Odstęp elektroda w tej świecy ma być 0,9 mm.
Jeżeli silnik 16V to odstęp 0,9-1,1 mm a jak nie to 0,7-0,8 mm
witam mam takie pytanie Iskra dla swoich świec dedykowanych do lpg podaje odstep miedzy elektrodami 0,6mm APE Opole dla swoich modułów zaleca odstęp 1mm rozumiem ze świeca najlepiej pracuje na odstepie 0,6mm został on tak dobrany dla warunków pracy silnika na lpg. Moje pytanie jest takie czy wartość przerwy moze niekorzystnie wpływać na moduł?? Moze...
Raczej nie,ale mogą to być przewody w/n.Sprawdz na świecach,czy nie masz podłużnych rys wzdłuż porcelany(takie brązowe cieniutkie rysy),wystarczy jedna taka rysa i kabelek i świeca do wymiany.Objaw może być taki jak opisałeś wyżej.Fordy mają duże odstępy między elektrodami świec i są bardzo wrażliwe na najdrobniejsze usterki w/n.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Pisz kolego w języku technicznie zrozumiałym- nie używaj slangów , bo zostaniesz upomniany przez moderatora! Co oznaczają te 2 cm? Odstęp na elektrodach świecy jest z reguły około 1.5mm, kolor iskry - jasno błękitny. Jeśli jest z domieszką czerwieni, to świeca do d.. , albo układ zapłonowy szwankuje. Nie zapominaj o jednym- wlałeś w cylinder bardzo...
No to może ten cylinder zalany olejem ma zakłócenia zapłonu, bo jest przebicie i prąd z cewki zapłonowej idzie w masę zamiast na elektrody świecy. A propos, świece w dobrym stanie i odstępy elektrod w normie, czy nie sprawdzałeś?
Przerwę w świecy między elektrodami należy ustawić na wielkość podaną przez producenta świec,ponieważ stosując do silników odpowiedniki zalecane przez producenta silnika większość ich nie testował.Producent silnika podaje odstęp tylko do świecy którą testował.
Dla "normalnych" (14mm) świec odstęp 0.9mm, dla świec 12mm odstęp 0,8mm.
To była karkołomna sprawa z tą sondą. Wpierw należało wykręcić świecę i zwiększyć odstęp elektrod (choć nie zawsze). Nastepnie sondę wpinało się pomiędzy świecę a kabel WN nań nachodzący.
0,8 do 1 mm
ale jak patrzę na wykręconej świecy to iskra normalnie przeskakuje Bo ma lepsze warunki do przeskoku - przy ciśnieniu atmosferycznym do przeskoku iskry jest konieczne mniejsze napięcie między elektrodami świecy (przykładowo 10 kV), a w cylindrze przy ciśnieniu jak podałeś 13 barów to napięcie jest potrzebne o wiele większe (przykładowo 15 kV). I teraz...
Świece świecami ale czy wymieniał ktoś kiedyś przewody zapłonowe? Ta cewka to oryginał lub markowy zamiennik, czy jakieś no-name? Sprawdź wygląd świec i odstęp elektrod.
świeca musi byc F80 albo z NGK B8HS i odstęp między elektrodami 0,4mm. Sprawdź czy iskra nie ginie, gdy wystąpia objawy wykręć świecę i sprawdź czy iskra jest za każdym razem.
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą Ja raczej jestem odmiennego zdania, przewrotne pytanie - to dlaczego to ma taki wpływ tylko na 1 cylinder? Uważam, że po prostu na tym cylindrze w warunkach jakie tam panują nie ma iskry. Iskra...
Zalana świeca może być objawem: 1. słabej iskry, która nie jest w stanie zapalić mieszanki 1.1 problemy z odstępami elektrod świecy lub przerywacza 1.2 problemy z kondensatorem bocznikującym styki przerywacza. 3.3 przerwy w układzie elektrycznym 2. zbyt bogatej mieszanki 2.1 problemy z nadmiernym podawaniem paliwa 2.2 problemy z dolotem powietrza Niezbyt...
Proszę podać pełną nazwę świec zapłonowych do Fiata UNO 45s, poj. 999 cm, rok prod. 1994. Cześć! Fiat UNO 45s z 1994 r. z silnikiem o pojemności 999 cm³ generalnie używa standardowych świec zapłonowych. W zależności od preferencji i dostępności możesz wybierać spośród kilku sprawdzonych marek. 1. Bosch Super Plus (WR7DC+) 2. NGK B7ES 3. Champion N9YC 4....
czy masz dobrze dobraną świecę (ciepłota) , sprawdź też, ewentualnie zwiększ odstęp na elektrodach świecy.
Dzięki Rycho T, teraz działa tak jak powinno:). Jeszce czeka mnie zrobienie obudowy filtra powietrza, wymiana oleju i mam nadzieję, że odpali:). Jeśli chodzi o sprawdzenie zaworów, (czy 0,05 na ssącym i 0,06 na wydechowym było by w porządku?), odstęp elektrod świecy 0,5 mm?.
Witaj. Nie sądzę aby to była wina CDI — bardziej bym tu obstawiał gaźnik. Jeśli nie gaźnik to pozostaje błąd w silniku — złe kąty otwarcia okien (tłok od innego modelu), kolanko/tłumik od innego modelu, tzw. „dziura” w charakterystyce mocy. Zapłon sprawdzałeś stroboskopem — to nie to. Można by sprawdzić czy przypadkiem energia iskry nie jest zbyt niska...
Witam odstęp elektrody świecy to - 1.0-1.1 (mm)
Witam,:cry:kupiłem świece zapłonowe do lanosa 1.6 SX gaz jaki odstęp elektrod (mm) powinien być.
Na fotkach odstęp między elektrodami wygląda jak "Kanał La Manche". Czy w tych świecach nie trzeba dostosować odstępu elektrod do danego silnika?
producent poleca dwie świece BPR5ES - 0,9mm odstęp elektrod
Odstęp elektrod świecy, gaźnik, wydech i inny osprzęt silnika który może za to być odpowiedzialny do sprawdzenia.
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
w instrukcji powinno być podane,ile mm. przed górnym położeniu tłoka powinna pojawić się iskra.Ustawiamy jak w motocyklach itd W instrukcji jest tylko odstęp w świecy między elektrodami. :/
wskazano ze na rodzaj silnika stosuje się tak 1. Silnik 1.3 - NGK BPR5ES-11 2. Silnik 1.6 i 1.8 NGK BKR6E-11 BK-średnica gwintu 14mm rozwartośćklucza sxeściokątnego R-opornik przeciwzakłóceniowy 6-ciepłota E-długość gwintu 19mm -11 odstęp elektrod mm (niestandardowy
Jeśli to NGK ZFR5F-11 to odstęp między elektrodami wynosi 1,1 mm
Źle ustawiony zapłon/dwa wyregulować gaźnik. Jaki jest odstęp na elektrodach świecy?
przyczyna takich objawów tkwi w nieprawidłowym odstępie elektrod świecy zapłonowej - nie pamiętam teraz dokładnie czy taki efekt występuje z powodu zbyt małej przerwy czy zbyt dużej, w każdym razie silnik się przegrzewa i występują takie objawy - ustawić poprawny odstęp (wg instrukcji) oraz sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i będzie po...
Przyczyną mogą być za duże odstępy na elektrodach świec.
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
Nie znam skutera, więc tylko ogólnie mogę powiedzieć, mając nadzieję, że mechanik, który skuter robił, poustawiał wszystko jak trzeba, tzn ustawił zapłon i dawkowanie paliwa. Iskra piszesz, więc moduł zapłonowy nie padł jeżeli występuje jako osobny element. Iskra jest, ale prawdopodobnie tylko wtedy, gdy świeca jest wykręcona (w powietrzu), ale w warunkach...
Zmniejsz odstęp elektrod na świecach (świecy) lub załóż nowe!!
Najlepiej wszystko poustawiać tak jak ma być, zapłon, zawory, odstęp elektrod świecy oraz poziom paliwa w gaźniku, i najważniejsze nie ustawiać tego wszystkiego naraz tylko zapłon i zawory,i próba czy przeszło, regulacja gaźnika i próba. Jeśli zrobisz kilka rzeczy naraz to później możesz nie dać rady co i gdzie jest nie tak.
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
zupełnie nic , możesz śmiało zmieniać , nic nie uszkodzisz . Czasem to nawet pomaga gdy zapłon szwankuje i jest słabe napięcie . Wtedy iskra jest na wykręconej świecy przy sprawdzaniu , a wkrecona do silnika pod ciśnieniem potrafi zanikać . Wtedy właśnie pomaga zmniejszenie odstępu elektrod na świecy .
Dzięĸuję. Czyli do tej kosiarki jest włąśnie tyle. Czy do każdej? W internecie w przypadku innego silnika B&S znalazłem odpowiednio ssący 0,15 i wydechowy 0,20 a także ssący 0,13-0,18 i wydechowy 0,18-0,23. Co do odstępu elektrody świecy zapłonowej to 0,76?
A tak samo zachowuje się na benzynie i na gazie? Macie jakieś pomysły? Czy jest możliwe aby w tak krótkim czasie ponownie wysiadła cewka? Wg mnie możliwe jak jest za duży odstęp między elektrodami na świecach. Ja żeby nie mieć tych problemów mam zmniejszony odstęp do 0.7 mm. Cewki wtedy nie są tak wysilone.
Warto sprawdzić odstęp elektrod na świecach, przewody wysokiego napięcia, kopółke, palec rozdzielacza - wyczyścić wszystko i zrobić to co powiedział lindonerl.
A co masz na myśli pisząc "iskra super"? Sprawdź jaką długość da się uzyskać z samego przewodu WN (ja w tym celu wkładam długiego bita PH w fajkę świecy). Jeśli to na oko 3 mm – problem z odpalaniem, jeśli ok. 5 mm – ujdzie, 7 mm i więcej – zapłon ideał. Jeśli iskra jest za słaba, pomaga znaczne zmniejszenie odstępu pomiędzy elektrodami...
Cewka zapłonowa daje krótką iskrę, ale po sprężeniu powietrza w cylindrze silnika Bez sprężania też (próba na wykręconej świecy) albowiem długość iskry jest ograniczona odstępem elektrody świecy od jej korpusu :| Podejrzewam że na niej nie uzyskasz tak dużej iskry Uzyska ale ryzykuje przebiciem uzwojenia WN. Na układzie z BU 326A uzyskiwałem bez problemy...
Odstęp elektrod na świecy nie powinno się mierzyć szczelinomierzem! Chyba że jest nówka i nie ma wypaleń elektrod. To jak wyregulować przerwę na świecy jeśli nie szczelinomierzem? Na "oko"
Odstęp elektrod: 0,9mm choć dla świec Hella 1,1 a Bosch 0,7-0,9mm
Dodatkowy rezystor to przewód oporowy biegnący od lewej strony silnika (plastikowe złącze w wiązce biegnącej pionowo) do cewki do konektora +16. Przewód z diodami zasila cewkę z pominięciem przewodu oporowego podczas pracy rozrusznika (wyższe napiecie zasilające cewke podczas rozruchu). Sprawdź przewody WN omomierzem (jeśli jest brak przejścia to przewody...
Błędy związane z sondą mogły powstać od niesprawnego układu zapłonowego. nie napisałeś czy to były błędy uszkodzonej sondy czy błędy nieodpowiedniego składu mieszanki który sonda wykryła. Proponuje abyś nie montował cewek niskiej jakości. Nie każda nowa cewka nadaje się do jazdy na gazie. Cewki nie psują się bez powodu. Sprawdź odstęp elektrod na świecach.
Sprawdź lepiej stan świec bo to podstawa w zagazowanych autach i cały układ zapłonowy jaki by on nie był. Ale wina może leżeć w świecach bo ja w swoim aucie też na gaz co roku świece zmieniam. Dodano po 28 Sprawdź odstępy między elektrodami na świecach.
Proponuję wymienić świece lub sprawdzić odstęp elektrod. Powinien być 0,8...1mm.
Z doświadczenia wiem, że dyszka biegu jałowego lubiła się często przytykać jakimś paprochem i dawało to właśnie takie objawy (chodzi tylko na ssaniu i to nierówno, a po nagrzaniu zbyt bogata mieszanka zalewa świece i gaśnie). Wykręcić i przedmuchać porządnie na początek dyszkę bj. Brak paliwa może być spowodowany dziurawą membraną lub nieszczelnym zaworkiem...
odstęp elektroda odstęp świeca elektroda zapłonowa odstęp
hasło netia wabco volvo drzwi corolla
samsung ue40d5500 firmware nagrzewnica indukcyjna
Zmiana czcionki w bibliotece LCDWIKI_GUI.h Piszczenie komputera przy wyłączaniu - przyczyny i rozwiązania