Pamiętam, że inni łączyli ze sobą dwa przewody przed modułem i było domykanie. W innym wypadku trzeba przekodować komfort. Ja bym bardziej wolał dołożyć moduł do domykania.
auto to omega b centralny fabryczny z modułem komfortu i dołożony sterownik uniwersalny
Wiem ,że zamontowanie modułu domykania szyb jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem nawet taki moduł mam, ale w oplu musiałbym zrzucać tapicerki i ciągnąć kable przez te przeklęte kostki co prowadzą z kabiny do drzwi, żeby dostaćsie do przewodów silnika szyby, a ja na to nie mam warunków i czasu, dlatego chciałem jak najprościej do jednego przewodu...
Wybadam ta zmienna polaryzację jak będę miał chwile żeby trochę pogrzebać. Ja również postaram się wrzucić schemat modułu komfortu wraz z zamkiem centralnym.
W jaki sposób zaprogramować piloty centralnego zamka po wymianie modułu komfortu, nie posiadając kodu dostępu do danego modułu ani pilotów wcześniej z nim współpracujących?
Witam :) spokojnie domkną się szyby z każdego alarmy, ponieważ daj synnał masą na kabelk brązowo/czerowny - zamknięcie zamka centralnego - około 30. jeżeli alarm nie ma takiej czasówki to podłącz do odcięcia pompy (odseparuj diodą)- tam masa jest cały czas, nic się nie stanie jak tak podłączysz. -panowie nie wypisujcie bzdur,w omedze b komfort realizowany...
W tym modelu możesz mieć ryglowanie "po plusie". Sprawdź na czarno-niebieskim. Powinien być w lewym progu (dolna wiązka) lub na fabrycznym module zamka (prawy przedni słupek - złącze 28 pin, nr.10). Domykanie szyb (komfort) powinieneś mieć "po minusie" na brązowo-czerwonym. Będzie albo w wiązce j.w. albo na module fabrycznym od zamków w złączu 28 pin...
kupić gotowy moduł komfortu wydłużający impuls 1s do np.20-30s,to już było na forum,poszukaj troche.
W drzwiach kierowcy,pasażera są moduły komfortu. Do nich idą przewody ,na nich trzeba sprawdzać. Druga opcja to kupić uniwersalny i w drzwiach kierowcy odpowiednio go podłączyć do przycisków zamykania szyb.
Rok:2003 Silnik:2,2DTH Witam! Mam kłopot z szybami i lusterkami w mojej omedze.Szyby nie działają w żadnych drzwiach ani przełączniami ani z pilota ani z kluczyka. Do panelu w drzwiach kierowcy jakieś zasilanie dochodzi bo go podświetla. Lusterka grzeją ale nie da sie ustawić z panelu w drzwiach kierowcy. Centralny zamek działa i z kluczyka i z pilota...
A przy odrobinie samozaparcia można pilota do bram podłączyć do orginalnych , wolnych przycisków w samochodzie, wtedy pozbedziesz się pilota walającego się po samochodzie. A co do szyberdachu, to jeśli , jak pisałeś zresztą , masz domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka to nawet najprostszy alarm ci to wysteruje , wystarczy że ma wyjście na domykanie...
witam. prawdopodobnie to nie ten modul.immo jest oddzielnym modulem i sterowany jest tylko z modulu komfortu. pozdrawiam.
Przeciez napisałem , ze C4 do dobry samochód, bo z tamtej epoki były najlepsze. Wiec nie wiem dlaczego kolega widzi uprzedzenia? Niemieckie auta były kiedyś bardzo dobre- teraz są tylko dobre. Przykłady to coraz lichsze vw, a szczególnie elektryka i elektronika- tego niemce dobrze nie opanowali (ciągle padające moduły "dyskomfortu", zamki ,podnośniki...
Sprawa wygląda następująco - aż boję się odpalić ten samochód, bo nie wiem, co tym razem strzeli :oops: W poniedziałek otworzyła się normalnie. Przednie głośniki także się ożywiły - no elegancko. Przez dwa dni wszystko było w porządku, aż w środę otworzyłem przednie okno po stronie pasażera, a potem nie chciało się zamknąć - szczegół :D W międzyczasie...
Moduł komfortu modułowi nie równy - jest ich parę wersji. Jeśli kupiłeś używany to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że może nie działać. Ja wymieniłem 3 (na stacji demontażu pojazdów). Nomen omen okazało się że padł siłownik klapki wlewu paliwa. Generalnie nie ma co strzelać, miernik lub probówka i leć punkt po punkcie. Albo gdzieś nie dochodzi...
Znalezione ustalone... znalazłem przy module kabel czer/żółty(masowy), poczebny jest podwujny impuls z alarmu,jeden na zamknij drugi na rygiel. Komfortu do szybek nie znalazłem... miałem nadzieje że na tym od rygla dłuższe podanie masy załatwi sprawe ale echo...
Takie rzeczy działy mi się kilkakrotnie w vw sprawa jest tego rodzaju że jeżeli podpiołeś się pod podsufitkę czyli wyzwalanie (-) to niby wszystko ok. i jak światełko zgaśnie to na przewodzie do alarmu pojawia się wysokie napięcie podciągnięte przez żarówkę w lampce. Ale po pewnym czasie modół komfortu wyłancza zasilanie lampek czyli +12 V nie jest...
...................Czy jest mozliwosc zrobienia tego na dodatkowym sterowniku do 4 szyb wykozystujac funkcje komfort w alarmie i czy jest mozliwosc zalozenia tego sterownika w przednich drzwiach kierowcy gdzie znajduja sie przyciski sterownicze do poszczegonych szyb ................ I nawet trzeba to zrobić na dodatkowym sterowniku, który trzeba właśnie...
hmmm , nikt nic? Dzisiaj trochę posiedziałem przy centralnym ... stwierdziłem skoro sterowanie masą to zrobię mostek na czer./nieb i masę - i drzwi się otwierają , przy mostku z przewodem czerowno-zielonym - brak efektu . gdy odłączę zamek w drzwiach kierowcy i zmostkuję z czerwono zielonym ( zamykanie) to po kilku próbach pojawia się "chęć " sterownika...
Nie napisałeś jakie auto, ale z opisu problemu widzę, że to E36 sedan/kombi, więc centralny masz w standardzie i pewnie był też pilot :wink: Nie możesz otworzyć, bo się zaryglował podwójnie... Najprościej dobrać sie do modułu komfortu (za schowkiem na rękawiczki), i podłaczyć go z powrotem a następnie podłączyć się komputerem i przez program diagnostyczny...
omega komfort moduł omega moduł komfort 01330
gniazdo ładowania tomtom wentylator klimatyzatora volvo silnika
wentylator łazienka mikrokomputer cobra1
Błąd 0190-08 w MAN TGL: Czujnik ciśnienia paliwa Podłączenie Huba Control 520.99042 do MiniStick Analog