W dolnej studni podłącz odkurzacz, ale taki co wodę wciąga, ruszy i poleci.
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
A zbiorniczek dobrze podlaczyłeś? Daj zdjecia jakieś.
Układ jest samoodpowietrzający.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Sprawdź drożność cienkiego przewodu idącego do zbiornika wyrównawczego i króćce po jego końcach.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Jeśli masz DTR, proszę jeszcze o schemat układu hydraulicznego(łączenie elektrozaworów),ich sterowanie ****************************************... wstawiam ogólny schemat instalacji hydraulicznej, oraz rozmieszczenie elektrozaworów
Pompa na stałe najwyższe obroty, zamknąć dwa obiegi i niech buja się na jednym aż do skutku. Jak się odpowietrzy zamknąć i to samo uczynić z następnym. Kapturki na odpowietrznikach otwarte?
W pompie ABS ma "bąbel" powietrza i dlatego tak jest. Popuść na pompie wyjścia na prawy przód i lewy tył (są opisane) i przepompuj kilka razy. Póżniej zakręć na pompie ABS i dokończ odpowietrzanie metodą "tradycyjną" i powinno być ok. Możesz (jeśli masz jak) "wstrzyknąć" do zbiorniczka z 0,5bar-a powietrza, byłoby jeszcze lepiej.
Teraz płyn jest idealnie czysty a ogrzewanie padło zupełnie. Dlatego najpierw możesz spróbować ją przedmuchać.
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Jeżeli przed wymianą było dobrze, nie przejmuj się. Te BMW są wybitnie upierdliwe, jeżeli chodzi o odpowietrzanie. Cierpliwość wskazana.
jak się nie będzie chciał odpowietrzać to sprawdź ten cienki wężyk co idzie do zbiorniczka czy nie zapchany, a nagrzewnica się odpowietrzy dopiero jak przytrzymasz chwile na obrotach(2-3k) z zakręconym zbiorniczkiem
Owszem ale nie do końca. Dziś posłużymy się pismem obrazkowym.:D Proszę. http://obrazki.elektroda.net/39_12588337...
Wysyłając Cię do Darka wiedziałem, że to dobry pomysł i że będziesz zadowolony. Układ chłodzenia w BMW już taki jest, ja też to przeszedłem w e39 ale naprawiłem to wszystko i spokój.
jak je połączyłeś ze sobą to lipa bo w ten sposób płyn krązy najłatwiejszą drogą tzn przez rurkę któryą połaczyłeś rurki gumowe - tam trzeba zaślepić .
I tu prawdopodobnie jest problem. Ten podgrzewacz jest potrzebny do sterowania samym termostatem.
oprócz wskazówek kolegów - możesz zaglądnąć pod puszkę zaciskową pompy. były takie pompy , które nie miały przełącznika obrotów , ale miały możliwość zmiany prędkości za pomocą "zwór". przy odrobinie szczęścia też znajdziesz tam zwory , służące do tego. co się tyczy uzupełniania to - czy pompa chodzi , czy też nie. i tak uzupełnianie "idzie" przez piec...
Odpowietrznik jest na wyjściu z nagrzewnicy. http://obrazki.elektroda.pl/5679429300_1...
Musisz sprawdzić, czy nagrzewnica jest gorąca, ponieważ w tych autach czasami trudno było ją odpowietrzyć. Za silnikiem jest dojście do węży zasilania i powrotu z nagrzewnicy - jeżeli obydwa są gorące, to jest krążenie. Jeżeli jest krążenie, to problem zapewne tkwi w usterce mechanizmu przesłony, musisz sprawdzić jej zakres ruchów. Przenoszę temat do...
Jak pompa paliwa w baku działa to przekręcenia kilkukrotne na zapłon napełni caly układ.
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Sprawdź termostat następnie pompę wody. Termostat możesz nawet wyciągnąć jeżeli dalej nie masz obiegu wody to pompa do wymiany i przy okazji rozrząd
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
jeśli wszystko składałeś "na olej" to nie ma problemu - pompa olejowa zassie olej z miski i poda go dalej faktem jest że musi uzupełnić całą magistralę olejową i w związku z tym kontrolka zgaśnie później niż przy normalnym uruchomieniu silnika ale 15-20s bez ciśnienia nie powinno stanowić problemu - oczywiście jak silnik się odezwie nie możesz deptać...
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Musisz wytworzyc w zbiorniku poduszke powietrzna 0,5 bara. Nie wiecej bo rozerwiesz zbiornik!
tylko odkręcić i nie do końca
Tutaj masz instrukcje odpowietrzenia ukladu HPS
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Rozumiem, tylko myślałem, że tutaj też są fachowcy. Dostałeś podpowiedzi wiec szydzenie Ci nie pomoże - wyrostek też wytniesz sobie za pomocą Forum? Pomyśl - nikt nie ma fizycznego dostępu do auta, Ty nie masz o tym pojęcia więc jedyne sensowne wyjście to udanie się do mechanika.
A może czujnik? Mierzona ta temperatura jakoś inaczej?
Odpowietrz układ
Maiłem kiedyś golfa 4 w sdi, silnik rewelacja ale nagrzać go zimą.... Niemniej jak wymieniałeś termostat to powinieneś sprawdzić jak działa czyli przejechać się bez ogrzewania, zatrzymać się i niech sobie chodzi a ty obserwuj temperaturę i węże chłodnicy. pamiętaj też, że jak jedziesz o tej porze roku to po zatrzymaniu chłodnica będzie praktycznie zawsze...
Na górze masz elektrozawór V3 - Zdarza się, że blokuje się w momencie kiedy powinien odpowietrzyć układ. Jeżeli się zablokuje i nie odpowietrzy układu wzrasta ciśnienie w układzie i skutkuje to rozerwaniem wężyka. Naturalnie przed kupnem elektrozaworu proszę sprawdzić czy mam rację
Dzień dobry. Jestem tu nowa. Samochód Hyundai Tiburon 2002. Kłopot z układem chłodzenia. Dolny wąż i dół chłodnicy zimny. Termostat sprawdzony, otwiera się. Nie wiem, jak odpowietrzyć ten samochód. Zbiornik wyrównawczy wygląda jak zwykła butelka z rurką. Nie wiem, czy on się sam odpowietrza? Z pompy wody nie ma wycieku. Wiatrak się włącza, a wąż zawsze...
Na plaka musi gadaç. A potem odpowietrz układ.
Nie odpowietrzony dobrze układ chłodzenia. Jeśli nie udaje się odpowietrzenie układu, winiłbym pompę wody (jeśli nie była wymieniana wcześniej).
taka pompka co robi ciśenienie w zbiorniku hamulcowym, musisz na pracującym podać ciśnienie ok 1 bar - ruszy.
Przy żabach trzeba dobrze odpowietrzyć układ. Są przeważnie 3 odpowietrzniki. Do tego nie wiadomo jak pompa,chłodnica i czy nie puszcza spalin w układ.
Otwierasz maskę, auto odpalone. Trzymasz tak na 3 tys. obrotów, włączasz nawiew na 4 i maks ciepło czekasz aż włączy się wentylator. Czekasz dalej 5 min. Po wszystkim gasisz auto i odkręcasz bardzo delikatnie korek od zbiorniczka płynu chłodniczego (w rękawiczkach i bardzo powoli) ! z anciskiem na powoli. pocem operację robisz ponownie. pozdrawiam.
udało mi się odpalić auto, odpowietrzyłem układ paliwowy, po czym zgasiłem auto odpaliłem od nowa dodałem gwałtownie gazu i zgasł :-( i znowu nie mogę odpalić, odpowietrzyć jeszcze raz? próbowałem ale nic z tego, chyba nie chcący mi się udało odpowietrzyć i nie wiem jak to powtórzyć, proszę o jakąś pomoc
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
Sam się odpowietrzył.
Plackiem go.
może opisz troszkę szerzej problem :)
Jeśli wszystko szczelne to odpowietrz układ.
https://www.google.com/search?q=Odpowiet... to fillm na yuo tube . moze pomoze
Odpowietrzyć pompę Odpowietrzyć układ hamulcowy Sprawdzić zaciski jeszcze raz
Witam, jak odpowietrzyć układ chłodzenia w Opel Vivaro 1.9cdti 2006r?
Po prostu kup pompkę do paliwa z zaworem zwrotnym. Koszt na Allegro ok 30 PLN Przyda się nie raz
Może być korek do d... Ja bym próbował dobrze odpowietrzyć układ. Miałem taki przypadek w A4 b7
Pewnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą, dlatego wygania płyn z układu.
Czy ten smart sterownik jest sprawny? Czy daje zasilanie na siłowniki otwierające poszczególne sekcje? Jeżeli tak, to spróbuj odpowietrzyć układ. Nie jestem specjalistą, ale brakuje mi na tym obrazku odpowietrznika automatycznego.
A jak wygląda ten odpowietrznik
Czyli co mam zrobić żeby było dobrze?? Bo w sobotę chciałem się tym zająć..
Witam Kolego instrukcja do traktorka strona 39 dziwnie napisana ale zrozumieć się da...
Prawdopodobnie trzeba odpowietrzyć układ.
Ja rozwalilem emiteca na czesci i tak to wygladalo. Wypiety zaworek a poza tym pelno cukru https://obrazki.elektroda.pl/1077693700_... https://obrazki.elektroda.pl/8084226900_... https://obrazki.elektroda.pl/7661375500_... https://obrazki.elektroda.pl/4962981600_... https://obrazki.elektroda.pl/5706029100_...
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
Fiat Ducato 2.8jtd 2005r po wymianie sprzęgła pracuje na wolnych obrotach czasami 1 minutę, czasami 5 minut. Już nie wiem, co to może być. A przy montażu skrzyni biegów rozłączyłem przypadkiem kostkę od pompki paliwa w baku, nie wiedząc o tym. Próbowałem odpalić i czy to może trzeba układ odpowietrzyć. Ma ktoś pomysły, co to może być?
Tak kolego robiłem właśnie i usterka występuję . załączam opis
1 Płyn ma być zawsze w weżach. 2 Zalej płyn i odpowietrz układ.
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
Podpinam się do pytania kolegi.
Ekspres w ten sposób sygnalizuje potrzebę odpowietrzenia układu (info w instrukcji obsługi) . Jeżeli nie pomoże odpowietrzenia to rozbiórka i weryfikacja co się zepsuło
Zaskakujące.Zwykle to mechanik po wymianie maneli i odpowietrzeniu układu oddaje auto klientowi, który wsiada i jedzie.
Kup nowy, zalej płynem i nie zapomnij odpowietrzyć układu.
Odpowietrz układ paliwowy.
Odpowietrzenie układu
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Odpowietrzanie na zakręconym, czy odkręconym korku?
Musisz bardzo starannie odpowietrzyć układ, to pompa LUKAS i one są bardzo wrażliwe i za razem ciężkie do jakiejkolwiek naprawy. Cyka prawdopodobnie zawór odcinający paliwo.
W obudowie termostatu (umieszczonej na głowicy po prawej stronie) masz śrubę odpowietrzającą.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Proszę odpowietrzy układ paliwowy.
Dodam że trzeba wymienić i dobrze odpowietrzyć układ a nie tylko wymienić płyn ze zbiorniczka.
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
Pompka paliwa pracuje? W twoim modelu powinna być elektryczna.
Może być zapowietrzony cały układ c.o. Trzeba spróbować odpowietrzyć układ.
Problem tkwił w...... zaśniedziałym bezpieczniku.Po zmianie problem znikł Pozdrawiam
A czy pompa w ogóle działa tzn czy ją słychać ? Jeżeli tak czy odpowietrzyłeś układ ???
Witam. W którym najwyższym punkcie odpowietrzyć Immergas EOLO Star 23 kW?
Nie badalem chodzi o to ze najprawdopodobniej uklad jest tylko zapowietrzony przez wymiane nagrzwnicy z przodu wczesniej bylo wszystko w porzadku.
jakich filtrów??? paliwa też??? jeśli tak to jak został odpowietrzony układ paliwa???
Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
Odpowietrzaliśmy na odpowietrznikach, wyczyszczone zostały filtry oleju przy pompie do sterowania ręcznego. Pompa pracuje normalnie osie skręcają przy sterowaniu ręcznym z pilota, ale bardzo wolno nie wiem gdzie szukać przyczyny że tak wolną skręcają osie. Wcześniej osie skręcały dużo szybciej. Możecie pomóc??? Miał ktoś może taki przypadek w naczepie...
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
Jakie powinno być w moim silniku Ok. 3,5bar. czy po odłączeniu manometru po pomiarze nie trzeba odpowietrzyć układu ? Nie. I jeszcze jedno, dlaczego ten problem pojawia się przy silnym mrozie ? Ja nie twierdzę, że to na pewno to. Ale od tego bym zaczął.
odpowietrzyć układ. Najprościej odpal silnik na 5 minut wyłącz poluzuj wąż wyjściowy z nagrzewnicy wystarczy kawałek go zsunąć nie zdejmować całego
jak prawidłowo odpowietrzyć układ? Odłączyć wtyczki wtrysków, kręcić rozrusznikiem i luzować nakrętki przewodów? Tak jest skutecznie i bezpiecznie.
Zdążyłeś wepchnąć tłoczek, zanim płyn przestał wyciekać z zacisku? Zbiorniczek płynu to dwa zbiorniczki, na dwie sekcje w pompie hamulcowej. Z jednej połówki zejdzie do zera, ale w drugiej trochę płynu pozostanie. Dolewałeś do prawie pustego zbiorniczka, pustego, czy było tam niby 1/3 stanu? Czysto jest w zbiorniczku? Dziurki do pompy są bardzo małe......
Proponuję spróbować odpowietrzyć układ, jak nie pomorze to będziemy myśleć co dalej.
Przejrzyj ten dokument, dotyczący silnika dv6: https://cytryna.info/instrukcje/C4/dv6.p...
No to ustalmy fakty. Nikt się nie pytał co było wymieniane w układzie. Jeśli poniżej pompy ABS i z założeniem, że przewody/otwory były zaślepione podczas roboty...Albo inaczej, że wszystko co wyżej nie zostało zapowietrzone - spokojnie można pedałem. Jeśli została zapowietrzona pompa ABS to samym "deptaniem" nie odpowietrzysz układu do końca. Z tym...
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
odpowietrzyć układ peugeot odpowietrzyć układ iveco odpowietrzyć układ hydrauliczny
auris schemat samsung błąd połączenia bluetooth konfiguracja beckhoff
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Parametr P04 w kotle Termet Silver Pro - jak ustawić? Jak podnieść uchylny blat: mechanizmy i techniki