Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
Problemem okazał się pęknięty lewy kompensator zaznaczony na zdjęciu Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
najpierw sprawdz czy niema wodu w filtrze paliwa albo odkrec korek pod nim i zobaczysz co bedzie leciec a co do odpowietrzania to poluzuj nuple na przewodach wysokiego cisnienia te na wtryskach i krec rozrusznikiem do momentu pojawienia sie paliwa ja bym stawial jednak na swiece zarowe pozdr
Powiem tak: choć wokół "zatarcia" wtryskiwacza Delphi krąży wiele miejskich legend, to nigdy się z taką sytuacją podczas odpowietrzania nie spotkałem, a przeszło ich przez moje ręce dużo. Każdy wtryskiwacz, czy to naprawiany, czy wyjęty z auta i nie rozbierany, ma w sobie tyle paliwa, że nie grozi mu żadne kuku podczas krótkich cykli wysterowania na...
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
https://obrazki.elektroda.pl/7662805100_... Odkręć tą rurkę i wtedy działaj. Może ktoś złożył na silikon zamiast na oring. Może jakiś domorosły inżynier celowo zaślepił. Chemie sobie odpuść. Idź w tym kierunku: https://obrazki.elektroda.pl/2800345200_... więc blokuje pewnie w okolicach uszczelki To byś musiał mieć...
Kolego to jest odma, czyli odpowietrzenie silnika, tak ma być.
dokładnie tak jak napisałaś,tak wię zostaje złe turbo albo złe odpowietrzenie silnika. I to wszystko w tym typie. pozdrawiam
Jedna z rurek odpowietrzenia silnika- odma.
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
System wtrysku Digijet,nie ma samodiagnozy.Ale,sprawdż odpowietrzenie silnika czy jest szczelne/rura gumowa przed przepustnicą z dołu silnika/.
Twoje "puch" może oznaczać ubogą mieszankę,to może być przyczyną klekotania poychaczy.Sprawdż odpowietrzenie silnika czy węze są całe ,muszą być szczelne.Odpowietrzenie poprzez separator oleju,wchodzi z dołu przed przepustnicą.
witam jezeli mowimy o tym samym bezpieczniku to zasila on tez podgrzewanie odmy silnika jest to taka plastikowa przelotka srednicy 1.5cm zamontowana na przewodach gumowych w poblizu filtra powietrza. zadaniem jej jest nie dopuscic do zamarzniecia odpowietrzenia silnika
Gdzie szukać tego zaworka? Jak on wygląda?
Czy wykonałeś zalecenia z dn.15.03.2005r.?Jeżeli tak to znaczy że odpowietrzenie silnika/karteru/ pompuje do kolektora ssącego tyle powietrza że brak jest podciśnienia przed palnikiem i auto na gazie jeżdzić nie będzie.
Rozrząd. Jak przed wymianą było cacy, a po wymianie nie pali, to coś namieszałeś przy wymianie.
MAsz dolot nieszczelny. Sprawdż odpowietrzenie silnika
Sprawdz odpowietrzenie silnika tz odmę. Sprawdz czy lpg nie chodzi razem z paliwem Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/1082957100_1...
Dodam jeszcze że to silnik 1.8 ponieważ silniki 1.6 miały tylko jedno odpowietrzenie komory silnika , natomiast 1.8 miały dodatkowy otwór odpowietrzający w pokrywie zaworów.
To "kolanko", to tzw. odma silnika (odpowietrzenie skrzyni korbowej).
Uszkodzona membrana odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).
Dziękuje za szybką odpowiedź. Niespodziewanie naprawiłem sam. Jak się okazało to zaworek w gruszce się zawiesił i dlatego nie pompowała prawidłowo. Wystarczyło zapełnić go maksymalnie paliwem a następnie pompować. Zawór odwiesił się samo czynnie.
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Te silniki odpowietrzyć to jest dramat. Plak i na poluzowanych nakrętkach wtrysków próbuj. Te ich procedury odpowietrzenia nie działają.
tu powinno coś być na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
pytanie czysto mechaniczne jest to odpowietrzenie silnika polaczone pod przewod pomiedzy filtrem a przepustnica, odpowiada za to zeby w silniku niebylo nadcisnienia.
Tak jak kolega powyżej napisał, odsysarka pod powrót. Spróbuj jeszcze podczas odsysania pokręcić rozrusznikiem. Odczytaj też wartości podczas kręcenia, szczególnie co pokazuje czujnik położenia wału (ile obrotów, może w ogóle nie widzi wtedy auto nie odpali).
Wszystko gra. Pozakładać wtryski, odpowietrzyć i uruchomić silnik.
Odpowietrzenie silnika!
Czyli nauczka na przyszłość- tłumik musi mieć klapkę żeby nie nalało wody. Do rozebrania kolektor ssący z filtrem. Sprawdzić dziurkę w kolektorze wydechowym do spływu wody. Na tłoki dać oleju i obracać bez wtrysków. Założyć i odpowietrzyć wtryski.
Odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika "odma", możesz na tym patencie śmiało jechać do domu, przy najbliższej okazji przewód wymienić na nowy.
Jeśli przy uruchomionym silniku to normalne. Jeśli przy zgaszonym to masz zatkane odpowietrzenie silnika.
Może układ chłodzenia jest żle odpowietrzony w tym silniku jest specialna procedura odpowietrzania. To bardzo dziwne że serwis nie daje sobie z tym rady.
jeśli wszystko składałeś "na olej" to nie ma problemu - pompa olejowa zassie olej z miski i poda go dalej faktem jest że musi uzupełnić całą magistralę olejową i w związku z tym kontrolka zgaśnie później niż przy normalnym uruchomieniu silnika ale 15-20s bez ciśnienia nie powinno stanowić problemu - oczywiście jak silnik się odezwie nie możesz deptać...
Odpowietrzenie robisz na pracującym silniku. Odkręcasz delikatnie odpowietrznik i jeżeli zacznie wypływać płyn bez bąbelków powietrza to zakręcasz. Wg mnie możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Wąż wejściowy i wyjściowy muszą być jednakowo gorące. Jeżeli jeden gorący a drugi dużo chłodniejszy to nagrzewnica "zadżumiona".
Musisz sprawdzić, czy nagrzewnica jest gorąca, ponieważ w tych autach czasami trudno było ją odpowietrzyć. Za silnikiem jest dojście do węży zasilania i powrotu z nagrzewnicy - jeżeli obydwa są gorące, to jest krążenie. Jeżeli jest krążenie, to problem zapewne tkwi w usterce mechanizmu przesłony, musisz sprawdzić jej zakres ruchów. Przenoszę temat do...
Do sedna i co z hamulcem ? jest ok ? Odpowietrz ale proponował bym na zapalonym silniku, proponowałbym odpowietrzyć wszystkie cylinderki, a tył to bezwzględnie.!!! i fajnie by było sprawdzić jakość płynu. Czasem mogą wystąpić jakieś niespodzianki, a to korektor , a to cylinderek itp.!
Teoretycznie nie powinno być oleju w tym wężu nawet. Czy odpowietrzenie silnika jest drożne?
Masz problem z układem odpowietrzenia silnika.
Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Sprawdzałeś czy nie ma procedury odpowietrzania z poziomu testera? Dopasuj odpowietrzniki w miejsce przewodów wychodzących do poszczególnych kół i odpowietrz najpierw zespół pompa-abs. Na uruchomionym silniku, po odpowietrzeniu pedał można wcisnąć góra cm. Jeśli to uzyskasz, dopiero podłączaj koła, kolejno i za każdym razem odpowietrzaj kontrolując...
to olej z odpowietrzenia silnika . tak ma być
Jaką temperaturę trzyma silnik? Odpowietrzyłeś dobrze układ? Możliwe że pompa ma dużo lżej pchać wodę przez parownik LPG. Kiedy to się zaczęło?
Nie podłączaj nic do tych przewodów. Jeden z nich to tzw."odma" silnika (odpowietrzenie), natomiast drugi służy do odprowadzenia paliwa z gaźnika podczas jego usterki np. w czasie zacięcia się zaworka lub dziurawym pływaku. Nadmiar paliwa wycieka na zewnątrz (pod pojazd).
po odpowietrzeniu pompy silnik załapywał ale niechciał odpalić chcielismy odpowietrzyć jeszcze raz i teraz wcale nie załapuje silnik. mugła znowu zapowietrzyc sie pompa? a może byc inna przyczyna nieodpalania silnika? pomocy z góry dziekuje za pomoc
po odpowietrzeniu silnik odpalił jednak komunikacja nie wróciła niestety
Chodzi o to że gdy podciągnę gaz na max czyli na "ssanie" i najwyższe obroty to ta zaślepka zasłania wlot do gaźnika tak jak na zdjęciu a gdy trochę popuszczę linki to zaślepka całkowicie odsłania dolot Tak ma być, wszystko jest w porządku. Ta rurka to odma czyli odpowietrzenie komory silnika, przez nią nie może lecieć paliwo. Jesteś pewien, że nie...
Citroen C5 III, podniosłem przód podnośnikiem kanałowym a po opuszczeniu opadł i już tak zostało, wyleciał płyn ze zbiornika. Jak go odpowietrzyć? Silnik pracował 2 godziny, kręciłem kierownicą, przycisk ustawiałem na max góra i max dół i nie wciąga płynu. Testerem włączyłem opróżnianie ciśnienia, potem Aku odłączone, i po podłączeniu i uruchomieniu...
Ten silnik jest ciężki do odpowietrzenia. Na czas odpowietrzania zaciśnij wąż do reduktora. Jego odpowietrzysz na samym końcu. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Zdarzały się pęknięte głowice które rozszczelniały się dopiero po nagrzaniu do temperatury roboczej.
Odma, czyli odpowietrzenie silnika.
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Moze jeszcze kolego podpowiesz co moze byc ze po odpowietrzeniu silnika nie chce zapalic,paliwo do wtryskow nie dochodzi ,pompka reczna jest wszystko odpowietrzone,na autostarcie zaskoczy na chwile.
W tym silniku nie ma typowej odmy.Tam za odpowietrzenie właśnie odpowiada ten metalowy korek.Silnik do remontu.
Myjka Karcher HD 700 nie daje całego ciśnienia. Silnik działa prawidłowo. Po odpowietrzeniu również nie chce wytworzyć wysokiego ciśnienia. Proszę o namierzenie usterki.
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
odpowietrzyć układ. Najprościej odpal silnik na 5 minut wyłącz poluzuj wąż wyjściowy z nagrzewnicy wystarczy kawałek go zsunąć nie zdejmować całego
Sprawdź czy drożny jest króciec odpowietrzenia silnika ten w zbiorniczku wyrównawczym , jest tam mały otwór powrotny i czasem ulega zatkaniu .
Nie wiem jaką masz sprężarkę, ale jeśli jest od Ursusa C-385 lub podobna to uszczelnienie powinno być pod kołem pasowym na wyjściu wału z korpusu. W oryginale olej spływał do silnika pewnie i stąd brak odpowietrzenia w sprężarce bo było centralne w silniku. Olej trzeba wlać po prostu taki jak do silnika, a odpowietrzenie z boku najlepiej w okolicy górnej...
można zaślepić nic się nie stanie załóż zaślepkę i zmień odpowietrzenia silnika u mnie ubywało 10 litrów oleju na dzień przez wirówkę
Odpowietrzyłeś układ paliwowy.
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Jeżeli nie masz żadnego sprzętu to po omacku tylko .Odłącz sondę ,sprawdż odpowietrzenie silnika,EGR,luz zaworowy
Silnik odpowietrzony. Wszystko gra.
wlasnie.przeczysc odpowietrzenie silnika i sprawdz czy masz we wlocie do tego przewodu tzw.wygaszacz.jest to zwitek drucikow ktory takie rzeczy powinien w jakims stopniu zatrzymywac chociaz nie wszystko.jedyne co zrobic to dokupic nowy wygaszacz i czyscic systematycznie przewod odpowietrzenia silnika
jeden użytkownik mówił coś o odpowietrzeniu silnika na czym to polega?
Sprawdź wycieki z silnika - jak brak to do sprawdzenia na początek dolot (czy turbina nie pluje olejem ) i system odpowietrzenia silnika ...
sprawdź czy czasami odpowietrzenie silnika się nie zatkało
Farciarz ten silnik jest od w Mercedesa W 123 przed 1980r i jest to odpowietrzenie silnika
Olej w dolocie masz z odpowietrzenia silnika.
wymieniłem moduł optyczny w aparacie zapłonowym , wymieniłem cewkę , i zaworek odpowietrzenia silnika... Po co? ...lecz problem pozostał I to Cię dziwi? Może zacząć od najprostszych i podstawowych rzeczy? (mała podpowiedź - obsługowych rzeczy)
A jaki był powód wymiany nowych zacisków? Może na początek dobrze odpowietrzyć na uruchomionym silniku, jakoś nie wierzę że odpowietrzyłeś te stare zardzewiałe tyły na tłoczkach.
Tak ma być i nic się nie dzieje złego. O stanie silnika więcej powie przedmuch (nadciśnienie) w skrzyni korbowej lub pomiar ciśnienia sprężania ale tego już Panu mechanikowi z ASO nie chciało się zrobić. Lepiej zestresować niepotrzebnie klienta. Naprawiam turbosprężarki i właściwie wszystkie są zaolejone na dolocie powietrza. To wynik działania odpowietrzenia...
Sprawdź także odpowietrzenie silnika (odma)
Witam . Przyłączam się do problemu... W moim przypadku problem pojawił się po zdjęciu pokrywy pompy wtryskowej (tłoczkowa). Z wszystkich możliwych połączeń po zakupie ciągnika były wycieki paliwa, tak wiec wszystko uszczelniłem łącznie z wtryskami i pracował ładnie, ale został mi do usunięcia wyciek z cięgieł pompy wtryskowej. Po uszczelnieniu , złożeniu...
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Układ paliwa był odpowietrzony, a silnik Diesla przy minimalnym ciśnieniu 18 barów powinien odpalić nawet chociażby że na plaka.
Wymieniłem czujnik cieczy i problem został rozwiązany. Niechcący przy wymianie ruszyłem cienki przewod od odpowietrzenia silnika, od klawiatury, nie wiem gdzie powinien być.
Zobacz jeszcze podciśnienia,odpowietrzenie silnika ,jeśli obroty też falują.
Sprawdź odmę, odpowietrzenie silnika, może jest zatkana i turbina podciąga ci olej. Miałem dokładnie taki objaw w autobusie.
Sprawdż odpowietrzenie silnika,czy przewody są całe.
sprawdż odpowietrzenia termostatów [zaworek z kulką lub mała dziurka] jeżeli chodzi o kompresor to spróbuj zaślepić przewody od płynu sprawdż także odpowietrzenie silnika [cienki przewód gumowy]
Wystarczy wyczyścić i wysuszyć odpowietrzenie silnika (Odme)
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Jednak dalej gaśnie silnik tam gdzie było odpowietrzenie z silnika powietrze to teraz leci benzyna jakieś pomysły co to może być?
przepalila sie grzalka w odpowietrzeniu silnika
A skąd pochodzi ten cykliczny syk/cykanie? może coś źle podłączone. Sprawdź odpowietrzenie silnika
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
Między przepływomierzem a przepustnicą wchodzi odpowietrzenie silnika sprawdż czy jest szczelne.
Zapewne jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej Kolega chyba żartuje- w silniku 2T odpowietrzenie skrzyni korbowej?
odpowietrzałeś na odpalonym silniku?
Cześć. Sprawdź cały układ odpowietrzenia silnika, już kilka razy koledzy podpowiadali. Rury odmy pod kątem drożności i szczelności, kolektor dolotowy, czy nie ma pęknięć i samą membranę odmy. Jak nie masz dostępu do urządzenia, które wytwarza dym, szybko to sprawdzisz prostą metodą, używając plaka. Przy odmie powinien być taki mały otwór, zatkaj go...
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Jaki silnik? 1.1, 1.4 PB czy 1.4, 1.5 D? Diesel ma zbiornik wyrównawczy i sam po pewnym czasie się odpowietrzy. Silnik benzynowy trzeba samemu odpowietrzyć.
odna czyli odpowietrzenie silnika, jest to przewod laczact pokrywe klawiatury z przewodem ssacym. ale raczej silnik ci umiera.
Te przy wtryskach przy silniku klucz 17
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Został mi jeszcze wąż wychodzący z odpowietrzenia silnika no i mam wolne jedno złącze przy kolektorze dolotowym (oprócz tego do wspomagania hamowania).
Plus rozgrzanie silnika do załączenia wentylatora, ostygnięcia i ponownego dokręcenia śrub zgodnie z kolejnością. Do uszczelek pod głowicę firm Ajusa, Elring, Reinz są dołaczane świstki z całą procedurą. AAZ to proste silniki jak i proste procedury. Sprawdź odmę. Albo cały układ odpowietrzenia silnika. Nie napisałeś gdzie dokładnie bo w głowicy są...
astra odpowietrzenie silnika odpowietrzenie silnika mercedes odpowietrzenie kanalizacji
makro otwiera lokalizacje makita ładowarka dc18rc odblokowac zablokowany telefon
metal detector schematic metal detector schematic
Corab Multiswitch Smart Line 5/8 – brak sygnału, nie świeci dioda, diagnostyka usterki Jak wyświetlić uszkodzony ekran telefonu na PC