Odłączyć paliwo i plakiem spróbuj jak zagada to usterka paliwa jak nie to iskra rozrząd
Daj drugą masę na sterowanie przekaźnika , podejrzewam tam problem. Zobacz jak kolega radzi wysterowanie tegoż na pinie A1 komputera, podłącz żaróweczkę 1,2W na ten pin przy samym komputerze, będziesz widział co się dzieje. Jeśli nadal będzie gubić wysterowanie, sprawdź zasilanie komputera, Stały plus piny C16,B1, plus po stacyjce A6, masy D1, D6, A12....
Podłącz paliwo bezpośrednio z kanistra by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa, lub sprawdź drożność przewodów i smok. Sprawdź w parametrach czy kąt wtrysku jest prawidłowy i inne parametry.Sprawdź kondycję silnika np sprężanie. Jak wszystko będzie ok to pewnie pompa szrot a może i wtryski też.
A nie robi ci zwarcia na czujniku położenia Wału? Ja bym zrobił jeszcze jeden test odłączyć paliwo i próbuj Plakiem odpalić i odkręć kata jeszcze
Sprawdź pływak. Wyreguluj go. Zacznij od tego. By zobaczyć czy odpali odłącz paliwo by Ci nie zalewalo. Ja tak robiłem w latach 90 przy Romecie.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Ciśnienie zmierzyłeś w takich warunkach jakie są przy wypadaniu zapłonu z odłączonym paliwem?
Bezpiecznik najprościej. Można też odpiąć wtyczkę z pieca.
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Nie trzeba nic kombinować żadnej zwłoki. Przekaźnik taki jak do gazu do monowtrysku ( w stanie bez napięcia na cewce sterującej styki zwarte) . Sterowanie napięciem od elektrozaworu gazowego. Żadna zwłoka nie jest potrzebna. Spróbujesz zobaczysz. Co do dyskusji nad wyższością świąt Wielkanocy nad świętami Bożego Narodzenia to lubię jedne i drugie. Więc...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Po pierwsze sprawdź czy pompa podaje paliwo. Najprościej zrobić to przez odłączenie węża od wtrysku, przekręceniu stacyjki i chwilowym pokręceniu rozrusznikiem. paliwo powinno lecieć dość pokażnym strumieniem. Jeżeli w aucie jest gaz to można spróbować odpalić w trybie awryjnym od razu na gazie jeżeli odpali to dobrze i wiadomo że to coś z dostarczaniem...
Wykręciłem świece , odłączyłem paliwo i na zimnym silniku sprawdziłem ciśnienie: 1 - 25,5 2 - 27 3 - 24,5 4 - 27,5 Ale dodam że po wyjęciu świec 3 z nich są wypalone na końcu , jakby wykruszone, Czwarta jak nowa.
Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
podłącz zasilanie pompy poprzez przekażnik spoczynkowo zwarty
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
A jakie są szanse że po odłączeniu akumulatora zrestartuje go i będzie działał prawidłowo? Dodano po 1 A jeszcze czy można jednoznacznie stwiedzić czy odłączył paliwo czy zapłon?
Podejrzewam, że silnik chodzi na benzynie i gazie naraz. W takiej sytuacji będzie kopcił na czarno. Zakręć gaz by sprawdzić jak chodzi na samej benzynie a potem odłącz pompkę paliwa ( wyjmując bezpiecznik) by sprawdzić jak chodzi na samym gazie. W obydwu przypadkach musisz poczekać aż wypali to odłączone paliwo z przewodów.
Po mojemu dzieje sie tak: odłączysz wtryskiwacz - uruchamiasz - silnik przepala nadmiar paliwa z cylindrow i kolektora po czym gasnie - podłączasz wtryskiwacz i silnik odpala normalnie. Czy przed tym zabiegiem z odłączeniem wtryskiwacza są swiece mokre? Tak jakby go zalewlo paliwem. Sprawdz czy wtryskiwacz nie puszcza paliwa.
Pierścienie to tylko przykład a na plaku to silnik diesela normalnie działa pracuje. Dopóki będziesz psikał plakiem dopóty silnik powinien pracować. Możesz odłączyć całe paliwo, czujnik wałka, czujnik wału i jak jest silnik sprawny mechanicznie to musi odpalić. (śrubka regulacji). Nie ma tam takiego czegoś.
Po odpięciu akumulatora odciął paliwo jak go odłączyć ? Proszę o pomoc.
Czujnik temperatury nie ma tu nic do tego. Skoro pali na LPG to wina układu zasilania w paliwo. Odłącz wężyk przy listwie i zobacz czy leci paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
Na czujniki (przy odłączonych czujnikach) wychodzi 10,6v na paliwo i 4,8v na temperaturę
Jest, w ogóle iskra, paliwo dochodzi? Jak nie ma to odłącz od cewki przewód gaszenia i spróbuj szarpakiem odpalić. Jak odpali, to sprawdzaj wszystkie czujniki pod względem zwarcia do masy.
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Odłącz Webasto.
Dziś zabrałem się za skuterka, dławił się więc zacząłęm grzebać przy gaźniku, najpierw reguacja, nic nie dało, potem odłączyłem paliwo żeby wypalił wszystko z gaźnika, jak zgasł, podłączyłem wężyk pod gaźnik i pociągałem podciśnieniem żeby zalać jakby na nowo gaźnik. Nic nie pomogło. Po 3 min zapalam znowu skuter, przed czym nie wykonałem żadnej czynności,...
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
paliwo przecieka przez wtryskiwacze trzeba je przeczyścić bo czasem ich odłączenie nie pomaga, co ciekawe miałem przypadek kiedy nawet po odłączeniu pompy paliwa paliwo było zasysane
Brak paliwa . Odłącz węzyk gaźnika z paliwem od kranika. Zasil gaźnik paliwem z lejka, strzykawki. Odpal skuter na tym paliwie i zobacz czy z kranika podciśnieniowego leci paliwo. Wszystko sie wyjaśni
Tak, ciśnienie sprężania ok. Dlaczego tylko jest taka różnica po odłączeniu cewki, skoro paliwo nie jest podawane?
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Tak właśnie myślałem że nie było kontroli ciśnienia . Co do pytania to nie bardzo rozumiem o jakim płynie teraz rozmawiamy ? Jeżeli dalej o pompie paliwa to jest tam w oryginale zwykły wirnik który przetłacza paliwo bez jakiejkolwiek kontroli ciśnienia tylko tyle że paliwo się nie cofa , na pewno zauważyłeś że jak zdejmujesz bak po odłączeniu pompy...
Jak będziesz zakładał filtr paliwa to jeszcze sprawdź przewody po schemacie który Ci podałem. Odłączysz 1 przewód jak przy zaplonie poleci paliwo to jest dobrze. I zobacz czy 3 od filtra idzie na gorny przewód vacum bo szkoda pompowtrysków. Jakby miało być odwrotnie podawane paliwo ;)
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
Powiem Ci szczerze nie wiem ponieważ przyszło mi to do głowy ale najpierw odłączyłem zupełnie paliwo wysuszyłem tłoki nagrzałem świece i próbowałem odpalać na samostart i na wlewaniu bezpośrednio paliwa do kolektora i nic zero odzewu to raczej nie powinno być z tym jakiegoś związku ale fakt sprawdzę
Zasil paliwem z kanisterka pomijając filtr i odłącz rurkę którą wraca paliwo do zbiornika wprowadź ją do w.w. kanisterka i obserwuj czy w chwili spadku ciśnienia na powrocie nie wywala paliwa.
Witam Mam problem w Scenicu 1 1.9 dCi, ponieważ urwał mi się króciec od czujnika temperatury paliwa i nigdzie nie mogę go kupić. Czy można ten czujnik całkiem odłączyć i dać zwykły trójnik w to miejsce? Czujnik jest na przewodach paliwowych, bo nie mogę znaleźć używanego. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Nie napisałeś jaka jest instalacja. Ten przekaźnik to prawdopodobnie odcina wtryskiwacz benz. Co do odłączania zaworu recyrkulacji, to nie spotkałem się z tym, żeby go odłączać.
Odłącz mu przełącznik paliwo-gaz i zobacz, jak odpali to przełącznik uszkodzony.
[color=red:c2daf8ee81]w[/color:c2daf8ee8... jestem nowy i nie mogę dodać tematu do innej zakładki więc pisz[color=red:c2daf8ee81]e[/color:c2daf... tu ( wybaczcie) [color=red:c2daf8ee81]O tuż[/color:c2daf8ee81] mam problem ze simkiem, zalewa mi świecę[color=red:c2daf8ee81],[/color:c2d... wczoraj wymieniłem na nową i wszytko ok, ale zostawiam...
Stawiam na to, że baku masz więcej wody niż benzyny. Spróbuj na świeżym paliwie. Możesz też odłączyć pompę paliwa i trochę świeżej benzyny dać do kolektora dolotowego, jak zagada to masz diagnozę.
wtrysku paliwa i gazu A wiesz że gaz LPG to też paliwo? Wyrażaj się jaśniej
Nie pali na plaka po odłączeniu pompy, wtryskow. Paliwo jest dobre. Jak wyjąłem listę to całkiem wysoko wtryski dają. Nie wiem, nie mam już pomysłu
Na świecy iskra jest ładna. Paliwo dostaje się do komory spalania bo widać że gdy kręcę śrubka przy gaźniku iskra robi się mokra lub gdy przykręce śrubkę na gaźniku to świeca jest sucha. kompresja myślę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Oczywiście na powrocie . Płuczesz duża ilością wody, trzeba zrobić podejście ze ze szlaufem i zaworem ( 3/4-1"), bo typowy dopust z reguły jest na małej średnicy 1/2" i przepływ będzie słaby. Najlepiej pozamykać wszystkie grzejniki oprócz jednego i po kolei każdy przelewać dużą ilością wody metoda zamknij-otwórz. W tym czasie dobrze przepłuczą się...
Witam jak w temacie nie odpala na pierwszym razem a gdy dłużej postoi to bardzo długo kręci, świece ok co podejrzewam to paliwo a dokładnie brak, zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być, użyłem pompki vacum żeby zaobserwować paliwo w bezbarwnym wężu i jak tylko odłączę...
silnik pracuje po odłączeniu paliwa(pompy w zbiorniku) i gazu(zakręcona butla i odłączone elektrozawory przy mieszalniku. Perpetummobile :D Ja bym się cieszył na Twoim miejscu:) Wymieniany rozrząd, czy aby na pewno dobrze złożony? Ile było tych prób odpalenia na pozamienianych przewodach W.N? - pewnie dużo, na tyle dużo że aż niespalona benzyna spłynęła...
Witaj Wyjmij listwę tak żebyś widział rozpylane paliwo, odłącz cewkę, żeby pozbyć się iskry. próbuj odpalić i obserwuj czy wszystkie wtryski rozpylają tak samo paliwo. Pozdr
Powtarzam - cewka lub cewki mogą tak siać WN że tester traci komunikację ze sterownikiem silnika. A najprościej sprawdzić przez poszczególne odłączanie każdej, równolegle można odłączyć wtrysk aby paliwo się nie lało.
Wężyk smoka w zbiorniku się odłączył.
Panowie dziękuję, że poświęcacie swój czas. Jedna kwestia jest dla mnie najpilniej do rozwiązania. Zawór zwrotny w pompie paliwa, bo póki pompa i silnik pracują paliwo na listwie jest. Po zgaszeniu od razu zanika ciśnienie, tak samo po zatrzymaniu pompy, paliwo jest jak odłączy nadmiarowy to paliwo traci cisnienie. Pompa ma na pewno sprawność do wytworzenia...
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Problem w tym, że niemiłosiernie KOPCI podczas pracy. Dlatego też potrzebuję wszelkie sugestie co i jak. Albo za mało dostaje powietrza albo paliwo jest za słabo rozpylone...albo jest go za dużo. Przystaw do dolotu powietrza jakąś suszarkę, zobacz czy przestanie kopić Czy po wyłączeniu się świecy paliwo również powinno zostać odłączone? Nie, jak przestaniesz...
odłącz wężyk od filtra oraz od króćca,zacznij wyciągać powietrze z wężyka biegnącego od kranika(ten który odłączyłeś od króćca).Jeżeli paliwo zacznie lecieć z wężyka który odłączyłeś od filtra to kranik jest sprawny .
Masz racje, chciałem jeszcze zobaczyć czy paliwo wogole jest podawane, tylko nie wiem gdzie mam odłączyć przewód paliwowy aby zobaczyć czy leci paliwo
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
Zazwyczaj ten z większą średnicą jest tym doprowadzającym paliwo.
Na dole podstawy powinien być korek , jak go odkręcisz to wypłynie paliwo. Przedtem odłącz przewód zasilający to szybciej zleci.
po odłączeniu pompy paliwa na samym gazie chodzi idealnie Odetnij pompę paliwa dodatkowym przekaźnikiem sterowanym w momencie przełączenia na LPG
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
No właśnie nie wiem na czym polega to podgrzewanie paliwa w tym aucie... czy zima, czy lato zbiornik po chwili pracy na postoju jest tak gorący ze dotknąć się nie da... Wydaje mi się że podgrzewanie będzie przez radiator... Scania posiada chłodnice paliwa z wentylatorem i na wyjściu czujnik temperatury paliwa... w zależności od temperatury jest załączany...
Powinno się dać zdiagnozować zwykłym interfejsem do VAG-a (tzw. K-Line) za parę złotych. Wygląda na to, że instalacja musi się odpowietrzyć - po kilkakrotnych próbach pompka powinna podać paliwo. Gdyby udało się połączyć ThermoTestem, to jest tam opcja napełniania paliwem. Można wymusić pracę pompki, aż się napełni przewód paliwem. Skoro odłączenie...
jak odłączę pompę paliwa i przekręcę zapłon to już nie leje paliwem
Tj. Pisałem, pompa musi robić ciśnienie. Pod warunkiem, że ma paliwo. Jeśli nie robi to albo gdzieś ucieka albo pompa. Wygląda na uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienia bo przy odłączonym regulatorze ciśnienia paliwo powinno tryskać z listwy a nie kapać Ma być ciśnienie, pomiar wzrokowy nie jest adekwatny.
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
Nie napisałeś czy pali na plaka. Jesteś pewien że paliwo dochodzi? Przy braku synchro wywala błąd. Przy uszkodzonym obwodzie wtrysków też. Odłącz kostkę z głowicy czy wywali błąd. Jak masz manometr to podłącz pod tandem. Jak tam jest ok i sygnał z czujn. wału/wałka leci ok, to faktycznie albo gubi zasilanie albo leży ECM.
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
Chodzi o to że możesz odłączyć mu całkowicie paliwo od wtrysków i silnik musi działać na plaku. Nie będziesz miał wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu ale dokąd będzie psikał plakiem z odpowiedniej odległości dotąd silnik będzie pracował powiedzmy normalnie. Co jest w dieselu potrzebne do działania silnika w skrócie kompresja i teoretycznie w odpowiednim...
Witam mam taki problem z Tym samochodem nie wychodzi paliwo z baku tzn po odłączeniu filtra paliwa nawet nie leci z baku nic po "dmuchnięciu w bak pare razy wylecą znikome ilośći ?? macie jakieś propozycje?
Jeśli paliwo wtryskują to odłącz przewód od lpg bo być może podaje ci dwa paliwa naraz.
Pasek rozrządu się obraca. Przed rozruchem odłączyłem wtrysk od listwy, by sprawdzić, czy podaje paliwo. Parę razy zakręcone, a paliwa brak, po czym odkręciłem kolejny, przy zapłonie nie poszła ani kropla paliwa z obydwu.
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
Witam.Miałem podobny problem z Alfą 156 ale po cofnięciu i odczekaniu chwili z powrotem odpalił.Sprawdż czy pompa w zbiorniku podaje paliwo,odłącz wtyczkę czujnika ciśnienia na szynie common rail.
odłącz przewód zasilający paliwem i niech ktoś przekręci stacyjkę bedziesz wiedział czy w zbiorniku masz niespodziankę i czy wogóle paliwo dochodzi do silnika.jeśli wytrąciła się parafina wstaw auto do garażu tak jak ktoś napisał już wcześniej
Jak odpala, to wydech powinien zrobić się ciepły. Odłącz przewód zasilający w paliwo i zasteruj pompkę paliwa, być może nie doszło jeszcze paliwo do pieca. A Webasto samo się nie wyłącza? Bo jak nie widzi płomienia to powinno łapać błąd.
witam wszystkich. Od zakupu mojej meganki mam taki problem ze pali jednoczesnie gaz i paliwo przez to silnik nie pracuje równo strzela (chodzi jak trabant) gdy paliwo się całkowicie skończy i pompka zaczyna chałasować silnik zaczyna idealnie pracować i dostaje wtedy mocy. Czytając o przekaźnikach pompy paliwa myslę ze trzeba by było zastosowac taki...
sprawdź przekaźnik wtryskiwaczy(najlepiej podmień) jeśli przekaźnik ok to odłącz powroty czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy jeśli tak to test menzurkowy na powrotach
Możesz przeciąć ten przewód (poniżej podłączenia niebieskiego ze swojej blokady) i podłączyć do wyprowadzeń 40A w blokadzie. Możesz odłączyć pompę paliwa - czerwono-żółty w wiązce progowej z lewej strony, bądź za bezpiecznikami.
Poranny rozruch, się nie powiodło, kręci, nie pali, pompka twarda, błędu nie ma, (Delphi). Po zaślepieniu 4 wtrysku auto odpaliło. Po wymianie wtrysku (pizzo-dnso) 1900 zł, auto jeździ, odpala (zmienione paliwo), 2 tyg jazdy i pewnego poranka nie odpala, błędu nie ma. Po zaślepieniu wtrysków (pojedynczo) - nie odpala (mam jedną zaślepkę), podłączony...
Witam, Koledzy jak sprawdzić w 100% czy pompa paliwa działa? Ponieważ nic nie było słychać przy włączeniu zapłonu, otworzyłem klapkę pod tylną kanapą i żarówką sprawdziłem prąd -> jest, odłączyłem przewody paliwowe -> paliwo nie leci. Czy jest jeszcze coś co mogę sprawdzić, czy mam praktycznie 100% pewność ze to pompa?
Ten czujnik przy filtrze nie ma wpływu na odpalanie auta!. Do puki nie ma mrozów takich w których paliwo nie zamarza to OK! Zobaczycie co się stanie z paliwem i odłączonym tym czujnikiem w silne mrozy. Nie moja to sprawa ale jak chcecie to odłączajcie.To nie utrudnia ,a wręcz pomaga. Ganc89 czy ty swoje auto garażujesz?
Wskaźnik poziomu paliwa nie ma nic do kontrolki, wyjeździj paliwo(odłącz tą lewą masę) i zobacz, czy kontrolka się zapali. Opcja druga to wyjęcie pływaka ze zbiornika i sprawdzenie działania na zewnątrz, problem może być ze stykami rezerwy pływaka albo z kablem rezerwy od pływaka do kontrolki.
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
Zobacz posty archiwalne, na ten temat już V ewangelię napisano.
Turbinka nie była zablokowana jakimś kawałkiem rdzy, kamieniem itp? Widać że turbinka jest brudna i ma w kilku miejscach pogięte łopatki. Myślę że przy kondensatorze 2 µF zamiast 3 µF powinien silnik pracować. Widać lekki opór na wirniku, ale nie chciałbym Ci proponować demontażu pompki paliwa gdyż nie jestem pewien czy demontuje się w całości czy w...
Witam.Posiadam renault kangoo 1.2 i mam taki problem.Nie pokazuje wskaźnik poziomu paliwa,a rezerwa działa.A czy ktoś wie jak ściągnąć przewody paliwa przy zbiorniku?? Z góry dzięki za pomoc.
Podobno pompa pracuje dopiero podcza rozruchu. Odłączyłem wąż przy wtryskach i paliwo jest podawane. Nie wiem o co chodzi. Proszę o jakieś sugestie
Tak samo wiele aut z silnikiem benzynowym może się zapalić jak nie odłączysz akumulatora rozruchowego 12V np. po kolizji czy powodzi, bo ich paliwo również znajduje się w bakach. O czujniku bezwładnościowym to chyba kolega nie słyszał prawda?
odłączyłem wężyk przed filtrem paliwa i mimo tego paliwo nie dociera ..
W swoim Lanosie przeciąłem drucik na bezpieczniku pompy paliwa i podłączyłem do ich końców zwarte styki małego 12V przekaźnika, którego cewkę podpiąłem do zaworu odcinającego gaz. Jeżeli jadę na LPG to styki przekaźnika są rozwarte i pompa paliwa wyłączona. Przekaźnik bez problemu mieści się w skrzynce bezpieczników. Przejechałem z tą przeróbka już...
witam. mam poloneza z 97r i mam w nim zalozony alarm,ktory odcina doplyw paliwa. wszystko bylo by ok gdyby odcinal palio wtedy kiedy trzeba a nie raz odlacza jak chce zapalic itp.jak to cholerstwo odłączyć?
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
odłączyć wtryskiwacz odłączyć hamulec bluetooth odłączyć
moduł akcelerometru podłączenie śrubokręt nikon kontrolka tempomat
Nowy piecyk Saunier Duval nie odpala - przyczyny Schemat elektryczny wypiekacza chleba Tefal