Płukanie pod ciśnieniem, przykładasz węża raz do części ssacej. Jak wyleci sporo osadu to jest szansa. W starszych BMW raczej gra nie warta świeczki, przypuszczam, że tu jest podobnie.
Jak policzyłem ok 100W/m2 to przy energii 20MJ/kg zastanawiam się czy nie przerobić w wolnej chwili zwykłej kozy warsztatowej na zasilaną ekogroszkiem bo chyba bym miał koszty ogrzewania 1$/24h takiego jednego niewielkiego pomieszczenia, gdzie nie ma szans podłączyć normalnego ogrzewania centralnego. Ile tak tego popiołu z ok. 4kg tego groszku może...
tłumaczy, że zanieczyszczenia im nawiewa ze Śląska ale jakoś dziwnie to robi bo po drodze siarka się gubi Opada po drodze jako nawóz :?: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ale pył i inne zanieczyszczenia jakoś nie chcą opaść - dziwne zjawisko do zbadania w "Archiwum X" ;) Te pieniądze i tak zostały by przejedzone na...
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Tak. I każdą pętle po kolei . Przelewasz aż do momentu jednakowego strumienia bez powietrza.
– Prywatna instalacja PV na dachu wspólnoty. Jest precedens, pytanie o opłacalność inwestycji przy poborze około 300 kWh/m plus grzejniki elektr. w zimie. Nie dostaniesz pozwolenia na montaż prywatnej instalacji PV na wspólnym dachu. Może jakbyś mieszkał na samej górze, to może udałoby się to zrobić nad swoim mieszkaniem. Koleś z linku który...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
WDB9056231R784615 Auto ma kod HH9 - SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C Jest to półautomatyczna klimatyzacja jednostrefowa. Ta NIN-iarka "łapie" twoje auto: https://www.ilcats.ru/mercedes/ Jak wbijesz VIN i klikniesz "VIN search" to znajduje twoje auto. Potem masz "options list" - pokaże wszystkie kody wyposażenia i "open catalogue" do katalogu...
Juz jest wszytko ok
obieg jest wymuszony ale grzeje tylko góra nagrzewnicy (dół masz zamulony i płukanie nic nie da) ja też tak jak ty kombinowałem i skończyło się na wymianie.Parownik podłącz w szereg żeby ci znowu nie zamuliło. POZDRAWIAM Dodano po 2 SORKI ZA TEN GAZ WYMIANA TO 3 MAX 4 GODZINY
Witam, mi to wygląda na problem z klapką ciepłe/zimne powietrze.
Jest tak podłączony, że wystarczy przestawić 3 zawory aby móc ogrzewać węglem. Takiego sposobu podłączenia nie mógł wymyślić "fachowiec" montujący piec gazowy. Poprosiłem i 15 minut czasu a już po paru minutach przedstawiłem projekt odpowiedniego podłączenia. Mam też zapas węgla z tamtych lat. Cytat: Przedstaw ten schemat, sprawdzimy, czy jest poprawny...
Nagrzewnica zamulona i większość obiegu idzie przez parownik....
Rozumiem oburzenie, ale nie rozumiem na czym chcesz oprzeć sprzeciw wobec faktury? Piszesz o ekspertyzie. Czego dotyczyła? Jakie były wyniki? Twoje zastrzeżenia dotyczą wykazanego zużycia energii czy innych danych? Z pewnością nie licz na argument "nie mam takich urządzeń", bo wystarczy parę prostych grzejników włączonych 24/7. Mogłeś ogrzewać nimi...
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
Bardzo błędną diagnozę potawił twój mechanik z tym termostatem.Narobił ci niepotrzebnej roboty.Zasada jest jedna jeżeli węże od nagrzewnicy gorące ,a nie grzeje to szukac przyczyny w samej nagrzewnicy(zakamieniona)i sterowaniu klimatronikiem(klapy),jeżeli wężę zimne to przyczyny szukac w silniku.
Czy byłocoś robione przy kranie? Jak mierzyłeś napięcia? Czy rozłączałeś grzałki przy pomiarach?
Problem rozwiązany, nagrzewnica była cała zapchana, wymiana rozwiązała problem. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Dziać się tak może dlatego że podczas jazdy sam pęd powietrza może wdmuchiwać w jednym miejscu cieplejsze a w innym zimne powietrze. Radze sprawdzić połączenie tunelu od nagrzewnicy do dmuchawy.
A jaką temperaturę osiąga silnik? Termostat sprawny? Zawór otwiera się do końca? Nagrzewnica nie zabita kurzem?
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
Słabo szukasz http://obrazki.elektroda.pl/4164958600_1...
Posiadam mini szklarnię z allegro - mniej więcej taką: http://obrazki.elektroda.pl/9354001000_1... Chciałbym ją ogrzać - jest to mała objętość powietrza. Chciałbym wykorzystać do tego akumulator 12V 16 Ah z mojej instalacji słonecznej. Chciałbym ogrzewać przez chwilę aby podnieść temperaturę z 5-6 stopni (jak obecnie w nocy) do 10-15...
Witam, Jestem tu nowy i chciałbym poruszyć kilka tematów które mnie nurtują mimo długiego szperania i wertowania internetu. Stary dom poniemiecki ze starą instalacją (żeliwne grzejniki, duże ilości stalowych rur itd..) Ogrzewam 2 poziomy, koło 110m kw. Nie ogrzewane piwnica z garażem (od dołu) + cały strych (poddasze gdzie w zimie jest praktycznie tyle...
Jaki masz ustawiony w programie czujnik temperatury reduktora? JA mam Zavoli, przychodziło mi do głowy, że może ma być ten z zestawu, ale wtedy pokazuje za małą temperaturę. Gdy z zimnego silnik dojdzie do 90st. to reduktor nawet za nim nadąża, natomiast gaz ledwo kilka st. Po dłuższym postoju dojdzie góra do kilkunastu, przy delikatnej jeździe po mieście...
Jest wg mnie jakaś sprzeczność w informacjach autora w pierwszym poście, a mianowicie: Dodam tyle że na wolnych obrotach leci letnie powietrze, przy czym jak przygazuje go do 3tys obr i przytrzymam to zaczyna być cieplej, Ta info sugerowałoby, że słaby jest przepływ przez nagrzewnicę i dodanie gazu (zwiększenie obrotów) zwiększa przepływ przez nagrzewnicę...
Tak termostat jest najczęstszą przyczyną braku lub słabego ogrzewania.możesz to sprawdzić przysłaniając częściowo chłodnicę.Wtedy będzie wiadomo czy jak podniesie się temperatura czy będzie lepsze ogrzewanie
Jeżeli ma taki sam zegar jak u mnie to nie ma wskaźnika temperatury :) Jest tylko kontrolka od zbyt wysokiej temperatury. U mnie też tak było że w sumie to praktycznie wcale nie grzało i okazało się że termostat był do wymiany. Teraz grzeje aż miło :)
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Tu masz schemat
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
pompa wymieniona to zostaje chyba tylko nagrzewnica
Witam, Mam pewien problem i nie znalazłem nigdzie w sieci rozwiązania. Chodzi o Przepływowy podgrzewacz wody ZANKER AEG 21 kW 400V. Podłączony jest w łazience do umywalki, prysznica i wanny. Wodę w umywalce podgrzewa jak należy, w kabinie prysznicowej również, a w wannie już nie. Jeszcze tydzień temu wszystko było w porządku, a teraz podgrzewa co prawda,...
Dobrze. Wszystkie trzy otwarte. Wyczyść filtr przed pompka.
Jeśli nie ma klimy to niema filtra pyłkowego .Przełącz dżwignią żeby ciagną powietrze zewnątrz samochodu a nie z wnętrza ,powinno pomóc .szyby parują też wtedy jak jest wilgoć w samochodzie i sie właczy ogrzewanie ,wszystko paruje.Miałem punciaka i miałem podobne problemy w szczegulnosci z słabym ogrzewaniem
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Zaproś serwisanta . Przegląd i regulacje pomogą .
W dieslu zimą zawsze słabo dział na krótkich dystansach ogrzewanie i są wahania przy niskich temperaturach. Ale zacząłbym od wymiany/sprawdzenia termostatu silnika.
Jak będziesz chciał to samą nagrzewnicę a jak chcesz cały układ dolać octu to musisz upuścić tyle płynu ile wlejesz octu maksymalnie do 1 litra i wtedy musisz po około 200 km na rozgrzanym wypuścić cały płyn jak pisałem wyżej ale spróbój może samą nagrzewnicę .Zanim to zrobisz dokręć ten króciec nie ma prawa nigdzie cieknąć bo wtedy jest słabszy obieg...
a nagrzewnica czasem nie zasyfiona ?
Kolega Dariusz19870427 nie ma tej przejściówki. Dorobił wiązkę i plus ciągnie z gniazda zapalniczki ale myślę że źle policzył piny w gnieździe interfejsu na odwrót liczył od lewej do prawej sugerując się tym zdjęciem które zamieścił a to jest ta przejściówka 3pin/OBD2 i to jest oznaczenie tak jak gniazda diagnostycznego w samochodzie a nie interfejsu...
Termostat, nic nie jest wieczne
Sprawdż czy zawór nagrzewnicy otwiera sie do końca ,czasem nawala sterowanie zaworem, jest to dość częsta dolegliwość ogrzewania wielu typów samochodów
U mnie silnik się nagrzewa szybko, ale ogrzewanie jest słabe. Boję się że ten model tak ma...
Pisze ci ze masz syf i ci zabilo kolejną nagrzewnice.
Dzialanie termostatu:podczas rozgrzewania silnika termostat jest zamkniety,doplyw do chlodnicy jest zamkniety,plyn krazy w obiegu blok silnika-pompa-blok,kiedy plyn osiaga temperature ok 95st.C termostat zaczyna otwierac sie powodujac przeplyw przez chlodnice i poprzez przymykanie i otwieranie utrzymuje tem. plynu-silnika ustalona przez producenta(ok.90-100st.C)....
ile maksymalnie można obiążyć gniazdo od siły aby niczego nie przepalić od przeciążenia? Może na początek, jakie gniazdo, ile Amper?
Na twoim miejscu - żeby sprawdzić jak to w ogóle działa, to zdjął bym wszystkie siłowniki termiczne i głowicę z zaworu z kapilarą - niech idzie na full. W razie czego - to pompę podłącz bezpośrednio do ~230V bez termostatu i zobacz czy wszystkie pętle grzeją. Oczywiście na kotle ustaw max. 50°C. Zobaczysz wtedy czy nie ma może poprzytykanych obiegów...
Witam. Podepnę się pod temat też mam 105 co słabo grzeje. Zaraz po odpaleniu grzeje ok , ale jak na grzeje w kabinie to zwalnia. Chodzi cały czas na wolnych obrotach, dopiero jak się zimno zrobi to chodzi szybciej ale bez rewelacji.
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
słaby ogrzewać słaby ogrzewać mercedes ogrzewać słaby grzać
niskoszumny zasilacz grzałka spalić sprzedam styki
odblokowanie spirit odblokowanie spirit
iRobot Roomba: Problemy z podciśnieniem - Diagnostyka i Rozwiązania Red Bull Racing 10 – jak zdjąć ogranicznik prędkości, metody obejścia limitera