Połącz 2 fioletowe od centralki
Uzbrojony system podaje masę na cewkę przekaźnika a plus dostaje cewka z zapłonu, w momencie włączenia zapłonu na uzbrojonym alarmie cewka rozwiera obwód blokowany bo jest on cięty stykami rozwiernymi 30 i 87a. dzięki temu przekaźnik nie pracuje ciągle i nie roz...........a aku
Większość skuterków jest gaszona podaniem masy, dokładnie sprawdź okablowanie po alarmie i powróć w połączeniach do stanu oryginalnego (w którymś miejscu alarm rozcinał ci przewód gaszący i teraz trzeba go połączyć)
Syrena zazwyczaj jest pod maską, nie powinno być problemu z jej zlokalizowaniem. Centralka może być wszędzie, nie ma uniwersalnego miejsca jak na radio samochodowe po to żeby ewentualny złodziej miał problem z jej zlokalizowaniem. To zależy od fantazji elektryka co go montował. Może po kablach od syreny dojdziesz gdzie jest centralka? Odłączyć alarm...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Jak najbardziej OK.
Nie. Jeśli teraz odpala to odcinki albo nie było albo jest prawidłowo zamontowana na stykach przekaźnika NC.
Wyciągnąć bezpiecznik bądź wypiąć wtyczkę.
jak to lokalizować? Całą instalację elektryczną samochodu przywrócić do stanu fabrycznego. Odcinać wszystkie połączenia świadomie wg. schematu a nie na "chybił-trafił"
Tak, auto odpali.
To pewnie nie ma.
Wtyczki wypinasz, dwa fioletowe zwierasz ze sobą i chodzi również na benzynce.
Chodzi o te w lewym górnym rogu a nie o te w lewym dolnym rogu fotki.
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
W załączniku dokumentacja alarmu GT409. Niestety język mało popularny , jednak schemat mówi wszystko.
Tutaj masz opis podłączenia alarmu do VW Golf III http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Powodzenia
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Masz centralę owszem, Satela, ale to centrala CA4v1 ;-). Jest nawet naklejka na procesorze. Pomiędzy transformatorem a modułem komunikacyjnym (tym w mlecznej obudowie) masz bezpiecznik sieciowy. Pociągnij tą wystającą część - wyciągniesz szufladkę z bezpiecznikiem. Potem odłącz kabelki z akumulatora. To wszystko. PS.Kiedy był instalowany akumulator,...
Safe znaczy kod,więc wpisz kod i radio będzie działać.
A ja widzę, że jest opis, wszystko jest już wyjaśnione
Przewody przy górnym zawiasie całe?
LAS 38: Syrena alarmowa Usterka Brak komunikacji lub komunikacja przerwana między syreną alarmową a jednostką sterującą alarmem. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: - BBS jest zablokowany innym kodem PIN. - Syrena alarmowa nie jest podłączona - Zwarcie do masy. Uwagi W przypadku włączenia alarmu za pośrednictwem...
Immobiliser jest w zegarach i tyle.
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
Odłącz alarm i przywróć instalację do stanu pierwotnego i wtedy próbuj.
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Zasilanie bloku wtrysku.
Witam też mam cieniasa I alarm sie nazywa Ford Legend Alarm System. Moje autko to Cinquecento 700, rocznik 95.Mam taką sytuacje ze w mokrzejsze dni po przejechaniu jakiejs odelglości z reguly po 5 minutach od odpalenia samochodu wyłącza sie zapłone. tzn Wyłącza sie silnik. nie znam sie na tym ale z tego co sie zorientowałem to wina immobilizera w moim...
Zrób fotę pilota, zobaczymy co to za cudo...
ad 2 rzeczywiście akumulator mógłby być niedoładowany proponuję raz na 2 miesiące odłączyć alarm od 230 V na cały dzień powino poprawić charakterystykę akumulatora
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Jeżeli chcesz to bezpiecznie dla siebie i alarmu wykonać, otwórz obudowę, wykręć bezpiecznik, odłącz akumulator i dopiero demontuj instalację. Albo wezwij kogoś kto się tym zajmuje i Ci to zrobi za kilka złotych.
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
i sprawdzę napięcie Nie napięcie, tylko obserwuj pobierany prąd.
schowek to taka miednica ,trzeba go do góry ,a wyłacznik byś może jest do wprowadzenia w stan serwisowy (przełaczyc na właczonym zapłonie ) ale być może na rozbrojonym alarmie . Zrób tak jak pisze kolega a jak nie pomoże to wtedy rzeba walczyć ze schowkiem
Taśma często pęka. Oddziel przewody od AirBaga i wtedy sprawdź podaniem masy przez kontrolkę.
Zdemontuj alarm, z racji wieku to auto jest całkowicie bezpieczne bez alarmu a sytuacja będzie powtarzać.
Witam mam w swoim Polonezie alarm,który powoduje mi sporo problemów a wogóle mi nie służy,wiem tyle,że jest to Predator (zdjęcia pilota w załaczniku) jaki to model i jak go odłączyć od samochodu ? http://obrazki.elektroda.pl/2955138600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9792352300_1...
Zewrzyj dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z obudowy alarmu
Uszkodzona była cewka WN.
Poprostu chcę wyłączyć , odłączyć alarm
Odłącz ten alarm i zobacz.Moze sieje po CAN-ie i stąd błedy bo fizycznie to on nic nie popsuje
niestety w tym modelu takie rozwiązanie z alarmem wbudowanym to porażka i odpowiadając na post kolegi, że chce być mądrzejszy od fabryki, to pragnę znaczyć,że jest to land rover z 1999 i fabryka wpadła na ten pomysł już w 2001 nie montując alarmów zespolonych. jak na razie udało mi się opanować centralny zamek: 1. należy zdjąć tapicerkę drzwi ( tam...
tak jak poprzednicy: 1. odłącz radio i zmierz, 2. odłącz alarm i zmierz. Na koniec zmierz z radiem i z uzbrojonym alarmem. Napisz wyniki to Ci odpowiemy czy jest ok, lub co może być winowajcą. Może być tak że masz dużo elekryki w aucie i na dodatek akumulator się kończy. Ale konkretnie to możemy powiedzieć po Twoich pomiarach. Pzdr!
Raczej to nie wina odłączenia alarmu, że skuter nie chce odpalić. Wręcz przeciwnie — po odłączeniu alarmu nie można go zgasić. Problemu z odpalaniem szukaj gdzie indziej. Natomiast w celu całkowitego usunięcia alarmu, potrzebna jest taka wtyczka/zworka, nie pamiętam już czy kiedyś gdzieś były dostępne do kupienia. Wygląda ona tak: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
W którym miejscu miałeś dokładnie ten alarm? Mam taki problem że siadł mi pilot i nie moge wyłączyć alarmu. Po przekręceniu kluczyka odcina mi rozrusznik i nie odpale. Poradźcie mi coś szybko proszę. Jaki alarm, jest dioda LED? Proszę uzupełnić informację. Reg. 3.1.15. (11) Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej...
Czy to możliwe żeby mocno rozładowany akumulator uniemożliwiał rozbrojenie alarmu ? Tak , jak najbardziej jest to popularna usterka starych alarmów. Uszkodzeniu ulega zawartość wsadu procesora - zazwyczaj centralka alarmu do wymiany lub przeprogramowania.
Kolego nie wystarczy odłączyć masę czy bezpiecznik , dodatkowo trzeba usunąć też przekaźnik blokady aby nie załączył się w najmniej spodziewanym momencie . Jak nie masz o tym pojęcia to podjedź do kogoś kto się zna koszt ok 50zł i pół godzinki roboty (a twoje zdjęcia nie weszły)
posiada ktoś instrukcję do tego alarmu? https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jak odłączyć alarm fabryczny? Odłączenie alarmu fabrycznego w Volvo xc 70 jest niemożliwe - tylko naprawa. Zacznij od podłączenia samochodu do serwisowej VIDY i sprawdź, który czujnik wywołał alarm ? Sprawdź, czy po otwarciu pokrywy silnika, wyświetlany jest komunikat o otwartej pokrywie silnika ? Czy po wyłączeniu alarmu i włączeniu zapłonu wyświetla...
spróbuj wprogramowac pilota 4x przekrecic kluczyk w stacyjce do 1 pozycji to znaczy akcesoria nie mylic z zaplonem po4 razie zostawic go w 1 pozycji poczekac na sygnal tonowy po sygnale nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania na pilocie do momentu az znow odezwie sie sygnal tonowy potwierdzajacy przyjecie pilota po tym sygnale wyjac kluczyk i to...
Ogarnięte ;)
A jakie są objawy na podłączonej puszcze alarmu ?
Jeżeli wszystko jest O.K,odłącz alarm (pewnie dokładany) może skleiło przekaźnik dający światło na kierunki wszystko sprawdzałem po kilka razy . nic z tych rzeczy Czyli odłączył Kolega ten alarm (jego wtyk)? Dziś zamierzam rozkręcić kolumnę kierownicy i dostać się do przerywacza/przekaźnika kierunkowskazów może on jest spalony Przerywacz kierunkowskazów...
Mam w Lanosie alarm Silicon. Chciałem odłączyć od niego alarm i pozostawić tylko centralny. Pobrałem schemat i z tego co zrozumiałem wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to żeby odłączyć alarm powinienem chyba odpiąć brązowy. Tylko czy wtedy odłączę cały alarm nie tylko syrenę? Proszę o radę jak to zrobić.
alarm najprawdopodobniej jest w tym aucie może sensory są odłączone? włącz alarm siedząc w środku,odczekaj ok2min a następnie otwórz drzwi bez pomocy klucza(od wewnątrz) powinien włączyć się klakson
A tak jeszcze będzie jeszcze szybciej, ale o tym sza..... elkę nie tylko instalatorzy przeglądają.
To co wypadło wygląda na transponder immobilisera, nie ma związku z alarmem ale bez tego nie da się uruchomić silnika. Transponder musi znajdować się w pobliżu stacyjki. Pytania o usuwanie zabezpieczeń są sprzeczne z regulaminem forum, temat zamykam.
Przekażnik pełni role wyłącznika wybranego obwodu np. pompy paliwa.Przy uzbrojonym alarmie jest on w stanie rozłączonym . Po rozbrojeniu centralka podaje minus na cewke przekażnika a.napięcie plus 12V pojawia się na cewce po włączeniu zapłonu.Styki przekażnika w stanie uzbrojonym alarmu są rozłączone.Zwarcie przewodów podłączonych do styków przekażnika...
Odłącz wtyk od alarmu, przestanie ci pobierać prąd i osiągniesz, co zamierzałeś
No właśnie czy jesteś pewien że to wina alarmu i ogólnie poboru prądu a nie słabego ładowania lub akumulatora?
wypinam wtyczkę od alarmu i znowu zamykam auto z pilota, sprawdzam pobór i 0,05A. Te 0,05 to na bardzo upartego maksymalna dopuszczalna granica.O co biega ?Czy czekałeś na "uśnięcie"Can i modułów?
Dam sobie rękę uciąć że to alarm;] Bo jest on połączony z przerywaczem i kiedy włączam kierunek to piszczy(pucha). Jak wpadnę w dziurę, to kierunek przestaje piszczeć i odcina zapłon. Poprawie styki w alarmie, wszystko wraca do normy;] Jutro będę się brał za to. Jak nie dam rady to wstawię fotkę puchy.
wciśnij przycisk awaryjny, 7 razy włącz i wyłącz stacyjkę , syrena ma potwierdzić, puść przycisk awaryjny i wciśnij 2 przyciski pilota jak nie zadziała to zobacz rok produkcji na centralce po 2000r jest już inna procedura
Od określenia czy to nie jest czasem alarm fabryczny.
Jezeli masz diode od alarmu to łatwo trafisz po "kablu" do centralki. Nastepnie dalej idz po kablach które służą do blokowania obwodów, łącz przewody rozciete a od centralki odcinaj.
jest to alarm zamonotwany seryjnie?jesli nie to moze byc w kazdym miejscu poniewaz w roznych miejscach ludzie montuja alarmy moze poszukaj bezpiecznika odpowiedzialnego za alrm i go wyciagnij! podaj wiecej szczegolow
a nie bedzie problemu z odcinaniem zapłonu bo teraz jak mi wyładował akumulator to po podłaczeniu sie uzbroił i odpalić odpalił ale dziwnie chodzil jakby calej benzyny nie dostawal juz nie mowiac o przerzucenie automatycznie na gaz, rearming to jest zwiazane z otawrtymi drzwami bagaznikiem szybami? bo nie wiem czy dobrze z angielskiego przetlumaczylem?
Daj foto centralki i pilota.
Jeszcze tylko gdybyście mi powiedzieli gdzie w skodzie octavi 1 jest zamontowana syrena alarmu żebym mógł ja odłączyć.
Wykluczyć alarm mostkując obwód blokady. I szukać dalej.
Witam wszystkich. Moje pytanie jest następujące. Jak w CC 900 odłączyć alarm? Muszę go odłączyć ponieważ często się załancza i ciężko go wyłączyć, po przez co rozładował mi się już akumulator. Kupiłem nowy ale nie założę go puki nie odepnę alarmu. Bardzo proszę o pilną odpowiedź.
a skąd wiesz że to alarm skoro nie wiesz gdzie jest centralka?? 8A to trochę dużo,sprawdź czy nie masz zwarcia w rozruszniku bądź na alternatorze,bo pewnie mierzyłeś pobór na klemach
Posiadam wyzej wymieniony samochod i mam problem. Pewnego dnia normalnie otworzylem drzwi z kluczyka i wlaczyl sie alarm i tak za kazdym razem gdy otworze dzrwi. Jak zamkne samochod alarm przestaje wyc po kilkunastu sekundach. Problem jest taki ze nie posiadam pilota. Kupilem samochod tylko z zapasowym kluczem. Jak mozna odlaczyc ten autoalarm? Gdzie...
Schemat jest i tam jest jak od nowa zaprogramować piloty.A w Avital'u to standard.Poczytaj forum.
witam. mam fiata uno 1.4 z alarmem autoblock. ostatnio dalem go do naprawy mechanik nie oddal pilota do alarmu. niedawno wyciagnalem akumulator do podladowania i gdy chcialem go podlaczyc zorientowalem sie, ze nie mam pilota do alarmu, ktory oczywiscie sie wlaczy jak tylko podlacze baterie. wyciagnalem bezbiecznik z alarmu ale to nic nie dalo. a jak...
Do sprawdzenia tego bezpiecznika pod klapką nie musisz, ale przy rozkręcaniu centralki już odłącz.
Tak, w stanie czuwania jest alarm, przy systemie rozbrojonym - zwykłe naruszenie.
Nie pamietam tego alarmu, ale to nie ejst trudna robota, wez probnik w reke i sobie wszystko elegancko wybadasz. Jak amsz jakies grube przewody to bedzie odciecie, reszte bez problemu wybadasz probówka. Chyba,ze ktos sie znajdzie kto zna tam kabelkologie z pamięci. Ogólnie raczej nic nie popsujesz o ile nie zrobisz gdzies warcia. Jak najwyzej zetniesz...
Szukalem na forum tematow zwiazanych z moich problemem, ale nic nie znalazlem, Mam alarm Skorpion R2P2P w Skodzie Felici i potrzebuje go odlaczyc. Alarm obecnie nie dziala i chce sprawdzic, czy po odlaczeniu nie spadnie pobor pradu spoczynkowego (obecnie okolo 0,08 A). Nie wiem co jest przyczyna tego ze nie dziala. Moje pytanie: czy ktos z Was posiada...
Witam W centralce alarmu jest zworka odpowiedzialna za wyłączenie tej funkcji. Z tego co pamiętam to jest to zworka pierwsza od strony wtyczki anteny. Aby nie było tej funkcji zworkę tą należy założyć. Zakładanie zworki należy robić przy odłączonym zasilaniu centralki alarmu, więc albo wypiąć alarm z zasilania albo odłączyć akumulator. Zakładamy zworkę...
Witam Samochód to EScort Mk7 1.6 16 V Zetec Samochód co dwa tygodnie rozładowuje akumulator 45 Ah Zmierzony pobór prądu na akumulatorze to 1.10 A Co dwa tygodnie rozładowuje akumulator Centralka alarmowa taka na ja zdjęciach. tym małym kluczykiem wyłączyłem ten alarm ale niestety wyłączyłem chyba tylko syrenę, bo objaw jest taki że co pare minut zamiga...
Witam, chciałbym aby po naciśnięciu przycisku w pilocie nie aktywował się alarm ale działało włączanie i wyłączanie centralnego zamka. Chyba odłączenie zasilania od alarmu tu nie pomoże bo wtedy nie będzie sterowania do centralnego. Jak to można zrobić? skoda felicja alarm FOX F900 T/3 RND
Musisz znależć miejsce odcięcia zapłonu. Jeżeli było to zewnętrzne to będzie z alarmu szedł jeden kabel do przekaźnika na którym jest ono zrobione, jeżeli miał wewnętrzna blokadę to będą wychodziły 2 kable do których będą podłączone 2 końcówki przeciętego obwodu. Sprawdź po kolei gdzie jaki kabel od alarmu jest podłączony.
Witam, Może ktoś coś będzie mógł doradzić, problem przedstawia się następująco, jadąc niedawno po jednej z naszych dróg w nocy wjechałem w wielką dziurę w asfalcie, 2 koła do wymiany, zadziałał czujnik wstrząsowy odcinający zapłon, z tym sobie poradziłem, wymieniłem koła, pojechałem dalej, zaparkowałem samochód. Na drugi dzień okazało się, że uszkodzony...
Oczywiście, że mamy pomysły. Mamy również odpowiednią wiedzę i instrukcję do tego alarmu. My tu wiemy wszystko. Jesteśmy najmądrzejsi i branża alarmów samochodowych bez nas nic nie znaczy. Oto instrukcja. Jest to seria alarmów b. nieudanych. Na 10 szt., 2-3 wieszało się przy nie stabilnym zasilaniu. Wieszało, to mało powiedziane. Ale to moja opinia....
no jak masz kluczyk to musisz poszukac centralke i ją wyłączyc bo jest taka opcja w niej gdy to nie pomoże to trzeba szukac odciecia pompy bo takowe tu jest zamontowane powodzonka
Witam Coś Ci wciąga prąd aż miło . Musisz kolejno odłączać odbiorniki i sprawdzać jaki jest pobór aż dojdzie do max 50mA . Odłącz centralkę alarmu, radio itd . Czas "wygaszenia" to około 20 sekund . pozdrawiam
Masz zainstalowany prawdopodobnie immobilizer DOG BLOCK E , K3-UNm lub podobny model. Niektóre posiadały jeszcze klawiaturę numeryczną do wprowadzania kodów i kartę SPiiD do autoryzacji. Urządzenie jest zazwyczaj trudne do zdemontowania dla laika. Odcina 3 obwody. Wszystkie przewody w kolorze czarnym. Trzeba znać konstrukcję urządzenia i konstrukcję...
Witam przeszukałem kilka for ale ne znalazlem nic odpowiedniego Problem polega na tym że mam Alarm w uno ale nie mmoge nic wiecej powiedziec (jaka firma ani nic) ponieważ tusz sie zmył z obudowy. Do rzeczy: alarm dziala lecz czasem wariuje dlatego go nie uzywam mam do tego taki kluczyk, który wyłącza pilot ale nie o to chodzi, chcialbym cos z tym zrobic,...
Witam Alarm odłaczałem juz kilka razy od akumulatora i dalej nie reaguje na pilota. Syrena nie ma wlasnego zasilania. Spróbuje odłaczyc aku dzisiaj na noc i zobaczymy co z tego bedzie. A jesli nie to chyba odwaze sie zresetowac tylko nie wiem gdzie to dokładnie jest i nie wiem jak zaprogramowac póznije znowu alarm. Pozdrawiam
Wyrzucić alarm całkowicie. To jest dokładka więc musisz znaleść dwa czarne kable odchodzące od centralki alarmu i je złączyć oraz odłączyć alarm od zasilania.
Czujka podłączona w 2EOL/NO. Ale wygląda, że jest jedyna na linii. Jesteś pewny tych dwóch kontaktronów? Tak pytam, bo nie widzę miejsca, w które można by je włączyć - chyba, że jako sabotaże. W takiej konfiguracji - do testów wystarczy włączyć szeregowo połączone rezystory między przewód biały i zielony - wtedy masz sytuację, jak w czujce przy braku...
Dużo za dużo, zacznij od odłączenia radia.
Przerabiałaem podobny temat na sobie. Lampka powinna zgasnąć zaraz po ustabilizowaniu sie wolnych obrotów a jej świecenie się jest objawem że jedna z diod prostowniczych albo jest przepalona albo zwarta i alternator nie wydaje tzw odpowiedniego napięcia ładowania od 13,8 do 14 V. W przypadku zwarcia diody ucieka przez nią prąd co daje efekt pustego...
Nic się nie uszkodzi, najwyżej nie będzie działać, ja bym je odłączył. Odnośnie fałszywych alarmów, sprawdź pamięć alarmów po wyłączeniu alarmu (mruganie diody)
Szeregowo z baterią włączyć diodę, np. 1N4001 w kierunku przewodzenia. W takim układzie napięcie czuwania będzie nieco niższe (o około 0,6V) ale doładowania baterii nie będzie i poboru prądu z baterii przy zasilaniu sieciowym również.
Radio odłącz i sprawdzaj.Jak jest alarm to odłącz też syrenę z backup,em.
Może jakiś schemat fabrycznego alarmu ??
astra odłączenie alarmu matiz odłączenie alarmu odłączenie alarmu cobra
sterujacy samsung szybkozłączka pneumatyczna zwiększenie przyłącza
wizjer smart regulator ładowania
Renons w grach karcianych: brak kart w kolorze Czy pralka Amica AW100N ma czujnik przeciążeniowy?