Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Wymień filtr oleju na "lepszy".
Kolego polata to tyle że nie bedziesz mógł na nie patrzyć. Ja serwisuje takie po 285000 km na gazie .To autto polata :D A u ciebie jest pewnie problem z instalacją elektryczną lub czujnikiem oleju . standard w fiatach:idea:
Manometr do oleju i w drogę, jeżeli ciśnienie ok - szukaj w instalacji
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Może kabel jest luźny lub sam czujnik nawala.
Zanim go wymienisz podjedz na diagnostyke, bo mozesz sie narazic na niepotrzebne koszta. Co do czujnika to w wiekszosci samochodow czujnik cisnienia oleju znajduje sie w okolicy fitra oleju, nie znam sie na mietkach ale ta kontrolka moze tez byc od stanu/jakosci oleju czujniki jesli sa w aucie najczesciej znajduja sie w misce olejowej
Rozumiem, że chodzi o czereoną kontrolkę ciśnienia oleju? Jaki filtr oleju założyłeś?
myślałem o sprawdzeniu wtrysków tylko nie było żadnych przeciwskazań do tego Skoro nie było przeciwwskazań, to trzeba było sprawdzić.
Dzień dobry Samochód kupiłem dwa miesiące temu już z taką przypadłością. Po kilku lub kilkunastu kilometrach jazdy zapala się kontrolka niskiego poziomu oleju, mimo że jego poziom jest prawidłowy. Przy pierwszym sprawdzeniu poziomu był on w połowie między kreskami, więc dolałem do maksimum, ale nie rozwiązało to problemu. Brałem pod uwagę uszkodzenie...
Z odmy?
Wyskoczyła ikona oleju, podczas jazdy zmieniony odgłos silnika " Rozzębiła " się pompa oleju . Wałek wylazł do góry . Nie potrafię powiedzieć jak nazywa się ta pokrywka . W sklepie znajdą w katalogu .
Zazwyczaj się to pojawia na ciepłym silniku, podczas jazdy 60-90 km na godzinę No i to jest wskazówka. W zasadzie pozwala niemal w 100% wyeliminować usterkę elektryczną. To typowy sceniariusz dla nieszczelności wewnętrznej silnika,lub niewydolności pompy. Sprawdziłem błędy na kompie i nic nie pokazał na temat ciśnienia. Bo to nie jest w sumie błąd.Kiedyś...
Czy mogli byście mi napisać w silniku 1.8 gdzie są czujniki od oleju bo nie wiem które to dokładnie jakieś dwa są w filtrze jeden tak jak by od strony silnika i jest trochę wyższy a drugi od strony chłodnicy i jest niżej wkręcony
Pompa oleju, czujnik itp.. Nawet nie podałeś jaki silnik tylko nie mów 1.9DCi.
Witam. jaka była przyczyna awarii?? mam ten sam problem.
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
numer katalogowy oleju to: G 052990 A2 wpisz Sobie w wyszukiwarkę "skrzynia biegów GJG" znajdziesz tam kilka tematów na ten temat... na elektrodzie też są tematy dotyczacej tej skrzyni... najprawdopodobniej masz problem z elektrozaworami sterującymi... być może elektrozawór który "spina lock-up" nie działa poprawnie, dlatego też podczas spokojnej jazdy...
Skąd wiadomo, że ciśnienie było dobre? Jaki olej stosujesz? Kiedy był wymieniany? Może pompa zawodzi, może sam olej nie taki jak być powinien.
Właśnie jak chwilę jeździmy to dopiero zaczyna trzymać. Na zimnym oleju, silniku to się dopiero dzieje. Czuć różnicę gdy się włączy żółwia. Coś czuć jak by ślizgało po mocnym rozgrzaniu czyli orka około 3 ha. Jak włączę złowia jedzie, normalnie ciągnie. Wydaje mi się iż twój zapis świadczy że raczej nie trzyma, ale właśnie ślizga i po rozgrzaniu oleju...
chyba że oleju nie dolałeś do benzyny... albo za mało, albo nie pomieszałeś porządnie chlupocząc kołysząc motorem
Myślę że może być to spowodowane przez wadliwy układ paliwowy, w przypadku mojego passata po wymianie oleju i filtrów kabinowych wszystko wróciło do normy i śmiga ponownie aż miło.
Lub za duży luz między-zębny (zużyte koła zębate). Po zdjęciu dekla sprawa się wyjaśni.
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
Prawidłowe ciśnienie to od 5 do 7 bar . I przy wolnych obrotach ciśnienie nie powinno się wahać. W moim pasku 1.8 20v 115km dar. Po wymianie pompy oleju manometr wskazuje 7 bar
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
To spróbuj jeździć samochodem, w którym olej pod wpływem temperatury ma gęstość wody mineralnej :D To sie chyba tyczy jazdy na oleju elf :D
silnik się kończy, nie trzyma ciśnienia oleju. Miałem kiedys podobny problem, ale w starszym aucie (fiat 128, 1978 rok). Lampka gasła dopiero przy ok. 2500 obr/min przy rozgrzanym silniku. Jeździłem tak jeszcze ze dwa lata i podejrzewam ze byl to czujnik ciśnienia oleju. Oczywiście nie polecam jazdy z zapaloną lampką, lecz sugeruje ze może to byc jedynie...
Witam ostatnio mam problem w mojej Kawasaki KX250F jest to motor z 2006r. full cross, oczywiście mowa o czterosuwie. Mam problem bo potrafi wypluć duże ilości oleju podczas jazdy odpowietrznikiem który jest nad skrzynią biegów i wychodzi z niego wężyk który jest skierowany do góry. Jaka może być przyczyna ze się tak zachowuje? Dodam ze z silnikiem nie...
Takich cudów to nie ma... zatankuj, sprawdź rozrząd - znaki, poziom oleju i iskrę na świecach... podepnij ELM i odczytaj błędy. :-) (edit) Bezpieczniki się mi przypomniały... tak na szybko, szczególnie ten od pompy, jeżeli jej nie słychać.
witam mam takie pytanie dzis odkrecając korek od oleju zauwazylem biale mazidlo (typowe objawy uszczelki spod głowicy) . Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach.
Po wyjęciu silnika można rozpołowić skrzynię od mostu, łączenie jest w połowie pokrywy dźwigni zmiany biegów. Dookoła skrzyni są nakrętki na klucz 17mm. Żeby rozpołowic skrzynię, trzeba odkrecić w skrzyni przednie tryby, te co jeden górny Ci się rozleciał, a dolny to ten dwurzędowy. Jak rozsuniesz skrzynię to te dwa tryby zostaną w moście a wałki z...
Chwila, moment. Lepkość to jedno, normy to drugie, skład i technologia trzecie, zdolnosc do mycia silnika i odkładania nagaru czwarte. 1. Zwykle, o ile nie zawsze, jest jakiś zakres lepkości który dobiera się zarówno do silnika, jak do klimatu i sposoby eksploatacji. 5W50 lub 10W60 to do upalania się nadaje, więc darujmy sobie. W naszym klimacie jest...
A jeśli na ostrym zakręcie oleju nie złapie? Pompa nie dostanie oleju i nie będzie smarowania.Ale to musiałbyś chyba jeździć szybko po rondzie i to kilka razy w kółko przy normalnej eksploatacji nic się nie stanie,i kontroluj poziom oleju.
Po mojemu musisz sprawdzić ciśnienie w czasie jazdy - manometr z długim wężem do kabiny i jazda. Jeszcze jedno - na zimnym też się zapala?
Związane to jest z tym że dodaje troch więcej oleju przy uruchamianiu
Istotą zastosowania koła dwumasowego jest tłumienie drgań i jeżeli słychać stuki to znaczy że koło się zużyło. Efektem dalszej jazdy na czymś takim będzie powolna demolka skrzyni. Co do oleju to jak najbardziej wymiana na nowy. Niestety przeboleć koszty naprawy i wymiany tych rzeczy o których wspomina poprzednik i nie martwić się potem „ a mogłem...
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Albo to jest opcja z kontrolą okładzin hamulcowych albo masz niski poziom płynu hamulcowego i sprawdz poziom oleju
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
pracowałem na koparko-ładowarce Almann również z napędem hydraulicznym,,nie ma tam żadnego sprzęgła przełącznik jazdy steruje elektrozaworami,i jest rzeczą normalną że przy zimnym i gęstym oleju pojazd nie rusza ,musi być uruchomiony i popracować na luzie około 10 min ,zeby można było maszyne użytkować Tylko że GPW to nie hydrostat, tylko przekładnia...
jeżeli problem tkwi w otwartych czy zamkniętych klapach powinien to zarejestrowac sterownik i pokazac bład podczas diagnozowania .Dlaczego samochód grzeje na postoju ?(wolne obroty )podczas jazdy nie , (wyższe obroty),a co do oleju w wodzie czy wody w oleju nie ma nic wspólnego bo przedmuch kompresji jest do kanału wodnego{to moje zdanie }ale proponuje...
Ciśnienie oleju jeszcze zmierz. Przewody powietrza i chłodnicę wyjmij i wyczyść.
Przegrzany olej zmienia (traci) swoje właściwości. Na P/N olej praktycznie się nie rozgrzewa. Nagrzewanie występuje w pozycji D/R gdy samochód stoi oraz podczas jazdy, im mocniej dasz gazu, tym bardziej (strata energii w konwerterze, gdy blokada lock-up jest wyłączona). Jak napisał Paweł, testowo można tak zrobić, do jazdy to średni pomysł. Ta chłodnica...
wszyscy fajnie piszecie, ale pomijacie to, że kolega wspomina o nieprzyjemnym dźwięku towarzyszącym zapaleniu sie kontrolki smarowania. To raczej nie w desce ani w liczniku (chyba że jakiś robal;) Prawdopodobnie szlag trafia pompę olejową. A ujawnia się to po wymianie oleju, bo nowy olej ciężej przepompować. Miałem takie przypadki w golfie i w escorcie....
Ile oleju łyka na 1000 km? A teraz widzę-0,7 litra na 10000. 0,7 litra oleju to około 20zł. Koszt wymiany gumek wróci się po przejechaniu 100000km. Sam sobie odpowiedz.
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Może tak być jak pisze skalsky5000 ,że masz wydmuchane uszczelki pod wtryskami i waliło sadzę do oleju co zatyka sitko pompy olejowej i nie daje ona rady zaciągnąć go,dlatego zapala się kontrolka ciśnienia.Pompa ze smokiem znajduje się pod misą olejową. Jeżeli jednak silnik zgasł w czasie jazdy i teraz nie odpala to przyjmij moje kondolencje. Na marginesie...
Okazal sie byc uszkodzony czujnik cisnienia oleju
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Może uszkodzony czujnik w misce olejowej .
temperatura oleju jazdy kontrolka oleju mruga jazdy ładowarka jazdy
lodówki bosch opinie sterowanie żarówki triakiem mastercook kuchenka
czujnik ciśnienia skrzyni korbowej jakie imadło kupić
Philips VR6349/67S Service Manual – schematy, naprawa, typowe usterki magnetowidu VHS Ford Galaxy 2.3 – demontaż alternatora Bosch, Valeo: kolejność odkręcania, dostęp, narzędzia