Nic nie spuszczaj! Teraz wzywaj fachowca niech napompuje odpowiednie ciśnienie i ustawi membranę w odpowiedniej pozycji. To powietrze ma tam być! Poszukaj najpierw w Internecie jak działa takie naczynie.
Na pewno jest złe odpowietrzenie zbiornika, za to jest odpowiedzialny cieńszy wąż od wlewu paliwa do zbiornika, który jest prawdopodobnie gdzieś zagięty lub przyciśnięty.
Tak to jest odpowietrznik zbiornika oleju do smarowania łańcucha.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Albo odpowietrznik zbiornika paliwa, albo uszczelniacze wału, albo świeca, musisz zacząć sprawdzać.
Witam jeżeli odpowietrznikiem jest rurka średnicy ~~wkładu od długopisu występująca na zewnątrz nieopodal gaźnika i się "poci" to jest ok.
Poniżej namiar i jak wygląda duża pestka w rzeczywistości. https://www.sklep.zasun....
Dzięki koledzy znalazłem go!Jest to wkręt podobny do blachowkrętu.
Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika paliwa oraz drożność tłumika.
http://obrazki.elektroda.pl/5259407300_1...
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Wydaje mi się ze powinien być wężyk moze byc odpięty.
Jak układ smarowania jest sprawny to dlaczego nie ma być wystarczającego smarowania???? Gdzieś czytałem/widziałem jak polepszyć wydajność smarowania. Trzeba wybić odpowietrznik zbiornika oleju i delikatnie skrócić w nim sprężynkę. Będzie słabiej dociskała kulkę i przez to ma podawać więcej oleju. Odpowietrznik masz tu gdzie szpilki do przykręcania prowadnicy....
Odpowietrznik zbiornika paliwa, sprawdź. Kopci może, z tłumika?
Odpowietrznik zbiornika paliwa, świeca, pierścienie tłoka, jaka jest kompresja?
Kiedyś miałem podobny problem z pilarką (niby co innego), ale w moim przypadku okazało się, że do wymiany był odpowietrznik zbiornika paliwa. Mi pomogło.
Jeżeli chcemy zwiększyć siłę nacisku nie zmieniając pompy to można połączyć równolegle dwa takie same siłowniki, oczywiście połączenie tych siłowników od strony tłoczysk wahliwe. Wydłuży to czas wysunięcia tłoczyska. Pamiętać też tutaj należy o zwiększeniu pojemności zbiornika, oraz o odpowietrzniku zbiornika.
Witam, koniec tego wężyka mocujesz w obudowie bębna, miejsce mocowania znajduje się z tyłu obudowy bębna.
Możliwe że odpowietrznik zbiornika paliwa jest zatkany, lub gaźnik do czyszczenia. Jeżeli bardzo zależy Ci na rozkładówce to mam taką.
jest jeszcze śruba H od wysokich obrotów.
Z tego co się orientuję to odpowietrznik to jest to srebrne kółko koło szpilki z gwintem. W niektórych jest to taka mała okrągła gumka w zbiorniku oleju. Musisz popatrzeć. Dodano po 2 Wpisz sobie w google odpowietrznik zbiornika oleju Stihl i zobaczysz jakie są rodzaje,ale u ciebie jest to to srebrne kółko.
Prawdopodobnie zatkany odpowietrznik zbiornika oleju. http://obrazki.elektroda.pl/8188158000_1...
Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Odpowietrznik automatyczny możesz zastosować na pompie zamiast korka do odpowietrzania. Warunek musisz mieć zawór zwrotny na ssaaniu aby nie zasysało powietrza przez ten odpowietrznik. Zbiornik przydałby się. Przynajmniej taki przeponowy 12l aby niwelować skoki ciśnienia. Bez naczynia może się pompa często załączać i wyłączać. Najlepiej byłoby zastosować...
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Rozpocznij od wyczyszczenia tego odpowietrznika: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet... a następnie zweryfikuj stan silnika pompy spustowej czy nie jest już zbyt zużyty przypadkiem.
Wyczyść ten wąż: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-... oraz odpowietrznik hydrostatu: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet...
Ju,z sam nie wiem co może być wszystkie łączenia potraktowałem sylikonem to raczej nieszczelności bym wyeliminował. Bardzo możliwe, że to właśnie jest przyczyną problemów. Gaźnik też smarowałeś tym nieszczęsnym silikonem? Plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem lubi pęknąć przy mocniejszym dokręceniu. Odpowietrznik zbiornika paliwa? Odkręć tłumik z...
Pewnie masz racje ale powiedz mi jak mam zatankowac samochod kiedy po włozeniu pistoletu do zbiornika za kazdym razem odbija jakbym miał paliwa po korek
W stihlu masz odpowietrznik zbiornika oleju, wybij go od środka, w jego wnętrzu jest śrut średnicy 1,5mm i sprężynka, która go dociska. Usuń 1,4 długości sprężynki ze środka i będzie lepsze smarowanie. A jeśli to do końca nie pomoże dostań się do pompy i ją oczyść, wymień oring na łączniku. Pozdrawiam.
Może być zatkany odpowietrznik zbiornika. Po wyjęciu dozownika proszku na tylnej ścianie komory dozownika bliżej prawej strony widać kilkanaście otworków ułożonych w kształt koła. Właśnie w tym miejscu jest podłączony wąż odpowietrzający. Jest do niego dostęp po zdjęciu górnej pokrywy pralki. Patrząc z góry z lewej strony zbiornika; wchodzi do komory...
Proponowałbym od środka - tzn. wyciągnąć siedzenie z tyłu. Pod nim jest dojście do zbiornika i zanurzonej w nim pompy paliwa. Może tamtędy cieknie.
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Sprawdź czystość tego pojemniczka: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet... i wymień amortyzatory za wczasu.
1-nie potrzeba dodatkowego zaworu bezpieczeństwa.Na zbiorniku tylko odpowietrznik. 2-Zbiornik nie musi być jakoś super wytrzymaly ale ze względu na łatwość spawania optymalna je blacha 3 mm. 3-filtr po stronie ssawnej jest lepszy ale trzeba przemyslec jego umieszczenie żeby nie był za daleko od pompy i zbyt wysoko aby ssanie nie było utrudnione.Odżałuj...
Witam koledzy gdzie w tym modelu jest odpowietrznik zbiornika paliwa, bo w baku robi mi się poduszka i piła gaśnie po 2 minutach pracy. Trzeba odczekać trochę i znów odpala normalnie. Z baku wychodzi wężyk w którym wkręcone są 2 malutkie śrubki, ale przez niego nie przechodzi żadne powietrze w korku też nic nie ma.
Mała kulka jest w odpowietrznikach zbiornika paliwa, może kiedyś przy skręcie naczepa zahaczyła o odpowietrznik. W low deck scania z dużymi zbiornikami urwany odpowietrznik to normalna przypadłość.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Sprawdź odpowietrznik zbiornika oleju.
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa. Do sprawdzenia gaźnik. Regulowałeś?
Może odpowietrznik zbiornika paliwa?
Koledze MDD wkradł się błąd w trakcie pisania postu i miał na myśli hydrostat: https://www.bekoczesci.pl/pralki/beko-wm... jest to hydrostat analogowy czyli elektroniczny i działa na zupełnie innej zasadzie niż hydrostat tradycyjny stykowy i jeśli ma się podejrzenie jego awarii wymienia się go na nowy...
Może niedrożny odpowietrznik baku ?
Pewnie, odpowietrznik zbiornika paliwa, to norma w tych modelach.
Sprawdzić odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzić sam filter(smok) paliwa w zbiorniczku się znajduje.
Czyszczenie gaźnika, wymiana filtra i odpowietrznika zbiornika paliwa rozwiązały problem.
Po demontażu ścianek bocznych pralki musisz zlokalizować ten odpowietrznik: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet... ( do niego będzie zamocowany wężyk, który biegnie do hydrostatu) musisz wyczyścić tą część bo prawdopodobnie uzbierało się multum brudu podczas programu czyszczącego...
Okazało się ze problem jest w odpowietrzniku zbiornika Pilarka pracuje normalnie .
Jeżeli odpowietrznik zbiornika paliwa drożny, to zakupić zestaw naprawczy do gaźnika i pochylić się jeszcze raz nad nim dokładniej...
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
To nie chodzi o to ze nie jest to drabinka, bo tylko tak się sugerowałem rysunkiem. Jeśli masz grzejnik w tym samym pomieszczeniu co zbiornik, to zdemontuj odpowietrznik automatyczny i wyprowadź z góry grzejnika rurkę do zbiornika (ponad poziomem wody)i sam będzie się odpowietrzał. Na próbę możesz to zrobić choćby wężem do wody, ale trzeba mocno zacisnąć...
Zatkany odpowietrznik zbiornika .
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Przyczyna jest podcisnienie w zbiorniku paliwa spowodowane zatkanym przewodem powrotnym paliwa lub odpowietrznikiem zbiornika paliwa - sposob usuniecia przedmuchac przewody
W piłach często po zgaszeniu i odstawieniu wycieka olej, czasami jest winny odpowietrznik zbiornika oleju, gdy są to małe ilości to nic poważnego. Jeśli poluzowanie korka pomaga gdy stoi to wina odpowietrznika.
Możliwe, że to zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa.
Jeśli po dokładnym czyszczeniu odpowietrznika hydrostatu problem będzie występował nadal to wprowadzasz pralkę w tryb serwisowy i odczytujesz zapamiętany kod błędu i po tej linii już szukasz przyczyny. To należy porządnie wyczyścić: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet...
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, tak dla pewnosci.
Podłączyłem jak na rysunku.Bez odpowietrznika w dolnym zbiorniku nie napełniał się "pod sufit",więc zastosowałem odpowietrznik automatyczny niski i wszystko działa jak powinno.
A co z odpowietrznikiem zbiornika ?
To jest odpowietrznik zbiornika oleju, jego zatkanie może być powodem braku smarowania. Tak samo jak uszkodzona pompka, wytarty ślimak napędzający pompkę, zanieczyszczony filtr oleju.
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
Na końcu wężyka hydrostatu będzie taka część: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet... proszę ją zlokalizować i wyczyścić. Dopiero po czyszczeniu tego odpowietrznika jeżeli nie będzie zmian to wtedy dopiero można rzucić podejrzenia na hydrostat. Sam wężyk również musi być drożny.
Świeca, odpowietrznik zbiornika paliwa, cewka zapłonowa. Jak zgaśnie to wlej troszkę paliwa do filtra powietrza i spróbuj odpalić.
Aha, czyli nie ma odpowietrznika. Przez zbiornik się odpowietrzy.
Niebieski to odpowietrzenie.Często ta rura (przeważnie w suszarniach) była zakończona też poprzedzającym automatyczny odpowietrznik małym zbiornikiem.
Może to odpowietrznik zbiornika paliwa?
U mnie kosa pracuje niby ok, ale z każdym dodaniem gazu takie ciśnienie panuje w zbiorniku, że ostro sika paliwem przez odpowietrznik w korku zbiornika, co to może być?
Może być niedrożny odpowietrznik zbiornika paliwa, świeca, to sprawdź w pierwszej kolejności.
No średnice są słusznych rozmiarów. Czy w miejscu gdzie zaznaczyłeś odpowietrznik nie może znajdować się zbiornik wyrównawczy?
Co masz na myśli pisząc o przelaniu? Być zatkany odpowietrznik zbiornika.
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa. Filtr paliwa, przewód paliwa (może być lekko załamany), rurka impulsowa (ta zielona, lub silikonowa). Łożyska nie piszczą?
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Sprawdzałeś odpowietrznik zbiornika paliwa?
A gdzie jest odpowietrznik zbiornika paliwa?
...przez pierwsze 10 minut pracy tych problemów nie było... To sugeruje, że być może uszkodził się odpowietrznik zbiornika paliwa. Potwierdzić to można przez pracę pilarki z lekko odkręconym korkiem wlewu paliwa.
Być może odpowietrznik zbiornika paliwa lub zbyt mocno naciągnięty łańcuch i słabe smarowanie. Łańcuch bez większych oporów przesuwa się po prowadnicy?
W zakrętce zbiornika, skarbusiu.
proszę o sugestie co z nim nie tak! Odpowietrznik zbiornika paliwa nie jest zapchany?
Czekam na wyniki badań. Jak będę je miał, wrzucę tutaj.
jak dłużej się posiedzi w tej wodzie to i do skrzyni, mostu Te elementy są odporne na chwilową obecność wody wewnątrz, ale wystarczy poziom wody powyżej odpowietrznika zbiornika paliwa i dłuższa praca silnika.
Sprawdziłbym odpowietrznik zbiornika paliwa.
Masz zatkany odpowietrznik zbiornika oleju. http://obrazki.elektroda.pl/6035687200_1...
Być może odpowietrznik zbiornika paliwa zapchany.
Zapchany przewód paliwa między pompką a zbiornikiem? Zapchany odpowietrznik zbiornika?
Z opisu obstawiam odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz czy to odpowietrznik jest winowajcą odkręcając korek baku gdy pojawią się problemy z falowanie obrotów. Może być też problem z gaźnikiem ale najpierw odpowietrznik sprawdź.
Sprawdzałeś czy odpowietrznik zbiornika paliwa drożny?
W wcześniejszych postach koledzy mi doradzali w jaki sposób napełniać naczynie (chciałem zmienić na układ zamknięty) niestety mam manometr do 0,01MPa przemysłowy taki wielki i czytelny z 5 metrów :) i pozostałem przy układzie otwartym. Zanim zaczniemy wstawiać dodatkowe odpowietrzniki zbiorniki itp. zastanawiamy się czy warto skoro układ działa poprawnie...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Odpowietrznik zbiornika paliwa sprawdzałeś?
Zaraz Ci pokażę co masz wyczyścić jeśli znajdę foto. To wyczyść na błysk: https://north.pl/karta/zbiornik-odpowiet... a jest to wpięte tutaj: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-... Sprawdź tak przy okazji rezystancję...
Odpowietrznik zbiornika paliwa lub przezroczysta pompka paliwa ma problem z zaworem jednokierunkowym. Pierwsze zdiagnozujesz odkręcając zbiornik paliwa przed odpaleniem.
Witam, udało się wymienić odpowietrznik? Tworzy mi się podciśnienie w zbiorniku. Wygląda na to że odpowietrznik nie pracuje poprawnie.
A odpowietrznik zbiornika, sprawdzał?
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Moim zdaniem, odpowietrznik zbiornika paliwa.
zbiornik odpowietrznik odpowietrznik zbiornik wyrównawczy odpowietrznik zbiornik oleju
65535 internal moduł memory error iveco daily problemy klimatyzacja manipulator zasilanie
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Błąd E 036 w kotłach De Dietrich - przyczyny i rozwiązania Bezpieczniki świateł i szyb w Mercedes W251 - lokalizacja i opis