Stojąc z tyłu gębą do niego po prawo poniżej przewodu ssawnego pompy hydraulicznej masz korek na 1/2 cala .
Masz zielony, czy czerwony?
Nie nie potrzebujesz dodawać oleju musisz mu po prostu zagwarantować odpowiedni powrót do sprężarki. Jedynie co musisz dodać to czynnik chłodniczy najczęściej jest to 20gr na każdy dodatkowy metr rury. Żeby sprawdzić ilość oleju w sprężarce to musisz ją wyspawać z układu chłodniczego zlać do naczynia z podziałką. Następnie musisz znaleźć notę katalogową...
https://motorex.com/en-ch/Sales-Consulti...
Dokładnie wydajność jest zawsze zaniżona z większą ilością oleju. Mniej więcej wygląda to tak że zaraz po włączeniu po dłuższym postoju klima chłodzi całkiem dobrze. Natomiast po jakichś 15-20 minutach widać powolny spadek, czasem mało zauważalny bo już auto się schodziło i wydaje się że już jest okej ale nie jest.
Kolego zależy jaki masz zamontowany układ? Jeśli TRW to poj. 0.7 litr. a jeśli Delphi/Saginaw to 1.1 litr. Zawsze powinno być pomiędzy min. a max. które masz oznaczenie na korku-miarce. Pozdrawiam!
Podali ilość w gramach.
Potrzebuję nr oznaczenia tego przewodu do kupna nowego 4A0121101A
Sprawdź ciśnienie oleju w układzie. Pozdrawiam.
Metalowa rurka jest wciśnięta w blok, w tą rurke wchodzi odma (to co zaznaczyłeś na zdjęciu) na niej na końcu powinien być oring, odma powinna być przykręcona na 2 śruby.
W którym miejscu? Jak udało się znaleźć?
Kontrolka, którą widzisz na desce rozdzielczej autobusu Bova Magiq, wygląda na symbol związany z układem napędowym lub skrzynią biegów, najprawdopodobniej sygnalizuje problem z temperaturą oleju w skrzyni biegów lub innym podzespole przekładni. Czerwony kolor i symbol przypominający koło zębate z termometrem może wskazywać na: Przegrzanie oleju w skrzyni...
silnik pracuje po odłączeniu paliwa(pompy w zbiorniku) i gazu(zakręcona butla i odłączone elektrozawory przy mieszalniku. Perpetummobile :D Ja bym się cieszył na Twoim miejscu:) Wymieniany rozrząd, czy aby na pewno dobrze złożony? Ile było tych prób odpalenia na pozamienianych przewodach W.N? - pewnie dużo, na tyle dużo że aż niespalona benzyna spłynęła...
Ten górny to klapa gaszaca a ten dolny byłby lepiej widoczny jakby nie było tej rury. Jak jest zalany olejem to raczej nie jest wina jego usterki tylko oleju w układzie dolotowym.
Czujnik poziomu oleju.
Olej i filtr oczywiście podlega wymianie niestety nie wiem po jakim przebiegu. Sprawdzałeś czy w zbiorniczku w ogóle jest olej? W prawdzie jest w deklu zbiorniczka zainstalowany czujnik poziomu oleju ale warto sprawdzić to manualnie bo przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest ów olej.
1235 ± 50 g | oleju w całym układzie 240ml.
Zawsze połowę objętości oleju leje się do nowego kompresora (pustego), drugą połowę podaje się podczas napełniania układu maszyną serwisową, nie wlewa się nigdzie oleju poza kompresorem. Do wypłukanego układu pozbawionego oleju wchodzi 200ml oleju, 120 do kompresora i reszta podawana razem z czynnikiem podczas napełniania
Izolacja spłynęła ponieważ było za mało czynnika i dochodziło do wysokich temperatur gazu sprężanego. Prawdopodobnie doszło do karbonizacji oleju. Jeśli chcesz uratować układ chłodniczy na dłużej to zalecam całkowitą wymianę oleju na syntetyczny. Uzupełnić układ czynnikiem r407c. Dokonać próby szczelności 24 godzinnej. Nie prawa ubyć ani 1/10 bara....
może serwis po montażu nowej sprężarki nie dolewa oleju do układu. W samej sprężarce mieści się 180ml winni dolać jeszcze 170ml by osiągnąć 350ml w układzie. dodatkowo trochę załączników
Trzeba rozkręcić i sprawdzić. A pompka wygląda tak: silniczek i kwadratowa podstawa, a w niej dwa tryby. Łatwo rozebrać, łatwo złożyć.
można tak chwile jeździć i nic się nie pogorszy? Jest ryzyko, jest zabawa... A poważnie: pogorszy się stan środowiska, wszystkie wycieki płynów eksploatacyjnych (poza wodą skroploną przez klimę) dyskwalifikują pojazd z ruchu drogowego. Po ujawnieniu tego przez policję zatrzymają Ci DR, a nawet mogą zakazać jazdy i dalsza droga na lawecie.
Nie dolewasz oleju do skraplacza, natomiast przy napełnianiu układu czynnikiem ustawiasz na maszynie 25-30ml oleju PAG
Jest do obrotomierza, i do układu sterownia kontrolka ciśnienia oleju
Zapewne któraś wtyczka nie została ponownie wpięta po wymianie filtrów.
Dokładnie tak. Zobacz czy do filtra oleju dochodzą węże układu chłodzenia.
Wymiana oleju skrzynia Wymiana oleju w sprzęgle hydrokinetycznym Dodano po 2 Wymiana oleju w układzie napedowym skrzynie sprzęgła mosty itd Puzniej adaptacja I dopiero w tedy przyuczenie
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
Do temperatury 250 stopni można śmiało używać teflonu.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
po wykonanych zdjęciach widzę,że jest to silnik dolnozaworowy popychany od dołu - tam nie ma się co za bardzo popsuć w sterowaniu zaworami w porównaniu z silnikami górnozaworowymi - piszesz,że dymi to prawdopodobnie pobór oleju z układu smarowania - jedyna możliwość poboru oleju do spalenia to poprzez tłok i jego pierścienie - nie wiem jak powinna wyglądać...
Skoro urządzenie jest nowe to ja bym używał do końca sezonu, a w razie, gdyby padło to odesłał na gwarancji. Dźwięk może być naturalnym dźwiękiem kawitacji ale równie dobrze może świadczyć o obecności oleju w układzie albo niewłaściwej ilości czynnika. Nikt jednak tego nie będzie badał bo sprzęt jest za tani. Jeśli miałbyś dopłacić za ekspertyzę serwisu...
Z tulejek ramion do drążków kierowniczych nie cieknie ? Cuda, Panie, cuda,
Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce rozdzielczej pokazujący ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie to jest za niskie to może być spowodowane ono np brakiem kompresji przez tłoki Ale pleciesz głupoty ! Co ma wspólnego kompresja w cylindrach z ciśnieniem oleju w układzie smarowania ?
Przeważnie też w tym miejscu jest upaprane olejem z układu klimatyzacji.
,a gdzie znajduje się pompa cyrkulacyjna? jeżeli jest w układzie to w skrzyni. Chyba że tam jest to inaczej rozwiązane - np stale pracująca pompa hydrauliczna bo chodzi na tym samym oleju i przy okazji odpowiada za obieg oleju przez układ chłodzenia Poszukaj jakiejś tabliczki znamionowej kto jest producentem tej skrzyni i dopiero po tym możesz szukać...
Sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju w układzie, to wg. mnie pierwsze i podstawowe co trzeba zrobić a jeśli jest ok to wtedy sprawdzić czujnik czy jest ok. Jeśli nie masz za bardzo pojęcia jak to zrobić to jedź gdzieś do elektro-mechanika który Ci sprawdzi pod względem elektrycznym a jak będzie miał zegar to i ciśnienie oleju Ci sprawdzi.
Turbina to nie wszystko, a gdzie smarowanie, chłodnica oleju, poza tym układ korbowo-tłokowy musi to wytrzymać
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Jeśli nie przybędzie oleju, przez przecieki on do układu smarowania to kilka lat nawet.
Chodzi o skażenie wody olejem z układu chłodniczego.
[url=http://allegro.pl/listing.php/searc... co wyważać otwarte drzwi...
W moim Fordzie KA wycieka olej z układu wspomagania, i muszę dolewać co jakiś czas. Cieknie przy kolumnie kierowniczej? Czy można temu jakoś zaradzić?
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Przede wszystkim trzeba sprawdzić kanał wylotowy, czyli ten doprowadzający olej wprost na prowadnicę. Równie prawdopodobna jest sama prowadnica - dokładnie skontroluj ją w tym miejscu, gdzie jest wylot smarowania - ten punkt czasem się przytyka. Po gruntownym czyszczeniu i przedmuchaniu stosuję naftę, która ma świetne własności penetrujące. Można tez...
A podłączyć się przekaźnikiem NC pod czujnik ciśnienia oleju?
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
Honda accord 2002 automat z silnikiem F23A4 (wersja US) - można wyjąć kluczyk ze stacyjki w dowolnym położeniu dźwigni zmiany biegów. Filtr oleju umieszczony bezpośrednio nad łącznikiem elastycznym układu wydechowego i po wymianie oleju przez dzień, dwa śmierdzi spalonym olejem (dopóki się nie wypali). Poza tym przy włączonej klimie strasznie mułowaty...
Katalog MAHLE podaje że w układzie klimatyzacji oleju powinno być "WIELKOŚĆ NAPEŁNIENIA DLA CAŁEGO SYSTEMU - 130ml" Z nowego kompresora zlałem 150ml - kompresor dedykowany pod dany samochód. Rozumie że według katalogu MAHLE powinienem do kompresora wlać 65ml oleju, i podczas uzupęłnienia układu czynnikiem dodać kolejne 65ml oleju. Wspomnę że cały układ...
Zacznij od wymiany oleju. Może masz wodę w układzie.
Jeślim przebieg 3100mth jest prawdziwy, to silnik powinien być w dobrej kondycji - na dobrym oleju robiły po 10tys. mth. Niechęć do wejścia na obroty to nieszczelny układ paliwowy, olejem z odmy bym się nie przejmował - a za to zobaczył, czy tego oleju przybywać nie zaczęło.
Jaki masz układ wtryskowy?
W układzie hydraulicznym jest zamontowany tzw. zawór pierwszenstwa.jest to zawór bezpieczenstwa który ma za zadanie pilnowac by cisnienie oleju docierało przede wszystkim do układu wspomagania kierownicy i układu wzmacniacza(wspomagania) układu hamulcowego ,nawet kosztem działania układów hydr. siłowej. Jeżeli działa z przerwami ale z normalna mocą...
Dzień dobry mam problem z wózkiem widłowym między innymi wczoraj podczas jazdy coś się stało i za chwilę miałem cały tył wózka zmazany z oleju układu kierowniczego próbowaliśmy zlokalizować wyciek ale niestety nic nie znaleźliśmy
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Powodem mieszania oleju z powietrzem może być jakaś nieszczelność w układzie zasysania oleju , lub za mały zbiorniczek z olejem. Wstaw foto maszyny.
Przed zmianą oleju dobrze by było przepłukać układ czymś rzadkim, gęsty olej potrafi mocno skleić tarcze.
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Mam problem z przerzucaniem oleju do układu pneumatycznego w samochodzie Mercedes Atego III 1223 z silnikiem OM934. Sprężarka powietrza wymieniona (w oryginalnej był dziwnie wytarty cylinder jak by był owalny) a problem dalej pozostał. Auto ma obecnie ok.120tyś km przebiegu, oleju lane do silnika po 16l.
spusc cisnienie z ukł chlodniczego (popusc korek wlewu) na zimnym silniku, zakreć korek spowrotem, odpal samochod i zobacz czy ci "puchną" węże od ukł chłodzenia (po prostu czy zbiera sie w nich ciśnienie). jeśli tak to niestety uszczelka albo głowica. pozdr
Z tymi procentami to taki szacunek, nikt nie wie ile dokładnie oleju pozostało. Nic nie kombinuj, olej co jest w sprężarce i tak pójdzie w układ. Ja bym się raczej martwił tym że sprężarka ze zrywalnym sprzęgłem pracowała jakiś czas bez oleju, i czy nie ma opiłków w układzie. A czy wlejesz 120 czy 140 ml ma marginalne znaczenie.
Zasadniczym pytaniem jest czy tuż przed serwisem klimy owa klima pracowała czy nie. Jeśli pracowała to odzysk oleju jest znikomy jako że olej wraz z R134 jest rozniesiony po całym układzie. Zasada jest prosta, jeśli sciągamy czynnik i napuszczamy na nowo w prawidłowej ilości to tylko tyle oliwy ile zeszło. W przeciwnym wypadku po 3-4 napełnieniach jest...
Wygląda na to ze tylko ten wąż ale nie chciałem żeby długo chodziła bo nie wiadomo ile już tego oleju w układzie zostało . Jaki olej najlepszy do tych spręzarek ? I jak się go wymienia ? Przelewowo? Bo nie ma żadnego oczka do wglądu
Ten od 4200 to przewód od żarówki progowej A ten 4523 Przerwa na pin 11: zbiornik oleju układu kierowniczego ale nie wiem w czym jest problem Jest tam jakiś czujnik ?
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
Wymuszenie większego przepływu i przepchanie oleju zebranego w układzie do sprężarki. Dokładnie! Układ czysty , brak oznak zmęczenia układu brakiem oleju, w tym sezonie dorzucam carela EVD żeby jeszcze bardziej polepszyć sprawność w skrajnych sytuacjach bo aktualnie układ działa w dużo większym zakresie niż TZR danfosaa na to pozwala .
Chcę wsadzić sprężarkę 15cm3 na 134A i napełnić r600a . Co o tym sądzicie ? Ja bym zrobił płukanie układu z oleju mineralnego, bo sprężarki na R134a były napełniane olejem POE. Do tego oczyści się układ z resztek spalonego oleju. Kapilarę proponuję wymienić na nową, identyczną.
Po chwili od odpalenia samochodu komputer wywala komunikat „Obecność wody w filtrze oleju układu napędowego samochodu”. Po podpięciu komputera kod błędu jaki się wyświetla to U2FFF. Najprawdopodobniej coś związanego z układem AdBlue.
A ile zlałeś ze sprężarki? Odseparowane 60ml sugeruje dalej za dużo oleju w układzie. Przy 15 st na dworze HP 16bar to trochę za dużo.Wskazuje to jeszcze na za dużą ilość oleju, bądź brak pierwszego biegu wentyla. Co będzie jak nastaną upały? Skraplacze we francuskich autach nie należą do trwałych. Więc, jak to jest 2007 rok to już raz powinien być...
Jeden i ten sam olej ze zbiornika po prawej stronie maszyny. Masz tam wkręcony bagnet z zaznaczonymi obszarami MIN i MAX. Co do oleju stosowanego to klasyczny L-HL-32. Im gęściejszy zalejesz tym gorzej będzie pracował zanim olej osiągnie temp. roboczą a przede wszystkim jazda: wózek nie ruszy z miejsca przez kilka minut. Jeżeli wózek pracuje długo...
no to zmierz ciśnienie oleju w układzie albo rozdzielacz
Odciągnij jeszcze raz czynnik, odseparuj olej i napełnij układ nie dodając oleju.
Panowie a jaki układ stosować,otwarty czy zamknięty.Bo wydaje mi się,że to bez różnicy,ale może się mylę.Mam dojście do oleju transformatorowego,może by tak zalać układ takim olejem. :?:
Daj porządne dla przemysłu, nie kombinuj, np rubycon hgx, lub panasonic tp, dość że mega wielki lifetime to jeszcze 135*C w standardzie, z dopuszczalnymi 150*C. A jeżeli już to HV to się chłodzi olejem i przy okazji izoluje :).
Tylko pytanie jest takie - skąd wiedzieć ile oleju jest dokładnie w tej chwili w układzie? Dodaj zbyt dużo oleju do układu to później klima nie będzie działała a całego oleju z układu nie odzyskasz nigdy więc nigdy nie wiadomo ile do końca trzeba dolać. Zawsze przy wycieku coś tam oleju ubędzie. Ziempiotr, możesz napisać jak to zrobiłeś. Rozumiem że...
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
Czujnik poziomu oleju działa na niski poziom, odcina układ zapłonowy (iskrę na świecę zapłonową). Problemem może być zabrudzony gaźnik, przytkane dysze w gaźniku.
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Napisałbyś to co za maszyna, czy chodzi o układ hamulcowy czy o hydraulikę siłową. Generalnie w maszynach rolniczych i budowlanych oraz w wysprzęglikach motocykli stosuje się dwa rozwiązania: — Układ hamulcowy z płynem hamulcowym DOT3/DOT4 do standardowych suchych układów hamulcowych. — Układ hamulcowy z olejem mineralnym do układów hamulcowych pracujących...
Powinno być 7,5 litra oleju. Po wymianie oleju układ może się trochę zapowietrzyć i dlatego słąbo podnosi.
Rozwiązałem problem. Przyczyną wyświetlenia błędu niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym był czujnik ciśnienia.
Na tym zdjęciu nie widać odmy.Jak wspomniał kolega wyżej odma zazwyczaj prowadzi od pokrywy zaworów ale nie do rur zasilania interkulera tylko do przewodu ssania turbosprężarki.Jeśli tak jest to może być przyczyna oleju w układzie turbiny.Napisz jeszcze jakiego koloru jest dym niebieski czy czarny? Dodano po 2 ,,Nieszczelnosc z prawej jest bo odpiąłem...
Witam! Najrozsądniej będzie jak zostawisz go na wodzie.Olej ma inną gęstość mogą polecieć uszczelki.Gdy będą wycieki co zrobisz? Woda wysycha ,olej nie.Coś za coś jak dłużej trzyma to i dłużej się nagrzewa.Jakby to było ekonomicznie uzasadnione to już dawno lelibyśmy olej do instalacji.Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania.
150ml olej to jest ilosc dla calego układu - nie ma fizyczniej mozliwości aby maszyna tyle odzyskała oleju przy odsysaniu czynnika. Swoją drogą, maszyna powinna dodąc tyle oleju do układu ile go odzyskała. Zbyt duża ilośc oleju w układzie spowoduje przeciązenie sprężarki
Sprawdź poziom oleju w układzie wspomagania.
Ale jednak takie serwisy bez profesjonalnych stacji działają i niektórzy mają się całkiem dobrze. Większej bzdury nie słyszałem! Kolega Błażej dobrze pisze! Ba, ja Ci powiem, że w samochodach produkowanych po 2010roku, to już nie wiele zrobisz, bez podstawowej wiedzy, a np. napełnianie układu czynnikiem chłodzącym nowego typu (info w sieci), to już...
Do wymiany jest sprężarka, która jest zużyta, kapilary są drożne. Sprężarka, gdy jest zimna, jest w stanie schłodzić czynnik do -35 °C, ale po 5 minutach pracy nagrzewa się, co powoduje spadek jej wydajności. Gdy odchładzam skraplacz spryskiwaczem zimnej wody, radzi sobie do -20 °C. Osuszacz również zostanie wymieniony wraz z nowym olejem. Układ zostanie...
Jeśli ta lodówka jest jednoagregatowa to brakuje w niej czynnika chłodzącego ,mógł się rozszczelnić układ .Mało gazu i dlatego nie wychładza lodówki bo rozprężenie następuje tylko w zamrażarce .Lepiej jej tak nie eksploatować bo zapcha Ci się układ olejem albo padnie sprężarka .Gdyby byłm padnięty termostat to chłodziłaby wszędzie tylko by się nie wyłączała.
Podepnij zasilanie od strony zaworu przelewowego i sprawdź czy działa.Jakie ciśnienie panuje w układzie?
Dzień dobry. Mój brat przewoził mi lodówkę między miastami i niestety na złym boku ją położył (leżała na prawym boku zaznaczonym na zdjęciu). W lodówce był do wymiany starter i po transporcie stoi już tydzień nie podłączana do prądu. Moje pytanie: Mogę ją podłączyć do prądu i sprawdzić jak mrozi, czy od razu dzwonić po specjalistę, żeby przeczyścił...
Nikt nie miał problemu, bo nikt nie szukał. Te auto nie posiada oleju do wspomagania układu kierowniczego. Układ elektryczny jest..
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Do takiej automatyki stosowanie tego typu czujnika jest zbędne a nawet szkodliwe (optyczny czujnik i gęsta brudna ciecz?). Zastosuj czujnik pływakowy, tak jak to robią wszyscy: Duży pływak zawieś przez bloczek na lince z ciężarkiem równoważącym na końcu. Na lince zamontuj dwa zderzaki a obok niej wyłącznik bistabilny z przedłużoną dźwignią, na końcu...
Witam. A skąd tyle wody w układzie? Jeżeli kolego piszesz że po wymianie tylu odwadniaczy nie pomogło pozostaje azotowanie i wymiana oleju w spreżarce. Pozdrawiam.
sprawdż stan oleju Dodano po 5 podam Ci przyczyny które znalażem wksiążce: -niski poziom oleju -zapowietzrony układ -zanieczyszczony zawór przeciążeniowy pompy hydraulicznej -nieszczelność w układize cylinder-tłok to tylko 4 z 14 bo reszta mysle nie ma z tym nic współnego
Jak zadbałeś tak masz czyli praktycznie śmietnik. Ale kto bogatemu zabroni. Teraz to tylko wymiana oleju w sprężarce solidne suszenie układu z wielokrotnym azotowaniem. Jakie koszta oto musisz zapytać lokalny serwis.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Witam. Jak to bywa z kupnem starych aut dziś padła mi pompa wspomagania. Wywaliło olej ze zbiorniczka. Po zdjęciu paska okazało się że jest duży luz na osi pompy. A teraz pytanie? Czy po całkowitym wylaniu oleju z układu i maglownicy przede wszystkim nie uszkodzę jej? Gdyż jak były resztki oleju w układzie to bez działającej pompy ciężko się skręca,...
odklejanie układu układu kierowniczego układu uc3845
indesit zmywarka moduł samoczynnie rozłącza internet oblodzony agregat
oczyszczać energii power saver
Subaru Legacy: Szalejące zegary i błąd ECU Światła nie gasną po wyjęciu kluczyka w Suzuki Grand Vitara