięciu w obieg wodny jest jedną z jego części i odpowietrza się go raz. Nie ma tu nic do rzeczy jak są skierowane króćce do układu chłodzenia.
Czyli jednak nie ma obiegu, wypnij węże i odpowietrz reduktor.
Takie rzeczy to tylko na gazie się dzieją? Ile nalatane na tym reduktorze? Jak go robierałeś to sprawdzałeś stan membran - bo było je wymienić zapewne skoro były mocno zasyfione. Czy przed czyszczeniem reduktora było tak samo? Dobrze odpowietrzony reduktor? Na luzie gazując też odcina?
Rozumiem ze sie go rozbiera nie dotykajac srub regulacyjnych. NO i pozostaje kwestia odpowietrzenia jeszcze reduktora. :)
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
Spróbuj odpowietrzyć przewodem przy reduktorze, a odpowietrzenie w tych pojazdach jest wredne.
Odpaliłem auto i przejechałem się 10 km. Cały czas 5 kresek temperatury. Na LPG nie można jechać. Po otwarciu komory silnika okazało się, że w zbiorniczku brak płynu. Uzupełnię na max i sprawdzę czy coś się zmieni, bo możliwe, że zapowietrzony reduktor. Jak nie pomoże sprawdzę odpowietrzenie reduktora. Ilość płynu chłodzącego powinno być 9,3 l. https://obrazki.elektroda.pl/5177715900_...
P.S. sprawdzałeś temperature parownika na rozgrzanym silniku ?? Popieram miałem już 3 razy takie mondeo z reduktorem na przedniej belce i niestety zapowietrzonym (przy ciepłym silniku reduktor był zimny) najlepiej odpowietrzyć reduktor, czyli sprawić aby był ciepły przy ciepłym silniku i cieszyć się jazdą na gazie. powodzenia
Sprawdź, czy układ chłodzenia jest odpowietrzony, czy reduktor się nagrzewa. Nie wiem jak masz tą instalację podłączoną - musisz sam obadać wszelkie przewody.
Reduktor jest niedogrzany przez co po zwiększeniu obrotów wydawana jest większa ilość gazu i powoli zamarza. Obieg płynu chłodniczego nie jest w stanie z początku zapewnić mu odpowiedniej temperatury. Jeśli chcesz temu zapobiec sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony reduktor i czy masz reduktor połączony równolegle. U mnie jest tak samo jak nie przejade...
Witam! Odpowietrz dobrze reduktor i problemy powinny sie skonczyc.Jesli nie to niestety trzeba bedzie wymienic.Z tymi silnikami bardzo dobrze pracuja red Lovato.Pozdrawiam.Stefan.
podobne objawy występują, gdy poziom cieczy w układzie chłodzenia samochodu jest za niski, co skutkuje niedogrzanym reduktorem wyczyść reduktor, to możesz zrobić sam, dobrze odpowietrz układ chłodzenia, uzupełnij płyn, to na początek, kosztuje Cię tylko pracę
Z tego do mi się wydaje to w tym miejscu jest wpięty reduktor. Czyli jak go dobrze odpowietrzyć? Poluzować wąż przy reduktorze i gazować?
ja miałem to samo okazało się że w membranie od reduktora 2 generacja była mała dziurka i troche gazu ulaniało się przez odpowietrzenie w reduktorze i zasysała to dmuchawa i w kabinie czuć było gaz a auto chodziło normalnie pozdrawiam
Podmień korek, odpowietrz dobrze układ. Reduktor nie ma tu nic do rzeczy.
a układ chłodzenia jest odpowietrzony? może w reduktorze powietrze siedzi i gaz przymarza
masz może rozpiskę kostki przyłączeniowej sterownika? Tu ją kiedyś zamieściłem https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo... Poza tym, masz program 2.5.1, to w nim w zakładce HELP/index, powinien być (przynajmniej ja mam) pełny opis tej instalacji (po angielsku lub holendersku - zależnie od języka jaki wybierzesz), łącznie ze wszystkimi...
Nie ma możliwości bez reduktora. Najlepiej go wymienić. Posprawdzać odpowietrzenia układu hamulcowego.
Miałem kiedyś podobnie w innym aucie, była zima a auto po niecałych 2 km łapało jużz temp 100 stopni, układ był po prostu zapowietrzony, gdzieś ciągle był bąbel powietrza w układzie, przy zasilaniu lpg nie jest tak łatwo odpowietrzyć układ, reduktor niżej od zbiorniczka wyrównawczego?
koledzy mam problem z piece de ditrich mpx 24 compact , pokazuje błąd 133, próby restartowania nic nie dają. podobno jest jakiś drucik przy reduktorze którym, można go odpowietrzyć??? Gdzie go znaleźć????
Wymieniałeś w zakładzie czy samodzielnie?Chodzi o odpowietrzenie układu i reduktora czy ma dobre podgrzewanie. Reduktor regulowany był na gorącym silniku więc inaczej zachowuje się na zimnym.I raczej nie ułoży się sam po czasie.Reduktor wymieniony na taki sam?
Sprawdz:podlaczenie czujnika temperatuty reduktora,wiązke do centralki,A przede wszystkim sprawdz czy masz odpowietrzony uklad i czy sie reduktor grzeje, i plus po stacyjce...zycze powodzenia
No to następne pytanie, może niestosowne, ale czy do właściwych króćców reduktora podłączyłeś węże wodne - czy jest między nimi przelot? Pytam tylko dlatego, bo pompa wodna powinna wypchnąć pęcherz wodny z reduktora. To jedno zapowietrzony tylko reduktor nie powinien blokować pracy układu chłodzenia, problemy będą tylko przy pracy silnika na gazie....
Witam! Mam taki problem. Wykonałem regeneracje reduktora LPG w mojej instalacji BRC Sequent 24. Na benzynie wszystko jest ok. Gdy przełączę na gaz to momentalnie wywala płyn chłodzący z miejsca gdzie się go dolewa. Wywala go bardzo mocno, tak że aż na pasek klinowy leci. Jak przełączę na benzyne to uspokaja się to. Po zamontowaniu reduktora zapomniałem...
Sawek masz rację nie każdy reduktor spełni zadanie. Koszt mojego reduktora to 300zł. Jeżeli chodzi o odpowietrzenie przy pierwszym starcie,lub wyczerpaniu paliwa to do tego służy zaworek ,który jest widoczny w dolnej części kompensatora ciśnienia oleju i odgazowania. Przebicie grzałki to miałem w jednym z moich palników.Efekt to grzanie pomimo wyłączenia...
Chciałbym podłączyć się do tematu. Wykonałem instalację grzewczą według waszego opisu, ale jeszcze jej do końca nie przetestowałem. Jak do tej pory - porażka. Żadnej różnicy przy przełączaniu na gazik. Jednak wierzę że to ma sens i MUSI działać! Ogrzewanie zrobiłem na podgrzewaczu wody od Golfa III z trzema świecami żarowymi ale jak do tej pory podłączyłem...
Przy zapowietrzonym układzie chłodzenia w Polonezie słychać charakterystyczne przelewanie się płyny wewnątrz auta. Co do zasady Poloneza wystarczy zalać (przez zbiornik wyrównawczy, po 5 minutach uzupełnić płyn do stanu, zakręcić korek i uruchomić. podczas pracy sam się ma odpowietrzyć o ile jest odpowiedni poziom płynu w zbiorniku. Pytanie pomocnicze:...
Nie wiem czy w sekwencji wysokość reduktora ma wpływ na odpowietrzenie układu bo przecież to układ zamknięty i skoro działa to musi być odpowietrzone. BRC serwis w całej Polsce ale tak naprawdę to różowo nie jest w przeciwieństwie do Staga lub Techa. Co to za reduktor? Ile kosztowała instalacja?
Nie ma znaczenia na jakiej wysokości,czy to będzie na wysokości głowicy czy poniżej wymuszony obieg cieczy i tak powinien sobie poradzić z przepływem przez reduktor. Jest znaczenie na jakiej wysokości, jeśli jest powyżej zbiorniczka wyrównawczego to może być problem z odpowietrzeniem parownika. Dlatego doradzam umieszczanie parownika/ reduktora poniżej...
Witam miałem dokładnie taką samą sytuacje ale w Fiacie, gazownicy chcieli wymieniać reduktor a co się okazało, zapowietrzone chłodzenie reduktor zimny po odpowietrzeniu jak ręką odjął.
Trzeba sprawdzić ciśnienie ruchowe układu zasilania. Związane np z zabrudzonymi filtrami przed kotłem (na reduktorze, sprawdzić sam reduktor a zwłaszcza odpowietrzenie membrany bo osy uwielbiają takie małe ciasne miejsca :D).
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Przelałeś płyn przez wąż dochodzący do reduktora? Ja tak robiłem i wtedy na 100% docierał do nagrzewnicy i powracał drugim wężem do reduktora.
właśnie o to chodzi że nie ma krokowego jest zwykły registerek. mam 2 reduktory BRC jeden oryginalny do 100kw elektro electrix a 2 do 90kw electro pneumatic rozni sie tylko tym ze z przodu reduktora jest odpowietrzenie albo cos na zasadzie podcisnienia. wpinałem to w podcisnienie serwa przez jakies 10km działal ale był strasznie zamulony jechał ale...
A jak się przełączy to reduktor przypadkiem nie jest zimny? Dobrze odpowietrzyłeś układ chłodzenia?
Taki zespół presostatu z reduktorem zazwyczaj posiada wbudowany zawór zwrotny z odpowietrzeniem więc dodatkowy trójnik jest tu zbędny. Ile minut nabija od zera do 4 bar?
kolego jeśli reduktor jest za wysoko to musisz odpowietrzyć właśnie na nim - objawy ewidentnie świadczą o zapowietrzeniu.
A tego to nie sprawdzałem, czy jest zimny reduktor gdy auto chodzi na benzynie. Ogólnie rzecz biorąc na benzynie jest wszystko w normie, natomiast od razu po przełączeniu na LPG są jaja. Rok temu o tej samej porze roku miałem też pęknięty wężyk przez który wyciekło mi trochę płynu. Nie wiedziałem o tym i w ciągu paru dni zajechałem reduktor, ponieważ...
w reduktorze prins nie ma śruby do spuszczania zanieczyszczeń, poza tym, nie wszystkie zanieczyszczenia mają stan ciekły należy wybudować reduktor (zacisnąć przewody wodne, poodpinać wtyczki z czujnika tem. i elektrozaworu, ściągnąć wąż gazowy, jeżeli elektrozawór jest wkręcony w obudowę reduktora, to odkręcić miedź, jeżeli nakładany na trzpień, to...
Ja w swojej e39 też nie mogłem odpowietrzyć nagrzewnicy. Odkręciłem węże idące do reduktora LPG i w jednego lałem płyn. Przelało przez nagrzewnicę, wyleciało drugim końcem, założyłem węże do reduktora i później już normalnie ale wtedy poszło w paręnaście sekund.
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
Jakie Punto? Jaki silnik? Nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Układ chłodzenia w Punto nie odpowietrza się sam a już zwłaszcza jak jest LPG. Masz dwa odpowietrzniki - jeden na chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy, niestety masz LPG więc zapewne najskuteczniejszą metodą na odpowietrzenie będzie popuszczenie węża przy reduktorze.
Temperatura spada fizycznie do 4 st czy może pomiar jest błędny ? Jaka jest temperatura wody ? Może zapowietrzanie się reduktora ? Warto zaopatrzeć go w "ciągłe odpowietrzenie", jaki to model?.
a reduktor podłącz z powrotem tak jak był równolegle i obniż go troszkę niżej to nie będzie ci się zapowietrzał! odpowietrz dobrze układ i pilnuj zawsze stanu płynu bo jak będzesz miał braki to reduktor będzie zamarzał!
Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
Układ chłodzenia ulega samoczynnemu odpowietrzeniu. Ważną rzeczą jest utrzymywanie dobrego poziomu płynu w zbiorniku. W przypadku gdy posiadamy lpg to zamontowanie reduktora powyżej poziomu silnika może tworzyć korki powietrzne i wtedy również występują problemy z ogrzewaniem
A możesz mi doradzić jak odpowietrzyć układ po regeneracji. Trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo nie wiem jak wpięty masz reduktor do układu chłodzenia i nie znam przestrzennego układu chłodzenia w Twoim samochodzie i jakie tam są niuanse. Mogę powiedzieć jak to załatwiam w swoich samochodach (mam dwa zagazowane). Przed wypięciem reduktora...
Witam! Prawie wszystko jest dobrze.To odpowietrzenie komory membrany.Jezeli jednak czujesz gaz to wymien reduktor.Pozdrawiam.Stefan.
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Oczywiście musisz odłączyć też węże od układu chłodzenia, po wymianie reduktora podłączyć je, uzupełnić ubytek płynu chłodniczego i odpowietrzyć układ chłodzenia.
Ok, rozumiem. Mam reduktor dla pojedynczej butli który pokazuje 6 bar, Oraz taki przełączający się automatycznie między dwoma butami, dokładnie Instalacja 2-butlowa RECA 37mbar 6kg/godz. Może musi się jeszcze odpowietrzyć...
witam, uzupelnij plyn chlodniczy i odpowietrz /po nagrzaniu silnika/,jak jest prawidlowe podlaczenie to reduktor musi grzac i nagrzwnica rowniez, pozdrawiam Zdzislaw
Ze zdjęć wynika, że to instalacja Just Heavy. III generacja jak najbardziej, ale nie sekwencja. Reduktor jeśli chcesz wymienić to dokładnie na taki jaki jest. Po pierwszym przełączeniu (zgaśnięciu silnika) jeśli czuć gaz to sprawdź czy reduktor jest ciepły, czy zamarznięty. Prawdopodobnie zamarznięty i dlatego czuć gaz. W tym przypadku sprawdź poziom...
witam serdecznie mam ogromna prośbe ,czy może mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić pompe wody w poonezie caro rok 95 czy jest dobra nie demontując ją od silnika,bo mam problemy z za marzaniem reduktora gazu, a termostat dałem nowy i układ jest odpowietrzony bo jest z tym troche robotypytałem mechanika to powiedział mie trzeba nowy reduktor gazu a mam go...
Chyba macie racje, mam 2 pokrywy części wodnej do reduktora, to co szkodzi spróbować? Może nawet 2 świece wejdą? Dzięki za podpowiedzi. kidu22 takie montuje i też mówi że działa Z czystej ciekawości, w czym się takie kombinacje urządza? Do jakich pojazdów? :D Po pierwsze odpowietrz to żeby u góry reduktora się nie zebrał pęcherz powietrza, bo tu nie...
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
tak tez myslalem ze nalezalo by kupic caly reduktor, jest on juz stary od 2004 nie zmieniany i nie czyszczony, jedynie filterki wymieniane :( Dodano po 5 dzisiaj rozebrałem reduktor, był zasyfiony ostro, wyczyściłem acetonem, założyłem, odpowietrzyłem układ i jutro rano zobaczę czy nie zamarznie. Co do membran to nie były aż takie straszne.
No skoro nie dolatywał płyn do parownika nawet po odpowietrzeniu to co mogło się stać skoro nie zapchać?
Auto ma instalacje lpg. Czy silnik był przełączany na gaz, bo jeżeli tak, to przyczyną tej bolączki może być nieszczelny reduktor i gaz zapowietrza układ.
Do is77: gazomierz się nie blokuje inie posiada ogranicznika przepływu...... Pomyliło Ci się z reduktorem :-))) Reszta uwag jak najbardziej słuszna. Jak nie potrafisz odpowietrzyć instalacji gazu to z 20-30 razy ZRESETUJ zgodnie z instrukcją kocioł i odpali. Warto sprawdzić sam reduktor (jeśli jest takowy, bo może to on jest padnięty od nowości i może...
Takie zamknięcie gazu, nie powinno być problemem. Jeśli otworzyłeś już gaz, jeśli nawet doszło do zapowietrzenia, to po kilku resetach i próbach odpalenia palnika w kotle, samo powinno się odpowietrzyć. Co masz na myśli "reset nie działa"? Kocioł w ogóle nie reaguje na reset, czy po resecie palnik próbuje odpalić, i po kilku sekundach problem powraca?...
Jeżeli nie ma obiegu, to albo nie odpowietrzyłeś dobrze układu, albo pompa jest uszkodzona. Termostat wykluczam, gdyż niezależnie od jego działania mały obieg powinien funkcjonować. Jeżeli silnik jest zagazowany, to układ chłodzenia czasami ciężej jest odpowietrzyć, ze względu na rozmaite sposoby i wysokości wpięcia reduktora.
Auto: Opel Astra F '97 1,6 16V X16XEL Instalacja: komputer Stag 300, reduktor Zavoli Zeta 67R-010276 W związku, że od ostatniego przeglądu reduktora zrobiłem ok 40-50 tys. km postanowiłem, że go dzisiaj zregeneruję. Rozebrałem reduktor i dokładnie go wyczyściłem. Uszczelki wymienione na nowe oryginalne. Praca została przeprowadzona sprawnie, bo już...
a zaproponowal ktos odpowietrzenie ukladu chlodzenia?? przeciez to podstawa bez tej cieplej cieczy gaz nie odparuje w reduktorze!!
Podobno jak płyn hamulcowy wyleje się prawie cały to w tradycyjny sposób nie można odpowietrzyć pompy ABS? Można. Nie potrzeba żadnych komputerów, a już na pewno nie do Golfa 4. To czego potrzeba to duży przepływ płynu hamulcowego. Najlepsza metoda odpowietrzania to podanie ciśnienia do zbiorniczka płynu, ale przez reduktor - najwyżej 1,5 bara. Wtedy...
Nie koniecznie powinno uciec. Gdzie i na jakiej wysokości masz reduktor LPG ? Objawy wskazują na przegrzewanie sięsilnika spowodowane zapowietrzeniem . Olej Ci do 90 dochodzi a woda dalej 90 stoi. Albo zapowietrzony, albo wadliwy termostat, albo czujnik padł od temp oleju. Reduktor jest poniżej pojemnika z wodą, reduktor tez był sprawdzany po odpowietrzeniu...
jeśli to wóz pokroju punto, to mógł się zepsuć reduktor siły hamowania na przewodzie hamulcowym lub faktycznie jak koledzy piszą przewód gumowy mógł spuchnąć w środku.
Odpowietrz nagrzewnicę. Miałem kiedyś Seja który zapowietrzał sie non stop poprzez nieszczelne trójniki od wody(te do reduktora). Dokładnie tak. Jak wszystko co dokładane i nieoryginalne. Ja założyłem nowe trójniki do reduktora i wciąż z nich cieknie płyn. Dlatego ponownie polecam odpowietrzyc nagrzewnicę.
Najprawdopodobniejszą przyczyną może być zapowietrzony układ chłodzenia silnika, w którego obieg włączony jest system podgrzewania rozprężającego się gazu lub zaśniedziałe styki na złączach elektrycznych instalacji. Sprawdź i oczyść wszystkie nasadki na elektrozaworach gazu: przy butli, reduktorze, na przewodzie doprowadzającym gaz /jeśli jest zainstalowany/,...
Czy układ chłodzenia został prawidłowo odpowietrzony po zmianie węża Oczywiście że nie i stąd cały kabaret z gazem. Reduktor pewnie jest pusty, suchy i oszroniały.
Te zawory są dwustronne (lewa/prawa), tzn. z przeznaczeniem na dwa poziomaki tzw. "wagi" w razie przyczepy. W razie naczepy się nie stosuje rozdziału stronami. Sposób podłączenia. 1 Zbiornik powietrza 3 Odpowietrzenie 21 Zawór poziomujący 22 Miech zawieszenia pneumatycznego 23 Zawór poziomujący 24 Miech zawieszenia pneumatycznego Jak robisz na jednej...
Zakręć gaz na butli, uzupełnij płyn w układzie i odpowietrz. Pojeździj parę dni tylko na benzynie. Jeżeli będzie dobrze, to znaczy że masz nieszczelny reduktor.
Trzy mignięcia to brak płomienia /brak zapłonu. Ile razy próbowałeś go odpalić? Masz kuchenkę gazową która działa? Albo powietrze w rurze gazowej jeżeli kuchenka działa. Jeżeli nie masz kuchenki gazowej próbuj odpowietrzyć rurę gazową przez termę próbując ją odpalić. Mógł również wyrzucić bezpiecznik na reduktorze.
Jakoś nie bardzo widać ? W załączeniu rysunek z równoległym połączeniem reduktora do nagrzewnicy. Aby zwiększyć przepływ przez reduktor załóż na przewód prowadzący do nagrzewnicy metalową opaskę zaciskową ( czerwony krzyżyk) . Doprowadzi to do wyrównania oporów , pozwoli na precyzyjne doregulowanie , tak aby nagrzewnica dalej grzała. Można też połączyć...
Według mnie to może być coś z pompą bo dziwne jest że w silniku płyn sie gotuje a przez reduktor i nagrzewnice płyn nie przepływa? Jeśli układ jest nie odpowietrzony, to silnik momentalnie zacznie sie gotować i wyrzucać płyn ze zbiorniczka, pompa miele powietrze zamiast tłoczyć płyn. Dlatego nie działa ogrzewanie i zamarza reduktor, po prostu w przewodach...
układ sam się odpowietrza do zbiorniczka wyrównawczego : do opisu Kolego Przedpiszącego dodał bym ustawienie samochodu przednimi kołami wyżej ( np na podjeździe) rozgrzanie aż otworzy się obieg chłodnicy i mocne przygazowanie w celu zwiększenia przepływu i wygonienie powietrza. Jeśli reduktor nie jest zamocowany za wysoko - będzie OK.
wydaje mi sie ze dobrze jest wpięty bo nagrzewa sie szybko i to w pierwszej kolejności, po odpaleniu sprawdzałem poszczególne elementy które sie pierwsze nagrzewają i właśnie pierwszy nagrzewa sie parownik, Ja nie twierdzę, że parownik jest źle wpięty, bo jak piszesz stało się to po regeneracji parownika, więc coś musiało się stać w trakcie jak parownik...
Witam Wg. Lovato przy tym silniku emulację ustawiasz na falę prostokątną o częstotliwości 1Hz. Wspomniałeś o wymianie reduktora. Zasadnicze pytanie czy przeprowadziłeś jakąś regulację i czy dokładnie odpowietrzyłeś układ chłodzenia silnika?( należy rozumieć że przed wymianą ten efekt nie występował?) Pozdrawiam
Sprawdze jeszcze czy gdzieś powietrza nie łapie mam 5-letni gaz Według mnie to należy sprawdzić, czy reduktor gazowy jest szczelny, bo jak nieszczelny to też będą takie objawy jak wyżej opisane. Zakręcić gaz na butli wypalić lub wypuścić pozostały gaz z instalacji, odpowietrzyć układ chłodzenia i pojeździć parę dni tylko na benzynie. Jak wszystko będzie...
A może to zawór w butli? Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań? Raczej wykluczam zawór. Ciśnienie można porównać do napięcia w układach elektrycznych. Jak prąd nie płynie nie ma spadków napięcia, to samo...
A oto moja konstrukcja: sprężarka z jelcza lub autosana silniki 3.5 Kw 1460 obr/min butla po LPG pojemności nie pamiętam trochę kolanek ,rurek, zawór zwrotny wyłącznik ciśnieniowy od hydroforu steruje on cewka od stycznika który załącza i rozłącza zasilanie do silnika. odpowietrzenie zrobione z 2 siteczek od malucha, oleju nie wyrzuca ,a tylko powietrze...
można i nawet lepiej z tego względu że się nigdy nie zapowietrzy minusem jest zwykle trudny dostęp do śrub regulacji i chlapanie błotem na parownik Kiepski pomysł, a częsta praktyka instalatorów, sól załatwi szybko taki sprzęt. Do tego dochodzi wychładzanie parownika w czasie szybkiej jazdy, opóźnione korzystanie z gazu jeśłi rurki z płynem są długie,...
Witam Jest to nowy kocioł pierwszy rozruch był 10 dni temu i do wyczerpania gazu nie było problemu z odpaleniem kotła serwisan dostosował piec do pracy na paliwie ciekłym,butla 30 kg do tego ganiany byłem po Warszawie by kupić reduktor 50 mbar po podłączeniu nowej butli nie chce zagadać
Szron pojawia się pewnie na reduktorze, ponieważ: 1. Masz słabej już jakości płyn chłodniczy (a nawet więcej wody niż koncentratu) 2. Układ chłodzenia nie jest prawidłowo odpowietrzony i nadal jest powietrze. Spróbuj odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia, to na początek. Przepływomierz jeżeli kupiłeś w zamienniku to będą takie przygody niestety.
Mam problem. -przygotuj kocioł do pracy -odkręć główny zawór gazu przy liczniku (w razie potrzeby zazbrój reduktor jak takowy jest) -odkręć zawór gazu przed kotłem -uruchamiaj kocioł i kasuj błąd E01 do skutku aby Twoja instalacja się odpowietrzyła (to może trwać długo). Jeśli to nie pomoże, winno się wezwać fachowca.
Samo podłączenie reduktora do układu chłodzenia też jest różne w zależności od samochodu (czy jest zawór na nagrzewnicy czy go nie ma). Układ musi być odpowietrzony, a termostat sprawny. Temperatura przełączania powinna wynosić ok 30°C.
Kolego podałbyś, z którego roku to autko, bo jeśli masz korektor siły hamowania to zacznij sprawdzanie od niego. A i w VW stosują proste pompy ABS-u i raczej nie sprawiają one problemu z odpowietrzeniem układu, nawet jeśli został całkowicie opróżniony.
Płyn oczywiście świeży, poziom na maxa - 0 ubytków. Jeden wąż od parownika ciepły/gorący, drugi (zakładam powrotny) chłodniejszy. Może odpowietrzyć go trzeba? Może jakieś zdjęcia masz? Faktycznie grzebana tylko butla i nic więcej? BO jak tylko butla to nic a nic nie powinno być więcej robione. Oczywiście nie należy wykluczać że starość zrobiła swoje,...
Nie ma u mnie żadnej turbosprężarki, takie rzeczy z tego co wiem to chyba tylko w dieslach. Korek tak jak pisałem był podmieniany z 2-óch sprawnych aut, więc tą opcje wykluczam. A podczas sprawdzania szczelności reduktora układ był odpowietrzony, wykonałem nawet jazdę próbną ok. 7km ale nic z tego. U mnie jest całkiem inna sytuacja jak u Ciebie, bo...
Witajcie Przyszedł czas na wyjaśnienie braku obiegu CWU. Przyczyną , jak przypuszczałem, okazał się kocioł, a dokładnie ustawienie zaworu bezpieczeństwa (na schemacie oznaczony nr 27), który został dokręcony podczas montażu, bo ciśnienie wody na wejściu do kotła było za wysokie i zaczęło z tego zaworu kapać. To jego ustawienie lub zacięcie powodowały...
Passaty z rocznika 91 nie posiadają żadnego zaworu zamykającego dopływ cieczy chłodzącej do nagrzewnicy.Sterowanie odbywa sie przez przymykanie klapy regulującej dopływem ciepłego i zimnego powietrza.Moje rada-sprawdz czy na pracującym silniku na ściągnietym węzu do nagrzewnicy leci płyn chłodniczy.W zależności który sciągniety będzie wąż,płyn będzie...
syczenie reduktora czyszczenie reduktora projekt reduktora
automapa memory canal dekoder wskazania paliwa
programowanie pilota napędu bramy technics instrukcja obsługi
Zasilacz ATK 30524 - Specyfikacje i Zastosowania Medion MD 18500 rusza do tyłu i wyłącza się - co robić?