Podłącz na założonych klemach i bez kombinacji .
Mozliwe ze sie stalo tak jak kolega wyzej twierdzi ze sa spacjalisci w naszym kraju ze przy spawaniu nie sciagaja klem bp tweirdza ze po co skoro tyle razy to robili i n ic sie nie stalo. Ale zawsze jest ten pierwszy raz i oby to nir dotyczylo ciebie. Przypadkiem nie masz tam jakiegos alarmu ktory by odcinal rozrusznik lub jakies urzadzenie odpowiadajace...
w AL 700 nic się nie kasuje po odpięciu aku.
Bardzo możliwe. Kupując go miał już alarm, nie jestem w stanie powiedzieć czy jest fabryczny. Też mi się wydaje że może to mieć związek z alarmem. Początkowo nawet nie kręcił, dopiero jak wcisnąłem przycisk na pilocie od alarmu to zaczął
Panowie, nie dawajcie człowiekowi głupich rad, przecież to silniczek krokowy (siedmiomilowy). A nie dziala bo widać po lewej stronie uszkodzoną "sądę" lambda. Tylko odłączenie klem na godzinę może pomóc.
Pompa paliwa ... i blokada odjazdu ... podobno częsta przypadłość cytrynek
Popryskaj tam np plakiem w trakcie pracy silnika to będziesz wiedział czy faktycznie jest nieszczelna. Zła praca silnika została wyeliminowana odłączeniem klem od akumulatora http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Przykładowy temat. Było ich znacznie więcej.
To dzisiaj tego nie sprawdze bo nie mam zadnego testera :/ . A może zresetowac kompa przez odłączenie klem przeczekanie 5 minut i pozniej zewrzec dotykając razem oczywiscie na odlaczonych czy nie ? Bo moze są jakies błędy i nie chce odpalic dlatego . I dodam ze normalnie kręci jak cos . To nic nie da. Nie łódź się.
Mój błąd. Mario masz rację.
ALPHA - 5 bvx
Wsad na forum z immo off = ban przez admina.... Dodano po 1 Ale wysłac ori możesz sprawdze go Dodano po 39 Zasilanie widze tylko na c4 w kostce ecu ( bezp F4 10A) Masa g4, h4, h1, m4 Dodano po 3 Po przekaźniku zasilanie na f2, na tym koniec
Witam. Wystarczy zbudować ten oto prosty interfejs ---> http://www.lancos.com/prog.html . Pozdrawiam.
Raz udało nam się przy spawaniu ubić sterownik w Nissanie GTiR, ale przez to, że był źle założony wyłącznik prądu, który rozłączał masę silnika z nadwoziem. Przy drobnych pracach spawalniczych nawet nie zdejmujemy klem, bo po co, natomiast przy "dużych" np wstawienie klatki rozpina się profilaktycznie wszystkie kostki do sterowników
Poduszkę trzeba skasować, bo pewnie odłączona została klema przy włączonym zapłonie, co do bezpieczników to sprawdź na spokojnie jeszcze raz. Czasem wyglądają na dobre a po wyjęciu widać wyraźną przerwę... chyba że są jeszcze inne w innym miejscu.
Z tego, co wiem w palio z kompem (magneti marelli) nic nie zrobisz za bardzo domowym sposobem. Sprawdź wszystkie masy (to powinno być to) a jeśli grzebałeś przy bezpiecznikach to sprawdź zamknięcie (taki zatrzask) pod bezpiecznikami od złączek.
P.W
vin: WMA36DZZXPP219234 rok 2023 nr silnika 22866085796614 Dzięki konwersacji powyższej zajrzałem do skrzynki akumulatorów i odkryłem, że gniazdo z jednego z bezpieczników nie kontaktuje dobrze. Zegary się nie odpaliły, ale coś się zmieniło, bo wskazania paliwa i AdBlue wstały. Może trzeba coś zresetować, czy odłączenie klem na jakiś czas pomaga?
tak udało się usunąć tą awarię na szczęście w bardzo banalny sposób po prostu zresetowałem kompa po przez odłączenie klem od akumulatora i wszystko powróciło do normy a na warsztatach stawiali dziwne diagnozy. Pozdro
. Akumulator w samochodzie pełni także rolę bezpiecznika i odbiera ampery z alternatora które poszły w instalację Wstydził byś się takie coś pisać.
Sprawdź przy okazji napięcie baterii oraz jej obciążenie rozruchowe przy odłączonych klemach (tester) i przy podłączonych. Zanieczyszczone połączenia przewodów powodują utrudniony rozruch motoru.
Byłem u gościa który się tym zajął, ale jak przyszło co do czego okazało się że też nie wie za dużo na ten temat. Myślałem też nad odłączeniem klem od akumulatora i sprawdzeniem czy błąd wróci, ale nie wiem czy efekt nie będzie taki sam jak w przypadku usuwania go przez wcześniej wymienionej osoby
Wyłączony silnik, odłączona klema (-), multimetr ustawiony na 10A. Pomiar upływu prądu to: 0,33 A!!! Powinno być ok. 0,08 A Bo to jeszcze trzeba umieć zmierzyć. Podłączyłes dobrze. Teraz jeszcze trzeba sprawdzić czy nie ma czujnika otwarcia maski, jak jest to zamknąć zamek maski żeby auto myślało że otwarta nie jest. I odczekać kilkanaście minut. Nawet...
Z tyłu kierownicy masz dwa otwory -wkładasz śrubokręt i ''na zewnątrz ciągniesz'' odginając spręzynę zabezpieczającą najpierw jedną potem drugą.WAŻNE-AKUMULATOR ODŁĄCZONY -KLEMA MINUSOWA I KOŁA DO JAZDY NA WPROST PRZED ZDJĘCIEM KIEROWNICY.(żeby nie płacić frycowego za taśme airbagu)
Nie wiem jaki rodzaj zacisku jes u Ciebie. Tradycyjny wygląda tak ,że klema jest ściskana śrubą z nakrętką. Należy popuścić nakrętkę i delikatnie rozciągnąć zacisk(śrubokrętem).,następnie ruchem okrężnym poruszać zaciskiem i musi puścić. Nie wolno podważać na siłę do góry bo można uszkodzić akumulator.
Akumulator rozruchowy w ursusie c330 chyba śruby elektromagnesu robią zwarcie i po sprawdzeniu miernikiem akumulatora po godzinie na Aku 0.5V a po odłączeniu klem 5V. Czy można taki Aku jeszcze jakoś naładować?
Odłącz akumulator od klem i podepnij go do drugiego samochodu. Na cienkich kablach nie odpalisz samochodu ale możesz poczekać 20-30 min i powinien podładować sie wystarczająco do rozruchu. Odpalaj go razem z kablami
Odłącz czujnik na klemie - i sprawdź czy bedzie normalnie
(...)Brednie... Jest tam gniazdo bezpiecznika .(...) I co w związku z tym? Zakładający temat "siedzi ci w głowie" i czyta twoje myśli i ma zrobić to, czego nie napisałeś? Tam jest nie tylko gniazdo, ale i bezpiecznik w nim, ale co z tego, ze ty to wiesz, jeśli dla zakładającego temat jest to niewidoczne? Ty nie potrafisz komunikatywnie napisać jednego...
Jeśli "+" poszedł na karoserie, to tak, nie będzie prądu w całym aucie, ponieważ zwyczajnie obwód się zamknął. W takim wypadku chyba najlepsze co się może stać, to wypalenie bezpiecznika. W przeciwnym wypadku konsekwencje zwarcia niosłyby ryzyko spalenia różnego rodzaju elektroniki, wypalenia wiązki lub kompletnego zwarcia przy akumulatorze, ale wtedy...
Wstaw następnym razem całe zdjęcie i tak by ktoś nie musiał stawać na głowie albo odwracać monitora dobrze? A poza tym to te błędy które tam masz nie mają wpływu na rozruch ani odłączenie klem akumulatora. A że to pewnie delphi to problem z pompą albo wtryskami. Podstawa czy pali na plaka i jakie ciśnineie na CR. Nie musisz stawać na głowie, forumowa...
niech akumulator postoi z 5 godzin z odłączonymi klemami, wtedy powinno być w granicach 12.5 - 12.8 jeśli akumulator sprawny. Ładowanie masz lichutkie.
Jaka jest różnica między odłączeniem klem a wypięciem głównego kabla z modułu?
Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu i wepnij szeregowo amperomierz i sprawdź jaki prąd płynie w tym stanie. często przyczyną rozładowywania akumulatora bywa zepsuty regulator napięcia przy alternatorze oraz alternator jak siądą w nim łożyska . Przy okazji sprawdź ilość elektrolitu w akumulatorze w przypadku niskiego stanu uzupełnij wodą destylowaną ....
Najlepiej to dotykać minusa na akumulatorze przy odłączonych klemach, bo w razie pojawienia się bieguna dodatniego na tym przewodzie, który ma iść do minusa można narobić sobie problemów. Nie wiadomo jak to jest wszystko połączone więc lepiej uważać.
Ale jak zresterować ? Odłączenie klem wystarczy ? To nie jest uszkodzenie silnika krokowego ?
Bo tak, to zdjąć klemy, a przed używaniem podładować jak trzeba. Jaka jest procedura po odłączeniu klem i resecie wszelkich wyuczonych ustawień? Wie Kolega? Zajmuje trochę czasu i zależy od temperatury. Pozdrawiam.
Tylko odłącz klemę. Po naprawie czasami trzeba komputerem kasować błąd.
do sprawdzenia masy przykręcane do silnika i do karoserii, dalej impulsy z wału do ECU. Sterowanie cewką. W dalszej kolejności sprawdzić czy nie stało się cos z immo po odłączeniu klem. Czy silnik był wymieniany wraz z instalacja, czy sam tylko jako motor.
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Odłączyć klemę,potem jeszcze raz kod.
Tak jak pisałem pojawia się problem po odłączeniu klem, trzeba poprawić program nieco, w moim problem zlikwidowałem poprzez ujęciu w programie, (ROZŁĄCZ CAŁKOWICIE GDY PRĄD <0.5A) Tak jak kolego pisze może się dziać gdy w menu ustawimy : za duży prąd bezpiecznik za duże napięcie ładowania cały problem polega na tym iż robiąc projekt prostownika robiłem...
Po kolejnym tankowaniu do pełna wszystko wróciło do normy czyli komputer sobie poradził. Więc odpięcie wtyczki zasilającej pompę przy nie odłączonej klemie od akumulatora ma chwilowe negatywne skutki, następnie wszystko wraca do normy. Pozdrawiam.
Dziękuję za odpowiedzi. Mam do Was jeszcze jedno pytanie - stosowanie tzw. "jupm starter-ów". Mam takowy, zbudowany na ogniwach prawdopodobnie li-poly. Na wyjściu mamy 16,1V przy pełnym naładowaniu. Przed klemami mamy elektronikę która informuje o złym podłączeniu itd. Zrobiłem prosty test i pod uruchomiony starter podpiąłem przy pomocy klem żarówkę...
Odłączenie klem rozwiązało problem. Na jak długo nie wiadomo ale przestałem sprawdzać. Teraz tylko rano idąc do auta najpierw zerkam przez szybę i ciemno więc usypia sie długo ale usypia więc na razie nie ma co drążyć dalej. Dzięki.
Noszę się z zamiarem wymiany akumulatora, ale po odłączeniu klem włącza się alarm . Czy istnieje jakiś sposób na jego chwilowe wyłączenie ?. Proszę o podpowiedź.
Została odłączona klema od akumulatora i potem żona wbiła źle kod,a teraz nie mozna wprowadzić poprawnego.Czy da sie to jakoś odblokować?Z góry dziekuję!
Witam ! Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki kontrolki dalej się świecą, dopiero odłączenie klem z akumulatora załatwia sprawę. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Kody się samoczynnie zmieniają dla większego bezpieczeństwa. Ponieważ nie było baterii w pilocie nie nastąpiła synchronizacja. Żeby to naprawić trzeba odłączyć klemę akumulatora co najmniej na minutę. Przynajmniej tak to działało w moim aucie. Po tym zabiegu skasują się zaprogramowane stacje w radiu. Dodano po 35 Była bateria (prawie rozładowana lub...
Jak na odłączonej klemie padł akumulator to jest to akumulator do wyrzucenia. Musisz sprawdzić ładowanie. PS. wymieniałaś kabel od masy a o prądzie nic nie wiesz?
Witam Samochód stał kilka miesięcy nieużywany. Akumulator Bosch S4 005 Po odłączeniu klem zmierzyłem napięcie - ma 7.3 V Czy jego da się jeszcze uratować ? Jeżeli tak, w jaki sposób ? -- ByF
brzmi to jak by leciał gaz wraz z benzyną. Więc bez podpięcia się pod komputer się nie obędzie. A przy okazji przegląd instalacji. Najszybciej i najpewniej niż pisać tu epopeje. Zwłaszcza jak było spawane w samochodzie. A elektronika nie lubi zbyt dużych skoków napięć, nawet na odłączonej klemie z akumulatora.
Ja mam tak oznaczone ale jak to bywa nie wiadomo co autor miał na myśli. Często literka oznacza którąś wtyczkę. Skoro wiesz już gdzie jest sterownik to możesz sprawdzić czy cienki środkowy kabelek idzie od silnika do tego sterownika. Odłącz klemę żebyś nie zrobił zwarcia multimetrem i sprawdź.
Owszem, próbowałeś resetować poprzez odłączenie klem, oraz ponowną adapatację, czyli jazda tylko na benzynie ? Długośc przewodów znośna ale jeśli jest możliwość ich skrócenia to zawsze należy to zrobić.
Proces odsiarczania akumulatora jest złożony i wymaga między innymi wylewania elektrolitu, napełniania wodą, pomiarów gęstości. Bez doświadczenia można sobie krzywdę zrobić, bo z kwasem nie ma żartów. Nie polecam bez doświadczenia. A z opisu wynika, że to nie wystarczy dłużej stałym prądem ładować, skoro po kilku dniach odłączonych klem nie daje rady.
Spróbuj odłączyć klemę minusową na ok. 1min. no i oczywiście podłącz ją znów. Powinno pomóc. Sprawdź ewentualnie zasilanie alarmu.
witam mam problem po wizycie u mechanika i wymianie pompy paliwa na podłużnicy miga kontrolka z informacja ile pozostało km do tankowania , resetowałem poprzez odłączenie klem ale nic nie pomogło , gdzie szukać
Można odłączyć klemy lub kupić podtrzymujący prostownik w Lidlu za 60 zł.
Witam forumowiczów Jest to mój pierwszy post na tym forum i dotyczy on potencjalnego problemu z złodziejem prądu. Po naładowaniu mojego akumulatora do 12V samochód odpala na strzała, jednak po około 4h napięcie spada do 9.5V, no i ledwo kręci i nie odpala (oczywiście). Jednak po naładowaniu akumulatora do 12.3V i odłączeniu klem oraz pozostawieniu go...
po resecie ecu, czyli po odłączeniu klem na całą noc nie było widocznej poprawy hmm ? jeszcze tylko wymienie świece bo już kupiłem, może się cosik poprawi :D :P czekam na dalsze sugestie :D
Problem nie został rozwiązany. Ostatnio doszedł problem z utrzymywaniem wolnych obrotów. Auto chodziło jak zazwyczaj ale trzeba było trzymać gas. Po jego puszczeniu auto albo gasło albo utrzymywało ok 500 obr. Pomógł dopiero reset kompa przez odłączenie klem na godzinę. Po tym jak ręką odjął. Wymieniłeś te wszystkie 3 części na nowe?
Po odłączeniu "-" klemy wszystkie zamki się uruchomiły i samochód się zamknął z kluczykiem w środku . Na pewno po odłączeniu, czy podczas majstrowania przy klemach? W mojej polówce ostatnio mierzyłem napięcie w akumulatorze i ile pobiera prądu Rzeczywistego pomiaru prądu podczas postoju należy dokonywać przy zamkniętym aucie, po odczekaniu min. 15...
malutki kluczyk Służy do blokowania syrenki alarmowej na czas odłączenia klemy i np. wymiany akumulatora.
odłączeniem klemy minusowej z akumulatora z czy z alternatora światła idą. Tak się niszczy alternatory a nie je sprawdza.
Panie moderatorze to też od rzeczy napisałem bo nie lubię... Moderowano przez CameR: Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Panie moderatorze skoro pisze od rzeczy to proszę te wiadomość też skasować i do kosza usunąć. Naprawiałem drzwi a konkretnie wymieniałem moduł sterowania lusterkiem -nie podłączyłem jednej wtyczki....
Witam. Citroen C4 Picasso rok 2009, 1,6hdi, radio z nawigacją Mój problem polega na tym iż po odłączeniu klem akumulatora i ponownym załączeniu radio działa do momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym włączeniu zapłonu radio nie działa i trzeba odłączyć klemy zeby znów zaczęło działać. Później wyłączę zapłon i radio już nie odpali... I tak w kółko Auto...
kolego po pierwsze nie wolno od tak sobie odłączac akumulatora bo coś w końcu upalisz, poza tym sprobuj po podłączeniu aku poczekacok 3 minut aż się immo uzbroi i powinien zagadac bez problemu. Z tego co mi wiadomo wszystkie auta citroena/peugeota po odłączeniu aku ładują się danymi od 3 min. pozdrawiam
Witam, nie znam się za bardzo ale w jaki sposób jest sprawdzane czy np alarm pobieram prąd skoro odłączona została klema i to powoduje przecież że alarm nie pobiera prądu?
Witam. Dziwny problem z kluczykiem w VW Passat B6 automat, otóż nie wychodzi kluczyk ze stacyjki po wyłączeniu silnika. Wychodzi dopiero po odłączeniu klem z akumulatora, wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Dziękuję.
Sprawdziłem masę i jest w porządku, przeczyściłem kostki i wydają się złącza ok. Po odpaleniu zauważyłem że jak podniosłem obroty do 4 tysięcy to kontrolka ładowania zgasła i temperature pokazał prawidłową, lecz po chwili musiałem podbijać obroty żeby efekt się utrzymał. Niestety po kilku minutach już nawet max obroty nic nie zmieniały. Zauważyłem też,...
Miałem klijenta z indentycznym problemem Vw Golf3. Błąd sonda lambda. Odłączenie klem pomaga na kilka godzin,na lpg ok. Wnioski; Brak emulacji sondy lambda przez sterownik lpg. Uszkodzona sonda lambda na benzynie działa w zbyt wąskim paśmie.
Udało się ogarnąć komutator i szczotki i ładnie zrobione. Ale pojawił się nowy problem. Stary alternator miał rok temu wymieniony regulator i teraz ładował 15,7v. Ten nowy alternator wsadziłem i ładowanie 15v. To wyczyściłem klemy, połączenie alternator silnik, przewód prądowy od alternatora na smarował wazelina techniczna. Złożyłem i ładowanie 14v....
Najlepiej odłącz klemę od plusa i podłącz prostownik bo trzeba go teraz naładować. Dodano po 1 Jeśli przy takim poborze akumulator pada do rana to jest cieniutki .
Sprawdź akumulator, czy nie poszła Ci cela. Odłącz klemy, odkręć wszystkie korki ( zaślepki ) z akumulatora i zrób grubym przewodem zwarcie na klemach tzn. połącz + z -. Jeśli się zakopci z którejś celi to możesz akumulator wyrzucić. Stukanie które słyszysz to prawdopodobnie elektromagnes w rozruszniku, który ma na tyle duże napięcie ,że działa. Niestety...
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa.
Normalnie nie strzela!!!! Miałem z nim trochę przejść jak świece były do wymiany, ale od pół roku jest OK! W takim razie powiedz co mam wyregulować w sterowniku - bo tak jak zaznaczyłem błąd pojawia się dopiero w momencie gdy w butli jest mało gazu. pomaga reset poprzez odłączenie klem!
Problem rozwiazany poszla sie j.......c kostka z konektorami w lewym slupku a zostala zastapiona wieksza koncowka i dodatkowo zacynowana wiec starczy chyba na wiecej niz 3 latka bo tyle ma ten zlom ( z klema sie pomylilem przy sciaganiu bo akku tez musialem wymienic ) nie traccie wiec kasy na fiaty i kupujcie inne auta
> [...] akumulator powinien gazować podczas ładowania czy dopiero po naładowaniu? Podczas ładowania, ale nie od samego początku. Po naładowaniu też trochę gazuje, montaż do auta dopiero gdy się uspokoi. Rozumiem, że kolega ładuje ten aku tak, jak się powinno ładować, czyli po odłączeniu klem w aucie? Pytam, bo znam osobę, która miała podobny problem,...
Panowie mam problem. Fiat na wielopunkcie z gazem. Na gazie wszystko jest ok. Na bezynie po upływie miesiąca nie chce palić i przerywa, aż dojedzie do momentu kiedy całkiem nie wchodzi na obroty i brak mocy. Po odłączeniu klem, auto wraca na około miesiac do życia. Później jest to samo. Pomóżcie co zrobić.;)
Juz znalazlem taka mala ladowarke elektroniczna - moge ustawic sobie na 14.5V i zapodac caly czas 1.5A i to by odpowiadalo wtedy, bo ten prostownik co teraz mam najpierw zaczyna od 4A z reguly i powoli spada do 1A. W pytaniu glownie chodzilo mi o alternator bo dopiero teraz zaczalem sie zastanawiac czy dluzsze podlaczenie drugiego ukladu prostowniczego...
jak odłączyłem klemę to auto przestało palić Cud :D
Chyba stały problem w nowszych Iveco. U mnie to samo, czyli rano nie ładuje, potrafi zapalić się kontrolka ładowania. Ale jak odłączę klemę jest ok. Ktoś doszedł do tego co jest przyczyną? Uszkodzona klema?
Problemem jest zmieniona mapa wtrysku benzyny przez sterownik ECU. Aby się upewnić należy zakręcić butlę LPG, zresetować ECU silnik (odłączyć klemę na 12h) i pojeździć na SAMEJ benzynie. Jeśli problem ustanie to należy walczyć z LPG.
Spróbuj odłączyć klemę na chwilę. Czasem pomaga.
Też miałem taki problem wystąpił on po odłączeniu klem z akumulatora na kilka dni nie było wolnych obrotów i autko gasło. Problem się rozwiązał po przypadkowo zrobionym zwarciu <lol> problem chyba tkwi w silniczku krokowym słychać go po przekręceniu stacyjki w położenie MAR (gdy nie było wolnych obrotów nie było go słychać)
próbowałem zmierzyć prąd przez chwilowe odłączenie klemy No to żebyś się czasami nie zdziwił, jak po takich zabiegach nie uruchomisz wcale silnika (dlaczego - info. w sieci)!
Witam ,szukałem ale nie znalazłem takiego przypadku więc założyłem temat, a więc posiadam radio bmw revers z 1997 roku ,bardzo dobrze grało do momentu kiedy musiałem odłączyć akumulator ,po wpisaniu kodu radio niby działa ale nie znajduje stacji radiowych tzn czasami coś znajdzie jedną czy dwie stacje o mocniejszym sygnale,wygląda to tak jakby antena...
Czy antenę masz w aucie czy na aucie? Przy odłączonych klemach odłączasz masę auta od masy akumulatora. Wystaw na zewnątrz antenę i zobaczco się stanie, dodatkowo możesz jeszcze dołożyć filtrację na wejściu, kondensatory na 25V nie są drogie więc tak z 2*4700uF i ewentualnie jakiś dławik ale przy mocy 500W będzie duży naprawdę duży.
"Tu wychodzi twoje niedoświadczenie, nie zwieraj amperomierzem prostownika, bo za chwilę będziesz miał "powtórkę z rozrywki" - czyli ponownie przepalony bezpiecznik." To prawda, a w tym przypadku akurat pośpiech... bo najpierw mierzyłem napięcie i nie przepiąłem do gniazda na ampery, a jedynie miernik przełączyłem na amperomierz z voltomierza. I najbardziej...
No tak zgadzam się z tym. Ale jak odłączę klemę i samochód stoi tydzień wszystko jest ok a jak by nie doładowywał to i tak czy siak by nie kręcił. Panowie to wygląda tak Klema jest podłączona akumulator po tygodniu jest rozładowany, klema jest odłączona i jak założę klemę to wszystko jest ok.
Posiadam od niedawna radio blaupunkt, było sprawne do monentu jak zostawiłem vectrę w warsztacie. Po odebraniu samochodu zorientowałem się, że po włączeniu wyświetla się napis SAFE (była odłączona klema) i za cholerę nic nie można wpisać. Posiadam kod ale nie wiem jak go wpisać. Słyszałem, że trzeba je włączyć i czekać, czekałem ponad godzinę i dalej...
Po odłączeniu i zwarciu klem akumulatora podłączyłem wężyk i auto odpaliło normalnie , zgasła kontrolka check engine i wygląda na to że to pomogło pojeżdżę jeszcze jakiś czas i zobaczę czy problem rozwiązany tymczasem dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Jak to tylko czujnik poziomu naładowania to sprawdź wtyczkę czujnika na klemie, czy zapięta. Potem odłącz klemę na kilka sekund i zapnij ponownie. Przy naładowanych akumulatorach ostrzeżenie zniknie.
Ładowanie dużym prądem to normalka w autach z Euro6+ w których jest rekuperacja. W takim aucie aku z pierwszego montażu wytrzymuje 2-3 lata. Tak, tak, wiem, każdy wie swoje bo gdzieś o tym czytał. Ja mam 5-letnier auto i trzeci już akumulator. Bardziej opłaca się regularna wymiana ni z latanie po sklepach i serwisach bo wiele funkcji użytkowych mam...
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
Więc pozostaje zmusić ładowarkę akumulatora 12V aby pracowała ze stałym napięciem ładowania. Coś da odłączenie przetwornika prądu na klemie, czy w hybrydzie ten element pomiaru prądu nie występuje lub jest ukryty w jakimś module?
https://obrazki.elektroda.pl/9764833100_... Witam, celem projektu było stworzenie prostownika/ładowarki wieloetapowej który w przeciwieństwie do fabrycznych konstrukcji pozwalałby naładować w pełni akumulatory samochodowe z płynnym elektrolitem. Czyli uzyskanie gęstości elektrolitu na poziomie 1.27 Wsad do uC dostępny na priv. NOWA...
Miałem poloneza do niedawna (sprzedałem w lipcu) to był rok 97 wiec też jednopunktowy wtrysk. Zachowywał mi się podobnie. Często jak wariował miałem taki swój prywatny sposób mianowicie kasowanie pamięci komputera poprzez odłączenie klem od akumulatora i złączenie ich na kilka sekund. Często mu to pomagało. Drugą sprawą był czujnik impulsów magnetycznych...
Ja mam Punto i też pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach wynosi 0,4mA. Też akumulator mi się rozładowuje. Winny okazał się sam akumulator gdzyż nie trzymał dostatecznie prądu. Naładowałem akumulator prostownikiem i zostawiłem go na noc w aucie z odłączonymi klemami. W południe poszedłem odpalić i klapa. Akumulator znowu padł. Czeka mnie...
Hej, sek w tym, że wszystko szczelne... Zauważyłem, że z samego rana kiedy jest jeszcze chlodno to samochód zanim się nagrzeje jedzie prawie dobrze, później, popoludniu po odpaleniu znowu słaby. Reset ECU robiłem przez odłączenie klem na noc, nic to nie dało. Logi statyczne już wrzucalem, chyba nawet tutaj i podobno sa wzorowe. Dynamiczne słabo mi wychodza,ale...
Czy to normalne, że przy porannym odpalaniu - tak jak dzisiaj przy -18 stopniach przy założonym nowym akumulatorze Centra CB454 auto nie pali od strzała tylko dopiero zakręci 3 razy rozrusznikiem i dopiero odpala? Klemy czyściłem i śruby razem ze stykami kabli przy rozruszniku bo przy starym aku w ogóle nie kręcił tylko klikał po przekręceniu kluczykiem....
drukarka odłączona odłączona sonda odłączona słuchawka
bezpiecznik awaryjnych aparat zacina telefon pompka zelmer
czujnik strat ziarna czujnik strat ziarna
Modulator dźwięku Federal Signal, Whelen, Elfir – lokalizacja w karetce, montaż, parametry Marantz SA-11S2 nie odtwarza płyt SACD – przyczyny, diagnostyka, laser 650 nm, firmware