Da się odkręcić stopy,i wyjąć panewki.
Oczywiście iż wyciek może być z góry silnika np. spod pokrywy zaworów czy innego miejsca, lecz trzeba go zlokalizować .
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Czy wystarczy odpalić samochód i po wymianie? Sam sobie odpowiedziałeś. I tak cały olej z silnika nigdy nie zleci, to raz. Dwa, po nocy, gdy olej ścieknie do miski, robisz jakąś specjalną procedurę odpalania? Dla "suchego" silnika, np po remoncie, owszem zaleca się kręcenie z np odpiętymi wtryskami, by nie odpalił, a olej został wszędzie rozprowadzony.
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Dlaczego po prostu nie spytasz mechanika który rozbierał silnik?
Czy wczesniej przy uruchamianiu świeciła się kontrolka? Pewnie tak, skoro piszesz ze coś się zmieniło. Może być czujnik ciśnienia oleju, przewód sygnałowy od czujnika jak również cos z ECU. Zaczałbym od czujnika i kabla który idzie od niego. Nie napisałes jaki silnik ale poszukaj np [url=http://sklep.intercars.com.pl/]tuta... jaki masz czujnik ciśnienia...
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X 3. Włączyć zapłon 4. Wskazanie inspekcji pulsuje przez 2 sekundy 5. Przytrzymać przycisk X aż do wyświetlenia się wskazania "- - - -" 6. Zwolnić przycisk X 7. Wyłączyć zapłon
Rozumiem że wszelkie wycieki wykluczyłeś.Niestety te silniki lubią olej.Po zmianie oleju będzie raczej to samo tylko "dolewki" tańsze.;-).Urok Opla.
Przyjeżdżasz z rozgrzanym silnikiem, wyciągasz bagnet. Po kwadransie mierzysz i powinno być równo.-( z obu stron).
Tak dla ścisłości twierdzisz, że to stukanie słyszalne zwłaszcza na drugim filmie może powodować rozrząd, a jeśli tak to dlaczego cichnie po rozgrzaniu? Mam dokładnie taki sam samochód a w szczególności silnik i u mnie jest dokładnie tak samo to znaczy na zimnym silniku stuka na tyle głośno jak by miał się rozpaść za chwilkę a po rozgrzaniu się słychać...
Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Pomiar ciśnienia oleju.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Typowy objaw zużytego dołu, i lub pompy oleju.
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
A o poziomie oleju nic nie piszesz masz tam bagnet taki drucik
jak się skończyło? Dodano po 5 Jak się zakończyła twoja usterka pompa czy coś innego?
Wciskasz i tyle jak bardzo ciasno możesz pomóc sobie kropelką oleju
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Ten wyciek u góry to o-ring pod podstawą cewki, ale ten wyciek na dole wygląda na uszcelkę pod miską oleju
Witam mówisz na każdym biegu morze brak oleju w skrzyni
Demontujesz koło pasowe wału i masz dostęp do simmeringu Ale gdzieś tak mocno cieknie że po przejechaniu 100 km cały olej wyciekł. I zaświeciła się kontrolka od oleju. Po dolaniu oleju nadal świeci kontrolka od oleju. To masz problem
Witam mam takie pytanie,czy bagnet powinien być cały w oleju po dłuższym postoju pojazdu. Sprawdzałem rano poziom oleju i bagnet był cały w oleju od góry do dołu czy to mozliwe tak jak by nie spływał z rurki miarki oleju.
Koledzy jak widzę te wydumki to mnie 3 boli . Te silniki jak posmakują oleju innego jak 0w30 to już po nich i będą piły. Za wiele robię tych silników żeby móc czytać to. Kto w ogóle wlewa tam takie dziadostwo jak 10w40 ? Po drugie przebieg można po rozrządzie z goła przewidzieć. Wczoraj robiłem z16... który miał ok 1mm luzu tłok- cylinder.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
Nie ma dzielenia oleju w tej skrzyni na lewy i prawy.
Zagięta miska oleju lub nieszczelność między pokrywa rozrządu a kadłubem silnika wyciek oleju wewnątrz. Sprawdź przede wszystkim ciśnienia oleju. Żadnej jazdy tym samochodem a nawet odpalania, tylko do sprawdzenia
A ile takiego oleju wlać???
W Corsach jest jednak problem, kiedy BCM nie widzi zegarów i wtedy przerywa komunikację ze sterownikiem silnika. Więc jeżeli silnik nie odpala, bezpieczniki są OK i nie chcemy się pokusić o zczytanie błędów to proponowałbym jednak zacząć od sprawdzenia styku złącza panelu wskaźników.
Wg mnie nie właściwa gęstość oleju. Na jakim oleju był wcześniej eksploatowany. W jakim celu wlewałeś moto-doktora, który zagęszcza olej.
Witam, Corsa Żony odmówiła współpracy i rzuciła palenie .... objawy (prócz braku możliwości odpalenia) brak komunikacji z komputerem silnika , kontrolki oleju , check engine, autko z kluczykiem zapalają się po ok 30 sekund po włączeniu zapłonu , uruchamia się sam wentylator... padło na sterownik . Zdemontowałem go i przeczyściłem styki ( pomogło jak...
Powinna być śruba kontrolna z lewej lub z prawej strony skrzyni w okolicach półosi. Ale tak, czy tak, zmieniłbym olej, bo nie wiadomo ile ma przebiegu. To bzdura, że oleju się nie wymienia, tylko dolewa. Co 60 tys. km max. powinno się wymienić i tyle.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
1. Żółta sygnalizuje tylko poziom oleju, nie jego ciśnienie lub brak smarowania? Od ciśnienia i smarowania jest czerwona? Jeżeli poziom oleju jest prawidłowy (na bagnecie) to najprawdopodobniej jest uszkodzony czujnik poziomu oleju. Miałem coś podobnego, ale w moim przypadku pomogło oczyszczenie styków na czujniku.
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
wlej trochę oleju przez świecie i sprawdź sprężanie na 4 cylindrze, gdy będzie to samo ściągnij pokrywe zaworów i zobacz czy krzywka jest cała
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Koszt kompletu części do rozrządu to jakieś 300 zł, wymienić można samemu jeśli ma się trochę zdolności i narzędzi. Ogólnie łańcuchy rozrządu wymienia się jak zaczyna je być słychać i nie znalazłem jakiś opinii o ich awaryjności w Z10XE, zazwyczaj ich zbyt szybkie zużycie spowodowane jest nie przestrzeganiem wymiana oleju i używaniem oleju kiepskiej...
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Słuchajcie, wymieniłem ten olej na 10W40. Wszystko było pięknie, silnik lepiej zaczął pracować ale dzisiaj rano po odpaleniu silnika zaczęły mi strasznie popychacze stukać. Wcześniej na mineralnym tego nie miałem. Ten olej wymieniłem jakiś tydzień temu. A ten stuki pojawiły się jak przejechałem wczoraj większy dystans bo wcześniej tylko do pracy dojeżdżałem...
tak jakby problem na rozgrzanym silniku występował dodam, iż ostatnio miałem wrażenie ze traci mi się płyn z chłodzenia , tak po mojemu to głowica do zdjęcia i oby to była tylko dmuchnięta uszczelka pod głowicą. Masz tam gaz ? Jaki jest stan/poziom oleju na zimno rano Przewody odmy wypadałoby przeczyścić i sprawdzić czy całe https://e-opel24.pl/wp-content/uploads/2...
Odma pewnie zamarzła ...
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
corsa oleju corsa kontrolka oleju corsa filtr oleju
instrukcje celma radio słońce regent schematy
bateria milwaukee bateria milwaukee
Krótkie szczotki a spadek mocy rozrusznika elektrycznego Schemat spawarki inwerterowej Magnum THF 220 P