ogladac telewizje

Znaleziono około 232 wyników dla: ogladac telewizje
Podstawowa forma zapytania: oglądać telewizja
  • TV Samsung UE48J6300 jak ogladac telewizje online bezposrednio na tv

    Mam pytanie zwiazane z mozliwoscia ogladanie weeb tv lub telewizjada na tym wlasnie telewizorze, czy jest taka mozliwosc ogladania bezposrednio z przegladarki telewizora nie za pomoca laptopa,tableta,telefonu. Jezeli mozna to co trzeba zainstalowac aby to dzialalo.z gory dziekuje za pomoc.

    RTV Użytkowy KOCUREK1970   03 Sty 2016 15:00 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2562
  • AP w bridgu na kanale 9 zakłoca odbior telewizji

    Witam. Moze ktos juz z takim problemem walczyl... i moze cos tu mozna w miare prosto poradzic.... Zostal zamontowany na pewnym bloku 8 rodzinnym sprzet. Maszt 5 metrowy z antena i ponizej skrzyneczka z radiem i zasilaniem i switchem. Od tego czasu mieszkancy skarza sie ze nie moga czasami ogladac telewizji......

    Sieci, Internet jjscalak   08 Gru 2005 12:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 696
  • Telewizja w dwóch tv ale z jednego tunera.

    Posiadam tuner cyfrowy ferguson af-3018.I bardzo chcial bym ogladac telewizje na dwoch telewizorach ale z mozliwoscia ogladania dowolnych kanalów na kazdym z tv.Wiem ze ten temat byl juz walcowany nie raz.Ale chicalbym poznac chociaż jeden soposob polączenia,bez potrzeby kupowania dodatkowego tunera.

    SAT Serwis _Zbyszek_   26 Lut 2005 07:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3150
  • dbox2 i ogladanie telewizji przez siec lokalna (LAN)

    witam posiadam dobx2 Philips DSX 5180 i chcialbym udostepnic obraz na siec lokalna. Czy jest taka mozliwosc i ile uzytkownikow na raz mogloby ogladac telewizje przez sie za pomoca tego dboxa2 ? Proszę o jakaś pomoc bo nie mam pojecia jak to zrobić. pozdrawiam rw4

    SAT Serwis loverek   22 Lut 2007 16:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1155
  • Telewizja w monitorze

    Witam Ponizej obecny schemat z mojego mieszkania: Kupilem sobie karte telewizyjna zeby moc ogladac telewizje na monitorze. No i teraz nie wiem jak podlaczyc kable tak zeby w pozostalych telewizorach tez byl obraz. Czy dac jakis rozgaleznik na 3 sygnaly wyjsciowe: do telewizora nr2, do modemu...

    SAT Serwis shutamus   07 Lis 2008 00:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1973
  • blow AVH-8706DVD - telewizja cyfrowa?

    witam serdecznie mam pytanie odnośnie radyjka blow AVH-8706DVD chodzi mi o to czy potrzebuje do tego jeszcze jakieś urządzenie żebym mógł ogladac telewizje czy musze tylko odpowiednio radyjko skonfigurowac ma ktos może jakieś informacje na ten temat ?

    CarAudio tumczok   19 Paź 2013 12:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 861
  • Różnice w dekoderach DVB-T / C / S

    Witam. Mam pytanie do znawców tematu. Otóż czy dobrze rozumiem że... DVB-T - to telewizja cyfrowa naziemna - czyli krotko mowiac ta nadawana z multiplexow [ czy nadajnikow], do ktorej potrzebna jest antena zwykla siatkowa lub pokojowa... i obecnie mozna za darmo ogladac 5 czy 10 prostych kanalow DVB-C...

    RTV Co kupić? Lucyna1965   28 Cze 2012 18:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 10022
  • Jakie urzadzenie zakupic do oglądania TV?

    Witam! Chcialbym poprosic o poradę. Otóż ostatnio zepsul mi sie telewizor i chce jakos ogladac telewizje. Czy jest jakas mozliwosc ogladania telewizji przez komputer za pomoca jakiegos urzadzonka? Czy jest cos co moge podlaczyc do monitora i ogladac telewizje?

    Komputery Co kupić? filip200087   03 Kwi 2013 16:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 804
  • Pirate Bay obchodzi 10 urodziny, wypuszcza przeglądarkę PirateBrowser

    Panowie nie ma co narzekac czy dyskutowac. Wedlug mnie TPB nic zlego nie robi. Oni nie umieszczaja tam zadnych plikow. Zamykanie serwisu czy branie sie za niego przez rzady czy prokuratury jest BEZPODSTAWNE mimo przepisow jakie sa i jakie beda uchwalone. To jest sponsorowany i wymuszany przez korporacje...

    Newsy Callahan   13 Sie 2013 21:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3822
  • Nowy Tv 32 cale do 1500zł

    Nie złe głupoty opisujesz. Tu są tabele odległości. Kto ma taki telewizor ten wie. Kto ma stary kineskopowy CRT ten się podnieca przepisami sprzed 20 lat !!! Nie złe głupoty to ty piszesz. Tu są tabele prawidłowe odległości dla telewizorów LCD: Biorąc pod uwagę powyższe czynniki wydaje...

    Jaki TV LOCOLOCO   07 Paź 2014 21:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1557
  • samsung smart tv ue40d6100

    Witam, kupilem niedanwo uzywany telewizor jak w tytule SAMSUNG smart tv UE40D6100, tylko i wylacznie zeby ogladac telewizje internetowa, problem polega na tym ze wszystko musze ustawiac manualnie przy telewizorze a nie z pilota, gdyz czasami dziala kilka przyciskow a czasami jeden moze 2(power, source)....

    RTV Użytkowy sadys   27 Maj 2015 21:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 378
  • Jaki TV 42" wybrać 2015?

    Dlatego trudno jest mi stwierdzić, ponieważ się na tym nie znam czy problem jest po stronie jakości sygnału z Multimediów czy istnieje w samym telewizorze. Z jakiej odległości oglądasz TV 50 cali? Wydaje mi się iz problem ,leży jak zwykle w zakupie telewizora ze zbyt wielką przekątną ekranu.Jak...

    Jaki TV czarny_alibaba   13 Sie 2015 08:24 Odpowiedzi: 263    Wyświetleń: 2259
  • Jaki kupić tuner TV do laptopa

    Witam. Mam laptopa, i chce miec w nim telewizje, wiec postanowilem kupic tuner. Tylko nie do końca się znam, na pewno musi być na usb, musi miec standard analogowy gdyz teraz telewizja naziemna jeszcze nadaje w analogowym, trzeba zeby mial sygnal Cyfrowy naziemny (DVB-T), Cyfrowy kablowy (DVB-C), gdyz...

    Komputery Co kupić? Grzes133   27 Lis 2010 20:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 813
  • Alternatywa dla TotalMedia

    odkop ale mam problem z czymś podobnym a mianowicie w windows media center nie mam telewizji jak ja tam dodac? przy wlaczeniu pierwszym jest aby ogladac telewizje TV na zywo daj dalej potem daje expresowa konfiguracja i nie ma telewizji a inni maja dlaczego?

    Software serwis mosin545454   27 Sie 2011 03:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 15635
  • Jaki TV za 2000-2500zł - dosyć specyficzne kryteria?

    Witam, poszukuję telewizora, który będzie spełniał moje warunki: 1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ~15m2 2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? ~2.5-3m Pozdrawiam i liczę na pomoc :) Chcesz oglądacz odległości 2,5 metra 40 cali? Nie ogarniesz wzrokiem...

    Jaki TV LOCOLOCO   11 Cze 2014 20:05 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1701
  • Jaki wybrać TV 39' , 40' do 1600zł na mundial

    witam. z uwagi na nadchodzący mundial, szukam TV przede wszystkim z dobra jakością i płynnością obrazu , kąty widzenia też przydałyby się przyzwoite. nie zależy mi na bajerach i gadżetach itd. Oglądanie DVB-T , filmy z pendrive w HD, w przyszłości PS4. Odległość od ekranu 2m. Co możecie mi polecić w...

    Jaki TV LOCOLOCO   16 Cze 2014 22:58 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1680
  • Zannik sygnalu na karcie dvb

    czesc wam, mam taki problem, uzywam Vision dtv, ogladajac tv po kilku minutach spada mi jakosc do 0 i zeby ogladac telewizje dalej, musze wyciagnac koncowke z karty i wsadzic jeszcze raz, co moze byc przyczyna? podam ze mam twina, wczoraj kupilem, a na dekoderze/tunerze u mamuski w pokoju wszystko jest...

    SAT Serwis niunio_a   21 Kwi 2005 14:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 384
  • Podłączenie Gigabyte Radeon X1600Pro do PHILIPS 28PW8504/12?

    Witam! Temat często wałkowany, ale mam nadzieje, ze uzyskam odpowiedzi na moje pytania, poniewaz w innych watkach nie znalazlem. Mam kilka pytan odnosnie podlaczenia Komputera do Telewizora. Wiem, ze temat byl czesto walkowany, czytalem kilka watkow, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania...

    Komputery Hardware snowman_ck   25 Kwi 2007 23:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1461
  • Projektor multimedialny za małe pieniądze

    Poniewaz znalazlem koncek czasu, zaprezentuje pierwsze proby z dostosowaniem diod mocy do projektora znanej i lubianej firmy EPSON nabylem na probe diode CREE Q4 legitymujaca sie strumieniem swiatla 220lm. po oslepieniu sie na kilka minut stwierdzilem ze jest to jasna dioda. niestety swieci...

    DIY Konstrukcje andrzejlisek   29 Sie 2014 08:54 Odpowiedzi: 2843    Wyświetleń: 699321
  • Satelita na dachu bloku i dwa odbiorniki w mieszkaniu

    Dziekuje Wam za odpowiedz. Rozumiem, ze "przelacznik reczny" dziala na zasadzie - albo odbiornik 1, albo odbiornik 2? A co do stackera - czy w tym przypadku bedzie mozliwe ogladac telewizje jednoczesnie na obu odbiornikach? Czy jedyna przewaga stackera nad recznym polega na tym ze nie musze go po prostu...

    SAT Początkujący mihal2002   28 Mar 2012 14:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1333
  • Problem z polaczeniem TV ( NTSC )

    Witam serdecznie. Mam maly problem:(( Dwa miesiace temu przeprowadzilem z z USA do Angli i z racji ,ze zabralem ze soba caly swoj sprzet (NTSC) mam teraz problem z podlaczeniem sie do telewizji Angielskiej(PAL). Czy moze mi ktos powiedziec w jaki sposob moge podpiac sie i ogladac telewizje?Chce...

    SAT Serwis Frytek71   18 Sty 2005 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 870
  • Jak podłączyć DVD,Video,Tuner satelitarny do telewizora

    Witam. Posiadam telewizor Sony Trinitron KD-28DX51U. Na wyposazeniu mam DVD Sony DVP-NS30, Video Sony SLV-SE740G/I, Tuner Satelitany (Sky TV) Thomson. Problem jest nastepujacy: Chce ogladac telewizje, dvd, video w drugim pokoju na drugim odbiorniku. Zakupilem zestaw Ferguson AV3030 nadajnik z odbiornikiem...

    Początkujący Serwisanci marlon.pl   25 Paź 2007 07:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4786
  • Retransmisja sygnału do sieci LAN

    Witam! Mam takie pytanie, jak wiadomo, by ogladac telewizje legalnie nalezy oplacac abonament. W rozporzadzeniu KRRiT jest wspomniane, ze za komputer nie jest pobierana opłata abonamentowa. Chciałbym transmitować telewizje do lokalnej sieci LAN, tzn. odbieram kanały z nadajnika DVB-T i...

    Sieci, Internet xweb   20 Sty 2008 17:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1028
  • Tuner TV w monitorze LG Flatron M228WA przesył do PC

    Witam. Mam pytanie. Otoz chcialbym ogladac telewizje przez komputer, wiem ze musi byc do tego tuner telewizyjny. Mam tuner telewizyjny, ale wbudowany w monitorze, czy jest jakas mozliwosc wykorzystanie tego tunera do ogladania telewizji przez komputer?

    Komputery Hardware DriverMSG   12 Gru 2008 21:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 797
  • DVB w tv cz można oglądać cyfrówke

    czyli prosze o konkrety mieszkajac w centrum nowego sącza mam szanse ogladac telewizje cyfrową Dodano po 8 Piszcie co na ten temat myslicie. Dodano po 13 Piszcie co na ten temat myslicie. Uzyskaj informacje od jakieś lokalnej firmy specjalizującej się w instalacji anten...

    SAT Technika Satelitarna mihal2002   07 Lis 2009 14:19 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3930
  • Smart TV do 1600 zl z wifi

    1.Jak sie ma akualizacja oprogramowania w philipsach 2. czy mozna podpiac klawature USB 3. czy mozna nagrywac na USB filmy 4. Czy mozna odtwarzacz filmy rmvb z USB 5. czy mozna sie podpiac laptptem? 6. Czy warto go faktycznie kupic w porownaniu do innych w tej cenie, a moze jednak cos innego...

    Jaki TV LOCOLOCO   09 Cze 2014 15:22 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1851
  • Telewizor LG 32LN570R za 999 zl

    Trzeba odpalić zobaczyć jak obraz.Wiele osób leci na liczbe cali,i mając np do wydania 1500zł na tv kupują najwiekszy jaki sie da za te cene. Widziałem już nie jeden tv kupiony w ten sposób, i sorry ale co po tych calach jak to badziewny wyświetlacz ,obraz jest jakiś bez wyrazu ,mdły , rozlany,a kolory...

    Jaki TV LOCOLOCO   19 Cze 2014 23:35 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3954
  • naziemna telewozja cyfrowa - odbior na laptopie

    Posiadam tuner cyfrowy Ferguson Ariva t750i. Antena jeszcze z czasow analogowych zewnetrzna. Co jeszcze potrzebuje zeby ogladac telewizje cyfrowa na laptopie ? Posluguje sie programme VLC media player ale do tej pory nie udalo mi sie odtworzyc telewizji na komputerze, po podlaczeniu przez hdmi do laptopa...

    RTV Co kupić? pawelhd   08 Sty 2016 12:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 474
  • trilux tap 2534

    przez te glupie haslo nie moge ogladac telewizji mlodszy brat je zalozyl i oczywiscie zapomial mozna jakos obejsc te haslo help me please

    TV Serwis Rychozol   21 Mar 2003 19:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1374
  • sasiad

    domek obok mojego mieszka sobie pan ktory ma antena na caly dach niewiem co on przez to odbiera ale antena jest ogromna , problem jest taki ze ja nie moge ogladac telewizji bo slysze tylko jak on nadaje przez cb jeszcze gorzej jest ja wlaczam magnetowid. Co radzicie , moge z tym zrobic

    Radiotechnika Serwis SQ9MEM   24 Paź 2003 22:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1703
  • Sony kv-29c3k problem z obrazem

    Witam, na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o naprawe telewizorow. Nie wiem czy dobrze trafilem ale moze znajdzie sie ktos kto udzieli mi rady.Mam telewizor sony kv-29c3k i od pewnego czasu pojawiaja sie dziwne zaklocenia. Dolna krawedz wyswietlanego obrazu nie jest...

    TV Serwis Z.R.   27 Cze 2004 17:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1464
  • karta telewizyjna

    Witam mam karte telewizyjna Aver Media 303, posiadma tez windowsa Xp Pro i karta nie instaluje sie poprawnie??? Kto wie jak ja zainstalowac poprawnie zeby bylo mozna ogladac telewizje???? Dzieki

    Komputery Hardware esiox   10 Lip 2004 18:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1830
  • Pytanie: Radeon 9200 64mb series VIVO problem z video-in

    Oto ten kabelek co mam i nadal niwiem czy moge tak podlaczyc do niego wideo i ogladac telewizje gdziesz czytalem ze tak a znowu czytalem ze to wejscie nie jest do real tylko do zgrywania POMOCY :(

    Komputery Hardware Zwierzak_PAH   20 Sty 2005 02:27 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2265
  • philips tv7134 video capture potrzebny program

    a ja chcialem zapytac jak w virtualdubie sprawic aby ogladac telewizje no jak juz oczywiscie mam karte bo jakos nie moge dojsc?

    Software serwis hehz   07 Maj 2005 21:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 9948
  • Wyjscie tv-out w Toshibie

    Witam! Mam pare pytań i jeśli sie w tym ktoś orientuje to bardzo prosze o pomoc, bo ja dopiero jestem poczatkująca w tym i nie moge sie w tym juz polapac. Mam laptopa Toshiba 1410 i jest tez wyjscie tv, wydalo mi sie ze do tego wyjscia moge podlaczyc antene z kablowki i ogladac telewizje na kompie,...

    Komputery Hardware kss213   22 Wrz 2005 15:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 753
  • Tuner TV

    Witam :-) Mam problem z karta telewizyjna do mojego laptopa firmy DELL , a mianowicie kupilem go w Stanach dostalem zewnetrzna karte telewizyjna "Angel USB MPEG device", ale niestety zadnego programu do niej --- zainstalowalem ja, sterowniki ze strony DELL`a i nic, zadnego efektu szukalem jakiegos programu...

    Software serwis cudak11480   17 Lis 2005 13:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 738
  • Przechwytywanie z karty TV FlyTV Prime 34 chipset 7134

    mplayer'em mozna odtwarac pliki video, ogladac telewizje i zgrywac z karty tv na dysk cytuje ze strony mplayera: Supported Input Formats (S)VCD (Super Video CD) CDRwin's .bin image file DVD, including encrypted DVD MPEG-1/2 (ES/PS/PES/VOB) RIFF AVI file format ASF/WMV/WMA format QT/MOV/MP4...

    Software serwis mazurpiotrek   14 Sty 2006 13:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1175
  • Szukam programu do rozmawiania przez Wlan

    rozmowy video przez siec (z internetem) to wiem jak robic uzywam Nettmeting czy Skype to rozmowy za darmo z calym swiatem,ale chodzi mi bez internetu przez Wlan.A karta TV to mozna ogladac telewizje wystarczy podlaczyc kabel antenowy to wszystko.

    Sieci, Internet Dax6   01 Lip 2006 11:03 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2893
  • TV w sieci (w)lan Jak to zrobić na zasadzie, na której działa radio internetowe?

    Witam. Chcialbym sie dowiedziec czy do sieci lan mozna wyslac strumien wideo tak, zeby czlonkowie sieci mogli ogladac telewizje. Mam kablowke podlaczona pod tuner tv. Chcialbym zeby dzialalo to na takiej zasadzie jak radio internetowe. Tzn. otwieram winampa, pisuje ip i slucham radia (w moim przypadku...

    Sieci, Internet wladi.klimek   04 Mar 2006 20:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1197
  • Antena TV telewizyjna do samochodu samochodowa

    Witam Prosze o rade Moj klient chce ogladac telewizje w samochodzie (jest taryfiarzem), i teraz pojawia sie klopot jako ze ma laptopa wbudowanego w auto to chce zakupic mu tuner telewizyjny na pcmcia. No i wiadomo do tego potrzebna jest jakas antena ktora bedzie dzialac sprawnei :d i w kazdych warunkach...

    Co kupić Archiwum x15   19 Cze 2006 12:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3762
  • Philips 256279IR/22M -co jakis czas zanika obraz

    Witam.Mam taki problem,mianowicie co jakis czas zanika obraz w tym TV.Dzwiek jest ok ,a na ekranie pojawieja sie poziome czarne pasy(pomiedzy pasami jest cienka linia na ktorej widac kawalek obrazu).Niekiedy mozna ogladac telewizje kilka godzin i jest ok ,a niekiedy stanie sie to krotko po wlaczeniu.Chce...

    TV Serwis maryann   02 Cze 2006 12:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 741
  • Nagrywarka DVD a telewizja kablowa.

    Czy za pomoca nagrywarki tak jak ma to miejsce w magnetowidzie mozna ogladac telewizje kablowa??

    Początkujący Serwisanci bratek58   02 Lip 2006 06:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 681
  • Podłączenie 2 dekoderów, jak to zrobić?

    jestem laikiemk w tych sprawach wiec pytam posiadam cyfrowy polsat i moje pytanie jest nastepujace czy moge dokupic 2 dek. zeby ogladac telewizje w2 pokoju chodzi mi opodpiecie sie do dekodera polsatowskiego i ogladania polsatu w 2 pokojach {oczywiscie oplacam abonament} jezeli tak to prosze o porady...

    SAT Serwis ojo   10 Wrz 2006 12:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 920
  • Wzmacniacz do kolumn aktywnych

    Moc zalezy od napiecia i mocy transformatora - impedencja obciazenia zalezy od ilosci tranzystorow, wiecej czytajcie ksiazek a nie ogladac telewizje...

    Nagłośnienie Estrada UnnamedYesusiq   27 Paź 2006 14:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3670
  • Brak dźwięku w tunerze TV Honestech TVR 2.5 w komputerze.

    Słuchajcie zakopiłem razemz komputerem tuner radiowy zeby ogladac telewizje w komputerze??Ale niestety jak włanczam to jest obraz z programami ale dzwieku niema?Jak zrobic dzwiek??Odp

    Początkujący Serwisanci sermarek   15 Mar 2007 14:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4851
  • stary Amstrad a Cyfrowy Polsta

    a jeszcze mam pytanko jak to jest w przypadku gdy mam w domu dwa telewizory. Oczywiscie na kazdym odbiorniku chce ogladac telewizje niezalznie od drugiego. W punkcie sprzedazy powiedzieli mi ze musze kupic dwa dekodery i dwa obonamenty, ale wczoraj obilo mi sie o uszy o jakims urzadzeniu zwanym "spliter"...

    SAT Serwis leszekraczka   24 Mar 2007 22:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1690
  • p[ytanie o instalacje antenowa

    Witam Wiec chodzi o zaklucenia praktycznie na kazdym kanale, nie sadze zeby to bylk wzmacniacz bo wystepuja one czasami, ale wtedy nie da sie ogladac telewizji. Prosze o opinie na temat tego zestawu ktory podalem wpierszym poscie czy moze to polepszyc odbior sygnalu gdy zastapie te smutne siatki tymi...

    Radiotechnika Serwis pajo21   14 Sie 2007 16:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1409
  • Jaką karte telewizyjna polecacie?

    Witam glownie chodzi mi o to aby mozna bylo ogladac telewizje w komputeze jak i zarowno w telewizorze w miare cenowo byla odpowiednia jak wiecie aby dalo rade odpalic sloneczko a moze nawetc+ mile widziane linki kart dzieki z gory:D:D:D

    Komputery Hardware lichtar   23 Lut 2008 21:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 813
  • Monitor LCD + tuner TV - pytanie

    WItam zakupilem ostatnio monitor: i bez podlaczania PC chcialem ogladac telewizje wiec zastanawiam sie nad zakupem tego tunera AverMedia AVerTV DVI Box 7: i zastanawiam sie jaka bedzie jakosc obrazu, posiadam zwykla antene zbiorcza na bloku, czy obraz bedzie dobry ? Jest wogole sens polaczenia...

    Inne Co kupić? clark   05 Mar 2008 17:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 713
  • instalacja SAT/TV w pensjonacie

    witam mam problem z ktorym niemoge sobie poradzic ,otóż : musze podzielić sygnał z anteny sat oraz TV na 27 pokoi ,tak aby w kazdym z nich po podlaczeniu telewizora bez posiadania dekodera cyfrowego w pokoi mozna bylo ogladac telewizje co sądzicie o takim rozwiązaniu : lub lecz...

    SAT Serwis pala22   21 Mar 2008 19:49 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3713
  • Cyfrowa kablowka z UPC na PC-ecie

    Witam! Mam pytanie jaki mam kupic tuner cyfrowy do komputera aby moc ogladac telewizje z UPC w cyfrowej jakosci. Tutaj jest spis dekoderow UPC -> Interesuje mnie dekoder standardowy. Drugie pytanie jak to by bylo podlaczone. Z tego co czytalem to gdy ma ktos TV to idzie przez eurozlacze.

    SAT Serwis DrNO   15 Wrz 2009 07:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 21181
  • Tuner Medion 7134 - prośba o pomoc w konfiguracji

    Witam.niedawno na allegro kupiłem sobie tuner telewizyjny "Tuner Medion 7134" bez sterowników,bo myslałem ze bedzie prosto sciagnąć i nie warto placic 9 zł drożej,ale sie myliłem.czytałem już na wielu forach i trochę o niej wiem,słysząłem ze dobrze dziala z DScaler i ChrisTV Lite ale u mnie jakos nie...

    Komputery Hardware matelko12   29 Mar 2009 09:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 985
  • jak podłączyć dvd + amplituner z TV LCD

    no a czy mogłbym prosic o dokladniejsze wyjasnienie. chodzi o to gdzie podłaczyc dvd do tv, gdzie podłaczyc amplituner no i gdzie podłaczyc ta nieszczesna antene telewizyjna zeby słuchac radia i ogladac telewizje

    Połączenia urządzeń xxKumas   25 Wrz 2009 13:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5250
  • Lark Freebird 50.2 transmiter FM & GPS

    Pomimo ze wylaczasz dzwiek w nawigacji, to jest to nadal DZWIEK - tyle ze jest nim cisza :) Prosciej mowiac, jak pisal Marek - dzwiek do transmitera FM jest dostarczany z JEDNEGO ZRODLA na raz - albo ze zrodla MP3-playera (muzyka), albo ze zrodla nawigacji (cisza) Jeszcze prosciej - jak ogladasz...

    Nawigacje Software Pontikos   07 Kwi 2010 16:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6134
  • W jakim kierunku idą nowe TV ?

    firma samsung ostrzega przed tv w systemie 3D

    RTV Co kupić? WV   27 Kwi 2010 09:31 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 4223
  • Athlon X2 7750 + ECS GF8100vm-m5 jaka karta?

    Na wstepie dzieki za zainteresowanie. Komputer jak w temacie i do tego 4gb ram ocz , w tej chwili geforce 9500gt 1gb na win7 . Podlaczone do niego mam dwa monitory ( crt + 42" plazma ) problem mam taki ze jak chce ogladac telewizje na plazmie ( karta tv + total media ) i korzystac z internetu na crt...

    Komputery Hardware ZIG ZAK   19 Maj 2010 21:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1041
  • podłączenie kina domowego,tv,dekodera i laptopa

    witam, mam problem... potrzebuje podłaczyc nastepujący zestaw: kino domowe samsung HT-C6930W ( blue ray, głosniki 7.1) , dekoder cyfry plus pace PVR 500 GB, laptopa Toshiba SATELLITE A660, oraz plazme samsung (wejscie HDMI x3). -kino posiada: Wejście HDMI x2, Wyjscie HDMI x1, Wejście Audio x1 ...

    RTV Użytkowy kenajwie   29 Mar 2011 12:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14642
  • TV +dekoder n+kino domowe

    witam, zakupilem ostatnio kino domowe samsung sgh983m i mam lekki problem z jego prawidlowym podlaczeniem. do tej pory mialem dekoder n i tv podlaczone kablem hdmi i dzialalo to bez zadnego problemu. posiadam kabel hdmi i euro i za pierona mi to nie dziala, wydaje mi sie ze tak to powinno byc podlaczone,...

    RTV Użytkowy KIEROWCA_VW   03 Paź 2010 19:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3620
  • Karta Tv Medion tv-tuner 7134 isdn

    Dostałem karte tv od kolegi z pilotem. Typ kart Medion tv-tuner 7134 isdn. Co mam zrobic zeby moc ogladac telewizje. Wiem ze musze miec jakies sterowniki, jakies sciaglem z tej strony ale nie za bardzo daja sie zainstalowac, wiem ze musze miec program ale tez nie bardzo. Czy ktos moze pomoc?

    Software serwis Lzep   07 Cze 2011 18:09 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3415
  • USB DIGITAL TV Stick U3100MINI_PLUS/T/RC

    Witam Od jakiegos czasu jestem posiadaczem tunera jak w temacie. Zaraz po zakupie wszystko bylo OK tzn mozna bylo ogladac telewizje. Od niedawna jak chce wyswietlic jakis program na monitorze wyswietla mi sie kludka. Pokazuje sie nazwa jaki jest program moge spr program ale nic procz tej kludki mi...

    RTV Użytkowy andraj   18 Lip 2012 22:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 724
  • Karta Graficzna Phenom 955 3,2Ghz

    Witam! Posiadam taką oto konfigurację: AMD Phenom 955 3,2Ghz + chlodzenie boxowe Płyta Asus M4A77T/USB3 6GB pamięci (Goodram 4gb + Transcend 2gb 1333mhz) Zasilacz Corsair 450w Chciałbym kupić jakąś kartę gdyż posiadam GT520, myślałem o HD7770 2gb/ HD7790 1gb nei wiem czy to dobre typy. Posiadam...

    Komputery Co kupić? Scerth   14 Lis 2013 19:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1395
  • Sony Bravia brak aplikacji polskich i wtyczki adobe flash

    Witam Jestem w posiadaniu telewizora Sony Bravia KDL-50W585A. Telewizor kupiony i uzytkowany w niemczech. Podczas instalacji i konfiguracji ustawiane bylo wszystko na polske, a aplikacje mam tylko niemieckie i niewiem jak mozna to zmienic, podobno wchodzac glebiej w ustawienia mozna oszukac telewizor...

    RTV Użytkowy Danzan   29 Maj 2016 21:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 22215
  • Jaki TV 32-42 bez 3D za około 2000 zł?

    1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? Około 4x4m 2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? Około 2m (...) Zasada przy wyborze telewizora: 1. Wchodzisz na oryginalne strony firmowe znanych producentów (Sony,Panasonic, Samsung,Philips, LG itd) 2. Wybierasz aktualnie...

    Jaki TV LOCOLOCO   10 Cze 2014 18:00 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1911
  • Jaki TV 42"-50" wybrać Sony KDL-W829B czy Panasonic TX 2014?

    Witam mam problem , waham się między Sony KDL-42W829B a Panasonic TX-42AS650E ? który proponujecie? Dla mnie ważna jest jakoś obrazu żródło sygnału to nc+ oraz osiedlowa cyfrowa kablówka W gry nie będzie grane ,oglądane będą -seanse filmowe ,przyrodnicze ,Boks raczej przy małym oświetleniu...

    Jaki TV RomanJUNIOR   13 Gru 2014 14:25 Odpowiedzi: 317    Wyświetleń: 147006
  • Który z wymienionych, lub jaki inny?

    Pytanie retoryczne. Przecież masz aplikacje - to po co Ci nagrywanie. LOCOLOCO Pytanie retoryczne. LOCOLOCO przecież masz radio - to po co ci telewizor ? :silly: A na poważnie jeśli kupować telewizor to tylko z full wypasem czyli obowiązkowo: 1. Z wbudowanym nagrywaniem na USB 2. Z wbudowanym...

    Jaki TV LOCOLOCO   07 Paź 2014 21:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 993
  • Jaki kupić TV LED do 2000 - 40 cali?

    A;le przy 4 metrach to telewizor jest za mały, po miesiącu będziesz żałować ... że nie większy. Przecież w opisie w pierwszym pości napisał że zasiada w odległości 2,5 metra od ekranu. A przy tej odległości to można oglądać bez bez bólu głowy i oczu tylko telewizor o przekątnej maksimum 32 cale: ...

    Jaki TV LOCOLOCO   07 Paź 2014 21:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5151
  • Modul CAM CI+ Polsatu i vu+ duo2

    Dzieki, ale pytalem, czy po wlozeniu karty musze jakis program sciagac (np oscam, czy cos), czy dekoder wykryje karte od razu i kanaly beda dzialac od razu? Ma ktos doswiadczenie z vu+ duo2 i karta polsatu? NC+ nie oferuje modulu CAM CI+ na takich zasadach jak Polsat, prawda? Czyli bez zakupu ich...

    SAT Początkujący sectoid1   15 Gru 2015 17:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1650
  • [Sprzedam] Projektor TOSHIBA TDP-T420 4000lum 2000:1

    Witam sprzedam w pełni sprawny projektor Toshiba TDP-T420 ,projektor jest w pełni sprawny i na lampie ma wykorzystane około 400 godzin Toshiba TDP-T420 T420 zbudowany jest w technologii DLP , którą wspomaga chip graficzny Toshiba NCE4 oraz technologia poprawiająca odwzorowanie kolorów...

    RTV Bazar lev3   03 Wrz 2016 12:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2946
  • Toshiba 42HL833B CZARNY EKRAN

    Witam mam problem z TV Toshiba 42HL833B. W telewizorze po wlaczeniu do pradu zapala sie odrazu tylko zielona dioda na przednim panelu i w takim stanie pozostaje telewizor.Ekran jest czarny zero reakcji na przyciski na boczym panelu jak rowniez na pilota.Natomiast jesli podlacze do telewizora laptopa...

    Początkujący Naprawy mori123   22 Lis 2016 13:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 714
  • Felieton: Bardzo dobrze, że wchodzi nowa ustawa o abonamencie RTV

    Kilka slow o abonamencie w UK Otoz tutaj nie placi sie za samo posiadanie urzadzenia zdolnego do odbioru jak ktos wczesniej napisal. Placi sie jesli chce sie ogladac telewizje "na zywo" (rozumiemane jako nadawane w czasie rzeczywistym) i w tym przypadku nalezy faktycznie placic za kazda mozliwosc...

    Artykuły chudybyk   17 Lip 2017 13:24 Odpowiedzi: 229    Wyświetleń: 15843
  • modecom free tab 9702 - tablet modecom jako TV

    Na twoim miejscu szukał bym jakiegoś taniego monitora który można podłączyć pod tuner DVB-T.

    Tablety Czytniki Hardware mały elektryczek   16 Lip 2017 07:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 732
  • PHILIPS 220E - Monitor zamiana w tv

    Witam mam monitor philipsa i bardzo szkoda mi go wyrzucić , sprzedać chciałabym go zamienic w tv . Żebym mogła ogladac telewizję. Da rade tak zrobic ? Co trzeba zrobic . Pozdrawiam

    Początkujący Naprawy wojtek 9007   02 Paź 2017 19:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 141
  • Trudna decyzja z telewizja cyfrowa

    Panowie! Mam wielki problem! Przynajmniej dla mnie on jest wielki dla niejednegto wyda sie banalnie prosty. Mam zamiar kupic sobie cyfrowy polsat (zadna rewelacja ale mozna sobie poogladac). I chce zeby mozna bylo ogladac na TV i na laptopie. Problemem jest to ze chcialbym zeby mozna bylo na kazdym...

    SAT Serwis meloch   04 Lis 2006 22:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1733
  • SONY KDL-46EX725 + DVBS + telewizja N

    Witam, Posiadam telewizor SONY KDL-46EX725 z wbudowanym tunerem DVB-S oraz wbudowanym CI+ CAM. Obecnie ogladam telewizje przez satelite. Posiadam tylko 4 programy polskie z ktorych najciekawszy to Polonia :cry: . Jako ze mieszkam za granica nie mam innej mozliwosci ogladania polskiej telewizji....

    SAT Technika Satelitarna andpol 33   23 Lis 2011 12:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2641
  • Samsung DTB-B260V - co moge na nim ogladac???

    Witam Twój sprzęt to cyfrowy dekoder telewizji naziemnej (DIGITAL TERRESTRIAL RECEIVER) więc podłączanie go do anteny satelitarnej nic nie da. Instrukcję obsługi masz [url=]tutaj Małe info o cyfrowej naziemnej TV [url=]tutaj

    SAT Serwis Aspire3000   13 Mar 2007 05:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1403
  • Podzał sygnału telewizji cyfrowej kablowej

    Witam Jestem abonentem cyfrowej telewizji kablowej . Sygnał doprowadzony do mojego domu jest w technologi adsl2 i przez spliter podłączony do routera zyxel P-660H-D1 router ten słozy do internetu i telewizji kablowej tego samego operatora. Następnie sygnał z portu nr. 2 routera doprowadzany jest kablem...

    Radiotechnika Początkujący jsp   29 Cze 2009 21:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2644
  • Podział sygnały cyfrowej telewizji kablowej

    Witam Jestem abonentem cyfrowej telewizji kablowej . Sygnał doprowadzony do mojego domu jest w technologi adsl2 i przez spliter podłączony do routera zyxel P-660H-D1 Technologia przesyłu danych po sieciach telewizji kablowej to DOCSIS (ewentualnie EuroDOCSIS). router ten słozy do internetu...

    Sieci Początkujący michcio   03 Paź 2009 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3094
  • Cyfrowa telewizja internetowa?

    Witam jezeli masz kablowke i zwykla karte telewizyjna to mozesz ogladac Canal+ i HBO za darmo wystarczy miec dekoder jezeli chcesz to moge ci go wyslac poczta. Ja mam i mnie dziala. Jezeli nie masz kablowki to kup sobie karte do odbioru telewizji z satelity koszt okolo 250 zl za karte plus antena i konwerter...

    SAT Serwis godunow   01 Lut 2005 08:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3039
  • Telewizja za posrednictwem satelity w komputerze

    Troche juz wiem o telewizji satelitarnej, lecz mam jeszcze kilka pytan.:arrow: 6. Karta SkyStar HD2 + CI Slot, czy bez karty(do Slotu CI) dołączonej przez dostawce telewizji mozna ogladac podstawowe kanaly, czy musi byc włożona jeżli jest wyposażona w taki czytnik? 7. Czy bez karty(w CI Slocie)...

    SAT Technika Satelitarna tomek118913   12 Lut 2009 22:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4163
  • rozdzielenie sygnału z telewizji n na 2 telewizory

    Witam! Mam takie pytanie, a mianowicie posiadam telewizje n i chce rozdzielić sygnał na 2 telewizory (telewizory zwykłe analogowe, plazmy na razie nie posiadam) oczywiście wiem że na 2 telewizorach będzie to samo,ale nijak nie moge tego zrobić.Dodatkowo posiadam zwykłą antenę z której odbieram polsat, zależy...

    SAT Technika Satelitarna pajo21   17 Lut 2009 15:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 27888
  • Telewizja N na telewizorze i komputerze

    Witam Od razu chcialbym zastrzec ze nie jestem fachowcem w dziedzinie telewizji sat stad moje moze naiwne pytania ale od pewnego czau telewizja kablowa drozeje i mam wrazenie ze bardziej zaczyna oplacac sie satelita. Mianowicie myslalem o ofercie N-ki tam za 38 zl mam sporo kanalow i jeszcze dodatkowe...

    SAT Serwis gamid   17 Kwi 2009 17:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 885
  • Telewizję DVB-T Mpeg-4 na komputerze dekoduje karta PCI/USB czy oprogramowanie?

    czyli jesli kupie karte pci w ktorej opisie jest tylko "Telewizja cyfrowa DVB-T MPEG2 DVB-S i TV analogowa" to bede mogła ogladac naszą polską telewizje cyfrową dvb-t mpeg4 na komputerze?

    Komputery Co kupić? cyga1122   20 Wrz 2012 18:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1926
  • Telewizja przez Internet. Na jakiej zasadzie działa odbiór programów?

    czy kanaly xxx mozna bezplatnie ogladac w telewizji internetowej??? ;) Dodano po 7 mam jeszcze pytanko czy kabel do polaczenia kompa z tv mozna kupic w sklepie czy trzeba samemu montowac wtyczki?

    SAT Serwis fliper_katrill   09 Sie 2006 08:06 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 21113
  • Telewizja Internetowa, dobry program do HBO, TVN?

    Witam. Z tego co zauważyłem w sieci jest pełno programów do telewizji internetowej. Większość to po prostu badziewie. Teraz pytanko czy istnieje taki program abym mógł oglądać dobre kanały typu HBO TVN itp jeśli tak to jak sie nazywa taki program i gdzie go mogę znaleźć:) dzieks:P Chcesz ogladac?...

    Software serwis gabik001   08 Paź 2006 17:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2063
  • Zestaw do odbioru telewizji satelitarnej - wielka prosba!

    Zacznę od tego, ze nie mam za duzego pojecia na temat anten satelitarnych. Chce Was prosic o pomoc w dobrze sprzetu do odbioru niekodowanych kanalow z telewizji satelitarnej. Chcialbym antene satelitarna podlaczyc do 2 telewizorow, tak abym mogl na kazdym ogladac osobny program. Chcialbym rowniez odbierac...

    SAT Serwis tenap   26 Paź 2006 12:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1305
  • Livebox Tp i Telewizja Kablowa !

    czy jeżeli nie podłacze dekodera do liveboxa będzie odbierała mi telewizja?? Nie bedzie. Na stale dekoder musi byc podlaczony do Liveboxa. Bez problemu jednoczesnie mozna ogladac tv i korzystac z internetu bez spowolnienia predkosci/straty jakosci itp

    Sieci LAN marcin1700   24 Sty 2009 23:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 11768
  • Telewizja naziemna i satelitarna bez dekodera

    tez dobry pomysł ale to zas dekoder i zas osobny pilot:p...musze sie nad tym zastanowic...wszystko dąży do tego zeby płacic. Zaniedługo nie bedziemy placic za abonament rtv i za tvp z cyfry albo czegos innego bedziemy ogladac...nie wiem juz po co ta telewizja naziemna...ehm zdenerwowalem sie:-/

    SAT Serwis wini_007   24 Sie 2009 16:01 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 42243
  • telewizja N - jaki sprzęt kupić?

    Aby poprawnie odbierać sygnał z hot-birda przy dekoderze telewizji-N, będzie Ci potrzebna antena minimum 60cm. Najlepiej mieć około 80cm. Wraz z dekoderem w ence można kupić antene 80cm z konerterem twn za 90zł. Dodam jeszcze, że posiadajac enke, wraz z dekoderem i nagrywarka, warto miec konwerter...

    SAT Serwis ashapola   05 Sty 2010 14:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4204
  • samsung le32b450 a telewizja na karte tnk

    czyli to co posiadam wbudowane w tv sluzy do czego?jaka telewizje moge na nim ogladac? Cyfrową telewizję naziemną lub kablową. Nie jest to tuner satelitarny.

    RTV Użytkowy wachcio   18 Sie 2010 12:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1728
  • Mozliwosc ogladania polskiej telewizji, programow za granica.

    Prosze tekst ponizej traktowac tylko informacyjnie, punkty przytoczone ponizej nie do konca zostaly sprawdzone i nie sa potwierdzone na 100%. Ostatnio mialem kilku forumowiczow pytajacych mnie o dostep do telewizji polskiej poza zasiegiem transmisji z satelit, tv kablowej czy bezposredniej -antenowej....

    RTV Użytkowy Jacek_CAN   17 Mar 2011 14:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2216
  • Telewizja cyfrowa w sieci domowej?

    Witam, nie wiem czy dzial dobry bo temat podchodzi pod kilka roznych. Za "trochę" w Polsce będzie dostępny sygnał cyfrowej telewizji naziemnej. Aktualnie TV prawie nie ogladam i nie mam telewizora. Interesuje mnie dekoder takiego syganłu który móglby działać w sieci domowej i przerabiać taki sygnał...

    Sieci Co Kupić galtom   31 Mar 2011 12:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1898
  • Pytanie odnosnie odbierabie sygnalu telewizji naziemnej

    Witam, posiadam w mieszkaniu kabel koncentryczny vectry, do nie dawna byly swiadczone mi uslugi telewizji cyfrowej, umowa sie skonczyla, i wylaczyli kanaly, lecz dzialaja kanaly tv naziemnej. Stad moje pytanie, jak juz oddam dekoder dostawcy uslug, czy jestem w stanie zakupic jakis na allegro i moc ogladac...

    Instalacje antenowe Olek II   08 Gru 2015 11:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 756
  • Filtry tłumiące w telewizji kablowej

    hmm no wiesz ten sygnal co jest nie jest az taki zly , kiedys tez mialem juz taka sytuacje z przelaczaniem pakietow i tez tak jakos przelaczyli ze stare kanaly byly sniezace ale czasem dalo sie w telewizorze wyregulowac ze troche sniezylo ale glos byl itd ze dalo sie ogladac ... :] wiec moze jakby to...

    SAT Serwis Henry(k)   23 Kwi 2004 21:50 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4017
  • Telewizja Trwam. Jaki najtańszy zestaw wystarczy?

    ...jak je zaprogramowac, co bedzie mi do tego potrzebne ?? urzadzenia sa zaprogramowane na astre i hotbirda nic nie musisz robic, tylko wszystko podlaczyc i ogladac, po uprzednim ustawieniu "talerza".

    Co kupić Archiwum KRapicki   01 Sty 2005 18:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3715
  • Telewizja w domku jednorodz.

    Mam problem z rozwiazaniem tv w domku jednorodzinnym. Każdy w swoim pokoju chcialby ogladać swoj program, a że to domek więc z kablowki nici - pozostaje TV SAT - jak można rozwiązać tak by każdy mogł ogladac to co chce a przy tym nie stawiac kazdemu satelity....moze jest jakis prosty i tani sposob???

    SAT Serwis tenap   22 Maj 2006 18:44 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3026
  • Telewizja analogowa. Tuner cyfrowy ustawiony na Hotbird-a.

    Witam mam pytanie jesli korzystam z tunera cyfrowego ustawionego na Hotbird moge zamienic go analogiem i bedzie chodzil bez problemu?? Przede wszystkim chodzi mi o tvn. Slyszalem jeszcze ze kanal TVN ma teraz nowa czestotliwosc, czy takze mozna ogladac go na zwyklym analogu za darmo? Pozdrawiam...

    SAT Serwis coling   23 Sie 2006 02:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1347
  • Telewizja udostepniona przez LAN

    dzieki tym programom mozna ogladac przez siec film np jakiegos divixa w tym samym czasie na kazdym z komputerow? Cos jak radio internetowe tylko zeby byl to film z napisami i lecia zsynchronizowany z innymi komputerami w sieci. Mam nadzieje ze ktos rozumie o co mi chodzi.

    Sieci, Internet TvWidget   23 Mar 2011 18:17 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6910
  • Pytanie o telewizje NTV.

    Mam pytanko, dsotalismy tv 32 cale lcd samsunga hd ready , i w sumie na kablowce jest gorszy obraz niz na kineskopie. Podobno to normalne bo to nie ta rozdzilczosc obraz jest widoczny jakby falował efekt goracego powietrza. Mam pytanie bo zamiast placic za kablowke 55zl i ogladac brzydki obraz na ekranie...

    SAT Serwis Glina   07 Mar 2007 09:21 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1397
  • N-telewizja na odbiorniku telewizyjnym 100Hz?

    czesc jestem zielony w tych sprawach.moze mi ktos,odpowiedziec czy,na odiorniku telewizyjnym 100hz.Da sie,ogladac N-tv.

    SAT Serwis kriss51   01 Maj 2007 18:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 711
  • Przesyl telewizji przez siec komputerowa

    A jest jakas platorma ktora mona na PC podlaczyc i na kompie ogladac? cos w rodzaju karty TV do PC

    SAT Serwis _Sheriff_   11 Sty 2008 10:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2197
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME