Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
Mam konstrukcję działającą już dwa sezony palnik MAN. Dwa termostaty na trzonku dyszy + dwa przekaźniki .Dwa termostaty od podgrzewacza paliwa ,jeden przekaźnik od tankowania + jeden przekaźnik od PCU-210. Zastanawiam się jak będzie przebiegał start zimnego palnika gdy wymontuję termiki na trzonku. Podgrzew paliwa trwa dużo krócej niż podgrzew trzonka...
Witajcie. Przy okazji innej usterki zauważyłem uszkodzony wężyk przelewowy na wtryskiwaczach. Od czasu wymiany Ford znowu odpala na "dotyk" Ale jak już wspomniałem przytrafiła się inna dolegliwość. Olej w wodzie. I o ile jeżdżę i obserwuję, to podczas próby naprawy znowu narobiłem bigosu. Tutaj więcej o wodzie w oleju https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Czym się strułeś tym się lecz :) czyli druciarstwo tylko drutem i sznurkiem od snopowiązałki można wyleczyć :) A tak na poważnie taki był plan odtworzenie fabryki. I auto miało pójść do użytkowania dla moich Pań (żona lub córki). Teraz raczej skłaniam się ku gruzowi z druciarstwem i do dobicia przeze mnie, Ale od początku. Kupiłem auto nie chodzące...
Jeden pisze cos po angielsku, drugi mowi ocos o termostacie silnika a temat o skryni. Wez to auto do serwisu bo je zepsujesz !
Witam posiadam problem z odpowietrzeniem opla Vivaro 1.9 CDTI . Nie mogę odpowietrzyć tak żeby chłodnica się nagrzała odpowietrzylem 2 węże przy grodzi 1 przy termostacie 1 w chłodnicy i 1 przy podgrzewaczu oleju i nadal zimna dadam że zmieniałem termostat
Wiedziałem, że ktoś to napisze... Termostat został wymieniony tydzień temu na oryginalny (parę stówek kosztował), na starym termostacie było tak samo. Rura idąca do chłodnicy i chłodnica jest zimna, jakby przepuszczał to byłaby ta rura letnia, ciepła, no nie?
witam Ja samochodem osobowym jeżdżę naprawdę niewiele w przeciwieństwie do opisywanych busów czy średnich kontenerów. ManiekZ ja również kupiłem to autko z myślą o wypadach na ryby czy rowery i naprawdę super sie do tego nadaje.Może spotkamy się jeszcze na forum wędkarskim z trochę mniejszymi problemami. Jeżeli chodzi o nowoczesną technologię to problem...
Witam. Wymieniałem dzisiaj olej więc przy okazji odkręciłem te węże do chłodnicy oraz ten termostat. Napis na termostacie wskazuje że otwiera się od 107 do 120st, Nie miałem go jak sprawdzić, ale trochę go wyczyściłem, chociaż był raczej czysty, chłodnica drożna, przedmuchałem powietrzem. W niedziele zapowiada mi się długa jazda więc sprawdzę czy chłodnica...
Odgrzewam kotleta. Układ połączony w taki sposób nie działa: https://obrazki.elektroda.pl/1751575100_... Po przekręceniu kluczyka W1209 ze swoim przekaźnikiem czasowym prawidłowo podaje impuls by siłownik ustawił zawór w pozycji otwierającej krótki obwód oleju. Ale wystarczy by doszło do obciążenia instalacji poprzez włączenie świateł...
tam niema krokowca (jedynie na przepustnicy, benzynowy) bo to sekwencja.. sondę może i mógł bym podłączyć tylko niebardzo chciał bym rozgrzebywać całą wiązkę lpg bo jest ładnie ułożona i otaśmowana włochatą taśmą :) zresztą nie wiadomo czy ta sonda w ogóle żyje nie wiem jakie są standardowe czasy wtryskiwaczy, poza tym przy jakim obciążeniu i obrotach?...
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
Witam Od dłuższego czasu przy wlewie oleju, jest dużo szlamu i skroplonej wody. Zastanawiam się nad wymianą termostatu. Słyszałem o termostacie produkcji francuskiej który otwiera się szybciej i szybciej j dogrzewa silnik. Nie znam nazwy tego producenta. Mam Golf 4 1.6 SR 1999r benzyna. Pozdrawiam
silnik odpalony nie gaśnie, Czujnik drugi był przypięty do metalowej części przy termostacie gdy wzrosła temperatura objaw trudności z zapaleniem powrócił oraz zapaliła się kontrolka braku ładowania. Odpiąłem czujnik i położyłem go luzem tak zrobiłem prawie 200km w tym pond 50km holowałem znajomego któremu zapalił się rozrusznik, bez problemu. Poszukałem...
Nie ma co wykręcać bo te od oleju są w bloku Natomiast są dwa czarny i niebieski przy termostacie co puszcza na chłodnice płyn w obudowie plastikowej i mają po dwa wyprowadzenia Z tego co wiem jeden jest chyba do sterownika zapłonem a drugi na zegar Ale który to nie wiem PIOTR
Witam, mam taki problem otóż w mojej lagunie ( laguna 1.9 DTI, 99r, 98km, przebieg 220 tyś) stopniowo zaczął pojawiać się olej w płynie chłodniczym początkowo nie wiele ale z czasem coraz więcej, w ostatnim czasie pobierało z silnika około 0,7 na 100 km, to co pobrało z silnika wyciągałem ze zbiorniczka z płynem chłodniczym, wreszcie wziąłem się za...
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
Dzień dobry. Jestem tu nowy ale za to napiszę wam w tym temacie coś nowego co każdemu kto ma Insignię z silnikiem A16LET przyda się na pewno. Mianowicie w tej wersji silnikowej przyczyną pęknięcia zazwyczaj czwartego tłoka jest przegrzanie czego powodem jest nie otwarcie termostatu a jest tam elektroniczny. Termostat ten ma się otworzyć za każdym razem...
Po wyczyszczeniu dokładnym chłodnicy i nagrzewnicy(z nagrzewnicy trzeba przewody odpinać inaczej zostaje około 0.5L). Użyłem preparatu Liqui Moly 2699, zlało się kako, zlewałem gorący płyn z korka spustowego chłodnicy, oraz dolnego węża wymiennika ciepła oleju (najniższy punkt obok korka chłodnicy), spuszczanie po termostacie myślę że podobne skutki...
Witam wszystkich Kupiłem Peugeot 206 z 2001r i mam problem z chłodnicą. Poprzedni właściciel założył przełącznik w kabinie do włączenia wiatraka nie wiem z jakiego powodu ale jedyna możliwość nie przegrzania silnika to przełączanie ręczne podejrzewam ze jest uszkodzony czujnik włączający wiatrak tyle ze owego nie ma na chłodnicy ani w termostacie proszę...
A czujnik sam w sobie jest awaryjny i nie ma pewności, że zadziała jak będzie potrzebny. Być może i awaryjne, ale w moich "bolidach" (jeden rocznik '98, przejechane 280 000 km, drugi rocznik 2000, przejechane 170 000 km, obydwa 900) siadały rożne rzeczy, ale akurat te czujniki (w chłodnicy, w głowicy i na termostacie - bo tam jeszcze mierzy temperaturę...
Albo sterownik od pieca CO. Podaje napięcie na pompę po przekroczeniu określonej temperatury. Widziałem jeszcze jakieś kombinacje na termostacie od żelazka ale nie wiem o co dokładnie tam chodziło.
Dziś miało być tylko przelanie, płukanie i testowanie. Jako że dalej się grzało po kolejnym płukaniu (nie nie liczyłem, że nagle będzie ok :D ) zacząłem wypinać węże i kombinować. I tu znów ślepy trop bo gdzie bym nie wsadził węża to od razu pięknie leciało gdzie tylko było otwarte ujście. Tzn czy lałem przy termostacie, czy przez chłodnicę, czy przez...
Może jest małe pęknięcie w głowicy i robi się tzw. poducha powietrzna i nie ma obiegu płynu chłodniczego. Napisz czy w układzie chłodzenia powstaje duże ciśnienie (do 1 atm. norma)? Czy na korku wlewu oleju nie pojawia się jasna maź? Ma wyjętym termostacie i sprawnym czujniku i wentylatorze, musi włączyć się silnik wentylatora.
A nie ma błędów od termostatu oleju
1.czujnik w okolicy filtra oleju lub w bloku silnika 2.w głowicy lub na przewodach gumowych idących do chłodnicy lub w termostacie w sumie nie mam tego silnika przed oczami ale pomylki nie zabolą ponieważ wszystkie czujniki sterują masą
Właśnie kolego sprawdziłem testerem co2 na reakcję płynu.Kolor niebieski pozostał cały czas od zimnego 0stp do rozgrzanego silnika 86stp mimo wkręcania na obroty.Strumień jest idealny.Powietrza po odkręceniu odpowietrznika raczej nie widać tylko sam zielony płyn.Generalnie kłopot jest tylko ze wskaźnikiem płynu.Jeżeli ja odciągnę 300ml wskaźnik opadnie...
rozrząd jest ok bo na starym termostacie jeździłem dwa dni zanim zorientowałem się ,że jest cały czas otwarty i nie trzyma temperatur tylko chłodnica jest cały czas ciepła . jeśli chodzi o drugą podpowiedź to uszczelka jest ok ponieważ w przypadku uszkodzenia uszczelki ciśnienie idzie do układu chłodzenia i wyrzuca płyn zbiornikiem a tak się nie dzieje...
A z której strony jest pompa oleju w 1,7 isuzu? od strony rozrządu :) Dodano po 6 Nie ma potrzeby zasłaniania chłodnicy przy sparawnym termostacie w tym silniku. Przed założeniem nowego, należy go zagotować na kuchence, tak by miał pełne rozwarcie. Bez tego zabiegu zdarza się, że nowy termostat zbyt wcześnie będzie się otwierał i cała operacja nie da...
KOLEGO połóż sie pod auto z przodu głową do tyłu auta zaraz za zdezakiem PO TWOJEJ LEWEJ STRONIE na skrzyni biegów jest taki korek plastikowy wlew oleju skrzyni biegów obok tego jest miedziana plecionka jak oryginalna to powleciona czarnym plastikiem przykrecona jest do skrzyni biegów i pociągnieta do góry zderzaka jezeli plecionka wyglada w miare to...
Przy sprawnym termostacie te silniki zagrzewają się szybko do 90 st i ani ani więcej .jeśli masz wahania temp powyżej 90 st to coś nie halo z ukł chłodzenia.W kwestii ciśnienia oleju producent podaje lakoniczne 2 atmosfery przy 2000 obr Uważam że jest to niezbędne minimum dla rozgrzanego oleju.Masz nieduży przebieg ale silnik mógł być eksploatowany...
Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc zakładam nowy temat. samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo...
Witam zakupiłem os starszej osoby z garażu perzocika 106 + lpg bing m z 93r na wtrysku. przebieg 309 kkm tak jak piszecie do góry mało jest informacji na jego temat. oprócz powyższego problemu falujących obrotów: tu jest dużo rzeczy do zrobienia: stary filtr powietrza nieszczelny układ powietrza pełno sylikonu i dymi po rozgrzaniu na niebiesko rdza...
dzięki za zainteresowanie....otóż po teście zegarów komputer wyrzucił mi coś takiego: E__h Wiem e to E jest podobno symbolem czujnika temperatury cieczy chłodzącej a h to z kolei symbol czujnik poziomu oleju w silniku...podobno... Stąd też myślę żeby wymienić ten czujnik przy termostacie i zapytałem czy jest to trudne... A wcześniej nie miałem takiego...
witam mam problem. nie wiem jak podłączyć do instalacji elektrycznej pompe wtryskową bosch ve4/9f2200. mechanicznie ma dwa cięgna jedno do termostatu drugie do linki gazu - to było proste. problem jest z elektryką - dwa zawory sterowane elektrycznie jeden z przodu od strony koła rozrządu ma taką małą rurkę - nie mam pojęcia do czego służy i kiedy ma...
Testy na postoju: Po odpaleniu skody benzyna 1,4 2001r. listwa wtryskowa simens silnik pracował ok, nagle zgasł a po powtórnym odpalaniu odpalił dopiero po 3s kręcenia i niezbyt chciał zbierać się na obroty z obrotów jałowych na 3 tys no bo potem to rozpędem. I dzieje się tak za każdym razem ale gdy jest zimny to chodzi ok. Sprawdzałem czujnik na termostacie...
Hehe, taką książeczkę to już każdy ma hehe. I co, hehe, dalej twierdzisz że do miski, hehe? Hehehehehe. P.S. Już jest dwóch chętnych na przynajmniej ostrzeżenie. Jeden pisze totalne bzdury, drugi go broni pisząc kolejne bzdury. Do dzieła:) A może to klony? Najpewniej:D HE HE Dalej twierdze ze do miski bo dawno temy jak mieszkalem w posce mialem 700-tke...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Wiec tak do iommi23 głowica była planowana 2 lata temu wiem o tym bo kupiłem od szwagra , płyn z olejem się nie miesza ogólnie silnik nie bierze oleju , z tą wilgotnością też mi dałeś do myślenia bo jak postoi kilka dni w garażu to nawet ładnie zapali (lepiej , mniej cza kręcić ). Czujnik był zmieniany przy termostacie 4 pinowy tylko z tego co patrzylem...
Witam wszystkich mam kolejny problem autko już chodzi wina cewka zapłonowa i przy okazji wymieniłem świece,przewody WN , a w oleju silnikowym pojawiła się benzyna i to mnie nurtuje dlaczego tak się stało(Oczywiście olej silnikowy wraz z filtrem oleju wymieniłem aktualny przebieg 120000 KM) . I samochód w miare dobrze chodzi ale napewno nie ma takiego...
Witam, vectra c 2.2dti 2003r vc 2.2 dti 2003r Od jakiegoś czasu samochód nie chciał palić na ciepłym silniku. Po 2 tygodniowym postoju samochód bardzo ciężko pali na zimnym i ciepłym wogóle. Po odpaleniu szarpie silnikiem tak jakby na trzy gary chodził. Przy próbie ruszenia i przejechaniu 50m kopci (nie strasznie) na siwo. Obroty pompy na biegu jałowym...
witam, model jak wyżej, silnik M54B22, postaram sie dokładnie opisać problem: komunikat wyświetlany na monitorze pokł., silnik przegrzany zatrzymaj się..., żebg sprawdzić temp. silnika trzeba wej. w menu ukryte a tam temp. 120C , komunikat zaczyna się pojawiać przy 116C co zrobiłem: - kupione oryginalne dwa korki zbiorniczka wyrównawczego (jeden z zagranicy)...
Płyn chłodniczy Poziom oleju Termostat wymieniony nie otwiera
Witam ten po lewej na dwie śrubki jest to elektryczny termostat oleju
Boże co za dyskusja temat znany od lat, to golf 3 1.8 ABS filtr oleju załóż markowy a nie jakiś filtron, te filtrony już wielu ludzi wprowadziły w błąd i silnik zalej nowym olejem, nie wiem jaki tam masz czy 5w czy 10w czy 15w, powinienes to od razu zrobic jak kupujesz auto od kogoś kogo nie znasz
Uszczelkę obudowy termostatu oczywiście można kupić...tylko że w termostacie nie ma oleju, jest tam tylko płyn chłodzący.
Termostat jest pod filtrem oleju,przykręcony do bloku silnika dwoma M8.Płyn wypłynie przy tej oeracji całkowicie.
Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
Istnieją także motocykle chłodzone olejem.
Witaj. W niższych temperaturach na krótkich trasach to normalna rzecz. Sprawdź olej na bagnecie czy jest czarny, czy też ma białą konsystencje. Jeśli olej w silniku jest czarny to bym się nie przejmował.
własnie nie wyrzuca wody, a stan oleju zarazie jest taki jak wlałem nie zauważyłem żeby przybywało oleju.
wiecej wiary w siebie pierw ją rozkręć sprawdź miernikiem oporość grzałki,przejścia na termostacie,bezpieczniku:D
Turbo nie pluje olejem. 3 termostaty sprawne. EGR sprawny i jak ostatnio sprawdzałem, to wcale nie brudny. Jedynie wtrysków na maszynie jeszcze nie sprawdzałem. Właśnie szukam specjalisty w okolicy.
gzdie znajduje sie chłodnica oleju i termostat w mv6 3.0 poniewaz mam wyciek oleju do wody zapycha mi chłodnice i nagrzewnice byc moze zapchał mi termostat.
Witam. Czy problem rozwiązany? Mam ten sam problem. Termostat oleju jest pionowo czy poziomo? Wymieniłem poziomy i termostat oleju pokazuje teraz obwód otwarty i Hamulec też. Ktory bezpiecznik odpowiada za te rzeczy?
Cześć, czujnik w adapterze pod podstawą filtra oleju. Wskaźnik pokazuje cały czas około 110c oleju, gdzie szukać przyczyny? Wentylatory wadliwe? Termostat?
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Z przodu obok termostatu
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
a od czego jest i gdzie jest ten dodatkowy termostat w 2,0TDI?
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
fakt że rurka na ssaniu mogła by być krótsza ale trafiła mi się jakaś bardzo oporna i nie dało się jej pogiąć na ostrzejszych łukach :( to co widać to minimalny promień jaki udało się uzyskać :( Mogę jeszcze zmienić na rurkę fi 15 ta gnie mi się bardzo ładnie ale trochę obawiałem się co do powrotu oleju. A termostat faktycznie ambitny :) ale taki był...
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Przebieg 144 tysiące (przynajmniej tak ma na liczniku), nie próbowałem odkręcić korka w czasie pracy silnika. Gdzie jest ta odma?
Witam serdecznie, proszę o pomoc w przedmiocie podstawy filtra oleju w Fiacie Croma 2,4. Miałem wyciek z plastikowej pokrywy od termostatu chłodnicy oleju, po zdemontowaniu wyskoczył mi termostat z sprężyną. Nie wiem jak powinno być to złożone do montażu. Jeśli ktoś to przerabiał bardzo proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/7424466400_...
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
Śruby nie , ale np. przy pracy dorywczej zbiera się woda w oleju (najbardziej widać jak są duże skoki temperatur), a znowu wilgoć za separatorem jak się sprężarka porządnie nie wygrzeje czasami powoduje korodowanie i zacinanie zaworów zwrotnych. Dlatego śruby mają termostaty obiegowe oleju (podobnie jak w samochodach) 72-87 stopni.
Że będzie strata energii to jest rzeczą ewidentną. faktycznie spróbuj zmniejszyć nieco objętość tego oleju . Jeżeli masz pojemnik na olej ze stali to powiem ci jak ja robiłem w wózkach widłowych. Pod zbiornik oleju wkładałem taką zwykłą maszynkę elektryczną dociskałem jakimiś wystruganymi z drewna klinami i podgrzewało olej rewelacyjnie.Pewne , sprawdzone,...
kolego orientacyjnie problemik będziesz miał z przeróbką miarki oleju bo będziesz musiał zaślepić oryginalny otwór w bloku sierry i nawiercić tam gdzie bagnet ma galaxy misę oleju też musisz przełożyć smoka oleju również przystawkę termostatu bo jest z drugiej strony ale wszystkie zaślepki masz przy silniku galaxy, pokrywę zaworów wraz z czujnikiem...
Wymień termostat oleju, znajduje się w obudowie chłodniczki oleju
YureQ Ja przerobiłem palnik z oleju opałowego na spalanie wszystkich pozostałych i ich mieszanek. Działa!!! Po dwóch tygodniach eksploatacji otworzyłem kocioł i zdziwiłem się. Był tam tylko biały osad. Usunąłem go zmiotką , zamknąłem kocioł i pali się dalej. Myślę , że takie wymiatanie trzeba powtarzać raz w miesiącu. Do tej pory spalałem zużyty olej...
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Najpierw sprawdź czy czujnik nie oszukuje o te 10 C. Vcds lub vagcom w silniku 1.8t da się sprawdzic temp oleju? Te 110c podaje z dodatkowego wskaźnika autogauge Dodano po 7 Chłodnica oleju + nowy termostat profilaktycznie z firmy vika będzie okej? Czy lepiej dopłacić do febi?
Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Panowie, czy u Was rozwiązane zostały problemy? Wymieniłem termostat i temp oleju dochodzi mi do 80-85. Chwila postoju i opada w granicach 70-75. Nie jest to płynne, a raczej wariujące i skaczące.
Witam . Proszę sprawdzić termostat oleju, znajduje się w obudowie filtra oleju, miałem podobna usterkę , wymiana kompletnej podstawy filtrów oleju Na chłopski rozum , pod obciążeniem albo po przekroczeniu temperatury otwiera się termostat oleju który jest sterowany elektronicznie , dzieje się tak ponieważ otwiera się elektrozawor chłodzenia denka tłoka...
Albo uszczelka albo chłodnica oleju. Zmostkuj węże od chłodnicy oleju te od płynu chłodniczego i sie upewnisz czy uszczelka czy chłodnica oleju.Nie zapomnij wypłukać układu chłodzenia. Ja to robie po swojemu zaraz rozpocznie sie raban ale dla mnie to najlepszy sposób. Wymontuj termostat i nalej oleju napedowego i zapal silnik zagrzej do 60-70 stopni...
Nie.Trzeba odkręcić termostat,wlew oleju,rurę do termostatu i linkę gazu ze wspornikiem.Po takich czynnościach człowiek wygląda jak biały inaczej(Murzyn nie wolno pisać)
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
Jeśli ta lodówka jest jednoagregatowa to brakuje w niej czynnika chłodzącego ,mógł się rozszczelnić układ .Mało gazu i dlatego nie wychładza lodówki bo rozprężenie następuje tylko w zamrażarce .Lepiej jej tak nie eksploatować bo zapcha Ci się układ olejem albo padnie sprężarka .Gdyby byłm padnięty termostat to chłodziłaby wszędzie tylko by się nie wyłączała.
Kolego odkreć obudowe termostatu. Ostatnio przyjechał do mnie znajomy żebym zrobił mu kapitalke w 3p, bo tak samo poszła mu woda do oleju. Odkręciłem termostat od głowicy i okazało się ze w głowicy z przegrzania wyleciała dziura. I to był cały problem. Pozdrawiam
Sprawdź czy nie masz w steroniku silnka błędów od termostatu oleju i zaworu chłodzenia tłoków. Najlepiej zrobić diagnostykę komp. i postprawdzać wzkazania temperatury oleju, płynu itp. w momencie pojawienia się komunikatu.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Olej ma być max w okienku ,pracuję w serwisie sprężarek śrubowych i u nas przy takim przebiegu wykonujemy już remonty kapitalne,jeśli puści Ci separator będzie olej szedł w sieć ☺️remont polega na wymianie wszystkich łożysk ,wymianie filtrów ,termostatu ustawieniu luzów na śrubach wykasowanie terminu serwisów ,oczywiście wymiana oleju podstawa
uszczelke pod głowicą robiłem do dostawała sie woda do oleju termostat działa bo sprawdzałem weże za termostatem są ciepłe i wchodzący do nagrzewnicy też gorzej z tym wychodzacym robi sie ciepły po dodaniu gazu. Na postoju jak go wkrece na 2000 robi sie ciepło puszczam i znów zimno a podczas jazdy nawet jak go wkrece na ponad 3tys nie grzeje. biore...
Jakiej mocy silnik, skąd weźmiesz sprężarke śrubową, chłodnice oleju, powietrza, termostat, zbiornik separatora i cała resztę osprzętu...
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Przydało by się sprawdzić termostat czy czasem nie jest uszkodzony (widać go na 3 zdjęciu) oraz czy w grzejniku jest odpowiednia ilość oleju. Co do czasówki to jak byś chciał żeby ona działała?
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
oznaczenia termostacie kabelki termostacie ustawienie blaszek termostacie
zabezpieczenie termiczne pompa instrukcja obsługi zamrażarka liebherr wyciszyć silnik
radio grunding przetwornica 24vdc 12vdc
Jak przywrócić radio w Toyota Auris 2008? Instrukcja resetu Najmocniejsza bateria do Samsunga Galaxy S10