Zapewne masz nieszczelny układ paliwowy, należałoby go naprawić. Tym bardziej, że jak piszesz, pompowanie nic nie daje. Potem dopiero brać się za odpowietrzanie. Możesz poluzować przewody na wtryskach, możesz pomóc sobie plakiem, możesz też naładować akumulator i sprawne auto odpali po chwili.
A jak niby ma to zrobić jak Mu silnik nie odpala ?? Dodano po 3 Jeżeli pali , chodzi bez zarzutu , to się sam odpowietrzy układ paliwowy .
Taka laguna nie może sie zapowietrzyc. Tylko pomka sie spalila lub zapchala
Witam, u mnie podobny problem, tzn z pęcherzykami powietrza w przewodach paliwowych, dodatkowo drży drążek zmiany biegów. Jak pozbyć się pęcherzyków powietrza, da sie jakoś odpowietrzyć układ paliwowy? pozdrawiam
Układ paliwowy odpowietrzony?
Jeśli nie masz oscyloskopu to weź diodę świetlną, wypnij wtyczkę z wtryskiwacza i podłącz do niej tą diodę. Kręć rozrusznikiem i sprawdź czy dioda miga. Jeśli nie, to odwróć diodę, w sensie zamień miejscami końcówki i znowu kręć rozrusznikiem. Jeśli będzie migać to problem w dostarczaniu paliwa lub powietrza, rozrząd lub ciśnienie sprężania. Jeśli nie...
Dostać się do miejsca gdzie taki się znajduje, wymienić na nowy , odpowietrzyć układ paliwowy i po robocie :D :D :D
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
To CR z zębatą pompą wstępną żadnych czarów nie odczyniasz jedynie układ paliwowy zasilający musi byc szczelny.
Gość zapytał jak odpowietrzyć układ paliwowy a wy macie pretekst do kłótni może lepiej sie wogle nie odzywac !
Przewody, podciśnienia itd. było wszystko sprawdzone, tu raczej ciężko jest pomylić, ponieważ przewody są wyprofilowane i tak się układają, że pasuje wszystko na swoje miejsce, jeszcze dziś sprawdzę dokładnie z tyłu jak kolega mówi. Chociaż zawór od turbiny pracuje. Czyli jak najlepiej odpowietrzyć układ paliwowy ? Dawną metodą poprzez luzowanie rurki...
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
po odpowietrzeniu pompy silnik załapywał ale niechciał odpalić chcielismy odpowietrzyć jeszcze raz i teraz wcale nie załapuje silnik. mugła znowu zapowietrzyc sie pompa? a może byc inna przyczyna nieodpalania silnika? pomocy z góry dziekuje za pomoc
żadne zapowietrzenie po prostu miałeś złej jakości paliwo i po dłuższym postoju wtryskiwacze zastały się ,trzeba wymontować i dać do naprawy,są to częste przypadki (zjadłem uzębienie w tym temacie) Dodano po 3 A jeśli chodzi o odpowietrzniki to RENAULT zapomniał o tym,POWODZENIA.
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
WITAM i proszę o pomoc. Mam problem z odpowietrzeniem pompy Lucas w Renault Megane Clasic 1.9 TDI. Dałem oszukać się kontrolce poziomu paliwa i niestety zapowietrzyłem cały układ paliwowy. Dla zasady wymieniłem filtr paliwa i gdy zacząłem odpowietrzać. pompka cały czas jest miękka. Po pewnym czasie samochód odpalił, pracował chyba z 5 minut ale bardzo...
Ja do wymiany rozrządu odpiąłem przewody paliwowe z filtra, później miałem trochę problem z odpowietrzeniem układu bo zaworek w gruszce był uszkodzony i ile bym nie pompował gruszka była miękka. Ale jak już odpalił (z pomocą plaka) i się odpowietrzył to chodził normalnie.
Witam wszystkich forumowiczów , mam jeszcze jedno pytanie , jak odpowietrzyć układ paliwowy i czy wgl jest taka możliwość , pytałem kilka osób to mówią że przez ' przekręcenie kluczyka" i pozostawienie w pozycji zapłonuu przez 15 sek. zgadzacie sie z tą tezą czy macie jednak inne zdanie na ten temat ?
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór http://obrazki.elektroda.pl/6114555300_1... 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie...
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Podłączyłem pod kompa i mechanik powiedział, że wg niego układ paliwowy jest mocno zapowietrzony. Wg kompa wszystko jest ok prócz ciśnienia paliwa, ale to wina zapowietrzenia układu i pompy. Może znacie jakiś dobry sposób na odpowietrzenie? Bo to czego próbowałem nie przyniosło efektu. PS. Mechanik jeden z lepszych jakich znam.
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
1,5dci to strasznie wrażliwy silnik, najbardziej na eksploatacje. Zawitaj do jakiegoś mechesa, nich CI sprawdzi układ paliwowy, bo w 1,5 dCi pompy CR są przyczyną katastrofy w układzie paliwowym. Pompy "sypią wiórami" metalowymi, które masakrują wtryskiwacze. O kosztach wspominać nie muszę ... PS Ja wczoraj wymieniałem filtr paliwa i jako takiego odpowietrzenia...
Ten przewód to faktycznie paliwowy.Wychodzi na to ,że mam sprawną tylko jedną grzałkę i niewłaściwy połączenie przy tej grzałce sprawiło zapalenie się koszulki ochronnej na kablu i później przepalenie przewodu paliwowego co w efekcie doprowadziło dostania się powietrza do układu paliwowego i w efekcie zatrzymania silnika(szczęście w nieszczęściu) jechał...
Dziękuje kolego {kotbury2) za obszerną wiedzę którą mi udostępniłeś myślę że sobie poradzę z tym problemem a jak nie to w następny wtorek jestem umówiony do serwisu Boscha wiec ciągne temat dziwi mnie to ze samochód chodził a nie chodzi dzisiaj postanowiłem iść po kolei z układem paliwowym zaczynając od filtra paliwa który jest w marnym stanie czarny...
Witam. Podczas prac polowych w ciągniku Renault 75.14 z pompy paliwa odkręciła się klapka z boku i ciągnik zgasł. Po przykręceniu ciągnik odpala i gaśnie. Węże, filtr i pompka zasilająca wymienione. Czy coś mogło się rozkręcić w pompie paliwa? AI: Czy po odkręceniu klapki z pompy paliwa zauważyłeś wyciek paliwa, obecność powietrza w przewodach lub inne...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Witam posiadam od niedawna renault premium 450 dxi euro 4 2007r. Głównym problem jest komunikat spadek mocy. nie odcina mocy wszystko jest w porządku jak sie jedzie po prostym terenie po kilku górkach odcina moc Renia słabnie i nie da rady jechać, po zgaszeniu wszystko wraca do normy lecz komunikat nadal świeci. pojawia się tez komunikat żeby odpowietrzyć...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Długo nie pisałem od ostatniego postu. Chciałbym zakończyć temat mojego Clio. Gdy przyszły wtryski po regeneracji od razu było widać, że firma która robiła regenerację zna się na rzeczy. Były nowiutkie końcówki a nie szlifowane jak poprzednio. Nowe numery. Wszystko profesjonalnie zabezpieczone. Oczywiście były to inne na wymianę. Gdy odesłałem stare...
Witam, mam następujący problem z Kangoo 1.5 dci na osprzęcie delphi. Autko jeździło bardzo ładnie przez ostatnie kilka miesięcy. Ostatnio w trasie zapaliły się kontrolki,poczułem lekkie szarpanie silnikiem. Zatrzymałem się żeby sprawdzić co jest nie tak,silnik chodził jakby na 3 gary. Zawróciłem do domu,ale niestety autko nie dało rady pokonać całego...
Witam Doprowadziłem do porządku układ paliwowy to znaczy wymieniłem filtr paliwa i założyłem od vw plus gruszkę żeby paliwo się nie cofało, odpowietrzyłem układ i było fajnie przez dwa dni kiedy jeździłem na próbę na krótkich odcinkach. Potem wybrałem się troszkę dalej 100km. z czego połowę przejechałem sam a resztę na lince. Po zaholowaniu oczywiście...
Cześć, szukam porady technicznej. Auto Clio II 2000r 1.9d na pompie Lucas i sterowniku Bosch. Pojazd po wymianie sprzęgła przez tydzień działał perfekcyjnie, aż do wczoraj, został zwyczajnie zgaszony i nie chce ponownie odpalić. Sprawdzona instalacja paliwowa - pompa nie podaje oleju napędowego do wtrysków, ale układ odpowietrzony, zaworek działa jak...
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Po szczegółowym badaniu kolejnych elementów układu zasilania począwszy od: 1. samego sitka "smoka", które było uszkodzone (naprawiono), 2. przewodów zasilających czy nie są pęknięte i mokre na całej długości 3. wymiana filtrów paliwa wraz z sprawdzeniem szczelności połączeń z przewodami na korpusie filtrów paliwa...
Witam. Problem dotyczy układu zasilania w Renault Trafic rok 2007 z silnikiem 2.5 dci 146 KM i wtryskiem typu Bosch. Podczas jazdy, po ujęciu gazu i ponownym go dodaniu auto albo przechodzi w tryb awaryjny (i trzeba wyłączyć zapłon by go zresetować) albo gaśnie całkowicie i można go uruchomić dopiero po chwili. Clip wskazuje błąd regulatora ciśnienia...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Może zacznę od początku. Pewnego dnia żonie rozpołowił się pasek alternatora i się zaczęło zgasł na środku krzyżówki zapaliła jeszcze raz zgasiła za krzyżówka i już z tamtego miejsca na hol i do warsztatu. Wymienili pasek i.... No i inc silnik po dłuuuuuuugim kręceniu kichnie tylko i gaśnie. Mechanicy sprawdzili z miernikiem w dłoni przewody elektryczne....
właściciel autka zatankował benzynę, nie odpalał go, został z holowany do warsztatu wymiana filtra czyszczenie zbiornika i układu paliwowego, odpowietrzenie i odpalenie wszystko prawidłowo żadnych zaburzeń pracy i błędów. Po dwóch dniach pojawił się problem z odpalaniem bardzo długo trzeba było kręcić i odpalał podpięcie pod kompa i diagnoza: clip df-137...
Kolego o akumulatorze to też mi w servisie gadali że słaby ale jak kręci nawet 30s i to jednostajnie plus nie raz na przewody zaraz po odpaleniu znajomym odpalam to znaczy że chyba jest w miare wystarczający( może być tak jak piszesz że do ok-10 może kręci ok a potem troche gorzej a nie że ciepło czy zimno). Co do filtra to był wymieniony 3 razy w ciągu...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
zatarły sie pewnie zaworki w wtryskach przez nieumiejętne odpowietrzanie układu paliwowego :P Wtryski do wyciągnięcia i do rozruszania zaworki w serwisie gdzie je regenerują
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} Hm, co do świec to jestem pewien, że były wymieniane jeszcze przed rozrządem. Mimo wszystko sprawdzę w jakim są stanie i ewentualnie czy dochodzi prąd. Co do odpowietrzania to też zerknę w weekend, przy okazji może wymienię filtr paliwa, bo nie był ruszany od dłuższego czasu.
Przepraszam , małe sprostowanie -były robione testy na OBR na dieslach . Mam pytanie co do poduszek -Jaki typ? gumowo- olejowe (górną stosuje Renault np.w Lagunie ),czy zwykłe ? Chodzi mi oto ,czy guma nie jest już za "stara" co powoduje twardość zawieszenia silnika i stąd te wibracje .
Jaki ja głupi jestem... hehe. W jaki sposób wysprzeglik mogłem pomylić z czujnikiem świateł wstecznych, hehe. A wysprzeglik szukałem gdzieś z tyłu... hehe. Z tym sobie już poradziłem ale wracając do tematu zastanawiam się również nad tym... https://obrazki.elektroda.pl/5415434200_... [url=https://obrazki.elektroda.pl/367713...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam pewien problem z moim Renault Kangoo 2002 rok 1.9 D 55 z pompą wtryskową Lukas Epic. Samochód zgasł na skrzyżowaniu i już nie odpalił, w poprzednim serwisie zrobiono diagnostykę komputerową która pokazała czujnik spalania stukowego BDP - został wymieniony. Następnie sprawdzono wtryski, elektryczną pompę...
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
odpowietrzyć układ paliwowy odpowietrzyć układ paliwowy peugeot odpowietrzyć układ paliwowy scania
alpine kostka vectra błędy komputera transformator ferrytowy
analizator widma akustycznego lodówka campingaz
Mrugająca dioda Power w zmywarce - przyczyny i diagnostyka Wzmacniacz końcowy w Fonomasterze: działanie i specyfika