Motul jest jasny
Słyszałem o jakiejś dyszy, która kiedy przepływa przez nią strumień wysokiego ciśnienia, wytwarza podciśnienie ale to chyba nie ten przypadek Właśnie tak to działa, przy wykorzystaniu zwężki Venturiego. Tak samo jak w pistoletach do baranka czy do piaskowania.
Witam. Ktory to rocznik,jezeli kontrolka oleju sygnalizuje dzwiekowo,to komputer sam zatrzymuje silnik,aby nie poowstaly inne uszkodzenie<kosztowene>.Sprawdz czujnik cis.oleju.
Chodzi o lepkość oleju przy niższych temeraturach, ta pierwsza wartość powinna być niższa.
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
Opiłki w dolocie bez względu na ich pochodzenie są bardzo niepokojącym i niebezpiecznym dla silnika objawem należy znaleźć i wyeliminować bo pozostawienie obecnego stanu zakończy niebawem żywot silnika . Spowoduje zatarcie jednostki napędowej . Trzeba wszystko dokładnie umyć i usunąć opiłki wykryć miejsce ich powstawania . Turbina to jedna z podejrzanych...
Dotknij do masy i zobacz na wskazówkę.
nieszczelność pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a wtryskiem w miejscu miedzianej podkładki. To raczej paliwo wydostaje się na zewnątrz i całe gniazdo jest mokre - dobrze to i szybko widać bo kompresja wypycha razem ze spalinami i robi się nagar. Poza tym te podkładki wymienia się przy każdym wyciągnięciu wtrysku na nowe. Czy mogę na próbę wtryskiwaczy...
Są olej odporne, w sumie główne ich zastosowanie to układy turbo w zastępstwie ori. Czyli gorące powietrze plus olejek...
Shell Helix HX7 5W/40. Fiat 9.55535-M2. Sprawdź w instrukcji jak normę i Api podaje Fiat. Jeśli taką samą lub niższą, to pasuje. Pozdrawiam.
W kole pasowym.
raczej nie. wazelina techniczna i specjalny olej do maszyn do szycia
Ilość oleju zależna jest od rodzaju oznaczenia silnika i jaka jest zamontowana miska olejowa aluminium czy tworzywo sztuczne. Ogólnie od 28l do 36l - jak masz bagnet zalej 28l i sprawdzaj jeżeli masz zaślepke bagnetu- mozna sprawdzić na wyświetlaczu. Podaj dokładne oznaczenie silnika.
Powód do obaw to nie jest. Takie żuzycie to norma czasami dla nowych silników. Zalej olej dedykowany do silnika i kontroluj stan i to wszystko.
Wkręt dociskowy dźwigienki zaworowej.
Są preparaty na bazie nafty które rozpyszczają nagar.To jest tzw płukanka.
To chyba pokombinuję z pompą hydrauliczną,kompresor z jelcza,ekstra wydajność niestety cały na panewkach i dla tego potrzebne smarowanie. a po co do paliwa? przecież jest jeszcze takie coś co nazywa się wspomaganie w samochodzie, za bezcen kupisz pompkę do wspomagania, łopatkową , ma dużo większą wydajność niż zębata i najwaźniejsze że napedzana kołem...
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Motodoktor? Co to jest, po co się stosuje? Stosuje się po to żeby ukryć wady silnika. Sprzedający to osoba prywatna, nie żaden handlarz. Każdy handlarz tak mówi. Po pierwsze to powiedz że chcesz na umowie mieć wpisane że samochód jest w pełni sprawny, bez wad ukrytych i cena koniecznie taka jaką faktycznie zapłacisz. Jak się nie zgodzi to zrezygnuj...
Można mieszać. Do czego chcesz to wlać?
Sam za dużo nie nie zdziałasz przy pompie bo nie masz jak sprawdzić ciśnienia jakie daje na poszczególnych sekcjach Czyli tak jak mówiłem zrobić raz a porządnie-pomogłem
Tyle co byś na miarce miał 3/4 pełnego tak około 5 litrów ( 7 bodajże jest max)
Dobry olej 15W40 załatwi sprawę. Objętość oleju dla 14 litrowego silnika to 22-30 litrów. Ja bym raczej kupił ok 30.
Total Ineo ECS 5W30 i wymiana co 12-15 tyś km i będzie git.
Jeździć i tyle. Płyn do wspomagania to też olej. Nic się nie stanie.
Możesz bezpiecznie dolać 15W40, nie miałbym też żadnych oporów przed dolaniem 10W40. Większość popularnych olejów silnikowych jest na bazie mineralnej, nawet 5W40, a co za tym idzie są ze sobą mieszalne.
wtryski i pompa sprawdzona?? Bo poza tym zostaje raczej niewiele mozliwosci
Zapraszam do lektury: http://www.wlejolej.pl/czytelnia/105/jak... oraz : http://www.liquimoly-sklep.pl/Dobor-olej...
05577 Ciśnienie oleju silnikowego, sygnał błędny
To pompa od C330 , powinno tam być ok 0,5 L oleju silnikowego. Przy króćcach na górze pompy w miejscu zielonego kapsla (tak to wygląda na zdjęciu) powinna być miarka poziomu oleju.
Kod usterek: MID 128- PID 100 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID100 Ciśnienie oleju silnikowego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego Tak jak kolega wyżej pisał, uszkodzony...
ten wężyk ma zadanie - w przypadku rozszczelnienia reg. zrobić zrzut benzyny do oleju silnikowego
A jak dużo tej wody? Mogą to być skropliny z pary zawartej w spalinach (szczególnie gdy nie ma termostatu, bo układ chłodzenia zalany wodą, a mamy zimę)
A co już sprawdziłeś? Bo pytam na forum się nie naprawia A może być wszystko najczęściej jest to pompa paliwa.
Skuter Honda Vision 110,olej oryginalny Hondy 10W-30.Olej przechowywany w pokoju,za 1 litr zapłaciłem coś około 60zł.Kupiłem go na dolewki ale skuter nie bierze oleju.Jeśli naprawdę jest niezalecane użycie takiego oleju to nie ma problemu dla mnie kupić nowe opakowanie.
Jak na chwilę to już lepiej w oleju silnikowym go namoczyć i odsączyć. Na chwilę będzie.
wyświetlił się błąd D203. Wózek obecnie jeździ bardzo wolno, jakby w trybie awaryjnym. Możecie podpowiedzieć, czego może dotyczyć ten błąd? Błąd ten dotyczy niskiego ciśnienia oleju silnikowego a jeżeli jest też czujnik poziomu to również wyświetla ten błąd .
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
EDC sugeruje sprawdzić prawidłowość wskazań czujnika ciśnienia oleju Tu chodzi o czujnik ciśnienia oleju silnikowego. Sorry ,że niechcący wprowadziłem Cię w błąd.
Moim zdaniem, nie ma co szaleć i smarować zgodnie z ISO.Olej maszynowy, a nawet jakbyś przyniósł kroplę oleju silnikowego na bagnecie, też będzie ok.
Tylko spuść cały olej, masz dwa korki do oleju silnikowego. Wejdzie ci 9l.
Problemem będzie paliwo. Olej napędowy jest rzadki w porównaniu do oleju silnikowego. Albo inaczej - olej silnikowy jest zbyt gęsty żeby sprawnie przepływać przez przewody dla oleju napędowego. Do tego może dojść zapychanie przez syf z oleju. Czy to się zepsuje, czy nie zepsuje to trzeba mieć taki wyrób na stole montażowym, rozebrać i przeanalizować...
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
sprawdziłem drzewiej. Drzewiej kolego to mój kolega przy mojej pomocy nalał do zbiornika oleju silnikowego zamiast ON.Silnik nawet nie "kichnął" kolega dostał łomot od ojca i na tym się skończyło.
przesmaruj nową turbinę,tzn na wałek daj troszkę oleju silnikowego,, nic nie musisz ustawiać,ewentualnie sztangę ustawić/wyregulować
Podstawą chłodzenia jest czysty silnik.Cylindry i dno miski olejowej. Wpływ na chłodzenie ma też jakość oleju silnikowego.
Można wiedzieć co było?
https://www.google.com/search?client=ope... Przeczytaj i nie przejmuj się. Pozdrawiam.
Na pompie wtryskowej może pojawić się olej silnikowy z pompy i regulatora obrotów. Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno i być może dlatego jest on żółty, czysty bo nie ma kontaktu z pozostałym olejem w silniku, dużo go tam nie ma, ale jednak jest...
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
I liźnij z palucha ową uszczelkę delikatnie czymś tłustym by się ułożyła w stosunku do powietrzchni. Np. olejem silnikowym, który wlewasz do swojego.
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Dokręcanie koła zamachowego 1 faza nasmarować śruby olejem silnikowym i dokręcić momentem 120 Nm , 2 i 3 faza dokręcić kont 60 stopni i plus kont 30 stopni. Docisk sprzęgła dokręcamy na krzyż momentem 49 Nm.
service manual: Sprawdzić luz panewek korbowych pręcikiem “plastigage” (patrz str. 7-11), następnie dociągnąć prawidłowym momentem nakrętki korbowodów. Moment dokręcania: Silniki B16A2, B16A4, B16A5, B16A6: 40 Nm (4,1 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym. Pozostałe silniki: 31 Nm (3,2 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym....
Jaki był zalewany przez producenta od nowości?
Jeśli pomiar był wykonany prawidłowo, to poziom jest za niski. Co ty bredzisz ? Chyba źle widzisz na zdjęciu. Dodano po 1 Ma być wlane tyle co w instrukcji. Stan oleju ma się się mieścić na zakropkowanym polu , to co ci wlał mechanik do sporo za malo - szybko go uzupełnij. Źle to widzisz!!! Olej na zdjęciu jest delikatnie żółty na wskaźniku bagnetowym...
I kto o zdrowych zmysłach kupuje olej na stacjach paliw. Tam jest wszystko 2x droższe.
Miarka, którą mam ma 60 cm... To jeszcze wytłumacz (może foto) jak Ty mierzysz ten wskaźnik. Oleju silnikowego tam wchodzi 3,5L z filtrem łącznie - w tedy jest Max.
Tak właśnie wygląda tłumik w silniku 2T - wydech musi mieć komorę rezonansową by silnik mógł pracować optymalnie. Przy normalnej pracy silnika kompresja wraca do normy tak jak przed wypłukaniem tego oleju silnikowego.
Tutaj masz instrukcję: [url=https://www.mojahonda.pl/download/a... W której podano dokładnie: Należy używać olej silnikowy MIL-L-2104C lub posiadać właściwości klasyfikacji API gatunku CD lub wyższego. Typ oleju silnikowego...
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
Moim zdaniem kolor szary mowi ze nie jest to wina złego spalania przez wtryski , gdyby była to wina wtrysków ( złej mieszanki ) kopcił by na czarno. Szary kolor to albo spalanie oleju silnikowego albo para wodna która ustępuje po rozgrzaniu silnika wydechu. Przygladajac się nieszczelnosciom to po rozgrzaniu silnika uszczelniacze bardziej zbierają olej...
Możesz mi kolego powiedzieć co lejące wtryski mają do ropy w oleju? Otóż mają. Nierozpylone paliwo się nie spala i przedostaje do oleju. Proponuje także sprawdzić świecę płomieniową. Uszkodzona może puszczać paliwo, które także się nie spala, a dostaje do oleju. Wykręcić ja i uruchomić silnik bądź pompować ręczną pompką, będzie widać czy trzyma.
Absolutnie nie wlewać oleju silnikowego , bo uszkodzi ci izolację jest " żrący " . Należy wlać olej wazelinowy lub transformatorowy. Każdą rzecz ktoś złożył więc i można rozłożyć to jeśli chodzi o wymianę łożysk, nie znając tej pompy trudno doradzać .
Zacznij od najorostrzej czynności, czyli smarowania wałka np. olejem silnikowym. Jeśli to nie pomoże to zdemontuj cały napęd wycieraczki, rozbierz go na części, przeczyść, nasmaruj i złóż w całość. Powinno pomóc. IMHO usterka mechaniczna, nie na to forum.
Kolega w tych autach przeważnie jest olej 5 w30 lub 10 w 40 zależy ile jest filtrów oleju
Czy taki palnik może działać na każdym rodzaju oleju? (silnikowy, hydrauliczny, itp)
Nafta na tłoki na dobe Do herbaty sobie dolej tej nafty. o do Oleju że naprawa 400zl albo 1500 co się nie opłaca. Więc zezłomuj auto i będziesz miał problem z głowy. I jeszcze parę złotych dotaniesz. Nie ma żadnych cudownych chemicznych specyfików, które w trwały sposób zlikwidują zużycie oleju przez zużyty silnik. Pozostaje dolewać oleju i tyle.
zasadniczo sa 4 klasy lepkosciowe olejow amortyzatorowych w moto : od 5W,10W,15W,20W, gdzie 5W jest "najmiekszym" 20W "najtwardszym". w starszych konstrukcjach wg zalecen producenta nalezalo zmieszac olej 10W z olejem silnikowym SAE30 w proporcji wg swoich upodoban. tak ze jak widzisz wszystko zalezy od wlasnych preferencji :-)
Witam wszystkich. Mam zamiar wymienić olej w moim Władimircu, i mam pytanie: Silnik 7lat po remoncie, dotychczas jeździł na jakimś tam superolu. Silnik nie bierze oleju, lecz przy orce w upalne dni szybko mu spada ciśnienie, z 3,2atm do ok1,8atm przy obrotach ok 1800. Jakiej lepkości olej był ostatnio walny to nie wiem, gdyż nie zwracało się na to uwagi....
Niski poziom oleju silnikowego
Olej silnikowy SAE 0W-30 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 0W-40 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 5W-30 MB 229.5 Powyżej -25°C Olej silnikowy SAE 5W-40 MB 229.5 Powyżej -25°C Miska olejowa silnika, wraz z filtrem 5.5 (l) Korek spustowy oleju silnikowego 30 (Nm)
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
lanosa nie mam, ale lanos to Nexia a Nexia to Kadett, a Astra F to prawie że Kadett, a że mam kilka Asterek F z różnymi silnikami to wiem że miarki są w nich identyczne, bo sprawdzałem, bo wymieniałem sobie na takie linkowe a nie blaszkowe bo linkowe mają na końcu fajny wskaźnik na którym o wiele lepiej widać. jak chcesz to mogę Ci jutro zmierzyć
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Dlatego ja jestem za olejem silnikowym starszej generacji, low SAP się nie nadaje. Podaj, proszę, ze dwa oleje (typy/rodzaje/marki) takich olejów "starszej generacji". Wyobrażam sobie dialog w sklepie: poproszę o olej "starszej generacji". A sprzedawca, zachowując powagę: ............ bardzo proszę spytać Pana kkknc! Więc: po co szukać oleju silnikowego...
Ten olej służy do smarowania silnika, a nie do spalania w silniku. Zadaj sobie pytanie dlaczego nie jeździsz na oleju silnikowym tylko na oleju napędowym. Na tym nie da się jeździć, zapaskudzisz system paliwowy i nawet nie odpalisz silnika - tylko narobisz sobie problemów. Rolnicy wykorzystywali olej opałowy lub rzepakowy z Biedronki do starych diesli,...
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Jest to przepustnica dławiąca. W razie pracy silnika bez kontroli, np na oleju silnikowym, aby można było go zgasić, odcina dopływ powietrza. Podczas normalnej procedury wyłączania silnika, zmniejsza szarpnięcie silnikiem, odcinając dopływ powietrza co powoduje "miękkie" zatrzymanie silnika, bez cyklu sprężania.
Rozkręcić obudowę wentylatora i tam gdzie jest silnik A ja myślałem ze wentylatorów się nie rozkręca.. no popatrz. Z tyłu wentylatora pod nalepką najczęściej masz taki gumowy albo plastikowy korek. Tam wlewasz dwie trzy krople oleju silnikowego (do auta) zamykasz koreczek i gotowe smarowanie.
241 tkm to nie tak dużo. Sprawdź odmę. To się nawet nazywa separator oleju. Dużo tego jest w necie https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.... (pierwszy z brzegu) Jak masz silnik na stojaku to sprawdź rozrząd bo masz akurat dostęp i lubią siadać. Jakby turbina siadała miałbyś sporo oleju w intercoolerze i rurach. Jakby uszczelniacze padły...
A może spróbuj starą pastę rozpuścić zwykłym olejem silnikowym i użyć powtórnie, po tej operacji nawet jedna trzecia zostaje na następny.
Ano jeszcze raz (ostatni) na ten temat. Raczej oba podane przykłady zalicza się do olejów mineralnych. Jeśli wyczytałeś coś innego to sprawka marketingu lub dosadniej reklamy. Ponadto inny zapas starzeniowy czyli, że inny czas utraty własności np przy braku użytkowania. Różnią się tzw jakością (chociaż niewiele SG i bodajże SF). Więcej wiedzy u wuja...
Elektroliciki powymieniaj, bo rzeczywiście unikniesz późniejszych problemów. Na potencjometry dobry jest płyn philipsa w sprayu lub po prostu wd40 jeżeli tego nie masz wpóść kropelke zwykłego oleju silnikowego tylko nie tak żeby wszystko pływało tylko żeby rozniosło sie po płytce potencjometru. Jeżeli potencjometry choć trochę trzeszczą to od razu zobaczysz...
IKARUS w autobusie cały czas jest smarowany olejem silnikowym więc nic nie staje na przeszkodzie zalać go właśnie tym . W oryginale olej był doprowadzany pod ciśnieniem przez tzw. gwizdek , rozpylacz . :|
Oparów oleju jest w silniku sporo, kiedyś wał korbowy uderzał w tafle oleju . Dziś masz natrysk oleju na tłoki. Co powoduje rozproszenie oleju na drobną mgiełkę obecną w silniku.. W jednym mniej w drugim więcej. Mieszanie powiadasz, to nie zauważyłeś z ilu ruchomych części składa się silnik spalinowy. I jak szybko się kręcą? Mikser do ciasta to przy...
Może być podpalony zawór na 1 cylindrze, 6 też za dobrze nie wygląda. Głowica do zdjęcia i naprawy (tanio nie będzie bo to V6), rozrząd, pewnie zaraz now olej, filtry, robocizna. Ze 3000?
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Witam. W pierwszej kolejności wymień rurkę przelewu wtryskiwaczy. Miałem u siebie ten sam problem i u mnie ta rurka była stalowa - korozja spowodowała zatkanie wylotu. W moim przypadku po rozgrzaniu silnik nie miał wcale mocy. Po wymianie rurki jeśli nie będzie poprawy nalerzy sprawdzić wtryski. Następnie kompresję i na samym końcu pompę.
A co do zjadania myślę że pisząc o oleju silnikowym to chyba logiczne jest co go może zjadać ? Jak Ci motorek bierze oliwę to się robi remont albo utylizuje zwłoki, nic nie da zamiana oleju bo nie wynaleziono jeszcze takiego, który by zregenerował silnik :D Masz zalanego dobrego Castrola i wymianą na inny nie zmniejszysz spalania.
Tutaj masz jedną z metod wyznaczania lepkości oleju. [url=http://209.85.129.132/search?q=cach...
Po prostu go zmiażdży, nie nadaje się.
Witam, ja mam claasa dominatora 48, z silnikiem perkinksa symbolu nie zna mój jest z 1983 roku na tablicze znamionowej pisze 4834 a typ 153. Wchodzi około 7,5 litra. jak tyle wleje to jest prawie idealnie między min a max. A kolego masz może instrucje obsługi do tego kombajnu, poszukuje pilnie.
Witam jednym ze starych sposobów to zatkanie otworu i nalanie tam starego oleju silnikowego najlepiej z disla pozostawić na dobę lub dłużej .Potem wbijasz w pozostałości po świecy końcówkę trójkątną pilnika i wykręcasz .lepiej jak będziesz miał dostęp do wykrętaków do zerwanych śrub Nie napisałeś czy świeca ruszyła się w gnieździe i urwała się podczas...
Witam ! Przepraszam że odświeżam ten stary temat. Czy te urządzenie będzie działało na przepracowanym oleju silnikowym ? Pozdrawiam
Dla potwierdzenia kolego powiedz jeszcze raz, jaki olej Ci się leje spod tych wtrysków, czy mówisz o oleju silnikowym czy o oleju napędowym czyli paliwie. To że to jest czarne nie oznacza że to olej silnikowy. Upewnij się. Mi to wygląda na paliwko.
Litr oleju na 6 tysięcy przebiegu to chyba nie jest norma.
Taką pompę mial pierwszy Ford Transit tzw prosiak. Pompa bardzo prosta w budowie, nie ma listwy zębatej tylko listwę z otworami. Zwiększyć dawkę można śrubą przy regulatorze odśrodkowym ale to już musisz sam dojść. Najpierw wyczyść sitko w odstojniku i pompce paliwowej membranowej, zmień też membranę bo nie ma tam zabezpieczenia żeby paliwo z niej nie...
Wielkie dzięki za pomoc :) po dokonaniu napraw napisze czy problem został zlikwidowany
paliwo oleju silnikowym olejem zużyć benzyna olejem
sterowanie przez rs485 ciśnienie r407c iveco daily problemy klimatyzacja
zderzak naprawa zderzak naprawa
Jak wyjąć pompę paliwa w Renault Espace IV? Modem wewnętrzny: wyświetlanie SMS - konfiguracja i komendy AT