Op-com
Proszę wrzuć ,bo chciałbym zobaczyć ,co Op-com-er zobaczył !!
Jaki OP-COM wybrać do Vectry C 1.9 CDTI 2006? Szukam sprawdzonego interfejsu z obsługą CAN, kompatybilnego z Win 10/11, do diagnostyki silnika, DPF, EGR i kodowania.
OP-COM da rade
Panowie za około godzinę podeślę co pokazuje op com.
Spotkałem się z kilkoma takimi przypadkami i to właśnie w 18xer. Te osoby dały sobie spokój i założyły, że ten typ tak ma. Podpinałeś pod op-com?
Sterownik z nowej pompy można dopisać bez problemu przy pomocy OP COM
Proszę, żeby ktoś na to spojrzał, bo jeszcze mam podejrzenia, że op com coś mi krzaczy.
To jest Vectra z ksenonami lub z ksenonami skrętnymi ( jak w Signum) ; jeśli na desce rozdzielczej świeci pomarańczowy piktogram świateł , to jest usterka w układzie regulacji lamp i komputer diagnostyczny ( min op- com) podpowie co jest grane.
OP COM-em.
Wczoraj w trakcie powrotu z pracy pojawił się mały problem.Przy ok.2200/2500 obr/min pojawił się wyraźny spadek mocy.Celowo pojeździłem ok.10km i nie zaświecił się check.Op-com nie wskazał żadnych błędów.Czyż by był to objaw źle "czytającej" przepływki?. Jakie wartości powinien wskazać op-com?.
Tutaj masz instrukcje https://forum.vectraklub.pl/topic/147335...
Ja robiłem op comem
jedynie op-com (china)
Tak, powinieneś zaznaczyć że był wymieniony, bo na tej podstawie komp oblicza sporo parametrów. W Delphi jest ta opcja, w opconie nie wiem, nie znam.
Proszę o pomoc, nie posiadam schematu wtyczki CIM, jeśli to możliwe proszę o wycinek chciałem połączyć to na stole z OP-com Proszę Nie zapomnij kliknąć..
Potwierdziłeś moją pinię o tutejszych serwisach. Chyba nie uniknę zakupu OP-COM-a :-(
Znasz może ścieżkę aktywacji tej kontrolki w op-comie?
op com to fajnie ogarnia jezeli przyjmuje kod do cimu to moze zwloka czasowa
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
Witam, mam vectre w której po podpieciu wywalilo blad p0340 i p0100. Ten pierwszy to od czujnika położenia włka rozrzadu a ten drugi to od przeplywki. Czujnik wałka wymienił mechanik (założony oryginał) a bład dalej jest. Wiazka która idzie od czujnika była juz kiedys przecieta i lutowana, lecz sprawdzalem opory i wszystko sie zgadza. Co do przepływki...
OP-com.Pzdr
Kodowanie gdzie i jak, OP-Com to zrobi?
Z tańszych op-com, auto com lub Tech2
OP-COM lub OP-TECH Łączysz z pompą i zmieniasz konfigurację.
Zmieniając sterownik nie wkodujesz juz swoich pilotów w taki sposób jak wyżej bo one są przypisane do twojego sterownika, tylko będzie trzeba przez urządzenie diagnostyczne, zwykły OP-COM wystarczy.
Autoscanner robi więcej niż Op-Com? Jesteś tego pewien?
A czy tym interface z viakena który podałem wykonam taka adaptacje przy użyciu op-com czy tech2 ? ;)
OP-COM w zupełności wystarczy
Rozrusznik, akumularor odpada. Co do immo też byłem przekonany ale jak już pisałem według OP COM działa prawidłowo.
czy jest to możliwe i czy możesz pomóc połączyć go między radiem a ekranem op-com, aby go sparować na stole
Op-comem ;)
Chciał bym się spytać który op com jest lepszy: czy ten z białymi diodami czy kolorowymi. Bo może jest to jedno i to samo. A może któryś jest lepiej wykonany, bo niektórzy piszą że można się nadziać na nowy niesprawny interfejs.
A radio prawidłowo wyłączone? nawet odłączenie nie pomaga.. a jak się prawidłowo wyłącza? techa nie mam ale poszukam w op-comie..
oj ten op com jak niedasz rady mogę ci pomóc
Program OP-COM, interfejs OBD II. pozdrawiam
Rozpiąć taśmę czujnika najwyżej wyskoczy jego błąd . Diagnostyka Op-com, Opel Tech lub na tzw. pedały https://youtu.be/4waHu3o6pbE
Co jest we flashu tego sterownika ? mapy pin jest w epromie, pin możesz poczytać np carprogiem a zalogować op-comem
Pewnie chodzi ci o silnik dti w którym nie można nic odczytać przez spinacz. Musisz podłączyć się prawdziwym techem2 . Można też opelscanerem albo op-comem.
Skoro masz op-com to lepiej było kupić transponder i go douczyć Pewnie. Tylko tyle że spróbuj op-comem pin zczytać.
Czy mógł byś może napisać coś więcej na ten temat bardzo bym prosił. Mam możliwość pożyczenia OP-COM może będzie pomocny?
Op-com spokojnie programuje kluczyki w vectrze. Nowy masz prekodowany czy czysty?
Czy op-com ogarnie tego nie wiem. Wszystko zależy jakiego masz tego op-coma. PIN jest potrzebny.
Ja mam tani interfejs "opelcan" kupiony w http://inter-mac.pl/ i działa bardzo dobrze z programem op-com.
Na koniec tygodnia dostanę licznik od angola , przełożę tył , zobaczę i dam znać. (zegary od angola to koszt ok 30-150zł na alegroszu... przekodować z mil na km można OP-COM-em albo Scanere )
Op com za 100zł to i takie pomiary
jak z czytam z pamięci eeprom to CarPass będzie widoczny czy muszę go wygenerować ? PIN nie będzie "jawny" czy nie bedzie problemu z wylogowaniem i zalogowaniem op-comem ? Oryginalny OpCom potrafi to zrobić, nie wiem jak jest z "China".
Chodzi mi o to ,że ninstop wyżuca mi błąd 130 a z sądą jest wszystko ok. Auto Vectra 1,6 16V.
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
hmmm a dział kiedykolwiek ten tempomat?
Jak to przecinał kluczyk? W Vectrze B? Nawet nie wiedziałem że wychodziły wersje bez centralnego z pilota, no huba że już wcześniej kluczyk był dorabiany. Jedyna opcja to wyłączyć IMMO w ECU, znajdź speca z Op-Com-em bądź TECH-em co ci to ogarnie. Moim zdaniem skoro pan od dorabiania kluczy zawalił to on powinien znaleźć wyjście z sytuacji.
Nigdy nie miałem awarii BCM, ale bez róznicy najwyżej op-comem dokodujesz poziom wyposażenia.
Witam . Jest taka możliwość żeby OP-COMEM przeprogramować świece że by wcześniej grzały niż grzeją , jak jest to jak to można zrobić ?
Jak już czymś normalnym zrobisz diagnozę to wróć. OP-COM do śmietnika, chyba że jesteś masochistą.
Ładuje normalnie, 14,2V, patrzałem w OP-COM i niema takiej opcji jak dodaj wyświetlacz :/
Witam wszystkich,mam problem z vectra c dti,brak reakcji na pedal gazu, silnik pracuje w trybie awaryjnym blad p0120 na op-comie,pedal gazu sprawdzony na innym aucie i jest sprawny,czy mial ktos kiedys taki problem??? z gory dziekuje.
Przy okazji, op-com też ogarnie, tylko piny potrzebne
W VC z tego co pamiętam to op-com nie da rady, trzeba w tradycyjny sposób. Ale mogę być w błędzie, po podpięciu się okaże.
Program to OP-COM 081125. Jak wykonać test zaworu sterującego turbiną?
Chciałbym dorobić klucz do Vectry z 2004 roku . Zamówiłem używany klucz scyzoryk ale nie wiem jaki idzie tam transponder i jaka jest tam częstotliwość w związku z tym proszę o podpowiedź jaki mam zamówić . Transponder będzie nowy i prekodowany pod opla . Przyuczenie za pomocą op-com lub ds-150 .
A op com to nie majątek do takiego gruza a spokojnie go zrobi.
W drzwiach wszystko sprawdziłem nawet wypiąłem wszystkie wtyczki z drzwi i nic to nie dało, ale zauważyłem że op com nie chcę się łączyć z PDM moduł drzwi kierowcy
najlepiej to op com ale troche drozej
Dlaczego ? w sensie zresetowaniu jakimś programem typu TECH ,OP-COM -bo reset poprzez odłączenie aku nic nie daje
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
Kluczyk musi być nowy, na forum było to, poszukaj. https://www.google.com/search?q=op+com+k...
No włączonym zapłonie, wydaje mi się że wyraźnie napisałem. Gdy włączę klimę na pracującym silniku to w op-com nie widać nigdzie zezwolenia aby załączyć.
masz racje, adaptacje na benzynie prz rozgrzanym silniku wrócił do normy, zostaje tylko problem z zimnym, ale jak pisałem juz bardzo znikomy Mysle ze masz doswiadczenie z autami i wiesz, ze z simtecami nie jest tak łatwo, one tak łatwo nie wracają do prawidłowych ustawien miałem zafire z nieszczelnym kolektorem, która po naprawie Uszczelnieniu kolektora)...
Witam. w sterowniku abs jeden błąd odnośnie błędnego kodowania. op-com ma możliwość kodowania do x25xe oraz x30xe, niestety nie ma silnika y26se. Mozliwosc kodowania do silnika y26se znalazlem po vectrze b, jednak nic sie nie zmienia. Do tego op-com krzyczy że nie może poprawnie zidentyfikowac sterownika abs (id 0x0148) nie mam w oknie op-coma takiej...
radio jak w temacie dokupione bez kodu. Po podłączeniu na wyświetlaczu Display Safe. Czy radio trzeba zalogować ? Dysponuję Op-Com i programatorem eeprom. W załączniku wsady z radia i wyświetlacza.
Oba piny mam, wprowadź wszystko jak zawsze i auto nie odpala, w ECU widzi "niewłaściwy transponder" po zakodowaniu nowego klucza... Pamiętam, że zawsze jak wymieniałem cim, to przepisywałem klucz mechaniczny(taką instrukcje serwisową miałem). Nigdy nie miałem przypadku z martwym cim więc nie do końca jestem pewien czy klucz mechaniczny nie ma znaczenia...
nie czujnik obrotów a czujnik sprzęgła - w benzynie jest miejsce na niego. taki sam jak od hamulca. Aktywacja tech'em lub op-comem jak kolega wcześniej wspomniał.
Vectra c 1.8 2002r signum, mam problem z opadającymi zegarami. Wiem że problem był przerabiany wielokrotnie ale moja sytuacja jest jakaś dziwna. Czasami opadają zegary lub zapalają się kontrolki, lub tylko niektóre z nich albo całkowicie gaśnie cały kokpit. Nie reagują kierunki, okna, stop nie ma nic a silnik wciąż normalnie pracuje. Zawsze w momencie...
Problem był banalny,po prostu ktoś to wyłączył. Dziś wszedłem w zakładkę programowanie wskaźników i przy pozycji TC (Track Control) było ustawione na NIE WYSTĘPUJE więc zmieniłem na WYSTĘPUJE kliknąłem Programuj i po kłopocie. Teraz kontrolka w końcu się zapala. Programowałem OP-COMem
Po prostu pojedź do kogoś kto ma przyrząd TECH2, ABRITES Opel lub OP-COM. Jak powiesz o co chodzi to zrobią od ręki.
To da niemiarodany wynik, bo coś będziesz miał uszkodone i nie będziesz o tym wiedział. Tak, ale testera pilota nie mam. W serwisach do których dzwoniłem też nie mają takiego sprzętu. Proponują scan Op-comem za 4 stówki.
A op-com orginalny czy od ryżych, spróbuj techem bo opkiem wszystkiego nie zrobisz.
Silniczki sprane wedlug op-com nie ma zasialania na czujnikach ale jak recznie miernikiem sprawdzilem to jest
NIe wiem jak jest w op comie bo już zapomniałem. Masz robić podgląd na wykresie a nie cyferki w okienku.
Syn ostatnio robił coś takiego w Vectrze C, klient kupił taki radio i wyświetlacz kolorowy takie coś: https://allegro.pl/oferta/radio-wyswiela... Męczył się z tym kilka dni ale w końcu poszło. Zapytam go co i jak i odpiszę.
Opel vectra b 2,0dti błąd P1345 wskazywał na czujnik kąta obrotów, wymieniony na nowy. Raczej fachowo. Problem nadal identyczny, po rozgrzaniu gaśnie i brak obrotów pompy na OP-COM. Pytanie czy możliwe że nowy czujnik jest uwalony czy problem może być w module pompy.
Więc juz wiem, że to auto potrzebuje rozmowy po can. CARPASS znalazł się więc z kodami nie powinno być problemu. Potrzebuję potwierdzenia - czy OP-COM potrafi takie cuda zdziałać? Pliki bin mogę wysłać na (at)
Witam Parametry sterownika silnika - nie Tech2 pod windows tylko TECH2, cdif , laczek, KTS i takie tam. Parametry sterownika live data (OP-COM takowe posiada). pozdrawiam P.S. Post raportuje - dość fejsikowania.
Najlepiej OP-com lub Tech2... oprócz sprzętu potrzebna jest wiedza bo błędu może nie być a ręce będą rozłożone..
Dzisiaj rano podłączyłem pod OP-COM i pokazała błąd 200. I teraz szukać awaei we wtryskiwaczu czy raczej w instalacji
Opla VAG-em nie przeskanujesz. Poszukaj najtańszego interfejsu OP-Com, albo zrób sobie własny na MAX232. ELM327 ci też tego nie ruszy.
Witam, a zobacz czy pokaże temp, nie wiem czy OP-com ma tę funkcje nie pracuje na tym, powodzenia
Jeśli już, to masz PIN/CARPASS?? Do tego chociaż op-com i spróbowac zadaptować ECM. Jak nie pomoże, to chyba eeprom Ci się sypną. Jeszcze jaki motor masz w aucie.
Jak w temacie. Interfejs ver 1,59 China, Oprogramowanie 100219A PL . Próbowałem z innymi wersjami programów ale bez zmian. W liście diagnostycznej nie jest wyświetlany parametr : Zadany kat wtrysku, rzeczywisty kat wtrysku, zadana dawka paliwa, rzeczywista dawka paliwa. Akurat te dane są dla mnie najważniejsze ponieważ samochód nie chce odpalić a była...
Autko jak w temacie. Na wyswietlaczu " Safeguard" Wszystko dziala, brak istotnych błędów ( czytane op com). Domyslam sie ze chodzi o ochrone kabiny itd. Pytanie jak to wyłaczyc?
Do laptopa: albo drożej od firmy Viaken z Krakowa, albo taniej na Aliexpress np. OP-COM v1.99. Można też na smartfon: ELM327 na bluetooth i do tego program np. Torque Lite na android.
Witam, Czy można się połączyć ze sterownikiem ogrzewania D5WS na can, poprzez jakiś ogólnodostępny kabelek OBD? Mam program EDiTH i próbowałem połączyć się kabelkiem ELM i KKL ale bez rezultatu. Podłączałem kabel niebiesko-biały w ELM na linie CAN H, CAN L, a w KKL na linie K. Numer referencyjny ogrzewania 25 2150. Sterownik 4 przewodowy: Czerwony +...
Witam jestem nowy w temacie i mam kilka pytań na ktore nie ma konkretnej odpowiedzi: 1. Czy takim pronarratorem: http://allegro.pl/programator-willem-7-1... będę mogł odczytac security code do immo vectra b? 2. jeżeli nie to muszę mieć jakiś inny programator? 3. Czy wogle da radę to odczytac bez wizyty w ASO? 4. Jakim...
A co do wskaźnika na wyświetlaczu to nie jest dokładny , podepnij sobie op-coma porównaj i wtedy pisz . Robię takie porównania częściej niż Ci się wydaje. I nie pouczaj mnie. Na obudowie termostatu starego i nowego znajdziesz oznaczenie więc je podaj. Znajdź jakąkolwiek stronę z ofertą termostatu do Twojego samochodu z inną temp. otwarcia i podaj ją....
Do opelscannera potrzebujesz kabelka do opelscannera (podobnie op-com też wymaga specjalnego kabelka z szyfrowaniem). Na tym co masz ruszą ci tylko darmowe programy i dema.
Ale on to sprawdzał Op-comem i czort wie jak to opisuje. Tech wali prosto "aktywny/nieaktywny"
Niestety mechanik ma rację ,a ta cena wcale nie jest przesadnie duża. op-com nie da sobie rady . Podaj błędy ,jakie są generowane ,to może coś więcej się dowiemy.
...albo normalny tester - OP-COM USB z Adako lub Autoscanner Opel (zwany także Opelscannerem). Tzw. TECH2 na PC (AB-COM) sobie odpuść.
Witam wszystkich.Mam do wymiany w vectrze c moduł cim ponieważ stary został uszkodzony przez właściciela podczas spawania.I teraz problem polega na odczytaniu wszystkich danych ze starego modułu (potrzebne do dopisania w nowym)ponieważ op-com nie ma połączenia z nim.Ma ktoś z kolegów jakiś pomysł? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Do dopisania nowego...
Techem lub Op-Com można lekko skorygować podnieść wolne obroty. Najpierw trzeba sprawdzić co i jak w sterowniku poprostu przepytaj go z usterk.
Co do UEC to brak błędów, nawet przełożyłem z innego auta i dalej to samo, Sprawdziłem tez wspomaganie wyciągając wtyczkę i mostkując magistrale i dalej auto gasło po kilku minutach jazdy. Co do paliwa to wszystko jest ok sprawdzałem odczyty onnline w momencie kiedy auto nie pali i op-com wyświetla prawidłowo ciśnienie prędkości wałka i wału itd. Wtyczkę...
vectra gniazdo vectra vectra vectra skrzynia vectra vectra internet
falownik moment obrotowy skrzynia zamknięta polonez gasnie zimnym silniku
samsung wf70f5e0w2w pralka samsung zawiesza
LiteVNA64 – opcja Z 50Ω na 75Ω: pomiary urządzeń CATV, SAT, DVB-T, kalibracja, adaptery Piaggio X8 125 2006 – brak iskry, uruchomienie bez regulatora napięcia DC-CDI