witam, mam Mastera 05 rok 3.0 dci 140ps. Mam podobny problem, wymieniana juz byla uszczelka pod glowica i inne uszczelki i pomoglo na ok 1 m-ca. teraz przy stalej jezdzie ok 70mil/h temperatura wzrasta natomiast po spuszczeniu nogi z pedalu gazu spada do normalnego poziomu, przed wzrostem temp. samochod przestaje grzac w kabinie, natomiast po spadku...
Witam, Mam problem - mało wydajne ogrzewanie w Masterze 2002r, w starej budzie, 2,5DCi. Wymieniona nagrzewnica, klapki OK. Znalazłem na przewodzie wodnym dogrzewacz - 4 świece - spalone - wymieniłem, jednak nie ma na nich napięcia. Przekaźniki tych świec - 3szt - sprawne, kiedy KTSem daję test elementów odzywa się tylko jeden z nich. Jaki jest warunek...
Witam! Mam problem z w/w autem. Otoz w czasie jazdy czasem zdarza sie ze spod maski zaczyna sie dymic. Uklad wyglada na szczelny, nie ma zadnych zauwazalnych wyciekow, ubywa natomiast plynu i to w bardzo dziwny sposob. Mianowicie plyn delikatnie jest wypychany spod korka zbiorniczka wyrownawczego i kapie na rozgrzany silnik (stad dym). Na poczatku myslelismy,...
w środkowym rzędzie bezpieczników tylko 3 mają zasilanie, cała reszta nie ma prądu. Bo nie muszą być pod napięciem ciągle, jak włączysz światła, ogrzewanie lusterek to więcej będzie miało zasilanie, tak trudno spojrzeć na opis bezpieczników? Przepompuj choćby gruszką przed odpalaniem, może paliwo się cofnęło, wskazana diagnoza i podgląd ciśnienia na...
Renault master ( bus ). Na programatorze który jest z wyświetlaczem nie wyskakuje żaden błąd. Gdy go włączam na nagrzewanie zapala się zielona dioda tak jak w sprawnym. Na moment ruszy wirnik i się odrazu zatrzymuje i dalej nic się nie dzieje. Dioda cały czas świeci na nagrzewanie. Gdy wyłącze i włącze wszystko ponawia się i dalej nic. Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/5169807400_...
tak układ odpowietrzałem na początku po zalaniu i odpowietrzeniu ogrzewanie super ale po paru razach jazdy płyn ubywa i dlatego słabe ogrzewanie ale ciśnienie cały czas jest to nie zapowietrzony układ
Pomyliłem się w tytule. Renault master choć to dokładnie to samo. Marka samochodu nie ma wg. mnie znaczenia bo to ogrzewanie suche więc chodzi o samo podłączenie elektryczne pompki Jeśli podajesz kolory przewodów z instalacji samochodu to jednak marka model, a nawet rocznik mogą mieć znaczenie. Proszę to uzupełnić. TzOk
witam, mecze sie z tym ogrzewaniem w dalszym ciagu, okazalo sie ze pasek jest zalozony innaczej i ze przeody z nagrzewnicy byly cos nie tak ale w dalszym ciagu sie nie grzeje czy ktos ma jakis pomysl??? auto ma 2 chlodnice wody jedna jest na terostacie dryga zas ma wolny obieg, na turbine tez jest puszczona woda (chlodzona jest) moze jest tam gdzies...
Witam. mam problem z moim renault otoz gdy chce odpalic samochod rano to musi troche pokrecic, jak juz odpali to strasznie kopci a jak chwile pochodzi i nim rusze to po jakims czasie przestaje dymic. egr jest zaslepiony , mechanik uwaza za jedna z przyczyn lejacy wtrysk na probie przelewowej wyszlo ze niby ok ale pod komputerem cos mu nie pasowal 1...
Witam Od pewnego czasu pokonuję 1-2tys km dystanse ww pojazdem z agregatem Zanotti SFZ007. niestety po przejechaniu ok 500km radiator na "pace" pojazdu jest już dość mocno zaszroniony i uniemożliwia swobodny przepływ powietrza (zatykają się szronem też kanały odpływowe) Jedynym rozwiązaniem na chwilę obecą jest postój, nawiew na wyłączonym silniku....
Witam. Renault Master 2004 rok 2.5 DCI 120 200.000km Mam problem z odpaleniem rano w szczególności jak jest zimno, trzeba długo kręcić rozrusznikiem aż załapie. kiedyś nie miałem tego problemu auto paliło na dotyk. -sprawdzony czujnik temperatury, -wymienione świece żarowe. przypuszczam że może być to związane z elektroniką. jak ktoś ma jakis pomysł...
Witam wszystkich! Więc tak, zaczęło się około miesiąca temu, brakło mi płynu, zapaliła się kontrolka stop i skoczyła temp. na wskaźniku, stanąłem na poboczu i zobaczyłem że zero płynu w pojemniczku wyrównawczym, odczekałem około 30 min i dolałem zwykłej wody bo nie miałem na podorędziu płynu. Po przyjechaniu do domu zrobiłem ok 10 km, zakupiłem płyn...
Zmierz omomierzem rezystancje sekcji grzałki. Nie muszą być identyczne. Może być jedna mocniejsza i dwie słabsze. Sterownik powinien je uruchamiać w zależności przynajmniej od dwóch parametrów: - Napięcie zasilania. Czym mniejsze od nominalnego gdy pracuje alternator, to włączona jest mniejsza moc. Brak ładowania, oznacza brak grzania. Mało odbiorników,...
Mam problem z moim Masterem 3 dci 140 km. Chodzi o to, że gdy jadę np. do góry św. Anny, lub gdzieś w Dani (bo są tam takie długie podjazdy), to temperatura skacze do góry. Silnik ma podniesiona moc (podniosłem w profesjonalnym zakładzie na 170KM). Każdy mechanik mówi, że trzeba ściągnąć głowicę, bo jest uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. Ja...
Witam. Odgrzewam temat już wielokrotnie omawiany - ale nieco z innej strony. Maser 2,5 dci. Najpierw tylko gasł podczas jazdy w czasie dynamiczniejszego przyspieszania. Teraz nie odpala gdy ciepły - gdy zimny tak. Moc zasadniczo ma (póki j/w nie zgaśnie), nie kopci, nie przepala. Test przelewowy - wygląda na "śmierć" 1go, agonię 3go wtrysku w zakresie...
Witam posiadam mastera 2,5dci 2007 r .Auto ciężko odpala gdy temp. minusowa jak jest na + nie ma problemu . Wymieniłem świece żarowe ,sprawdzone przelewy wtrysków w kompie nie ma błędów. Gdy temp –2 trzeba długo kręcić rozrusznikiem +- 5 sekund jak jest temp. na + odpala po sekundzie nawet szybciej . Zimą na zimnym silniku przy -15 w ogóle nie...
Witam Jak w temacie. Nie działa czujnik temperatury ale samochód grzeje (Choć mam wrażenie że nie dogrzewa i na zimnym silniku lekko dymi). Ktoś wie co trzeba zrobić ? Z góry dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam
Witajcie! Ktorys dzien juz mecze sie z usterka w masterze. Zanim zdecyduje sie na wieksze wydatki postanowilem zasiegnac waszej porady. Mianowicie: od kilku tygodni znika plyn ze zbiorcznika wyrowanwczego. Mniej wiecej litr na 700-1000km. Silnik byl wieloktrotnie ogladany - wyciekow nie widac. Mechanik umyl silnik i zorbilem 4 tys km i szukalismy wycieku...
Witam, mam mały problem z moim autem, odnośnie chodzi o to, że mój Master nie trzyma temperatury, kupiłem w serwisie nowy termostat, i chciałem go sobie sam wymienić, ale okazało się, że to nie jest takie proste jak myślałem, znajduje się on mniej więce na środku z tyłu silnika, tuż przy ściance "grodziowej" MOJE PYTANIE BRZMI: Czy naprawdę jest go...
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Witam W autku zgasło podświetlenie przełączników nawiewu . Niby prosta sprawa . Przyglądałem się temu i nic , nie wiem jak tam dojść . Nie chce nic uszkodzić . Wskazówki mile widziane. Dziękuje i pozdrawiam
Witam mam problem z masterem 2,5 dci 115 km ,2006 r ,Jak rano zimny odpala łapie i gaśnie tak kilka razy a nawet kilkanaście ,aż w końcu złapie ,ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty ,jak się rozgrzeje wszystko jest ok,pali od strzała .Dodam że wymienione wtryski ,głowica po naprawie ,pierścionki nowe
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
Witam. Szybka piłka i szybka odpowiedź. Problem jest taki, w Renault Master 4 nie chce uzyskać temperatury do wypalenia DPF. Co może być przyczyną? No i wcześniej wyskoczył błąd wtrysku i zwiększone zużycie AdBlue. DPF zawalony na bank. Ps. Renault jest jak kobieta, choćby nie wiem co, to i tak tego nie zrozumiesz. Ps. Bajkopisarzom i filozofom dziękuję,...
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
Witam zakupiłem drl magneti marelli, instrukcja zaleca podpięcie modułu do akumulatora, niestety w tym samochodzie akumulator jest schowany pod podłogą, zamontowałem to w ten sposób - plus podłączyłem do zacisku pod maską który służy do odpalania samochodu za pomocą kabli rozruchowych, natomiast masę pod istniejąca śrubę masy karoserii. Instalacja ta...
Szczotki występują razem z modułem, koszt około 200zł (Renault Master) . Trzeba rozbierać cały alternator . Pewnego razu kolega pożyczał prądu innemu kierowcy i spalił uzwojenie, zabezpieczenie nie zadziałało. Powiedzmy że auto stoi 12h bez odpalania ,jest mróz tak jak dzisiaj –10. Odpalam silnik ładowane są dwa akumulatory + światła +podgrzewane...
Uszkodzone jest koło zębate ( częsta awaria w renaultach) odpowiedzialne za zamykanie i otwieranie klapki wlotu powietrza z zewnątrz.Serwis renaulta w łodzi za wymianę w/w kółka w megane 1 ph 2 liczy 200 zł.Samemu trzeba wyjąć dmuchawę i dorobić zębatkę lub dosztukować brakujący ząb.
Witam. Chcę się dowiedzieć gdzie w crafterze 2007r podłączyć się przewodem z webasto który załącza dmuchawę? Chciałem założyć Webasto Thermo Top C tylko problem gdzie w panelu od sterowania ogrzewaniem i klimatyzacją wpiąć przewód sterujący aby załączała się dmuchawa. W Renault Master II podłączyłem się pod przełącznik prędkości wentylatora.
ogrzewanie master renault ogrzewanie ogrzewanie renault
windows recovery system vista naprawa wtrysk kapie zaworu
kapilara skracanie renaul ciagnik
Bosch 3002/13, SGI 3002/13, SGS 3002/13 – czy zmywarka ma presostat, typ i lokalizacja Chrysler Grand Voyager BCM – demontaż sterownika body, lokalizacja, procedura, generacje