Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
podłącz zasilanie pompy poprzez przekażnik spoczynkowo zwarty
po odłączeniu pompy paliwa na samym gazie chodzi idealnie Odetnij pompę paliwa dodatkowym przekaźnikiem sterowanym w momencie przełączenia na LPG
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
Stawiam na to, że baku masz więcej wody niż benzyny. Spróbuj na świeżym paliwie. Możesz też odłączyć pompę paliwa i trochę świeżej benzyny dać do kolektora dolotowego, jak zagada to masz diagnozę.
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
Możesz przeciąć ten przewód (poniżej podłączenia niebieskiego ze swojej blokady) i podłączyć do wyprowadzeń 40A w blokadzie. Możesz odłączyć pompę paliwa - czerwono-żółty w wiązce progowej z lewej strony, bądź za bezpiecznikami.
W swoim Lanosie przeciąłem drucik na bezpieczniku pompy paliwa i podłączyłem do ich końców zwarte styki małego 12V przekaźnika, którego cewkę podpiąłem do zaworu odcinającego gaz. Jeżeli jadę na LPG to styki przekaźnika są rozwarte i pompa paliwa wyłączona. Przekaźnik bez problemu mieści się w skrzynce bezpieczników. Przejechałem z tą przeróbka już...
Nic się nie zatrze, najlepiej wpiąć się w obwód wstrząsówki, zastosowac przekaźnik rozłączalny (elmot 561)
Witam, posiadam e36 2.5 M50 vanos z instalacją gazową sekwencyjną STAG, ostatnio wymieniłem pompę paliwa bo poprzedni właściciel żałował na benzynę i sie zatarła, ta obecna też się chyba kończy bo wyje, chciałbym się dowiedzieć czy mogę przerobić tak by pompa się wyłączała po odpaleniu ? mechanik powiedział, ze zrobi za nie duże pieniądze, ale jedni...
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
witam wszystkich. Od zakupu mojej meganki mam taki problem ze pali jednoczesnie gaz i paliwo przez to silnik nie pracuje równo strzela (chodzi jak trabant) gdy paliwo się całkowicie skończy i pompka zaczyna chałasować silnik zaczyna idealnie pracować i dostaje wtedy mocy. Czytając o przekaźnikach pompy paliwa myslę ze trzeba by było zastosowac taki...
Witam :) Kolejność postępowania jest następująca 1. Pozdejmuj rury żeby sobie benzyna odparowała, pozostaw otwarty korek oleju itp. Wymień filtry i olej, najlepiej korzystając ze słońca bez odpalania zlej olej, zalej jakiś tańszy, przejedź na nim jakiś kawałek i znów wymień żeby wypłukało silnik, a żeby nie jeździł na tym rozrzedzonym oleju. 2. Musisz...
witam. ja miałem podobny problem u mnie kiedy sie włączył włącznik uderzeniowy. tez nie mogłem zapalić silnika ale ten włącznik odłączył mi pompę paliwa. ja u siebie mam go z prawej strony od pedału gazu. moja honda to 1,4 1997
Przed odpaleniem zastosuj taką procedurę.Przekręć kluczykiem w stacyjce aż zapalą się kontrolki ale bez kręcenia rozrusznikiem i gdy sterownik odłączy już pompę paliwa wyłącz zapłon,i tak ze trzy razy za czwartym razem próbuj odpalić powinno pomóc
Ten przekaźnik zapina nie tylko pompę paliwa. Jak go odłączysz, to nie będzie chodził na gazie. Zrób wyłącznik samej pompy, choć lepszy byłby dodatkowy przekaźnik, który wyłączałby ją samoczynnie.
Najlpiej zrobić sobie odłączenie pompy paliwa na czas pracy na gazie ja tak mam u siebie w furce!!! 8O
w/g ich instrukcji żółtym możesz odłączyć pompę paliwa
masz tu rozpiskę pinów przekaźnika 7 masa 14 + po stacyjce 8 i 15 zasilanie 4 5 6 13 zasilanie wtrysku, sprawdź dobrze kable do halla , prawdopodobnie twój problem tkwi w przewodach. 8 pin przekazuje napięcie na 15 natomiast napięcie z 15 idzie do ecu
Witajcie, po przeglądnięciu tematu nadal nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu. Nagrzewnica z samochodu Jelcz (nie znam dokładnego numeru ogrzewania), 24V, 3000 kcal/h, ON. Wymieniona świeca, urządzenie odpala, grzeje natomiast nie można go wygasić, po przełączeniu klawisza w pozycję stop nadal odbywa się proces spalania. Jaka może być przyczyna...
No tak, ale czy odłączyć pompę paliwa ? Gdzie ? Czy tylko pompę paliwa ? A może istnieje funkcja w interfejsie diagnostycznym CLIP do wprowadzenia silnika w stan do pomiaru ciśnienia, która odłączy nam wszystko co trzeba ?
jak odłączę pompę paliwa i przekręcę zapłon to już nie leje paliwem
Nie, nie będzie dawała iskry w złym momencie bo ona daje iskrę parami więc 2 gar też by miał iskrę w złym momencie. Możesz przełożyć fajki między 2 a 3 garem i zobaczyć czy cały czas nie pracuje 3. Odłącz przekaźnik pompy paliwa i zobacz czy wtedy na LPG też nie pracuje na 3 garze. Może masz zablokowany wtryskiwacz lub cały czas podawane jest na niego...
sigi a co ma odłączeni pompy paliwa do ubytku paliwa w zbiorniku ??????????????????
W jakim celu chcesz odłączyć pompę paliwa? Jakie to auto? Jaka instalacja LPG?
Witam mam peugota 206 2002r. 1,1 jak skutecznie unieruchomić silnik przed odpaleniem, czy odłączenie pompy paliwa nie spowoduje jakiegoś złego wpływu na komputer jakieś podpowiedzi
Rozwiązałem problem. Okazało się że Delphi również jako tako nie wykazało innego błedu ECu jak błąd sondy. Natomiast wejście bezpośrednio w imobilizer wykazało jego błędy skutkujące odłączenie pompy paliwa. Wykasowanie pomogło auto pali. Pytanie brzmi czemu taki bład złapało ;)
paliwo przecieka przez wtryskiwacze trzeba je przeczyścić bo czasem ich odłączenie nie pomaga, co ciekawe miałem przypadek kiedy nawet po odłączeniu pompy paliwa paliwo było zasysane
Po odcięciu pompy paliwa auto na LPG nie powinno zgasnąć. Nie powinno być żadnej różnicy w pracy silnika po odłączeniu pompy paliwa. Napisz, czy poradziłeś sobie z problemem.
Witam, jak odłączyć pompę paliwa w tym silniku? Próbowałem za pomocą bezpieczników, ale niestety nie ma przypisanego TYLKO do pompy. Najlepiej pewnie odpiąć kabel. Gdzie go znajdę? Gdzie jest ta pompa? W baku? Dziękuję
Dwa przyciski - procedurę synchronizacji znalazłem w książce serwisowej/instrukcji obsługi samochodu. Raz nieświadomie odpiąłem DOGa co poskutkowało odłączeniem pompy paliwa ale centralny działał :)
Dodge charger z 2008r cały czas (po uśpieniu około 1 min) pobiera 150 mA. Pobór jest na lini bezpiecznika nr 8 w bagażniku bezpiecznik 815A Złącze Data Link, System Klasyfikacji Pasażerów (lewa strona), Stacyjka (Moduł Sterowania Silnika (Diesel), Moduł Sterowania Układem Napędowym, Moduł Blokady Kolumny Kierownicy (prawy), Przekaźnik Pompy Paliwa (benzyna),...
Przepraszam ale wprowadziłem Cie w błąd. Nie doczytałem wcześniej jaki silnik (2.0 TDI) jest w Twoim samochodzie. W przypadku Twojego silnika odłączenie pompy paliwa nie unieruchomi samochodu.
Odłączyłem pompę paliwa zakładając dodatkowy przekaźnik (patrz zdjęcie).Styki 85 86 sterowane są przez elektrozawór po włączeniu instalacji gazowej.styki 30 i 87A podłączyłem w szereg ze stykami (87,30) przekaźnika istniejącego w aucie (Przekaźnik pompy paliwa).
https://obrazki.elektroda.pl/8660096200_... Może pod ten bezpiecznik jest też podłączona instalacja gaz. A do sprawdzenia to możesz odłączyć kostke przy pompie.
Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy paliwa w zbiorniku, to daj zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik 15A na prawy styk gniazda bezpiecznika nr 28 (bezpiecznik 28 wyjęty). Uruchomisz w ten sposób pompkę na stałe. Jeżeli podczas testów bezpiecznik 15A zostanie przepalony, to odłącz wtyczkę z pompy paliwa w zbiorniku i sprawdź ponownie....
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
Witam, ciśnienie w cylindrach w tym silniku powinno wynosić 7.0bar, sprawdzałem w Autodata. Po odłączeniu pompy paliwa samochód nie odpala na plaku. Iskra na zdjętej świecy jest "mocno" niebieska.
Witam ponownie! Już zlokalizowałem usterkę. Zakłócenia idą od pompy paliwa. Przy przekręceniu zapłonu juz występują zakłócenia. Ale jak się odłączy pompę paliwa w czasie pracy silnika zakłócenia zanikają do zera. Zaraz poczytam na forum jak to zlikwidować. Pozdrawiam Bartosz Kuźma
Witam, Szukam kawałek schematu, aby zmontować przekaźnik czasowy ( rozwierany ) do odłączenia pompy paliwa. Zwłoka czasowa do 30s. ( zazwyczaj wystarczy czas ok 2 -3 s pracy na 2 paliwach jednocześnie nim doleci gaz, a odłączone zostaną wtryskiwacze) Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam
Odłączyłem pompę paliwa, włożyłem bezpiecznik, włączyłem zapłon. Bezpiecznik wytrzymuje bez problemu. Sprawdziłem przewody tam gdzie udało się dotrzeć. Wszędzie wygląda ok. Tak więc myślicie, że to pompa? Co prawda ona działa do momentu wysypania bezpiecznika. Pozdrawiam.
silnik pracuje po odłączeniu paliwa(pompy w zbiorniku) i gazu(zakręcona butla i odłączone elektrozawory przy mieszalniku. Perpetummobile :D Ja bym się cieszył na Twoim miejscu:) Wymieniany rozrząd, czy aby na pewno dobrze złożony? Ile było tych prób odpalenia na pozamienianych przewodach W.N? - pewnie dużo, na tyle dużo że aż niespalona benzyna spłynęła...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Odłącz pompę paliwa , wygrzej świece na gazie , wkręć i spróbuj wtedy bez pompy, mozna leciutko samostartem psiknąć. Czy wogóle sie odezwie. Iskrę sprawdz po polsku ,palec w otwór świecy a sama swieca w kablu na widoku. Na kompresji ma cykać. Cudów nie ma.
Jak przelącze na gaz to pobiera i benzynę i gaz, dzieje się tak od tygodnia. Silnik jest na monowtrysku jak zamknąć tą benzynę? szukałem elektrozaworu od benzyny i nie mogę nic takiego znaleźć. czy w silnikach na wtrysku nie wystarczy odłączyć pompy paliwa?
W listopadzie 2004r. dresy skubneły mi auto w Warszawie. Teraz mam Astre II diesla i chciałbym załozyć jakieś swoje zabezpieczenie. Który obwód odłączyć: pompę paliwa, rozrusznik ??? Ma ktoś jakiś pomysł i wogóle jak to zrobić, tzn. w którym miejscu przecinać przewody, itp.?
bez względu na to co kto pisze jedynym warunkiem prawidłowego doboru reduktora jest utrzymanie ciśnienia i temperatury na odpowiednim poziomie przy max mocy.jeśli nie mamy pewności co do ustawień dokonanych przez montera test wykonać z odłączoną pompą paliwa.
dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Nie wiem co odłączyłeś ale ECM nie kontroluje obwodu pompy ale obwód cewki przekaźnika. Weź probówkę i sprawdzaj wtedy a nie miernikiem. Bezpiecznik jest niby za przekaźnikiem.
Zgadzam się z kolegą wyżej. Po czasach zafascynowania mikrokontrolerami zacząłem wracać do układów, które "programuję" rysując schemat. Dziś, tam (szczególnie w samochodzie) gdzie mogę zastosować 555, nie używam już uC. Trwałość i odporność na zakłócenia takich urządzeń jest jednak lepsza. Ostatnio zrobiłem dodatkowy immobiliser do samochodu. Zależności...
Alternator da tyle prądu na ile jest przewidziane konstrukcyjnie zapotrzebowanie w aucie (uwzględniając wszystkie odbiorniki prądu) alternator nie wie .że silnik pracuje na gazie więc jego " produkcja" się nie zmieni ,a łożyska i szczotki przy prawidłowej eksploatacji (zawsze paliwo w zbiorniku) są przewidziane na wiele wiele lat ,żaden konstruktor...
No i Diagnoza Uszkodzona Pompa paliwowa daje Cały czas 4,83 bara podczas pracy na benzynie nie zależnie od obrotów silnika przyśpieszania i hamowaniu silnikiem , po przełączeniu na gaz ciśnienie nie rośnie wyżej , Czujnik jest sprawny po odłączeniu pompy paliwa ciśnienie zaczynało spadać , czasem chwile po odpaleniu pompa daję prawidłowe ciśnienie (około...
Tak dzisiaj na spokojnie się zastanowiłem i obstawiam, iż przyczyną może być pasek rozrządu. Ponieważ auto stało na mrozie aż zapiekł się alternator, a pasek był tak naciągnięty że rozrusznik ledwo kręcił. Tylko zastanawia mnie czy czujnik położenia wału był by wstanie odłączyć pompę paliwa i iskrę?
Witam, problem jest seat leon1 odpali i zgaśnie po odłączeniu akumulatora na 30min odpali i 2 dni nie ma problemu.czy miał ktoś podobno sytuację.wymieniłem, przepustnicę, immobilizer odłączony, stacyjkę, przekaźnik pompy paliwa, i pompę paliwa.
jesli to samorobka to do przewodow pompy paliwa jest wpiety przekaznik ktory rozlancza trzeba go wumontowac i polonczyc przewody
Może jest układ szczelny i trzyma odpowiednie ciśnienie paliwa i ecu nie zarządził włączania pompy wcześniej aku odłączyć po odpowietrzeniu pompa się nie aktywuje ?
Kompresja jest ok. Samochód ma raptem 17tyś km. Rozrządu nie sprawdziłem jeszcze ponieważ nie posiadam blokad do tych silników. Jest natomiast dziwny objaw (stąd moje pierwsze pytanie o czas wtrysku). Ciśnienie paliwa w granicach 2,5 bar (wzorowo) natomiast po osuszeniu świec i odłączeniu pompy paliwa silnik zapala na chwilę aż zabraknie paliwa. Czyli...
Witam. Piszę tu bo już zabrakło mi pomysłów. Problem nastąpił wczoraj. Podczas jazy samochód stracił moc i zgasł. Okazało się, że zatarła się pompa paliwa i przepalił się bezpiecznik w obwodzie zasilania sterownika i pompy paliwa. Odłączyłem pompę paliwa wymieniłem bezpiecznik i wróciłem na LPG. Wymieniłem pompę paliwa i niestety problem jest nadal. Na...
Zamówiłem k2 benzin wczesniej czekam aż przyjdzie i doleje Dodano po 1 zrobienie jakiś 100km na samej benzynie. Tutaj kolega dobrze Ci mówi, Przegoń silnik na benzynie, jeżeli nie będzie poprawy to wtedy zagłębiaj się dalej. Dobrze by było dolać do paliwa jakiś środek do czyszczenia wtrysków. A gdyby problemem faktycznie były wtryskiwacze i przez nie...
dzięki za info. W takim razie mam jeszcze jedną wizję. Muszę dołożyć jakieś niefirmowe zabezpiecznie bo te oryginalne autoalarmy są już dawno rozpracowane przez fachowców. Myślę o np bezprzewodowej kontrola dostępu - np KD3000 - odłączałaby jakiś obwód (np pompę paliwa) i przy okazji załączała LCA2200. Chyba, że jeszcze jakieś wizje podłączenia LCA2200...
Chciałbym mieć możliwość odłączenia pompy paliwa za pomocą przekaźnika. Dobrałem się do pompy - siedzi tam sterownik 1K0 906 093F i od tegoż sterownika zaiwania kabel do pompy. Ktoś z kolegów mógłby podpowiedzieć gdzie najlepiej podpiąć ten przekaźnik? Tzn. Przed modułem 1K0 906 093F czy za? Nie mam dokumentacji, więc nie wiem co w tym pudełku siedzi...
Wielkie dzieki bede to sprawdzał tylko jeszcze mam pytanie gdzie jest ten czujnik bede starał sie go znajść i odłączyć pompa paliwa chyba jest dobra bo słychać jak paliwo przelewa sie do zbiornika powrotem po załączeniu zapłonu a co do gazu sprawdze czy da sie tak odpalić na samym gazie i napisze pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tym tematem pozdrawiam
Kolego, ja Ci nie powiem co tym myślę bo się obrazisz. Cieknący wtryskiwacz mówisz? A ktoś coś tu pisał o problemach z rozruchem? A odłącz pompę paliwa na pracującym silniku w tym SPI i zobacz jak długo będzie chodził? No i po trzecie, bo nie chcę być zbyt mocno uciążliwy dla Ciebie - samozapłon to paliwo plus coś jeszcze. Coś ten zapłon musi inicjować,...
Pamiętaj że impulsy wtryskiwaczy benzynowych są potrzebne aby działała sekwencja, pewnie coś przy tym rozłączaniu dodatkowo rozłaczyłeś. Odłącz pompę paliwa i zrób test drogowy z dużym obciążeniem, tak jak pisałem. Aby wykryć problem diagnostyką musisz wiedzieć na co patrzeć - ciśnienie gazu i też pod obciążniem., jeżeliw szystko chodiz ok to czasami...
Witam Pacjent to motocykl Benelli Trek 1130 2007r Przyjechał z Niemiec miał wypalone 2 tłoki, technicznie został naprawiony, lecz podejrzewam uszkodzenie elektronicznie/programu. Motocykl odpalał bardzo ciężko, blokował silnik przy rozruchu nie trzymał wolnych obrotów, mocno się grzał wydech dymił na czarno(paliwo) W motocyklu było kilka dolutowanych...
Syczenie to nic innego jak paliwo wali do kolektora ssącego.jeżeli tak , to uszkodzony ECU. Przywróć zasilanie pompy do stanu pierwotnego. , lub na próbę w czasie zapalania odłącz bezpiecznik pompy paliwa Nr.26.
sprawdź jak masz odcięte wtryskiwacze dla instalacji gazowej! są na przekaźniku czy na emulatorze? jak to padło to nie odpalisz na benzynce! ale daję 90% na pompę paliwa i zwartą instalację przez nia! miałem tak kiedyś w puntoI ! jadąc na gazie nagle wszystko mi zdechło, i piłowałem z półgodziny i nic! wszystkie bezpieczniki sprawne! okazało sie że...
Co do pompy wtórnego jak pali bezp. to raczej sama pompa robi zwarcie a nie przekaźnik . Odłącz pompę to się dowiesz. Jak w skrzynce pod podszybiem sucho to teraz zajmij się przekaźnikiem pompy paliwa. Bo według schematu wychodzi nas to ż e to on zasilana te obwody od których masz błędy. Więc sam pzekaźnik lipa albo coś na linii ECM -przekaźnik pompy....
mam miecia E190 rok produkcji 1990 z silnikem 1.8 i gazem - po wystrzale z przepustnicy silnik przestał pracować. Po wielokrotnej próbie odpalenia okazało się że w oleju jest benzyna. Nowy olej, świece, palec, przewody (iskra jest) - a auto nie chce zapalić. Żeby nie zalać silnika benzyną odłączono pompę paliwa i wytworzono ciśnienie. Podłączam pompę...
Witam !!! Proponuje sprawdźić odcięcie wrtyskiwacza czy jest odciety przekaźnikiem czy emulatorem ? Tak czy tak podczas przejścia na gaz rozłancza sie wtrysk i temat może być taki że przewody odcinające na przekaźniku konektorki sie mogły poluzować i bedzie podbierał paliwo . Jeżeli jest emulator jedno kanałowy to sprawdź zasilanie z zaworu LPG lub...
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
Włącznik kolizyjny powinien znajdować sie pod fotelem kierowcy, ale dziwne że brak iskry bo powinno odłączyć tylko pompę paliwa. Podłącz pod kompa i podaj błędy.
Co było robione przed awarią? Odłącz wtyczkę z pompy paliwa i sprawdź, czy nadal pokazuje obroty. Sprawdź ciągłość przewodów od wtyczki z czujnikiem do wejścia ECU. Potem sprawdź, czy przy liczniku jest ok, czy nie był tam żadnego magika.
kolego sprawdz jeszcze regulator ciśnienia paliwa; jesli padł to nie odpalisz auta (może puszcza paliwo do zbiornika zamiast na rozdzielacz) - w tym układzie wtryskowym to bardzo ważny element; ale to raczej dziwne że uszkodzenie nastąpiło po wymianie uszczelki pod głowicą Dodano po 3 jeśli chodzi o odcięcie paliwa przy przełączeniu na gaz to chyba...
Akumulator sobie odłącz
czyli on może odłączyć napięcie do pompy paliwa ?
Daewoo Nexia z 1997 r. Benzyna + gaz. Sprzęt: - Alan 48+ z ok 96 r. - antena ML 145 tez z lat 90'. Po odłączeniu pompy paliwa zakłócenia ustały w ok 60 %. na próbę odłączyłem alternator a raczej kable od niego bo całość chodzi na jednym pasku. Jak na moje ucho nie wiele to dało. Pozostały mi zakłócenia od zapłonu. Radio z autem połączyłem plecionka...
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
RS mk7 95r zgasł i nie chce odpalić , pali bezpiecznik po przekręceniu kluczyka - ten z ikoną silnika 20A. Odłączyłem pompę paliwa i bez zmian , bezpiecznik się przepala po przekręceniu kluczyka . Dioda imo nie miga , nie słychać szumu po przekręceniu kluczyka bo bezpiecznik się przepala . nr.16 ------20 A Rozruch zimnego silnika, układ sterowania pracą...
Jak wyobrażasz sobie odłączenie pracy pompy paliwa w układach gaźnikowych-pompa w 99 % przypadków napędzana krzywką wałka rozrządu? Pytanie było proste-chodzi o Golfa III. Te samochody są wyposażone w układ wtryskowy,a więc pompa elektryczna. Bezwzglądnie ma być wyłączona jej praca podczas jazdy na LPG.
witam mam nasępujacy problem: wspomniana laguna na zimno przy lekkim mrozie losowo przestaje odpalać. po wczesniejszej poprawnej pracy zapala na sekundę i gaśnie i nie ma mozliwości uruchomienia. zalewa świece, nie ma błędów z komputera. Pomaga: zaparkowanie w garażu i zagrzanie auta w temp. pokojowej, po kilku godzinach działa. pomaga odłączenie pompy...
1. 651 nie ma kontrolki ciśnienia oleju. 2. Brak ciśnienia oleju nie odłączy ciśnienia paliwa ani pompy paliwa, bzdura totalna. 3. Jak się skończyła sprawa?
Sprubuję z masą komputera coś poprawić jak nie pomoże sprawdzę wszystkie 5 przekaźników zastanawiam się nad podaniem dodatkowego napięcia na pin 30 pytanie na który przekaźnik . Sprubuję podać + na zasilanie pompy i lokalizować przerwę w kablu przy odłączonym akumulatorze
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
nie pamiętam ale sprawdź pod tylną kanapą czy nie ma klapki jak jest to ją otwórz odłącz wszystko wykręć i wyjmij i przy okazji nie zalej samochodu benzyną
Witam, VW Sharan 1,9 tdi 200rok, kod silnika AUY. Auto jedzie, ale nie ma mocy. EGR odłączony, wymieniona turbina, pompa paliwa, przepływomierz, wtryski, zawór n75, n239. Wszystko to jest wymienione a mimo to auto nie ma mocy od 1000 obrotów. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
A od czego są te czarne? Pompa paliwa -> zasilanie? Jak tak zrobię pompa nie będzie chodziła cały czas?
Kontynuacja diagnostyki: Pomysł mam, żeby wyciągnąć te dwie nóżki, które się przypalają, i dać je do góry, a do płytki podłączyć je przewodami, tak żeby była tam izolacja. -> Pomysł nie wypalił nóżki w miejscu przypalania się styków wyciągnięte odizolowane, problem dalej występuje. Kolejnym sprawdzeniem było odłączenie wtyczki od ecu odpowiedzialnej...
Witam. Mam bardzo duży problem z moim C240 v6 mianowicie auto traci moc poprzez zanik zapłonu na 3 cylindrze. Auto było u mechanika elektryka wszyscy są bezradni. Auto początkowo bardzo rzadko przechodziło w tryb awaryjny. Obecnie dzieje się to praktycznie przy każdym gwałtownym ruszaniu "klick down" również dzieje się to po dłuższym swobodnym przyśpieszeniu....
Witam. Podane wyżej możliwości zabezpieczenia działają. Temat uważam za zakończony.
Witam Koledzy mierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach i nie odłączyłem wtryskiwaczy ani pompy paliwa czy mogło mi to zawyżyć wynik pomiaru? wyszło około 15 atm
Powiem lepiej. Okazało się że na gazie odpalonym awaryjnie chodzi tak naprawdę na benzynie. Benzyna znika a gazu weszlo za 15 groszy przez 200 km. Odłączyłem zasilanie pompy paliwa jak sie dioda zielona paliła od gazu i auto zgasło.
Witam ponownie... Odkryłem właśnie ciekawostkę .... Silnik mojego "G" zasilany jest LPG jak i konwencjonalnym paliwem... Po przełączeniu na gaz i odłączeniu (elektrycznej) pompy paliwa silnik znacznie inaczej pracuje , czy jest możliwe że zasilany jest i gazem i bęzyną . Jeżeli tak to co może być tego przyczyną ? Poza oczywiście eksperymentami poprzedniego...
Nie wiem jak jest w Twoim aucie, ale jeśli jest możliwość to jak auto chodzi na gazie odłącz pompę paliwa np. przez wyjęcie bezpiecznika- może ona sieje, co do opcji odfiltrowania radia można na przewody zasilające w środku radia założyć dwa rdzenie ferytowe tj nawinąć na nie 10-12 zwojów drutu tak o grubości ok 1mm, rdzenie można wyjąć z uszkodzonego...
Po takiej robocie uniemożliwia się zapłon silnika poprzez odłączenie cewki zapłonowej, pompy paliwa lub wtryskiwaczy i kręci się rozrusznikiem aż zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju. A podstawowym błędem było złożenie tego na sucho. Można spróbować to poskładać, chociaż nie wygląda to dobrze ale wyczyścić lub sprawdzić kanały olejowe, czy nie zapchane.
Dobrze by było jakbyś znał model centrali alarmowej. Zazwyczaj maja takie alarmy dodatkowe dwa przewody do odłączenia np. Pompy paliwa albo czujnika uderzenia. Może Cię to na coś nakieruje :) Gdybyś więc wiedział np. Co to za centrala to mógłbyś odłączyć ww przewody i powinno działać. Jak wyżej.
Witam,odkreć w bagazniku pokrywe pompy paliwa i odłącz pompe paliwa ,nowy bezpiecznik i wiesz juz czy pompa jest dobra czy nie.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Witam. Mam problem z autkiem. Po przekręcaniu kluczyka, w momencie włączania się pompy paliwa, przepala się bezpiecznik pod maską oznaczony jako "FI" i gaśnie kontrolka Check Engine.. Początkowo zdarzyło mi się to w październiku może 2 razy i był spokój, ale niedawno zaczęło się to znowu. Zaczęło się od jednego bezpiecznika gdzieś na 3 dni, a potem...
zabezpieczenie odłączenie pompy paliwa odłączenie pompy wyciek paliwa pompy paliwa
szron tyłu lodówki jakie zelazko samsung series
arduino pendrive arduino pendrive
Radio Camry CR 1180 - brak połączenia ze stacjami Instalacja elektryczna Piaggio MP3 - schematy i komponenty