Jeżeli silnik 16V to odstęp 0,9-1,1 mm a jak nie to 0,7-0,8 mm
To dokładaj i dobrze za izoluj połączenia
Odstęp elektroda w tej świecy ma być 0,9 mm.
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
Wyczyściłem palec i te zęby pod kopułką. Minimalnie jak by pomogło bo na jałowych już równiej pracuje ale nie tak jak na benzynie. Proponuję również zmniejszyć odstęp na świecach na 0.7 mm lub mniej silnikowi to na pewno nie zaszkodzi.
Przerwę w świecy między elektrodami należy ustawić na wielkość podaną przez producenta świec,ponieważ stosując do silników odpowiedniki zalecane przez producenta silnika większość ich nie testował.Producent silnika podaje odstęp tylko do świecy którą testował.
Pewnie masz odstęp na świecy 1 mm lub więcej. Zmniejsz radykalnie odstęp na świecy na 0.7-0.5 mm, jak to da pozytywny efekt, to znaczyłoby, że na zimnym silniku "iskra" ucieka gdzieś bokiem i trzeba by poszukać tego miejsca. Powodem może też być sama świeca. Można też jeździć na tak zmniejszonym odstępie.
Dla "normalnych" (14mm) świec odstęp 0.9mm, dla świec 12mm odstęp 0,8mm.
To była karkołomna sprawa z tą sondą. Wpierw należało wykręcić świecę i zwiększyć odstęp elektrod (choć nie zawsze). Nastepnie sondę wpinało się pomiędzy świecę a kabel WN nań nachodzący.
Myślę, że w miarę odpowiednie będą NKG serii V Line 4, symbol BP6E. Jednak jeśli masz instalację gazową musisz zmniejszyć odstęp na świecy o 0,2 mm (czyli do ok. 0,6 mm). Ja niedawno takie kupowałem. Cena jednej to 6 zł w sklepie. Generalnie większość sklepów ma katalogi świec i zamienników. Podejdź i powiedz jakie masz auto i który rocznik a już ci...
Raczej nie,ale mogą to być przewody w/n.Sprawdz na świecach,czy nie masz podłużnych rys wzdłuż porcelany(takie brązowe cieniutkie rysy),wystarczy jedna taka rysa i kabelek i świeca do wymiany.Objaw może być taki jak opisałeś wyżej.Fordy mają duże odstępy między elektrodami świec i są bardzo wrażliwe na najdrobniejsze usterki w/n.
ale jak patrzę na wykręconej świecy to iskra normalnie przeskakuje Bo ma lepsze warunki do przeskoku - przy ciśnieniu atmosferycznym do przeskoku iskry jest konieczne mniejsze napięcie między elektrodami świecy (przykładowo 10 kV), a w cylindrze przy ciśnieniu jak podałeś 13 barów to napięcie jest potrzebne o wiele większe (przykładowo 15 kV). I teraz...
Świece świecami ale czy wymieniał ktoś kiedyś przewody zapłonowe? Ta cewka to oryginał lub markowy zamiennik, czy jakieś no-name? Sprawdź wygląd świec i odstęp elektrod.
Nie , bo lipa to drzewo a elektronika to ruch elektronów w przewodniku oraz ich sterowanie. Tak twierdzi tylko ten co tego nie rozumie. Zastanów się dlaczego kazano Ci zmniejszyć odstęp elektrod na świecy , nie mam to nic wspólnego z lipą.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
w instrukcji powinno być podane,ile mm. przed górnym położeniu tłoka powinna pojawić się iskra.Ustawiamy jak w motocyklach itd W instrukcji jest tylko odstęp w świecy między elektrodami. :/
Na początku jednak wyczyść kolanko i tlumik z nagaru. A silnik słabnie, czy kręci się żwawo, tylko motorek nie chce jechać? Moze to sprzęgło sie skończyło? Sprawdzałeś odstęp na przerywaczu? Wymieniałeś świecę? Jak sprawdzałeś kompresję?
Cewki padają w tych autach dosyć często ale nie co pół roku chyba że ktoś jeździ na wypalonych świecach (zbyt duży odstęp ) , warto też sprawdzić czy są dobrze dobrane ...
Panowie jaki powinien być kolor świec przy jeździe na gazie? I jaki ustawić odstęp na świecy w Punto I 1.2 ?
Pisz kolego w języku technicznie zrozumiałym- nie używaj slangów , bo zostaniesz upomniany przez moderatora! Co oznaczają te 2 cm? Odstęp na elektrodach świecy jest z reguły około 1.5mm, kolor iskry - jasno błękitny. Jeśli jest z domieszką czerwieni, to świeca do d.. , albo układ zapłonowy szwankuje. Nie zapominaj o jednym- wlałeś w cylinder bardzo...
-iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) Otóż to jest to o czym pisałem (czy na pewno w cylindrze, bo na pewno w odpowiednim momecie), i podałem sposób na sprawdzenie tego nie wymaga żadnego skomplikowanego sprzętu, wystarczy radykalnie zmniejszyć odstęp na świecy i sprawdzić. Nie piszę tego gołosłownie,...
świeca musi byc F80 albo z NGK B8HS i odstęp między elektrodami 0,4mm. Sprawdź czy iskra nie ginie, gdy wystąpia objawy wykręć świecę i sprawdź czy iskra jest za każdym razem.
czy masz dobrze dobraną świecę (ciepłota) , sprawdź też, ewentualnie zwiększ odstęp na elektrodach świecy.
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Parafrazując maszynistę Orzechowskiego - spale benzyny ile potrzebuje. Takie są nastawy gaźnika i zapłonu aby smoczyca przegląd przechodziła. Lekkie Opóźnienie zapłonu i już HC idą pod sufit. https://obrazki.elektroda.pl/6038935800_... Silnik oryginalny GAZ21, gaźnik K124. Jedyne odstępstwa od oryginału to bezstykowy aparat zapłonowy,...
Polecam NGK laser platinium (uważaj na podróbki bo już się podobno pojawiły) elektrody niech zostaną z fabrycznym odstępem.
producent poleca dwie świece BPR5ES - 0,9mm odstęp elektrod
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Widać sobie poradził skoro się już nie odezwał, albo opchnął problem nowemu właścicielowi. Widać cewki miały za gorąco, a przerwa na świecach za duża i ja w tej sytuacji w pierwszej kolejności zmniejszyłbym odstęp na świecach.
Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo ? w jakich warunkach mierzyłeś kompresje ? silnik zimny/nagrzany? Odstęp świecy wkładasz listek 0.8 i lekko pukasz w elektrodę np. kombinerkami tak aby listek lekkim oporem się przesuwał.
0,8 do 1 mm
Witam odstęp elektrody świecy to - 1.0-1.1 (mm)
Sprawdź dokładnie odstęp na przerywaczu . Możliwe, że kondensatory wymagają wymiany. Trzy świece są dobre?
A co do świec zostały wymienione na nowe więc to chyba nie jest problem ze świecami. Nikt nie twierdzi, że to problem świec. Świece mogą być bardzo dobre, ale jak coś innego jest jest niewydolne (nawet chwilowo) i na świece nie dociera pełne napięcie potrzebne do przeskoku iskry przy normatywnym odstępie świec, to zmniejszenie odstępu na świecach obniża...
Witam, spróbuj na PLAKU, czyli jeden psika w dolot(tylko nie na max, tylko w odstępach) a drugi kręci, powinien zagadać , i żeby świece żarowe były dobre i grzały,
Na fotkach odstęp między elektrodami wygląda jak "Kanał La Manche". Czy w tych świecach nie trzeba dostosować odstępu elektrod do danego silnika?
Dzięki Rycho T, teraz działa tak jak powinno:). Jeszce czeka mnie zrobienie obudowy filtra powietrza, wymiana oleju i mam nadzieję, że odpali:). Jeśli chodzi o sprawdzenie zaworów, (czy 0,05 na ssącym i 0,06 na wydechowym było by w porządku?), odstęp elektrod świecy 0,5 mm?.
pewnie wspaniala komenda $crystal, czy jakkolwiek to tam sie pisze... 'no przeciez zadeklarowalem czestotliwosc kwarcu,,, czemu mi nie dziala...??????!!!!!1111 jeden jeden !!!111???/// ' 4\/3!!
Witam,dopisze się do tematu,jaki powinien być odstęp przerwa na świecy,oraz dawka oleju do palwa: w pile spalinowej Steel zamienniku pisze przerwa 0,65 a paliwo 1 do 20 ? nie wiem czy nie za dużo oleju ? A jaki ma być w pile spalinowej lider rg 5300 odstęp przerwa na świecy oraz paliwo czy 1do 40 ?
Jeśli to NGK ZFR5F-11 to odstęp między elektrodami wynosi 1,1 mm
wskazano ze na rodzaj silnika stosuje się tak 1. Silnik 1.3 - NGK BPR5ES-11 2. Silnik 1.6 i 1.8 NGK BKR6E-11 BK-średnica gwintu 14mm rozwartośćklucza sxeściokątnego R-opornik przeciwzakłóceniowy 6-ciepłota E-długość gwintu 19mm -11 odstęp elektrod mm (niestandardowy
Odstęp elektrod świecy, gaźnik, wydech i inny osprzęt silnika który może za to być odpowiedzialny do sprawdzenia.
Witaj. Nie sądzę aby to była wina CDI — bardziej bym tu obstawiał gaźnik. Jeśli nie gaźnik to pozostaje błąd w silniku — złe kąty otwarcia okien (tłok od innego modelu), kolanko/tłumik od innego modelu, tzw. „dziura” w charakterystyce mocy. Zapłon sprawdzałeś stroboskopem — to nie to. Można by sprawdzić czy przypadkiem energia iskry nie jest zbyt niska...
Zalana świeca może być objawem: 1. słabej iskry, która nie jest w stanie zapalić mieszanki 1.1 problemy z odstępami elektrod świecy lub przerywacza 1.2 problemy z kondensatorem bocznikującym styki przerywacza. 3.3 przerwy w układzie elektrycznym 2. zbyt bogatej mieszanki 2.1 problemy z nadmiernym podawaniem paliwa 2.2 problemy z dolotem powietrza Niezbyt...
Źle ustawiony zapłon/dwa wyregulować gaźnik. Jaki jest odstęp na elektrodach świecy?
Witam,:cry:kupiłem świece zapłonowe do lanosa 1.6 SX gaz jaki odstęp elektrod (mm) powinien być.
Witam. Panowie, wczoraj doczytałem na pewnym forum, że źle dobrałem świece w mojej V70 II (2.0T). Jednak jeździ na nich rok. Jaki wpływ może mieć to, że przez pomyłkę zamontowałem świece od innego modelu Volvo (świece mam OEM)? Gwint jest taki sam, odstęp na świecy też. Zastanawia mnie to, czy ma to wpływ na odpalanie, bo czasem muszę pokręcić dłużej...
Wlasnie wyciagnalem jeszcze raz wszystkie i zmienilem przerwe na 1.00 bo nie mialem na szczelinomierzu 1.07. No i kurde, chodzi rowno, nie wypadaja zaplony, nic nie szarpie. Czy NGK popelnilo takiego babola ? Trudno mi się odnieść do tego czy NGK popełniło babola. Być może przy odstępie 1.3 mm, "iskra" znalazła miejsce o osłabionej izolacji i tam rozładowuje...
Można zastosować naświetlacze z indukcyjnymi źródłami światła. Takie rozwiązanie jest energoszczędne. Lampy z tego typu źródłem startują od razu i w dowolnie małych odstępach czasu. Świecą białym światłem zbliżonym do dziennego.
Przyczyną mogą być za duże odstępy na elektrodach świec.
motorynka mi zgasła, iskra jest jak zmiejszyłem odstęp na minimalny na świecy może niecały milimetr to zapaliła ale nie ma siły a jak zwiększe odstęp to nie zapali co jest grane ?
problem rozwiązany ! u mnie był przestawiony rozrząd (ma być 16 stopni , a było 5 ) później wziąłem się za świece ( odstęp na świecy był 0,3 a powinno być ~ 0,8 ) następnie obroty w serwisie ( było 1300 a ma być ~ 850 obr./min. ) przy podobnych objawach sugerować się danymi z książki ,przy tym samym modelu (silnik 1.1 gaźnik symbol 60s) można sprawdzić...
Proste, traktorek nie odpala z rozrusznika, bo gdy on pracuje, to spadek napięcia w instalacji jest tak duży, że nie wystarcza już na wygenerowanie WN koniecznego do przeskoczenia iskry w warunkach panujących wewnątrz cylindra. Powodem nadmiernego spadku napiecia może być sam rozrusznik (duże opory) lub akumulator (niedoładowany lub niewydajny prądowo)....
Zmniejsz odstęp elektrod na świecach (świecy) lub załóż nowe!!
Czyli była dobra? To jak to jest,że identyczna świeca miała odstęp elektrod = 1,1 mm. Sprawdzałem w internecie. Chyba jednak kupię nową świecę :)
Jeśli chodzi o sondy lambda ja nie sprawdzałem, posprawdzam w nowym roku. Cewka zapłonowa jest w postaci całej listwy na wszystkie świece i była na gwaranacji dwa razy wymieniana raz padła całkowicie i laweta zabierała auto z trasy i drugi raz nie wiem dlaczego sami stwierdzili w serwsie, że trzeba wymienić przy okazji przeglądu na gwarancji. Odstęp...
Wymień świece na nową. Czy cewka miała możliwość regulacji odstępu?
Swiece , ech a jakby tak o rozjechanych mapach ECU benzyny pomyśleć to by dopiero było zajęcie z opanowaniem tego problemu. Odwołuję swoja uwagę na temat map Ecu, problem raczej wskazuje na wypadanie zapłonów ale nie koniecznie ze względu na świece. Proponuję prostą próbę - zmniejszyć odstęp na świecach do powiedzmy 0,6 mm i wykonać jazdę - test. Potem...
zupełnie nic , możesz śmiało zmieniać , nic nie uszkodzisz . Czasem to nawet pomaga gdy zapłon szwankuje i jest słabe napięcie . Wtedy iskra jest na wykręconej świecy przy sprawdzaniu , a wkrecona do silnika pod ciśnieniem potrafi zanikać . Wtedy właśnie pomaga zmniejszenie odstępu elektrod na świecy .
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
Nie znam skutera, więc tylko ogólnie mogę powiedzieć, mając nadzieję, że mechanik, który skuter robił, poustawiał wszystko jak trzeba, tzn ustawił zapłon i dawkowanie paliwa. Iskra piszesz, więc moduł zapłonowy nie padł jeżeli występuje jako osobny element. Iskra jest, ale prawdopodobnie tylko wtedy, gdy świeca jest wykręcona (w powietrzu), ale w warunkach...
Za cofanie mieszanki w stronę filtra powietrza może odpowiadać również uszkodzony zawór membranowy. Sprawdź czy membranki dolegają do zaworu, jeżeli jest jakiś odstęp, odkręć je i przykręć odwrotnie.
Mnie tam uczyli kieliszek na 5 L. Ale to chyba nie jest główny powód. Podczas jazdy z tłumika nie wydobywaja się zadymione spaliny? Jeśli nie to znaczy że nie przesądziłeś. Gaźnik dobrze wyregulowany? Iskra jest odpowiednia? Odstęp na świecy? Nie zalewa Ci świecy?
Świece takie jak powinny być do tego samochodu. Można delikatnie mniejszy odstęp niż zalecany
Proszę podać pełną nazwę świec zapłonowych do Fiata UNO 45s, poj. 999 cm, rok prod. 1994. Cześć! Fiat UNO 45s z 1994 r. z silnikiem o pojemności 999 cm³ generalnie używa standardowych świec zapłonowych. W zależności od preferencji i dostępności możesz wybierać spośród kilku sprawdzonych marek. 1. Bosch Super Plus (WR7DC+) 2. NGK B7ES 3. Champion N9YC 4....
przyczyna takich objawów tkwi w nieprawidłowym odstępie elektrod świecy zapłonowej - nie pamiętam teraz dokładnie czy taki efekt występuje z powodu zbyt małej przerwy czy zbyt dużej, w każdym razie silnik się przegrzewa i występują takie objawy - ustawić poprawny odstęp (wg instrukcji) oraz sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i będzie po...
Czyli silnik jeszcze się kręci, popychając czy kopiąc starter? Jeśli nie zatarty czy inne takie, to warto: ustawić odstęp świecy na ok. 0,5mm do prób, potem jak zapali to dać normalnie na 0,7; wyczyścić tą świecę, może zalana; ustawić zapłon (nie wiem ile tam jest, w 024 czyli motorynce miałem 0,3mm przed ZZ). Jak zapali to chwilę niech popracuje i...
Proponuję wymienić świece lub sprawdzić odstęp elektrod. Powinien być 0,8...1mm.
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Nie płakać tylko sprawdzić ciśnienie paliwa , świece i odstęp elektrod na nich! Świece zmienione i ustawione były w pierwszej kolejności. Jakie ma być ciśnienie paliwa?
Możliwe że pompa sprawdzić ciśnienie podawania paliwa ,sprawdził bym jeszcze świece stan odstęp elektrod
Odstęp elektrod: 0,9mm choć dla świec Hella 1,1 a Bosch 0,7-0,9mm
Cewka zapłonowa daje krótką iskrę, ale po sprężeniu powietrza w cylindrze silnika Bez sprężania też (próba na wykręconej świecy) albowiem długość iskry jest ograniczona odstępem elektrody świecy od jej korpusu :| Podejrzewam że na niej nie uzyskasz tak dużej iskry Uzyska ale ryzykuje przebiciem uzwojenia WN. Na układzie z BU 326A uzyskiwałem bez problemy...
Mam już troche ograniczony budżet żeby kupować nowy moduł do charta to raz a dwa lubię dużo kombinować z mechaniką i elektryką więc jak dla mnie ta opcja by była ok:) a w którym układzie by była lepsza iskra? Bo ten moduł co mam to daje taką iskrę że odstęp na świecy mogę maksymalnie rozszerzyć.
Najlepiej wszystko poustawiać tak jak ma być, zapłon, zawory, odstęp elektrod świecy oraz poziom paliwa w gaźniku, i najważniejsze nie ustawiać tego wszystkiego naraz tylko zapłon i zawory,i próba czy przeszło, regulacja gaźnika i próba. Jeśli zrobisz kilka rzeczy naraz to później możesz nie dać rady co i gdzie jest nie tak.
Świecę , to oglądał , odstęp elektrod???
Warto sprawdzić odstęp elektrod na świecach, przewody wysokiego napięcia, kopółke, palec rozdzielacza - wyczyścić wszystko i zrobić to co powiedział lindonerl.
W świecach nadpala się dolna elektroda co nie jest łatwo wyłapać, wypalenie jest puntowe i nawet szczelinomierz tego nie pokarze. Kiedyś słyszałem że są takie szczelinomierze do pomiaru odstępu na świecach o okrągłym kształcie ale przy obecnej dostępności i cenie świec takie zabiegi mijają się z celem. Ja osobiście uznaję zasade że skoro świece są czyste...
A świece jaki mają odstęp na elektrodzie? Próbowaliście zmniejszyć?
Dzięĸuję. Czyli do tej kosiarki jest włąśnie tyle. Czy do każdej? W internecie w przypadku innego silnika B&S znalazłem odpowiednio ssący 0,15 i wydechowy 0,20 a także ssący 0,13-0,18 i wydechowy 0,18-0,23. Co do odstępu elektrody świecy zapłonowej to 0,76?
przewody i świece nowe, odstęp od czujnika 1mm.
A tak samo zachowuje się na benzynie i na gazie? Macie jakieś pomysły? Czy jest możliwe aby w tak krótkim czasie ponownie wysiadła cewka? Wg mnie możliwe jak jest za duży odstęp między elektrodami na świecach. Ja żeby nie mieć tych problemów mam zmniejszony odstęp do 0.7 mm. Cewki wtedy nie są tak wysilone.
"Wysokie napięcie" pewnie zodiakmenda miał na myśli cały układ zapłonowy :) Czyli trzeba sprawdzić wszystkie elementy - cewki, kable WN (o ile są), świece (odstęp elektrod!)...
Odstęp elektrod na świecy nie powinno się mierzyć szczelinomierzem! Chyba że jest nówka i nie ma wypaleń elektrod. To jak wyregulować przerwę na świecy jeśli nie szczelinomierzem? Na "oko"
Mam oświetlenie Crivit i jakość jest całkiem niezła. Po dwóch tygodniach zakumulowałem siły na zrobienie mojego wehikułu (nie działał JagCDI). Wykręcam świecę, wkładam palca w fajkę i kręcę - ledwo czuć impuls. Iskry brak po podłączeniu świecy. Wpinam zamiast cewki zapłonowej żaróweczkę, kręcę - rozżarzyła się i zgasła. Podłączyłem z powrotem cewkę,...
Świeca (Chińska, ale iskra jest, Odstęp między elektrodami ok) Zacznij od świecy.
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Kolejna uwaga do eksploatacji agregatów Einhela. Przy mrozie - 15 st. C założyłem nową świecę zapłonową, przy okazji zmniejszając odstęp między elektrodami do około 0,6 mm. Agregat odpalił za czwartym szarpnięciem. Co dziwne, oryginalna świeca wykręcona z agregatu miała ustawiony odstęp aż 1 mm. Tak więc najprawdopodobniej to było przyczyną bardzo trudnego...
A co masz na myśli pisząc "iskra super"? Sprawdź jaką długość da się uzyskać z samego przewodu WN (ja w tym celu wkładam długiego bita PH w fajkę świecy). Jeśli to na oko 3 mm – problem z odpalaniem, jeśli ok. 5 mm – ujdzie, 7 mm i więcej – zapłon ideał. Jeśli iskra jest za słaba, pomaga znaczne zmniejszenie odstępu pomiędzy elektrodami...
Witam wszystkich serdecznie. Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z wodną nagrzewnicą Sirokko 268 ? Montowana była w autobusach Jelcz, Ikarus, Autosan. Nabyłem taką nagrzewnicę i mam problem z uruchomieniem. 1) Kiedy próbuję uruchomić nagrzewnicę wciskając przycisk płomienia na zegarze zaczyna pykać przekaźnik od świecy żarowej z odstępami ok 2-3...
Z doświadczenia wiem, że dyszka biegu jałowego lubiła się często przytykać jakimś paprochem i dawało to właśnie takie objawy (chodzi tylko na ssaniu i to nierówno, a po nagrzaniu zbyt bogata mieszanka zalewa świece i gaśnie). Wykręcić i przedmuchać porządnie na początek dyszkę bj. Brak paliwa może być spowodowany dziurawą membraną lub nieszczelnym zaworkiem...
producentSEAT modelCordoba / Vario rocznik09.1997 - ... cylinder (cyl.)4 litr (l.)1.6 kilowat (kW)55 odstęp elektrod0,8 świeceBUR6ET V-LineVL 1
Mogę jaśniej. Tak jak napisałem, prawdopodobnie ta cewka na której przerywa może dawać trochę niższe napięcie - na granicy napięcia potrzebnego do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze, wtedy może dochodzić do sytuacji, że nie za każdym razem iskra przeskakuje szczególnie na wolnych obrotach. Zmniejszenie odstępu między elektrodami na świecy...
Świece do gazu różnią się jedynie zmniejszonym odstępem elektrod. Można to zrobić samemu z dowolną świecą przy pomocy szczelinomierza. Najgorsze świece na jakich jeździłem to Iskra do LPG. Od 50 tys. km. jeżdżę na DensoTT - zaskakująco tanie i trwałe. Zapomniałem dzięki nim że układ zapłonowy jest w moim aucie.
Proponuje wrócić do "starych" przewodów, jeśłi tylko są oryginalne. I tak wytrzymają dużo więcej niż te "specjalnie do LPG". Polecam zmniejszyć odstęp na świecach do ok.0.6mm. Jeśli to nic nie pomorze, do sprawdzenia kwalifikują się moduł, cewka i ustawienie zapłonu. Oczywiście, podstawa wstrysku też, należy sprawdzić szczelność całego układu ssącego....
Kondensator ten tworzy obwód drgający łączne z indukcyjnością cewki, powoduje szybsze rozładowanie energii zgromadzonej w polu magnetycznym cewki, a tym samym zwiększenie energii iskry. Panuje przekonanie że służy on do "zebrania iskrzenia na przerywaczu", ta cecha jest korzyścią pośrednią. Aby to zrozumieć musisz wiedzieć że od strony wtórnej też występuje...
Błędy związane z sondą mogły powstać od niesprawnego układu zapłonowego. nie napisałeś czy to były błędy uszkodzonej sondy czy błędy nieodpowiedniego składu mieszanki który sonda wykryła. Proponuje abyś nie montował cewek niskiej jakości. Nie każda nowa cewka nadaje się do jazdy na gazie. Cewki nie psują się bez powodu. Sprawdź odstęp elektrod na świecach.
Wg mnie akumulator, albo niedoładowany, albo przychodzi już na niego czas i podczas rozruchu zimnego silnika spadki napięcia są takie, że nie wystarcza go już na "wyprodukowanie" iskry. Za tym przemawiałby rozruch na "pych" kiedy nie ma takiego obciążenia (rozrusznikiem, bo jego robotę odwalają pchający) akumulatora. Możesz spróbować zmniejszyć o połowę...
Pogodzę Was - słaba masa silnika. Za dodatkową masę robi linka sprzęgła, ale w momencie wciśnięcia sprzęgła ta dodatkowa masa się traci, to w połączeniu z za dużym odstępem elektrod na świecach wiesza sterownik.
odstęp bezpieczeństwo odstęp zwojów odstęp elektrod
układ scalić zegarowy termet czyścić wymiennik ciepła sterujacy samsung
pralka samsung ecobubble pralka samsung ecobubble
Wymiana karty FKP w Fortuna: wymagane dokumenty i bezpieczeństwo AMT Bramster nie reaguje na piloty - przyczyny i rozwiązania