Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Jeśli zrobiłeś wszystko, co opisał kolega Czyzycki w poście #8, to pozostaje jeszcze zapchany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.
Nie pomyliłeś przewodów paliwowych? Jeden podaje paliwo, a drugi jest powrotny do zbiornika. Sprawdziłeś, czy odpowietrznik w korku zbiornika paliwa jest drożny?
W tym modelu niema prawa nic syczeć po wyłączeniu. Tym bardziej, że odpowietrznik nie znajduje się w korku tylko na górze zbiornika paliwa. Sprawdź go. http://obrazki.elektroda.net/67_12842884...
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Jest odpowietrznik, ale nie w korku paliwa.
Możliwe że jest zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Albo otworek odpowietrznika w korku wlewu paliwa. Zdejmij wężyk z gaźnika, podstaw naczynie, odkręć kranik i sprawdź przepływ paliwa.
Odpowietrznik na korku wlewu paliwa masz otwarty? Silnik mógł zgasnąć z różnych powodów. Na początek sprawdź stan świecy zapłonowej, czy nie jest pokryta czarną sadzą? W gaźniku mogła zebrać się woda lub brud z paliwa, można sprawdzić robiąc spust z komory pływakowej (gaźnik powinien mieć zaworek spustowy z wężykiem).
Kumpel kupił kosę spalinową i tez nie dochodziło paliwo okazało sie brak odpowietrznika w korku do zbiornika paliwa. Popuść korek od zbiornika paliwa i zobaczysz czy pomogło.
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Może uszkodziłeś wężyk jak składałeś ,odpowietrznik paliwa może zapchany spróbuj odpalić na odkręconym korku paliwa . pile trochę na bok
Ja miałem takie same objawy jak u was i okazało się, że korek zbiornika paliwa ma odpowietrznik i się guma przestawiła i nie było powietrza. Lekko odkręciłem korek i obroty wróciły i przestał gasnąć.
Witam Regulacja zaworów i odpowietrznik w korku uszkodzony. Wymiana korka paliwa rozwiązała sprawę. Pozdrawiam
korek wlewu paliwa z odpowietrznikiem bo był uszkodzony Żaden korek wlewu paliwa w samochodzie z silnikiem benzynowym nie ma odpowietrzenia, tak gdzieś od 1989 roku !
Odpowietrznik powinien być chyba w korku paliwa, nie wiem jak dokładnie jest w tym modelu.
Coś mi się wydaje że to jednak ten odpowietrznik. Spróbuj z niedokręconym korkiem paliwa. Jak wygląda sprawa z iskrą, gdy jest problem z uruchomieniem silnika.
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
Kosa już zapala. Teraz mam inny problem. Kiedy już zapalę i trzymam wciśniętą dźwigienkę gazu, kosa chodzi, lecz gdy przechylę ją do pozycji w jakiej sie pracuje, momentalnie się dusi i gaśnie. Dzieje się tak bez znaczenie czy filtr paliwa jest założony czy nie. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Co powinienem sprawdzić? Ja podejrzewam ten...
A próbowałeś może palić silnik bez korka wlewu paliwa? może być odpowietrznik zapchany i tworzy się podciśnienie i dlatego zdycha.
Dwie zawsze są. Z jednej strony pomiarowa (pokrywka z króćcem do filtra powietrza — kompensatorem), a z drugiej pompująca (folia Mylar). Jeśli miałeś wymieniane membrany i pompująca jest z teflonu (taka pomarańczowa ceratka), to ona odpowiada za wszystkie problemy. Ten materiał nie nadaje się do tego celu, a niemal wszystkie chińskie podróbki gaźników...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Dobra spróbuje tak zrobić a czy ten odpowietrznik to nie są te dziurki na korku od paliwa?
W korku zbiornika paliwa znajduje się odpowietrznik, mógł się skleić.
Mam problem z moją piłą stihl. Mianowicie ostatnio zrobiłem generalne czyszczenie i po poskładaniu i odpaleniu zauważyłem, że na wysokich obrotach leje mi się spod korka paliwa. Próbowałem zmienić korki miejscami, ale to nic nie dało. Patrzyłem na odpowietrznik zbiornika i w środku jest (chyba) drożny. Czy ktoś wie w czym może tkwić problem?
Pewnie masz racje ale powiedz mi jak mam zatankowac samochod kiedy po włozeniu pistoletu do zbiornika za kazdym razem odbija jakbym miał paliwa po korek
Mam pytanie, gdzie się wlewa olej do pompy paliwa? ( przez korek kontrolny?), bo mi też chlapie i ktoś mi doradził żebym upuścił trochę ale jak zacząłem popuszczać korek spustowy to mi spadł i wszystko się wylało.
Do sprawdzenia odpowietrznik zbiornika, innymi słowy korek wlewu paliwa, odpal z poluzowanym korkiem, jak zadziała to zrób roztworek wiertełkiem.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Tak chodzi o tą śrubę właśnie o to chodzi żeby na 100% wiedzieć, że stamtąd cieknie stąd ten pomysł z wodą, paliwo w komorze może mieć za wysoki stan gdy pływak nie zamyka zaworu iglicowego (idąc w górę) i może to być przyczyną źle podgiętych blaszek pływaka, albo uszkodzonego zaworu iglicowego. Poziom paliwa w komorze musi być określony bo są tam dysze...
Tak jak kolega solo26 podpowiada, sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, jest w korku lub wychodzi bezpośrednio ze zbiornika paliwa. Ewentualnie może być luźny łącznik gaźnika z cylindrem- często spotykane w tych chińczykach.
Swieca,cewka zapłonowa do sprawdzenia.. Dodano po 1 Jak zgaśnie zobacz czy ma iskrę czy paliwo dostaje(świeca mokra) sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa pewnie jest w korku. Uruchom bez korka.
Tykanie jakie słyszysz to sterownik podciśnieniowy opaów paliwa - aby go nie było tak głośno słychać owiń go gąbką.Jeżeli chodzi o brak odpowietrzenia zbiornika paliwa to najprościej jest wywiercić małym wiertełkiem 2mm dziurkę w korku - nie będziesz musiał robić przeglądu całego wlewu paliwa.
Witam, Po wymianie gaźnika i magneta piła odpala, ale po jakimś czasie najzwyczajniej gaśnie. Pomaga jej odkręcenie korka wlewu paliwa. Odpowietrznik i filtr paliwa również wymieniłem na nowy. Nie mam już pomysłu co jej dolega, może zna ktoś odpowiedź? Pozdrawiam
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
Może masz uszkodzony odpowietrznik, spróbuj poluzować korek zbiornika paliwa zanim silnik zgaśnie.
Czy filtr powietrza jest czysty i otwory wlotowe obudowy filtra też czyste (zabrudzony filtr to brak powietrza potrzebnego do mieszanki)? Czy gdy dodajesz gazu to w zbiorniku paliwa jest widoczne bulgotanie? Czy w wężykach są widoczne bąbelki powietrza? Czy jeśli podczas pracy kosy odkręcisz lekko korek ze zbiornika paliwa to praca kosy się poprawia?...
Sprawdź z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Może odpowietrznik niedrożny? Ewentualnie zasil gaźnik z innego naczynia, wykluczysz problemy ze zbiornikiem i kranikiem.
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Są, bo musza jakieś być. W dieslach to zazwyczaj otwór w korku wlewowym a w benzyniakach pochłaniacz oparów z węglem aktywnym.
Jesli masz taki efekt to masz zatkany odpowietrznik baku i ma to zwiazae z praca silnika
Może odpowietrznik baku jest przytkana??? Sprawdź z mniejszą ilością paliwa bez korka baku.
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Witam, Sprawdźcie czy po krótkim odkręceniu korka od wlewu paliwa usłyszycie psssssyk... Jeżeli tak to znaczy, że macie odpowietrznik baku uszkodzony i się robi w nim podciśnienie. Pompa wtedy ciężej chodzi i może generować więcej zakłóceń na antenę. Pozdr.
...przez pierwsze 10 minut pracy tych problemów nie było... To sugeruje, że być może uszkodził się odpowietrznik zbiornika paliwa. Potwierdzić to można przez pracę pilarki z lekko odkręconym korkiem wlewu paliwa.
Z opisu obstawiam odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz czy to odpowietrznik jest winowajcą odkręcając korek baku gdy pojawią się problemy z falowanie obrotów. Może być też problem z gaźnikiem ale najpierw odpowietrznik sprawdź.
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
No tego nie spróbowałem szczerze mówiąc Napiszę zaraz kierowcy żeby spróbował jutro bo zawsze w Czwartek się zazwyczaj zaczyna problem jak już paliwa jest mniej Dodano po 8 Odpowietrzniki są oba drożne i odkręcanie korka też nic nie dało. Dzisiaj kierwca mówi że ma prawie jeszcze pół kotła paliwa i już ciężko odpala jak stół 45 min w miejscu
Korek możesz sprawdzić przez uruchomienie kosiarki bez korka. Jak nie zgaśnie to znaczy że coś jednak nie tak z tym korkiem. Nie wiem jak działa to odpowietrzenie u mnie jest mała dziurka z tego co pamiętam tylko że mam dużo starszy rok produkcji silnika.
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Witam koledzy gdzie w tym modelu jest odpowietrznik zbiornika paliwa, bo w baku robi mi się poduszka i piła gaśnie po 2 minutach pracy. Trzeba odczekać trochę i znów odpala normalnie. Z baku wychodzi wężyk w którym wkręcone są 2 malutkie śrubki, ale przez niego nie przechodzi żadne powietrze w korku też nic nie ma.
Jeżeli się nie mylę jest to taka mała pilareczka do gałęzi. Dokładnie Alpina Castor CX 35. Chyba jest uszkodzony odpowietrznik, niema w korku otworu na wylot tylko jest zasłonięty od środka klapką. W tym modelu jest ciśnieniowe smarowanie łańcucha, niema pompki, tylko ciśnienie wytwarzane przez silnik wypycha olej ze zbiornika. Z obu zbiorników wychodzą...
Można obròcic kosiarkè na bok, zawsze gaźnik i filtr powietrza powinien być na gòrze, dobrze jak kosiarka posiada kranik paliwa który można zamknąć, pod korek wlewu paliwa nałóż kawałek folii plastikowej albo rekawiczkè jednorazowà I dokrèć korek który ma w sobie odpowietrznik, ja weżyk paliwa zaciskam szczypcami .Jedynie...
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Sprawdź jeszcze odpowietrznik zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć i zakręć korek zbiornika, jeżeli odpali od razu to odpowietrznik do czyszczenia.
Nie wiem jak u was, ale u mojego taty w ciężarówce, zbiornik posiada w korku odpowietrznik, który nie pozwala na wzrost cisnienia w zbiorniku.
hmm A odpowietrznik w baku masz sprawny. Sprawdź czy po jeździe przy otwieraniu korka paliwa słychac syczenie.
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Jeśli chodzi o odpowietrznik to zdiagnozujesz czy on jest winowajcą luzując korek wlewu paliwa.
Proszę sprawdzić stan odpowietrznika zbiornika paliwa. Test może polegać na odkręceniu na chwilę korka wlewu paliwa (oczywiście po wcześniejszej awarii) ponownym zakręceniu próbie odpalenia ze ssaniem ale tylko około 2-4 prób a później bez.Jeżeli odpali i po raz kolejny przestanie działać po określonym czasie to raczej odpowietrznik.
Gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie pracuje na wolnych obrotach Wyczytałem w sieci, że można sprawdzić odpowietrznik i/lub wyregulować gaźnik. Nie wiem gdzie jest ten odpowietrznik. Śrubę L, skręciłem do oporu i wykręciłem na 1.5 obrotu. Teraz pracuje na wolnych obrotach, ale jak się przygazuje to gaśnie. Gdzie jest filtr paliwa i odpowietrznik zbiornika?...
Na początek sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy zgaśnie odkręć korek zbiornika,
czyli odczytaj błędy z komputera... A ja bym zaczął sprawdzenia czy dochodzi paliwo, bo to troszkę wygląda na zabity filtr, a jeszcze najpierw odpal bez korka wlewu paliwa, bo możesz mieć zabity odpowietrznik i wytworzyła sie próżnia.
No ma sprawdzić chłop. Ale sam mi mówił że może być nie warto bo nie sprawdzi na sucho bez zamiany na części np. gaźnika. Ma sprawdzić te uszczelniacze jak rozłoży piłę. Widać że chłop się stara a nie te skur... Z oleo maca. Zobaczymy. Nawet mówił że sam nie jest pewien czy te uszczelniacze żeby mnie na koszty nie naciągnąć. Mówiłem mu że może odpowietrznik...
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
W korku powinien być odpowietrznik - mały otwór, który pewnie jest niedrożny. A do tego inne problemy z gaźnikiem bo normalnie podczas pracy powstaje podciśnienie w zbiorniku ponieważ paliwa ubywa.
Odpowietrznik zazwyczaj jest w korku. Buzowanie w zbiorniku na obrotach jest dość normalne, mam pompę z silnikiem jak w kosach Demon tylko z całkiem przezroczystym zbiornikiem paliwa, na pełnych obrotach z wężyka powrotu idzie taki strumień, że bełta w całym zbiorniku aż idą bąble. Jednak ciśnienia raczej tam nie powinno być, może po prostu masz gdzieś...
Witam. Problem: 2 zbiorniki i paliwo nie przechodzi z jednego do drugiego. Kierowcy już kilka razy stanął ciągnik i musiał ręcznie przelewać. Mówił coś że to wina paliwa. Wg mnie nie bo wszystkie auta na tym jeżdżą i jest ok. Czytałem że może być wina korków wlewu, przewodu przelewowego lub jakiegoś odpowietrznika. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam.
No było już świetnie, miała moc, ładnie wchodziła w obroty. Pochodziła tak może 30 min. I problem. Dodając gazu tak od ok 70-100% dusi się strasznie. Takie zachowanie wygląda na zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz to odkręcając w czasie problemów z obrotami korek baku jeśli obroty się uspokoją to masz winowajcę. Często się zdarza ten...
Sprawdź czy odpowietrznik nie jest zapchany nie pompuj pompka ale odkrec lekko korek wlewu paliwa
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
W serwisie husqvarny gość mi powiedział, że ludzie stosują różne patenty np. przewiercają bardzo cieniutkim wiertłem odpowietrznik. Wg mnie to powinien być zawór zwrotny a po przewierceniu paliwo będzie się wylewało przez tą dziurkę. Co o tym sądzicie? Sam zrobiłem coś podobnego w kosie spalinowej gdzie odpowietrznik jest w korku; powiększyłem otwór...
Zapomniałem dodać ale korek musi być z dziurką aby odpowietrznik był więc nie może być kluczyk [/center]
Możesz mieć zatkany odpowietrznik i podciśnienie wciąga Ci paliwo do baku po zgaszeniu silnika spróbuj z odkręconym korkiem w baku.
Wówczas gdy zgaśnie ci silnik podejdź do korka wlewu paliwa i spróbuj go otworzyć. Otwórz go w ten sposób byś mógł usłyszeć ewentualne zassanie powietrza w momencie otwierania korka. Jest to znak, że zatkany jest odpowietrznik w zbiorniku. Dla pewności, że jest to przyczyną gaśnięcia silnika uruchom z otwartym wlewem paliwa i po kilku minutach spokojnej...
Wlew mam pod siedzeniem, ale co z tego jak wystarczy odłączyć wężyk i paliwo leci;/ Nie ma jak tego ukryć zablokować postaram się podesłać w najbliższym czasie zdjęcia. (at)edit http://obrazki.elektroda.pl/4092860400_1... zdjecie znaleziona na internecie jak się przyybliży to widać wężyk i nie widzę niestety możliwości zabezpieczenia...
Nie może być podciśnienia. Przy podciśnieniu paliwo nie wylewałoby się przez korek. Na 100% w lewym baku zbiera się ciśnienie i jako tymczasowy środek zaradczy wystarczyło wyjąć uszczelkę tylko z lewego korka. Bo jak wytłumaczysz, że odpowietrznik jest niby sprawny, a pomogło dopiero rozszczelnienie korka? Dalej podejrzany jest odpowietrznik. Pytanie...
W takim razie sprawdź. Gdy silnik zacznie szwankować odkręć lekko korek zbiornika paliwa, jeżeli się poprawi, to odpowietrznik zatkany.
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany. Gdy zacznie słabnąć, popuść lekko korek zbiornika paliwa.
Odpowietrznik zbiornika paliwa niedrożny, lub gaźnik do czyszczenia. Gdy będą te objawy, odkręć lekko korek zbiornika paliwa.
No więc w czym może tkwić problem? We wtorek biorę go na podnośnik, a w korku jest odpowietrznik ale działa dopiero jak wcisnę go czymś mechanicznie, ustami nie dam rady "napompować" ciśnienia, które go ruszy...
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Szukaj odpowietrznika przy wlewie paliwa, ale od wewnątrz auta. Zazwyczaj jest to cięki wężyk wyprowadzony z górnej części wlewu paliwa.
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Odpowietrznik jest zamontowany na zbiorniku paliwa,po zdjeciu pokrywy bedzie go widać od góry nad korkiem wlewu paliwa(czarny okrągły)wcisnięty jest na zatrzask w zbiorniku paliwa.W tym przypadku gdy po rozłączeniu przewodu paliwowego wystąpiło ciśnienie nie wskazuje jeszcze ze jest on zablokowany czy uszkodzony,gdyby po zgasnięciu piły i odkreceniu...
Witam. Problem się przewija,ale nie znalazłem nigdzie wystarczającej odpowiedzi. Moje autko renault kangoo 1.4 benz +lpg. 2002 rok. Jak jest zimny,tj po odpaleniu falują obroty na benzynie. Na gazie chodzi równo. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, potencjometr przepustnicy, uszczelnienie pod kolektorem ssącym sprawdzone, wyczyszczona...
Tylko, że ten odpowietrznik niezbędny do tankowania nie ma nic wspólnego z pochłaniaczem oparów paliwa. Rura Φ 1/2" łącząca wlew ze zbiornikiem
Witam !! Co do pomysłu igorek_x to mi się bardzo podoba. Myślę że w tym przypadku jako drugi zbiornik wystarczyła by rura np. 28mm, miedziana w izolacji piankowej, z korkiem (odpowietrznikiem), wysokości zbiornika, umieszczona przy nim tak jak na rysunku. Wtedy poziom paliwa w rurze będzie mniej więcej taki sam jak w zbiorniku. Pozdrowienia - DANThE
Sprawdź wodę, czy w czajnikach jak gotujesz jest dużo kamienia, wapienia itp. Filtry sznurkowe i węglowe wyłapują tylko zanieczyszczenia stałe, jonów wapnia i innych nie wyłapią bo są rozpuszczone w wodzie. Z opisu wynika, że kocioł nie pracuje cały czas, jest wspomagany, problem może być właśnie w tym, że temperatura kotła jest nierówna, jak podłożysz...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Ok tylko zajade do domu od razu to zobaczę i dam znać Dodano po 5 Więc przeczyscilem filtr paliwa niestety nigdzie nie mogę znaleźć odpowie tr znika zbiornika paliwa oraz odpaliłem ją potem wykręciłem świecę i była mokra cała. Piła dalej chodzi jak chodziła czyli lipa Dodano po 35 Zapomniałem dodać że po założeniu nowego gaźnika jak odpaliłem to dało...
Pilarka spalinowa Husqvarna e series 450. Teść przywiózł bo twierdził że ciężko odpalić. Miał od nowości (już kilka lat, na pewno po gwarancji, ale nie jest wypracowana, nie pracowała dużo). Podobno miała iść na jakąś regulację w trakcie gwarancji, ale oczywiście nigdzie nie zawiózł. Wyczyściłem filtr powietrza, wymieniłem paliwo. Ogólny przegląd, wygląda...
odpowietrznik paliwa odpowietrznik zbiornika paliwa stihl odpowietrznik paliwa
łączyć kabel ziemia zasilanie konwertera multiswitcha zbiornik wyrównawczy ciśnieniowy
mikrofala usterki mikrofala usterki
Piny zasilające ICOM NEXT w złączu OBD-II Przezwajanie silnika z aluminium na miedź: kluczowe dane uzwojenia