Witam Potrzebuję zidentyfikować układ scalony z płytki sterującej takiej nagrzewnicy Diesel forced air heater Nie uruchamia się, doszło do zwarcia na termostacie i przepaliły się ścieżki które widać na zdjęciach jednak po naprawie nic się nie dzieje, bt137 według pomiarów multimetra są sprawne Model 538775971 https://obrazki.elektroda.pl/5347042200_...
Kolego może zawory nie trzymają próba olejowa. Żadnych prób olejowych w dieslach. Można tylko kuku sobie zrobić. Tylko pomiar szczelności.
Montuj identyczne jak Fabryka - przeróbki są zawsze gorsze ! Jak Gazowe były by lepsze to by je w Reno sami od razu zamontowali !!!
Jak diesel odpala ( czyli ma kompresję) to nawet bez pierścienia olejowego nie zużył by 0,5 l oleju w ciągu 5 min.(:
niepokoi mnie te popiskiwanie na wałku rozrządu, Piszczenie wałka, ma zawsze tylko jeden koniec. Sprawdź drożność magistrali olejowej w głowicy.
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco; 1. Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk X2. Wyłączyć zapłon 3. Wcisnąć przycisk X i przytrzymać, załączyć po tym zapłon4. Po 10 sek. na wyświetlaczu pojawia się nowy przedział inspekcyjny oraz towarzyszy mu sygnał dźwiękowy5. Zwolnić przycisk X6. Wyłączyć zapłon DeltaTech Electronics Przycisk...
może jest gdzieś niedrożny kanal olejowy
Mozesz do napedu dolać troche benzyny.Zrób wtryski i napisz jakie masz ciśnienia spreżania.Silnik jest wolno ssacy??Pozdrawiam Dodano po 1 P.S Podstawa to dobry akumulator i rozrusznik diesel musi mieć uderzenie nie może mymlać bo bedzie lipa.
Silniki dałem 2.2KW 1400obr, do ciągłej pracy się nie nadają bo robią się gorące , przy większych silnikach nie wyrobi elektryka, ale mam wyremontowane 2 szt WAN AW które czekają a silnik diesla...
nie takie proste czeba się trochę pomęczyć w złączu diagnostycznym. jutro napiszę co i jak
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... tutaj pisałem 4 lata temu że należy czyścić smok olejowy i nie tylko w dieslach. Jacyś laicy uznali to za "bzdury". W silnikach CDI np Mazdy 2,0 z tego powodu zalecają wymianę uszczelek pod wtryskami jako sposób doraźny.
Zmierz ciśnienie sprężania z próbą olejową.
dzieki za podpowiedz. przypuszczam ze to zbieg okoliczności ale po kolejnym sprawdzeniu czy paliwo idzie na listwy wtryskowe okazało sie ze bardzo słabo. wymiana papierowego filtra paliwa który był czarny jak olejowy z diesla sprawiła cud auto odpaliło i biega normalnie. tylko co tak gwałtownie zablokowało filtr paliwa? Jeśli to był psikus imo to tylko...
nie będzie to łatwe bo tak naprawde z Twojego "starego" silnika został by tylko blok i miska olejowa. Lepiej chyba kupić cały silnik
W silnikach benzynowych tylko pierścienie, uszczelniacze i odma olejowa, a w dieslach dochodzi jeszcze turbina, jeśli takową posiadają. Próbę szczelności pierścieni robi się przez tzw. próbę olejową. Może jestem głupi, ale nie słyszałem i sam nigdy nie robiłem czegoś takiego jak wlanie paliwa na tłoki i sprawdzenie, czy jego ubywa :)
Mimo że to diesel , robi się próby olejowe.
Linia olejowa jest dwuprzewodowa. Z powrotem do zbiornika. Cisnienie oleju 12 bar. Podcisnienie 0.1 do 0.2. Moje podejrzenie to wlasnie jakosc oleju opalowego. Na razie sprawdzam na zwyklym dieslu.
Robisz może remont dołu silnika? Myślałem nad tym aby pozbyć się drugiego dolnego pierścienia zgarniającego. Nie chodzi o to, że z jednej strony doszczelniam silnik, a z drugiej go rozszczelniam. Już dawno temu zrezygnowano z dwóch pierścieni „olejowych” w silniku Diesla. Chodzi o to, że zgarnianie oleju na dole tłoka skutkuje ograniczonym...
przymierz i sprawdz ale wydaje mi się że nie będzie pasować,mogę się mylić
Strzelasz całkiem dobrze, czyli można jeździć, A na przyszłość pamiętać o właściwym oleju? Nie ma dobrej recepty po papraku olejowym. Może tak, może zatarcie. https://www.youtube.com/watch?v=AbL4GRFL...
niestety nie posiadam takich informacji, postaram sie dotrzeć do karty katalogowej. Wiem, ze to agregat olejowy, silk diesel. A zapytam jeszcze ( zaznaczam ze jestem laikiem w enrgetyce) to dla przykladu, ktory podajesz-ktorą moc cieplną przyjmujesz? 372 czy 81 Kw, to dosc istotne bo wiem, ze do urzędu ochrony środowiska zglasza sie te, które maja powyżej...
ktorys silnik volkswagena mial tak ze turbina miala chlodzenie woda i olejem. tylko nie pamietam co to bylo diesel czy benzyniak. ja w golfie 1,6 TD inetrcooler mam chlodzenie ciecza tez, poza olejowym, najmocniejszy z diesli montowanych
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Może tak być jak pisze skalsky5000 ,że masz wydmuchane uszczelki pod wtryskami i waliło sadzę do oleju co zatyka sitko pompy olejowej i nie daje ona rady zaciągnąć go,dlatego zapala się kontrolka ciśnienia.Pompa ze smokiem znajduje się pod misą olejową. Jeżeli jednak silnik zgasł w czasie jazdy i teraz nie odpala to przyjmij moje kondolencje. Na marginesie...
Miałem też taki obiaw, czepiałem się tych samych rzeczy o okazało się że pompa olejowa wariowała.
Szwagier stawiał maszynkę elektryczną pod michę olejową i odpalał.
Olej transformatorowy skupują firmy i nawet ładnie płacą. A niektórzy leją do diesla.
Ale nie miałeś w tym samochodzie silnika nowego, tylko używany. Czemu niby domagasz się wymiany na nowy? Z tego co napisałeś wynika, że silnik się rozbiegał, do komory spalania poszedł olej i silnik samoistnie dostał obrotów przekraczających dopuszczalne. Podkreślam, samoistnie, nikt nie cisnął mu gazu. Zdarza się w starych dieslach. Przyczyną jest...
Małe silniczki mają mało oleju w misie (szybko się nagrzewa), a misa olejowa chłodzona jest przez pęd powietrza. Diesle maja pozakładane pampersy na miski żeby się szybciej grzały, ale większość małych benzyniaków ma właśnie takie "półosłony" pozostawiające możliwość opływania miski olejowej przez pęd powietrza. Pytanie czy ten punciak fabrycznie ma...
Silniczek może i jakoś chodził ale czy przypadkiem nie przybyło mu trochę oleju w misce olejowej? Bo w benzynowym silniku jest ściśle określony i w miarę stały stosunek powietrza do paliwa, utrzymywany przez gaźnik z przepustnicą. W dieslu natomiast musi być tego powietrza odpowiedni nadmiar żeby całość paliwa uległa spaleniu. Dlatego brak jest tam...
Twierdzisz Kolego , że ten silnik zasysa już z miski olejowej , na to wygląda.
Lampka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po odpaleniu silnika jak pompa olejowa wytworzy odpowiednie ciśnienie smarowania.
Heniek1234, po prostu to idź Ty lepiej na piwo. Objawy wskazują na dostawanie się płynu chłodniczego do oleju, ale jeżeli mówisz, że z tym jest wsio ok to warto byłoby sprawdzić ciśnienie oleju.. Zastanów się co za głupoty piszesz. Widziałeś kiedyś jak wygląda olej do którego dostaje się płyn chłodniczy? Raczej nie, to już objaśniam: Nabiera szarawego...
Jest możliwe jakieś zapowietrzenie lub coś w tym rodzaju ? Może po wlaniu nowego oleju powinienem wykonać jakieś procedury Dokładnie ! Zapowietrzona pompa paliwa nie może zassać oleju ze zbiornika . Podobnie się dzieje w wielu silnikach diesla po zapowietrzeniu układu paliwowego .
Może ktoś wypowie się co się dzieje z tym nagarem? Wyparowywuje czy znajdzie się w końcu w misce olejowej aby zatkać smoka pompy olejowej?
Trochę nie na temat, ale jak szukasz 2.0 diesla, to zwróć uwagę na temat uszczelki smoka pompy olejowej w tych silnikach - z wiekiem twardnieje, puszcza powietrze zamiast oleju i zaciera silnik. Warto profilaktycznie wymienić po zakupie
a nie wiem co to za filtr.. hydraulika mowisz ? pompa olejowa ?
Kup sobie 5l Diesla i testuj na tym paliwie. Jak odpalisz i będzie działał to podłączysz sobie ponownie to stare. Dyszę po tylu latach trzeba wymienić bo raczej będzie zalepiona lub będzie lała.
Żeby silnik samochodu osobowego w ciągu godziny podgrzać o 50°C potrzebna jest moc ok 5KW. Prostownik da Ci góra 50W. zobacz jakie kabelki są przy prostowniku, a jakie są podłączone do świec. Poszukaj mokrego webasta. Wtedy będziesz niezależny od miejsca gdzie zaparkowałeś. Komplet z demontażu można kupić już za 200pln. Ja jak jeździłem starym dieslem...
Jeszcze dodam info :) Że samochód zaczął szarpać podczas jazdy i chodził nierówno na zimnym - po tych olejowych zabiegach. Problem rozwiązała płukanka do wtrysków z LM, podłączona bezposrednio do pompy. Niżej zamieszczam filtr w którym jest odłożony osad który został wypłukany z wtrysków. https://obrazki.elektroda.pl/3204808700_...
Jeśli po podgrzaniu miski olejowej przez chwile farelką, zapali od razu, to masz dziadowski olej.
Ale trzeba za język ciągnąć że katastrofa. Już nie mogłeś napisać że diesel ? Z tego co ja pamiętam to trzeba wywiercić albo wyciac dwa otwory w skrzyni. Tak jak to było np łopelach insignia.
Ja bym obstawiał że filtr DPF ci się wypalał a ty mu przeszkodziłeś. Jednostka silnika dąży do osiągnięcia wysokiej temp. spalin celem wypalenia DPF przez to masz wtryskiwaną dużą ilość paliwa. Niepalone paliwo dostaje się przez pierścienie do miski olejowej - wysoki poziom oleju.
Pioart, pompa olejowa to nie pompa paliwowa czyli potocznie oleju napędowego....
Główne panewki nie hałasują cały czas musisz się o to postarać ( w benzynie słyszałem częściej jednak hałas jest trochę inny ), nie chcę tworzyć tu teorii bo jak pisałem ciężko to usłyszeć u diesla , a prędzej czy później skończy się to ściągnięciem miski olejowej .
wg mnie zapocenie uszczelki miski olejowej nie powinna być żadnym wykładnikiem, ponieważ przy różnych przebiegach zaczyna puszczać
Błękitne spaliny są spowodowane spalaniem oleju. Zawsze. W przypadku diesla - również. Sądzę że albo padła głowica, albo co bardziej prawdopodobne - pierścionki olejowe.
Ewentualnie tzw mały termostat przy chłodniczce olejowej można sprawdzić. Ale temat jest znany i stary tak długo, jak nowoczesne diesle istnieją. Albo niezależne ogrzewanie, albo grzałki cieczy.
Nie, zajrzyj do instrukcji od silnika masz na dole. Ta nie jest wykorzystana w tym modelu. Dopiero później wykorzystali do błędu elektrycznego lub choćby w nowszych zapala się informacyjnie o przeglądzie. Czy też woda w paliwie, ale tylko diesel. Nie skasujesz inspekcji olejowej to będzie się palić. A teraz mi powiedz jakie świece mają się grzać w silniku...
Przepraszam , małe sprostowanie -były robione testy na OBR na dieslach . Mam pytanie co do poduszek -Jaki typ? gumowo- olejowe (górną stosuje Renault np.w Lagunie ),czy zwykłe ? Chodzi mi oto ,czy guma nie jest już za "stara" co powoduje twardość zawieszenia silnika i stąd te wibracje .
Do czego używasz pompy. Olej jest zasysany podciśnieniem. witam.....są 3 rodzaje doprowadzenia oleju do komory spalania kotła. 1) Podciśnienie jakie masz, gdzie podciśnienie zasysania oleju do dyszy tworzy sprężone powietrze, które rozpyla podgrzany olej. 2) palnik, w którym gorący olej jest wtryskiwany przez ciśnienie wytwarzane przez pompę olejową...
Więcej będe wiedział gdy do niego pojadę. Zdjął z pewnością głowicę i wykręcił wtryski, które w jego mniemaniu wyglądają jak cyt. "wyrzygane i wyplute" (nigdy nie było z nimi problemów, chodziły bez zarzutów po regulacji do ostatniej chwili). Zdjął miskę olejową i spuścił wszystkie płyny.
Bez przesady, to nie diesel. Jeżeli nie wyciągałęś pompy olejowej to nic specjalnego nie musisz robić.Gdyby jednak było inaczej, przed uruchomieniem dobrze jest zalać pompę olejem (wykręcając któryś z zaworów).Było już kilka przypadków przytarcia się silnika przy takich uruchomieniach. Silnik już pracował, a pompa nie zdążyła zassać oleju.
Dawno temu wymieniałem cylindry w T25A, były takie zestawy do których dołączono jakieś dziwne pierścienie olejowe, tzn. jeden normalny, a drugi w postaci dzielonej, dwa pierścienie o różnej konstrukcji. Już nie mam pojęcia jak to złożyłem, ale chodzi do dzisiaj i podobno oleju nie bierze. Czytałem opis problemów ze spalaniem oleju w silnikach TFSI....
jezeli chcesz 4x4 w dieslu to masz mały wybór. jezdzac na "polskiej wsi" musisz miec wiekszy przeswit podwozia. wiec autka typu skoda octavia raczej ospadają (mają nisko polozoną mise olejowa). audi a6 jest dobrym samochodem ale ... ciezko jest znalesc "dobrze zrobionego" ;-) wiekszosc to samochody "od niemca" ktory jezdzil tylko w niedziele- czyli...
Tylko silniki aut po ok 2000r benzyny i po ok 2002r diesle. Kontrolkę CheckEngine zgasi, w sumie nic więcej. ABS/AirBag/inne systemy nie są obsługiwane. Lepiej kup ELM237, umie to samo a przy okazji pogrzebie głębiej trochę w niektórych Oplach i grupie Fiata.
Ale ja pod miskę olejową nie mogę bo jest płaszcz wodny i nic to nie da !
A co ja napisałem??? Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej Pozdrawiam D
Nada się i to bardzo, dokup tylko zbiornik, armaturę, zobacz mój. Nie tak prędko mistrzu... Większość tego typu kompresorów nie ma pierścieni olejowych na tłokach ani odseparowanej skrzyni korbowej o dolotu. W najlepszym przypadku będzie tylko pić oleju przez dolot i/albo pierścienie, zarzyga się nagarem i skończy na złomie. W najgorszym jak ktoś będzie...
Witam.Kupiłem mazdę jak w temacie,chciałem się dowiedzieć co ile km wymienia się rozrząd,i czy przy wymianie oleju na nowy powinno się kasować inspekcje olejową,odnośnie rozrzedzenia oleju ropą(aby komputer wiedział że jest nowy olej) pozdrawiam.
Jeśli wymiana oleju w dieslu co 30 kkm to warto wymieniać przewód olejowy smarowania turbiny, lubi zatykać się szlamem. Znajomy tak wysłał "do aniołków" 3 turbiny co kilka tysięcy km przez przytkany przewód. Podobno ASO wymieniają przewody (procedura?), nieautoryzowani mechanicy rzadko (bo taniej).
tak to wiem że na jedno wychodzi głowica jest płaska w dieslu i sprężarce Dodano po 16 o dam przykład bo mi sie przypomniało.... w benzynce jak obracamy silnikiem na sucho oczywiscieprzy sciagnietej misce olejowej powietrze szybko ucieka z cylindra... a w dieslu z tak samo rozebranym silnikiem dużo dłużej słychać "syczenie" uciekajacego powietrza z...
Tak wiec zacznijmy od poczatku. Chodzi o agregaty chłodnicze montowane na samochodach dostawczych, ciezarowych i naczepach. Potentatami w tej dziedzinie sa dwie firmy: pierwsza to Carrier Transicold natomiast druga to ThermoKing. Istnieje jeszcze szereg mniejszych firm (Zanotti, Kerstner, Konvekta, Hubbard, Hwasung...). Agregaty takie dzialaja na zasadzie...
miałem podobne objawy w zafirce 2.0 dti y20dth po lekkim rozgrzaniu wyłączał się obrotomierz silnik pracował kulawo zapalały się kontrolki serwisu i układu chłodzenia po wymianie czujnika obrotów wału korbowego wszystko wruciło do normy. czujnik znajduje się koło miski olejowej a kostka koło pompy wtryskowej
No to mówimy tutaj o przemysłowej sprężarce pokroju 120m3/h i 2MPa to szukaj jakiegoś doprężacza, np. od Airpola np. ADP300-150. Jeżeli ktoś myśli o sprężaniu w jednym stopniu do tego ciśnienia, bez międzystopniowego chłodzenia sprężarką chłodniczą, to trzeba być ostrożnym z takimi poradmi bo można zbudować niechcący silnik Diesla zasilany mgłą olejową......
Spalinami nie dmucha. Nie robiłem honowania, głowica została planowana. Jutro zrobię pomiar próbą olejową. A i jeszcze pytanie. Miernik, którym sprawdzałem ciśnienie jest elektroniczny i do diesla. Czy to ma jakieś znaczenie?
Nie będzie kopcenia. Maluch z mieszanką nie dawał nawet śladu dymu. Olej spalał się w wysokiej temperaturze i dostępności tlenu. W dwusuwie był problem z wypieraniem spalin przez świeżą mieszankę, więc zimne bardzo kopciły. Są tutaj odważni, którzy stosowali mieszankę olejowo paliwową w niemieckich silnikach z CR?
.... Bo skoro paliwo idzie do misy olejowej to i olej musi iść do komory spalania... Niekoniecznie. Przeciez ciśnienie w cylindrach dużo wyższe niz w misie olejowej. Kierunek raczej z wyzszego do niższego ciśnienia.
Domyślam się że to nie diesel. Jedź jeszcze raz i niech wykona „próbę olejową” i będzie wiedział co jest przyczyną spadku ciśnienia pierścienie czy zawory. konsekwencją dalszej eksploatacji może być porysowanie gładzi cylindra (zakładając że to zawory) teoretycznie zbyt duże różnice ciśnień i eksploatacja samochodu z takim uszkodzeniem może...
P113712 Termostat olejowy Zwarcie w obwodzie do akumulatora P02D500 Wuczenie przesunięcia wtryskiwacza paliwa cylindra 5 przy maks. wartości granicznej Brak informacji o pod-typie P02E697 (not ((Maximum Opened Throttle Position ) between 73deg and 86deg) and not ((Minimum Closed Throttle Position )between -5deg and 7deg)) Check: Malfunctioning Intake...
Witam ja po zakupie mojego passata AVB 2001 1.9 T DI (i tutaj ciekawostka, o mocy 130 koni,silnik na pompowtryskiwaczach) w Irlandii, odrazu musiałem wymienic poduszki silnika (albo uchwyty silnika). Objaw nastepujacy- silne drgania całego srodka pojazdu na wolnych obrotach oraz w pewnym zakresie np,2000 rpm. Zaraz po zamówieniu czesci pojawił sie nastepujacy...
2.0 hdi 90 koni, udało mi się nie naprawiać nic oprócz sprzęgła aż zobaczyłem 450tys na liczniku, więc sprzedałem. Jeszcze padły tylne amortyzatory, uszczelniacz skrzyni biegów i puściła uszczelka na misce olejowej. Tyle. Inny 2.0 hdi dobił u mnie do 400tys i też sprzedałem w super stanie. 1.6 hdi to kolejna rewelacja. Znajomy już ma prawie 500tys i...
Witam!! W czasie prób z przewodem od kocyka okazało się że izolacja zewnętrzna tegoż jest mniej wytrzymała na temperaturę od taśmy winylowej :cry: . Prewód wygląda mniej więcej tak: środkiem leci jakiś sznurek (bawełna?), na nim spiralnie nawinięty drut oporowy i to wszystko w izolacji. Po 5 min roztopiła się ta izolacja. Teraz spróbuję z koszulkami...
marcino2000 -> Z tego, co wiem, to diesel też może być dwusuwowy. Ma wtedy mokrą miskę olejową, wymaga sprężarki i oczywiście musi mieć wtrysk. OT: co ciekawe, kiedyś kombinowałem, czy nie udało by się zrobić benzynowego dwusuwa z mokrą miską olejową. I w sumie doszedłem do niemal dokładnie tej samej konstrukcji, co dwusuwowy diesel - wtrysk paliwa...
Bardzo luksusowy samochód, ale problemy z silnikami diesla, przegrzewanie, za małe miski olejowe itp. Relatywnie udany silnik to 2,0 T w benzynie, albo rewelacyjny silnik nissana 3,5, ale w tej wersji 99% se słabym ( awaryjnym) francuskim automatem. Realnie - odpuść sobie to auto, choć cena i luksus kusi. Poza tym to bardzo wygodny i bezpieczny wóz,...
Np 2.4 VVT, z rodziny Tigershark. Olejowe sterowanie zaworami wydechowymi. W sumie to to samo co silniki Multiair Fiata. Moduł zaworowy wymaga specjalnej troski olejowej, a i tak pewnie padnie w losowym momencie po przebiegu 70-120tys KM. Jak rozważasz też inne Journey'e, nie tylko tego, to pomyśl o Fiacie Freemont. Generalnie to samo, tylko wnętrze...
Bardzo możliwe że poprzedni właściciel dodał uszlachetniacza ew.,coś pływa w misie olejowej i przytyka smok pompy . Proponuję zdjęcie misy i oględziny pompy ,a przy okazji panewek.
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
To czemu nie wykorzystasz całej energii paliwa na ogrzewanie? Wystarczy odpowiednio przerobić zespół palnika z pieca olejowego i można lać rzepak. A gdzie wyobrażasz sobie umieszczenie silnika? W piwnicy? Grzechot diesla nie będzie męczący? To może jeszcze spaliny kieruj do domu, bo też ciepłe :) moim zdaniem idea nieprzemyślana i nie mająca technicznego...
tyle że to jest sprężarka łożyskowana olejowo - więc o jakim drugim łożysku mowa? Mowa o łożysku tocznym, ale gdzie ? Jak nie ma na to miejsca :/
A tak w ogóle to są dostępne podgrzewacze spalinowe ( Webasto itd.), które grzeją zarówno wnętrze pojazdu jak i silnik. Nie ma się co oszukiwać - z 12V grzania elektrycznego nie będzie. Tak na marginesie to uważam że grzałka w misce olejowej jest chyba lepsza niż w płaszczu wodnym.
Witam , autko jak powyżej i tu muj ból jak i czy da się bez star diagnozy skasować inspekcję serwisową i olejową w tym oto samochodzie - proszę o pomoc i z góry dziękuję Wienio
Aby ocenić czy silnik jest do remontu wskazane jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i zrobienie próby olejowej aby wiedzieć która cześć silnika jest zużyta, dół czy góra, pomiar ciśnienia oleju.
Jak będziesz miał chwilę, to daj jakieś propozycje, z chęcią rozważę Polecam peugeota 308 T9. Zgrabne auto, dobrze wyciszone i w większości nieźle wyposażone. Polecam z silnikiem diesla 1,6HDI. Ew z 1,2 pure tech, ale trzeba kupić z małym przebiegiem i od razu sprawdzić/wymienić pasek rozrządu, i smok ssawny w misce olejowej.
Usunąłem tę część rury wydechowej, co ma katalizator, i nadal nie zapala. Spróbowałem z wtryskiwaniem eteru do wlotu powietrza (za filtrem powietrza) i wtedy zapala na tym eterze i też trochę kopci niebieskim dymem olejowym. Jak przerywam wtrysk eteru, to gaśnie, dodatkowo jak zakręca na tym eterze, to raczej nie wyczuwam zapachu spalanego diesla,...
Witam Przypadkowi wpadłem na ten temat i zastanawiam się musi być koniecznie para. Otóż prawie 10 lat temu kiedy królował olej opałowy i był tani amerykańska firma chciała wejść w kooperacje z moim sąsiadem który miał sklep i fabrykę nagrzezewnic olejowych.Takowy piec to nic innego jak mały wyciszony kontener wewnątrz niego silnik jednocylindrowy diesla...
A sam pierścienie wymieniałeś? Może któryś olejowy pękł ci podaczas montażu. Olej powinien ci znikać jeżeli tak masz. Gdyby to był diesel, to postawiłbym na lejące wtryski .A tak pozostaje ci tylko olej. Który dostaje ci się do komory spalania. Ile już przejechałeś po tej wymianie?
Silnik należy zagrzać, stara szkoła to dobra szkoła wszystkie ciężarówki i maszyny budowlane musza pochodzić klika minut zanim rusza i dlatego silniki w samochodach dobrych kierowców wytrzymują spokojnie przebieg rzędu 800tyś. km tylko z wymianą filtrów i oleju :) Napotkałem się kiedyś z procedurą uruchamiania ogromnego diesla w okręcie. Tam trzeba...
Pierwsza wymiana oleju powinna nastąpić po przejechaniu ok. 1000km! Każdy silnik do 1000km jest na dotarciu, więc wymiana oleju i filtra jest konieczna. Dlaczego? Sprawdźcie sobie co będzie pływać w oleju po takim dystansie. I nie piszcie, że teraz silniki są bardziej spasowane, nie ma takich luzów, nowe technologie, itp. Właśnie dlatego trzeba wymienić...
Bzdura!. Olej wymieniać należy, sadza nie ma żadnych właściwości smarujących, co najwyżej zamulające i powodujące korozję. Zauważcie że np. w dieslach następuje rozcieńczanie oleju silnikowego przez olej napędowy, co jest normalną przypadłością tych silników, także z czasem to co pierwotnie było znakomitym olejem silnikowym z różnego rodzaju uszlachetniaczami,...
Mam taki agregat od kilku lat, użytkowany sporadycznie. Jest głośny, ale spełnia swą funkcję. Uruchamia silnik 2,2 kW kompresora olejowego bez większego problemu. Jestem ciekaw jak z wytrzymałością. Ma ktoś w częstszym użytkowaniu? Może jakieś awarie?
Jeśli miska olejowa będzie zamiast od dołu - z boku, to olej nie będzie gromadził się na dole skąd jest pobierany przez pompkę. W krótkim czasie dojdzie do zatarcia.
na 100% ni klekoczą panewki tylko popychacze hydrauliczne bo po wymianie ich nie klekotały bo były uzupełnione olejem i po chwili olej spłynął do miski olejowej . Czyli ja obstawiam że jest coś nie halo z pompom oleju ,bo nie wytwarza ciśnienia .
Witam W moim autku od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy. Pali ładnie, bez żadnych problemów ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów(temperatura rośnie do 85 st) silnik zaczyna nierówno chodzić(telepie całym autem) i wyraźnie czuć spadek mocy. Myślałem że to może olej do wymiany, ale nic z tego? co to może być? Pompa olejowa? Oleju nie brakuje,...
Witam. Mam zamontowane w garażu webasto produkcji DDR, z wylotem spalin przez ścianę na zewnątrz. Webasto pięknie odpala, mocno grzeje. Ale mam jeden problem - webasto strasznie dymi, nawet gdy się już mocno nagrzeje. Webasto wygląda tak jak to poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/3724269000_1... z tym że w moim webasto musiałem zastosować...
A może byc to wina oleju, silnik briggs&stratton 15,5 hp, ojciec wcześniej zalał go olejem 5 w 40 syntetyk diesel? Kompresje jakaś ma, kręci dobrze, pewnie coś z prowadnica albo może pierścień olejowy bo nawet w gaźniku jak spuscilem trochę benzyny to jest z olejem.
Włączasz stacyjkę 5 razy wciskasz pedał przyśpieszenia wyłączyć stacyjkę /włączyć stacyjkę = gotowe W dieslu tylko komputer diagnostyczny Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam. Mam kłopot [w zasadzie sąsiad ma, ale sam się nie zna, więc przyszedł do mnie :) ] z małą koparką, która zwie się Schaeff [3,5T na gąsiennicach]. Silnik odpala bardzo ciężko, albo wcale. Udało mi się go dziś odpalić. Po pracy ok 1h silnik zgasł i już nie udało mi się go uruchomić. Silnik napędza tylko pompę olejową. 3-cylindrowy wolnossący diesel,...
a co myslisz jak bym wlał do oleju taki srodek Przedmiotem jest wysokiej jakości środek poprawiąjący pracę popychaczy hydraulicznych Wynn's' Przywraca normalną pracę popychaczy hydraulicznych. Uwalnia części popychaczy hudraulicznych oraz rozpuszcza osady pokostu i gumy w przewodach olejowych. Zawiera dodatki hamujące zużycie. Polecany do wszystkich...
tuning diesla przebieg diesla usterki diesla
ustawić mikser audio cambridge instrukcja still
sprzężenia domofon telefon polowy
Mojiteu Blue C - brak połączenia Bluetooth i LED Parametry protokołu USS w falowniku NORD SK500E