Płukanie pod ciśnieniem, przykładasz węża raz do części ssacej. Jak wyleci sporo osadu to jest szansa. W starszych BMW raczej gra nie warta świeczki, przypuszczam, że tu jest podobnie.
tłumaczy, że zanieczyszczenia im nawiewa ze Śląska ale jakoś dziwnie to robi bo po drodze siarka się gubi Opada po drodze jako nawóz :?: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ale pył i inne zanieczyszczenia jakoś nie chcą opaść - dziwne zjawisko do zbadania w "Archiwum X" ;) Te pieniądze i tak zostały by przejedzone na...
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Tak. I każdą pętle po kolei . Przelewasz aż do momentu jednakowego strumienia bez powietrza.
– Prywatna instalacja PV na dachu wspólnoty. Jest precedens, pytanie o opłacalność inwestycji przy poborze około 300 kWh/m plus grzejniki elektr. w zimie. Nie dostaniesz pozwolenia na montaż prywatnej instalacji PV na wspólnym dachu. Może jakbyś mieszkał na samej górze, to może udałoby się to zrobić nad swoim mieszkaniem. Koleś z linku który...
WDB9056231R784615 Auto ma kod HH9 - SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C Jest to półautomatyczna klimatyzacja jednostrefowa. Ta NIN-iarka "łapie" twoje auto: https://www.ilcats.ru/mercedes/ Jak wbijesz VIN i klikniesz "VIN search" to znajduje twoje auto. Potem masz "options list" - pokaże wszystkie kody wyposażenia i "open catalogue" do katalogu...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Juz jest wszytko ok
obieg jest wymuszony ale grzeje tylko góra nagrzewnicy (dół masz zamulony i płukanie nic nie da) ja też tak jak ty kombinowałem i skończyło się na wymianie.Parownik podłącz w szereg żeby ci znowu nie zamuliło. POZDRAWIAM Dodano po 2 SORKI ZA TEN GAZ WYMIANA TO 3 MAX 4 GODZINY
Witam, mi to wygląda na problem z klapką ciepłe/zimne powietrze.
Jest tak podłączony, że wystarczy przestawić 3 zawory aby móc ogrzewać węglem. Takiego sposobu podłączenia nie mógł wymyślić "fachowiec" montujący piec gazowy. Poprosiłem i 15 minut czasu a już po paru minutach przedstawiłem projekt odpowiedniego podłączenia. Mam też zapas węgla z tamtych lat. Cytat: Przedstaw ten schemat, sprawdzimy, czy jest poprawny...
Nagrzewnica zamulona i większość obiegu idzie przez parownik....
Rozumiem oburzenie, ale nie rozumiem na czym chcesz oprzeć sprzeciw wobec faktury? Piszesz o ekspertyzie. Czego dotyczyła? Jakie były wyniki? Twoje zastrzeżenia dotyczą wykazanego zużycia energii czy innych danych? Z pewnością nie licz na argument "nie mam takich urządzeń", bo wystarczy parę prostych grzejników włączonych 24/7. Mogłeś ogrzewać nimi...
Jak policzyłem ok 100W/m2 to przy energii 20MJ/kg zastanawiam się czy nie przerobić w wolnej chwili zwykłej kozy warsztatowej na zasilaną ekogroszkiem bo chyba bym miał koszty ogrzewania 1$/24h takiego jednego niewielkiego pomieszczenia, gdzie nie ma szans podłączyć normalnego ogrzewania centralnego. Ile tak tego popiołu z ok. 4kg tego groszku może...
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
Bardzo błędną diagnozę potawił twój mechanik z tym termostatem.Narobił ci niepotrzebnej roboty.Zasada jest jedna jeżeli węże od nagrzewnicy gorące ,a nie grzeje to szukac przyczyny w samej nagrzewnicy(zakamieniona)i sterowaniu klimatronikiem(klapy),jeżeli wężę zimne to przyczyny szukac w silniku.
Czy byłocoś robione przy kranie? Jak mierzyłeś napięcia? Czy rozłączałeś grzałki przy pomiarach?
Problem rozwiązany, nagrzewnica była cała zapchana, wymiana rozwiązała problem. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Dziać się tak może dlatego że podczas jazdy sam pęd powietrza może wdmuchiwać w jednym miejscu cieplejsze a w innym zimne powietrze. Radze sprawdzić połączenie tunelu od nagrzewnicy do dmuchawy.
A jaką temperaturę osiąga silnik? Termostat sprawny? Zawór otwiera się do końca? Nagrzewnica nie zabita kurzem?
Słabo szukasz http://obrazki.elektroda.pl/4164958600_1...
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
Witam, Jestem tu nowy i chciałbym poruszyć kilka tematów które mnie nurtują mimo długiego szperania i wertowania internetu. Stary dom poniemiecki ze starą instalacją (żeliwne grzejniki, duże ilości stalowych rur itd..) Ogrzewam 2 poziomy, koło 110m kw. Nie ogrzewane piwnica z garażem (od dołu) + cały strych (poddasze gdzie w zimie jest praktycznie tyle...
Posiadam mini szklarnię z allegro - mniej więcej taką: http://obrazki.elektroda.pl/9354001000_1... Chciałbym ją ogrzać - jest to mała objętość powietrza. Chciałbym wykorzystać do tego akumulator 12V 16 Ah z mojej instalacji słonecznej. Chciałbym ogrzewać przez chwilę aby podnieść temperaturę z 5-6 stopni (jak obecnie w nocy) do 10-15...
Jaki masz ustawiony w programie czujnik temperatury reduktora? JA mam Zavoli, przychodziło mi do głowy, że może ma być ten z zestawu, ale wtedy pokazuje za małą temperaturę. Gdy z zimnego silnik dojdzie do 90st. to reduktor nawet za nim nadąża, natomiast gaz ledwo kilka st. Po dłuższym postoju dojdzie góra do kilkunastu, przy delikatnej jeździe po mieście...
Jest wg mnie jakaś sprzeczność w informacjach autora w pierwszym poście, a mianowicie: Dodam tyle że na wolnych obrotach leci letnie powietrze, przy czym jak przygazuje go do 3tys obr i przytrzymam to zaczyna być cieplej, Ta info sugerowałoby, że słaby jest przepływ przez nagrzewnicę i dodanie gazu (zwiększenie obrotów) zwiększa przepływ przez nagrzewnicę...
Tak termostat jest najczęstszą przyczyną braku lub słabego ogrzewania.możesz to sprawdzić przysłaniając częściowo chłodnicę.Wtedy będzie wiadomo czy jak podniesie się temperatura czy będzie lepsze ogrzewanie
Jeżeli ma taki sam zegar jak u mnie to nie ma wskaźnika temperatury :) Jest tylko kontrolka od zbyt wysokiej temperatury. U mnie też tak było że w sumie to praktycznie wcale nie grzało i okazało się że termostat był do wymiany. Teraz grzeje aż miło :)
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Witam, Mam pewien problem i nie znalazłem nigdzie w sieci rozwiązania. Chodzi o Przepływowy podgrzewacz wody ZANKER AEG 21 kW 400V. Podłączony jest w łazience do umywalki, prysznica i wanny. Wodę w umywalce podgrzewa jak należy, w kabinie prysznicowej również, a w wannie już nie. Jeszcze tydzień temu wszystko było w porządku, a teraz podgrzewa co prawda,...
Tu masz schemat
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
pompa wymieniona to zostaje chyba tylko nagrzewnica
Dobrze. Wszystkie trzy otwarte. Wyczyść filtr przed pompka.
Jeśli nie ma klimy to niema filtra pyłkowego .Przełącz dżwignią żeby ciagną powietrze zewnątrz samochodu a nie z wnętrza ,powinno pomóc .szyby parują też wtedy jak jest wilgoć w samochodzie i sie właczy ogrzewanie ,wszystko paruje.Miałem punciaka i miałem podobne problemy w szczegulnosci z słabym ogrzewaniem
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Zaproś serwisanta . Przegląd i regulacje pomogą .
W dieslu zimą zawsze słabo dział na krótkich dystansach ogrzewanie i są wahania przy niskich temperaturach. Ale zacząłbym od wymiany/sprawdzenia termostatu silnika.
Jak będziesz chciał to samą nagrzewnicę a jak chcesz cały układ dolać octu to musisz upuścić tyle płynu ile wlejesz octu maksymalnie do 1 litra i wtedy musisz po około 200 km na rozgrzanym wypuścić cały płyn jak pisałem wyżej ale spróbój może samą nagrzewnicę .Zanim to zrobisz dokręć ten króciec nie ma prawa nigdzie cieknąć bo wtedy jest słabszy obieg...
a nagrzewnica czasem nie zasyfiona ?
Pisze ci ze masz syf i ci zabilo kolejną nagrzewnice.
ile maksymalnie można obiążyć gniazdo od siły aby niczego nie przepalić od przeciążenia? Może na początek, jakie gniazdo, ile Amper?
Kolega Dariusz19870427 nie ma tej przejściówki. Dorobił wiązkę i plus ciągnie z gniazda zapalniczki ale myślę że źle policzył piny w gnieździe interfejsu na odwrót liczył od lewej do prawej sugerując się tym zdjęciem które zamieścił a to jest ta przejściówka 3pin/OBD2 i to jest oznaczenie tak jak gniazda diagnostycznego w samochodzie a nie interfejsu...
Termostat, nic nie jest wieczne
Sprawdż czy zawór nagrzewnicy otwiera sie do końca ,czasem nawala sterowanie zaworem, jest to dość częsta dolegliwość ogrzewania wielu typów samochodów
Dzialanie termostatu:podczas rozgrzewania silnika termostat jest zamkniety,doplyw do chlodnicy jest zamkniety,plyn krazy w obiegu blok silnika-pompa-blok,kiedy plyn osiaga temperature ok 95st.C termostat zaczyna otwierac sie powodujac przeplyw przez chlodnice i poprzez przymykanie i otwieranie utrzymuje tem. plynu-silnika ustalona przez producenta(ok.90-100st.C)....
Na twoim miejscu - żeby sprawdzić jak to w ogóle działa, to zdjął bym wszystkie siłowniki termiczne i głowicę z zaworu z kapilarą - niech idzie na full. W razie czego - to pompę podłącz bezpośrednio do ~230V bez termostatu i zobacz czy wszystkie pętle grzeją. Oczywiście na kotle ustaw max. 50°C. Zobaczysz wtedy czy nie ma może poprzytykanych obiegów...
Witam. Podepnę się pod temat też mam 105 co słabo grzeje. Zaraz po odpaleniu grzeje ok , ale jak na grzeje w kabinie to zwalnia. Chodzi cały czas na wolnych obrotach, dopiero jak się zimno zrobi to chodzi szybciej ale bez rewelacji.
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Może być walnięty termostat i jest cały czas otwarty przepływ co powoduje wychłodzenie silnika i stosunkowo niską temperaturę płynu w chłodnicy.Układ chłodzenia powinien być szczelny. Sprawdz czy w wyniku ubywającego płynu nie zapowietrzyła się chłodniczka.
Z Twojego opisu wynika, że masz źle ustawione zawory 3 drogowe, które w momencie gdy mają mieć pełne otwarcie, ma pełne zamknięcie, stąd takie przepływy.
Prawie zimne na powrocie - czyli jednak ciepła woda przez nie przepływa i oddaje ciepło. Czy w pokojach jest zimno czy ciepło - bo autor wątku tego nie pisze? - jeśli ciepło to wystarczająco dużo tej wody przepływa i jest OK
Chyba że są dwa do ogrzewania i na deskę Jest ich więcej i trzeba zwrócić uwagę na wartości z nich w parametrach diagnostycznych.
U mnie silnik się nagrzewa szybko, ale ogrzewanie jest słabe. Boję się że ten model tak ma...
to bedzie zawór o którym kolega pisze dosc czesta usterka.,albo sie blokuja albo sa nieszczelne. Szukaj po prawej stronie silnika blizej skrzyni biegów
Zawór nr 1 ma być otwarty. Gdyby się okazało że ogrzewanie słabo działa możesz go przymknąć o 50% lub nawet więcej. Zawór nr 2 ma być całkowicie otwarty. Pompę włączasz zawsze! Zainwestuj w sterownik o którym pisałem. Reszta na obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/2511837800_1...
Kolega termostat posiada w silniku? A jak z temperaturą na zegarach? Instalacja gazowa jest? Płyn w układzie jest? Zawór działa, czy sprawdzone tylko położenie dźwigienki? jaka temperatura przewodów do nagrzewnicy?
Na jakim biegu powinna pracować pompa w piecu przy tym układzie instalacji?
Marcinku tak ma być ze światłem. Połowa mocy żarówki jest potrzebna dla prawidłowej pracy ,gdyby chłodziarko-zamrazarka stała w słabo ogrzewanym pomieszczeniu .
W szafie rozdzielczej masz 2 rozdzielacze. każdy z nich ma zaworek spustowy. Na dolny zaworek załóż wąż ogrodowy, pozakręcaj wszystkie sekcje za wyjątkiem pierwszej i dopuszczając systematycznie wodę do układu aby utrzymać ok. 1,5 Bara spuszczaj ją wężem do czasu aż przestanie bąblować. Tak zrób z każdą sekcją.
Ma grzałkę w wentylacji
Cała deska praktycznie..
A zawór do nagrzewnicy ? Sprawny ? otwiera przepływ ?
Wymiana nagrzewnicy lub odkamienianie. Mozesz zrobic to sam.
Ja szukałbym przerwy w obwodzie maty przy pomocy lokalizatora przewodów. Skoro masz 2 pomieszczenia zasilane z jednego punktu, to przejście (próg) między pomieszczeniami może być słabym punktem sytemu.
panowie mam pytanie mam nissana n13 1.7 diesel gdy zapale auto a silnik osiagnie prawie optymalna temperature to z nadmuchu wieje dalej zimne powietrze gdy auto rozgzeje sie calkowicie i plyn chlodniczy pujdzie na chlodnice to dopiero z nawiewuw leci gorace powietrze <jak silnik jest letni dmucha zimnym>czy to jest normalne???myslalem ze to moze...
Witam was mam problem z ogrzewaniem w fordzie galaxy 2001r 1,9 Podgrzewacz mi chodzi i dochodzi do 90C ale nie grzeje za mocno tylko wieje chłodne powietrze płyn w chłodnicy jest i w zbiorniczku też jest i nie wiem już co mam zrobić.
Słabe ogrzewanie kabiny Trzeba wyeliminować inne możliwe przyczyny zanim zaczniesz wymieniać nagrzewnicę ( nie chłodniczkę ), Tu masz podobny temat; https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... i jeszcze https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czy ta pompa jest rozbieralna? tak, na łączeniu szarego korpusu z częścią tylną, innymi słowy masz 4 śruby imbusowe, po ich rozkręceniu pompa sie przepoławia i możesz wyciągnąć wirnik. Czy pompa jest potrzebna zeby piec dawał tylko ciepłą wodę do mycia? TAK I do czego służy ta śruba na środku? do odpowietrzania oraz do sprawdzenia i rozruszania wirnika...
Jak przez 10 lat stał nie ogrzewany zimą to przynajmniej w polskim klimacie może być słabo, zależy jeszcze czy konieczne naprawy były wykonywane na bieżąco.
wężę do nagrzewnicy sa ciepłe.Jęśli mogła się zapowietrzyć to jest sposób na jej odpowietrzenie?A jeśli jest zakamieniona można z tym coś zrobić?
Ja mieszkam w domku jednorodzinnym 100 m^2, Ściany ocieplone styropianem. Pod połową domu jest piwnica, która też jest ogrzewana. Mam dosyć słabą izolację stropu, część wełną mineralną, a druga to polepa bez dodatkowej izolacji. Na strychu zimą temperaturę mam niewiele większą niż na dworzu. Ogrzewam to wszysko piecem 18kW i daje rade. Przy okazji nagrzewam...
Pod deska rozdzielcza, po stronie pasazera. Montowany pionowo i zamkniety od dolu podluzna pokrywa.
Witam. Mam podobny problem. Nawiew na szybę(lewa str) - w miarę i lekko grzeje z lewej strony na kabinę. Prawa i nogi praktycznie zimne. termostat nowy i trzyma 80 - 85°C. Gaz wpięty równolegle i wlot wody zdławiony tak aby na nagrzewnice szło więcej. Węże do nagrzewnicy gorące. POMOCY!!! :D
Wentylator jest zamontowany w taki sposób że na godzinie 12 tworzy literce C Ten opis jest mało obrazowy. Wyjmij dmuchawę (trzy niewielkie wkręty od dołu na kołnierzu silniczka, trzy minuty roboty) i znajdź strzałkę na wirniku wskazującą kierunek obrotów. Możesz przy okazji wizualnie zweryfikować stan silniczka. Niedawno był wątek o kierunku obrotów...
Kolego odpowietrzyć nagrzewnicę.
Problem rozwiązany, a mianowicie nagrzewnica chociaż drożna nie oddawała ciepła ponieważ posiadała mniejszą ilość rurek odprowadzających ciepło. Po zamontowaniu nagrzewnicy firmy valeo, ogrzewanie powróciło do normy. Oto zdjęcia nagrzewnic, z lewej valeo a z prawej jakiś zamiennik który nie oddawał ciepła. http://obrazki.elektroda.pl/6884956500_1...
a czym najlepiej to wypłukać ? czy ocet pomoże ?
Czyli: nie "zimno przenika", tylko ciepło ucieka i w efekcie temperatura spada (potocznie: robi się zimniej). Krótko mówiąc - z takim podkładem o niskim przewodnictwem cieplnym R <0,01 m2K/W - z mieszkaniem na dole nieogrzewanym lub słabo ogrzewanym, będę miał wychłodzoną, zimną podłogę, a całe to zimno z dołu tą podłogą będzie do mnie przechodziło...
15 st garaż słabo ogrzewany
sprawdziłbym jeszcze temperatutę otwarcia termostatu ok 90stopni , niedogrzany silnik powoduje automatycznie słabe grzanie wewnątrz
Kto to widział stosowac takie wysokie grzejniki?! Będzie grzał tylko górą, a dołem będzie zimny, więc ogrzewał będzie powietrze tylko pod samym sufitem. Praw fizyki się nie oszuka (ciepła powietrze jest lżejsze niż zimne, więc unosisię ku górze), więc trzeba pomieszczenia ogrzewać od dołu, czyli kaloryfery powinny być możliwie niskie.
Pojazd VW Golf Plus 2005, 1.9 TDI, 105 KM ogrzewanie słabe po wymienionej nagrzewnicy, błąd od prawej klapy sterowania jednak działa, po lewej lekko ciepłe, po prawej stronie zupełnie zimne powietrze, przy temperaturze cieczy 90 stopni. Jakieś pomysły?
Jeśli te 3 żeberka grzeją tylko u góry, a powietrze nie wychodzi, to prawdopodobnie jest albo zamulona kryza (bardzo ograiczony przepływ), zamulony zawór, zarośnięta kamieniem cyz zamuona gałązka zasilająca lub powrotna. Przy zapowietrzeniu rzeczywiście grzeją zwykoe pierwsze 2-3 żebra, ale na całej wysokości (jeśli dołem te żeberka są całkiem zimne,...
Dzieki za odp. Nagrzewnice podlaczam oryginalnie tak jak ma byc bez tej drugiej i jest to samo. Na wolnych obrotach nagrzewa sie do polowy, a na wyzszych jest ok.
Dziękuje !! Ale to nie ma nic wspólnego ze mną !!zastanawiam sie na wężami czy je dobrze podłączyłem czy też może na odwrót :/
Sprawdż czy elektroda jonizacyjna jest dobrze ogrzewana bo wyłączenie może następować z przyczyny słabego prądu jonizacji. brak ponownego zapłonu może wynikać ze zbyt dużej odległości między elektrodami. [słaba iskra]
OK mam głupie pytanie. Jaki jest maxymalny poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym? Mój jest upaćkany jakąś białą mazią i nie jestem w stanie stwierdzic o ile moge go dopełnić. Tak na marginesie to widoczne jest ujście powrotne u układu chłodzenia (taka wąska rurka na górze zbiorniczka wyrównawczego ale nie leci z nie go płyn jak silnik...
Problem polega na niedogrzewaniu silnika, słabe ogrzewanie.
Parownik już może wykończyłeś przez jego słabe ogrzewanie.
Witam Słabo działające ogrzewanie podłogowe to najczęściej zbyt mały przepływ wody grzewczej przez pętle. Możliwe przyczyny: Jeżeli pompa w kotle obsługuje całą instalację ,może nie dać rady należało by zasilić podłogówkę osobną pompą Przyczyną może być również zbyt długie pętle,lub zbyt małe średnice rur doprowadzających do rozdzielacza. Oczywiście...
Witam, miałem ostatnio podobny problem w jednej z hond , w sterowaniu klapą która zasłania nagrzewnice ciegno chodziło ale plastik sie wyrobil i klapa sie nie przesuwała. Sprawdz dokladnie czy te zółte plastiki od spodu ruszają sie razem z mocowaniami.
witam, tak to będzie uszczelka pod głowicą dziś sprawdzałem z kolegą. Dziękuję za pomoc
Witam... Mam problem. Mój Fiat Cinquecento 700 bardzo słabo grzeje. Nie chodzi tylko o to że wolno się nagrzewa, ale nawet po przejechaniu 50km powietrze które "dmucha" jest ledwie ciepłe. I tak jest zawsze. Nie mam wskaźnika temperatury silnika. Proszę o jakieś rady co sprawdzić. PS. Jeszcze mam problem z tym że nigdy nie włącza się wentylator chłodnicy...
zapowietrzona nagrzewnica, przytkana, albo nie do końca otwarty zaworek w lornetce
Zapowietrzony układ, niesprawny termostat
Może wymiana membrany pomoże (jeśli jest już porowata, to może niecałkowicie otwierać zawór gazu). Czy palnik główny nie jest zanieczyszczony? Może piecyk wymaga gruntownego czyszczenia i regulacji.
no i co soprano pomogło coś bo ja też mam taki problem
problem rozwiazany... urwalo sie ucho lopatki.. dopiero po wyjeciu silniczka sterujacego bylo widac pekniecie
słaby ogrzewać słaby ogrzewać mercedes ogrzewać słaby grzać
transformator bzyczy tworzyć folder agregat prądotwórczy pompa wtryskowa
megane szarpanie megane szarpanie
Lokalizacja przewodu prawej kurtyny SRS w Mitsubishi Colt Z30 Yamaha SR50 - Niedziałające zegary i kontrolki