Uszczelkę obudowy termostatu oczywiście można kupić...tylko że w termostacie nie ma oleju, jest tam tylko płyn chłodzący.
wiecej wiary w siebie pierw ją rozkręć sprawdź miernikiem oporość grzałki,przejścia na termostacie,bezpieczniku:D
Mam konstrukcję działającą już dwa sezony palnik MAN. Dwa termostaty na trzonku dyszy + dwa przekaźniki .Dwa termostaty od podgrzewacza paliwa ,jeden przekaźnik od tankowania + jeden przekaźnik od PCU-210. Zastanawiam się jak będzie przebiegał start zimnego palnika gdy wymontuję termiki na trzonku. Podgrzew paliwa trwa dużo krócej niż podgrzew trzonka...
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
Płyn chłodniczy Poziom oleju Termostat wymieniony nie otwiera
A nie ma błędów od termostatu oleju
Witam ten po lewej na dwie śrubki jest to elektryczny termostat oleju
Boże co za dyskusja temat znany od lat, to golf 3 1.8 ABS filtr oleju załóż markowy a nie jakiś filtron, te filtrony już wielu ludzi wprowadziły w błąd i silnik zalej nowym olejem, nie wiem jaki tam masz czy 5w czy 10w czy 15w, powinienes to od razu zrobic jak kupujesz auto od kogoś kogo nie znasz
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Istnieją także motocykle chłodzone olejem.
Temperatura oleju podchodzi mi pod 120° Dlatego chciałem wyjąć termostat myślałem że będzie lepiej. W każdym razie wyciągnę zobaczę może czy jest ok. Chłodnica oleju czysta
0 30 121 117 M - Ten przykręcany do bloku, około 30 zł w detalu. 0 30 121 121 B - Ten przy termostacie, około 8 zł w detalu. Od bloku raczej bez problemowo się odkręca, dla pewności można najpierw zdzielić śrubę młotkiem.
Witam posiadam problem z odpowietrzeniem opla Vivaro 1.9 CDTI . Nie mogę odpowietrzyć tak żeby chłodnica się nagrzała odpowietrzylem 2 węże przy grodzi 1 przy termostacie 1 w chłodnicy i 1 przy podgrzewaczu oleju i nadal zimna dadam że zmieniałem termostat
Witam, mam taki problem otóż w mojej lagunie ( laguna 1.9 DTI, 99r, 98km, przebieg 220 tyś) stopniowo zaczął pojawiać się olej w płynie chłodniczym początkowo nie wiele ale z czasem coraz więcej, w ostatnim czasie pobierało z silnika około 0,7 na 100 km, to co pobrało z silnika wyciągałem ze zbiorniczka z płynem chłodniczym, wreszcie wziąłem się za...
Trochę w nagrzewnicy , trochę w wężach na załomach , trochę w termostacie , trochę w bloku i się uzbiera . Kontroluj stan w zbiorniczku i będzie okej
własnie nie wyrzuca wody, a stan oleju zarazie jest taki jak wlałem nie zauważyłem żeby przybywało oleju.
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
gzdie znajduje sie chłodnica oleju i termostat w mv6 3.0 poniewaz mam wyciek oleju do wody zapycha mi chłodnice i nagrzewnice byc moze zapchał mi termostat.
Witam. Czy problem rozwiązany? Mam ten sam problem. Termostat oleju jest pionowo czy poziomo? Wymieniłem poziomy i termostat oleju pokazuje teraz obwód otwarty i Hamulec też. Ktory bezpiecznik odpowiada za te rzeczy?
Termostat jest pod filtrem oleju,przykręcony do bloku silnika dwoma M8.Płyn wypłynie przy tej oeracji całkowicie.
Turbo nie pluje olejem. 3 termostaty sprawne. EGR sprawny i jak ostatnio sprawdzałem, to wcale nie brudny. Jedynie wtrysków na maszynie jeszcze nie sprawdzałem. Właśnie szukam specjalisty w okolicy.
Termostat cieczy chłodzącej można założyć zimniejszy np. 87°C- nie pamietam już z czego,ale można dobrać według katalogu w sklepie motoryzacyjnym. Bez termostatu można bardzo łatwo przegrzać silnik, bo nie jest zamykany "mały obieg" pomijający chłodnicę. Aby olej podgrzać tak aby otworzył się termostat oleju trzeba troszkę się namęczyć , a wskazówka...
Jeden pisze cos po angielsku, drugi mowi ocos o termostacie silnika a temat o skryni. Wez to auto do serwisu bo je zepsujesz !
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
Wspomniales cos o termostacie? czy przeoczylem :?:
Cześć, czujnik w adapterze pod podstawą filtra oleju. Wskaźnik pokazuje cały czas około 110c oleju, gdzie szukać przyczyny? Wentylatory wadliwe? Termostat?
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
Co ci przyklejenie tego do chlodnicy skoro przy sprawnym termostacie i tak obieg nie bedzie przez nia szedl.
a od czego jest i gdzie jest ten dodatkowy termostat w 2,0TDI?
YureQ Ja przerobiłem palnik z oleju opałowego na spalanie wszystkich pozostałych i ich mieszanek. Działa!!! Po dwóch tygodniach eksploatacji otworzyłem kocioł i zdziwiłem się. Był tam tylko biały osad. Usunąłem go zmiotką , zamknąłem kocioł i pali się dalej. Myślę , że takie wymiatanie trzeba powtarzać raz w miesiącu. Do tej pory spalałem zużyty olej...
Witam, robert457 czy rozwiazales problem? Mam podobnie, zimny dolny waz a goracy gorny. Czujnik G2/G62-ok chlodnica-nowa, ubywa mi plynu (mam nadzieje ze to bylo przez chlodnice) ale nie przybywa oleju, typuje wiec termostat z wmontowana grzalka umieszczona w termostacie a calosc w kruccu (Audi A3 silnik AVU 2001r). Pytanie czy ktos orientuje sie czy...
Witaj. W niższych temperaturach na krótkich trasach to normalna rzecz. Sprawdź olej na bagnecie czy jest czarny, czy też ma białą konsystencje. Jeśli olej w silniku jest czarny to bym się nie przejmował.
Witam Od dłuższego czasu przy wlewie oleju, jest dużo szlamu i skroplonej wody. Zastanawiam się nad wymianą termostatu. Słyszałem o termostacie produkcji francuskiej który otwiera się szybciej i szybciej j dogrzewa silnik. Nie znam nazwy tego producenta. Mam Golf 4 1.6 SR 1999r benzyna. Pozdrawiam
fakt że rurka na ssaniu mogła by być krótsza ale trafiła mi się jakaś bardzo oporna i nie dało się jej pogiąć na ostrzejszych łukach :( to co widać to minimalny promień jaki udało się uzyskać :( Mogę jeszcze zmienić na rurkę fi 15 ta gnie mi się bardzo ładnie ale trochę obawiałem się co do powrotu oleju. A termostat faktycznie ambitny :) ale taki był...
Przebieg 144 tysiące (przynajmniej tak ma na liczniku), nie próbowałem odkręcić korka w czasie pracy silnika. Gdzie jest ta odma?
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Witam Grzejnik olejowy i konwekcyjny różnią się sposobem oddawania ciepła. Dodatkowo grzejnik olejowy akumuluje to ciepło "wiążąc" je w rozgrzanym oleju. Grzejnik konwekcyjny szczególnie jeśli jest wyposażony w wentylator szybciej ogrzeje pomieszczenie. Jeśli chodzi o wydatek energetyczny będzie identyczny czy przełączysz na 1 stopień czy na 2, zmienić...
Nie ma co wykręcać bo te od oleju są w bloku Natomiast są dwa czarny i niebieski przy termostacie co puszcza na chłodnice płyn w obudowie plastikowej i mają po dwa wyprowadzenia Z tego co wiem jeden jest chyba do sterownika zapłonem a drugi na zegar Ale który to nie wiem PIOTR
Najpierw sprawdź czy czujnik nie oszukuje o te 10 C. Vcds lub vagcom w silniku 1.8t da się sprawdzic temp oleju? Te 110c podaje z dodatkowego wskaźnika autogauge Dodano po 7 Chłodnica oleju + nowy termostat profilaktycznie z firmy vika będzie okej? Czy lepiej dopłacić do febi?
Wymień termostat oleju, znajduje się w obudowie chłodniczki oleju
1) nie, nie jest konieczne - jak zrobisz to sprawnie to za wiele płynu nie "ucieknie" (tylko wcześniej odkręć korek na zbiorniku płynu, żeby "spuścić" ciśnienie). Oczywiście robisz to na zimnym silniku. 2) tak, czerwony (między odmą a bagnetem oleju, 1-pin) od zegarów i niebieski (przy termostacie, 2 pin) od ECU.
Witam. Teść ma VW Polo 92 rok 1.0 i ostatnio go przegrzał. Zagotował mu się woda. Z tego co się domyślam zapewne popsuł się termostat, teść tego nie zauważył i zatrzymał sie gdy zobaczył parę. Samochód ściągnąłem do domu. Odpaliłem w garażu i wszystko wyglądało ok. Poza wyciekiem przy termostacie. Niestety po kilku minutach 5-10 minut zaczyna mrugać...
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
https://www.iparts.pl/czesci-samochodowe... Warto z tym walczyć i nie miec pewności, czy jest ok jak nowy kosztuje śmieszne pieniądze? Jeżeli warto, to popatrz sobie po zdjęciach i poskładaj. nie zapomnij sprawdzić, czy obudowa jest prosta i bedzie dobrze przylegać.
Może jest małe pęknięcie w głowicy i robi się tzw. poducha powietrzna i nie ma obiegu płynu chłodniczego. Napisz czy w układzie chłodzenia powstaje duże ciśnienie (do 1 atm. norma)? Czy na korku wlewu oleju nie pojawia się jasna maź? Ma wyjętym termostacie i sprawnym czujniku i wentylatorze, musi włączyć się silnik wentylatora.
Nie.Trzeba odkręcić termostat,wlew oleju,rurę do termostatu i linkę gazu ze wspornikiem.Po takich czynnościach człowiek wygląda jak biały inaczej(Murzyn nie wolno pisać)
uszczelke pod głowicą robiłem do dostawała sie woda do oleju termostat działa bo sprawdzałem weże za termostatem są ciepłe i wchodzący do nagrzewnicy też gorzej z tym wychodzacym robi sie ciepły po dodaniu gazu. Na postoju jak go wkrece na 2000 robi sie ciepło puszczam i znów zimno a podczas jazdy nawet jak go wkrece na ponad 3tys nie grzeje. biore...
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Witam . Proszę sprawdzić termostat oleju, znajduje się w obudowie filtra oleju, miałem podobna usterkę , wymiana kompletnej podstawy filtrów oleju Na chłopski rozum , pod obciążeniem albo po przekroczeniu temperatury otwiera się termostat oleju który jest sterowany elektronicznie , dzieje się tak ponieważ otwiera się elektrozawor chłodzenia denka tłoka...
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Jakiej mocy silnik, skąd weźmiesz sprężarke śrubową, chłodnice oleju, powietrza, termostat, zbiornik separatora i cała resztę osprzętu...
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
Okazało się, że to pompa podciśnienia wali olejem. Olej przewodem podciśnienia spływa do przełącznika wbudowanego w pompę i stąd kapało na pompę. Ten biały czujnik to czujnik od wentylatora (1 i 2 bieg zależnie od temperatury). Był osadzony tuż przed "wejściem" chłodnicy (po termostacie) w metalowej rurce. Na rurce brak symboli GM.
Śruby nie , ale np. przy pracy dorywczej zbiera się woda w oleju (najbardziej widać jak są duże skoki temperatur), a znowu wilgoć za separatorem jak się sprężarka porządnie nie wygrzeje czasami powoduje korodowanie i zacinanie zaworów zwrotnych. Dlatego śruby mają termostaty obiegowe oleju (podobnie jak w samochodach) 72-87 stopni.
Kolego odkreć obudowe termostatu. Ostatnio przyjechał do mnie znajomy żebym zrobił mu kapitalke w 3p, bo tak samo poszła mu woda do oleju. Odkręciłem termostat od głowicy i okazało się ze w głowicy z przegrzania wyleciała dziura. I to był cały problem. Pozdrawiam
Albo sterownik od pieca CO. Podaje napięcie na pompę po przekroczeniu określonej temperatury. Widziałem jeszcze jakieś kombinacje na termostacie od żelazka ale nie wiem o co dokładnie tam chodziło.
Czarno to widzę. Do piaskowania potrzeba Ci wydajności kilka metrów na minutę, zależnie od średnicy dyszy. Tabela doboru dyszy: http://obrazki.elektroda.pl/4270359800_1... Ilość powietrza do piaskowania nie bierze się z pojemności zbiorników a mocy silnika-wydajności. Potrzebne do działania sprężarki śrubowej normalnie i w stanach awaryjnych:...
Najprościej sprawdzić układ chłodzenia wyjmując termostat. Uruchomić bez termostatu lub z termostatem na stałe otwartym. Jeżeli będzie dalej grzał się nadmiernie to problem w układzie chłodzenia a nie w termostacie. Możliwe inne przyczyny były wymienione w poście kol. (at)LEDówki z 16 Paź 2023 18:39. Wśród nich słusznie nie było rodzaju cieczy jaką...
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Święta racja. Grzałka olejowa to najlepsze rozwiązanie.... ale pytanie dotyczyło grzałki od bijlera czyli wodnej. Poradziłem jak wyżej aby dostosować parametry wodnej grzałki do pracy z olejem. Ten patent sprawdza się w 100%.
Sprawdź czy nie masz w steroniku silnka błędów od termostatu oleju i zaworu chłodzenia tłoków. Najlepiej zrobić diagnostykę komp. i postprawdzać wzkazania temperatury oleju, płynu itp. w momencie pojawienia się komunikatu.
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
kolego orientacyjnie problemik będziesz miał z przeróbką miarki oleju bo będziesz musiał zaślepić oryginalny otwór w bloku sierry i nawiercić tam gdzie bagnet ma galaxy misę oleju też musisz przełożyć smoka oleju również przystawkę termostatu bo jest z drugiej strony ale wszystkie zaślepki masz przy silniku galaxy, pokrywę zaworów wraz z czujnikiem...
Chłodniczka wymieniona, do odkręcenia 4 śruby, bez wchodzenia pod spód jedną trzeba było odkręcić i wkręcić na lusterko. Płynu i tak nie trzeba było wylewać, bo go do poziomu chłodniczki nie było. Po wymianie trzeba układ odpowietrzyć korkiem na termostacie. Musiałem łącznie dolać około 3,5 litra płynu. Nagrzewnica odpowietrzyła się sama, jak przegoniłem...
1.czujnik w okolicy filtra oleju lub w bloku silnika 2.w głowicy lub na przewodach gumowych idących do chłodnicy lub w termostacie w sumie nie mam tego silnika przed oczami ale pomylki nie zabolą ponieważ wszystkie czujniki sterują masą
Z przodu obok termostatu
Wiedziałem, że ktoś to napisze... Termostat został wymieniony tydzień temu na oryginalny (parę stówek kosztował), na starym termostacie było tak samo. Rura idąca do chłodnicy i chłodnica jest zimna, jakby przepuszczał to byłaby ta rura letnia, ciepła, no nie?
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
pierwsza sprawa jaki silnik, druga sprawdź czy nie ma wody w oleju, a trzecia to sprawdź czy na rozgrzanym silniku przy otwartym termostacie (Jeżeli sie otwiera)na wolnych obrotach przewody chłodnicy gumowe powinny być Miętkie na wysokich troszkę bardzie twarde ale jeżeli są jak tzw. kamień to ciśnienie bije w układ chłodzenia, a potem do sprawdzenia...
Witam. Panowie prośba o pomoc w zlokalizowaniu termostatu oleju smarowego w kompresorze. W załączniku zdjęcie kompresora. bravo.c0.pl/11.jpg bravo.c0.pl/22.jpg Dziękuję Pozdrawiam Paweł
Panowie, czy u Was rozwiązane zostały problemy? Wymieniłem termostat i temp oleju dochodzi mi do 80-85. Chwila postoju i opada w granicach 70-75. Nie jest to płynne, a raczej wariujące i skaczące.
Tylko, że mój powinien palić 7-8l max. A pali ponad 15l. Na biegu jałowym wyraźnie czuć spaliny z wydechu. Jeszcze jest taka ciekawostka. Na rozgrzanym silniku w zasadzie nie kopci na biało przy obrotach od 1500 do 4000. Jak dam wiecej zaczyna kopcić na czarno i przerywać przy strzałach z tłumika. Przestawianie zapłonu niewiele daje. Płynu nie bierze,...
U nie w Merivie B (A14NEL) nie ma dodatkowej grzałki w termostacie. Tam gdzie jest grzałka i są z nią problemy jest też błąd oraz zdarzają się problemy z przegrzaniem silnika dlatego trzeba na to zwracać uwagę. Ogólnie ciągniemy temat pomimo że autor już rozwiązał swój problem :) Ale prawda jest że co mechanik i co opinia to jest inaczej. Ale sporo...
Dodatkowym objawem teraz jest jasno szary osad na korku zbiorniczka wyrównujacego.Osad pojawił się jak korek wysechł.Czy to jest znak że uszczelka do wymiany.Jak też sprawdzic czy to chlodnica oleju Czy termostat byl przyczyna uszkodzenia chłodnicy oleju lecz dziwne jest że ani razu nic sie nie zagotowało i wskaznik zawsze był na polowie.Jaki moze byc...
Odgrzewam kotleta. Układ połączony w taki sposób nie działa: https://obrazki.elektroda.pl/1751575100_... Po przekręceniu kluczyka W1209 ze swoim przekaźnikiem czasowym prawidłowo podaje impuls by siłownik ustawił zawór w pozycji otwierającej krótki obwód oleju. Ale wystarczy by doszło do obciążenia instalacji poprzez włączenie świateł...
a moim zdaniem do podgrzewania oleju jadalnego :) kup termostat do samodzielnego skladania w jakims sklepie elektronicznym i bedzie to najprostrze
Czym się strułeś tym się lecz :) czyli druciarstwo tylko drutem i sznurkiem od snopowiązałki można wyleczyć :) A tak na poważnie taki był plan odtworzenie fabryki. I auto miało pójść do użytkowania dla moich Pań (żona lub córki). Teraz raczej skłaniam się ku gruzowi z druciarstwem i do dobicia przeze mnie, Ale od początku. Kupiłem auto nie chodzące...
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą skoro masz mix z olejem ,sprawdź także termostat, podejrzewam również pompę wodną
Mam kilka istotnych (dla mnie) pytań: 1. Ile oleju Ci brał? Czy oprócz brania oleju remont dotyczył innych (i jakich?) usterek silnika? 2. Jaki był przebieg tego silnika? 3. Czy w zakres tego remontu (rozumiem, że remont objął tylko regenerację głowicy, bez tłoków, pierścieni itd) weszła wymiana pompy oleju, pompy wody, termostatu? 8-O Witam, 1. Ile...
Wszystko w porządku, ciągnik posiada termostat oleju , rysunek w załaczniku, poczatek otwarcia termostatu to 55 stopni C a całkowite otwarcie nastepuje przy 70 stopniach C. W drugim załaczniku masz opis z serwisówki. Mając ciągnik proponuje zakupic ksiązkę serwisową wydatek 100 zł. Proszę dzwonic wieczorami. http://obrazki.elektroda.pl/9394869900_1...
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika bf4l 2011. Jaki może być powód przegrzewania się? Silnik pracuje w kombajnie do owoców i przez kilka lat było ok, a w ostatnim czasie podczas pracy zaczyna się przegrzewać. Silnik nie ma nawet 2000h. Chłodnica czyszczona, filtry wymieniane, olej tak samo. Co może być powodem? Termostat oleju czy jakieś inne występowały...
Chciałabym zapytać co to może być czy jest możliwość ze oprócz uszczelki pod głowicą moze być inny powód uszkodzenia, chodzi o to że zaczął zaczął pojawiać szlam o kolorze kawy z mlekiem pod korkiem od oleju, pierwsza próba byla wymiany oleju oraz termostatu lecz nadal szlam się pojawiam stoponiowo znika plyn chlodniczy a termostat ma problem z nagrzaniem...
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
Termostaty, grzałki oraz przekaźnik na module do sprawdzenia. Do sprawdzenia również przełącznik funkcji. Na początek pomiar napięcia za przekaźnikiem znajdującym się na module zegara. Po nitce do kłębka :) Po jakiej nitce do kłębka? Wystarczy otworzyć pokrywę górną i zobaczyć wyjarane styki łącznika krzywkowego: (zdjęcie poglądowe sprawnego łącznika):...
Pali bezpiecznik 44? Uszkodzony termostat olejowy w podstawie filtrów oleju.
Nie bardzo masz rację. Olej opałowy na ogrzanie domu ok 12 tys/sezon (cena wg tych cen co węgla)- węgiel ok5-6 tys/sezon + własna praca :(. Ten sam dom dwie kolejne zimy. Po pierwsze, zima zimie nie równa. Po drugie, czy komfort był taki sam? Założę się, że na węglu raz w domu było 17 stopni a raz 22... Na oleju zawsze taka temperatura jak ustawisz...
Witam. Wymieniłem termostat w lodówce Polar P max 189 i lodówka nie wyłącza się. Obojętnie na jaka temperaturę nastawię mrozi tak samo cały czas. Jest tak zimno, że zamarza woda w lodówce a w zamrażalniku zamarzła wódka. :-) Kapilarę w nowym termostacie wsadziłem delikatnie w rurkę, z której wyjąłem starą kapilarę. Aby weszła bez oporów posmarowałem...
witam minęło trochę czasu od mojego postu ale znam teraz odpowiedź :P oddałem silnik do naprawy i z tym grzaniem podobno było tak że po 1 -to głowica była popękana , silnik był zawalony olejem a termostat zepsuty . dziś już wszystko porobione fiat ładnie pracuje i już się nie grzeje tak jak to było w tedy . Pozdrawiam !
Jeśli ta lodówka jest jednoagregatowa to brakuje w niej czynnika chłodzącego ,mógł się rozszczelnić układ .Mało gazu i dlatego nie wychładza lodówki bo rozprężenie następuje tylko w zamrażarce .Lepiej jej tak nie eksploatować bo zapcha Ci się układ olejem albo padnie sprężarka .Gdyby byłm padnięty termostat to chłodziłaby wszędzie tylko by się nie wyłączała.
Trochę się bawiłem w offka, i w Uazie chłodzenie cieczowe jest wystarczające nawet do brnięcia po bagnie. I chłopaki nie mieli radiatorków, w uazach, a do tego dochodzi sterowanie przepływem oleju, czyli termostat. Ale widzisz masz rację, była modernizacja i jest chłodnica oleju, częściowy schemat masz tu: http://sklep.tarmot.ig.pl/activeshop/Pro...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Wymienione są filtry paliwa, oleju,powietrza,termostat,czujnik temperatury,silnik po remoncie nie na gazie.Grzeje się normalnie obroty są takie jakie powinny być.Robiłem analizę spalin,facet powiedział że wszysko w normie zarówno mieszanka jak i sonda lambda.Wydałem na ten samochód kupę kasy i w zasadzie nie wiem czego się teraz chwycić.A możliwe jest...
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
Witam co do wahań temperatury to obawiam się że winowajcą jest termostat chłodnicy oleju, sprawdź najpierw główny a jeśli się okaże sprawny to już masz winowajcę. Niestety umiejscowienie wspomnianego termostatu to istna zemsta Honeckera.
Problem rozwiązany, pompa nie mogła zassać oleju bo był odwrotnie założony termostat. Głupota ale, błądzić rzeczą ludzką. Pozdrawiam
Czasami tak jest że uszczelki puszczają delikatnie i wtedy są takie objawy. Dymienie, woda w oleju olej w wodzie albo czernienie płynu to już końcowy efekt agonii . Lekko przebita uszczelka daje o sobie znać np po przez przyspieszoną korozję w bloku (woda robi się brązowa) .
oznaczenia termostacie kabelki termostacie ustawienie blaszek termostacie
presonus audiobox pocztówki dźwiękowe gramofon mechanika
teleinformatyka politechnika śląska teleinformatyka politechnika śląska
Opis pinów modułu BCM Skoda Fabia II 2010 Kalibracja systemu Valvematic w Toyocie - jak to zrobić?