Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
Ja mam innego Golfa V 1,9TDI, u mnie są dwie nagrzewnice, "obiegowa" i pomocnicza elektryczna. Obiegową łatwo sprawdzić bo wystarczy nacisnąć na węże gumowe do niej doprowadzone przy 90 stopniach i od razu wiadomo ze jeden ciepły doprowadzający płyn chłodniczy, wystarczy ciepłym przewodem po pompować naciskając na niego i od razu się odpowietrzy nagrzewnica...
Miałem taki przypadek w oplu. W oplu jest elektrozawor, który odcina nagrzewnice przy włączonej klimie i ten zawór lubi się zaciac, wtedy nie otwiera dopływu płynu do nagrzewnicy. Nie wiem czy w fordach jest takie samo/podobne rozwiązanie. U mnie pomogło kilkakrotne kręcenie pokretlem ciepłe/zimne i się odwiesil. Poczytaj na forach. Może ford stosował...
masz do wymiany nagrzewnice {zapchana
To dałeś odpowiedź sam sobie. Odpowietrz nagrzewnice cały układ a na początek rozgrzej auto tak aby zbiornik wyrównawczy był ciepły i pomału od kręć korek i pogazuj dobrze to samo się odpowietrzy
Akurat ten silnik nie ma problemu z odpowietrzeniem... Czy po jeździe węże są mocno twarde??? Jeśli za każdym razem po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się komunikat i dolewasz płynu to może jakieś wycieki (czasami nagrzewnice popuszczają lub często oringi na wejściu nagrzewnicy w kabinie ??? Jeśli brak wycieków to drożność cienkiego przewodu...
Wyjmij radio, włóż w powstały otwór dłoń, wymacaj tył pokrętła "ciepło zimno" Wychodzi z niego linka w pancerzu, idź wzdłuż linki, aż trafisz na mały, biały zatrzask, trzeba go wcisnąć w otwór który bez problemu znajdziesz. Linka nie przebiega tak jak powinna i poprostu nie zamyka do końca klapy, miałem to samo, roboty na 10 minut, ale ja grzebałem...
Do wymiany musisz ściągnąć deskę,a do przepłukania ściągasz węże od nagrzewnicy i płuczesz raz w jeden raz w drugi króciec,najlepiej ciepłą wodą małym ciśnieniem.
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Na wejściu przewodów do nagrzewnicy nie ma odpowietrznika? Masz odpowietrzoną nagrzewnicę?
Zagrzej auto na postoju aż do włączenia wentylatora i jak wentylator się włączy to włącz nawiew na ciepło na maxa zeby odpowietrzyć dobrze nagrzewnice i układ . i korek zostaw zakręcony on sam się odpowietrzy . po wszystkim sprawdź stan płynu w razie potrzeby uzupełnić :) ja tak robię i jest zawsze dobrze Dodano po 1 Jaki masz ogólnie silnik ? rodzaj...
To zamiast się nakręcać, to idź zrobić to co Ci tutaj zasugerowano. Odpowietrz nagrzewnice i daj znać o wyniku.
Odpowietrzenie nagrzewnicy. Trzeba na podszybiu to robić, inaczej nie ma szans...
Witam wszystkich mianowicie mam problem z nową instalacją ogrzewania , a więc do rzeczy instalacja wykonana jest na warsztacie samochodowym, niby prosta otwarta dwu obiegowa , ponieważ pierwszy obieg działa na pięć pomieszczeń 75 żeberek aluminium G500 , w jednym jest dołożona nagrzewnica wodna o mocy 20kw ponieważ jest tam jedno stanowisko naprawcze...
Witam. Mój problem polega na niedziałającej do końca instalacji LPG. Zaczynając od początku a mianowicie samochodzik działał dobrze na LPG i na Pb ale nie działało ogrzewanie wiec spuściłem płyn chłodniczy ściągnąłem deskę rozdzielcza wymontowałem, oczyściłem nagrzewnice od środka i z zewnątrz, poskładałem deskę rozdzielcza wlałem wodę + środek do czyszczenia...
...dlatego że jest zapowietrzony i bomble powietrza "biegają" po całym układzie chłodzenia i jak trafią na nagrzewnice to masz zimno. U mnie był problem z reduktorem że czasem nie chciał przełączyć na gaz przy 90°C mimo że mam ustawione przełączanie na 20°C i powodem właśnie było zapowietrzenie. Z tego co wiem to w Astrach nie ma odpowietrznika i musisz...
Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
Też bym zaczął od odpowietrzenia nagrzewnicy. W tych Oplach to częsty temat.
Witam. Zainstalowałem w domu rekuperator VENTS VUT 200 MINI. Działa super, ale... postanowiłem dołożyć nagrzewnicę wtórną by zachować komfort cieplny w mrozy. Pojawił się następujący problem: Rekuperator, który posiadam posiada system przeciwzamrożeniowy wymiennika, który wyłącza co jakiś czas wentylator nawiewny, by masa ciepłego powietrza wyrzucanego...
Będzie utrudnione, masz za wysoko parownik i zalanie go będzie stałym problemem. Webasto było dokładane czy z fabryki? BW50? Usuwając webasto doprowadź do stanu jak auto bez niego, webasto oznaczało tez dodatkowe zawory zwrotne i elektrozawór. Z głowicy powinno iśc na trójnik (LPG) i docelowo na nagrzewnice. (pompka jeśli jest a następnie elektrozawór)...
Kolego odpowietrzyć nagrzewnicę.
Nad prawą przednią lampom masz wężyk do odpowietrzania układu chłodzenia.
Witam, mam problem mianowicie z kratek nawiewu powietrza leci tylko letnie powietrze, jak odpowietrzyc nagrzewnice a jest to auto z 1991 roku silnik 1.8i, z góry dziękuję za odpowiedzi. Termostat nowy, bo przed wymiana bylo jeszcze gorzej.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Pokrętło od sterowania jest sprawne i sprawdzone... Niestety usterka leży gdzie indziej... Może ktoś wie jak w tym modelu odpowietrzyć nagrzewnicę? :?:
A czy może mi ktoś powiedziec jak prawidłowo odpowietrzyc nagrzewnice. To sie zaczeło dziać pare dni po tym jak wymieniłem płyn chłodniczy ,dlatego mam podejrzenie o zapowietrzeniu ale to tylko moje domysły. Dziękuje wszystkim za pomoc:D
jak się nie będzie chciał odpowietrzać to sprawdź ten cienki wężyk co idzie do zbiorniczka czy nie zapchany, a nagrzewnica się odpowietrzy dopiero jak przytrzymasz chwile na obrotach(2-3k) z zakręconym zbiorniczkiem
Jezeli prawidlowo odpowietrzone to nagrzewnica do sprawdzenia.
Wymieniał termostat i nie do końca odpowietrzył nagrzewnicę lub zaczyna się problem z uszczelką pod głowicę. Jest jeszcze jedna możliwość, tam chyba jest jeszcze elektryczna pompa w obiegu i ona może też być uszkodzona.
Odpowietrz nagrzewnice. Termostst łatwo sprawdzić.
Trzeba odpowietrzyc nagrzewnice
Jak wasze układy się odpowietrza to odpowietrzyć, nagrzewnicę spróbować przepłukać bez wyjmowania.
może jest bombel powietrza w nagrzewnicy(są egzęplarze trudne do odpowietrzenia) jeśli jest normalny obieg przez nagrzewnicę to wciągu sekundy nie zdoła ostygnąć tak mocno sprawdź czy nie idą bombelki w zbiorniku wyrównawczym i czy nie ma zapachu spalin(może uszczelka pod głowicą)
Albo wypłucz nagrzewnice albo ją wymień, nie ma dużo roboty bo i deska uboga.
Mam nadzieję że odpowietrznik przewodu nagrzewnicy odkręcałeś na odpalonym silniku?
Odpowietrzenie robisz na pracującym silniku. Odkręcasz delikatnie odpowietrznik i jeżeli zacznie wypływać płyn bez bąbelków powietrza to zakręcasz. Wg mnie możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Wąż wejściowy i wyjściowy muszą być jednakowo gorące. Jeżeli jeden gorący a drugi dużo chłodniejszy to nagrzewnica "zadżumiona".
Wymiana chłodnicy, plus odpowietrzenie nagrzewnice.
układ odpowietrzony przedmuchana nagrzewnica i węże od zbiorniczka, rozrząd 2 lata 46tys ori vw
na 85 procent zatkana nagrzewnica, trzeba zdjąć przewody, przepłukać, odpowietrzyć i powinno latać
Sebap - przelałem. Strumień świadomości - chcę odpowietrzyć nagrzewnicę. Oktawian89 - co masz na myśli? W odpowietrzniku na chłodnicy jest już tylko płyn, bez pary, jak o to chodzi.
Witam. Mam problem z brakiem możliwości pełnego odpowietrzenia nagrzewnicy w kotle kondensacyjnym de dietrich mcr 24/II T z zasobikiem wodnym. Wodę z kotła spuściłem aby uzupełnić naczynie przeponowe. Po ponownym napełnieniu kotła wolnym strumieniem wody słychać, że górny odpowietrznik syczy wypuszczając powietrze z układu, ale tylko przez chwilę. Po...
Odpowietrzyć nagrzewnice, jeśli to nie pomoże to nagrzewnica do wymiany.
Jesli wymieniales plyn w chlodnicy albo ktos inny to robil to na 100% masz zapowietrzona nagrzewnice.W golfach bardzo trudno jest odpowietrzyc nagrzewnice dlatego ze znajduje sie ona w prawie najwyrzszym punkcie.
a jak ją odpowietrzyć? nagrzewnica nie jest zapchana bo to było sprawdzane.
Witam, Jak odpowietrzyć nagrzewnicę w "kaczce", konkretnie gdzie szukać odpowietrznika?
Czy ktoś wie jak odpowietrzyć nagrzewnicę w Clio, podobno na wężu do nagrzewenicy powinien znajdować się jakiś zawór czy korek, niestety w moim modelu nie ma nic takiego. Proszę o radę w jaki sposób odpowietrzyć nagrzewnicę, za co z góry serdecznie dziękuję.
Gdzie szukać problemu? Na początek dokładnie odpowietrzyć układ. Zawór nagrzewnicy wnętrza otwarty ma być całkowicie!
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Czy zawór jest otwarty od obiegu płynu ?? Jaki zawór? Tam nic takiego nie ma. Uszkodzona nagrzewnica, nieodpowietrzona nagrzewnica, uszkodzony termostat, uszkodzona pompa, powietrze nie przelatuje przez nagrzewnice. Jeżeli dopiero co włożyłeś nową nagrzewnicę to zrób parę km i powinna się odpowietrzyć.
To się samo odpowietrza - zalać płynu do pełna, nagrzać silnik i przytrzymać ze 3 min na 4tys obrotów w celu odpowietrzenia właśnie nagrzewnicy. Ciekawostką jest że jeśli uszczelka minimalnie puszcza kompresję do płynu to i tak jest ogrzewanie i nie wyrzuca płynu bo bąbelki mają znakomitą drogę ujścia do zbiorniczka przez cienki wężyk z chłodnicy do...
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
nagrzewnice gazowe nagrzewnice elektryczne przepłukać nagrzewnice
sprzeda komis działa obrotomierz mazda sterownik bramek mosfet
diora ws504 schemat diora ws504 kondensator
Renault Master 3 DTC226322 – zbyt niskie ciśnienie doładowania po rozgrzaniu silnika LG 39LA620S Low LED Voltage: Diagnosing Backlight, PSU EAY62810301, POLA2.0 Strips Faults