Op-com
Proszę wrzuć ,bo chciałbym zobaczyć ,co Op-com-er zobaczył !!
Jaki OP-COM wybrać do Vectry C 1.9 CDTI 2006? Szukam sprawdzonego interfejsu z obsługą CAN, kompatybilnego z Win 10/11, do diagnostyki silnika, DPF, EGR i kodowania.
OP-COM da rade
Panowie za około godzinę podeślę co pokazuje op com.
Spotkałem się z kilkoma takimi przypadkami i to właśnie w 18xer. Te osoby dały sobie spokój i założyły, że ten typ tak ma. Podpinałeś pod op-com?
To jest Vectra z ksenonami lub z ksenonami skrętnymi ( jak w Signum) ; jeśli na desce rozdzielczej świeci pomarańczowy piktogram świateł , to jest usterka w układzie regulacji lamp i komputer diagnostyczny ( min op- com) podpowie co jest grane.
Sterownik z nowej pompy można dopisać bez problemu przy pomocy OP COM
Proszę, żeby ktoś na to spojrzał, bo jeszcze mam podejrzenia, że op com coś mi krzaczy.
jedynie op-com (china)
OP COM-em.
Wczoraj w trakcie powrotu z pracy pojawił się mały problem.Przy ok.2200/2500 obr/min pojawił się wyraźny spadek mocy.Celowo pojeździłem ok.10km i nie zaświecił się check.Op-com nie wskazał żadnych błędów.Czyż by był to objaw źle "czytającej" przepływki?. Jakie wartości powinien wskazać op-com?.
Tutaj masz instrukcje https://forum.vectraklub.pl/topic/147335...
Ja robiłem op comem
Tak, powinieneś zaznaczyć że był wymieniony, bo na tej podstawie komp oblicza sporo parametrów. W Delphi jest ta opcja, w opconie nie wiem, nie znam.
Proszę o pomoc, nie posiadam schematu wtyczki CIM, jeśli to możliwe proszę o wycinek chciałem połączyć to na stole z OP-com
Potwierdziłeś moją pinię o tutejszych serwisach. Chyba nie uniknę zakupu OP-COM-a :-(
Znasz może ścieżkę aktywacji tej kontrolki w op-comie?
op com to fajnie ogarnia jezeli przyjmuje kod do cimu to moze zwloka czasowa
Kodowanie gdzie i jak, OP-Com to zrobi?
Witam Instrukcja procedury wymiany w załączniku - jeśli masz pin używanej pompy i car pass z auta to przeprowadzisz wszystko przez OP-COM/TECH2. Mówimy tutaj o oryginalnym OP-COM, ponieważ chińskie "klony" potrafią namieszać w kodowaniu :wink: 1018669
Witam, mam vectre w której po podpieciu wywalilo blad p0340 i p0100. Ten pierwszy to od czujnika położenia włka rozrzadu a ten drugi to od przeplywki. Czujnik wałka wymienił mechanik (założony oryginał) a bład dalej jest. Wiazka która idzie od czujnika była juz kiedys przecieta i lutowana, lecz sprawdzalem opory i wszystko sie zgadza. Co do przepływki...
OP-com.Pzdr
OP-COM w zupełności wystarczy
Z tańszych op-com, auto com lub Tech2
OP-COM lub OP-TECH Łączysz z pompą i zmieniasz konfigurację.
Zmieniając sterownik nie wkodujesz juz swoich pilotów w taki sposób jak wyżej bo one są przypisane do twojego sterownika, tylko będzie trzeba przez urządzenie diagnostyczne, zwykły OP-COM wystarczy.
Autoscanner robi więcej niż Op-Com? Jesteś tego pewien?
A czy tym interface z viakena który podałem wykonam taka adaptacje przy użyciu op-com czy tech2 ? ;)
A radio prawidłowo wyłączone? nawet odłączenie nie pomaga.. a jak się prawidłowo wyłącza? techa nie mam ale poszukam w op-comie..
Rozrusznik, akumularor odpada. Co do immo też byłem przekonany ale jak już pisałem według OP COM działa prawidłowo.
czy jest to możliwe i czy możesz pomóc połączyć go między radiem a ekranem op-com, aby go sparować na stole
Op-comem ;)
Co jest we flashu tego sterownika ? mapy pin jest w epromie, pin możesz poczytać np carprogiem a zalogować op-comem
Chciał bym się spytać który op com jest lepszy: czy ten z białymi diodami czy kolorowymi. Bo może jest to jedno i to samo. A może któryś jest lepiej wykonany, bo niektórzy piszą że można się nadziać na nowy niesprawny interfejs.
oj ten op com jak niedasz rady mogę ci pomóc
jak z czytam z pamięci eeprom to CarPass będzie widoczny czy muszę go wygenerować ? PIN nie będzie "jawny" czy nie bedzie problemu z wylogowaniem i zalogowaniem op-comem ? Oryginalny OpCom potrafi to zrobić, nie wiem jak jest z "China".
Rozpiąć taśmę czujnika najwyżej wyskoczy jego błąd . Diagnostyka Op-com, Opel Tech lub na tzw. pedały https://youtu.be/4waHu3o6pbE
Program OP-COM, interfejs OBD II. pozdrawiam
Op com za 100zł to i takie pomiary
Pewnie chodzi ci o silnik dti w którym nie można nic odczytać przez spinacz. Musisz podłączyć się prawdziwym techem2 . Można też opelscanerem albo op-comem.
Skoro masz op-com to lepiej było kupić transponder i go douczyć Pewnie. Tylko tyle że spróbuj op-comem pin zczytać.
Czy mógł byś może napisać coś więcej na ten temat bardzo bym prosił. Mam możliwość pożyczenia OP-COM może będzie pomocny?
Op-com spokojnie programuje kluczyki w vectrze. Nowy masz prekodowany czy czysty?
Czy op-com ogarnie tego nie wiem. Wszystko zależy jakiego masz tego op-coma. PIN jest potrzebny.
Ja mam tani interfejs "opelcan" kupiony w http://inter-mac.pl/ i działa bardzo dobrze z programem op-com.
Witam . Jest taka możliwość żeby OP-COMEM przeprogramować świece że by wcześniej grzały niż grzeją , jak jest to jak to można zrobić ?
Witam jak w temacie szukałem na necie jak aktywować wyświetlanie spalania na wyświetlaczu GID w vectrze c i nic nie znalazłem . Dziś aktywowałem metodą prób i błędów wyświetlanie dodatkowych opcji na wyświetlaczu GID w vectrze c z 2004 roku z silnikiem Z20NET i postanowiłem się tym podzielić z innymi . Przed aktywowaniem wyświetlał tylko zegarek , date...
Na koniec tygodnia dostanę licznik od angola , przełożę tył , zobaczę i dam znać. (zegary od angola to koszt ok 30-150zł na alegroszu... przekodować z mil na km można OP-COM-em albo Scanere )
Chodzi mi o to ,że ninstop wyżuca mi błąd 130 a z sądą jest wszystko ok. Auto Vectra 1,6 16V.
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
A op com to nie majątek do takiego gruza a spokojnie go zrobi.
hmmm a dział kiedykolwiek ten tempomat?
Jak to przecinał kluczyk? W Vectrze B? Nawet nie wiedziałem że wychodziły wersje bez centralnego z pilota, no huba że już wcześniej kluczyk był dorabiany. Jedyna opcja to wyłączyć IMMO w ECU, znajdź speca z Op-Com-em bądź TECH-em co ci to ogarnie. Moim zdaniem skoro pan od dorabiania kluczy zawalił to on powinien znaleźć wyjście z sytuacji.
Nigdy nie miałem awarii BCM, ale bez róznicy najwyżej op-comem dokodujesz poziom wyposażenia.
Jak już czymś normalnym zrobisz diagnozę to wróć. OP-COM do śmietnika, chyba że jesteś masochistą.
Ładuje normalnie, 14,2V, patrzałem w OP-COM i niema takiej opcji jak dodaj wyświetlacz :/
Witam wszystkich,mam problem z vectra c dti,brak reakcji na pedal gazu, silnik pracuje w trybie awaryjnym blad p0120 na op-comie,pedal gazu sprawdzony na innym aucie i jest sprawny,czy mial ktos kiedys taki problem??? z gory dziekuje.
W VC z tego co pamiętam to op-com nie da rady, trzeba w tradycyjny sposób. Ale mogę być w błędzie, po podpięciu się okaże.
Przy okazji, op-com też ogarnie, tylko piny potrzebne
Program to OP-COM 081125. Jak wykonać test zaworu sterującego turbiną?
Chciałbym dorobić klucz do Vectry z 2004 roku . Zamówiłem używany klucz scyzoryk ale nie wiem jaki idzie tam transponder i jaka jest tam częstotliwość w związku z tym proszę o podpowiedź jaki mam zamówić . Transponder będzie nowy i prekodowany pod opla . Przyuczenie za pomocą op-com lub ds-150 .
To da niemiarodany wynik, bo coś będziesz miał uszkodone i nie będziesz o tym wiedział. Tak, ale testera pilota nie mam. W serwisach do których dzwoniłem też nie mają takiego sprzętu. Proponują scan Op-comem za 4 stówki.
Silniczki sprane wedlug op-com nie ma zasialania na czujnikach ale jak recznie miernikiem sprawdzilem to jest
W drzwiach wszystko sprawdziłem nawet wypiąłem wszystkie wtyczki z drzwi i nic to nie dało, ale zauważyłem że op com nie chcę się łączyć z PDM moduł drzwi kierowcy
najlepiej to op com ale troche drozej
Dlaczego ? w sensie zresetowaniu jakimś programem typu TECH ,OP-COM -bo reset poprzez odłączenie aku nic nie daje
Opla VAG-em nie przeskanujesz. Poszukaj najtańszego interfejsu OP-Com, albo zrób sobie własny na MAX232. ELM327 ci też tego nie ruszy.
Kluczyk musi być nowy, na forum było to, poszukaj. https://www.google.com/search?q=op+com+k...
No włączonym zapłonie, wydaje mi się że wyraźnie napisałem. Gdy włączę klimę na pracującym silniku to w op-com nie widać nigdzie zezwolenia aby załączyć.
Witam. w sterowniku abs jeden błąd odnośnie błędnego kodowania. op-com ma możliwość kodowania do x25xe oraz x30xe, niestety nie ma silnika y26se. Mozliwosc kodowania do silnika y26se znalazlem po vectrze b, jednak nic sie nie zmienia. Do tego op-com krzyczy że nie może poprawnie zidentyfikowac sterownika abs (id 0x0148) nie mam w oknie op-coma takiej...
masz racje, adaptacje na benzynie prz rozgrzanym silniku wrócił do normy, zostaje tylko problem z zimnym, ale jak pisałem juz bardzo znikomy Mysle ze masz doswiadczenie z autami i wiesz, ze z simtecami nie jest tak łatwo, one tak łatwo nie wracają do prawidłowych ustawien miałem zafire z nieszczelnym kolektorem, która po naprawie Uszczelnieniu kolektora)...
Do opelscannera potrzebujesz kabelka do opelscannera (podobnie op-com też wymaga specjalnego kabelka z szyfrowaniem). Na tym co masz ruszą ci tylko darmowe programy i dema.
Oba piny mam, wprowadź wszystko jak zawsze i auto nie odpala, w ECU widzi "niewłaściwy transponder" po zakodowaniu nowego klucza... Pamiętam, że zawsze jak wymieniałem cim, to przepisywałem klucz mechaniczny(taką instrukcje serwisową miałem). Nigdy nie miałem przypadku z martwym cim więc nie do końca jestem pewien czy klucz mechaniczny nie ma znaczenia...
radio jak w temacie dokupione bez kodu. Po podłączeniu na wyświetlaczu Display Safe. Czy radio trzeba zalogować ? Dysponuję Op-Com i programatorem eeprom. W załączniku wsady z radia i wyświetlacza.
nie czujnik obrotów a czujnik sprzęgła - w benzynie jest miejsce na niego. taki sam jak od hamulca. Aktywacja tech'em lub op-comem jak kolega wcześniej wspomniał.
Witam kolegów mam taki problem z Vectrom c przeprogramowałem sterownik na drugi używany samochód odpala wszystko OK.Ale nie mogę zmienić w opcjach skrzyni biegów na automat wyskakuje napis,że minął limit czas,robię to OP-COMEM
Problem był banalny,po prostu ktoś to wyłączył. Dziś wszedłem w zakładkę programowanie wskaźników i przy pozycji TC (Track Control) było ustawione na NIE WYSTĘPUJE więc zmieniłem na WYSTĘPUJE kliknąłem Programuj i po kłopocie. Teraz kontrolka w końcu się zapala. Programowałem OP-COMem
Jak w temacie. Interfejs ver 1,59 China, Oprogramowanie 100219A PL . Próbowałem z innymi wersjami programów ale bez zmian. W liście diagnostycznej nie jest wyświetlany parametr : Zadany kat wtrysku, rzeczywisty kat wtrysku, zadana dawka paliwa, rzeczywista dawka paliwa. Akurat te dane są dla mnie najważniejsze ponieważ samochód nie chce odpalić a była...
Po prostu pojedź do kogoś kto ma przyrząd TECH2, ABRITES Opel lub OP-COM. Jak powiesz o co chodzi to zrobią od ręki.
NIe wiem jak jest w op comie bo już zapomniałem. Masz robić podgląd na wykresie a nie cyferki w okienku.
...albo normalny tester - OP-COM USB z Adako lub Autoscanner Opel (zwany także Opelscannerem). Tzw. TECH2 na PC (AB-COM) sobie odpuść.
Syn ostatnio robił coś takiego w Vectrze C, klient kupił taki radio i wyświetlacz kolorowy takie coś: https://allegro.pl/oferta/radio-wyswiela... Męczył się z tym kilka dni ale w końcu poszło. Zapytam go co i jak i odpiszę.
Opel vectra b 2,0dti błąd P1345 wskazywał na czujnik kąta obrotów, wymieniony na nowy. Raczej fachowo. Problem nadal identyczny, po rozgrzaniu gaśnie i brak obrotów pompy na OP-COM. Pytanie czy możliwe że nowy czujnik jest uwalony czy problem może być w module pompy.
Więc juz wiem, że to auto potrzebuje rozmowy po can. CARPASS znalazł się więc z kodami nie powinno być problemu. Potrzebuję potwierdzenia - czy OP-COM potrafi takie cuda zdziałać? Pliki bin mogę wysłać na (at)
Witam Parametry sterownika silnika - nie Tech2 pod windows tylko TECH2, cdif , laczek, KTS i takie tam. Parametry sterownika live data (OP-COM takowe posiada). pozdrawiam P.S. Post raportuje - dość fejsikowania.
Najlepiej OP-com lub Tech2... oprócz sprzętu potrzebna jest wiedza bo błędu może nie być a ręce będą rozłożone..
Dzisiaj rano podłączyłem pod OP-COM i pokazała błąd 200. I teraz szukać awaei we wtryskiwaczu czy raczej w instalacji
Witam, a zobacz czy pokaże temp, nie wiem czy OP-com ma tę funkcje nie pracuje na tym, powodzenia
Sprzedałem samochod i sprowadziłem drugi ze szwecji z 2006 roku po lifcie z tym samym silnikiem z20net i nie ma problemu z temperaturą ,ale przy rozgrzaniu gdzie na op-comie pokazuje 90 stopni na zegarach jest 85 stopni .
Jeśli już, to masz PIN/CARPASS?? Do tego chociaż op-com i spróbowac zadaptować ECM. Jak nie pomoże, to chyba eeprom Ci się sypną. Jeszcze jaki motor masz w aucie.
Zdiagnozować po can moduł oświetlenia rozumiem, że za pomocą op-com tego dokonam, ale niestety muszę na niego kilkanaście dni poczekać... Po dzisiejszych próbach rozwiązania problemu, podmieniałem moduł oświetlenia (włącznika świateł) na inny używany jednak problem jest ten sam.
Witam od niedawna wyskakuje mi błąd skrzyni biegów OP-COM - Okno odczytu CAN> 2005 (5)|Vectra-C / Signum|Skrzynia biegów|AF 23-5/33-5/40-6 Odczyt informacji... Identyfikator: 0x0606 VIN W0L0ZCF3551122021 Numer sprzętu:55560155 Nazwa systemu: AWF8HHM4 Z19DTH Numer części:55559861 Numer wersji oprogramowania: 9939301025 Programming Date: 20091105 Hardware...
Robię to op comem wchodzę w sterownik silnika pużniej w programowanie i w drugą pozycję tam jest napis klimatyzacja nie aktywna
Szukaj kogoś w okolic z interfejsem op-com aby odczytać błędy z komputera. Prawdopodobnie jakieś problemy z modułem CIM, w nim siedzi czujnik kąta skrętu i immobilizer. Nie wyświetla Ci przypadkiem auta z kluczykiem?
Autko jak w temacie. Na wyswietlaczu " Safeguard" Wszystko dziala, brak istotnych błędów ( czytane op com). Domyslam sie ze chodzi o ochrone kabiny itd. Pytanie jak to wyłaczyc?
Do laptopa: albo drożej od firmy Viaken z Krakowa, albo taniej na Aliexpress np. OP-COM v1.99. Można też na smartfon: ELM327 na bluetooth i do tego program np. Torque Lite na android.
Witam, Czy można się połączyć ze sterownikiem ogrzewania D5WS na can, poprzez jakiś ogólnodostępny kabelek OBD? Mam program EDiTH i próbowałem połączyć się kabelkiem ELM i KKL ale bez rezultatu. Podłączałem kabel niebiesko-biały w ELM na linie CAN H, CAN L, a w KKL na linie K. Numer referencyjny ogrzewania 25 2150. Sterownik 4 przewodowy: Czerwony +...
Sonda na zimnym nie ma wiele do gadania. Podłącz op-coma albo coś co w miarę robi opla i sprawdź przepływ powietrza, stan i pozycje przepustnicy.w op comie jest to ładnie opisane. Bardziej obstawiam przepustnice. Skontroluj jeszcze szczelność dolotu. A te błędy jak się będą powtarzac to najprawdopodobniej sterownik już zdycha.
Witam jestem nowy w temacie i mam kilka pytań na ktore nie ma konkretnej odpowiedzi: 1. Czy takim pronarratorem: http://allegro.pl/programator-willem-7-1... będę mogł odczytac security code do immo vectra b? 2. jeżeli nie to muszę mieć jakiś inny programator? 3. Czy wogle da radę to odczytac bez wizyty w ASO? 4. Jakim...
Zainspirowany poniekąd tym tematem - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Chciałem się zapytać. Mianowicie czy technicznie jest możliwe aby operatorzy IPTV umożliwiali oglądanie ich oferty TV na swoim sprzęcie (na swoim TV)? Nie spotkałem się z operatorem który by tak umożliwiał, Jambox oferuje IPTV jedynie na ich dekoderach, podobnie...
vectra gniazdo vectra vectra vectra skrzynia vectra vectra internet
photosmart aparat prowadnice piekarnika sprzeglo sprezarki
claas hydrostat białystok częstotliwości
Nokia 5530 XpressMusic - Uruchomienie bez baterii Kasowanie inspekcji serwisowej w TE805: Jak to zrobić?