Miarka jest taka sama jaką stosujemy do Mercedesa (skrzynia 722 6xx). Tu opisałem wymiary miarki do Mercedesa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... . Stosujemy ją również do skrzyń:
kolego ja używam mobila do skrzyn automatycznych , sprawdż czy w ogóle masz poziom oleju w skrzyni
Jak wspomnial kolega Miras sa 2 metody. Ja zawsze wymieniam statycznie i jest OK. do wymiany statycznej potrzeba ok.5-6l ATF3+, stary spuszczasz przez odkrecenie miski, nowy wlewasz przez bagnet. poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanej skrzyni i zapalonym silniku!!!
Sksowanie błędu na pewno nie spowodowało zniknięcie wstecznego. Zbieg okoliczności. Do przodu auto jedzie normalnie? Jaki był błąd? W pierwszej kolejności sprawdz poziom oleju w skrzyni....
wypadaloby chociaz odkrecic miske i obejrzec magnes oraz wymienic filtr wraz z olejem...moze tylko filtr sie zapchal lub zle mierzysz poziom oleju. PS. rozgrzna skrzynia to min.30km jazdy
Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
A poziom oleju w skrzyni jest OK? Mierzony oczywiście na pracującym silniku!
Wracając do tematu grand Voyager 08r w jaki powinien być poziom stan oleju w skrzyni, (skrzynia 6biegowa) dodam że posiadam miarkę do skrzyni od 3.6 benz
Witam chrysler town & country błąd p070 Skrzynia nie działa prawidłowo, po przekroczeniu 2 tyś. Obrotow skrzynia w trybie awaryjnym Max 60km/h Auto z 2014 r benzyna przebieg ok 160tyś km Poziom oleju w skrzyni prawidłowy, wymieniony rok temu . Miał ktoś taki przypadek ? Jaki trzeba nie drogi tester żeby odczytać błędny że skrzyni biegów ?
W większości skrzyń automatycznych od spodu skrzyni jest widoczny korek, nie jest to korek do spuszczenia oleju lecz do kontroli poziomu, jest tam rurka wystająca do wnętrza skrzyni, poziom sie sprawdza przy pracujacym silniku i po kilku przełączeniach biegów, jesli oleju jest nadmiar to trochę go wyleci
Ogólnie rzecz biorąc są wszystkie biegi jednakże wsteczny włącza się normalnie a włączając biegi do przodu skrzynia nie podaje napędu. Ale gdy wprowadzę silnik w obroty to po pewnej chwili się załącza i jest wszystko normalnie ( płynnie wchodzą kolejno wszystkie biegi jak i normalnie redukuje biegi ,tak jakby problem nie istniał) do momentu zatrzymania...
Wymieniał tam ktoś olej w tej skrzyni w ogóle? Albo chociaż kontrolował jego poziom? Skoro nie zgrzyta jedynka ani wsteczny to sprzęgło bym pominął. Albo coś z olejem, albo synchronizatory mają już nadżyte.
Prawdopodobnie skrzynia biegów do remontu. Są tam elektromagnesy, czujniki prędkości obrotowej, komputerek, który sprawdza, czy na danym biegu są właściwe proporcje obrotów między wałkami, itp.. Pytanie numer jeden: czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów? Sprawdzać należy przy włączonym i nagrzanym silniku, a właściwie nagrzanej skrzyni biegów,...
Witam,na początek trzeba sprawdzić poziom i stan oleju w skrzyni,sprawdzamy go na włączonym i ciepłym silniku,proszę sprawdzić jaki kolor ma olej,jeśli skrzynia jest ok to powinien być czysty czerwony. Drugą sprawą może być luźna wtyczka w bloku elektrozaworów skrzyni,może być zalana wodą lub zawilgocona lub zaśniedziałe styki,żeby ją odpiąć należy...
sprawdz poziom oleju, nastepnie dwa czujniki w skrzyni patrzac od przodu auta w okolicy gdzie znajduje sie linka sterujaca tak w polowie skrzyni czujniki maja po dwa kable, trzeba wykrecic i sprawdzic czy niema na nich opilkow metalu jesli sa to lepiej od razu zmienic olej i filtr jak by co to sluze rada
Po pierwsze jak on sprawdzał poziom oleju? Na odpalonym czy zgaszonym silniku. Powino się w automacie sprawdzać na odpalonym, naljepiej w pozycji n. A jeśli faktycznie sprawdzał jak trzeba, i jest oleju nadmiar to prawdopodobnie miesza się on z cieczą chłodząca, bo chłodnica oleju w skrzyni oraz chłodnica silnika jest razem, i zdarza się przepuścić....
Sprawdź poziom oleju na odpalonym i zgaszonym silniku, porównaj stan. Następnie czy ciśnienie oleju jest na chłodnicy. To pomaga we wstępnej ocenie, czy zawory i pompa działa. Zdaje się, że z olejem dałeś ogona, a te skrzynie tego nie lubią. Po zalaniu nieodpowiedniego oleju lub zmieszaniu różnych, skrzynia zalicza nagły zgon. Jak zmieniałeś olej i...
Sprawdź poziom oleju w skrzyni.(sprawdza się przy nagrzanym i pracującym silniku).W skrzyni jest też filtr oleju - może być zapchany.A tak w ogóle to lepiej popędzić do zakładu gdzie mają doświadczenie z automatami.Domorośli "mechanicy" nie mają z reguły pojęcia jak i co zrobić i mogą uszkodzić dokumentnie skrzynię jak to stało się w przypadku mojej...
Drodzy koledzy z góry przepraszam jeżeli powieliłem temat. Mianowicie posiadam Chryslera Pacyfica z 2005 roku 3.5v6 skrzynia automat 4 biegi. Potrzebuje pilnej pomocy. Poczytałem już wiele na temat mojej usterki ale ilość informacji mnie przytłacza. A więc od początku problem tkwi w skrzyni biegów mianowicie w pewnym momencie przy wejściu 4 biegu prędkość...
Bardzo dziękuję za te informacje. W takim razie co się mogło spieprzyć ( nie używając wstecznego) jeśli jego brak jest spowodowany prawdopodobnie uszkodzeniem mechanicznym ? Na początku testu jeszcze był, a po wejściu w tryb awaryjny zniknął... Teraz po jego załączeniu nie ma żadnej reakcji, obroty silnika się nie zmieniają. Czy w takim razie warto...
Witam, jak sprawdzamy poziom oleju w skrzyni? Silnik odpalony, zgaszony, jaki bieg, zgaszony zimny, zgaszony ciepły? Po 100km trasy wyjąłem bagnet, jest sporo poniżej minimum dla hot, po zgaszeniu i odczekaniu ok minuty jest sporo ponad max dla hot. Na zimnym jaka procedura? Gdy wbija się np D lub R potrafi szarpać, w czasie jazdy podobnie przy zmianie...
Problem dotyczy AUTOMATU Wrzucam bieg obojętnie który i nie jedzie choć słychać że silnik reaguje przyduszonym efektem pracy moze to byc zbyt niskim poziomem oleju
Właśnie tez sie zastanawiałem nad tym olej czy na uruchomionym czy na zimnym i nieodpalonym silniku na miarce jest ten sam poziom czyli taki jak powinien?. Niestety ale jest źle. Na nie uruchomionym silniku stan oleju powinien być dużo ponad max. Zaś na uruchomionym silniku powinien być dużo niższy, to znaczy przy dolnych kreskach. Twoje odczyty wskazują...
to maże byc czujnik poziomu oleju w skrzyni , ja miałem to samo w chrysler, trzeba go wykręcic i wyczyścic lub wymienic....powodzonka[/code]
Temat jest zapewne już dawno nie aktualny, ale dla potomnych: jest to typowy objaw za niskiego poziomu oleju w skrzyni biegów. Nie wyklucza to oczywiście awarii samej skrzyni.
poziom oleju skrzynia poziom oleju skrzynia biegów poziom oleju skrzynia mercedes
aparat zacina telefon pendrive odzyskanie partycji regulacja głośności bluetooth
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Lokalizacja Webasto w Mercedesie W210 kombi 2.6 l Przyczyny upalania się zera w instalacji trójfazowej